Teren byłej jednostki wojskowej na os. Kazimierza Wielkiego przestanie straszyć. Są plany wybudowania tam nowoczesnego parku handlowego. Jest już projekt.
W Internecie pojawił się projekt SHOPP.CITY Włocławek. Park handlowy ma powstać przy ul. Wojskowej, na terenie dawnej jednostki wojskowej. Inwestorem jest firma SHOPP.CITY S.A. z Poznania.
Łączna powierzchnia działek, na których zostanie wybudowany park handlowy, wynosi 116 890 m2. Nowe sklepy wraz z parkingiem zajmą niemal całą powierzchnię między ogrodem Pałacu Bursztynowego, ul. Wojskową, Barską i Żytnią.
Samo centrum handlowe ma mieć 14 087 m2. W planach jest również parking na 650 miejsc.
- Koncepcja zagospodarowania wykorzystuje formułę „power centers”, nowoczesnych parków handlowych zlokalizowanych w centrach miast, na ich skraju lub pod nimi, przy dużych skupiskach ludzkich oraz ważnych węzłach komunikacyjnych, które obsłużą mieszkańców zarówno miast, jak i okolicznych powiatów. Celem jest zapewnienie klientom dostępu do nowoczesnej i wszechstronnej oferty handlowej
– czytamy na stronie poświęconej inwestycji.
Na razie nie wiadomo, jakie sklepy będą funkcjonować w parku handlowym przy ul. Wojskowej. Inwestor informuje jedynie, że projekt ma być realizowany we współpracy z operatorem spożywczym sieci SELGROS.
Jak informuje inwestor, park handlowy na os. Kazimierza Wielkiego ma powstać w latach 2021-22.
oX14:52, 12.12.2020
Zabetonować wszystko, łącznie z parkiem. Chcecie zieleni, to na wioche albo do lasu można wyjechać. ps. jest szansa na burgerkinga i pijalnie wódy?
Kujawiak15:00, 12.12.2020
Super.Turyści po zwiedzaniu licznych atrakcji we Włocławku(w tym nowo odbudowanego zamku w Bobrownikach) pojadą sobie do nowo wybudowanego centrum handlowego na relaksujące zakupy.Obładowani zakupami i pamiątkami z Włocławka przed wyjazdem wstąpią do pobliskiego Pałacu Bursztynowego na dobry obiad.Ponadto bogacący się w szybkim tempie włocławianie również będą tłumnie odwiedzali nowe centrum handlowe.A tak poważniej.A niech budują.Czy to będzie dobry pomysł pożyjemy, zobaczymy.A tej zlikwidowanej jednostki wojskowej we Włocławku też mi trochę żal.
Dariusz15:42, 12.12.2020
A nasz pseudokujawiak nawet pisząc o kosmosie zawsze musi wspomnieć o chorym pomyśle z odbudową gruzowiska w Bobrownikach. Aż dziw, że do tej pory sam tego nie odbudował.
qw_16:30, 12.12.2020
Jacy turyści? Obudź się komuchu... wybuduj sobie ten zamek na Anwilu.
seta18:52, 10.06.2021
Nie wiem do czego pijesz ale Włocławek nigdy nie był, nie jest i nie będzie miastem turystycznym.
W miastach typowo turystycznych najczęściej lokalna ludność pracuje za marne groszę w hotelach i pensjonatach. Miejsca pracy są tylko czasowe.
Za czym tu tęsknić...za biedą. Z miejsc turystycznych kapitał wywozi warszawka i tym podobni ludzie.
Nasze miasto rozwija się dzięki Brześciowi Kujawskiemu - jego strefie i autostradzie.
To jest przyszłość dla Włocławka.
Za wszelką cenę należy wspierać Brześć Kujawski i jego strefę.
Ludzie będą mieli pracę to będą i pieniądze i dobrobyt.
Ok15:09, 12.12.2020
I dobrze,lepiej tak niż grunt porośnięty haszczami. Gdyby nie powstała Wzorcownia i cały okoliczny kompleks,co by tam dziś było? Jak wyglądałby teren przy Kapitulnej?A tylu było przeciwników. Cóż,zawsze coś komuś przeszkadza,taka ludzka natura.
!17:23, 12.12.2020
buraku. tam gdzie jest wzorcownia miały być miejsca związane z fajansem, który miał już markę w świecie. Wielkie piece których nie ma gdzie indziej skasowano ciekawe budynki też, a można było je wykorzystać jako atrakcje. Dla ciebie sklep tesco i kaufland jysk to pewnie atrakcje światowe :)))
Tego nie rozumiem. 20:36, 12.12.2020
Jasne, dla ciebie natura, yo centra handlowe. Tylko współczuć głupoty.
Muzeum19:42, 30.04.2022
Zniszczyli fabrykę fajansu włocławskiego, który był słynny i chętnie kupowany przez Polaków i obcokrajowców żeby pobudować wzorcownię, a teraz za 15 mln budują muzeum fajansu. Włocławek to kurort światowej sławy i tłumy ludzi przyjadą oglądać to muzeum. Zniszczyli jednostkę wojskową we Włocławku bo poprzednio rządzący uważali że wojsko w Polsce nie jest potrzebne, powcy nadal tak myślą, dobrze że ich beznadziejne rządy już się skończyły, bo ruski bez wojny by nas zajęli.
bezmózgi15:11, 12.12.2020
Nikt tam nie będzie jeździć, jest daleko od centrum. Pomysł poroniony. Będą pustki jak w Wiślaninie i później do zaorania.
zych15:15, 12.12.2020
Wiślanin się zatrzymał w PRL-u. A lokalizacja jeszcze gorsza niż przy pałacu.
lol17:22, 12.12.2020
Nie masz się czym przejmować, to prywatna inwestycja. Uwierz mi, jeżeli ktoś wydaje dziesiątki milionów to wie co robi.
Patryk9518:01, 12.12.2020
Jak będą sensowne sklepy, to będą chętni do zakupów. Ja np. musze często jeździć do Copernicusa w Toruniu, bo we Wzorcowni jest kiepski wybór.
Włocławianin 1 11:02, 14.12.2020
Tylko, że to centrum handlowe będzie miało charakter dzielnicowy - będzie przeznaczone głównie dla nowych i obecnych mieszkańców Kazimierza Wielkiego.
221:02, 14.12.2020
Poroniony to jesteś Ty...
Qnik15:14, 12.12.2020
Tam cały czas powinny być koszary i wojsko.We Włocławku wojsko było zawsze!!!.Za zaborów,w okresie międzywojennym i po wojnie.Ten co podjął decyzję o likwidacji wojska we Włocławku powinien dostać kopa w d....Oczywiście z sld.
4 Oceany15:22, 12.12.2020
Decyzję o likwidacji jednostki wojskowej podjął ówczesny minister obrony narodowej, nieżyjący dziś Jerzy Szmajdziński a wspierał go zastępca towarzysz Janusz Zemke, były europoseł.
Qnik do 4 Oceany15:37, 12.12.2020
No tak kojarzyłem,że czerwony ,tylko nie pamiętałem,ze to Szmajdziński był wtedy ministrem obrony narodowej.No cóż on już kopa w zad nie dostanie.
Klock17:57, 12.12.2020
Potrzebne to wojsko jak dziura w moście .Zabawa w wojenke za grubą kase starych chłopów
kosz.ary ?23:48, 12.12.2020
Kto ma utrzymywać zgraję zboczeńców. I tak już kler wydziera apanaże od państwa.
Tam miały powstać bloki dla każdego, nie tylko dla bogaczy.
Tigra15:24, 12.12.2020
Jeszcze pobudujcie Intermarche, którego we Włocławku nie ma niestety.
Dziewczynka15:27, 12.12.2020
Może i dobrze.ale osiedle domków też by ładnie się w komponował w tym rejonie
Yah2915:29, 12.12.2020
dobrze ze tam chaty nie kupiłem, miało być osiedle miesz.
Mc15:35, 12.12.2020
Dobra dobra a McDonald bedzie?😅
Pan Donald08:53, 13.12.2020
Pytasz dzika czy sr@ w lesie?
Twoj doradca15:43, 12.12.2020
Zrobcie tam Zare, Berhske, pull bear, strasivariusa, czy tk-maxa ale nie koleje gowno. Pozdrawiam
qw_16:30, 12.12.2020
Nie te zarobki na Zare.
Pewnie17:04, 12.12.2020
Otwórz sobie franczyzę czego tylko chcesz i będziesz to miał Zara mc sronald, put burger, i czego jeszcze dusza zapragnie, a będzie pewnie kolejny Rosman ccc ddichman itp
TRK18:58, 12.12.2020
A przecież TK Maxx to właśnie g.... jest.
Wszyscy mylą centrum handlowe z outletem chyba.... Za bogaci jesteśmy raczej na to drugie. Jasne, wyrośnie drugi Copernicus, ale zestawy to z jakimikolwiek "Designer Outlet" w Polsce (nie mówiąc w Europie ....) I takie miejsce było by OK. Mamy doskonałe położenie - 50 km Płock, Toruń, Inowrocław, ok 100 Bydgoszcz, Grudziądz. Doskonale skomunikowane z nami. A ile jeszcze mniejszych miast w okolicy? Tylko te powiatowe- Aleksandrów, Lipno, Toruń, Brześć, Rypin, Brodnica, Kutno ........ I takie centrum powinniśmy wybudować - ono przyciągnie ludzi spoza Włocławka. Powstanie druga Wzorcownia i będą się na wzajem wykańczać, W mieście, niestety, nie ma kopalni pieniędzy. Albo chociaż drukarni ....
A ja19:41, 12.12.2020
proszę o Ikea
Przedsiębiorca14:16, 13.12.2020
Co to znaczy zróbcie? Kto ma zrobić?
(...)15:48, 12.12.2020
,,Celem jest zapewnienie klientom dostępu do nowoczesnej i wszechstronnej oferty handlowej...'' -czy chodzi o całkowite zalanie Włocławka chińską tandetą produkowaną na zamówienie Niemiec ?
Przecież 90% ,,niemieckich '' artykułów sprzedawanych w krajach Europy wschodniej jest produkowanych w Chinach .
Bob16:06, 12.12.2020
Komuchy przejęli majątki za grosze, a teraz biją śmietanę. Ludzie obudźcie się z letargu. Gdzie są nasze zakłady pracy? Wszystko zniszczyli, teraz możecie tylko sobie palec w d..u o..p ę wsadzić, jeśli jeszcze to potraficie. Mamona rządzi tym miastem i stare układy lewackich ubeków.
:)16:48, 12.12.2020
KORPORACJE ,KORPORACJE NIEWOLNIKU :)
Sprawiedliwy. 11:37, 29.12.2020
No popatrz, a Rydzyk nie komuch i też bije śmietanę. Biznesmen całą gębą.
GOŚĆ 16:53, 17.02.2022
Do sprawiedliwego!boli was Rydzyk??a komuchy nie??? Rozkradli korchem meble nobiles ursus fajans itd ale to nie razi???? korchem ośrodek wypoczynkowy w gąskach za grosze cały sprzęt ! ale nie to ludzi nie boli!!! żałosny jesteś człowiekiem!
Jpis16:31, 12.12.2020
Bardzo dobrze, może w końcu nie będzie trzeba na zakupy jeździć do Torunia
qw_16:33, 12.12.2020
Ładne te osiedle mieszkaniowe panie Grządzielu. Osobiście nie mam zamiaru odwiedzać tego centrum... ofertę wypełniają istniejące centra, w dodatku dojazd z jakiejkolwiek innej dzielnicy będzie... tragiczny.
Przeprojektować 16:42, 12.12.2020
Obiekt powinien być piętrowy, z garażem podziemnym. Nie marnujcie terenu na parterowe boxy! Miejsce z potencjałem. Selgros jak najbardziej, stacja paliw i fast food jako osobny budynek. Natomiast to centrum obok to boksy, takich rzeczy nie róbcie. Marnujecie teren i będzie to wyglądać słabo. Lepiej jeszcze to zmieńcie. I układ drogowy, musi być przemyślany. Nie może być wąsko i mało orientacyjnie. Oby stacja paliw była innej firmy niż BP, Shell, Circle, Orlen i Lotos. I fast food to nie znów McDonald's i KFC!
winny17:15, 12.12.2020
Teztak uwazam musi byc inny projekt. Projekty ShoppCity dla Gorzowa Koszalina Slupska sa o wiele lepsze niz dla Wloclawka.
Zreszta swoj sprzeciw juz tezwystosowalem do ShoppCity. Mozesz zrobic to samo.
Mir6616:43, 12.12.2020
Idiotyzm! Po co to
qw_17:01, 12.12.2020
Do szkoły na mechatronika, technologa, konstruktora. Z głodu nie umrzesz. Wróc... matma rozszerzona, w takim razie umrzesz.
Patryk9518:04, 12.12.2020
To w takim razie trzeba się przekwalifikować i podszkolić w nowych dziedzinach. Żeby później nie narzekać, że kasa samoobsługowa zabrała komuś pracę.
AI11:50, 13.12.2020
DO PATRYK95 5 G JEST PO TO BY WSZYSTKO WAM ZAUTOMATYZOWAĆ WYSZUKAJ POSZPERAJ ROBOTYZACJA AUTOMATYZACJA ZNIKNIE NAWET KSIEGOWY CO JUŻ PŁACĄ IM KROCIE ;)
123517:08, 12.12.2020
Zakłady pracy potrzebne, gdzie ludzie nie będą pracować za najniższą krajową a nie kolejne miejsce do wyciągania pieniędzy przez zachodnie koncerny..
Patryk9518:02, 12.12.2020
Zakłady pracy takie jak Consberg na 3 zmiany za 2 tys za rękę? To już lepiej pracować w galerii za te same pieniądze...
$$17:26, 12.12.2020
rozumiem teraz dlaczego zrobiono i przebudowano drogi asfaltowe koło parku Łokietka. Grządziel i ta firma mają darmochę od Qku i łysego kalafiora. Po prostu ktoś coś przygarnął od firmy bo niedługo przestanie rządzić
Nie tak. 20:20, 12.12.2020
Nie jestem fanem prezydenta, ale w tym momencie, muszę napisać, że bredzisz. Plany przebudowy ulic, były już od dawna.
Do powyżej12:33, 13.12.2020
Tylko ciekawe dlaczego dopiero teraz zaczęto ją budować. Odpowiedź nasuwa się sama po przeczytaniu niniejszego artykułu.
lol17:31, 12.12.2020
Prezydentowi to lata koło ........... nowa powierzchna, nowe podatki od nieruchomości. A miejsca pracy to będą w strefie Brzeskiej, ot cała filozofia.
Śmiech na sali10:36, 14.12.2020
Jakie podatki. Przecież to kolejna inwestycja która będzie zwolniona z podatków a jak będzie trzeba płacić to zmieni nazwę /właściciela i znowu raj podatkowy (to samo było z terenem Real'a). A podatki to oni będą płacić u siebie ale nie w Polsce.
...........17:32, 12.12.2020
czego ten 🤣łysy i włocławek nie robią dla grządziela. 🤣🤣🤣🤣🤣
MLFP17:55, 12.12.2020
To teraz okolioczni mieszkańcy mogą sobie plus w bronę. Pamiętam jak w trakcie budowy pałacu Bursztynowego P. Grządziel planował w tym miejscu aquapark, to "tubylcy" krzyczeli że nie będą im pod nosem samochody ciężarowe jeździły w trakcie budowy przed ich domami 😂
Borys ll21:05, 12.12.2020
I byłoby super. Szkoda tylko, że Pan Grządziel nie posłuchał swojego rozsądku, tylko się ciećkał z malkontentami. To by była najlepsze i najbardziej trafna decyzja. Wszystko bym dał , żeby taki aquapark jeszcze powstał, do tego z parkiem wodnym dla dzieci, takim, jaki jest w Ciechocinku. Tysiące dzieci i ich rodzice, byliby Panu Grządzielowi wdzięczni do końca życia. To by była najlepsza inwestycja.
Bob budowniczy19:37, 12.12.2020
Sklepy, sklepy , supermarkety a to teren typowo na mieszkalnictwo jednorodzinne. Tereny po jednostkach wojskowych zostały sprzedane po bardzo atrakcyjnych cenach i zapełniły je sklepy. Wloclawianie zamiast budować się we Włocławku zrobili to po okolicznych gminach i tam płacą podatki.
Miłośnik 19:39, 12.12.2020
Szkoda, biorąc pod uwagę ile gatunków ptaków tutaj się gnieździ. Nie sposób nie słuchać ich pięknych śpiewów.
Też miłośnik. 19:44, 12.12.2020
Paradowanie bażantów było super i ten zapach trawy po deszczu. Ten kawałek zieleni, to też płuca dla tej części miasta, a nigdy tego za dużo. Szkoda, że kupiłem mieszkanie w pobliżu, za ciężkie pieniądze. Trzeba stąd uciekać.
FOX19:54, 12.12.2020
Projekt jest obrzydliwy!!! Zamiast wybudować coś nowoczesnego to budują okropieństwo! Jak to wygląda. Nie jestem przeciw, ale myślę że jako mieszkańcy możemy się skrzyknąć i wywrzeć na inwestorze inny projekt tak jak z dworcem. Może jakieś apele do radnych zeby to zablokować bo jest okropne tylko teren zepsuje
Moje uwagi20:52, 12.12.2020
Dokładnie. Projekt SELGROS jest ok, fast food też jako osobny elegancki budynek, innej sieci niż są obecne we Włocławku, stacja paliw również okay. Natomiast retail park, to jest okropieństwo! Na tym terenie powinno powstać CH, eleganckie budownictwo. Można zrobić podziemne parkingi, piętrowy lub dwupiętrowy budynek najlepiej i reszta terenu zagospodarować, choćby pod mini park wodny i mini zoo. Teren ma potencjał.
Pracuś20:03, 12.12.2020
Brawo, następne betonowe pole we Włocławku. Wszyscy chcą żebyśmy wydawali pieniądze tylko nikt nie myśli,żebyśmy mogli je zarobić. Następny krok do tego, żeby Włocławek stawał się miastem emerytów, bo młodzież ucieka na potęgę. Pan Grządziel myśli o zarabianiu pieniędzy kosztem pracowników z najniższą krajową albo zatrudniając emerytów. Tak podobno jest w jego uzdrowisku. Korzysta się na ludzkiej krzywdzie i kiepskiemu rynkowi pracy we Włocławku. Geniusze znów zabłysnęli...
Nie trafiony pomysł 20:14, 12.12.2020
No to w końcu skończą się spacery po parku przy Pałacu Bursztynowym. Nie będzie sensu słuchać hałasu silników i wąchać spaliny. A uwielbiałem tam chodzić z rodziną by odreagować stres, wypić małe piwko, pogawędzić na łonie natury. Klimat tam był bardzo specyficzny. Wchodziło się jak do innego tego lepszego świata. Pluskające ryby, gromady ptaków ale też ta zieleń za płotem. Nawet miałem nadzieję, że Pan Grządziel, powiększy ten park choćby jeszcze o połowę, że powstaną jakieś lodziarnie, jakieś eleganckie butiki może z rękodziełem. Pomysłów mogło być wiele. Ale stało się jak się stało. Przykre. Wszystko przez supermarketowe sąsiedztwo straciło już sens. Trudno.
Osiedle20:17, 12.12.2020
To jak to się tam nazywało? "Osiedle" bursztynowe? Strzał w kolano jak ktoś tam kupił mieszkanie
Karol21:49, 12.12.2020
Teraz to osiedle handlowe będzie 🤣, okoliczni Januszem będą mieli w niedzielę gdzie chodzić 🤣
Elmo23:27, 12.12.2020
A kto tam kupi mieszkanie, czy działkę? Zapłaci krocie, żeby mieć pod nosem jakieś baraki handlowe od Grzędziela. 😐
kkk20:36, 12.12.2020
włocławek miasto sklepów i centrów handlowych
Cosklos20:47, 12.12.2020
Lepiej jak by tam bloki postawili by ludzie mieli gdzie mieszkać
Moje uwagi.20:53, 12.12.2020
Dokładnie. Projekt SELGROS jest ok, fast food też jako osobny elegancki budynek, innej sieci niż są obecne we Włocławku, stacja paliw również okay. Natomiast retail park, to jest okropieństwo! Na tym terenie powinno powstać CH, eleganckie budownictwo. Można zrobić podziemne parkingi, piętrowy lub dwupiętrowy budynek najlepiej i reszta terenu zagospodarować, choćby pod mini park wodny i mini zoo. Teren ma potencjał.
Tak nie uważam 21:10, 12.12.2020
Co do parku wodnego, to się zgadzam ale po co piętrowe budynki, żeby jeszcze bardziej taka zabudowała robiła wrażenie zagęszczenia. Już nawet nieba zaczyna ubywać, przez te piętrowe budynki.
takbedzie21:32, 12.12.2020
Patologia z Ptasiej i Brackiej będzie miała bardzo blisko na "łupy" :DD
Zdzisław21:32, 12.12.2020
No i potwierdziły się informacje od pewnej osoby. Teraz już wiadomo po co przebudowa ulicy Kraszewskiego i nowa droga. W takim miejscu centrum handlowe stawiać, tam gdzie niska zabudowa jest i dużo domków jednorodzinnych. Normalnie brak słów. Proponuję zmianę miasta na Kolonia Włocławek
Mieszkaniec 410:05, 14.12.2020
Potwierdziło się kto ma w tym interes, Pamiętam jak na zebraniu o budowie ulicy Kraszewskiego pan Kuku mówił o tak wielim natężeniu ruchy w tym rejonie,to było mydlenie oczu trzeba było przeciez zbudować prezesowi z DGSU droge do jego centrum. Dziadostwo panie KUKU mieszkańcy podziękują panu w nastepnych wyborach. U mnie pan jestes przegrany.
Sławomir21:48, 12.12.2020
To się prezes wodociągów ucieszy. Pozdrowienia dla kumatych 🤣🤣🤣🤣.
Poli22:05, 12.12.2020
Tu powinien być outlet a'la Szadółki koło Gdańska.jestem na tak
Lkjhg22:08, 12.12.2020
Na południu ładne centrum handlowe,centrum też,na Kazika będzie ino zazamcze nie halo no nie mają takich wolnych powierzchni ,oj jak mi przykro
Dgg22:18, 12.12.2020
Taki piękny teren, na którym mogłoby powstać duze,nowoczesne osiedle mieszkaniowe, wśród dużych, wiekowych drzew - zabetonuja i zasmrodzą spalinami :( We Włocławku brakuje terenów na nowe osiedla, czemu taki fajny teren znów marnujecie na kolejne sklepy???
retoryczne pytanie22:26, 12.12.2020
Bo ktoś na tym doskonale zarobił - to oczywiste jak; 2 + 2 = 4
Antybetoniarz22:46, 12.12.2020
Popieram.
Inwestor15:45, 14.12.2020
Zawsze możesz odkupić teren od właściciela i oddać na budownictwo mieszkaniowe. Może masz rację i pobieranie czynszu za mieszkania bardziej opłacalne i pewne, niż wpływy za wynajęcie miejsca w centrum płacone przez firmy które na to stać.
Baska22:22, 12.12.2020
Ja chcę axion
Dyszel22:25, 12.12.2020
🤣🤣 - wyrazy współczucia tym, którzy się tam za słone pieniążki zadomowili.
Będą teraz wypoczywać i spać pośród ryku silników samochodów dostawczych, ciężarówek.
A po betonie będą sobie urządzać rodzinne spacery wśród zaparkowanych samochodów klientów, wśród spalin samochodowych i ludzi, którzy tam zwalą się po zakupy.
guzo22:27, 12.12.2020
zycze wszystkim bogaczom i galeriowcom dalej pandemii to w koncu upadna te galerie i normalni ludzie beda mogli otworzyc sklepy a galerie wszelkiej masci do LAMUSA
zorba14:53, 13.12.2020
bardzo dobrze piszesz bo w dzisiejszych galeriach te sklepiki i niby sklepy to wszystko szajs chynski o moze przez ta pandemie zaczna powstawac na nowo polskie szwalnie i sklepy polskie z polska odzieza
Ksionc22:28, 12.12.2020
Bzdury. To kamuflaż. Tam będzie Fort Trump!!!
Cyklista22:45, 12.12.2020
Na Poludniu zyskalimsy glownie wiekszy ruch samochodowy. Do tego zjezdza sie powiat i szarzujace pajace w bmw i golfach. Zabetonowano obszar z potrncjalem pod fajne osiedle i jakies male centrum a nie sklepy wielkobszarowe... Castorama powinna byc za miastem. Bardziej straszy caly Wloclawek niz ten kawalek pola.
Sławomir08:03, 13.12.2020
Pajace w insigniach też. Zwłaszcza czarnych.
Aduch9322:59, 12.12.2020
Dobrze że pusty teren zostanie zagospodarowany ale po co kolejne centrum handlowe . O wiele lepszym pomysłem byłoby zbudowanie parku wodnego z prawdziwego zdarzenia albo fajnej hali widowiskowo sportowej
Tak uważam. 11:22, 29.12.2020
Jeżeli chodzi o halę sportową, to byłaby niedorzeczność. Niedaleko mamy cały kompleks sportowy. Ale park wodny dla dzieci - jak najbardziej. Oczywiście taki, jaki jest w Ciechocinku.
Elom23:17, 12.12.2020
Kolejne centrum handlowe a wszędzie pustki. Pewnie ludzie na pieniądzach śpią. A nich budują, nie za moje. - 🤣
jkuil00:47, 13.12.2020
Takie gowno jak przy Castoramie i Auchanie :LIpa .Zamiast Galeria taka jak Wzorcownia to koleny 1 kondygnacyjny badziew .Gdzie znów będzie Rossmann ,.Tedi i kolejne Pepco .Park handlowy Shop.City to jednokondygnacyjny zespół budynków, który zostanie wzniesiony we Włocławku przy ulicy Wojskowej. Całkowita powierzchnia tej zabudowy wyniesie 14087 m.kw.. W budowę tej inwestycji zainwestowała firma Shop.City, a autorami projektu architektonicznego są architekci z pracowni Bulak Projekt. Nieopodal znajdują się obiekt biurowy Drumet, Hala mistrzów oraz Focus Park.
Aldonka 00:50, 13.12.2020
Twój doradca masz rację Zara Home ,Bereshka a nie gówno typu Biedronka .Lidl ,Pepco Kiki Riki i Hula Kula i Tedi ,.Tylko Wólczanka ,Bereshka i inne nwoczesne sklepy ....
magda745801:42, 13.12.2020
A po chusteczkę kolejne centrum handlowe w tym zapyziałym mieście, gdzie psy d****i szczekają
Hubert06:56, 13.12.2020
Same gówna wyminiłeś.... to nie Angliia tylko Polska baranie...
E💩💩l08:04, 13.12.2020
Baran to cię zrobił.
Brodi09:22, 13.12.2020
Najwięcej narzekają te osoby które zapewne nie wyraziły zgody na budowę w tym miejscu aqua-parku kilka lat wstecz. Żal mi zawistnych mordeczek ✌️
JA...11:44, 13.12.2020
Skandal. BETON,BETON I JESZCZE RAZ BETON.............
Jacek12:37, 13.12.2020
Jak właścicielem tego był św. pamięci Waldemar Boś to miał fajniejsze plany..
tak12:47, 13.12.2020
Wtedy miał projekt centrum typu wzorcownia, z parkingiem podziemnym i obiektem pietrowym ,reszta terenu miała być pod bloki. Gdzieś była nawet wizualizacja w któryś z biur projektowych w internecie.
Właściciel. 13:20, 13.12.2020
BOŚ nigdy nie był właścicielem tego terenu. Od początku jest to teren radnego K.G. BOŚ był właścicielem Terenu Długa/Kapitulna
mieszkanka12:55, 13.12.2020
Powstanie kolejny Kik i Pepco, obiecuję wam. Nikt tam nie będzie przyjeżdżał, a stawianie centrum handlowego w Pałacu Bursztynowego to głupota. Te dwa budynki będą ze sobą kolidować. Widać, że niektórzy nie myślą o estetyce
Amon13:11, 13.12.2020
Jedyne porządne zakłady w Polsce po 1989 r. to spółki skarbu państwa odziedziczone po tej złej komunie jak Orlen, Anwil, KGHM itd. Reszta to markety, lumpeksy, banki, centra logistyczne itp badziwie, gdzie w "młodym kreatywnym zespole" możesz rozwijać swój potencjał na umowie zlecenie za 2 tys.na rękę + niepłatne nadgodziny.
re 11:27, 14.12.2020
Hahahaha... dobre stwierdzenie , dobre dla naiwnych ...
UWAGI MIESZKAŃCÓW13:13, 13.12.2020
Proszę swoje opinie i zastrzeżenia do inwestora SHOPP.CITY kierować Włocławianie!
Włocławek zasługuje na lepszy projekt, na architekturę, która przyciąga uwagę, jest nowoczesna i jest estetyczna. Miejsce powinno mieć budynki 2 piętrowe z podziemnym parkingiem. Z przestrzenią dla zieleni nie typu krzaczek trawa i kamienie! Wypada zrobić mini aquapark. Ma to współgrać z Pałacem, Parkiem Łokietka i estetyką! Wynajęte powierzchnię powinny być podmiotom nieobecnym we Włocławku, a nie PEPCO, KIK, Rossmann, McDonald's, KFC, Tedi itp. Są takie, które przyjęłyby się spokojnie, tylko należy wybierać jak należy. Dużo osób jeździ do innych miast, a zarabia we Włocławku, nie ma zamiaru chodzić ciągle do tych samych sklepów! Restauracje jak choćby North Fish, Burger King itd. Teren powinien tętnić zielenią, architekturą i współgrać estetycznie. Nie buduje się parterowo w mieście, to marnowanie terenu.
Powinien powstać Decathlon, Leroy Merlin, Selgros.
PROSZĘ, zgłaszajcie uwagi! Żeby to nie było tak jak z dworcem PKP jaki był nam narzucony.
TELEFON:+48 61 666 16 66
EMAIL:[email protected]
ADRES:WIERZBOWA 5/42, POZNAŃ 61-853
Mało tego15:59, 14.12.2020
Ja jestem również za tym, żeby całe centrum znalazło się pod ziemią. Tak z 10 pięter. To by była dopiero atrakcja. A nad poziomem gruntu kopuła z górką, całoroczną temperaturą na minusie i śnieg, żeby poszusować na nartach bez potrzeby jechania w góry, tak jak w Dubaju.
🙂19:01, 14.12.2020
Możesz też wysłać swoją propozycję jeśli oczywiście potrafisz to wykonać niż siedzieć jak p... kto ma olej to napisał lub napiszę maila albo zadzwoni czy też wyśle list. Pozdrawiam myślących!
winny07:30, 15.12.2020
Ja juz to zrobilem. Wyrazilem stanowcze nie dla obecnego projektu.
traf15:05, 13.12.2020
w kraju nad Wisłą osiedlowym sklepikiem staje się galeria handlowa
!!!16:23, 13.12.2020
I w ten sposób mieszkańcy ,,bursztynowego osiedla'' zostali zrobieni w konia ! Zamiast obiecanej ciszy i spokoju będą mieli jarmark pod oknami 24 godziny na dobę !!! Brawo wy...
jyj16:26, 13.12.2020
Macie rację to nie Brzesć ,KOwal ,LUbranieć jednakondygnacja to kicha ..Macie racje ..Zgłaszajmy nasze opinie do inwestora tego koszmarka
winny07:25, 15.12.2020
Ja juz zglosilem zastrzezenia do ShoppCity. Stanowcze nie dla tego projektu.
yah29 errata21:08, 13.12.2020
osiedle burtnikowe
BURTNIK to słowo powszechnie znane na Kujawach, ale niewiele mówiące mieszkańcom innych części Polski. włocławek i bursztyn,,,
.22:25, 13.12.2020
Przy Anwilu przydałby się market tam niema nic każda dzielnica Włocławka ma sklep a dzielnica zachód bez sklepu
Trzeźwy15:54, 14.12.2020
Będzie Izba Wytrzeźwień. To mało ??
przy Anwilu22:05, 19.12.2020
Obajtek kupił Wam koncern prasowy, możecie sobie tam w Anwilu gazety redagować a nawet czytać, do woli.
Ina06:12, 14.12.2020
Dobrze by było gdyby znalazło się tam miejsce na centrum kultury dla dzieci
Mieszkaniec 410:29, 14.12.2020
Potwierdziło się kto ma w tym interes, Pamiętam jak na zebraniu o budowie ulicy Kraszewskiego pan Kuku mówił o tak wielim natężeniu ruchy w tym rejonie,to było mydlenie oczu trzeba było przeciez zbudować prezesowi z DGSU droge do jego centrum. Dziadostwo panie KUKU mieszkańcy podziękują panu w nastepnych wyborach. U mnie pan jestes przegrany.
Wizjoner 11:13, 29.12.2020
Kuku to ktoś tu ma na czole.
mądra10:41, 14.12.2020
ludzie marudzą że nie potrzebne centra handlowe -a ja sie pytam kto te centra handlowe odwiedza? krasnoludki ciagle są tłumy
Tak11:24, 14.12.2020
Potrzebne jest, tylko oczywiście inne podmioty. Selgros jak najbardziej, Leroy Merlin również, Decathlon też. I odzieżowe ZARA np.
Do półidiotów12:24, 14.12.2020
Do wszystkich półidiotów: teren jest prywatny, inwestor jest prywatny. Atakując Wojtkowskiego za tą budowę obnażacie jedynie swój nikły intelekt.
obnażbrakmózgu13:07, 14.12.2020
Tiaa.... teren prywatny należący do wpływowego radnego, z wielkim wpływem na miejskie inwestycje i decyzje. Same przypadki...
obnaż.....22:00, 19.12.2020
Wolnoć Tomku w swoim domku....
obnaż.....22:00, 19.12.2020
Wolnoć Tomku w swoim domku....
Mieszkaniec 413:09, 14.12.2020
Potwierdziło się kto ma w tym interes, Pamiętam jak na zebraniu o budowie ulicy Kraszewskiego pan Kuku mówił o tak wielim natężeniu ruchy w tym rejonie,to było mydlenie oczu trzeba było przeciez zbudować prezesowi z DGSU droge do jego centrum. Dziadostwo panie KUKU mieszkańcy podziękują panu w nastepnych wyborach. U mnie pan jestes przegrany.
Brawo Panie Kukucki.11:11, 29.12.2020
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
os sa13:40, 14.12.2020
A jednak szkoda że nie będzie Aquaparku w wykonaniu pana Grządziela, kolejny głupawy sklep!!! A ten przydał by się na potężnym osiedlu!!! ale cóż - na tanie sklepy pewnie są chętni, a tyle mają pieniędzy że sklep będzie prosperował! szkoda i jeszcze raz szkoda! No i ta ulica - strasznie potrzebna kosztem parku!!!! Włocławek pewnie nie zasługuje na wyższe loty - dać sklep i wystarczy? Wieniec odżył a my???
Mieszkaniec Wieńca15:51, 14.12.2020
Ta niby atrakcja w Wieńcu Zdroju jak nie jesteś pracownikiem DGSu wejście z powodu ceny mija się z celem. Opłata jakby co najmniej w basenie było kozie mleko, albo dobrze schłodzone piwo. Dodatkowo żadnych atrakcji. Ot dziura z wodą, drogo i tyle. W promieniu 100km można znaleźć super miejsca na odpoczynek nad wodą, a za chwilę pod W-wką powstanie obiekt, który przebije na głowę wszystko, co mogłoby zaroić się w głowach lokalnych mądrochołków i inwestorów.
Wojtko14:38, 14.12.2020
LEROY MERLIN!
Aaa...21:34, 14.12.2020
Czemu nikt nie konsultyje tego z mieszkańcami. To jest tragedia. Wielu mieszkańców nie godzi się na taką "inwestycje"
Odpowiedź22:13, 14.12.2020
Wojtkowski. Jemu pensja i dodatkowa posada w głowie oraz polityka - droga do Sejmu.
zibi5710:23, 15.12.2020
Wy się na nic nie godzicie - a ja się nie godzę na wasze samochody na ulicy. Posesja pusta, ale wjechać nie łaska - tylko ruch blokujecie.
Pinky i mózg21:46, 14.12.2020
Ktoś tu ma KUKU na móniu...jarzycie?
Zbyszek07:18, 15.12.2020
Gość może zrobić z własną ziemia co tylko zechce.... A jak było się partyjniakiem i kupiło potężne tereny za grosze w centrum to inna sprawa :-) wszyscy wiedzą że pan kuku jest prawa ręka. A ciemnoty które nie wiedzą oddały głos wiec jest tak jak jest :-) 30 lat temu towarzysz z urzędu kupował kowalskiego dzisiaj kowalski kupuje urzędni
ka 🙂
zibi5710:21, 15.12.2020
Dobrze - może wreszcie zrobią zakaz parkowania na Barskiej, bo to ludzkie pojęcie przechodzi jakie zagrożenie stanowią te zaparkowane na ulicy samochody. Nie chce się mieszkańcom bramy otworzyć i parkują jak 30 lat temu, kiedy ruch na tej ulicy był żaden. Ale dobrze im tak. Jak miał powstać ośrodek rekreacji, to ci mieszkańcy właśnie zablokowali projekt - to teraz będą mieli 5x tyle samochodów więcej.
asq11:28, 15.12.2020
Ktoś dziwnie inwestuje. Teraz po doświadczeniach pandemii coraz mnie będzie chodzić do centrów, a kupować w internecie.
Użytkownik17:02, 17.12.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik17:02, 17.12.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik17:02, 17.12.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Nie tylko moje marze11:52, 29.12.2020
Szkoda, że nie powiększono parku przy pałacu. Ten park to odskocznia od codzienności. Lubiłam go odwiedzać i zawsze miałam nadzieję, że zostanie jeszcze trochę powiększony. Aż się o to prosi. Można by po nim chodzić i chodzić. To najpiękniejszy zakątek tego miasta, ale stanowczo za mały. Marzyły mnie się jeszcze koncerty w muszli jak w Ciechocinku i wieczorne seanse filmowe.
To prawda. 11:53, 29.12.2020
Super pomysł.
Gość 19:01, 29.12.2020
Selgros w Bydgoszczy ma działkę (ul.Wyscigowa) od ponad 10 lat..i nic cisza.. Siedlecki Selgros to porażka bardzo mała odwiedzalnsc, budują w Gorzowie.Selgros działa długo tak jak Makro czyli sprzdaz dla tylko dla firm,a od nie dawna również dla klientów detalicznych. Byłem ostatnio ponownie w Solcu Kujawskim jest tam Park Handlowy (Sinsey,Hebe itd) ale ludzi mało było.
Pozdrawiam
Nick1420:05, 09.01.2021
Mogłyby powstać sklepy odzieżowe i z obuwiem, jakieś tańsze, niezadrogie, włocławian nie stać na jakieś droższe artykuły. Mogłyby być sklepy bershka, pullbear, stadivarius, teranova i inne, ale z promocjami, z tańszymi rzeczami u nas, tych drogich artykułów nie wystawiać, odpuścić. Może to co by nie zeszło w innych miastach to po promocji u nas by się kupiło. :) Jakieś inne sklepy żeby nie powtarzać tych samych co są w wzorcownii i w innych galeriach. :) w łodzi jest dużo sklepów można zobaczyć jakie tam są tańsze sklepy i zaproponować je u nas :) też by mógł powstać jakiś lepszy lumpeks też niezadrogi ale czysty i z niezniszczonymi rzeczami, w dużych miastach można kupić tanio rzeczy nowe z metką które po prostu nie zostały kupione w galerii i potem je sprzedają w takim lumpeksie za grosze, dziewczyny wstawiają zdjęcia do internetu, rzeczy kupiły za 2-5 zł, niektóre może za 10 zł jak kurtka czy obuwie lepsze z metkami :) pozdrawiam ! :)
Użytkownik16:10, 23.07.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik13:31, 16.02.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik02:40, 15.03.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik16:48, 21.04.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik16:54, 21.04.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
WLO15:49, 23.07.2022
No i mamy lipiec roku 2022 i wszystko to co napisane to g...no prawda !!
jb13:44, 18.03.2023
Mało tego już marzec 2023r. a tam nic się nie dzieje ,a tyle było krzyku.
Kwiecień 202323:04, 11.04.2023
Gorzej już kwiecień 2023 roku, po Wielkanocny i nadal nic. A można było zrobić jakąś konkurencję na włocławskim rynku.
Wrzesień 202314:26, 05.09.2023
Nadal cisza. Za to otwarto Second Hand w Parku Kujawy...
Kukol 06:33, 25.07.2022
Mój Pan I władca ubił na ziemi kupionej za grosze nteres życia może mi trochę skapnie
Week11:57, 17.08.2022
I coś ucichlo , a miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze
Przykre 12:57, 23.04.2023
Mamy kwiecień 2023 rok.
Wielka szkoda, że Selgros ani centrum handlowe z Decathlonem i JULA i Leroy Merlin nadal nie powstało.
Zuzia09:14, 14.01.2024
Up! Może portal napisze artykuł w tej sprawie… Widać, że było olbrzymie zainteresowanie. Co z tym terenem ? Mija czwarty rok
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
4 18
No by się przydał burger King, maca na pewno nie dadzą za blisko by były
34 11
rozumiem teraz dlaczego zrobiono i przebudowano drogi asfaltowe koło parku Łokietka. Grządziel i ta firma mają darmochę od Qku i łysego kalafiora. Po prostu ktoś coś przygarnął od firmy bo niedługo przestanie rządzić