Zamknij

Chcą, by miasto przejęło szpital od województwa! Jakie będą skutki takiego działania?

13:15, 07.10.2018 .
Skomentuj KWW Postaw na Włocławek chce, by miasto przejęło szpital od władz wojewódzkich. Fot. Natalia Seklecka KWW Postaw na Włocławek chce, by miasto przejęło szpital od władz wojewódzkich. Fot. Natalia Seklecka

Jacek Kuźniewicz powtórzył deklarację, że jeśli zostanie prezydentem, będzie chciał sprawić, że szpital wojewódzki przejdzie na majątek miasta. Jego komitet zaznacza jednak, że samorząd Włocławka miałby placówkę bez ciążących na niej długów.

Przedstawiciele KWW Postaw na Włocławek zwołali konferencję prasową pod włocławskim szpitalem. Jak tłumaczył później Jacek Kuźniewicz, miało to związek z zaproszeniem na debatę, jakie kandydaci na prezydenta miasta otrzymali od władz placówki oraz późniejszym odwołaniem go. Zaproszenie takie dotarło zarówno do kandydatów, jak i do naszej redakcji 1 października. Dyrekcja szpitala pisała w nim, że chce rozmawiać z pretendentami do funkcji prezydenta miasta o sytuacji służby zdrowia we Włocławku. Dzień później zaproszenie odwołano „w związku z trwającą kampanią wyborczą”.

Podczas spotkania z dziennikarzami Jacek Kuźniewicz stwierdził, że włocławski szpital jest traktowany przez władze województwa „po macoszemu”, a mieszkańcy i samorząd miasta nie mają na placówkę żadnego wpływu. Wyjaśnił, że przedstawiciele jego komitetu nie chcą, by włocławianie szukali opieki medycznej w Warszawie, Bydgoszczy, Toruniu czy nawet Lipnie i Aleksandrowie Kuj. Krytykował również ściąganie do szpitala dyrektorów z innych miast, w tym Bydgoszczy i Rypina. Powtórzył również deklarację, którą złożył podczas konwencji KWW Postaw na Włocławek odbywającej się w poniedziałek (01.10.).

- Jako prezydent miasta, mam nadzieję wybrany po 21 października, będę dążył do tego, żeby przejąć szpital wojewódzki na majątek miasta. Oczywiście na zdrowych zasadach. Chcę, żebyśmy mieli pełen wpływ na to, jak przebiega proces leczenia i w jaki sposób się zarządza tą jednostką, żebyśmy my, mieszkańcy włocławka nie musieli tułać się po innych miastach, żeby otrzymać podstawową opiekę medyczną – mówił lider KWW Postaw na Włocławek.

Kandydat na prezydenta dodał, że sam doświadczył tej „tułaczki” najpierw, szukając leczenia dla ojca, a następnie dla córki. Następnie głos zabrał kandydat na radnego, Andrzej Wasielewski. Wyjaśnił on, że kiedy szpitale zaczęły działać w warunkach rynkowych, wiele placówek miało problemy, ale tylko włocławskiej nie udało się wyjść z nich obronną ręką. Jak wzór podał szpital w Brodnicy, którym od kilku lat zarządza włocławianin, Dariusz Szczepański.

W ocenie Wasielewskiego placówka w Brodnicy doskonale poradziła sobie z trudną sytuację finansową, a dzięki wielomilionowym inwestycjom ma obecnie świetne warunki do opieki nad pacjentami. Jego zdaniem również szpital we Włocławku może stać się prężnie działającą jednostką, jeśli zostanie przejęty przez miasto.

- Ta placówka musi być przejęta w takiej sytuacji, w jakiej ona jest, bez zobowiązań finansowych. Bo bez zobowiązań finansowych minister zdrowia i wojewoda przekazywali szpitale samorządom. I tego oczekujemy - stwierdził Andrzej Wasielewski.

Kandydaci KWW Postaw na Włocławek uważają, że po przejęciu szpitala przez miasto będą mogli stworzyć w nim odpowiednie warunki dla pacjentów, zadbać o dobranie najlepszego personelu oraz zagwarantować mu możliwości rozwoju i właściwe warunki do pracy. Wśród ich pomysłów jest utworzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego. Uważają też za niezbędne, by ze szpitalnego oddziału ratunkowego usunąć osoby nietrzeźwe. Chcą także, by nocna i świąteczna opieka ambulatoryjna odbywała się nie w budynku stacji pogotowia przy ul. Lunewil lecz właśnie w szpitalu przy ul. Wienieckiej.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(87)

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

38 6

Tymi Panami powinien się zająć Nurmagomedow. Ten co wdał się w bójkę z narożnikiem Conora McGregora. Tylko Nurmagomedow mógłby ustabilizować sytuację we Włocławku. 13:25, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Separatysta BOBAS Separatysta BOBAS

14 2

Roland zapomniałeś dodać, że Nurmagomedow mógłby także "zahaczyć" talenta matematycznego Kopyścia.
SEPARATYSTA Bobas z DONBASU w pampersach
[email protected] 13:55, 07.10.2018


reo

eheh

50 6

Znowu ten Jacuś... No ludzie, szanujmy się. 13:32, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okokookoko

67 4

Panie Jacku! Miasto zadłużone po uszy ma przejąć zadłużony po uszy szpital??? Szpital który i tak się nigdy nie zbilansuje a wymaga ciągłych milionowych nakładów?!? Przecież był Pan radnym wojewódzkim i co Pan dla szpitala zrobił?!? Nic!!! Jedynie z Kopyściem lansuje się Nowy szpital w Toruniu!!!!!! 13:45, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SłuchaczSłuchacz

7 15

Warto czytać i słuchać ze zrozumieniem - przecież powiedzieli że przejąć bez zobowiązań bo jak marszałek zadłużył to niech sobie spłaca - niech odda miastu infrastrukturę budynki i personel a długi niech zostawi sobie - dostał bez długów zadłużył to niech je spłaci sam... 16:33, 07.10.2018


PacjentPacjent

11 46

Dobry pomysł, czas abyśmy mieli jakiś wpływ na nasze leczenie! 14:07, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Babci sra....Babci sra....

20 5

Kup sobie książkę "Ulecz się sam " to wtedy będziesz miał wpływ na swoje leczenie.
Jacus opowiada bajki, bo miasta zwyczajnie nie stać nawet na jeden oddział, a co dopiero szpital. 16:29, 07.10.2018


oszty w mordeoszty w morde

47 7

Czekajcie, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem, Jacuś chce przejąć szpital, ale chce, żeby województwo mu za niego płaciło?

xD 14:22, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SłuchaczSłuchacz

10 6

Widać że nie zrozumiałeś. Ma oddać i zapłacić długi których narobili - jak bym pożyczył od Ciebie samochód i go rozbił - to oddając mam naprawiać czy oddać rozbity i mówić że ślisko było? 16:35, 07.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TakTak

8 61

Moja rodzina i ja głosujemy na Pama Kuźniewicza 14:54, 07.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

analfabetoanalfabeto

13 5

Pam nie kandyduje. 16:43, 07.10.2018


kac mordercakac morderca

6 3

na pampe ? 23:47, 07.10.2018


TymonTymon

46 3

A tesc byly milicjant z Patronusa bedzie obstawial szpital Jacku co jeszcze przejmoesz z bylymi milicjantami 15:02, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LewytLewyt

50 4

No to tylko swiadczy o tym jak bardzo chce sie dostac do koryta obieca wszystko bo wie ze jak przegra to po nim. Tylko nie zdaje sobie sprawy z tego ze nikt mu nie wierzy bo jak mozna wierzyc w te obietnice komus kto nigdy noe dotrzymal slowa kto skakal znparti do parti kto siedzial cichutko i bral pieniazki na cieplej posaduni kto manipulowal i nigdy nie przyznal sie do niczego bo zawsze zganial na innych 15:05, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

,,

14 1

jak oni wszyscy
16:04, 07.10.2018


DzizeppeDzizeppe

43 3

Teeee PINOKIO TEEEEE PINOKIO A NOS CORAZ DLUZSZ BEDZIESZ MIAL CZYM WCHODZIC W NASTEPNY ROW DLATEGO MASZ TAKI BRAZOWY NOS I KREMOWE ZEBISKA 15:07, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LudzuLudzu

53 4

KOCHANI ALE PRZECIEZ PAN JACEK KUZNIEWICZ TO NIKT NOWY OD LAT CZYNNY POLITYCZNIE Z MARNYMI OSIAGNIECIAMI WSZYSTKO ZGANIA NA INNYCH W KAZDEJ KADENCJI JESLI NIC NIE MOGL ZROBIC WCZESNIEJ TO CO TERAZ ZROBI????? A CO SIE ZMIENILO SCHUDL KUPIL NOWY ZEGAREK SAMOCHOD O CO CHODZI???? ZENADA!!!!!! 15:17, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Izrael Izrael

32 5

ICEK KUZNIEWICZ 15:24, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zgubionyzgubiony

5 2

To Kuśniewicz jest Icek czy Jacek 22:49, 07.10.2018


TentegoTentego

50 2

Panie Jacku " Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić" 15:26, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GlowkaGlowka

41 2

A CBA to spi czy w koncu zacznie pracowac i sprawdzi czy uklady miedzy panem Kuzniewiczem a firma Patronus i dyrektorem bylym milicjantem byly legalne czy moze regolarnie dochodzilo do lamania prawa??????? 15:30, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Romualda Romualda

40 2

A moze ten pan powinien wystepowac w prokuraturze a nie w mediach????? Bo dziwnym jest to ze wszystko co zle za jego kadencji robili INNI??????? a on co wtedy robil????? Zamawial nowe meble ??? Jezdzil na urlopy???? 15:36, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MytomyMytomy

43 3

DZIWI MNIE TYLKO TO ZE TYLE LAT PRACY I TEN PAN PO ZA TYM ZE ZMIENIAL PARTIE JAK REKAWICZKI NIGDY NIE WZIAL ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI ZAWSZE JEDNAK WINIL INNYCH !!!!!! MYSLE ZE BEZ POWODU NIE WYRZUCILI CIE Z MPECU DROGI JACKU KUZNIEWICZU?????????? 15:39, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gawlowska Gawlowska

42 6

Kochani idzcie na wybory pomyslcie ze taki czlowiek perfidny moze pelnic funkcje radnego czy tez prezydenta. Idzcie i zaglosujcie dajac szanse innym. 15:42, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzansaSzansa

3 12

Ja dam szansę bale Panu Kuzniewiczowi :) 20:05, 07.10.2018


Metamorfoza Metamorfoza

35 4

KUZNIEWICZ JAKIE JEST TWOJE POCHODZENIE?????? PYTAM Z CIEKAWOSCI JA JESTEM JANKIEL 15:49, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie stać nas Nie stać nas

30 3

W Grudziądzui jest Szpital Miejski , który ma 500 milionów złotych długu. 15:51, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzpitalnikSzpitalnik

8 29

To nie jest *%#)!& myśl! Jeżeli szpital będzie nadal w gestii wojewódzkiej, zawsze będzie grozić mu niedofinansowanie i wszelakie efekty wynikłe z braku zainteresowania nie tylko poziomem usprzętowienia medycznego, ale również rozszerzenia wachlarza usług!
Dla tych wszystkich, którzy są przeciw tej koncepcji polecam wizytę w szpitalach innych miast, ktorych budżet jest zdecydowanie kilkakrotnie mniejszy od Włocławskiego. Mały budżet miejski miasteczka, które ma na utrzymaniu własny szpital miejski zmusza radnych do ruszenia łbem i szukania innych możliwości rozwiązywania kłopotów.Znam szpital - rozmawiałem z dyrekcją tego szpitala w 30-tyś. mieście. Szpital ów stoi na wysokim poziomie dzięki swej walce o wszelkiego rodzaju dotacje możliwe do zdobycia! Przekonałem się o tym w bezpośrednim kontakcie z personelem.
I na tej podstawie osobistych na terenie kraju spotkań szpitalnych twierdzę, że to jest pomysł realny, ale przy głębokim zaangażowaniu się radnych, samorządu! 15:51, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomulachlopulaTomulachlopula

35 3

Mnie dziwi tylko jedno on caly czas gada a ten to to zrobil a tamten tamto a ten sie nie nadaje tamten doprowadzil do rozpadu moje pytanie a ty co Jacku jak posada jest to cicusko siedzisz i im wszystkim wchodzisz w odbyciki a jak nie ma to krzyczysz i zarzucasz wszystkim wszystko!!!! Ty jestes podejrzany typek!!!! 15:53, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YgibabuYgibabu

38 2

Mam pytania twoj tesc jest dyrektorem firmy ochroniarskiej tak ? Ta firma dostawala lukratywne kontrakty tak? Zalatwiales to z ta byla milicjantka czy nie????????? 15:59, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeklaTekla

38 3

JACEK CZY BYWALES GOSCIEM ZAJAZDU W POPOWIE GDZIE WLASCICIELEM JEST TEN SAM MILICJANT CO MA PATRONUSA W KTORYM TWOJ TESC TEZ BYLY MILICJANT JEST DYREKTOREM COS ZA DUZO TU TYCH MILICJANTOW PRAWDA? TO JAK BYWALES NA BANKIECIKACH PODEJMOWALI CIE TAM UGASZCZALI??????? 16:02, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

33 6

To byłby koniec miejskich finansów.Na taki desperacki desperacki krok nie zdecydowały się gminy o wiele bogatsze jak Bydgoszcz czy Toruń. 16:13, 07.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OkOk

4 14

Nie rozumiem dlaczego to jest desperacki krok? Dla mnie pomysł ok 19:26, 07.10.2018


eljoteljot

10 2

Dlatego,że szpital przy Wienieckiej podlega pod Marszałka Województwa i przez niego jest dofinansowywany rocznie na kilkadziesiąt milionów złotych.Te zadania może przejąć starosta ( Prezydent Włocławka jest starostą miejskim ) tyle,że zamiast władz wojewódzkich dopłacało będzie do niego miasto. 19:47, 07.10.2018


W Polsce bywa inaczeW Polsce bywa inacze

0 0

eljot19:47, 07.10.2018

Czasem się z panem zgadzam, ale nie tym razem. pana tezy , to tylko pozory logiki i racjonalizmu.
-----
1. Finansowanie szpitali z pieniędzy marszałkowskich nie jest równomierne. Większa część pieniędzy idzie na szpitale toruńskie (np. ten przy ul. św. Józefa) i tak będzie, bo bliższa koszula ciału. Nie wspominam o powiązaniach osobowych.

2. Gdyby prezydent włocławski co roku nie zwalniał przedsiębiorców (nie tylko włocławskich) z milionowych płatności podatkowych i prowadził racjonalną gospodarkę finansową, to byłyby pieniądze. Także z dotacji unijnych i innych akcji - np. WOŚP, która wyposażyła całe działy szpitalne w innych miasteczkach, o czym wiem osobiście.

3. W dobrze sprzętowo wyposażonym szpitalu łatwiej jest zatrudnić wysokiej klasy fachowców. To też wiem z kontaktow osobistych z lekarzami, posiadajacymi tytuł naukowy.

4. Z powodu ŁASKAWEGO finansowania szpitalu przez Toruń, prezydenci włocławka czują się zwolnieni z jakiegokolwiek działania na podniesienie poziomu usług szpitalnych w płaszczyźnie nowoczesnego sprzętu i ekstra fachowego personelu.

5. Personel średni pielęgniarki byłyby lepiej opłacone, co powodowałoby większe ich zaangażowanie w opiece i nadzorze nad chorymi. Wiem, że są takie szpitale gdzie pielęgniarki i lekarze naprzemiennie bywają w salach chorych nie rzadziej niż co godzinę przez cały czas dyżuru, nie licząc obowiązkowych obchodów.
---------
Uważam, że to wystarczy na argumentację. 22:26, 08.10.2018


może niechmoże niech

31 4

Jacek niech ściągnie na peceta grę "Theme Hospital" i niech zobaczy czy potrafi być menadżerem, a miasto zostawi mądrzejszym.
Obawiam się, że te jego dyplomy to tylko papier i skończy na pierwszym poziomie. 16:40, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mewamewa

7 31

Wszyscy, którzy dokują komentarzy w tym temacie to albo przez swoją nienawiść do Kużniewicza nie patrzą na wartość jaką dla społeczeństwa jest zdrowie i wykazują zupełnie aspołeczną postawę - niech ludzie cierpią aby tylko dokopać Kużniewiczowi albo a raczej na pewno nie musieli korzystać z usług szpitala. Nie mają też pojęcia na temat finansowania tej jednostki bo ta nie miasta oni też Marszałek finansuje szpital tylko NFZ. Marszałek jak było mówione na konferencji przeją szpital bez długów jak i pogotowie które miało zyski. Dyrektorzy i całe ekipy przyjeżdżający z Bydgoszczy, Torunia, Warszawy zadłużyli jednostkę a teraz Dyrektorowi z Rypina kosztem środków na zabiegi medyczne każą spłacać ich długi. Oczywiście miasto powinno mieć szpital dbać o kadrę medyczną a nie żeby było tak że razem z pacjentami oczekującymi w kolejce przyjmować obsranych alkoholików na izbie przyjęć bez kolejki. Zastanówcie się. 18:23, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tak to widzę tak to widzę

10 3

Już 22 pazdziernika do miasta przyjedzie Kuzniewicz na białym koniu i wszystko nam naprawi.
Szpital będzie jak w Leśnej Górze, zakłady zaczną wyrastać jak grzyby po deszczu,a kasa na naszych kontach przyrastać w tempie 2 tyś. na godzinę. Nie będzie chorób i głodu.
Miasto otoczyć tęcza, a z nieba zacznie spadać złoty deszczyk.
Ludzie wyjdą na ulicę i place i będzie jak w Raju.

To wszystko da nam prezydent Jacek Pierwszy. 18:39, 07.10.2018


SamsonSamson

25 8

dyrektor z Włocławka - dobry pomysł. Mam jednakże obawy, że ochotę miałby pan Wasielewski. 19:07, 07.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

siwysiwy

19 6

był już prezesem i doprowadził do takiego zadłużenia firmy że do tej pory spłacane są długi....współczuję gdyby miał być dyrektorem szpitala 20:00, 07.10.2018


Kłamca_KłamcaKłamca_Kłamca

3 4

Skąd taka informacja? ze sprawozdań finansowych widać ze do 2011 r gdy Wasielewskiego odwołano spółka miała zysk co roku - gdy go odwołano rok później - strata strata- No to jak to jest Siwy Kłamczuszku?? https://bip.mzoz.pl/index.php?id=156 11:52, 08.10.2018


RezzwoodRezzwood

7 29

Nie wiem czemu część osób krytykuje ten pomysł, on ma u mnie 100% poparcie 19:25, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoloLolo

7 16

Panowie nie przejąć tylko pobudowac nowy. Ten nie nadaje się do użytkowania i w normalnym kraju służby sanitarne dawno by go zamknęły. Pobudować nowy przejąć kadrę i finansowanie a ta medyczna kloake zostawić Toruniowi niech sobie to dalej remontuja i wywala pieniądze w błoto . to co zrobili z naszym szpitalem władcy sejmikowi przez ostatnie kilkanaście lat woła o pomstwę do Nieba. 19:42, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaracjeMaracje

5 25

Ten facet i ma wizje. Pozostali nie. 21:07, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

telewizortelewizor

18 2

A ja mam tele-wizje i się nie chwalę 22:34, 07.10.2018


Eryk48Eryk48

5 24

Ale Wam żal dupe ściska haha boicie się co hahaha Niech każdy oceni siebie również 21:19, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa3232Ewa3232

6 25

Powodzenia Panie Jacku!!!!! 21:20, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mdkmdk

24 2

Mówią że z tym szpitalem wojewódzkim we Włocławku to nie ostatnie słowo Kuśniewicza, następnym działaniem będzie przeniesienie szpitala Centrum Matki Polki do Włocławka - facet ma wizję. 22:27, 07.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawyciekawy

23 3

A dlaczego Kuśniewicza wyrzucili z MPEC 22:31, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nygusnygus

18 2

Bo kiepsko palił w kotle. 22:37, 07.10.2018


Wyborca I. KusniewicWyborca I. Kusniewic

18 4

Centrum Zdrowia Dziecka też przydałoby się przenieść do Włocławka żeby nie tułać się po Warszawie 22:53, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Geograf amatorGeograf amator

12 2

Niech przeniesie Warszawę do Włocławka... tylko bez Wilanowa, bo tam same lemingi mieszkają 23:22, 07.10.2018


szczerze!szczerze!

23 6

Jeżeli na ten absurdalny pomysł wpadł doradca Andrzej Wasielewski (ten ze zdjęcia) ? to współczuję kandydatowi! 22:53, 07.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Masz RacjęMasz Rację

3 7

Współczuj szczerze - tylko wcześniej popytaj w MZOZie pracowników- do dziś modlimy się by Prezes wrócił - bo tak dobrego człowieka który dbał o firmę i pracowników to już nie będziemy mieli- Uratował nas *%#)!& - mieliśmy długi a przychodnie się rozsypywały - nie było na pensje - a gdy wyprowadził Nas na prostą to mu podziękowali - Nie pamiętacie już?? Gdyby nie ten człowiek to nie było by dziś miejskich przychodni wogóle. 11:58, 08.10.2018


wagwag

3 6

tak, najlepiej spytać pracowników , powiem tak lipec 2011 r to był najlepszy dzień dla firmy i pracowników. 20:08, 08.10.2018


Lipiec to był dzieńLipiec to był dzień

1 3

Ciekawe że lipiec to był dzień - do dziś myślałem że lipiec to miesiąc. Widać że nie jesteś pracownikiem bo kłamiesz - dla Nas pracowników to była tragedia - kłamano nam że sytuacja jest tragiczna z dnia na dzień obcięto premie, bony na święta a część ludzi dostała wypowiedzenia obniżające pęsje - za to Pani Prezes remontowała 2 miesiące wcześniej odnowiony gabinet Prezesa i kupiła osobową Skodę - wydawała kasę na prawo i lewo i narobiła długów - w zamian za to zdegradowali ją do Vive, a my byliśmy dalej zastraszani i wszyscy wiedzieli że kogo uzna za zwolennika byłego prezesa będzie miał przechlapane - terror. 23:39, 08.10.2018


tdktdk

14 13

Wybór Pana Chmielewskiego na prezydenta miasta jest gwarancją że wreszcie tak jak w innych miastach gdzie prezydentami i burmistrzami są przedstawiciele PIS-u i gdzie od dwóch lat oddawane są mieszkania młodym mieszkańcom tak i we Włocławku ruszy program mieszkanie plus dla zaspokojenia potrzeb głównie młodych mieszkańców miasta. 23:22, 07.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkanie+Mieszkanie+

8 5

Dotychczasowy prezydent chyba nie był zainteresowany programem Mieszkania +
Wolał udawać, że coś robi i wspólnie z SLD utrzymywać spółkę, która nie potrafiła wybudować ANI JEDNEGO MIESZKANIA, A SPORO NAS KOSZTOWAŁA.
To niebywałe marnotrawstwo pieniędzy... naszych pieniędzy na bezproduktywne etaty.
Dlatego trzeba to zmienić i wybrać Chmielewskiego z PiS. 23:32, 07.10.2018


Ja1Ja1

7 2

A przeciez ten kandydat na prezydenta nie jest mieszkancem Wloclawka. I to nikomu nie bedzie przeszkadzalo tak jak przeszkadza obecny? 00:31, 08.10.2018


kadetkadet

0 0

tak wszystkim młodym rozdają.. a skąd te pieniądze? co za żart.. 19:10, 08.10.2018


Ja bym chciałJa bym chciał

25 5

Jacek a metro kiedy nam obiecasz?
Albo ZOO z safari... czy delfinarium.
Nie bądź żyła... plisss 23:25, 07.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

chcieć to mócchcieć to móc

0 1

a ja bym chciał aby kukucki Cie nie namawiał do pisania tych bzdur :) 19:28, 08.10.2018


JaqJaq

11 19

Akurat pan Wasielewski wie jak wyprowadzic zadluzona placowke na prosta zeby po 2 latach byly juz zyski. Tak zrobil z zadluzonym ZLP i przeksztalcil w spolke miejska. Mzoz pod jego rzadami mial zyski, pracownikow nie zwalniano a wrecz przyjmowano,zaklad kilkakrotnie zdobyl ISO. Niech kandydaci na prezydenta skorzystaja z jego doswiadczenia. 00:29, 08.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tdktdk

10 5

W zakładzie może być wdrożone ISO, ale co to znaczy że zakład zdobył ISO. Chyba ten piszący to ignorant, który nie ma pojęcia o czym mówi. ISO- to standardy norm jakości oparte na normalizacji ISO - International Organization for Standardization 00:50, 08.10.2018


IgnorantIgnorant

4 6

Może i piszący nie jest doinformowany - ale fakty są takie że Certyfikację ISO przeprowadził - a to rzadkość w publicznej służbie zdrowia zeby miała jakieś standardy - szpital nie ma ISO i mieć nie będzie bo do standardów mu daleko, a gdyby nie Wasielewski nie było by w MZOZ nie tylko ISO ale przychodnie miejskie miały by poziom szpitala. 12:02, 08.10.2018


Piosenka dla Jacka Piosenka dla Jacka

18 6

.....zawsze tam gdzie ty jeeeee .....*Oczywiscie Patronus!!!!!!!! I dyrektor tesc byly milicjant 09:54, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GearGear

5 12

Czas zrobić w szpitalu porządek 10:59, 08.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Łopata, miotłaŁopata, miotła

8 6

Zagnać ten cały Postaw na Włocławek do grabienia liści, to i będzie porządek 11:46, 08.10.2018


goodLuckgoodLuck

5 14

powodzenia panie jacku ! 11:44, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Masz Racjędo Masz Rację

17 4

To dlaczego tego giganta reformy ochrony zdrowia zwolnili z MZOZ-u?
I jeszcze jedno: pisze się w ogóle - a nie wogóle! 12:06, 08.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jak to dla czegoJak to dla czego

3 4

Bo żona ówczesnego Radnego - Pana Piotra Mokrego chciała zostać prezesem - a Pałucki musiał spełnić "obietnice wyborcze" :-)

Więcej na temat przyczyn - tutaj - https://www.wloclawek.info.pl/wiadomosci/17078/piotr-mokry-nie-jest-juz-radnym/ 15:59, 08.10.2018


ewkakoewkako

2 13

Te bzdury, pomówienia, kłamstwa, które wypisywane są tutaj w komentarzach, Świadczą tylko o tym, że TO BARDZO SILNY KANDYDAT NA PREZYDENTA i bardzo mocno zagraża przeciwnikom! 16:42, 08.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kokoskokos

1 5

boją się, a tylko takie metody znają.. zamiast cos sobą reprezentować to starają sie zmieszać człowieka z błotem 19:04, 08.10.2018


atakiataki

3 16

widać, że ktoś się ewidentnie boi Pana Kuźniewicza, tyle obelg pod jego adresem i to bez jakiegokolwiek pokryca.. nie zdają sobie sprawy że na to są paragrafy ? Pan Jacek to silny kandydat dlatego jest tak atakowany 19:02, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborywybory

4 15

Pan Jacek Kuźniewicz to jedyny kandydat na którego warto zagłosować 19:16, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej97Andrzej97

2 12

Kuźniewicz ma mój głos 19:32, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

świadomy wyborca świadomy wyborca

1 7

Wyborco !
Przypominam Tobie , że pojawiająca się na tym portalu i kandydująca do Sejmiku Województwa p.Aneta Jędrzejewska z Lipna jest także w składzie Rady Społecznej Szpitala. Wniosek? 22:03, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StażystaStażysta

7 0

Pan J.K. małpuje Pana Maciaka i sprząta przystanki. Czyżby odbywał już staż. 08:56, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YotuYotu

6 0

Rodzina najwidoczniej pisze pochlebne komentarze o Kuzniewiczu bo nikt inny kto go zna lub sledzi jego poczynania nie napisze dobrego slowa o tym czlowieku. 15:30, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TytusTytus

6 0

Gdzie sie pojawi Jacek tam pojawia sie Patronus wraz z tesciem bylym funkcjonariuszem MO oczywiscie to czysty zbieg okolicznosci 15:32, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Olga rankoOlga ranko

6 0

Do Pana Jacka PANIE JACKU CZEMU DOPIERO TERAZ ZRYWA SIE PAN DO BIEGU W WIADOMYM KIERUNKU KORYTA A WCZESNIEJ SIEDZIAL PAN CICHUTKO I BRAL WYPLATKE W MPECU A JAK WYRZUCILI TO RYCZY PAN JAK NA RYKOWISKU 15:35, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LotkaplotkaLotkaplotka

5 0

Panie jacku w ilu partiach pan juz wystepowal?????? Panie jacku czy zalatwial pan komus z rodziny prace?????? Panie jacku czy patronus to pana ulubiona firma ochroniarska ????? Mowi sie ze pana tesc jest dyrektorem w Patronusie czy to prawda ?????? A czy to prawda ze to byly milicjant?????? Czy to prawda ze pana zona nie miala kwalifikacji a pan sprawil cud i dostala posade???????? Czy to prawda ze mial pan duzy wplyw na zmiany w strukturach przebudowy drog ???????? Czy mial pan nadzor nad przetargamu firm budowlanych ??????? Czy firmy budowlane odwdzieczaly sie panu w jakis szczegolny sposob?????? Czy plywajaca scena byla pana pomyslem? Ile kosztowala nas ta dramatyczna tratfa??????? 15:45, 09.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%