Zamknij
17:12, 08.05.2024

W środę, 8 maja w Hali Mistrzów zorganizowano spotkanie informacyjne dla mieszkańców Włocławka oraz gmin Brześć Kujawski oraz Lubanie. Dotyczyło one proponowanych wariantów przebiegu drogi ekspresowej S10 i trzeciej przeprawy przez Wisłę.

Droga ekspresowa S10, której docelowa długość wynosić będzie około 400 kilometrów, stanie się ważnym elementem infrastruktury komunikacyjnej łączącej Polskę zachodnią centralną częścią kraju.

Trasa ta będzie biegła od Szczecina, przez Piłę, Bydgoszcz i Toruń oraz Włocławek, aż po Obwodnicę Aglomeracji Warszawskiej w okolicy Naruszewa. Następnie podróż do stolicy będzie mogła być kontynuowana drogą ekspresową S7.

Więcej o planowanej inwestycji i jej przebiegach będziemy informować wkrótce.

Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]

komentarz(61)

JustynaSzmata JustynaSzmata

13 17

Kiedy będzie transfer lekarzy z Afryki? Dajta mi ich. 17:45, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wojweswojwes

1 0

szmata... i wszystko jasne. 12:49, 09.05.2024


reo

POCALUJ MNIE W DUPEPOCALUJ MNIE W DUPE

11 9

Lekarz z Afryki Zapraszamy to szybciej bedziesz *%#)!& niz tu wjedziesz *%#)!& czarnAA😡😡😡😡🤣 18:41, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Inżynier z AfrykiInżynier z Afryki

16 7

Socjal szykujta. 18:48, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapslowy mostowyKapslowy mostowy

32 8

Nie ważne gdzie będzie trzeci most wązne by był na działce Krzysztofa G 18:50, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciekawe 😉Ciekawe 😉

21 8

Po co ta afera przecież Prezydent Kukucki powiedział że jedna z tych tras jest już nieaktualna, szkoda że zapomniał przekazać tą informację do inwestora. Oj kłamczuszek kłamczuszek 19:03, 08.05.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

słabosłabo

0 2

oj coś w szkole nie nauczyli czytać. Kuku użył słowa NIEAKTYWNA !!! to nie to samo co nieaktualna. 11:19, 09.05.2024


wojweswojwes

2 0

A ququ? Było myśleć przy urnie. Wyborczej. W tej właściwej komuna już jest. 12:52, 09.05.2024


Kłamczuch Kłamczuch

30 9

Wszystko jasne, już po wyborach wiec temat trzeciego mostu na działce Grzadziela może bezpiecznie wrócić, Grządziel już rączki zaciera a Kukucki kolejny raz nas oszukał 19:05, 08.05.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tak!Tak!

7 2

A chcesz most z którego nikt z Włocławka nie będzie codziennie korzystał bo jest za daleko? Wariant 2 lub 3. Tylko te dwa warianty gwarantują, że to będzie alternatywa dla mostu na Wyszyńskiego. Jeden z nich idzie przez stara giełdę lub zakład pracy dla inwalidów lub działki albo domki ale łączy Toruńska i Grodzką oraz Fabianki. 23:21, 08.05.2024


JdJd

5 0

Tylko wariant W1. To jest most drogi ekspresowej czyli wszystkie spaliny zostaną wprowadzone do miasta i na osiedle Zazamcze i Zawiśle -w2 i w3. Poza tym hałas jadących aut z dozwoloną prędkością 130 km/h. W1 to alternatywa dla Anwilu i martwej strefy przemysłowej i spełni rolę obwodnicy miasta. Miastu potrzebny most dla lokalnego ruchu kołowego. 11:01, 09.05.2024


Bożena12Bożena12

23 7

Ciekawe co teraz powiedzą wyborcy którzy głosowali na kukuckiego bo uwierzyli że to kłamstwa i temat jest DAWNO nieaktualny 19:06, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

8 2

Że nowy most będzie alternatywą dla starego a nie że to most który będzie daleko i nikt z mieszkańców nie będzie korzystać. Potrzeba mostu który zastąpi most stary, i będą zjazdy na Toruńskiej i najlepiej na Grodzkiej lub bardzo blisko Grodzkiej i dalej Fabianki. 23:18, 08.05.2024


🤮🤮🤮🤮🤮🤮

22 12

Idealny dowód na to ile słowa naszego cudownego prezydenta są warte kolejny raz nas oszukał zrobił z nas frajerow. Dobrze że mojego głosu nie dostał bo bym się soba brzydził do końca życia 🤮🤮🤮 19:08, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zaufaj kłamcy Zaufaj kłamcy

11 7

Ciekawe ciekawe widocznie Kukucki miał informację które nie zostały jeszcze opublikowane, więc mieszkańcy Zawisła mogą spać spokojnie. Przecież Kukuckiemu można zaufać a powiedział że wariant nie jest aktualny 19:09, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gratuluję Gratuluję

22 6

Jedyny wygrany trzeciego mostu czy też wiaduktu we Włocławku to Krzysztof Grządziel. Gratulacje 🥳 19:11, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzadzielGrzadziel

27 8

Ups chyba mieszkańcy Włocławka po raz kolejny zostali W. Y. R. U. C. H. A. N. I 😂😂😂😂 19:14, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do powyżejDo powyżej

18 13

A umiesz czytać ze zrozumieniem matole powyżej, że to są konsultacje państwowe, dotyczące drogi krajowej S10?
Czy Maciak z Obałkowską ci płacą za te wypociny, bo już na swoim portalu planują referendum odwoławcze ? 19:17, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kłamstwa Kłamstwa

6 6

Przecież my mieszkańcy Włocławka wiemy że to kłamstwa, wymyślają żeby kukuckiemu zaszkodzić hahaha 19:19, 08.05.2024


Spokojnie Spokojnie

13 4

Krzysiu spokojnie, nie denerwuj się bo to nie jest zdrowe 19:18, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda Prawda

10 11

Ja tam wierzę kukuckiemu to nasz człowiek z Włocławka a nie jakaś delegacja z Warszawy co nie wie co się u nas będzie działo. Nie będzie nam Warszawka mówić jak mamy żyć 😂 19:21, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

6 10

Ja Kukuckiemu też wierzę że będzie chciał coś zrobić dla miasta - w końcu jest Włocławianinem, ale wiem też że rządy w Kraju przejęła KOalicja chanaukowa która na nic nie da kasy, bo Niemcy nie są zadowolone z jakiegokolwiek rozwoju Polski 19:55, 08.05.2024


Lewackie mrzonki Lewackie mrzonki

26 12

Trzeci most to trzeba było załatwiać i rozmawiać - jak w Kraju rządził Polski rząd z PIS-u , teraz to pieniendzy nie ma i nie bendzie już teraz jak obserwujemy na wszystko brakuje pieniędzy w budżecie w Kraju. 19:48, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Do powyżejre Do powyżej

14 5

Te konsultacje to chyba robione sa dla gawiedzi tak dla jaj - bo przecież obserwujemy że KOalicja chanaukowa rozpoczęte przez Polski rząd PIS-u inwestycje zaniechała , fabryki upadają bądź zwalniają ludzi a w budżecie Kraju już brakuje na wszystko pieniędzy, a gospodarką i rozwojem Kraju ku zadowoleniu Niemiec się w ogóle nie zajmują - co najwyżej wymiana na swoich kolesi w spółkach i działanie kilkunastu Komisji za ogromna kasę ale dodatkowo żeby szczuć społeczeństwo i wyciągać informacje / nie wiedzieć czemu / z pracy b. Polskiego rządu 20:55, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LudekLudek

12 3

Najlepszy wariant to most tak 1 km za wieżowcami + połączenie Toruńskiej z Promienną. 21:02, 08.05.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TakTak

5 5

Wariant drugi lub trzeci. Jak najbliżej mostu tzw. starego czyli pierwszego. 23:15, 08.05.2024


propro

8 2

Chyba żeby mieszkańcy wieżowców przy Toruńskiej pozdrawiali dzień i noc przejeżdżających ze Szczecina do Warszawy kierowców.
Mają wprawę. dopiero co pozdrawiali Łodzian jadących nad może, nadal mogą pomachać kolejarzom, zanosi się że otworzą się nowe możliwości. 00:17, 09.05.2024


Marszałek rotacyjnyMarszałek rotacyjny

16 2

Jak dobrze wiecie, byłem wielkim przeciwnikiem budowy CPK. Ale ludzie popierają budowę a sondaże popularności spadają mi, więc jestem już za budową CPK, ale bez szprych szybkich kolei. No, chyba że dalej będzie mi spadać, to będę wtedy za budową szybkich kolei. 21:05, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MostMost

9 2

A może warto byłoby zrobić takie konsultacje w sprawie uruchomienia mostu powietrznego w koszu balnowym - byłoby ekologicznie i tanio 21:13, 08.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RazRaz

16 2

Dlaczego prezydent nie pojawił się na spotkaniu mimo zaproszenia reprezentantów GDDiK ? Czyżby przebieg trasy został już dawno ustalony ? 21:49, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

5 3

A może chciał żeby się ludzie dobrze bawili, a nie chciał im popsuć zabawy prawdą rzeczywistą i oczywistą 23:03, 08.05.2024


do JustynaSzmatado JustynaSzmata

15 1

Lekarze i inżynierowie z Afro-Azji powinni jechać do : UK, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Danii, Holandii i Belgi - bo te kraje mają względem nich dług zobowiązań gdyż ich kolonizowały i okradały z złóż naturalnych w tym kopalin diamentów i złota - i te Kraje wzbogaciły sie dzięki posiadanym koloniom nierzadko kosztem zrujnowania ich gospodarki - dzisiaj kraje kolonizujące w ramach rekompensat tym ludziom zobowiązane są do ich przyjmowania .
Warto podkreślić że kraje kolonizatorów jak wywoziły dobra naturalne z krajów kolonizowanych - nie brały pod uwagę relokacji dóbr w tym złota i diamentów do Polski i krajów Europy wschodniej , dlatego nie mają żadnych zobowiązań wobec Afro -Azjatów bo nie brały udziału w kolonizacji i okradaniu krajów afro-azjatyckich. 22:03, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlossKloss

0 0

Byłem na spotkaniu i słowa nie było o inżynierach z Afryki. Nie pomyliłeś pigułek? 07:58, 10.05.2024


W2 lub W3W2 lub W3

7 10

Tylko wariant Drugi lub Trzeci. Te warianty gwarantują, że ten most będzie 3 mostem dla Włocławka. Realnie mieszkańcy będą korzystać, aby skrócić sobie drogę zamiast jazdy starym mostem czy też tamą. 23:13, 08.05.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Minus daje Ci Minus daje Ci

3 2

Jest od Szmaciaka, czytaj tego co się sprzedaje za pieniądze 💰💸 23:52, 08.05.2024


GramGram

7 1

Taaa, najlepiej sprzedać Grządzielowi centrum Włocławka za jakieś symboliczne pieniądze, wtedy drogę puścić przez Plac Wolności, a jak komu będzie za głośno, to niech się wyprowadzi na Zakręt. 08:32, 09.05.2024


GjhfdhjGjhfdhj

4 2

Frekwencja zachwyca 23:20, 08.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

4 2

Byłeś byłaś? To o czym mowa. Można wziąć w pracy urlop albo na żądanie. I coś podziałać.Kto był to mądry, kto nie niech dalej sobie dłubie w ... 23:23, 08.05.2024


UwagiUwagi

5 14

Wariant drugi lub trzeci. Tylko te warianty gwarantują, że to będzie nasz Włocławka trzeci most, alternatywa dla starego mostu na Wyszyńskiego. Natomiast co to działek, to trzeba wykupić i tyle. A jak tam jest 64 ogródki działkowe to ustanowić w nowych miejscu. Co za problem. Naprawdę proszę Was, Wariant 2 lub 3 tylko daje gwarancję że most będzie trzecim mostem Włocławka, a nie tylko autostradą obok Włocławka. I najważniejsze, aby ta trasa S10 biegła blisko Płocka, będzie to dla nas najszybsza trasa do Płocka. 23:51, 08.05.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

profiprofi

4 1

Nikt do centrum nie będzie jeździł nowym mostem tylko pojedzie starym bo nie będzie stał w korkach żeby wrócić do centrum. Nowy most może mieć tylko funkcję obwodnicy i tym samym odciążyć ruch w mieście W takim przypadku wariant 2 i 3 nie ma bytu bo żeby wyjechać dalej z miasta trzeba jechać Toruńską. Lepszy jest wariant 3 kierujący ruch na azoty, autostradę i i za miasto. 00:11, 09.05.2024


MargotMargot

5 1

To ma być droga krajowa, ekspresowa. Wariant 2 i 3 odpada, bo wytworzy tylko nowe korki w mieście. To ma działać jako obwodnica i droga szybkiego ruchu. Poza tym wariant 2 i 3 wcina się w zabudowę mieszkalną Fabianek, Bogucina i Grodzkiej. Wariant 1 jest mniej kolizyjny z zabudową i tym samym bardziej ekonomiczny. 08:12, 09.05.2024


Az.Az.

0 0

W wariantach 2 i 3 jest dużo wyburzeń domów. 11:27, 11.05.2024


profprof

14 2

Most to bajka , ale autostrada przez środek miasta z Warszawy do Szczecina o natężeniu ruchu większym niż na A1 to prawda. Dopiero z Toruńskiej zniknęły tiry , a już planują dla wyrównania drogę o jeszcze większym natężeniu przez środek miasta. Wszyscy budują obwodnice 30 km od miasta , a Zarząd Włocławka ruch kieruje do centrum. Dla miasta potrzebna jest obwodnica w tedy tranzyt będzie omijał miasto , a włocławianie zmieszczą się na jednym moście. Już dzisiaj tory kolejowe i rzeka stanowią wystarczające przeszkody dla transportu, nie budujmy dodatkowych przeskód typu S10. Trzeba spojrzeć całościowo na rozwiązania komunikacyjne, a nie emocjonalnie. 00:00, 09.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WLC 123WLC 123

7 8

Widzę, że Szmaciarze nie ustają w wysiłkach dyskredytacji obecnego Prezydenta. Te wasze wypociny nic nie zmienią, a powiem więcej, już prokuratura dochodzi, kto robił brudną kampanię, więc raczej bójcie się
07:23, 09.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Cenzura SzmaciakaCenzura Szmaciaka

5 0

A na portalu Szmaciaka cenzura. Spróbuj dodać tam komentarz hehehehe... Szmaciak i ta pseudo dziennikarzyna obiboktowska zenada

Dalej grała ja i Szmaciak i Wójt towaki zdabialu 09:47, 09.05.2024


WstydWstyd

8 2

Przez wieniec niech przebiega tam gdzie mieszkają radni 07:44, 09.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ehhhh.....1ehhhh.....1

5 7

nie no włocławianie wszystko byście chcieli, ale nie u Was ! CPK tak bo to dla rozwoju Włocławka ale niech tory idą przez Modzerowo i tam ludzi wysiedlić, most tak ale tez nie tu nie tam.... Najlepiej chcemy chcemy ale tu tylko byle nie przez Włocławek szło. Chcecie szybką kolej ? Proszę bardzo niech idzie przez Plac Wolności to dla rozwoju Waszego miasta, nam na wsi pociągi nie są potrzebne ! Chcecie kolejny most żeby nie było korków to niestety ale musi iść przez Włocławek, bo niby gdzie mają go pobudować ? W powietrzu ? Akurat warianty na S10 są bardzo dobre i przemyślane, w przeciwieństwie do wariantów CPK.... 08:10, 09.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BramborBrambor

4 3

Jeszcze lepiej po prostu wyprowadzić ruch poza miasto, wtedy istniejące przeprawy sobie świetnie poradzą. Po cholerę nam wąchać spaliny Lipniaków? 08:38, 09.05.2024


KlopKlop

15 4

Ciekawe jak mieszkańcom Włocławka mieszkałoby się, gdyby ekspresówka przebiegała przez miasto w pobliżu osiedli mieszkaniowych wg wariantów W1 lub W2. Najpewniej tak samo, jak mieszkańcom Michelina i Nowej Wsi po wybudowaniu autostrady. Most i tama zapychane są głównie przez pojazdy od strony Szpetala/Fabianek/Lipna, których duża część jedynie dojeżdża do autostrady lub kieruje się w stronę Anwilu, zakładów sąsiednich i dalej na Toruń. Nazwałbym to ruchem tranzytowym, bo auta tylko przejeżdżają przez miasto. Wariant W1 wyprowadza cały ten ruch jak najdalej od centrum miasta, odciąża znacznie most i tamę, odkorkowuje centrum miasta i najważniejsze - ogranicza hałas i smród spalin. Interesy p. Grządziela mnie nie interesują, a zakładam, że te liczne komentarza popierające ideę wprowadzania drogi szybkiego ruchu do miasta niezależnie od jej uciążliwości dla mieszkańców są pisane na zlecenie osób/osoby, które mają w tym bezpośredni interes. 08:11, 09.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MargotMargot

14 4

To ma być droga krajowa, ekspresowa. Wariant 2 i 3 odpada, bo wytworzy tylko nowe korki w mieście. To powinno działać jako obwodnica i droga szybkiego ruchu. Poza tym wariant 2 i 3 wcina się w zabudowę mieszkalną Fabianek, Bogucina i Grodzkiej. Wariant 1 jest mniej kolizyjny z zabudową i tym samym bardziej ekonomiczny. 08:17, 09.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wariant 2 lub 3Wariant 2 lub 3

6 9

Mało kto zapoznał się z dokumentacją techniczną. Mało kto ją rozumie. Mało kto wie, że dla Włocławka najważniejsze, aby most był najbliżej miasta. Po drugie miał zjazdy na Toruńskiej jak najbliżej Zaznacza, po trzecie zjazdy na Zawislu oraz Fabianki. I po czwarte aby cała trasa była najbliżej Płocka. Wtedy otrzymujemy alternatywę do Płocka, alternatywę realną dla mostu i tamy dla ruchu lokalnego, nie trzeba będzie robić więcej kilometrów. I najważniejsze trasa będzie przebiegała tak, że nikomu nie będzie się opłacało z Płocka jechać ciężarówka do Włocławka przez całe miasto jak obecnie PII, OKRZEI ITD. 09:53, 09.05.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NajbliżejNajbliżej

2 1

Chętnie się z Tobą zamienię na mieszkania. Ja ci oddam swoje z widokiem na drogę szybkiego ruchu, a ty mi oddaj swoje, zlokalizowane za pewne gdzieś w bardzo odległym rejonie. 11:58, 09.05.2024


Także tegoTakże tego

1 0

Mieszkam na Toruńskiej, w Anglikach, i most musi być c na Zazamczu, jak to ma być alternatywą dla mostu na Wyszyńskiego. 13:35, 09.05.2024


NajbliżejNajbliżej

0 0

Nie, to nie jest trzeci most we Włocławku, tylko odcinek DROGI EKSPRESOWEJ ŁĄCZĄCEJ WARSZAWĘ ZE SZCZECINEM, który przekracza Wisłę w okolicy Włocławka. Oczywiście ekspresówka będzie stanowiła zapasową przeprawę na wypadek remontu mostu lub tamy, ale te remontowane są raz na kilkadziesiąt lat, a droga ekspresowa pozostanie tutaj na stałe. 08:06, 10.05.2024


RobinRobin

6 6

nie będzie żadnego mostu, rzeka Wisła jest objęta programem natura 2000, a teraz za nierządów Pomyj będzie parkiem i tyle w temacie bajek z mchu i paproci. 11:13, 09.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Robinre Robin

7 3

Te rozwiązania wariantów 2 i 3 miały sens kiedy w Kraju władzę sprawował Polski rząd PIS-u, który stwarzał realne perspektywy rozwoju Kraju - teraz te rozwiązania odchodzą do lamusa bo stały się mrzonkami - jak rząd przejęła KOalicja 13 grudnia i obserwujemy generalne zaniechanie inwestycji także tych rozpoczętych, zakłady upadaja i zwalniają ludzi i już nie ma na nic pieniędzy ku zadowoleniu Niemców które nie są zainteresowania rozwojem Polski na żadnym poziomie. 11:52, 09.05.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlossKloss

1 5

Te tzw. "inwestycje" to projekty wynikające z megalomanii starszego pana z Żoliborza. Nikt nie śmiał mu powiedzieć, że to nie żadne inwestycje, tylko worki bez dna - nikomu niepotrzebne i zarządzane przez bandę głupców, którzy tworzyli prawo na kolanie, a fachowców w swoichdziedzinach wyzywali od "wykształciuchów". Nie słuchali ich, bo nie rozumieli, o czym w ogóle mówili. Sztandarowym przykładem jest choćby Przekop Mierzei Wiślanej, dzięki któremu dmuchane materace, a nawet duże kajaki mogą teraz swobodnie przepływać na Morze Bałtyckie. 12:06, 09.05.2024


ManuManu

6 0

Każde szanujące się miasto robi obwodnicę, a nie puszcza drogę tranzytową przez środek. To ma być most dla pojazdów przejeżdżających z jednego końca Polski na drugi. Będą jechać ciężarówki, będą generować hałas i zatruwać miasto. Ile osób z Zawiśla pojedzie mostem het na Toruńską, żeby potem stać w korku na starej jedynce w celu przejechania do centrum miasta? Nikt. Każdy pojedzie na most stalowy z nadzieją, że ci, którzy jadą spoza miasta do Azotów czy w stronę Torunia skorzystają z mostu w wariancie W1. Tym kierowcom też nie uśmiecha się kwitnąć w porannym korku na moście!
Ja rozumiem, że władzy nie stać na trzeci most i sprytnie sobie wykombinowali, że odetną kupony od państwowych pieniędzy. Nikt im tego nie wybaczy. Pipidówa stanie się zatrutą pipidówą, ze smrodem spalin, z wyciętym lasem, z najczystszą dzielnicą willową sprowadzoną do roli dzielnicy pod hałaśliwym mostem, z Zofijką, która stanie się szczalnią dla tirowców.
Dojdą też nowe miejsca pracy: bez wątpienia pojawi się więcej atrakcyjnych pań stojących na poboczu drogi i będzie to piękna wizytówka dla Włocławka.
Szczerze: to miasto wiele lat walczyło, żeby oczyścić powietrze. Teraz na siłę wmawia się ludziom, że most tranzytowy oznacza postęp. A takiej beznadziejnej decyzji się nie odkręci nigdy.
Bo obiecałem i TERA JA? Bo wstyd będzie itp?
Tylko krowa nie zmienia poglądów...
Czasem warto mądrych posłuchać.
19:08, 09.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BelzebubBelzebub

1 0

Mniej więcej tak to wybrzmiało: możemy budować jak chcemy, bo tak nam pozwala prawo; komu zbudujemy na działce, to wywłaszczymy, a kto mieszka obok, niech się pocieszy faktem, że panu projektantowi też kiedyś zbudowano drogę przy domu, więc doskonale rozumie, ale wywłaszczenie nie jest obowiązkowe; zbudujemy węzeł w środku wsi - dziś ruchu tam co prawda nie ma, ale nie mamy MOPu, więc niech kierowcy sobie zjeżdżają do lasu i załatwiają się w krzakach lub pod płotami mieszkańców; budynki wewnątrz zjazdów nie podlegają wywłaszczeniu, bo bezpośrednio nie przechodzi przez nie pas drogowy - pod estakadą puścimy drogę dojazdową i będzie super - prawo pozwala; hałas? jaki hałas? - prawo określa dopuszczalny poziom hałasu, zamotujemy ekrany i będzie git, a jak nie będzie, to może kiedyś zamontujemy inne; droga szybkiego ruchu za płotem - żaden problem, bo przecież nie wchodzimy na teren działki, dojazd do działki będzie zachowany, więc można spokojnie dalej mieszkać; bagna? - facet z łopatą przeszedł 600 m, coś tam nawet pogrzebał w ziemi, ale żadnych bagien nie widział; ankiety? - przy wcześniejszych inwestycjach ankiety poszły do śmieci, ale tym razem to już na pewno je przeczytamy i uwzględnimy opinie; tu musimy wyburzyć domy, bo tam dalej jest cmentarz, a wiadomo, że spokój umarłych jest ważniejszy od spokoju żyjących; tu musimy budować na ujęciach wody dla Włocławka, bo tam dalej jest Natura 2000 i nie można naruszać przyrody, ale szczalnie dla robotników przy ujęciach wody spokojnie można robić; zresztą spotkania z mieszkańcami i ankiety nie są obowiązkowe i robimy to tylko po to, żeby pochwalić się, że odbyliśmy konsultacje społeczne - i tak zbudujemy jak będziemy chcieli, jak będzie taniej, jak będą chcieli wpływowi lobbyści, bo prawo na to pozwala, a droga wcześniej, czy później powstać musi, więc lepiej przywyknijcie do smrodu spalin i hałasu. 10:44, 10.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolecbolec

0 0

to gdzienie stanie ten 3 ci most bo nie doczytalem ? 23:09, 10.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OO

1 0

Wariant pierwszy super odciąży miasto i będzie korzystny dla zakładu Orlen 17:43, 16.05.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz