Włocławianie ponownie walczą o stojaki rowerowe w akcji „Kręć Kilometry”. Dotychczas przejechali na swoich jednośladach ponad 52 tys. km, co daje miastu 20. pozycję w ogólnopolskim rankingu.
Trwa siódma edycja kampanii społecznej „Kręć Kilometry po technologie”. Stawką w rywalizacji cyklistów są klimatyczne parkingi rowerowe wyposażone w samoobsługowe stacje naprawcze. Podobnie jak w poprzednich edycjach, trafią one do miast, dla których rowerzyści przejadą najwięcej kilometrów.
O parkingi dla rowerów walczą mieszkańcy 964 miejscowości. Tradycyjnie w rywalizację włączyli się również miłośnicy jednośladów z Włocławka. Dotychczas przejechali oni ponad 52 tys. km. Taki wynik plasuje miasto na 20. miejscu w ogólnopolskim rankingu. Liderem jest aktualnie Gdańsk. Jego mieszkańcy wykręcili już ponad 352 tys. km. W pierwszej piątce znajdują się również Wałcz, Warszawa, Pabianice i Poznań.
[ZT]24600[/ZT]
Kampania „Kręć Kilometry po technologie” potrwa do końca września. Aby się w nią włączyć i kręcić kilometry dla Włocławka, a także walczyć o nagrody w comiesięcznych wyzwaniach indywidualnych, wystarczy zarejestrować się na stronie kreckilometry.pl i ruszyć na rowerowe trasy z włączoną bezpłatną aplikacją mobilną, która będzie liczyć przebyte kilometry.
W sześciu minionych edycjach rowerowej rywalizacji Fundacja Allegro All Fot Planet postawiła w polskich miastach łącznie 1000 charakterystycznych, pomarańczowych stojaków na rowery. Do Włocławka nagrody wywalczone przez rowerzystów trafiały już dwukrotnie – w 2013 i 2017 roku.
lusia123409:24, 18.07.2018
1 0
Ja proponuje rejon apteki na placu wolnosci pod domem rzemiosla i w zdluz 3 maja a nie pszypinam go do ochraniacza drzewek kolo Yska dworzec pkp ktory straszy obrzydliwie im M.Wojtkowskiego poprostu pszy sklepach gdzie niema 09:24, 18.07.2018
sama rama09:24, 18.07.2018
2 0
Miejsca postojowe dla rowerów do sprawa dla nieudolnego MZUKiDu.
Sama inicjatywa ze wszechmiar godna pochwały. Koszt jednego stojaka (materiał, cięcie laserem, malowanie proszkowe) to kilkadziesiąt zł, więc raczej chodzi o rozgłos marketingowy, niż o rzeczywisty efekt. 09:24, 18.07.2018