Zamknij
REKLAMA

Inżynier Systemów Sterowania R132/2172-1068/21

Nr oferty: StPr/21/2177Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: - codzienna kontrola sprzętu i oprogramowania (DCS, PLC, ESD); - udział w prowadzonych konsultacjach technicznych; - wykrywanie nieprawidłowości w systemach, usuwanie usterek; - opracowywanie dokumentacji technicznej; - przygotowywanie pism i ofert; - uczestnictwo w realizacji projektów technicznych; - zarządzanie dokumentami i korespondencją; - kontakt z klientami firmy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 29.07.2021
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne
    Wymagania pożądane
    Zawód:
    • Inżynier automatyki i robotyki
      Język:
      • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
        Uprawnienia:
        • prawo jazdy kat B
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku automatyka i robotyka, elektronika, elektrotechnika; znajomość zagadnień z dziedziny automatyki przemysłowej i systemów sterowania; komunikatywność i sumienność; umiejętność pracy w zespole; prawo jazdy kat. B; znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; dodatkowy atut uprawnienie SEP
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: VIGRAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
          Osoba do kontaktu: Joanna Kluczewska
          Numer telefonu:
          E-mail: [email protected]
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy [email protected] Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami! Informujemy, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Vigran Sp
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: e-mail
          ,
          StPr/21/2707
          data rozpoczęcia pracy od 29.09.2021
          wynagrodzenie od 1 489 PLN

          v
          StPr/21/2713
          data rozpoczęcia pracy od 08.10.2021
          wynagrodzenie od od 2 800 PLN

          Przyjmowanie i wydawanie zboża, utrzymanie porządku na elewatorze.
          StPr/21/2699
          data rozpoczęcia pracy od 15.09.2021
          wynagrodzenie od od 2 800 PLN

          .
          StPr/21/2468
          data rozpoczęcia pracy od 18.09.2021
          wynagrodzenie od od 2 800 PLN

          ,
          StPr/21/2704
          data rozpoczęcia pracy od 20.09.2021
          wynagrodzenie od od 2 800 PLN

          ,
          StPr/21/2705
          data rozpoczęcia pracy od 20.09.2021
          wynagrodzenie od od 2 800 PLN

          Praca w transporcie międzynarodowym (Europa) na chłodni.
          StPr/21/2710
          data rozpoczęcia pracy od 16.09.2021
          wynagrodzenie od od 9 000 PLN

          Praca w transporcie krajowym naczepą typu firanka lub chłodnia solówka (codzienne powroty).
          StPr/21/2711
          data rozpoczęcia pracy od 16.09.2021
          wynagrodzenie od od 6 200 PLN

          Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników, - rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w zakresie prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego, macierzyńskiego, emerytalno-rentowego oraz ich wysokości. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy. umowa na zastępstwo
          StPr/21/4033
          data rozpoczęcia pracy od 20.09.2021
          wynagrodzenie od od 2 800 PLN

          Ogólna obsługa sekretariatu, przyjmowanie i archiwizacja dokumentów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych.
          StPr/21/2681
          data rozpoczęcia pracy od 01.10.2021
          wynagrodzenie od od 3 000 PLN