Zamknij
REKLAMA

Witam. Poszukuje partnerki na wesele. Chciałbym żeby kobieta umiała dobrze się bawić, była wesoła i znała umiar w piciu. Z mojej strony mogę zagwarantować dobra zabawę i kulturę. Mam 25 lat 182 cm wzrostu. Zależy mi na dobrej zabawie i miłym towarzystwie. Chciałbym się z tą umówić parę razy żebym nie musiał gadać o pogodzie na weselu albo żeby stypy nie było .. dziękuję ????


Komentarze (1)

bartasbartas

1 0

siema na pewno znajdziesz na roksie panienke do wyboru do koloru.napewno dobrze będzie się bawic na weselu z niejednym gościem he 19:18, 16.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poszukuje dziewczyny która szła dzis niedaleko mrówki a domu dla bezdomnych ! podjechałem rowerem zapytałem sie gdzie znajduje sie Ulica Byłaś zaskoczona ???? Spodobałaś mi sie chciałbym Cię poznać ???? około godziny 13 dnia 18.09

Znalazłem te klucze blisko starodębskiej.

Poszukuje niskiej blondynki ,ktora szla dzisiaj tj .17.09 ok 14 z mama na skrzyzowaniu przy ulicy wiejskiej. Zostaw po sobie jakis znak .

Wiem ze nie na temat, ale poszukuje dobrego klubu MMA, K1 wszystkiego w tym stylu, możecie coś polecić ? Z góry dzięki ☺️

Witam poszukauje dosłownie na już dobrego geodety, który szybko mi pomoże kogo polecacie?

© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone