Zamknij

Popularny sklep szykuje prawdziwą rewolucję! Klienci będą zachwyceni

14:30, 13.02.2021
Skomentuj Sieć sklepów Pepco ma wejść w e-commerce fot. Daniel Wiśniewski Sieć sklepów Pepco ma wejść w e-commerce fot. Daniel Wiśniewski

Sieć sklepów Pepco jest na drodze do rewolucyjnych zmian. Firma ma wejść w e-commerce, a nowe rozwiązania są koniecznością wymuszoną m.in. przez pandemię.

Marcin Stańko - dyrektor operacyjny Pepco Europe w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl informuje, że sieć przeprowadzi u siebie cyfrową rewolucję.

Wejście w e-commerce jest konieczne, a nowe rozwiązania wymuszone. 

- Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać - mówi w rozmowie z portalem. 

Pepco wdraża już rozwiązania, które mają pozwolić na budowę projektu sprzedaży w internecie. 

- Cały czas rozwijamy tą stronę naszej firmy, pracujemy nad aplikacją, a nasza komunikacja digitalowa przechodzi zmiany i szybko się rozwija - wskazuje Stańko. 

Zdaniem przedstawiciela Pepco e-commerce jest segmentem, na którym ciężko jest zarabiać firmom handlowym, dlatego testowany przez sieć model ma właśnie umożliwić zarabianie na internetowej sprzedaży.

- Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy - tłumaczy Marcin Stańko.

Łatwość zakupów, zdaniem dyrektora, to klucz do prawidłowego funkcjonowania e-commercu w segmencie handlowym. Dodatkowo, jak dodaje Stańko, właściciele sieci Pepco zdają sobie sprawę, że jest to konieczne. 

- Młodzi dochodzą do głosu, a dla nich kupowanie w sklepie lub centrum handlowym nie jest tak oczywiste, bo mają inne sposoby spędzania czasu. Więc Pepco musi być także w tym kanale, to jest tylko kwestia znalezienia odpowiedniego dla Pepco modelu, by był on dochodowy - mówi. 

O jakiej perspektywie czasowej mówimy? 

Jak tłumaczy Stańko "postawiliśmy przed zespołem 6-cio miesięczny cel na przygotowanie raportu, rozpoznanie i przygotowanie rekomendacji". 

- Tak naprawdę za 2-3 miesiące będziemy podejmować decyzję, w którą stronę pójdziemy. Chodzi nam o to, by dobrze to zrobić, a taki projekt zajmuje 2-3 lata - ocenia dyrektor operacyjny Pepco Europe.

(Źródło: Wiadomości Handlowe)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(4)

... ...

2 0

Za dwa trzy miesiące to trochę późno i to decyzja a potem wykonanie i wdrożenie ok roku , szok

14:55, 13.02.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

4 4

Czy towar-tandeta nadal będzie pochodził z Chin i tylko ceny będą europejskie ?

16:36, 13.02.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lucyna.Lucyna.

3 2

To więcej zatrudnią znakomitych fotografów kiczu no i legion weteranów reklamy.

18:24, 13.02.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaginMagin

3 0

Co ten pseudodyrektor bredzi? Wszystkim dużym sieciówkom bardziej opłaca się sprzedaż internetowa a jemu nie? Po prostu juz dawno powinni to zrobić, ale przyspali i teraz w dobie pandemii jest im wstyd. Sieciówki np. ZARA wycofują się z galerii, zostawiają tylko jeden sklep na region, bo im się nie opłaca utrzymywać sklepu. Koszty wynajmu, eksploatacji, pracowników są duuużo większe niż prowadzenie strony internetowej. Pepco wywalcie swoich dyrektorów na zbity pysk!

10:15, 14.02.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%