Zamknij

Legendarna chupacabra grasowała pod Włocławkiem? Zginęło kilkadziesiat zwierząt. Mieszkańcy są w szoku

16:05, 06.04.2017 N.S
Skomentuj

Od kilku tygodni coś zagryzało zwierzęta gospodarskie pod Włocławkiem i wysysało z nich krew. W tym tygodniu jeden z mieszkańców przyłapał intruza w swoim kurniku. Okazało się, że nie jest to ani kuna, ani żaden inny drapieżnik, co wcześniej podejrzewali gospodarze. 

O niespotykanym odkryciu poinformowała nas mieszkanka Kruszynka, która razem ze swoim ojcem zauważyła pewnego wieczora, że w ich kurniku grasuje stworzenie, które nie przypomina wyglądam żadnego ze znanych im drapieżników.

- To nie miało sierści, nie wydawało też żadnych dźwięków - ani skiełczenia, ani warczenia - zupełnie nic. Biegało po całym kurniku, nawet po ścianach. Nie dało się tego złapać. Tacie udało się w końcu nadziać to stworzenie na widły i je zabić. Ono nie wynosiło zwierząt z kurnika, tylko je zabijało i wysysało z nich krew, a lis czy każde inne zwierzę zabrałoby swoją ofiarę. To było bardzo dziwne, nigdy czegoś takiego nie widziałam. Dziwne były też te wystające kły i bardzo długie łapy – mówi pani Milena.

Z relacji naszej Czytelniczki wynika, że intruz zakradł się do kurnika nie po raz pierwszy. Łącznie zabił ok. 20 kur. Na tym jednak nie koniec, ponieważ w międzyczasie w podobny sposób zginęło kilka zwierząt w sąsiednich gospodarstwach.

[ALERT]1491491914298[/ALERT]

Stworzenie, które unieszkodliwił tata pani Mileny rzeczywiście ma nienaturalnie długie kły oraz łapy i ogon. Do tego jest bardzo wychudzone. Podobne cechy przypisuje się chupacabrze - owianemu legendą zwierzęciu z Ameryki Południowej, będącemu obiektem badań kryptozoologii. Istnienia chupacabry nikomu nie udało się jednak dotąd wiarygodnie potwierdzić.

Pojawiły się również opinie, że stworzenie spod Włocławka może być np. bardzo zaniedbanym, zdziczałym psem z przerośniętymi zębami.

Ponieważ pani Milena podzieliła się z nami zdjęciami zwierzęcia, które zagryzało kury w jej gospodarstwie, postanowiliśmy zapytać o opinię specjalistę.

- Oglądałam te zdjęcia. Tak na 100% po samych fotografiach nie jestem w stanie tego ocenić, ale moim zdaniem to wygląda na bardzo wyniszczonego lisa – oceniła Hanna Sobolewska, lek. weterynarii z włocławskiego schroniska dla zwierząt.

Zachęcamy do udziału w dyskusji. Mieliście kiedyś do czynienia z podobnym zwierzęciem?

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(139)

obcaobca

48 41

"Nadziać na widły i zabić..." 16:22, 06.04.2017

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

AnamAnam

44 41

Takie mamy teraz czasy, że nawet mi się w głowie nie mieści , że ktoś mógł coś takiego zrobić i jeszcze się chwalić na portalu. 16:37, 06.04.2017


Majster_431Majster_431

48 36

lepiej zostawic przy zyciu, dokarmiac i wypuscic dalej, zeby sialo spustoszenie w innych gospodarstwach. brawo :) 17:07, 06.04.2017


GggGgg

42 9

Teraz to dopier może być spustoszenie jak nie przebadają zwierzęcia a ty kupisz kurkę przez niego draśniętą. Też możesz zacząć biegać po ścianach i nie móc nic przełknąć. 17:12, 06.04.2017


MonikaBMonikaB

34 30

Nie, lepiej nadziewać na widły. To dopiero podejście, za to się należą brawa! 17:12, 06.04.2017


obcaobca

28 11

Majster_431 Jak mi po okolicy zaczął się lis kręcić, to w kurniku natychmiast pojawiły się siatki i dodatkowe wzmocnienia w drzwiach. Czasami trzeba zadek ruszyć, a nie siedzieć i czekać na dotacje. Tu nie Anglia, u nas populacja lisów nie jest wolna od wścieklizny, więc choćby dlatego. 18:47, 06.04.2017


Prezes nad prezesyPrezes nad prezesy

12 10

Ale mięso pewnie jesz i nie przeszkadza Ci, że też są zabijane w hodowlach. 09:30, 07.04.2017


ElektraElektra

9 3

Do Prezes nad prezesy nie wszyscy są tobą i jedzą mięso młotku 01:25, 09.04.2017


reo

KasiaMKasiaM

24 24

To raczej nie.lis lisy nie biegają ścianach lub suficie kurnika może to jakieś być zwierzę typu pies ale poważnie zmutowane jeszcze dużo nie widzieliśmy na świecie. 16:26, 06.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GośćGość

21 6

A wiadomo ile sobie do koloryzowali ? Zwierze może uciekało w popłochu żeby nie zostać nadzianym na te widły ? Albo biorą dobry towar, dobrze, że nie fruwało. 16:34, 06.04.2017


JjjJjj

20 8

Zmutowany na gładko to jest chyna mózg tego z widłami... 16:34, 06.04.2017


obcaobca

6 8

pewnie z in vitro... 18:17, 06.04.2017


hahahahahaha

86 10

Czego ludzie nie wymyślą :p To pewnie bardzo wyniszczony, schorowany lis czy pies ze zniszczonym uzębieniem. Nie mógł gryźć, to pił krew. 16:26, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

165 103

W siebie trzeba było te widły wsadzić. Bestie ze wsi !
"unieszkodliwił" ? ZABIŁ bezbronne zwierzę, które potrzebowało posiłku. Skąd takie zwierze ma wiedzieć, że akurat tego nie wolno mu zjadać ? ( pyt. retoryczne) .
Mam nadzieje, że mają zwierzęta domowe (psa, kota lub innego miluśińskiego) i ktoś im to zwierze właśni tak samo widłami zamorduje.

Jest artykuł odnoszący się do zabijania zwierząt (Art. 35 Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt.). Sprawa powinna być zgłoszona do sądu. A Oni się jeszcze chwalą zdjęciami i tym, że zabili. Ludzie ze wsi to jednak de...le. 16:28, 06.04.2017

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

JdJd

25 23

Jasne a kury nie kosztują!! Może Kup że 20 i Wypusc w lesie niech się lisy najędza to tylko 600 zl 17:42, 06.04.2017


GoscGosc

22 31

Sam jestes *%#)!& i to cuchnący . Wiec nie wypowjadaj sie tak o ludziach nie wazne czy sa to ze wis czy z miasta . Kim ty właściwie jestes ?.jak by tobie cos za gryzło zwierze tak samo bys zrobił ale skąd ty mozesz wiedziec jak żyją ludzie na wsi . Ludzie pracuja w pocie czola zeby mieli za co życ . A nie jak ty jskis pan letkiewicz w garniturku co muchy i myszki sie boi. Wiec troche szacunku do siebie miej i do innych ludzi 17:50, 06.04.2017


GoscGosc

28 27

Hahaha. Ładnie się uśmiałam. Dzięki GOSPODARZE , mordercy z widłami , łasi na pieniądze ! Mozete Wasze drogocenne kurki ktoś tak ponadziewa ? Będzie miło ! Błagam wieś, wsią, Internet dociera , szkoda , że wiedza nie. 18:06, 06.04.2017


LakuśLakuś

4 25

Nie rozumiesz że to nie pies i takie samo zwierzę było w Meksyku, Rosji, Stanach Zjednoczonych i w Chinach że to napewno nie jest pies bo pies tak nie wygląda.
21:35, 06.04.2017


GośćGość

38 16

A Ty nie rozumiesz, że cokolwiek by to nie było to zwierzę ?! To tak jakby nadziać na widły człowieka ze zdeformowaną twarzą czy ciałem. Bo nie wyglada jak inni . 23:03, 06.04.2017


wookswooks

14 25

To nakarm tego typu zwierzęta swoimi dziećmi. Skąd one mają wiedzieć, że dzieci nie można jeść? To tylko zwierzę! No dawaj! 15:04, 07.04.2017


GośćGość

21 9

Oj wooks , widzisz nie mam dzieci. Ale brawo dla rodziców, którzy sie na nie decydują i nie potrafią zadbać o ich bezpieczeństwo. Dziecka się pilnuje , a nie zostawia samopas . Bo potem wyrasta takie jak Ty . 20:06, 07.04.2017


KamixxKamixx

4 6

Ciekawe jakby to bezbronne zwierze zaatakowało twoje dziecko. Czy byś nic nie zrobił/a. Zagrożenie trzeba elimoniować 15:23, 10.04.2017


wrcwrc

0 2

Mam nadzieję że jest jeszcze jeden taki stwór. Oby tylko nikt go nie zabił. Szkoda mutanta. Zawsze jest szansa że zagryzie twoje dziecko lub wnuczka bawiącego się w piaskownicy lub wracającego ze szkoły albo chociaż psa, kiedy puścisz go żeby pobiegał po lesie. Masz rację . Zwierzaki trzeba chronić. Szczególnie te zmutowane i chore. Pewnie myślałeś, że mądrze piszesz. Ale nie myśl więcej bo to nie jest twoja mocna strona. 22:16, 12.05.2017


JjjJjj

115 6

Diabeł tasmański może?Większej głupoty nie można było wymyślić? Przecież widać że zwierzę było chore i cierpiące. Może nie mogąc przełykać ( wścieklizna) zabijało tylko i próbowało dalej. Inspekcja weterynaryja powinna się zająć tą sprawą jak najszybciej.! 16:29, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

127 52

Nie można było złapać tego biednego zwierzęcia tylko nadziewać na widły? Mentalnoś na wsi nigdy się nie zmienia. A może to był chory pies tych państwa i wymyślili sobie historyjkę dla ludzi na swoim poziomie żeby ukryć zabicie zwierzęcia którego nie leczyli? 16:32, 06.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GośćGość

30 19

Dokładnie ,zgadzam się w 100% Nie wspomnę już o tym, że rzekomo zwierze biegało po ścianach. Ludzie to nie mają jednak wstydu, i jeszcze takie rzeczy wysyłają do portali , łącznie ze zdjęciami. 16:36, 06.04.2017


BiedakuBiedaku

32 30

Sam sobie złap takie zwierzę i jeszcze przytul i ucałuj a potem pomachaj i powiedz papa do następnego razu. 18:38, 06.04.2017


kpkp

0 2

Może Pan spróbować złapać. Życzę powodzenia. 12:36, 18.04.2017


AnamAnam

97 36

Takie mamy teraz czasy, że nawet mi się w głowie nie mieści , że ktoś mógł coś takiego zrobić i jeszcze się chwalić . 16:39, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonnnMonnn

99 46

Można było wypłoszyć to zwierzę i powiadomić schronisko lub inne tego typu jednostki o zaistniałej sytuacji. Albo postarać się je złapać jakoś INTELIGENTNIE i oddać aby specjaliści się nim zajęli. Ale co tam prościej złapać widły i nabić. Dziecko mu z pola coś ukradnie, też weźmie widły i nadzieje, bo szkody robi. 16:43, 06.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PozerPozer

21 15

Widać, że wiele piszących tu osób kontakt z dzikimi zwierzętami miało tylko przez internet :) Wyobraź sobie, że wchodzisz wieczorem czy to do kurnika czy budynku i widzisz chore, agresywne zwierzę, które stanowi zagrożenie dla Twoich zwierząt i dla Ciebie. W takiej sytuacji działasz impulsywnie i bronisz się. Piszecie tutaj co można by było zrobić i oburzacie się, a nie macie pojęcia o zaistniałej sytuacji. Proszę o inteligentne komentarze. Szkoda, że łatwiej jest wylać falę hejtu i wyzwisk niż pomyśleć :/
PS.
Każdy ma prawo do własnego zdania, ale można przedstawić je w kulturalny sposób. Według Was powinienem teraz napisać jaki to brak kultury panuje w mieście ;) 00:59, 07.04.2017


wiola89wiola89

78 112

Wam miastowym to się wydaje, że życie na wsi jest takie proste. Najlepiej siedziec przed kompem i pisac głupoty 16:46, 06.04.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Anna,Anna,

43 13

Wiem co to życie na wsi, i to w okolicach lasu. Nie raz i lis i kuny podchodziły i zdarzyło się że narobiły szkód. Ale człowiek nie myślał żeby na widły nadziewać czy w jakikolwiek sposób mordować. Staraliśmy się tak zabezpieczyć inne zwierzęta by się to więcej nie powtórzyło. Jak się życie na wsi nie podoba i jest TAKIE CIĘŻKIE to można iść do miasta. Tylko nie wiem czy taki człowiek się będzie umiał zachować, na kogoś z widłami wyskoczy albo coś. 16:52, 06.04.2017


mika mika

31 8

co ma piernik do wiatraka - życie na wsi nie jest proste ale jak to się ma do mordowania i poszanowania życia 17:37, 06.04.2017


ssakssak

5 9

ssij 23:16, 06.04.2017


karkokkarkok

0 0

zabijanie jest prostsze niż telefon?!? ogarnij się...Ty... niemiastowy. 15:36, 30.06.2017


obcaobca

57 2

Lis jest bardzo zwinnym zwierzęciem, po płotach śmiga bez trudu, bo chropowatej ścianie też pewnie próbował. Uciekał... 17:00, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Madziorek1986Madziorek1986

65 6

Specjalista nie jestem, ale mi to wygląda na schorowanego i bardzo zaniedbanego psiaka, który aby przeżyć robił to co robił ..... 17:02, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

31 6

Wiem, że wasza redakcja często reaguje z dużym opóźnieniem ale żeby prima aprilis robić 6 kwietnia? 17:11, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonikaBMonikaB

43 12

Nie, lepiej nadziewać na widły. To dopiero podejście, za to się należą brawa!! 17:15, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacuśJacuś

17 5

A nie jest to nasz włocławski farbowanych lisek, który posłem chciał zostać?
18:12, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

40 51

Czytam te komentarze i nie wiem co myśleć. Gdyby napisali, że to coś napadło człowieka lub co gorsza dziecko, to inaczej byście śpiewali. 18:19, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do ciemnotyDo ciemnoty

68 73

Po pierwsze to nie są mordercy tylko obrońcy swojej własności bronili swoich zwierząt i swojego życia. Zainteresujecie się trochę tematem ludzi pokrzywdzonych przez to zwierzę jest ich wiele oby takie coś wam się dobrało i z was wyssało krew bo mózgu już nie macie. 18:35, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnonimAnonim

42 37

Jakby to zwierze zaatakowało moje dziecko to co wtedy nie zabic.Czekac aż zagryzie.
18:37, 06.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kkkkkk

10 10

To bys niedostala 500+ i pewnie sama bys latala z widlami 19:53, 06.04.2017


MonikamonikaMonikamonika

9 1

Teraz to już na pewno nie zaatakuje bo go na widły nadziali. 20:12, 06.04.2017


myśmyś

5 5

kilka podobnych grasuje przy Cellozowej !!! mówią na mieście... 18:39, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okonokon

34 7

Stary, chory, wyniszczony, pewnie ze wścieklizną, lis. Przetrwał zimę a na wiosnę go ubili ... 18:56, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chłop ze wsiChłop ze wsi

25 5

To był na pewno nietoperz, tylko z głodu to mu skrzydła do dupy przyrosły. Dobrze nie zjadł właściciela to by była tragedia. 19:36, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ALEALE

37 40

buractwo ,buractwo,buractwo,kurki kochane,kochane,pomściło, widłami,widłami.W Czachach gnój zamiast mózgu,mózgu!!!!!Lecz dotacja europejska,eropejska,europejska. 19:46, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmraAmra

43 10

Trochę *%#)!& o Chopenie. Zwierzątko zmutowane czy nie ktoś je uśmiercił i zrobił aferę... oj nie ładnie kłamać. A mogło się zdarzyć że podczas wypalania traw ucierpiał lis i wyglądał jak wygląda to zaraz dorobimy się wielorybow w Wiśle.
Afera powstała a gdzie pytanie czemu nikt nie pomógł zwierzęciu ? 19:59, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DD jak debilni dzienDD jak debilni dzien

35 3

Największe bzdury jakie w życiu czytałam. I te błędy w artykule... Seklecka, kup se koło i *%#)!& się w czoło. Nie rób wsi z portalu, nie łaź po profilach na fejsie w poszukiwaniu sensacji, nie publikuj danych bez zgody, nie wykradaj postów i nie ubarwiaj ich, bo następna na widelcu będziesz Ty. Weź się do roboty, napisz rzetelny artykuł SAMA i sprawdź go przed opublikowaniem. Bo kradnąc posty i *%#)!& bzdury uznania nie zdobędziesz... Niech te Twoje wypociny wniosą coś do społeczeństwa, nie tylko śmiech... 20:08, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

38 7

Mówimy o konkretnej sytuacji, a nie o atakach na dzieci . Ale Rolsy muszą na swoją korzyść przekręcić. Mówiąc "wieś" nie chodzi o pochodzenie , bo ludzie ze wsi bywają normalni , ale o stan umysłu jaki niektórzy mają . I jaki nam tutaj reprezentują . 20:10, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piesek leszekpiesek leszek

12 8

na moje to KACZOR typowe objawy dużo krzyku a mało może!!!! 21:02, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JD JD

9 1

Stasia Barskiego trzeba spytać, to zbyt poważna sprawa...
;) 21:46, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NowyNowy

13 25

Tylko ciekawe jakby takie cos rzuciło sie na dziecko lub na doroslego bo przeciez tez nue wiedzialoby ze tego nie wolno... Lepiej zebt stala sie krzywda czlowiekowi niz czemus takiemu oewnie co... Kocham zwierzeta ale nie za cene ludzkiego zdrowia. Gdyby to zlapali to by zostalo uspione... Czy duzo keoszt sposob ... 22:18, 06.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Moni.Moni.

11 3

No nie mogę , uśpienie czy nabicie na widły ? I że krótsze? No to może tak osoby poddawane eutanazji też będziemy na widły nadziewać. A co! Krótszy sposób. Ach ten mój ulubiony przykład z dzieckiem. Nie wiem jakim trzeba być rodzicem by nie zauważyć że nieznane zwierzę zbliża się do dziecka, jak człowiek bystry to zobaczy i dziecko ochroni. 22:49, 06.04.2017


xx

22 24

To przykre, że jesteście miastowymi, a nie umiecie być opanowani tylko obrażacie drugą osobę. Gdzie tu szacunek do drugiego człowieka? Jesteście po prostu aroganccy. To, że ktoś jest ze wsi nie oznacza, że jest gorszy. Jak widać taka osoba ma więcej oleju w głowie niż "miastowi" 22:21, 06.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

perchinoperchino

8 10

Miastowi, by pewnie stanęli, przyglądali się i zakłady zaczęli by zbierać - ile kur jeszcze do rana da rade zabić? 22:41, 06.04.2017


GośćGość

18 4

Miastowi to nie są jak ludzie na wsi. Dbają o swoje zwierzęta, a nie zostawiają je samopas. Na wsi zazwyczaj nie poddają ani kastracji ani sterylizacji. Potem koty i psy na wsiach rozmnażają się na potęgę, a wspaniali właściciele umywają od tego ręce, topią szczenięta i kocięta w studniach, zakopują żywcem, albo wywożą do lasu . Tak bywa w wielu gospodarstwach. Nie wspomnę już o psach na łańcuchach . To dopiero piękny widok. A może by tak..hmmm Was upolować ? Albo o - do tej studni. No i na te widły. Takie mam poglądy , a ze wsi pochodzę, ależ szok ! Ale jak już ktoś napisał, to nie pochodzenie , to stan umysłu . 22:58, 06.04.2017


X X

7 6

Czy ty widzisz co piszesz? Nie każdy kto mieszka na wsi traktuje tak zwierzęta. Gdyby sie rozejrzeć można zobaczyć, ze większość osób na wsi trzyma psy w boksach gdzie głównie na noc lub ciagle są wypuszczane ;)
Ludzie ze wsi pozbywają sie zwierząt? Miastowi umywają od tego rączki? A kto wyrzuca zwierzęta gdy pies urośnie duży i ma sie małe mieszkanie? Lub kupi sie małemu dziecku zwierze, a potem sie mu znudzi? Poza tym psy sie odróżnia. Są takie, które powinny przesiadywać na dworzu i takie, które może być w domu, ale nie da sie ukryć, że naturalnym środowiskiem jest dwór.
Wsadzanie ludzi do jednego worka to nie jest wyjście.
Ktos tu naoglądał sie za dużo programów gdzie zwierzęta są okropnie traktowane. Nie każda miejsce tak wyglada 23:24, 06.04.2017


aaaaaaaaaaaaaaaaaa

19 18

Wiesz co piszesz? Ludzie na wsi z tego żyją, i żywią Ciebie. Ogarnij się jak nie rozumiesz.
23:02, 06.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

12 4

Tak, dają mi za darmo , do talerza nakładają. Większość rzeczy w sklepach nie jest od "chłopa" tylko z farm . Ot cała historia. Jak się nie dba, nie pilnuje i nie zabezpiecz swojego "dobytku" to do kogo pretensje? To jak zostawić dom otwarty i się zdziwić, że został okradziony. 23:05, 06.04.2017


GośćGość

13 7

Tak, dają mi za darmo , do talerza nakładają. Większość rzeczy w sklepach nie jest od "chłopa" tylko z farm . Ot cała historia. Jak się nie dba, nie pilnuje i nie zabezpiecz swojego "dobytku" to do kogo pretensje? To jak zostawić dom otwarty i się zdziwić, że został okradziony. 23:10, 06.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

XX

0 4

Każdy stara sie jak może i wkłada w to możliwe, że swoje wszystkie oszczędności więc łatwo powiedziec o takim dbaniu jeśli serio ma sie pieniądze 23:17, 06.04.2017


AnonimowoAnonimowo

3 5

Witam Państwa, martwicie się o dobro tego zwierzęcia a zdaniem części kury powinno się trzymać w zamknięciu (tak rozumiem część komentarzy) do zdarzenia doszło wieczorem gdy kury zostały zamykane. To zwierze było dzikie nie uciekło gdy poczuło zagrożenie zagryzało kurę dalej. Ciekawa jestem reakcji Państwa gdyby to zwierze rzuciło się na bezbronne dziecko albo na człowieka wracającego do domu. Zwierze nie zostało zabite od tak sobie,ale w obronie innych zwierząt którymi są kury a również w obronie życie człowieka. Pozdrawiam 08:17, 07.04.2017


do Anonimowodo Anonimowo

9 1

jakby się rzuciło na dziecko, a jakby na człowieka, a jakby na slup energetyczny i prądu by nie było, a jakby... *%#)!& pytania i *%#)!& gdybanie. zawsze, ZAWSZE, można spróbować zwierzę odłowić. że biegało po ścianach? pewnie tak, ze strachu szukało jakiejkolwiek drogi ucieczki. a ciemnogród uznał to za chupacabrę i siły nadprzyrodzone. wstyd. 10:53, 07.04.2017


dddddd

6 1

Szakal złocisty? 23:14, 06.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

omenaomena

23 22

Piszecie ze to zwierze wiec nie powinni go zabijac a napewno nie w ten sposob. A kury ktore to zwierze zabijalo to nie zwierzeta? Ciekawe czy Ci wszyscy "obrońcy zwierzat", autorzy postow by sie inaczej zachowali. Ciekawe czy osoby ktorym tak do smiechu zachowalyby sie inaczej. Byc moze sie myle pewnie jakby trafilo na dame lub pana z miasta to by grzecznie zwierzatko zawolali, pogłaskali, zagarneli do domu, umyli i jesc dali :) hahaha.
A na koniec napisze ze bardziej szanuje ludzi ze wsi niz miasta !!! 07:37, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

24 24

Oj jacy wy jesteście *%#)!& miastowi... Na wsi zwierzęta są dla człowieka-świnia dla mięsa, kury dla jajek i dla mięsa, krowa dla mleka, kot dla ochrony przed myszami a pies dla ochrony przed złodziejem. Natomiast lis czy inne dzikie zwierze to szkodnik i trzeba go wyeliminować, podobnie jak krety, dziki itd. Zwierzę gospodarskie również jest zabijane, jeśli nie spełnia swojej roli. Tacy jesteście dobroduszni, a jak zatwardziały mieszczuch pojedzie na wieś i usłyszy wieczorem za oknem hałas, to po antyterrorystów chce dzwonic, więc jakbyscie zobaczyli takie zwierzę, to w najlepszym razie pełne gacie, albo zawał na miejscu.
07:41, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

muszka 22222muszka 22222

19 22

Ludzie czy wy jesteście poważni???? " łapać bezbronne zwierzę a nie zabijać " na litość boska! Skoro to coś atakowało kury i inne zwierzęta to i nasze dzieci też!!!! Pomyślal ktoś o tym?!!! Ja sama mam dziecko i sobie nie wyobrażam żeby takie coś biegalo i żyło... 08:00, 07.04.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

gggggg

4 5

To teraz nakarm swoje dziecko tymi swoimi pogryzionymi kurkami i kurkam sąsiadów. Jesteś pewna że zwierzę zagryzało zwierzęta w ten sposób bo było tylko nie z tej ziemi...? 09:11, 07.04.2017


Tragedia.Tragedia.

6 3

Na litość Boską ! Ileż !!!!!!!???! Zasady pisowni nie są znane ? Do wsi nie dotarly. A TAKIE COŚ jak osoba to pisząca żyje i biega i musimy sobie z tym radzić . 09:40, 07.04.2017


posłuchaj idiotkoposłuchaj idiotko

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


onaaaaaaaonaaaaaaa

1 5

Zgadzam się, kot dziecka nie pogryzie, ani jastrząb, ale pies albo lis mający wściekliznę już tak Weterynarz tez by wydał decyzję o uśpieniu takiego zwierzęcia. Schronisko nie chce przyjąć zdrowego zwierzęcia, nie mówiac o chorym (wiem, bo kiedyś znalazłam małego kota i sama musiałam mu szukać domu, bo w schronisku zasłaniali się brakiem miejsc). Poza tym kto miał niby złapać takie zwierzę? Gospodarz? Czy weterynarz? A może policję należało wezwać? Obrońcom zwierząt to już naprawdę mózgi się wyłączyły. 13:23, 07.04.2017


MałaMiMałaMi

1 6

Do 'posłuchaj idiotko' no właśnie, posłuchaj i pomyśl zanim otworzysz twarz. Niejednokrotnie zdarzały się próby porwania gówniaka przez jastrzębia, tak samo jak i ataki kotów. Ba, powiem Ci więcej, takie słodkie koteczki np. to nie tylko dzieci, ale i dorosłego lubią sobie chapsnąć. A już szczególnie lubią sobie obserwować, jak człowiek śpi. Nieistotne duży czy mały, obserwują go tak sobie i raz na jakiś czas, któremuś coś odpier*doli i rzuci się śpiącemu na krtań. Było wiele przypadków zagryzienia człowieka przez kota, szanowna ciemnoto. Następnym razem, gdy będziesz czuć potrzebę *%#)!& komuś logicznie myślącemu (w przeciwieństwie do Ciebie), sprawdź sens urojeń Twojej poważnie upośledzonej głowy. Swoją drogą, chciałabym tą humanitarność, gdyby owe wynaturzenie zatopiło kły w Twojej dupie. Nie rozmnażaj się, zrób tą przysługę społeczeństwu, serio. 06:35, 08.04.2017


ElektraElektra

1 0

Boże widzisz i nie grzmisz nad jej głupotą .Mam w dupie łapki w dół ale wiem że ty mądrością nie grzeszysz ten pie czy lis jakby nie był głodny to by nie zjadał tych kur tak ciężko ruszyć mózgiem ? 01:23, 09.04.2017


ZbulwersowanaZbulwersowana

20 15

Czytam Wasze komentarze, ktore tylko utwierdzily mnie w przekonaniu, ze "miastowi" uslysza cos w tv i potem powtarzaja. Dotacje? chyba nie wiecie co mowicie. Po pierwsze dostaja je tylko bogaci rolnicy bo Ci mniejsi i biedniejsi nie lapia sie w widelkach a po drugie dotacje nie maja nic wspolnego z zachowaniem tych ludzi. Zapewne kurki byly z przeznaczeniem na wyzywienie rodziny a Wy sie dziwicie, ze kobieta *%#)!& Stracila ich tyle, ze tylko wspolczuc. Wszystkich tych co wypisuja tu takie glupoty nalezaloby zamknac z tym dzikim zwierzeciem w ciasnej komorze to moze wtedy by zmaderzeli... 08:12, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GdeGde

24 5

I od kilku tygodni nie można było poinformować właściwych organów tylko jak dzicz urządzić polowanie z widłami. Lepiej żeby gospodarz oddał zwłoki do sprawdzenia, bo wścieklizny się nie leczy... 08:26, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nick Nick

29 10

Idąc tokiem myślenia Państwa że wsi , wszystko co nam zagraża nadziewajmy na widły. Dziecko się zakradnie do sadu- na widły bo szkodnik owoce wyjada. Ktoś nam po polu przejdzie - na widły bo depcze i szkody robi. Listonosz przyniesie rachunki - też go na widły bo przecież szkodzi naszemu budżetowi. A co , wszystko widłami , nawet sąsiada , żeby lepiej nie miał czasem. 09:36, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wieczny radny.Wieczny radny.

15 3

Ten zabidzony pies świadczy o bogactwie Włocławka i okolicy. 10:51, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr z Kujaw Piotr z Kujaw

11 4

"Brawa"dla pani weterynarz:-). Nie wiem jakie miała pani oceny na studiach z zoologii, ale nie pojmuję jak można zidentyfikować ciało lisa w zwłokach, które ma długie kończyny niczym kangur, a kształt uszu podobny raczej do nietoperza niż lisa. 16:46, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Viki Viki

0 2

Takie coś to lis?
<iframe frameborder="0" width="2" height="0,5" src="//www.dailymotion.com/embed/video/x5hbnan_lisek_animals?autoPlay=1&mute=1" allowfullscreen></iframe>
18:21, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bieglybiegly

3 1

W imię nauki, to lis! Kto tu pompuje sensację, niech da znać, gdy tylko pozyska szczątki i będzie gotów zlecić badania. Jeśli nie jest to lis, zwrócę koszt badań genetycznych. - Ktoś się zakłada? 20:08, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ajsajs

3 9

Brawo dla pana za odwagę i zwinność. A pani weterynarz niech się nie kompromituje więcej i niech sobie zobaczy jak wygląda prawdziwylis haha.Swoją droga mamy XXIwiek i to śmieszne że nie potrafią zrobić testów DNA 20:12, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacek makajacek maka

3 1

A może to Szakal złocisty, który ostatnio pojawił się w Polsce: https://pl.wikipedia.org/wiki/Szakal_z%C5%82ocisty
20:38, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sandra1Sandra1

19 5

za zabicie zwierzaka bekniecie nie ma samowolki. Biedne stare zwierze, które wyniszczone nie mogło jeść widłami zabić jakie to wsiowe! I jeszcze się tym chełpić. Od tego są służby! 21:48, 07.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MałaMiMałaMi

2 2

No, no. Z tego głodu i wyniszczenia mu te kulosy i kły wyrosły. O losie.. 06:40, 08.04.2017


Pampasowiec? Pampasowiec?

4 1

Przypomina trochę pampasowca. Lub zwierzę z ameryki południowej. Swoją drogą kiedyś widziałem je w okolicy brzescia przebiegał nam drogę. Myślałem, że to lis, ale właśnie nie miał kity tylko taki prosty ogon.
http://2.bp.blogspot.com/-aL41IQZC2w4/UFR9ogf5EdI/AAAAAAAAEVE/YxLIaqRZ3WY/s1600/chupa1.jpg 21:59, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArcheArche

6 1

Weźcie przestańcie ten ruski spiryt pić bo zwidy macie 22:18, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaanimalfreedomElaanimalfreedom

16 4

Czy trzeba było w tak brutalny sposób zabijać to zwierzę i jeszcze się tym tak chełpić? To widać że zwierzak był chory i cierpiący. Kiedyś w przyszłości nasz gatunek inni mogą wziąć za chupacabry i nadziewać na widły.....zasłużenie zresztą. 23:14, 07.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pastorpastor

1 0

Pozbawiając tego zwierzaka marnego życia widłami uwolnili go od cierpienia na tym ziemskim padole. 21:44, 08.04.2017


ZszokowanaZszokowana

17 6

Sensacja dla Pani Redaktor ważniejsza od życia, empatii i prawa.
Cholerne buraki ..... pierwsi do zabijania, do wideł. Ciężko użyć telefonu by wezwać pomoc zarówno dla siebie jak i zwierzęcia, ktore tej pomocy wyraźnie potrzebowało. Mam nadzieję, że morderca nie uniknie kary. 23:46, 07.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja to ja.ja to ja.

12 2

Dziennikarstwo najniższych lotow. 01:28, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MolMol

14 7

XXI w, a wiocha zawsze pozostanie wiochą. Jak to wieśniakowi łatwo przychodzi zabić. Zwierze widywane było od kilku tygodni, ale wieśniak nie pomyślał żeby to zgłosić. Dla wieśniaka łatwiej zabić. Kretyński artykuł napisany przez pseudo dziennikarkę z takim stanem umysłu co wieśniak. 03:37, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ManulManul

17 5

To takie ludzkie - zabić. Nie zadzwonić po obrońców zwierząt by zabrali, wyleczyli i odpowiednio się zajęli tak by nie zagrażało ludziom, tylko zabić. Widłami. Zaścianek umysłowy. Smutne. 06:17, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TyskaTyska

6 4

Niech mi ktoś k...a powie jakim cudem ten pies wszedł do kurnika to jakaś farsa jest kto w tych czasach niea zabezpieczenia przed lasami? A tym bardziej psami? Za pewne to był ich pies którego po prostu ubili a że miał żeby dziwne to zrobili sensacje? Pił krew? gdzie na pysku ta krew się pytam? Nie widać ani kropli. Szmatlawiec + wiejskie buraki = gowno 08:55, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pedro671Pedro671

7 7

Jak brało kury to bardzo dobrze zrobił. Ktoś sobie trzyma i wydaje na to kase a przyjdzie takie coś i zabija kurki. Co by bylo gdyby zabiło dziecko? Też byście dzwonili do służb? Też tak bym zrobił jak ten Pan. 10:08, 08.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZwierzelepszejestnizZwierzelepszejestniz

3 1

Facer kury miał do jedzenia więc skoro jest już takim chamem ,że żre mięsą z żywych istot to dlaczego żałował psu ?
Dziś zabił wychudzonego,najprawdopodobniej schorowanego psa a jutro co ? Zabije to dziecko o ktorym wspomniano-ON JE ZABIJE CZŁOWIEK nie zwierze. Udowodniono naukowo ,że w 98% za zachowanie psa odpowiada właściciel ,a 2% to jego instynkt więc proszę najpierw poczytać trochę i nabrać wiedzy ,a później cokolwiek pisać. Głupota,brak świadomości,ciemnota i zero wiedzy -to reprezentują osoby takie jak Pan/Pani. 12:56, 08.04.2017


marta17marta17

3 1

Kurnik powinien być zabezpieczony a wsiok to nikt inny tylko morderca,Zła karma wraca i życze mu żeby sam nabił się na widły.
21:25, 08.04.2017


Laura.dolceneraLaura.dolcenera

12 5

To ma byc dziennikarstwo ? Nabijanie wyświetleń tytułem chupacabry? Żałość. Ten kraj schodzi na psy ( nie uwłaczając psom). Pani dziennikarz powinna sie doedukowac z etyki dziennikarskiej i prawa prasowego. Sprawę należało nagłośnić w kontekście znęcania nad zwierzętami, a nie pseudo chupacabry nadzianej na widły. 11:04, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lichaczow Lichaczow

5 4

Taki widok może napawać przerażeniem, także "zniszczenia" jakich dokonało zwierzę. Ludzie są prości, w różny sposób reagują. Raczej powinno się edukować i dawać przykład jak rozwiązywać takie sytuacje, właśnie przez RZETELNĄ INFORMACJĘ a nie tworzenie sensacji i porównywanie najprawdopodobniej wygłodzonego psa do "legendarnych"stworzeń. Na nic tu przywołanie komentarza pani weterynarz skądinąd zaskakującego(lis?!). Wydźwięk i poziom racjonalności w artykule jest poniżej krytyki i potęgowanie atmosfery zagrożenia może przynieść bardzo dużo szkody. 11:50, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasiajasia

6 4

to to jest biedny sponiewierany pies, a baba szuka sensacji zamiast pomoc 12:29, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZwierzelepszejestnizZwierzelepszejestniz

12 5

Taką sensacje robicie z wychudzonego,biednego zwierzaka? To jest "dziennikarstwo"? Śmiech na sali. Po pierwsze nie wiem kto dał prawo odebrania życia temu stworzeniu jakiemuś wsiurowi.
Jest XXI wiek i wykonujemy telefony w takich sprawach by przyjechał ktoś po zwierze. Ciemnota i brak świadomości oraz znieczulica -to są choroby dzisiejszych czasów.
Trzeba nie żreć mięsa to kur nie będzie i wygłodniałych,wychudzonych zwierzaków. Poza tym po zębach wnioskuje,iż pies/lis nie mógł jeść normalnie więc żywił się krwią i tym co mógł przy okazji zjeść.
Swoją drogą współczuję córce zabójcy ponieważ dziś zabił niewinne zwierze ,które zjadło mu kury za 600 zł,a jutro zabije rodzine bo zjedli za dużo mięsa z krowy. 12:51, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

11 0

Jakieś 25 lat temu u mnie we wsi też podobnego liso-psa zabiliśmy.A dokładniej zrobiła to nasza udomowiona wilczyca.Włocławek-75% mieszkańców chodzi jeszcze ze słomą w butach a za wielce nowoczesnych mieszczan się uważają. 13:36, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZwierzolubnaZwierzolubna

7 4

Największym kretynem okazał się autor tekstu, to ciemnogród w pełnej krasie.
17:16, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Magdalena L.Magdalena L.

12 6

Ten artykuł to jakaś kpina. Brak dostępu do edukcji na tych wsiach? Jak nie kobieta strzelająca do bocianów, bo nie chce mieć więcej dzieci, to "stwór z legend" polujący na kury. Zaś robienie sensacji z psa nadzianego na widły... Zero empatii. Mam nadzieję, że chociaż morderca tego psa zostanie ukarany. 19:29, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wetwet

12 6

Ciemnogród i głębokie średniowiecze. Przykro się to czyta. Pani redaktor- wstyd.
Ktoś wspominał o doniesieniu do prokuratury i mam nadzieję, że spełni obietnicę. 19:42, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonimanonim

11 9

Tez mam nadzieje ze sprawa trafi do prokuratury i osoby odpowiedzialne zostana ukarane za okrucienstwo wobec zwierzat.
21:13, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

129129

6 8

Jeśli to jest zagłodzony lis ,pies,wilk lub szakal to ja jestem ,,Książe Karol''.Człowiek wykazał się odwagą, a jeśli ktoś wątpi, życzę aby znalazł się w podobnej sytuacji np.na grzybach(stwierdzono obecność wilka we włocławskich lasach).Pozdrawiam 21:40, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

las kochamylas kochamy

3 3

Już nawet na spacer z koleżanką / kolegą nie dadzą spokojnie pójść, by nie być straszonym prewencyjnie zwierzętami. A może to oto włąsnie chodzi , by można było wyrąbać las od środka , w niarę po cichu, polowanko urządzić bez świadków? 21:55, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pulitzerpulitzer

9 5

przecież tu w ogóle nie chodzi o ludzi, którzy widłami zabili lisa - w strachu robi się różne rzeczy - chodzi wyłącznie o wydźwięk "informacji" na ten temat i robienie sensacji z tragedii chorego, dzikiego zwierzęcia. to może być temat, jeśli ktoś się uprze i spojrzy nie z perspektywy wiejskiej atrakcji miesiąca, a na przykład pod kątem humanitarnego zapobiegania takim sytuacjom. jak zadbać o drób, jak zabezpieczyć gospodarstwo przed lisami? czy w miejscowych lasach zwierzęta są chore? czym to grozi? ten lis wyglądał na chorego. ale lepiej jest pisać o chupakabrze w tonie dziewiętnastowiecznej dziwoty. ja rozumiem, że portal jest lokalny i rynek newsów we włocławku jest niezbyt dla was, drodzy reporterzy, łaskawy, ale bez przesady - nie traktujcie swoich czytelników jak idiotów... 23:32, 08.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xcxc

0 2

Nie wytrzymam ze śmiechu jakie z was są pustaki najlepiej tvn włączyć tam mówią prawdę. Gościu masz jak na talerzu dowody sam je widziałem na żywo. Zrobiłbym to samo aby w przyszłości nie zrobiło mojej rodziny krzywdy. Reporterka ma chociaż odwagę o tym mówić. 21:06, 09.04.2017


xxxx1xxxx1

2 1

to jest stary schorowany pies 23:46, 08.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Magdalena L.Magdalena L.

2 1

To zwierzę to najzwyklejszy w świecie lis. Widocznie był schorowany i stracił sierść. Zęby charakterystyczne dla lisa, długość ogona również, widać nawet na głowie resztki rudej sierści. 00:12, 09.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xcxc

1 1

Ty pustaku 21:03, 09.04.2017


xdddddxddddd

0 0

To coś chodziło na dwóch łapach , skakało jak kangur i miało czerwone oczy. To LIS???? No chyba nie!!! 21:12, 09.04.2017


ElektraElektra

2 11

Co za *%#)!& ch... Życzę ci chłopie żebyś tak samo zginął 01:14, 09.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xcxc

4 1

Większość z was na sam widok by się posrała i byście chwytali co macie pod ręką aby to coś zatłuc. Jesteście tylko ignorantami siedzącymi w domku przy kompach bez perspektyw i doświadczenia życiowego. To jest prawdziwa chupacabra. Zainteresujecie się tematem a nie oceniacie wszystko po jednym zdjęciu i po komentarzach innych. Schorowany lis ŚMIESZNE!!! HAHAHA jakie głąby 21:09, 09.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AuroraAurora

1 0

...a potem przyleciało UFO, wysiadły z niego małe zielone chupacabrki, rozłożyły nietoperzowe skrzydła, *%#)!& i odleciały :) 21:41, 09.04.2017


AuroraAurora

6 6

Żenująca dziennikarzyno, twoja tępota grasowała pod Włocławkiem, a teraz już grasuje po całej Polsce. Robisz bohatera z idioty i mordercy, a z biednego chorego zwierzaka - potwora. Weź się puknij w głowę, chupacabry ci się zachciało ? No, sensacja... owszem, chupacabra chyba wyssała ci mózg. Zmień zawód, bo minęłaś się z powołaniem... Może babcia klozetowa ? 21:31, 09.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie, a zachowali Ludzie, a zachowali

5 2

Ludzie wstydźcie się... ci co bestialsko zatłukli i ci, co sobie sensację zrobili...
Żenada pani dziennikarko!!! 01:22, 10.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaaasiaBaaasia

2 0

Dobry obyczaj i prawo złamała dziennikarka swoim tekstem
[email protected] 01:27, 10.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxcXxxc

7 3

Trzeba byc idiota, zeby pisac takie artykuły i szczuć ludzi na chore zwierzęta 09:42, 10.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

blattablatta

7 4

Chupacabrę to chyba mają w głowie redaktorzy, który dopuścili taki news do publikacji. Porzucony, chory pies nadziany na widły? Nie zapomnijcie spalić zwłok i pokropić budynków gospodarskich święconą wodą, bo jeszcze krowy przestano mleko dawać. 11:04, 10.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TusiaTusia

8 5

Jakiś zacofany burak z wiochy zadźgał widłami zwierzę a wy to dajecie do zakładki "ciekawostki"?
Nie ważne czy to pies czy lis, żadne zwierzę nie zasługuje na taki los...nie zabijał kur dla zabawy tylko dlatego, że był głodny 13:04, 10.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aga 33aga 33

6 2

Autorka pseudo artykulu promuje sadyzm wobec zwierzat i zacofanie !!! 17:15, 10.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lola78lola78

4 3

Warto wspomnieć słowa Jezusa: ?Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili? (Mt 25,40).

Ciemnota wiejska widlami...ale troche trzeba ruszyc mozgiem (to juz boli, bo go nie ma)...zwierze nie wygladalo tak na wlasne zyczenie, gdyz bylo chore! zapewne bardzo cierpialo, Bog wie jak dlugo!szkoda, ze nie udalo sie wyleczyc biedaka, boli mnie, ze sam blakal sie, co musial czuc i jak dlugo...:( ryczec mi sie chce :(
Mam nadzieje, ze autorka sensacji pojdzie sie wyspowiadac, bo za pewne chodzi co niedziela do kosciola i poczyta troche o Braciach Mniejszych , św. Franciszku z Asyżu...
?Zwierzęta są stworzeniami Bożymi. Bóg otacza je swoją opatrznościową troską. Przez samo swoje istnienie błogosławią Go i oddają Mu chwałę. Także ludzie są zobowiązani do życzliwości wobec nich? (2416).
?Sprzeczne z godnością ludzką jest niepotrzebne zadawanie cierpień zwierzętom lub ich zabijanie? (2418).
19:35, 11.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nocna SowaNocna Sowa

0 2

Ciekawe, czy to prawdziwa Chupacabra z meksykańskich legend? Nie lękajcie się. Pozdrawiam moją Ukochaną i Włocławek 20:08, 11.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dr ReitDr Reit

0 3

Śmieszne te komentarze i głosy oburzenia.
Po pierwsze gratuluję właścicielowi odwagi, mało kto jest w stanie stanąć w oko w oko z nieznanym zwierzęciem z długimi kłami, które dziko się zachowuje. Ludzie piszący w komentarzach mają ograniczoną wyobraźnię i nawet nie umieją się postawić w takiej sytuacji zagrożenia. Nie chcę już mówić, ze prawdziwym ciemnogrodem jest bez dokładnego sprawdzenia wyśmiewanie innych mówiąc, że to nic innego tylko lis. No, ale lud *%#)!& i ciemny to wszystko można wmówić...
Zabijanie napastnika jest 'BE', ale roślinożerców - krówki, świnki, zabijamy i jemy... 01:03, 14.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KojotKojot

0 0

Kojot i wszystko jasne. Tylko ciekawe skąd uciekł? 11:56, 18.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NORMALNANORMALNA

0 2

LUDZIE OPANUJCIE SIĘ CZY NIE WIDZICIE ŻE TEN ZWIERZAK BYŁ NIEBEZPIECZNY A TAKIE ZWIERZAKI Z GŁODU NAWET POTRAFIĄ ZAATAKOWAĆ LUDZI JEŚLI KIEDYŚ SPOTKAM TAKIEGO OSOBIŚCIE TO KTÓREMUŚ Z WAS DAM W PREZENCIE ABY ZJADŁ NA ŚNIADANIE ŚMIESZNI IDIOTYCZNI LUDZIE CO WYPISYWALI WCZEŚNIEJSZE WYPOWIEDZI A CO WASZYM ZDANIEM TEN CZŁOWIEK MIAŁ ZROBIĆ JAK TEN ZWIERZAK BIEGAŁ JAK OPĘTANY , ZANIEŚĆ WAM DO ŁÓŻKA CZY MOŻE POŁOŻYĆ DO SWOJEGO PUKNIJCIE SIĘ ŚMIESZNI LUDZIE NIE MAJĄCY POJĘCIA O NIEBEZPIECZEŃSTWIE NA WSI MIESZCZUCHY POJ..... 22:57, 25.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

też ze wsiteż ze wsi

4 0

Mim zdaniem to był zwykły, bezdomny, wyrzucony, zagłodzony, chory pies. Jak by nas ktoś próbował w ciasnym kurniku nadziać na widły, też byśmy uciekali po ścianach i suficie. A piło krew? Może nie mogło gryźć z jakiegoś powodu (ktoś się na nim znęcał albo najechał (często tak kończą bezdomne psy - na drogach) albo nie miał już siły gryźć). I dlatego tylko siorbało krew. Nie wiem co bym zrobił w takiej sytuacji bo kur tez szkoda. Ale raczej bym nie zabijał widłami. Może trzeba było zamknąć kurnik i wezwać jakiegoś specjalistę? K... jaki ten świat jest okrutny. Kiedyś przygarnąłem zdziczałe szczenię z PGR-u wyciągnięte z jakiejś dziury, które było wychudzone, chore i bało się własnego cienia i gryzło na ślepo. Przez następne 16 lat to był mój najfajniejszy pies - sunia, jaką kiedykolwiek miałem. Wierna, rozumna, oddana. 00:47, 26.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Katarzyna LewińskaKatarzyna Lewińska

2 0

Sensacyjna narracja artykułu budzi moje wątpliwości co do etyki piszącego. Taki sposób pisania o cierpieniu zwierzęcia jest karygodny i nie przystaje do obowiązujących standardów. 13:45, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁukiŁuki

0 0

Moja mama widziala bardzo podobe odo tego zwierzecia w lesie nieopodal domu.malopolska wadowice 12:26, 28.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

moj nickmoj nick

0 0

Oddac do badania a nie snuc domysly o El Chupacabra. A jeszcze sie okaze ze cos ciekawego odkryja ci ktorzy maja wiedze i mozliwosci przebadac truchlo. 23:05, 01.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ShrekShrek

0 0

Jontek, lap za widly, to Ogr... 23:08, 01.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ADIADI

0 0

Potrzebował bym pomocy w schwytaniu tego stwora jakiś zmutowany psio podobne coś spałem po imprezce mama dawała pasom jeść i widziała coś takiego. miejscowość Czechy woj łódzkie. dobrze że schowała się w kojcu .Boje się że dane zwierze zakatuje moją mame bądz kogokolwiek. 19:28, 14.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%