Zamknij

Poszła rodzić, a potraktowali ją jak zakażoną koronawirusem?! Mąż: "Świat schodzi na psy"

06:00, 13.08.2020 N.S. Aktualizacja: 10:20, 15.08.2020
Skomentuj Fot. Natalia Seklecka/Facebook Fot. Natalia Seklecka/Facebook

- Świat schodzi na psy, a my musimy w tym uczestniczyć – napisał w internecie mężczyzna, którego żona rodziła dziecko we włocławskim szpitalu. Jego zastrzeżenia budzi jednak nie poziom opieki w szpitalu lecz ankieta, którą muszą wypełniać osoby zgłaszające się do lecznicy w związku z pandemią koronawirusa.

Emocjonalny wpis świeżo upieczonego ojca od kilku dni jest udostępniany przez włocławian na Facebooku. Mężczyzna opisał sytuację, z jaką spotkał się, kiedy pojechał do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego z rodzącą żoną.

Kobieta zgłaszająca się z powodu porodu, podobnie jak inni pacjenci, musiała przejść procedurę pretriage'u w namiocie przed szpitalem. Polega ona na wstępnym selekcjonowaniu pacjentów, którzy zgłaszają się z podejrzeniem zakażenia koronawirusem i tych, którzy nie mają objawów i potrzebują pomocy medycznej z innych powodów.

Zgodnie z procedurą kobieta otrzymała do wypełnienia ankietę, w której musiała umieścić dane osobowe i odpowiedzieć na pytania dotyczące występowania objawów zakażenia covid-19.

Właśnie ta część procedury, a konkretnie tytuł ankiety („Ankieta pacjenta zgłaszającego się z powodu podejrzenia zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2”) oburzył męża pacjentki.

- To jest kpina!! Podbijanie statystyk? Przecież ona do kur*** nędzy rodzi, a nie przychodzi z jakimiś objawami!!!

skomentował procedurę oburzony mężczyzna.

- Oczywiście to była jedyna droga, by podpisać ten świstek, by mogła dojść do drzwi i urodzić w środku. Inaczej pewnie by rodzina na ulicy – dodaje.

Wpis od kilku dni krąży po Facebooku. Fot. Facebook

O komentarz poprosiliśmy dyrekcję szpitala. Karolina Welka wyjaśniła nam, że pretriage wprowadzono na podstawie wytycznych Ministerstwa Zdrowia, NFZ i Głównego Inspektora Sanitarnego w kwietniu br.

Była zaskoczona, że po kilku miesiącach funkcjonowania systemu pojawiły się wątpliwości co do tej procedury.

Szefowa włocławskiego szpitala tłumaczy, że nikt nie ma pewności, czy jest nosicielem koronawirusa.

- (…) dlatego nosimy maseczki, dezynfekujemy ręce, utrzymujemy dystans społeczny, gdyż wszyscy jesteśmy osobami podejrzanymi o to, że jesteśmy zakażeni w/w wirusem, w szczególności z uwagi na powszechnie znany fakt, że wielu z nas jest nosicielami tzw. bezobjawowymi

– wyjaśnia Karolina Welka.

Ankiety, których zasadność kwestionuje internauta, zostały opracowane przez Ministerstwo Zdrowia. Przekazano je do szpitali, ambulatoriów i innych jednostek służby zdrowia. Wypełnienie ankiety jest obowiązkowe dla każdego, kto potrzebuje pomocy lub chce skorzystać ze świadczenia medycznego.

Dyrektor szpitala podkreśla, że według jej wiedzy ankiety nie są wykorzystywane w celach statystycznych. Dane podawane przez Ministerstwo Zdrowia uwzględniają jedynie przypadki potwierdzone badaniami.

- (… ) są jedynie narzędziem [ankiety – przyp. red.], dzięki któremu w większości przypadków (przy założeniu, że pacjent odpowiada zgodnie z prawdą) wnioskujemy, że pacjent w danym czasie nie został narażony na wysokie czynniki ryzyka zakażenia, co pozwala nam zmniejszyć prawdopodobieństwo, że jest osobą zakażoną – tłumaczy Welka.

Szefowa włocławskiej lecznicy dodaje, że obecnie ankieta jest najlepszym „narzędziem”, jakim dysponują medycy, by chronić personel szpitala oraz przebywających tam pacjentów przez ryzykiem zakażenia.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(64)

AdekAdek

37 65

I bardzo dobrze, każdy to każdy. To tylko pokazuje jak bezwzględny i poważny jest nasz szpital. A tatuś bardzo słodko się denerwuje. 06:22, 13.08.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Mir55Mir55

22 26

Współczuje dziecku takiego ojca. Źle postawi literkę albo zapomni schować do pudełka jednego klocka a ojciec już dostanie k****skiej furii 08:43, 13.08.2020


XX XX

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CzaQCzaQ

20 7

Szpital we Włocławku poważny? hahahahahahaha :D toć to umieralnia!!!!!!!!!!! 09:04, 13.08.2020


TaaTaa

1 6

Z. P. I. E. Dol. Ony się urodziłeś i taki zdechniesz 12:46, 13.08.2020


reo

lollol

54 12

.......gdyż wszyscy jesteśmy osobami podejrzanymi.
Świetne stwierdzenie pani szefowej, tylko na to żeby być szefową to trzeba sobie zasłużyć. A ten szpital potrzebuje wysokiej klasy managera, a nie miernej szefowej.
Po tej niby pandemii szkoda gadać. 06:44, 13.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolanPolan

2 4

O! Profesor zarządzania się znalazł!! 🤣🤣 23:49, 13.08.2020


kabonakabona

19 7

Droga redakcjo
Bardzo proszę NIE CYTOWAĆ dosłownie wszelkiej maści urzędników, wystarczy skrótowo przedstawić jego myśl i to wszystko. Czytając bowiem takie rzeczy jak powyżej, człowiekowi w ręce samo pcha się stylisko od kilofa, a nogi prowadzą pod gabinet Welki. Podobnie w ostatnich dniach było z kolejnym ograniczeniem pracy ratusza. Ci ludzie plują mieszkańcom w twarze śmiejąc się przy tym serdecznie.
Znalazł na to onegdaj radę Franz Fischer - żeby zrobić w Polsce porządek najpierw trzeba powiesić trzysta tysięcy szubrawców, a jeśli zabraknie, to dobrać z uczciwych ludzi. Niestety jesteśmy cywilizowanym krajem, rządzi humanizm na wzór kultury zachodnoeuropejskiej. Możemy co najwyżej podyskutować o tym. 07:08, 13.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

7 5

Na pewno jesteśmy cywilizowanym krajem? 07:33, 13.08.2020


BoloBolo

6 1

Piękny cytat, zapiszę sobie. 11:56, 13.08.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Az.Az.

33 21

falszywa epidemia i jeszcze kaza jakies swistki wypelniac niech sami wypelniaja sa w tym w cale nie gorsi od urzedow 07:34, 13.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taaak Taaak

1 0

Ciekawe czy lekarze codziennie przychodząc do pracy wypełniają ankiety...
Każdego dnia może się zarazić przecież 19:23, 16.08.2020


SerafinaSerafina

32 8

Ankieta jest podpisana, że to dla pacjentów, którzy podejrzewają u siebie zakażenie Covidem. Procedury w naszym szpitalu są na wyrost. Tłumaczenie, że każdy musi to wypalić nie jest zgodne z zaleceniami celowości wprowadzenia tej ankiety. Ktoś tutaj wykonuje pracę na wyrost, zwłaszcza, że za wypełnienie jednej ankiety do szpitala trafiają pieniążki. Nadinterpretacja ogólnie wprowadzonych przepisów, a tym samym wypisywanie nad ankiet powinna być zweryfikowana przez odpowiednie organy. Niestety jak to bywa w naszym kraju, wszędzie jest bałagan co tylko szkodzi pacjentom. 07:36, 13.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TediTedi

9 8

Co za głupoty!!! Ankieta to druk zatwierdzony przez MZ, gdyby za to płacili to szpital ściągałby ludzi nawet z przystanku a z tego co wiem to ludzie przychodzą sami do szpitala bo potrzebują pomocy. A facet narobił krzyku o nic, kolejny sfrustrowany antycovid 09:45, 13.08.2020


SerafinaSerafina

7 2

https://cowzdrowiu.pl/aktualnosci/post/nfz-oplaci-nowa-procedure-covid-19-pretriage-np-w-namiocie-za-21-zl Poczytaj, że za każdą ankietę szpital dostaje pieniądze. Teraz każdy ma podejrzenie korona wirusa i to jest szaleństwo - nie rozumiesz? Wiesz co będzie się działo w sezonie grupowym? Ja już jestem przerażona. Teraz pacjent trafia do szpitala z zawałem, wypisuje ankietę, że trafił z podejrzeniem korona wirusa i myślisz co wpisują w akcie zgonu jeżeli nie przeżyje? Otwórz oczy człowieku. 11:43, 13.08.2020


ManiekkManiekk

6 2

Jeszcze do niedawna uważano że każdy człowiek posiada duszę.Ci którzy nie posiadali duszy posiadali kasę.Dziś większość ludzi bez duszy to ci z kasą widać teologia zmieniła się na korzyść bezdysznych. Dawniej korupcja kojażyła się z kasą dziś należą do niej statystyki dane osobowe na koszt mas społecznych.Wszystko co wiąże się z kosztem zwykłych ludzi jest korupcją.A korupcja to wymierny zysk,dla ludzi bez dusz tym jest ta zaraza słowem gniecie bezduszność .Bezduszność to piekło tam gorąco i brak tchu.Słowem diabli swoje biorą jak tylko się da i gdzie tylko.Wszędzie tam gdzie czują dech chyba że się nie da to obedrą z kasy. 07:51, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxx30xxx30

21 15

zwykły tępak nie rozumiejący nic 08:31, 13.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzyCzy

8 0

Gdybys odwiedzal kogos znajomego w wiezieniu (nie zycze ale rozne sa sytuacje w zyciu) i dostalbys papier pt. "Ankieta przestepcy podejrzanego o zarazenie koronawirusem" tez bys to podpisal bez mrugniecia okiem??...Fakt tepakow coraz wiecej...💩 15:37, 13.08.2020


aaaa

22 13

jak sie idzie prywatnie do lekarz czegos takiego nie ma jesze lekarz kaze maseczke zdjac osobiscie bylam i wiem 08:48, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

9 6

Tylko kto dają kasę do szpitala, rząd? Jeśli tak to jest to trochę chorę bo tym sposobem nakręcają coraz większą niby ilość osób zarażonych.. Z drugiej strony co to za wirus skoro większość "chorych" leczy się w domu? Czy to wygląda faktycznie na groźny wirus tak jak się mówi?
Dla mnie mz i premier powinni odejść, bo robią z igły widły albo pracują dla kogoś z zewnątrz..
Było mało zachorowań na początku zamknęli wszystko teraz dziennie niby po 500-700 i wszystko normalnie się toczy.. Sam najpier mz gadał że szczyt zachorowań przypadnie tu i tu.. pozniej że nie wie kiedy to może się przytrafić..
Im dalej się w to brnie tym bardziej widać że to zastraszenie ludzi i niezły wałek... 09:03, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

13 8

Już dawno zszedł, a uściślając, od momentu kiedy społeczeństwo przejęło żydowskie wzorce.
Dlatego popieram Łukaszenkę, który nie godzi się na wkroczenie kapitalizmu na Białoruś,
Gdyby w Polsce, dzisiaj już niestety kolonii, w 1989r. Jaruzelski z Gorbaczowem podjęli zdecydowane kroki i nie cackali się z misiaczkami w stoczni, być może dzisiaj byśmy byli krajem nie tylko mlekiem płynącym, ale i z własnym wyśmienitym serem, czy szynką, bez rozwarstwienia społecznego pokaźnych rozmiarów, i bez psycholów polityków-kmiotów z różnej maści. 09:19, 13.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SmykSmyk

0 1

Panie Roland,Pana trzeba izolować od normalnego społeczeństwa. 23:07, 13.08.2020


ioliol

13 14

mózgi sobie przebadajcie a nie na korona świrusa 09:22, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SylwiaJ SylwiaJ

14 0

Ja pojechałam z córką ponieważ złamała rękę i też musiałam wypełnić ową ankietę 09:44, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DickensDickens

15 0

W marcu złapała mnie kamica nerkowa, wiadomo ból pleców, miednicy nie do wytrzymania krwiomocz, wysoka gorączka , bólu chodziłem po ścianach, tabletki przeciwbólowe dostępne bez recepty nie pomagały. Zadzwoniłem na przychodnie, lekarz udzielił mi teleporady , przepisał mi nospe i antybiotyki oraz leki typu Ibuprom, ból przez kilka dni się utrzymywał po mimo stosowanych leków krwiomocz przybrał barwę wręcz czarną, zadzwoniłem na pogotowie, chciałem tylko by pogotowie przyjechało dało mi zastrzyki przeciwbólowe i rozkurczowe. Niestety po półgodzinnym wywiadzie pogotowie ratunkowe przyjechało w kombinezonach, kazali mi się spakować i wywieźli mnie do Torunia do szpitala zakaźnego z podejrzeniem koronawirusa, zrobili mi test wsadzili do izolatki i dali kroplówkę przeciwbólowa , pobrali krew i leżałem tak przez dwa dni czekając na wynik testu i krwi , wynik wyszedł oczywiście negatywny , a badania z krwi oczywiście potwierdziły mój problem z nerkami . Narażając mnie na zakażenie w szpitalu zakaźnym tylko po to by podnieść statystyki, po szpitalu po mimo że miałem wyniki testów negatywne ja i moja cała rodzina dostała dwutygodniowa kwarantanne , to co się dzieje od wybuchu niby tej pandemii w służbie zdrowia woła o pomstę do nieba. Choruje na wątrobę też właśnie w tym Toruniu na wypisie kazali mi się zgłosić na oddział hepatologii, oczywiście zadzwoniłem i nie ma przyjęć planowanych , urologa mam za pół roku i żyj.... 09:45, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

covidekcovidek

23 15

A niby ciężarnych koronka nie dotyczy? Bardzo dobrze, ze są procedury! 09:54, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirekmirek

11 6

Co na to sąd?przecież to składanie fałszywych zeznań..dlaczego ludzie to wypełniają?zgłaszam się z powodu np.chorego serca złamanej nogi itp..a oni mnie zmuszają do oswiadczania nieprawdy że z powodu koronawirusa!!osobiście zalozylbym im sprawę w sądzie 10:07, 13.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChociazChociaz

5 1

Jeden rozumiejacy sedno problemu, bo reszta, jak czytam, nie ma pojecia o co tak naprawde toczy sie spor...masakra co za *%#)!& spoleczenstwo w tym miescie zyje.. 16:52, 13.08.2020


Ilona...Ilona...

11 5

Uwaga! Jakiś czas temu byłam z córka na koniecznych badaniach (które ze względu na sytuacje pandemi przesuwane były z tygodnia na tydzień ,ba z miesiąca na miesiąc ale koniec końców wizyta się odbyła). Przychodząc do szpitala również nakazano nam wypełnić ankiety (ja i córka).....jedynym badaniem było zmierzenie temperatury.....(a szanowny szpital mówi o bezobjawowych pacjentach?) W ankiecie między innymi pytanie czy miała pani kontakt z zarażonym COVID-19? i szczerze ? .......Pracuje w Galerii Handlowej.....Odpowiedź sama się ciśnie na usta.....A z kąd ja mam wiedzieć!!!? Moim zdaniem urzędnicy, lekarze itp domyślam się na bieżąco mają robione badania, a my np pracujący w handlu tu to dopiero przewijają się tłumy...Reasumując ta "ankieta" to jakiś żart!!! 10:14, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

felczerfelczer

19 11

NO TO JESTEM ZADOWOLONY, bo widzę że przestrzega się procedur . Szpital jest miejscem szczególnym i tam tym bardziej trzeba dochować wszelkich starań żeby nie dopuścić do wprowadzenia wirusa do szpitala. Ten człowiek nie ma racji i powinien przeprosić personel szpitala za swoje zachowanie 10:31, 13.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SemiramidaSemiramida

7 13

Nie ma Pan racji. Ta ankieta to "Ankieta pacjenta zgłaszającego się z powodu podejrzenia zakażenia korona wirusem Sars-cov-2". Tak kobieta przyjechała do szpitala rodzić, a nie z podejrzeniem zakażenia. 11:14, 13.08.2020


do felczerdo felczer

10 6

Każdy, powtarzam każdy /i może o tym nie wiedzieć i nie chorować /może być nosicielem koronawirusa, dlatego też czy trafił do szpitala ze złamana nogą, skaleczonym okiem czy rodzić ; musi zanim stanie się pacjentem być sprawdzonym - w dobrze pojętym interesie swoim i reszty pacjentów szpitala 11:28, 13.08.2020


Pacj.Pacj.

20 4

Dobrze że dbają o innych pacjentów i personel. Najlepiej iść i zarazić pół oddziału. Każdy człowiek odpowiedzialny wypełni ankietę i nie będzie robił problemu. Każdy z nas może być chory i o tym nie wiedzieć 11:11, 13.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bella 5Bella 5

0 0

Jedynym badaniem jest zmierzenie temperatury.......^%&^$h czy to wystarczy by stwierdzić, że człowiek wchodzący na teren szpitala nie jest nosicielem Covid 19 otóż NIEEE! 11:57, 19.08.2020


gimbazagimbaza

17 8

Tylko prostactwo protestuje że musi przestrzegać procedur, bo nie rozumieją że te procedury, że te maseczki to jest w ich interesie 11:16, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POŁOŻNAPOŁOŻNA

1 1

Teraz to każdy chłop może rodzić. Dzwonisz, ma bule, wody odeszły. A to normalnie cukinie w stresie, PRZYJ. 11:19, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PROSTOPROSTO

10 3

Najlepsze jest jest nowe pojęcie w medycynie "choroba bezobjawowa" haha szok i ludzie w to wierzą czy kiedykolwiek kto kolwiek miał grypę lub katar bezobjawowy hehe a tata raczej z przerażenia niż z wściekłości wyraził swoją opinię pozdrawiam ludzi myślących 12:23, 13.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

44@44@

5 3

To poczytaj czym jest niemy zawał serca to zrozumiesz myślący człowieku na czym polega bez objawów ość choroby. 12:41, 13.08.2020


KreonKreon

4 6

Jeszcze 3 miesiące temu mój dobry kolega też miał takie zdanie o koronawirusie jak ty, dziwne bo przy okazji kwarantanny, która przebywał z racij tego, że w pracy koleżanka miała koronę zrobili mu test wyszedł pozytywny, był przez 11 dni bezobjwowy, później się zaczęło gorączka *%#)!& ból mięśni i duszność, niestety leży pod respiratorem schudł na razie samodzielnie jeszcze nie jest gotowy oddychać, a ma dopiero 37 lat więc proszę nie róbcie sobie jaj z tej podstępnej i nie przewidywanej choroby 16:26, 13.08.2020


Dd123Dd123

15 2

Każdemu z osobna tłumaczyć że taka ankieta jest potrzebna aby sprawnie odszukać pacjentów którzy mogli mieć kontakt z zakażonym Covid19. Może nieszczęśliwy jest jej tytuł ale pretensje do ministra zdrowia. Na weselach ludzie się zagrażają a potem żmudne poszukiwania uczestników. Ręce i nogi się uginają nad głupotą niektórych ludzi. Pandemii nie ma dopóki nas nie dotyczy 12:33, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pol pol

15 4

PAn tata zapomniał ,że w Szpitalu leczą się inni pacjenci , pracuje personel medyczny i że jest EPIDEMIA!!! 14:15, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

socjologsocjolog

4 2

A jednak znaczny odsetek młodych ludzi ma problemy z prawidłową oceną rzeczywistości co widać na przykładzie panującej epidemii koronawirusa - jak dzieciom trzeba tłumaczyć, wyjaśniać, wskazywać że to w ich interesie i ciągle przypominać.
Jak to łatwo się takimi ludźmi się steruje, wystarczy zmanipulować informację i podać gotową treść w odpowiedniej formie żeby ich zainteresowało i pobudziło - o coś tak jak robią to obce media w Kraju 14:50, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LudzieLudzie

10 2

Dajcie tez spokoj z tym najezdzaniem na tego "tatusia"..Mysle, ze tu nie chodzi o sama ankiete jako taka, ale o ten naglowek..Kobieta przyjezdza do szpitala, bo ma rodzic i serio musi wypelniac karte jako osoba "zglaszajaca sie z powidu podejrzenia zarazenia koronawirusem"???Przeciez to jest dopiero chore..Powinna byc normalna "ankieta pacjenta przyjmowanego do szpitala w kontekscie wirusa", a nie od razu robienie z czlowieka chorego na korone..Skoro Pani pseudodyrekto przyjmuje takie traktowanie pacjentow, uwazajac, ze kazdy jest potencjalnie chory na covid, to dlaczego wszyscy ludzie, zwlaszcza lekarze, nie laza po ulicach w tych calych skafandrach ochronnych??Czemu nie ma takiego wymogu, przeciez to byloby normalne następstwo traktowania kazdego, jako osobe chora, no przeciez zawsze mozna trafic na osobe zarazona..Dochodzimy naprawde do absurdow, a wladze i tak sobie nie radza, ludzie lekcewaza, wystarczy spojrzec na plaze nad morzem czy turystyczne miasta, deptaki czy szlaki w gorach..Poza tym jak odpowiedziec naprawde wiarygodnie, czy mialo sie kontakt z osoba zarazona covidem??A skad ku..wa mozna to wiedziec??To zmuszanie ludzi do podpisania niemozliwych do zweryfikowania informacji, na dodatek pod grozba kar..Smieszne i wkurzajace to wszystko.. 15:13, 13.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Ludziedo Ludzie

4 2

Pamiętajmy że we Włocławku rządzi PO , a jak nie dostaną jakichkolwiek procedur od rządu to sami od siebie organizacyjnie nie są w stanie nic usprawnić. 15:41, 13.08.2020


LudzieLudzie

1 2

Odpusc sobie polityke, bo tego bagna w naszym zyciu i tak jest za duzo, a tu nie o nia bezposrednio chodzi... 15:59, 13.08.2020


MatkantkaMatkantka

14 4

Ciekawe co ten nabuzowany tatuś powiedziałby gdyby procedur nie było, a jego żona zostałaby zakażona przez jakąś inną ciężarna kobietę, więcej zrozumienia 16:18, 13.08.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

NapisalaNapisala

3 3

Typowa "madka".. 16:45, 13.08.2020


Do trola powyżej Do trola powyżej

3 5

Nie madka, tylko matka, wykształcona inteligentna kobieta, widzę, że prawda boli 17:03, 13.08.2020


Ty jestesTy jestes

4 3

Inteligentna??To przeczytaj naglowek tej szpitalnej ankiety tylko ze zrozumieniem..."Ankieta pacjenta ZGLASZAJACEGO SIE Z POWODU PODEJRZENIA ZAKAZENIA SIE KORONAWIRUSEM SARS COV 2"...Rozumiesz w ogole co to znaczy??Naprawde podpisalabys taki papier, gdy przyjezdzasz do szpitala rodzic??Nikt przeciez nie mowi i ja tym bardziej nie, zeby nie wypelniac jakiegos swistka wzgledem wirusa, ale ch..lera, to nie moze byc zmuszanie do poswiadczenia nieprawdy!Przeciez ta kobieta nie zostala przywieziona przez lekarzy w kombinezonach, w karetce, przy uzyciu calej procedury zwiazanej z wirusem, tylko z mezem przyjechala, bo miala urodzic...Czy naprawde nie widzi Pani w czym tkwi istota problemu??Nie w papierkach do wypelnienia, ale w tym jak ten papier jest nazwany...Tyle w temacie 17:18, 13.08.2020


dopowyżejdopowyżej

1 1

no comment😭 18:11, 13.08.2020


JesliJesli

2 2

Merytoryczna odpowiedzia na argumenty, sa dla ciebie te dwa slowa, to fakt bez komentarza...Takich jak ty wypada po prostu zalowac...Madko🤣..I pisz po polsku, moze bedzie ci latwiej o argumenty zamiast belkotu...Dno 18:55, 13.08.2020


________

4 1

Mam nadzieję, że dzidziuś zdrowy i mama także, a tatko szczęśliwy. Gratulacje! 19:45, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwiętaSwięta

6 0

Ledwo piszący,a procedury ministra im się nie podobają.Koronawirusa negujecie to może respirator wam się spodoba. 23:12, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoskGosk

4 1

Poprawią tytuł i będzie ok. Czepianie się. Nie wiem czy tytuł ankiety to najważniejsza sprawa w szpitalu... Czytałam pytania, w tytule skreśliłam "z powodu", wypełniałam i wyszło, że wg mojej najlepszej wiedzy nie jestem osobą podejrzaną o zakażenie. No i super, nie rozumiem w czym problem. A do porodu nie lecieli skoro był czas na zdjęcia ankiety...poza tym to oświadczenie, a nie poświadczenie...to nie sąd. Ludzie, czy my zawsze musimy się czepiać zamiast zwrócić uwagę i już. Jak nie *%#)!& urząd, to *%#)!& szpital...tylko my mądrzy jesteśmy...wow! 23:43, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HgftgccccHgftgcccc

3 4

Ja też musiałam uzupełnić ankietę a tylko byłam na badaniu jelita grubego.to już przesada z tą ankietą .nie powino się udostępniać swoich danych osobowych .wykorzystują to i wpisują że to chore osoby na wirusa a to nie prawda.nie ma wirusa .szpital zarabia tak na naiwnych ludziach. 00:10, 14.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CovidCovid

5 4

Burak przyjechał do szpitala z rodzącą żoną i myśli , że świat kręci się wokół niego.Jeżeli są konkretne przepisy to każdy musi się do nich zastosować. 23:07, 15.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mama 03Mama 03

3 1

Ankieta też mi coś.. parę pytań i po temacie..w chwili rodzenia zacisnąć zęby i wypełnić hehe i tak od razu na fotel nie posadzą, najpierw wywiad,dokumentacja, ocena lekarza dopiero potem prawdziwy ból i poród..
Piszą o ankiecie a gdy ja chciałam wykonać test na covid przed moim porodem a było to miesiąc temu to nikt we Włocławku nie chciał wykonać bo podobno nie robią wogole chyba że mam wysokie ryzyko zakażenia, to lekarz odsyła do szpitala zakazanego w Grudziądzu ale bez objawów i bez podstawy ,nawet ze skierowaniem od lekarza w trybie pilnym nie wykonują nawet odpłatnie. Takie dostałam odpowiedzi dzwoniąc do sanepidu w naszym regionie, mnie rodzącej przyszlo jeździć po Polsce by wykonać test którego potrzebowałam do porodu przez CC.. A tutaj ankieta do wypełnienia była problemem. 08:01, 17.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


0%