Kampania wyborcza we Włocławku rusza na całego. Wszystkie karty właśnie odkryła Nowa Lewica. Partia zaprezentowała kandydata na prezydenta Włocławka oraz kandydatów na radnych.
W sobotę, 24 lutego w sali koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. Czesława Niemena we Włocławku odbyła się konwencja wyborcza Nowej Lewicy.
Partia zaprezentowała kandydata na prezydenta oraz osoby, które będą starały się o mandaty radnych Rady Miasta.
Od ponad tygodnia wiadomo, kto jest kandydatem na prezydenta Włocławka z ramienia Nowej Lewicy. To Krzysztof Kukucki, obecny senator oraz wiceminister rozwoju i technologii.
Na sobotniej konwencji Kukucki zaznaczył, że chce, aby mieszkańcy Włocławka z dumą mogli mówić o tym, skąd pochodzą.
Chcę, żeby mieszkańcy, każdego dnia mieli poczucie, że Włocławek staje się dla nich lepszy. Każdego dnia, kiedy budzą się, wychodzą z domu, idą do pracy, do lekarza, na koncert. Aż w końcu z dumą będą mówić: Jestem z Włocławka!
- mówi Krzysztof Kukucki.
Hasłami wyborczymi obecnego senatora jest "Czas Gospodarza" oraz "Miasto dobrego klimatu".
Nowa Lewica zaprezentowała także kandydatów do Rady Miasta. O mandat radnego powalczą m.in. Szymon Szewczyk oraz Igor Griszczuk.
Podczas sobotniej konwencji w sali koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych Nowa Lewica przedstawiła część programu wyborczego dla Włocławka. Wśród postulatów dominują kwestie dotyczące rozwoju szkolnictwa zawodowego, wspierania środowisk akademickich, wsparcie przedsiębiorców oraz zdrowie i polityka senioralna.
Na zakończenie konwencji wyborczej Nowa Lewica zaprezentowała pomysł dwóch tunelów: drogowego od ul. POW do ronda Kokoszka oraz pieszo-rowerowego, który połączy ulicę Kaliską z resztą Włocławka.
- Współpracowałem z projektantami z drogownictwa i specjalistami z zakresu kolejnictwa. Zbudujemy dwa tunele: drogowy i pieszo-rowerowy, które połączą ulicę Kaliską z resztą miasta - zaznaczył Kukucki.
Tojwarzysz 12:23, 24.02.2024
Igor i Szymon gdzie Wy żeście poszli...
Kabareciarze12:41, 24.02.2024
Politechnika Włocławska, może Oxford Włocławski 😁😁😁😁
Jasio12:46, 24.02.2024
A to Griszczuk mieszka na Zazamczu ???raczej nie 🤣
Aaa15:38, 24.02.2024
A radny z pisu w warzachewke
lilka 14:39, 28.02.2024
A Girczyc mieszka Brzesc Kuj, a nie południe o co tu chodzi ?
Zabawny początek 12:48, 24.02.2024
Niektóre nazwiska przyprawiają o uśmiech 😂 oj, kochają korytko, kochają…
Wiosna 202413:04, 24.02.2024
A którzy to działacze Wiosny ???
Masakra12:49, 24.02.2024
Jak można startować do rady nie będąc mieszkańcem Włocławka...żenada
lepsze pytanie13:20, 24.02.2024
A jak można być prezydentem nie będąc z Włocławka?!
WLC 12313:21, 24.02.2024
A kto nie jest?
Jerry 200012:51, 24.02.2024
Będzie lepszy niż ten z Lubrańca :)
wyborca12:52, 24.02.2024
Tylko Maciak. Może i szurnięty, ale się nie będzie patyczkował z tymi darmozjadami i bajkopisarzami. Pogonić to całe partyjne towarzystwo.
zdegustowani kibice12:53, 24.02.2024
Byli koszykarze, ale wstyd, ale wielki wstyd.
nowa lewica stara ko12:57, 24.02.2024
Bezradni i leniwi z Kazimierza Wielkiego, interpelacje :
Okręg nr 2 (Kazimierza Wielkiego i Zawiśle):
- Agnieszka Walczak - Koalicja Obywatelska; 51
- Joanna Hofman-Kupisz - SLD; 46
- Mariola Gawłowska - PiS; 18
- Janusz Ziółkowski - KWW Włocławianie; 4
- Krzysztof Grządziel - SLD; 2
Ziutek13:13, 24.02.2024
Liczby nieaktualne, czytaj ze zrozumieniem inf. na stronie Urzędu Miasta
Tom Bombadil13:02, 24.02.2024
Ale numer. Król papieru toaletowego będzie radnym?
Wiarygodność 13:02, 24.02.2024
Panie Kukucki kim Pan jest senatorem, wiceministrem , ???? Kim Pan chce w końcu być senatorem , wiceministrem,prezydentem????gdzie Pana wiarygodność??????
......15:33, 24.02.2024
Jest Włocławianinem, któremu zależy na mieście i jego mieszkańcach
Marek gn...02:38, 25.02.2024
Marek idź do swojej stodoły. Zniszczyłaś szansę miasta przez 9 lat i pół roku. Nie rób chamstwa gdy 4 koryta czekają wciąż a Ty nic tylko lans i wymyślanie
ale siara13:03, 24.02.2024
Wybory do Rady Miasta Włocławka, ale lewica ma większość napływowych lub spoza miasta. Dość już lewicowych spadochroniarzy.
zdrada lewicy13:05, 24.02.2024
Dzięki już wiem na kogo nie głosować , zdradziliście włocławskie grupy LGBTQ tylko NG nam pomagała :(
AgataM13:07, 24.02.2024
Tylko Lewica! Mądry plan działania
NIE!14:14, 24.02.2024
Tak ci się podoba łamanie Konstytucji?
Jakim prawem część z tych lewicowych radnych głosowała za podwyżką płatności w ostatniej sesji Rady 2021 roku!?
Kogo pan, panie Kukucki tu wystawia?
Wiem teraz jak mam głosować!
witz223:39, 24.02.2024
Do NIE! Gratuluję zdobycia wiedzy - jak głosować. To bardzo proste - wystarczy postawić X, przy wybranym kandydacie.
Tak już bardziej serio. Krzysztof Kukucki jest w tej chwili najlepszym kandydatem na prezydenta naszego miasta. Swoją działalnością udowodnił, że potrafi osiągać cele, jakie sobie postawił.
Nie płakał i nie skarżył się, jak jego dwaj poprzednicy (Horąziak i Kuźniewicz), że im prezydent nie pozwalał wykonywać swoich obowiązków. Tylko, że nie przeszkadzało im brać pieniądze przez niemal całą kadencję, a dopiero w końcówce robić z tego aferę.
Kukucki udowodnił, że jak ma dobry plan, to nikt, ani nic nie jest w stanie go powstrzymać.
O jego możliwościach i o tym, że jego dotychczasowa praca została zauważona, świadczy wybór na Senatora oraz na wiceministra. Nie widzę sprzeczności w tym, że zdecydował się przyjąć propozycję kandydowania na prezydenta Włocławka. Uznał, że pomimo wcześniej wymienionych zaszczytów, chce pracować dla swojego rodzinnego miasta i to należy docenić.
Jeżeli ktoś ma odmienne zdanie, to jego sprawa. W końcu wracamy do dobrych demokratycznych zasad i nikt nikomu nie będzie niczego narzucać.
Ja też już wiem na kogo będę głosował. A jak będę głosował, wyjaśniłem na początku mojego wpisu.
NIE!11:28, 25.02.2024
Do witz2
Nie łaź po rozum do głowy, bo i tak nic tam nie znajdziesz, choćbyś szukał do exitusu!
----
Jeżeli ktoś lansuje do wyboru na radnych takich właśnie 11-ście osoBLIWOŚCI, dla których prawo Konstytucyjne nie ma znaczenia z powodu braku stosownej wiedzy - co z łatwością mogę udowodnić - to co to jest, jak nie polityczne, niecne lawirowanie? O kandyctwie do W-wy nawet nie wspominam. I co można wtedy myśleć - mędrusiu. W nosie mam manewry samorządowe dotychczasowego Markowskiego, ale QQ niedaleko (wg mego widzenia) odstaje od niego. O reszcie nie chce mi się nawet pisać. Zignorował moją REALNĄ propozycję z kosztem max. 5 tys. przy wielosetkowych inwestycjach i nie zrobił nic, choć to były i w innych miastach SĄ od lat szanse na pozostawienie konkretnych pieniędzy w kieszeni biednych Mieszkańców!
To, co to jest niedorobku żołędny?
Jesteś jak ślepiec, który maca opakowanie rzeczy, nie widząc, co jest w środku! A w środku - MOIM zdaniem jest blichtr jeno.
Ps. Poprzednie pani ZASTĘPCZYNIE, poznawszy nietypową osobowość i poczynania p. Markowskiego RACJONALNIE(!) zrezygnowały ze stanowisk i współpracy z nim.
QQ - jednak nie...
Ciekawe; z jakiego powodu...
Z miłości do naszego Miasta?
Zapewne, niewątpliwie ..
Filippp13:08, 24.02.2024
Krzysztof to odpowiednia osoba na prezydenta, jako wice zobaczył jak wszystko funkcjonuje i aktywnie działał, teraz będzie mógł jeszcze więcej
CZAS NA WŁOCŁAWEK13:08, 24.02.2024
W końcu czas na dobre zmiany w naszym mieście
Wloclawiankaa13:09, 24.02.2024
Przecież Kukucki to naturalny wybór dla naszego miasta, jest ludzki i wie co się dzieje u nas, nie to co obecny prezydent
Mimi213:10, 24.02.2024
Oglądałam na żywo, od Kukuckiego bije szczerość i dobra energia
semafor13:15, 24.02.2024
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Szanowna Mimi14:26, 24.02.2024
Trzeba było oglądać na trzeźwo. Odbiór byłby inny.
Birmatyczna13:11, 24.02.2024
A Tobjasz Radny nie jest ze srodmieścia liczy się pomoc i zaagażowanie
Trzecia Noga13:12, 24.02.2024
Miałam nadzieję, że lista Lewicy będzie silna, mądra, przedsiębiorcza i z doświadczeniem. W rezultacie dostajemy koszykarzy, a dobrych i ambitnych na dalszych miejscach o ile w ogóle są. Na listy PO i PiS czy Maciaka to nawet nie ma co liczyć, że będą lepsze. TERAZ NADZIEJA W TRZECIEJ DRODZE!!! BOŻE DAJ TAM DOBRYCH KANDYDATÓW, SPECJALISTÓW i MŁODYCH - bo tu to geriatria
czuję się zdradzona13:12, 24.02.2024
Wbrew sobie głosowałam na pana senatora, wbrew sobie namówiłam znajomych, żeby tylko pisowiec nie wygrał, a tu pan taki wstrętny numer wywija? Jak panu nie wstyd przed wszystkimi wyborcami którzy na pana mimo wszystko oddali głos?
....15:35, 24.02.2024
Trzeba było myśleć samodzielnie. Wtedy był inny układ, trzeba było pogonić PiS i to się udało, teraz trzeba pogonić nieudolnego zarządcę, i to też się uda.
Dobrazmianadlawlocla13:13, 24.02.2024
Ciekawe nazwiska, niektóre są zaskoczeniem, ale uważam, że jest w czym wybierać.
Dobry program to podstawa i to mają
Myśli ciele?!21:35, 24.02.2024
Podstawą nie jest dobry program dorobku, lecz chęć i możliwości właściwego działania. Łapiesz różnicę?
Ml13:13, 24.02.2024
Sporo ciekawych nazwisk, skłaniających do refleksji co to znaczy nowa lewica??? idę o zakład, ze trzy czwarte kandydatów nie wie co znaczy słowo lewica , nowa tym bardziej.
tak!!!13:13, 24.02.2024
Najlepsi!!!!
bezradni Południe13:13, 24.02.2024
Trzreba wiedzieć na jakich leni nie głosować !
Okręg nr 3 (Małe Południe): interpelacje
- Józef Mazierski - PiS; 131
- Katarzyna Zarębska - Koalicja Obywatelska; 39
- Piotr Zwoliński - Koalicja Obywatelska; 27
- Krzysztof Kowalski - PiS; 7
- !!!!!!! Piotr Kowal - SLD; 5 !!!!!!!! 👎👎👎👎👎
Nagrane17:59, 24.02.2024
Chcesz poznać nagranie z radnym J.M. ? Nagranie rozmowy miało miejsce w lutym 2019 roku. Do dzisiaj je mam i czasem sobie słucham. Zesiwiałbyś.... 👎👎👎
KK202413:13, 24.02.2024
Kukucki prezydentem! Tylko on odratuje to miasto!
Teresa197913:14, 24.02.2024
Silni ludzie, dobra lista, oby zdobyli jak najwięcej głosów. I przegonić lisa z Lubrańca z ratusza.
Kujawiok13:15, 24.02.2024
Ani grosza na Ukrainę i macie mój głos:)
Nowy gospodarz13:16, 24.02.2024
Gratulacje startu, podjął Pan dobrą decyzję panie wiceministrze.
Potrzebujemy nowego gospodarza.
#KłamstwaZLubrańca13:16, 24.02.2024
Czy widzieliście już #kłamstwaWojtkowskiego? Łysemu z desperacji kompletnie odbiło i myśli, że sam z łopatą fundamenty kopał pod Celulozową, a także że tynkował ściany w Skarbcu Fajansu i montował krzesła w nowej sali muzycznej w ZSM. Oczywiście żadnej z tych inwestycji nie było w jego programie wyborczym, ani z 2014, ani z 2018. A wiecie w czyim programie z 2018 znalazły się te projekty?
W programie Lepszy Włocławek Krzysztofa Kukuckiego i Lewicy.
Wiecie co natomiast było jednym z głównych punktów programu prezydenta M. W.?
Projekt Centrum Energia Włocławek.
Mija 10 lat jego (nie)rządów, a po Centrum tyle śladu, co po tym ojcu, co 20 lat temu wyszedł po mleko.
Ludzie, najwyższy czas na nowego gospodarza!
Maciek0013:18, 24.02.2024
Kukucki ma wygraną w kieszeni, to jest pewne. Oby tylko zdobyli najwięcej głosów w radzie.
MUR!!!13:19, 24.02.2024
Murem za Kukuckim, Wojtkowski za Murem!!!!!! Powodzenia Panie Senatorze!!
Malgos38913:19, 24.02.2024
Dobry program, wiadomo że potrzeba trochę czasu na realizację, ale znając zapał pana Kukuckiego to wszystko jest do zrobienia
W końcu człowiek co myśli o ludziach i mieście
żenada13:19, 24.02.2024
Koszykarze co za wstyd!!!!
Zabka3113:20, 24.02.2024
Bardzo dobra decyzja panie Kukucki!
Tytus. 13:20, 24.02.2024
Kukucki prezydentem Włocławka 2024. Najwyższy czas na zmianę.
Pewnawygrana 13:20, 24.02.2024
A Marek tak zdesperowany, że podpisuje się pod projektami Krzysztofa hahhah
Sala ZSM13:21, 24.02.2024
Dobre miejsce na inaugurację. Salka muzyczna przy ZSM jest jednym z projektów, które nie powstałyby bez Kukuckiego. KK dotrzymuje swoich obietnic, nie to co obecny zarządca.
trzecia noga dawaj13:22, 24.02.2024
Oby chociaż trzecia noga kogoś lepszego wystawiła bo na razie to tragedia 🙁
kujawy.info13:22, 24.02.2024
Czy widzieliście najnowszy wywiad Wojtkowskiego w kujawy.info? Obleciał go zimny pot jak został zapytany o start Kukuckiego.
TAK!21:36, 24.02.2024
Prawda! A jak usłyszał Barbara Moraczewska to już w ogóle 🤣🤣🤣 Ta kobieta dużo wie
W końcu13:23, 24.02.2024
Realistycznie to jedyny człowiek, który ma szansę zdetronizować Wojtkowskiego i wygląda na to, że tak się właśnie stanie. Życzę powodzenia.
MuzycznaS13:24, 24.02.2024
Fajnie to zorganizowali, ta sala wygląda pięknie
#OszustzLubrańca13:24, 24.02.2024
Dlaczego prezydent Wojtkowski przypisuje sobie zasługi za projekty Lewicy? Dlaczego twierdzi, że miał cokolwiek wspólnego z powstaniem mieszkań na Celulozowej albo Skarbca Fajansu? Te inwestycje wdrożył w życie senator Kukucki i to dzięki jego doświadczeniu, zapale i umiejętnej współpracy z organami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, a także dzięki zgraniu jego ekipy udało się je zrealizować! Złożenie podpisu pod zgodą na realizację projektu nie jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że to ja zrealizowałem ten projekt, czego świadome jest nawet dziecko w podstawówce! Niestety nasz wykształcony historyk prezydent takiej świadomości najwidoczniej nie posiadł!
Nigdy więcej oszusta z Lubrańca!
Gregory513:24, 24.02.2024
Kukucki to szansa dla rozwój tego miasta!!!
Kukuckiprezydentem 13:26, 24.02.2024
No i to się nazywa dobra wiadomość na weekend, panie Kukucki ma Pan mój głos
Dobry plan13:28, 24.02.2024
Tylko z Kukuckim coś się ruszy z miejsca. Gdyby Wojtkoś nie wybrał go na zastępcę w ubiegłej kadencji to najpewniej nie powstałoby, podobnie jak w 2014-2018, absolutnie nic. Tak to mamy Celulozową, Skarbiec Fajansu, alternatywna drogę na Michelin... Kukucki ma plan, nie to co Wojtkowski.
Gerberyy13:30, 24.02.2024
Najlepszy wybór z lewicy na kandydata na prezydenta, to jest swój facet
Co do list13:31, 24.02.2024
To już Woźnikowski czy nawet Rutkowska lepsi są niż ten Griszczuk... Poza tym oddam głos na Kukuckiego, ale lista szału nie robi
Lepszywloclawekzk13:31, 24.02.2024
Krzysztof pokazałeś, że się da mimo przeciwności, za sama celulozowa masz mój głos, czekamy na więcej
Koalicja Moherowa.10:10, 25.02.2024
Tak pokazali jak ojcowie miasta ,zadłużyli miasto. A że są kabotynami to widać, słychać i czuć.Ten briefing na ul Celuzolowej Lewicy i partii Razem tylko nie powiedzieli ze dostał Włocławek z Polskiego Ładu 104 ml.
Jurek Płocka13:32, 24.02.2024
Brawo Panie Kukucki, mam nadzieję, że rozliczy pan byłego rządzącego jak tylko obejmie pan stanowisko. Pozdrowienia
TechnicznyE13:33, 24.02.2024
Bardzo profesjonalna organizacja, obejrzałem powtórkę transmisji i zrobiliście to dobrze
Dobrazmiana13:36, 24.02.2024
Program porusza różne kwestie, na pewno wymaga dużo pracy, ale ma na celu rozwój miasta za samo to oddam głos na lewice
Profanum13:36, 24.02.2024
Ci z lewicy dotrzymują obietnic, przynajmniej Kukucki potrafił rozliczyć się z ostatniego programu. Szkoda bardzo oglądać Wojtkowskiego i jego nieudolne próby podpisywania się pod projektami lewicy, człowiek wygląda na mega nieporadnego, ale karma musi dopaść każdego. Jeżeli leniwił się 10 lat na najważniejszej pozycji w mieście, to niestety musi się teraz liczyć z upokorzeniem
ehheh nie dla PO13:39, 24.02.2024
Ciekawy pomysł z tym tunelem. Ktoś chociaż pokazuje konkretne rozwiazania, a nie tylko rzuca słowa na wiatr, do tego od dwóch kadencji.
Start Kukuckiego13:43, 24.02.2024
Niektórzy nie mogą przeboleć startu pana wiceministra. Pozwólcie, że to napiszę: Koalicja osiągnęła swój gol przeganiając senatora z PiSu w październiku. Każdy ma prawo jednak głosować na urząd prezydencki, a że we Włocławku jest mocna potrzeba nowego gospodarza, to Kukucki miał pełne prawo podjąć taką decyzję. Niech Wojtkowski idzie na senatora, bo bardziej się tam nadaje, w końcu to pozycja symboliczna, gdzie nie trzeba wiele robić, a ma się za to dobre pieniądze.
AgnieszkaK13:46, 24.02.2024
Super, politechnika Włocławska to coś, co mogłoby produkować potrzebnych nam specjalistów i mogło zachęcić młodych do pozostania w mieście. Bardzo fajny punkt programu
inż15:14, 24.02.2024
Tak! W Biedronkach jest duże zapotrzebowanie!
Roman 13:49, 24.02.2024
Te wybory to będzie sukces Kukuckiego, mówię to wam. Prawda zawsze wychodzi na jaw, a nikt nie włożył tyle pracy w działanie na rzecz miasta co wiceminister.
WŁOCŁAWIANIN13:51, 24.02.2024
TYLKO KRZYSZTOF KUKUCKI, PRZEGONIĆ UKŁAD Z LUBRAŃCA, POTRZEBUJEMY NOWEGO GOSPODARZA, PRAWDZIWEGO WŁOCŁAWININA
Bez HONORU13:54, 24.02.2024
Komuchy znowu rwą się do koryta, już ustawili się w kolejce a przez 8 lat miasto zniszczyli, wyludnili i doprowadzili do upadku i bez żadnych perspektyw rozwoju - resztę o upadku Włocławka pod ich rządami proszę doczytać w książce znanego dziennikarza Piotra Witwickiego.
Centrum onkologii13:55, 24.02.2024
Ciekawe nazwiska, w końcu ktoś uwzględnia w programie potrzeby związane z brakiem odpowiedniej opieki zdrowotnej w mieście - ogromny plus za to.
tadam13:57, 24.02.2024
Nie ma lepszego od Krzysztofa Kukuckiego!
Fusiek14:01, 24.02.2024
Chociaż Lewica ma jakiś realistyczny program, Wojtkowski da 3x więcej punktów w programie jak w poprzedniej kampanii, a jak widzieliśmy nie zrealizuje żadnego z nich
do WŁOCŁAWIANIN14:01, 24.02.2024
Nie wspominaj o tej knadydaturze, przecież KUKUCKI jest od TUSKA z rządu KO-alicji chanaukowej - dla których jak obserwujemy prawo i Konstytucja przestała być obowiązujaca, chyba wszyscy myślący Polacy to widzą
Wiosna 202414:08, 24.02.2024
A którzy to działacze Wiosny ???
LENISTWO PO14:10, 24.02.2024
Tylko Kukucki może pokonać lenistwo i nieróbstwo znane pod nazwiskiem Wojtkowski . Ile można mieć stanowisk, 4 etaty i jeszcze mało a w mieście windy na dworcu nie potrafił naprawić przez 5 lat
Zdecydowanie14:14, 24.02.2024
Oczywiście, że Kukucki. Wszystkie największe inwestycje ostatnich lat, które można nazwać osiągnięciami, są na jego koncie. Bez Kukuckiego nie byłoby Słodowa, alternatywnej drogi na Michelin, mieszkań na Celulozowej, nowego Centrum Fajansu, pewnie też salki muzycznej przy ZSM. Jeżeli ta kadencja coś pokazała, to tylko to, co wiadome było juz podczas wyborów w 2018. Że Wojtkowski nie nadaje się na rządzącego tak (dla niego) dużym miastem jak Włocławek. Powątpiewam nawet, czy zarządzanie Lubrańcem uszłoby jego wsi bez szkód. Nie jestem fanem Lewicy, ale Kukucki umie pozyskiwać i administrować finanse, i uprawia konkretną, prospołeczną politykę, a ostatnie 5 lat pokazało, że z całej politycznej gawiedzi poradził sobie na swoim stanowisku najlepiej.
bezradny czerwony14:16, 24.02.2024
Okręg nr 4 (Duże Południe i Michelin) interpelacje:
- Janusz Dębczyński - PiS; 144
- Krystian Łuczak - Koalicja Obywatelska; 123
- Arkadiusz Piasecki - Koalicja Obywatelska; 12 👎
- Stanisław Wawrzonkoski - SLD; 0 !!! 👎👎👎👎👎
- Zbigniew Lewandowski, PiS; 0 !!! 👎👎👎👎
Coda18:34, 29.02.2024
Tylko nie zakłamany PiS, a do tego leniwy p. Dębczyński !!!
Wyborca14:18, 24.02.2024
Też chcę kiedyś z dumą powiedzieć, że jestem z Włocławka. Mam nadzieję, że przyłoży się Pan do tego zadania, Panie wiceministrze. Ma pan mój głos.
Zazamcze lista14:20, 24.02.2024
Pani Rutkowska i pan Woźnikowski to najlepsze dwa wybory z Zazamcza. Aktywni radni i działający dla mieszkańców.
zapomnieli ?14:22, 24.02.2024
Gdzie w programie są zweżenia ruchu na każdej ulicy i strefy czystego transportu oraz getta 15 minutowe?
Fundusze KPO14:23, 24.02.2024
Nie jestem za Lewicą, ale w tych wyborach oddam głos na Kukuckiego, bo udowodnił, że umie zajmować się inwestycjami i pozyskiwać finanse dla miasta. Teraz z odmrożeniem środków z KPO będzie to nam potrzebne.
Belf 23:55, 24.02.2024
Pewno nie wiesz ze KPO to pożyczka która będziesz z Kukuckim spłacał. Ucz się idź do szkoły.
Nauczyciel14:25, 24.02.2024
Czas dla nowego gospodarza! Dobre hasło, przemyślany program, nic tylko życzyć powodzenia!
Prawda.14:32, 24.02.2024
Prawda boli obecnego prezydenta, ale Kukucki jest po prostu lepszy. Wojtkowski nie jest *%#)!& wręcz przeciwnie, tylko mu ta inteligencja nie sprzyja, bo nie zależy mu na rozwoju miasta, jest erudytą i ma wygadane, ale na tym się jego funkcja kończy. Został wkręcony do tej funkcji lata temu przez partię i od tamtego czasu udaje politycznie, że pracuje na rzecz miasta, ale chodzi tylko o zachowanie władzy. Dobrze, że Kukucki odratował tę ostatnią kadencję, bo udowodnił, że we Włocławku jest człowiek, który może Wojtkowskiego pokonać i który będzie lepszym zarządcą, bo zależy mu na jego mieście.
KUKUCKI!14:35, 24.02.2024
BRAWO LEWICA! JAK NAJWIĘCEJ GŁOSÓW! NAJWAŻNIEJSZE JEDNAK TO, ABY WOJTKOWSKI ODSZEDŁ, POWODZENIA PANIE WICEMINISTRZE
Piot Plusz14:54, 24.02.2024
Lewica odkryła niebieskie karty?
Włocławianin 15:00, 24.02.2024
Wiceminister Kukucki pozyskał ponad 150 mln dotacji rządowych i zewnętrznych na zrealizowanie takich projektów jak m. in. Celulozowa czy Skarbiec Fajansu. Teraz jest najlepszy czas (odmrożenie funduszy europejskich), aby człowiek z odpowiednim doświadczeniem i planem na miasto objął stanowisko prezydenta.
jantar6113:18, 02.03.2024
A kto rządził w Polsce jak te fundusze trafiły do Włocławka ????????
Olaf15:01, 24.02.2024
Wojtowski w wywiadzie z kujawy info usiłował sobie przypisać zasługi za park na grzywnie a przecież to tez pomysł Kukuckiego...
Jak grom z nieba15:02, 24.02.2024
Dobra ekipa, ale przede wszystkim silny lider. Kuku rozgromi w tych wyborach obecnego rządzącego
Użytkownik15:21, 24.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
lol15:22, 24.02.2024
PIS PO jedno zło, o POST-KOMUCHACH nie warto wspominać.
Zapamiętajcie !!!! dopóki te partie na przemian będą rządzić, będzie marazm i galopujący Socjalizm w kolorach TĘCZY.
Tego chcenie dla swoich dzieci wnuków.
wstyd.15:28, 24.02.2024
Najgorsze są farbowane lisy, takie co dla paru złotych z pisiora na czerwonego komuniste się przerobią!
miasto pełne róż....15:38, 24.02.2024
I to jest program! Wojtkowski zapytany w kujawy info o jego program gadał jakieś jakieś bzdury o tym, że chce, zeby Włocławek był miastem pełnym róż, bo tak go widział na zdjęciach z lat 60. TAKIEGO MAMY PREZYDENTA, ludzie.
tak dla KK 15:40, 24.02.2024
Jeżeli zależy wam na mieście, głosujcie na Kukuckiego. Jedyny człowiek stąd z konkretną koncepcją na miasto, doświadczony, młody, ambitny.
wygra15:44, 24.02.2024
No te wybory są dla QQ to jest pewne bo poprze go pis
re wygra16:43, 24.02.2024
PIS poprze Kukuckiego w wyborach pod warunkiem jak ten vice minister w rządzie Tuska dotrzyma obietnic i paliwo będzie po 5,19 zł /litr żywimy nadzieje że ten rząd nie jest zbiorowiskiem oszustów
Toważysz Piotr B15:45, 24.02.2024
Brawo lewica, wspaniałe ludzie a pan Kszysztof najlepszy.
Ewa323215:55, 26.02.2024
Nie no padnę którzy to tak wspaniali???
Wyborca15:49, 24.02.2024
Bardzo dobry program, uwzględniający rozmaitość potrzeb mieszkańców Włocławka, ale przede wszystkim taki, który da się zrealizować. Wojtkowski pewnie obieca 2 nowe mosty i trzy aquaparki, tak samo jak obiecał Centrum Energię Włocławek i nigdy tego nie zobaczymy.
Nowy gospodarz!15:54, 24.02.2024
Drodzy, należy skończyć z kłamstwami naszego zarządcy! W ubiegłym tygodniu Wojtkowski osiągnął dno ostateczne – zaczął pokazywać się w tych samych miejscach co wcześniej Kukucki i Lewica, usiłując przypisać sobie zasługi za ich sztandarowe projekty.
Czy prezydent nie zrobił w tej kadencji absolutnie nic, że upada do poziomu człowieka, który kłamie mieszkańcom w żywe oczy? Jak może mówić o konkretach Wojtkowskiego, skoro nie są to JEGO konkrety?! Co z jego obietnicami i z realizacją punktów z jego programu wyborczego? Mieszkańcy Włocławka, czas ostatecznie rozliczyć naszego prezydenta.
2019+16:00, 24.02.2024
Warto zobaczyć jak dobrze panu Krzysztofowi idzie z długiem miasta odkąd objął stanowisko.
Użytkownik16:02, 24.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Bajeczna16:11, 24.02.2024
Powodzenia życzę panie wiceministrze i kolegom
........16:12, 24.02.2024
Lepsi oni niż układ Lubraniec
odp nowy gospodarz16:15, 24.02.2024
Zgadzam się w pełni, Kukucki jakoś zrealizował jakoś swój projekt mieszkań (przy współpracy z PISem), a przecież to nie byle co (projekt za ponad 100 mln zł). Może dlatego, że on w przeciwieństwie do Wojtkowskiego umie współpracować niezależnie od politycznych podziałów. Może dlatego, że po prostu zna się lepiej na rzeczy. W każdym razie nigdy więcej oszusta z Lubrańca
Bodzia16:18, 24.02.2024
Jestem na nie!
Użytkownik16:25, 24.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Zdecydowane TAK!16:28, 24.02.2024
jestem na TAK!
Ela16:31, 24.02.2024
Fajnie, że w tych wyborach Lewica idzie sama.Oby na mecie znowu nie połączyła się z PO !!!!!!!!!!!
Lepszy Włocławek16:33, 24.02.2024
Tylko Kukucki i Lewica! Tego scenariusza właśnie bał się Wojtkowski! Dosyć kłamstw i niedotrzymywania obietnic! Czas na lepszy Włocławek z nowym gospodarzem!
Popieram16:35, 24.02.2024
Kukucki podjął najlepszą możliwą decyzję startując. Gdyby nie to, mielibyśmy trzecią kadencją Wojtkowskiego... A wszyscy wiedzą, z czym to się je.
WARUNEK wyborczy16:36, 24.02.2024
Pamiętajmy na Kukuckiego zagłosujemy pod warunkiem jak dopilnuje w swojej KO-alicji obiecanek -
i paliwo będzie wreszcie po 5,15 zł/mc od 1.03.2024 r.
wszak KUKUCKI jest w rządzie TUSKA i w jedna trąbę trąbią
- miejmy nadzieje że KOalcja rządowa Tuska 13 grudnia, to nie są oszuści i Polaków nie oszukają.
jaja16:43, 24.02.2024
Najlepsza to ta politechnika włocławska, ale jaja.
jerry 200116:48, 24.02.2024
A co to ? Koszykarze odwrócili się od Wojtkowskiego? Pewnie coś im obiecał i jak zwykle nie dotrzymał słowa. A może coś się dzieje w Anwilu, porażka w lidze, porażka w pucharze. Brawo Panie Kukucki, trzeba w końcu pogonić to towarzystwo z okolic Włocławka !!!
Stanisław B.17:05, 24.02.2024
Szczerze życzę panu powodzenia panie Kukucki, zasługuje pan na fotel prezydencki. Jestem przekonany o tym, że będzie pan dbał o interesy mieszkańców, jeszcze raz powodzenia
do jerry17:09, 24.02.2024
Koszykarze w końcu po prostu zrozumieli, że Wojtkowski nie działa na rzecz miasta tylko dla siebie i swoich ludzi i że tylko Kukucki może zapewnić miastu odpowiedni rozwój, stabilność i powstrzymać je przed wyludnianiem się
Tylko kk 17:24, 24.02.2024
Życzę wygranej
John Locke17:24, 24.02.2024
Dla prawa własności i wolnosci lewica jest jak wszawica.
Krótkowski Marian17:50, 24.02.2024
Władowanie na listy griszczuka żeby przypodobać się kibicom jest słabe, co on dla miasta i Zazamcza zrobił? Widać tak kazał dobrodziej, wykonać trzeba bo nie będzie etatów i chleba.
Użytkownik17:59, 24.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik18:12, 24.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do KORYTO18:49, 24.02.2024
Co na to Marchlewski jak patrzy że PZPR włączył w swoje szeregi teczowych zboków
Marcel18:32, 24.02.2024
Kukuckiemu naprawdę zależy na tym mieście jak nikomu innemu, kto inny z cieplutką posadką w ministerstwie zdecydował by się na udział w wyborach w takiej biedabudzie jak Włocławek? Kukucki wie że pieniądz to nie wszystko, trzeba być tam gdzie się może zrobić najwięcej i na czym się zna najlepiej, a mało kto zna się na polityce regionalnej tak bardzo jak on
Meandry POLITYKI.22:05, 24.02.2024
🤠
Nic nie kupujesz! 🤣
Tam w Wawie jest biednym wśród bogatych.
Tutaj będzie pierwszym i bogatym wśród biednych.
Tam może się pogubić w meandrach ministerialnych posunieć.
Tutaj wie którędy i jakim krokiem chodzić.
Rozumiesz metaforę ?
Tylko ślepy nie zauważyłby, że szerokie, ogólnopolskie wody warszawskie wzbudzają w nim pewne obawy. O wiele łatwiej pływać w małej sadzawce lokalnej, i z tego punktu widzenia ja go rozumiem.
Jeżeli trafiłem, to z oczywistych powodów też bym tego nie ujawnił, będąc na jego miejscu. I to jest ludzkie i zrozumiałe.
Mmisia18:33, 24.02.2024
Jacek Buława z list Lewicy????? TO FARBOWANY LIS!!!! Najpierw PiS, a teraz Lewica! Żenada😡😡😡👎👎
Zaraza18:38, 24.02.2024
Julin Marchlewski to się w grobie przewraca jak patrzy że komuniści wzięli się ze zboczeńcami tęczowo-odbytowymi - jego zmartwienie potęguje fakt że zboczeńcy roznoszą najróżniejszą zarazę chorób wenerycznych
OBIETNICA 18:43, 24.02.2024
No ciekawe czy pan Kukucki viceminister z rządem Tuska dotrzymają słowa i nie oszukają Polaków i od 1.03. 2024 r paliwo na stacjach ORLEN będzie po 5,19 zł/litr
re18:51, 24.02.2024
Jak Kukucki oszuka z tym paliwem mieszkańców miasta to ma wybory we Włocławku przegwizdane
Torunskazaz18:56, 24.02.2024
Tylko Kukucki może zrobić coś dobrego dla tego miasta
Maciak??18:59, 24.02.2024
Te wszystkie komentarze o komunie to chyba pisze sam Maciak, człowieku obudź się ze swojego snu, komuna upadła 35 lat temu. Kukucki mimo że z Lewicy to jest warty głosu, bo jest przede wszystkim dobrym samorządowcem, jako zastępca ds. inwestycji pokazał, ze nawet w takim krótkim okresie jak kilka lat da się zrobić wiele - zobaczcie ile remontów i nowych inwestycji powstało od 2019.
Anwil Włocławek19:01, 24.02.2024
Kukucki zawsze lojalnie wspierał Anwil i na pewno bardziej niż Wojtkowski, musieli chłopaki zrozumieć z kim się trzeba trzymać
cvcvc19:02, 24.02.2024
kupisz hofmann ??? porażka w 1000 procent nic nie zrobiła dla Osiedla Kazimierza Wielkiego tak samo i
Grządziel !!! jeszcze większa porażka nigdy dla nikogo nie ma i nie miał czasu !!!!
Ziutek22:33, 24.02.2024
Widać że matematyka u viebie mniej niż zero
xd.19:03, 24.02.2024
Lewica niby nowa, a komunisty stare ...
Tak!19:03, 24.02.2024
Czas na dobrą zmianę, Kukucki prezydentem Miasta Włocławek 2024!
Prawdziwy gospodarz, nie podszywany ze wsi obok!
Gilas5819:05, 24.02.2024
Ekipa Nowej Lewicy ani PO nie wygra we Włocławku. Jak na dłoni widać, że najbardziej o stanowiska chodzi i o władzę nad miastem. Nic się dla tych frakcji nie liczy ... niestety.
do gilas5819:07, 24.02.2024
A kto wygra? Czemu się okłamujesz człowieku, przecież wiadomo że to jest wybór albo Wojtkowski albo Kukucki, i dlatego trzeba wspierać tego drugiego, bo wszyscy są w zgodzie co do tego, że obecnego prezydenta trzeba wymienić
Obserrwator19:05, 24.02.2024
Przewiduję zwycięstwo Kukuckiego w przyszłych wyborach. I tak jak nienawidzę PiSu, może nawet nietypową koalicję Nowa Lewica – PiS albo Nowa Lewica – Konfederacja – Trzecia Droga. Autentycznie nie pamiętam żadnej inicjatywy PO z ostatniego roku poza rozdawaniem jakichś opłatków i innych *%#)!& Mają stołki a teraz po wygranych wyborach rządowych to w ogóle się rozleniwią, jakby mało im było wygody.
Inwestycjewwk19:06, 24.02.2024
Zanim zaczniecie chwalić Marka, proszę pokazać jakie inwestycje realizował przed 2019?? Gdyby nie Kukucki to nic by w tym mieście nie ruszyło
Od tego był08:27, 25.02.2024
I brał pieniądze za swoją pracę..
Ilemozna19:08, 24.02.2024
Ile można gadać o komunie , otwórzcie oczy Krzysztof to dobry samorządowiec który działa dla miasta, to dobry wybór nawet dla ludzi nie mających typowo lewicowych poglądów
taka prawda19:10, 24.02.2024
Tylko z Kukuckim i Lewicą Włocławek ma jakąś przyszłość, niestety z obecnym rządzącym będzie dalej zastój i letarg. Fakty mówią za siebie, wystarczy porównać przeszłe programy i zobaczyć kto co zrealizował i kto dotrzymał jakich obietnic
towarzysz5919:10, 24.02.2024
Co to za Lewica ? To raczej towarzystwo wiszące u klamki po rady nadzorcze, stołki i synekury. Gdzie Andrzej Pałucki - dzięki niemu QQ wszedł na salony a teraz tak mu dziękują. Czekam na Trzecią Drogę i młodych zmotywowanych ludzi którzy chcą coś w tym mieście zmienić. Lewica to Grządziel.
do towarzysz19:12, 24.02.2024
Trzecia droga to też nienajgorszy wybór, ale kandydat na prezydenta tylko Kukucki. Moraczewska nie ma tyle poparcia i ma o wiele mniejsze doświadczenie, mogłaby jednak być zastepcą Kukuckiego
re19:24, 24.02.2024
II-cia droga to też PO
Z Zazamcza19:18, 24.02.2024
Ma pan mój głos panie Kukucki, i pan Kowal też, dziękuję za wywalczenie i zrealizowanie przejścia na Zazamczu, z Wojtkowskim się tego nie dało zrobić.
Prawda zwycięży 19:19, 24.02.2024
To i tak wszystko nie ma znaczenia, te wybory pokażą prawdę. Kukucki najprawdopodobniej wygra, bo ani PiS ani Trzecia Droga (mam nadzieję) nie poprą Wojtkowskiego w drugiej rundzie. Maciak też nikogo nie poprze, ale raczej skłaniałby się bardziej ku Kukuckiemu.
re19:23, 24.02.2024
Trzecia droga - ta Hołownia 2050 to partia powołana przez Tuska - to łajba ratunkowa ferajny PO
do Gilas5819:20, 24.02.2024
A kto wygra? Czemu się okłamujesz człowieku, przecież wiadomo że to jest wybór albo Wojtkowski albo Kukucki, i dlatego trzeba wspierać tego drugiego, bo wszyscy są w zgodzie co do tego, że obecnego prezydenta trzeba wymienić
OKAZJA 19:21, 24.02.2024
Jest wreszcie OKAZJA PO-gonić w kwietniu komuchów z PO/PSL/SLD co przez 8 lat wyludnili i zdegradowali miasto od rangi zapyziałej wiejskiej gminy . Na prezydenta miasta można wybrać wyłącznie z naszego miasta i musi być bez partyjny albo z Suwerennej Polski bądź z PIS-u - bo tylko tacy ludzie daja realną gwarancję przywrócenia dawną a utraconą przez komuchów rangę miasta która była równa Toruniowi i Bydgoszczy.
Odpowiednią kandydaturą na prezydenta miasta jest ANNA GEMBICKA z formacji PIS-u lub bezpartyjny MACIEJ MACIAK
jak w lidlu okazja21:02, 24.02.2024
Człowieku przestań już spamować tą samą bezsensowną wiadomość wszędzie, po pierwsze to mija 10 lat, po drugie Gembicka nie startuje. Czy na nazwisko masz Maciak? Tylko on jedyny sobie sam pisze posty w internecie
WARUNEK19:37, 24.02.2024
No panie Kukucki - jest Pan z KO-alicji rządu Tuska - dlatego zobaczymy czy na Pana zagłosujemy - warunek że nie oszukacie Polaków i z dniem 1.03.2024 r. paliwo w ORLENIE będzie po 5,19 zl/ litr zgodnie z waszą KOalicyjną obietnicą
Grzondzieland20:04, 24.02.2024
Najpierw powstanie politechnika im Kszysztofa w Kasku na tumskiej 4, Potem kosmodrom na 3 maja, na każdym zwężonym rondzie będą fajansowe fallusy, to będzie piękne..
Ciekawy20:05, 24.02.2024
A kto w tej kolejce kumoszków zgromadzonych do korytka reprezentuje Biedronia ? Chyba się nie wstydzicie go jakoś oznakować, Tusk swoją ferajne oznakował serduszkiem a co z wami ?
Realia20:16, 24.02.2024
Póki co to właśnie ta komunistka NOWACKA z LEWICY - jawnie niszczy i degraduje polską oświatę i szkolnictwo
Obietnice!20:50, 24.02.2024
Lewica dotrzymuje obietnic! Minister Wieczorek kilka dni temu podpisał rozporządzenie o podwyżkach dla nauczycieli, dostaną wyrównanie od początku roku wraz z wypłatą w marcu.
202420:53, 24.02.2024
Tylko Kukucki. Włocławek nie ma bardziej doświadczonego człowieka na to miejsce. Wojtkowski już się przejadł.
nie dla PO21:04, 24.02.2024
Tylko Krzysztof Kukucki może ocalić to miasto przez pozerem z Lubrańca i wstecznikami z PiSU!!! Człowiek wykwalifikowany pozyskuje granty i dofinansowania dla miasta, podczas gdy inni siedzą na d*** i nic nie robią! NIE DLA POZERSTWA!
Precz21:12, 24.02.2024
NIE DLA KOMUNISTÓW - ani ten komuch z PO ani ten komuch z LEWICY - nie powinni rządzić naszym miastem
Nieee21:21, 24.02.2024
Ani PO ano SLD dość kolesiostwa
BEZ HONORU21:09, 24.02.2024
Bolszewickie oszustwo przez komuchów z PZPR-LEWICA - Naród Polski, byle do koryta się dorwać.
taka NOWACKA z premedytacją degraduje polskie szkolnictwo ,
a taki WIECZOREK bezczelnie oszukał młodzież studencką obiecał im że zakwaterowanie w akademikach będzie kosztowało przysłowiowe 1 zł. /m-c i każdy student będzie otrzymywał 1000 zł/ m-c tzw. kieszonkowego, żeby było jasne KUKUCKI też jest w tej LEWICY
do Okazja21:12, 24.02.2024
Gembicka czy Maciak są gwarantem tego, że Włocławek powróci do czasów kiedy rangą równał się Bydgoszczy albo Toruniowi? Masz na myśli średniowiecze? Zgadzam się z Tobą, że Maciak najprawdopodobniej doprowadziłby miasto właśnie do takiego stanu
Szok21:19, 24.02.2024
Jak można startować z list na Zazamczu jak się mieszka w Michelinie i w tym mieście nigdy nie będzie dobrze jak grupa ludków, którzy od lat przyssali się do koryta będą układać w tak kłamliwy sposób listy mam nadzieję, że to towarzystwo zakończy swoje występy już niedługo trzeba oczyścić zresetować to miasto
nieszok21:37, 24.02.2024
nie ekscytuj się tak, wszyscy politycy robią to od niepamiętnych czasów
Maciak??21:24, 24.02.2024
Te wszystkie komentarze o komunie i PZPR to chyba pisze sam Maciak, człowieku obudź się ze swojego snu, komuna upadła 35 lat temu. Kukucki mimo że z Lewicy to jest warty głosu, bo jest przede wszystkim dobrym samorządowcem, jako zastępca ds. inwestycji pokazał, ze nawet w takim krótkim okresie jak kilka lat da się zrobić wiele - zobaczcie ile remontów i nowych inwestycji powstało od 2019.
RE23:43, 24.02.2024
KOMUNA nie upadła tylko zmienia nazwy PPR+PPS = PZPR potem SLD , potem Lewica, potem wzięli się ze zboczeńcami i mamy Lewicę nową tęczowo-odbytową
FAKTY.21:31, 24.02.2024
Nowacka naprawia zaprzepaszczone i zniszczone przez Czarnka szkolnictwo POLSKIE.
Wieczorek wprowadził obiecane PODWYŻKI dla nauczycieli 30% 2 dni temu, czego PIS nie mógł zrobić przez 9 lat.
Kukucki sprawi, że WŁOCŁAWEK stanie znowu na nogi. Umożliwią to odmrożone przez rząd KOALICYJNY środki KPO z Unii Europejskiej w wysokości ponad 137 MLD EURO
Kasa Pana Oberlasa00:05, 25.02.2024
KPO baran. ie to pożyczka która trzeba spłacać to nie dar od UE. Jeszcze pójdzie głównie na wiatraki firmy Siemens.
realista do Kasa Pan11:59, 02.03.2024
Tylko baran pisze coś bez sprawdzenia . Tylko część z KPO jest pożyczką i to na preferencyjnym oprocentowaniu i tylko baran tego nie wie.
Otrzymamy 59,8 mld euro (268 mld zł), w tym 25,27 mld euro (113,28 mld zł) w postaci dotacji i 34,54 mld euro (154,81 mld zł) w formie preferencyjnych pożyczek.
Niech baran doczyta !
SZANSA ostatnia21:42, 24.02.2024
Ostatnia SZANSA w kwietniu POgonići pozbyć komuchów z PO/Lewicy - to jest kategoria ludzi z mentalnością bolszewicką - w stylu machniom a o jakimkolwiek zarządzaniu i logistyce nie mają bladego pojęcia - zobaczcie jak na każdym poziomie przez 8 lat zdegradowali miasto do zapyziałej wiejskiej gminy, bez perspektyw rozwojowych - wszystko co zrobili to zlikwidowali zakłady i fabryki przemysłowe i tysiące miejsc pracy ale żadnego zakładu czy fabryki nie zbudowali poza inter fabryką fajansu która zatrudnia kilkunastu kolegów - która wcześniej zlikwidowali a zatrudniała blisko tysiąc osób oraz Inkubator , gdzie zatrunieni kolesie oczekują że cudem wylęgnie sie jakaś fabryka .
A mówienie o tym że Kukucki to coś zrobił dla miasta, zaś Wojtkowski nic nie zrobił - to kpina i infantylizm , przecież Kukucki z lewicy za coś brał ogromną kasę - to nic miał nie robić tak jak z PO gdzie standardem jest kompletnie nic nie robić brać kasę i szczuć na Polaków w PIS - wg wzorca Tuska - on też kompletnie nic zrobił od 2007 r czy to w POlsce czy w Unii poza szczuciem na PIS ,skłócaniem ludzi isianiem nienawiści.
pol21:49, 24.02.2024
A gdzie.... programy....... budowy infrastrukury do ochrony obywateli na wypadek wojny czy kataklizmów?
Czy startujący mają jakieś pomysły w tym względzie i przygotowanie merytoryczne?
Dobry gospodarz21:49, 24.02.2024
PO powinno odejść z Włocławka bo ich zarządca się nie sprawdza. Bardzo dobrze, że Koalicja (w tym PO) rządzą krajem i naprawiają to co PiS spaprał, ale chodzi wyłącznie o osobę - Wojtkowski jest beznadziejny. Kukucki bez dwóch zdań sprawdzi się na tej funkcji lepiej.
Dam szansę 21:53, 24.02.2024
Przy Kukuckim na pozycji wice to miasto w końcu ruszyło z miejsca, wszystko co powstało od 2019 to praktycznie dzięki niemu i jego ludziom, powinni jednak zadbać teraz o infrastrukturę i miejsca pracy, bo to jest nasza pięta achillesowa
Mucia02:51, 25.02.2024
Faktycznie ruszyło z zadłużeniem. Takiego zadłużenia jak narobił Kukucki jak się dorwał do zarządzania nie zrobił nikt.
do Fakty22:00, 24.02.2024
Nowacka chyba wewnętrznie nie czuje faktycznych potrzeb Polskiej oświaty, która dołuje szkolnictwo Polskie wg standardów bolszewickich być może wynika to z tego sama ma mentalność bolszewicką, przecież jej matka z pochodzenia była Rosjanką , zaś z KPO jak na razie Polska nie otrzymała nawet 1 € chociaż kolesie z ferajny KOalicji chanaukowej już się przygotowali i zaopatrzyli się w torby reklamowe Biedronki.
Ola232322:04, 24.02.2024
Zabrakło mi słów..
hahahha szkoda ze Andrzeja Pluty nie ma oddałabym głos!!!
do do fakty22:13, 24.02.2024
Czym są standardy bolszewickie? Za dużo się pisowej propagandy w TVP nasłuchałeś. Proszę, rozwiń swoją myśl, czym Nowacka Ci zawiniła?
re fakty23:32, 24.02.2024
Ty i tak nie zrozumiesz, nawet nie wiesz co oznacza słowo standard - to za trudne dla ciebie, wystarczy jak ci powiedzą ***** *** i polecą głosować na ferajnę PO i Lewice tęczowo-odbytową wtedy będziesz inteligentny nawet jak byś pochodził z nizin rodzin ormowców , wykształcony - nawet jakbyś ukończył gimbazę na podbudowie 13-chy i z dużego miasta nawet jak byś pochodził z Lubrańca.
odp.00:26, 25.02.2024
Widzę, że wolisz się wyżyć zamiast odpowiedzieć na pytanie. To mówi samo za siebie. Najłatwiej bezzasadnie hejtować drugą stronę bez żadnych merytorycznych podstaw, bo tak Ci mówi wielki wódz Kaczyński albo ktoś inny. Naucz się myśleć sam, a nie tylko powtarzać proputinowski bełkot. Jak dobrze, że ta propaganda telePISowska się już skończyła.
Wygra i tak22:14, 24.02.2024
I tak nikt nie ma podjazdu do QQ, Wojtkowski przegrana gwarantowana bo nie ma go kto poprzeć jak wcześniej go popierała lewica
Bbbbb22:44, 24.02.2024
Ddddddd
Mieczysław23:07, 24.02.2024
Bardzo dobry program, oby wygrali
Observer23:38, 24.02.2024
Lewica dostanie tyle ile dostala w październikowych wyborach.Z tym,że ta we Włocławku to żadna lewica.
Olewus 23:43, 24.02.2024
Brakuje kolarzy, bokserów, judoków, piłkarzy. W programie brakuje aborcji, eutanazji, lgbd, zielonego ładu, edukatorow seksualnych w szkołach, zamknięcia kościołów, wiatraków na każdej ulicy, podatków od samochodów spalinowych i zakazu ich wjazdu do metropolii, zakazu chodowli królików futerkowych, uniwersytetu przyjaźni z przyjaciółmi ze. ZBiR,zakazu używania historii Polski pielęgnowania patriotyzmu, likwidacji nazw ulic i przywrócenie jedynie słusznych i koniecznie przekształcenia szkolnictwa wyższego w Uniwersytet Unii Europejskiej z zakazem używania słowa Polak i Polska z nakazem używania Unijczyk i Unija.
do Olewus23:50, 24.02.2024
A wtedy nikt nie rozpozna tych rezydentów co nie mają swojego kraju, swojego państwa i swojej ojczyzny - jak w USA , gdzie wyrżnęli w pień tubylców - Indian i zjechała się różna społeczność z całego świata i gówno zmieszało się z dolarem.
witz200:17, 25.02.2024
Do Bez HONORU. Nie wiem, kogo uważasz za komuchów. Chyba nie Kukuckiego - jest zbyt młody i w czasach końca komuny (jak niektórzy nazywają tamte lata), miał 9 lat i trudno uwierzyć, że 9-cio letni chłopak był działaczem komunistycznym (pozostaję przy tym określeniu). Jeżeli już tak się upierasz, to pewnie komuchami nazywasz Wojtkowskiego i innych radnych z PO, bo to oni mieli większość. Lewica była tylko koalicjantem.
Wiem, że jesteś z tych, którym przegrane wybory, do dziś nie pozwalają spokojnie spać. Wierz mi, że dużo lepsza była by atmosfera, gdyby PiS z godnością oddał władzę i pogodził się z rolą opozycji.
PiS całe osiem lat wypominał (szczególnie) PO, że nie może pogodzić się z utratą władzy w 2015 roku.
A co robi PiS? Ano twierdzi, że to oni wygrali wybory i powinni nadal rządzić. W tym zacietrzewieniu, nie zauważyli nawet, że mieli możliwość stworzenia rządu, tylko nikt nie chciał z nimi współpracować.
Ostatnie wydarzenia pokazują dlaczego żadna partia nie chciała wchodzić z nimi w koalicję.
Zbyt śmierdzi wokół PiS-u kryminałem.
Możliwe, że Kaczyński i Duda będą żałowali ułaskawienia bohaterów, bo nie wykluczone, że oni się zabezpieczyli dzięki posiadanym możliwościom. To by była bomba.
Waniura01:38, 26.02.2024
Śmierdzi to twój komentarz. Pewno jesteś tłukiem i nieukiem będziesz jeszcze płakał za PiS chyba że jesteś pomiotem kacapskim.
Nocny00:29, 25.02.2024
Lewica zawsze we Włocławku miała wysoki wynik i teraz będzie tak samo. Pewnie jako partia dostaną mniej, ale Kukucki jako kandydat na prezydenta dostanie co najmniej 25%. Pewne jest tylko to, że druga tura to Kukucki vs Wojtkowski, bo nikt inny nie dorówna im wynikiem.
Wujo14:51, 25.02.2024
I to jest właśnie zadziwiające bo tylko we Włocławku lewica stoi dobrze w żadnym innym mieście w Polsce nie
nocny00:30, 25.02.2024
A i Sobolewski ok 15% moim zdaniem
cyrk02:26, 25.02.2024
Szajka nierobów, a kim jest Griszczuk że bezczelnie pcha się po pieniądze.
Ehoko02:27, 25.02.2024
Głosujecie na Lewicę ale tylko Radnych którzy mieszkają na stałe we Włocławku! Od lat i mają jakieś pojęcie.
Nie mogą to być typy obóz Lansiarza albo 4 korytowe jak ten wafel z Dąbia.
Rygos09:55, 25.02.2024
Dymaj się lewaku
odp cyrk03:45, 25.02.2024
Każdy ma prawo głosować na radnego, Griszczuk jest znany większości miasta, raczej nie po pieniądze się pcha, bo tego mu nie brakuje. Chłopaki chcą się zaangażować w lokalną politykę i dobrze, niech próbują, bo potrzeba nam ludzi, którym zależy.
Tym samym mam szczerą nadzieję, że Kukucki wygra, bo tylko on zrobił coś dla miasta w tych ostatnich latach.
Użytkownik09:53, 25.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
ostatnia11:05, 25.02.2024
ostatnia lista na którą można głosować, nie mówiąc już o Kukuckim, bo lepszym od niego nawet byłby Sobolewski
Kujawiak.12:08, 25.02.2024
Oo pal Lebiedzinski się obudził. Jednak mu jeszcze nie wybili polityki z głowy. Ten człowiek to nawet z Partii Kubusia Puchatka by startował jakby mu szanse dali :)
Krasnodebski12:12, 25.02.2024
Pomysły do bani. I ta geriatria na listach. Ale dobrze im będzie przewodzić niezdecydowany gość co nie wie czego chce.
Użytkownik12:12, 25.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
x y z 14:09, 25.02.2024
Włocławek lewicuje już od dawna i nic z tego nie wychodzi, niedługo miasto 50 tysięczne, "inwestycje" non profit będą przynosiły straty, lawinowy odpływ młodych z tej mieściny, brak inwestycji i firm przynoszących zyski, brak inwestycji w technologię i innowacyjność, nowy lewicujący i liberalny program nauczania ze śladowymi wiadomościami z zakresu, fizyki, chemii, biologii opracowany przez wybitnych ośfiatowców spowoduje kształcenie tylko do wyjazdu na szparagi i do pakowania mrożonek, bezrobocie w stosunku do grudnia już wzrosło o 0,4 procenta, od wiosny podwyżka vatu na żywność a od połowy roku uwolnienie cen energii, więc nie jestem zainteresowany lewicowymi bajkami o żwirku i muchomorku, lewicy z prawdziwego zdarzenia w Polsce nie ma
NIGDY14:20, 25.02.2024
Nigdy Nigdy Bron Boze tylko nie Chelminiak !!!!!
Jaka lewica to Byli dzialacze i ich potomkowie z PZPR ! Ludzie prosze OPAMIETAJCIE sie !!!!!
oni BYLI 70 LAT , Slynne Palowanie, Strzelanie Dobroby Byl nie pamietacie JUZ !
Ewa323214:31, 25.02.2024
Czy naprawdę nie mamy Włocławku ludzi którzy mogą wejść w Wasze struktury przde wszystkim młodzi ?! Zaskoczenie ogromne ... walka o stołki a nie o Włocławek....
Wujo14:49, 25.02.2024
Jeśli prezydenta będzie kukucki to czy wiceprezydentem będzie wojtkowski?
Anetta19:20, 29.02.2024
Nawet tak nie żartuj!!!
podróżnk z przyszłoś14:59, 25.02.2024
KRZYSZTOF KUKUCKI WYGRYWA Z MARKIEM WOJTKOWSKIM W DRUGIEJ TURZE, 59% do 41%!
Lusi19:12, 25.02.2024
Po co nam Griszczuk, Na boisko proszę bardzo, ale nie do rządzenia.
zychuuuu20:32, 25.02.2024
Kukucki pozamiata ten syf który zostawił MW, jestem dobrej myśli
Lewaczek20:44, 25.02.2024
W grudniu 2022 roku Krzysztof Kukucki, zastępca prezydenta Włocławka, poinformował na Facebooku, że - zgodnie z decyzją Rady Miasta oraz Strategią Rozwoju Miasta - miasto zleciło analizę optymalnej lokalizacji trzeciego mostu przez Wisłę. Zaprezentował również pierwsze efekty tej pracy (w tym wizualizacje). Będą drogi, mosty i co tylko chcecie, tylko mnie wybierzcie!!!!
Obserwujący 08:02, 26.02.2024
Szanowni państwo nie ma co dyskutować Krzysztof Kukucki ma wygrane wybory i będzie prezydentem miasta Włocławek w stu procentach.A obecny pan prezydent nie widziałem tak chciwego człowieka żeby tyle koryt ciągnął i jeszcze mało.
QQ08:36, 26.02.2024
Nie jestem zwolennikiem lewicy, ale Pan Kukucki udowodnił, że dotrzymuje słowa !!!
do QQ08:37, 26.02.2024
Tylko nie Jakub..
NIE08:55, 26.02.2024
Chełminiak, Griszczuk, i reszta PZPR NIE !!!!!!
wikol12:49, 26.02.2024
Brawo panie Kukucki super decyzja.
karty postkoministów13:20, 26.02.2024
Jest tam niebieska karta no i karty które rozdaje grzondziel, poza tym nic, zero.
Observer15:18, 26.02.2024
A Griszczuk w jakim języku będzie przemawiał podczas sesji Rady Miasta? Po polsku nie potrafi...
Ola232315:48, 26.02.2024
To prawda
Oloo19:32, 27.02.2024
Po rusku trzeba się uczyć języków
jan 15:35, 26.02.2024
kukucki to zdrajca ,prosil o glosy na senatora a teraz wszystkich oszukal ,jak tak mozna gdzie szacunek dla glosujacych mieszkancow .
Ania10:28, 27.02.2024
P. Kukucki , uważam, że to nie w porządku: GŁOSOWAŁAM NA SENATORA !!!!!!
komunista18:45, 27.02.2024
na liście z Zazamcza widzę przestępcę
sylvio19:59, 28.02.2024
Zaraz, zaraz.... Pan Kukucki nie tak dawno startował na senatora... wielu mieszkańców nie tylko Włocławka ale również całego regionu zagłosowało na jego kandydaturę . Każdy z głosujących miał nadzieję ,że będziemy mieć na 4 lata reprezentanta w Warszawie ? My nie głosowaliśmy po to aby teraz ten Pan po 3 miesiącach stał się prezydentem Włocławka ? Czyżby Pan Kukucki nie potrafił sprostać nowym wyzwaniom ? A teraz ucieka do Włocławka ? To jest podłość wobec tych którzy na niego głosowali w wyborach parlamentarnych. Jak takiemu człowiekowi wierzyć ?
Już dość!19:17, 29.02.2024
A ja się z tego cieszę(i głosowałam na niego do parlamentu)bo być może uda się wreszcie wykopać tego lansera,który przez 2 kadencje doprowadził to miasto do ruiny!!!ŻADEN z prezydentów nie był takim aroganckim bubkiem i perfidnie nie marnotrawił pieniędzy miejski jak to obecne 💩
AtaJa19:12, 29.02.2024
Chętnie zagłosuję na Kukuckiego żeby tylko odsunąć od koryta tą łysą szuję!!! I rada dla pana senatora JAK NAJDALEJ OD WOJTKOWSKIEGO bo dostał pan od włocławian ogromny kredyt zaufania i czas wyciągnąć z tego wnioski!!!
Tylkolewica21:41, 29.02.2024
Brawo p. Senatorze . Jestem za
jantar6113:38, 02.03.2024
Dziesiątki lat rządzili czerwoni , po nich kilka kadencji PO-paprańcy i gdzie jest teraz ten nasz Włocławek . Piszecie że Kuku coś wreszcie zrobił dla miasta . A pieniążki i tak wysokie dotacje na te wszystkie inwestycje wywalczyli tak nie lubiani miejscowi i rząd Pisu . Zaznaczam że nie jestem zwolennikiem tej partii . Więc skończcie z tym populizmem . Czas najwyższy wybrać kogoś z poza układów aby to nasze miasto nie przeobraziło się w wioskę bo w tym kierunku zmierza . Pozdrawiam oponentów .
Aleksandra 32117:01, 02.03.2024
To jest jakieś nieporozumienie, ludzie którzy nie mają nic wspólnego z określonymi osiedlami startują z tych list. Żenada równie wielka jak dążenie do utworu r zenia Politechniki Włocławskiej, chyba po to by samych nieuków tam szkolić co to na studia techniczne do innych miejscowości się nie dostana
Co dalej z Mariną Zarzeczewo? "Pracujemy nad porozumien
A tymczasem wejście na teren Mariny jest zamknięte. Jeżeli przejęcie obiektu przez Marszałka nie spełni się do wakacji, to kolejne miejsce spacerów, wycieczek rowerowych i odpoczynku znika z mapy miasta.
Emeryt
07:34, 2025-06-16
Taki robot będzie operował włocławian
Jacek Kuźniewicz dyrektor d/s inwestycji hahahaha całe życie przy korycie z zawodu dyrektor 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
06:17, 2025-06-16
Nowe rondo połączy ważne drogi. Umowa już podpisana
Strachoń
JE
22:00, 2025-06-15
Nowe rondo połączy ważne drogi. Umowa już podpisana
w strone Lipna są Dobrzyń nad Wisłą, Strachón, Dyblin, Główczyn, Wylazłowo, Bętlewo, Lipiny, Wielgie, Suszewo, Kłokock i Lipno, w strone Włocławka są Dyblin, Szpiegowo, Krojczyn, Nasiegniewo, Szpetal Górny i Włocławek
FH
21:57, 2025-06-15
17 6
Lweico !boleję strasznie ,że nie daliście na listę jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego.
12 15
Ma mój głos, jeżeli zadeklaruje rozsądne wydawanie naszej kasy .nie tak jak Marek dwa ogródki za milion.tylko jak to zaznaczył Krzysztof G ,z rozsądkiem.
7 6
A co ten UPAiniec robi na listach