Zamknij
REKLAMA


komentarz (8)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Włocławianka123Włocławianka123

0 7

Super,super,super!!!!!! 13:40, 03.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


przemo33przemo33

2 1

albo facet w ciele kobiety? hmm albo to każda z trzech płci w jednej osobie hehe 18:34, 03.03.2019


teśćteść

10 0

U kobiet, które są leczone testosteronem, może pojawić się nadmierne owłosienie na twarzy i tułowiu, łojotok, trądzik i wypadanie włosów. Obniża się tembr głosu. Przy dużych dawkach dochodzi do przerostu tkanki mięśniowej i zmiany budowy ciała (budowy atletycznej). 14:30, 03.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FigaFiga

0 4

Jak czytam te komentarze, to nie wierzę, totalny brak wiedzy i *%#)!& z was wyłazi 20:03, 03.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KowalskiKowalski

2 0

Napiszę tylko: OBRZYDLIWE. 08:04, 04.03.2019


FigaFiga

0 0

Kowalski pewnie lubisz takie grubiutkie minimum 130 kg, mniamniam 10:07, 04.03.2019


REKLAMA
© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone