Zamknij
REKLAMA

To było w Lidlu, Biedronce i McDonald's. Teraz przepraszają klientów!

14:55, 14.09.2020 | M.O.
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne fot. ddwloclawek
REKLAMA

Firma dostarczająca produkty zawierające rukolę do takich sieci handlowych jak Lidl, Biedronka czy restauracji McDonald's wykryła w jednej z partii towaru obecność bakterii Salmonelli. Rozpoczął się już proces wycofywania towaru. 

Główny Inspektorat Sanitarny poinformował, że firma Eisberg Sp. z o.o. z Legnicy wycofuje partie rukoli i produktów zawierających rukolę wyprodukowanych dla jednego z klientów.

Obecność bakterii Salmonella wykryto podczas rutynowych badań próbek produktu. 

Firma ta dostarczała produkty do takich sieci jak Lidl, Biedronka czy sieć restauracji McDonald's. Rozpoczęto już proces wycofywania towaru z obiegu, a w internecie pojawiły się przeprosiny dla klientów.

- W imieniu McDonald’s Polska oraz producenta - firmy Eisberg przepraszamy wszystkich gości naszych restauracji za zaistniałą sytuację.  Wraz z dostawcą podjęliśmy czynności wyjaśniające mające na celu ustalenie przyczyn zdarzenia, a także uniknięcia tego rodzaju sytuacji w przyszłości. Zapewniamy, że w kwestii jakości i bezpieczeństwa żywności w McDonald’s nie ma kompromisów - tłumaczy popularna sieć restauracji.

Główny Inspektor Sanitarny ostrzega przed spożywaniem „podejrzanych”  produktów z partii objętych komunikatem.

W przypadku wystąpienia objawów zatrucia pokarmowego po spożyciu wyżej wymienionych produktów, należy skontaktować się z lekarzem.

Produkty podlegające wycofywaniu oraz cały komunikat GIS znajdziesz TUTAJ.

(M.O.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (13)

AyoAyo

24 0

Nie ma dnia aby nie czytać o zakazonej żywności lub o wycofywaniu leków z aptek . Truja nas wszyscy nie tylko virus. A leczyć nie ma się gdzie. Przychodnie pozamykane oddziały szpitalne w rozrywce. Co.za czasu. 15:40, 14.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

salata*salata*

23 0

Czemu sanepid nie zajmie się tym przed dostarczeniem do sklepów tylko po i proszą konsumentów o zwrot towaru albo przepraszają . 15:45, 14.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KonsumentKonsument

3 0

A czy jak ktoś to zjadł to też ma zwrócić? 14:06, 17.09.2020


humkkhumkk

17 0

Brak nadzoru ! 15:46, 14.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

21 0

Przeprosiny? W normalnym kraju poszli by z torbami. 16:10, 14.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaziaKazia

19 0

Moim zdaniem towar który ma być na dostarczony na rynek powinien najpierw przejść badania a nie po. I później zaczyna się wycofujemy produkty nr.parii.....nr seriii.....
16:13, 14.09.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AaAa

7 0

Ale u nas zawsze tak jest tylko żeby sprzedać a ludzi mają w dupie tak jak lekarze 16:18, 14.09.2020


777777

8 1

Plandemia - wszystkie środki są dobre. 17:55, 14.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ooo o ooo o

7 1

popatrzcie też w niebo jak nas trują dziś też samoloty zostawiły psełdo obłoczki 20:14, 14.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BronekBronek

4 1

A jak już lekarz nie potrzebny to z kim kontaktować ma się rodzina.Bywa że emeryci mieszkają sami a pieski po nocach wyją.Oby nie po przecenach. 23:24, 14.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dzien dobry Dzien dobry

4 0

Pamiętajmy żeby myć warzywa i owoce niby to oczywiste ale np. kiełki w marketach są podpisane jako umyte i gotowe a lepiej jednak samemu też przeplukac 07:24, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

##

2 1

GÓWNO ŻRĄ Z MARKETÓW A NIE WIEDZĄ CO 😠😠😠 ALE TANIE..... 10:42, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

OllllaOlllla

5 0

Przeprosiny to mogą sobie wsadzić w d u p ę... Zwłaszcza w tych czasach, gdzie o pomoc lekarską jest ciężko. Dane produkty ludzie dawno zjedli... Ja już na pewno nic tego producenta nie kupię. A w McDonald się nie stołuję. 10:44, 15.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA