Sieć sklepów Kaufland rusza z akcją "Szanujemy twój czas". Dyskont chce w bonach wynagradzać klientów, którzy musieli zbyt długo czekać w kolejce do kasy.
Kaufland ma w Polsce 236 sklepów, a jego asortyment liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć startując z kolejną, tym razem zaskakującą, akcją dla klientów.
Oczekiwanie na swoją kolej do kasy, w długiej kolejce zna każdy, kto choć raz robił zakupy. Teraz by wynagrodzić czekanie klientom sieć chce rozdawać specjalne bony. Ma na to specjalne rozwiązanie.
Klienci będą dostawać specjalne bony, jeśli tylko spełni się kilka warunków.
Kaufland chce wynagrodzić długi czas oczekiwania w kolejce swoim klientom.
- Sieć deklaruje, że bon o wartości 5 zł przysługuje wszystkim klientom, którzy stali w kolejce dłużej niż 5 minut - donosi portal dlahandlu.pl.
Warunek otrzymania bonu jest jeden. W trakcie oczekiwania w kolejce nie było otwartych wszystkich kas. Jeśli tak rzeczywiście było klient ma prawo zgłosić się po bon do Punktu Obsługi Klienta w danej placówce.
klient13:27, 11.09.2022
Ten pomysł był już 15 lat temu, w początkach Kauflandu we Włocławku. Tak samo jeśli znajdzie się przeterminowany produkt to mieli zwracać pieniądze. Wy już naprawdę nie macie o czymś.
mk11:26, 12.09.2022
szukają oszczędnosci w pracownikach a teraz będą niby płacić w bonach...
2 0
O czym pisać