Zamknij
REKLAMA

Automatyk R88/3150-1541/21

Nr oferty: StPr/21/3156Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: TORUŃSKA 222, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: - obsługa i serwis aparatury kontrolno - pomiarowej na instalacjach przemysłowych, - montaż szaf sterowania, rozdzielnic AKPiA i NN.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 28.10.2021
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, techniczne
    Zawód:
    • Technik automatyk*
      Wymagania pożądane
      Uprawnienia:
      • uprawnienia SEP do 1 kV
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: wykształcenie średnie techniczne - automatyka, elektrotechnika lub elektronika; praktyczna znajomość korzystania z dokumentacji technicznej (schematy obwodowe, DTR); umiejętność dobrej organizacji pracy; praca na wysokości powyżej 3 metrów; uprawnienia SEP do 1 kV, (mile widziane); umiejętność posługiwania się komunikatorem HART (mile widziane); umiejętność pracy w zespole.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
        Osoba do kontaktu: Katarzyna Kucharska-Czajka
        Numer telefonu: 695-273-705
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych przez APEX-ELZAR Sp. z o.o. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwar
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
        nadzór nad pracownikami firmy
        StPr/21/3569
        data rozpoczęcia pracy od 08.12.2021
        wynagrodzenie od od 3 000 PLN

        prace ogólnobudowlane, delegacja
        StPr/21/3572
        data rozpoczęcia pracy od 08.12.2021
        wynagrodzenie od od 4 000 PLN

        prace magazynowe w hurtowni owoców i warzyw
        StPr/21/3575
        data rozpoczęcia pracy od 08.12.2021
        wynagrodzenie od od 3 000 PLN

        ,
        StPr/21/3377
        data rozpoczęcia pracy od 30.11.2021
        wynagrodzenie od 1 489 PLN

        remont i naprawa maszyn w warsztacie mechanicznym
        StPr/21/3563
        data rozpoczęcia pracy od 07.12.2021
        wynagrodzenie od od 3 000 PLN

        obsługa maszyn do produkcji papieru toaletowego
        StPr/21/3564
        data rozpoczęcia pracy od 07.12.2021
        wynagrodzenie od od 3 500 PLN

        załadunek i rozładunek towarów
        StPr/21/3565
        data rozpoczęcia pracy od 07.12.2021
        wynagrodzenie od od 3 200 PLN

        Utrzymanie czystości na obiekcie handlowym, obsługa urządzeń sprzątających, transportowanie wózków z parkingu na teren sklepu. Godziny pracy według grafiku.
        StPr/21/3545
        data rozpoczęcia pracy od 06.12.2021
        wynagrodzenie od od 18,3 PLN

        a) przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności; b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce; d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
        StPr/21/3544
        data rozpoczęcia pracy od 01.02.2022
        wynagrodzenie od od 3 500 do 4 000 PLN

        Zakres zadań na stanowisku: a) przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności; b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce; d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym. Miejsce wykonywania pracy: - Zespół Zamiejscowy (ul. Brzeska 6, 87-700 Włocławek) Uwaga: w tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby lub siedziby Zespołu Zamiejscowego.
        StPr/21/5409
        data rozpoczęcia pracy od 17.01.2022
        wynagrodzenie od od 3 500 do 4 000 PLN