Zamknij

Drive Through na stacji paliw? To możliwe. Zobacz, co wymyślił ORLEN

08:40, 18.08.2020 Aktualizacja: 08:40, 18.08.2020
Skomentuj Fot. PKN ORLEN Fot. PKN ORLEN

Najnowocześniejszy w Europie format drive-through, który pozwala klientom skorzystać z oferty bez konieczności wysiadania z samochodu pojawił się na kolejnej stacji paliw. PKN ORLEN planuje otwarcie dwóch kolejnych tego typu stacji.

Koncern systematycznie rozwija segment detaliczny wdrażając innowacyjne rozwiązania. To zdecydowana odpowiedź na oczekiwania klientów w zakresie szybkiej i sprawnej obsługi.

- Mocno stawiamy na rozwój segmentu detalicznego, co dostrzegają nasi klienci. Spełniając ich oczekiwania sukcesywnie zwiększamy liczbę naszych stacji i urozmaicamy ofertę. Dobre wyniki, które nawet w trudnym czasie pandemii koronawirusa notuje detal, potwierdzają nasze kompetencje i ambicje biznesowe w tym obszarze. Dają również solidne podstawy do realizacji nowych projektów

- mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.  

Klienci, którzy skorzystają ze stacji ORLEN MOP Wisznia w formacie drive-through, mają do dyspozycji dwie linie umożliwiające zakup produktów gastronomicznych i tankowanie samochodu bez konieczności wysiadania z niego. Wewnątrz stacji znajduje się też samoobsługowy multimedialny kiosk, za pomocą którego można komfortowo zrobić i zapłacić za zakupy. 

Pierwszą taką stację PKN ORLEN uruchomił w październiku 2018 r. na MOP Michałowice przy drodze ekspresowej S8, około 50 km od Wrocławia. Podróżni korzystający z tego rozwiązania najczęściej wybierają kawę i hot-doga. Dwie kolejne stacje ORLEN Drive powstaną w lokalizacjach o równie dużym natężeniu ruchu. Obie zaczną działać w połowie 2021 r. 

- Nieustannie analizujemy trendy i unowocześniamy nasze stacje, by jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom klientów. Wdrażanie innowacyjnych usług, w połączeniu z ich wysoką jakością, jest gwarantem utrzymania konkurencyjności na wymagającym rynku sprzedaży detalicznej.  Wyniki pierwszej stacji ORLEN Drive w Michałowicach pokazują, że zmierzamy we właściwym kierunku

- mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

PKN ORLEN wdrożył ostatnio nowoczesne rozwiązania, podwyższając standardy obsługi na stacjach paliw. Na wybranych stacjach ORLEN, znajdujących się na trasach popularnych wakacyjnych kierunków, obsługa prowadzona jest przez dwóch Mobilnych Kasjerów. Jeden z nich usprawnia tankowanie wyłącznie przy dystrybutorach oznaczonych jako „Szybki Pas”. 

Usługa Mobilnego Kasjera już wkrótce dostępna będzie na blisko 400 stacjach koncernu. Kierowcy odwiedzający stacje ORLEN mogą korzystać także z aplikacji VITAY z usługą ORLEN Pay. Pozwala ona zapłacić za tankowanie od razu po odłożeniu nalewaka. Zaletą takiej płatności jest samoobsługa, szybkość, otrzymywanie faktury na podane przy rejestracji konto e-mail oraz naliczenie punktów VITAY.

PKN ORLEN stworzył także na blisko 300 stacjach ORLEN Mobilne Kasy przy drzwiach wejściowych do budynków stacji. To tzw. kasy ekspresowe do obsługi klientów zaopatrujących się w paliwo i robiących tylko drobne zakupy w sklepie.

(K.P.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

RedakcjoRedakcjo

1 0

Do redakcji nie znającej angielskiego: poprawnie pisze się Drive Thru, nie through

17:33, 19.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%