Zamknij

Wojtkowski ostro o Kukuckim jak nigdy: "Brzydzę się, czuję się oszukany"

14:00, 10.04.2024 G.S. Aktualizacja: 17:48, 12.04.2024
Skomentuj Fot. DD. Fot. DD.

Na pierwszej konferencji prasowej po przegranej I turze wyborów na prezydenta Włocławka Marek Wojtkowski ostro punktował konkurenta do najważniejszej funkcji w mieście. Krzysztofowi Kuckiemu zarzucono m.in., że jest "sterowany z tylnego rzędu" i nie jest wiarygodny. 

W 2. turze wyborów na prezydenta Włocławka zmierzą się Krzysztof Kukucki, który niedzielne głosowanie wygrał zdobywając 14 443 głosy (41,40%) i Marek Wojtkowski (10 423 głosów - 29,88%). 

Dziś zobaczyliśmy, że kampania wyborcza przed drugą turą w wykonaniu Marka Wojtkowskiego i jego drużyny delikatna nie będzie. Na pierwszej konferencji prasowej po niedzielnych wyborach Marek Wojtkowski mówił o swoim konkurencie ostro jak nigdy. 

Wojtkowski o Kukuckim: To jest stabilność uczuć?

Wojtkowski krytykował Kukuckiego, że chce zrezygnować z mandatu senatora. 

Ja nie potrafię oszukiwać, tak jak to robią niektórzy.15 października głosowaliśmy na Kukuckiego senatora. My jeździliśmy, organizowaliśmy spotkania, w Aleksandrowie w Ciechocinku, w Choceniu, we Włocławku, prosząc wyborców o to, żeby poparli Krzysztofa Kukuckiego na senatora z paktu senackiego. Niech teraz stanie przed kamerami, przed mieszkańcami i odpowie... Co, znudziło się po pięciu miesiącach? Czy może nie udźwignął ciężaru pracy w ministerstwie? Bo z tego, co mi wiadomo, to nawet nie potrafi się dogadać ze swoim szefem w ministerstwie, co do polityki mieszkaniowej. To jest odpowiedzialność? To jest stabilność uczuć? W czerwcu mamy wybory europejskie. Może znowu Krzysztof Kukucki będzie kandydował w wyborach europejskich, bo dojdzie do wniosku, że funkcja prezydenta mu nie odpowiada

 - grzmiał Wojtkowski. 

- Ja zaczynałem pracę we Włocławku, kiedy Krzysztof Kukucki jeszcze w krótkich spodenkach i czerwonym krawacie biegał ze szturmówkami na pochodach pierwszomajowych

- mówił także Wojtkowski. 

Wojtkowski zarzucił też Kukuckiemu, że celowo nie kandydował na radnego, żeby "zostawić sobie spadochron".

- Gdyby został radnym, musiałby zrezygnować z mandatu senatorskiego. Tak się nie robi! To jest kolejne oszustwo! Ja się z tym nie zgadzam! Ja po prostu się takimi działaniami brzydzę! Czuję się zawiedziony! Czuję się oszukany! Moja rodzina czuje się oszukana! Córka mi do dzisiaj wymawia, dlaczego musiała głosować na Kukuckiego, chociaż wcale nie miała na to ochoty

- przekonywał Wojtkowski. 

Zależność zarzuciła Kukuckiemu wiceprezydent Domicela Kopaczewska. Dopytywana, od kogo Kukucki jest zależny, nie chciała tej tezy rozwinąć. 

Więcej w materiale wideo poniżej. 

[WIDEO]3517[/WIDEO]

Lewica odpowiada 

Konferencję Marka Wojtkowskiego skomentowali już przedstawiciele włocławskiej Nowej Lewicy. Według radnego-elekta Piotra Kowala, wypowiedzi prezydenta Włocławka to "dowód na panikę w obozie PO". 

- Zupełnie nie rozumiem tej agresji ze strony Marka Wojtkowskiego i Platformy Obywatelskiej. Być może wynika to z szoku po wynikach I tury wyborów na Prezydenta Miasta. Te wszystkie zarzuty i polityczne błoto, którymi próbuje obrzucać się Krzysztofa Kukuckiego to dowód na panikę w obozie PO. To jednak także brak szacunku dla mieszkańców naszego miasta, którzy zdecydowali się poprzeć Krzysztofa na funkcję Prezydenta

- mówi Piotr Kowal w rozmowie z DD. 

Kowal zapowiada, że Lewica wkrótce odniesie się do, ich zdaniem, infantylnych zarzutów Marka Wojtkowskiego. 

- Proponuję naszym szanownym konkurentom aby w końcu spróbowali przedstawić sensowne propozycje na rozwój Miasta, być może to uratuje ich kampanię. My oczywiście odniesiemy się do tych infantylnych zarzutów ale w sposób zdecydowanie bardziej rozsądny

- dodaje Kowal. 

W jaki sposób się Lewica odniesie? Tego na razie nie wiadomo. 

Druga tura wyborów prezydenckich w niedzielę, 21 kwietnia. 

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(198)

JasioJasio

118 180

Mimo, że nie jestem fanem Pana Marka to co do oceny zachowań Kukuckiego ma rację. 14:55, 10.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

..........

44 9

Obydwaj panowie mają dużo do ukrycia.Jednego już wypróbowaliśmy teraz czas na następnego.Wojtkowski narobił dużo złego w tym mieście.Zapytac o interesy z Asfaltowym chłopcem.A o rodzinie to lepiej niech nie wspomina . 15:08, 10.04.2024


Wybór?Wybór?

52 12

Wojtkowski dzisiaj w radiu PIK kłamał, że Kukucki miał mu obiecać, że nie wystartuje na prezydenta. Czy PO w ten sposób usiłowało odebrać mieszkańcom możliwość wyboru prezydenta? Znaczy że prawdą będzie to co piszą ludzie, że Kukucki został wystawiony z list KO na senatora właśnie po to, aby pozbyć się go z Włocławka. Chcieli w ten sposób uchować swój układ 15:08, 10.04.2024


DoJasioDoJasio

25 24

A może by p.Kukucki coś powiedział o swojej rodzinie ? 15:35, 10.04.2024


Z Dąbia...Z Dąbia...

9 3

Sam oszukiwałeś obecny prezydenciku. Jeden z Was to dżuma a drugi cholera. Obaj siebie warci. A Ci co głosowali za Wami niech się cieszą z kolejnych kadencji nieudaczników. I będzie Włocławek leżący koło Brześcia Kujawskiego. 00:58, 11.04.2024


reo

sylviosylvio

78 146

W zasadzie nie ma się co dziwić Wojtkowskiemu który świecił oczami przed mieszkańcami Włocławka i powiatu reklamując swoją osobą Kukuckiego jako kandydata na senatora. Dlaczego Kukucki nie wytłumaczył rezygnację z senatora i wiceministra na rzecz stołka Prezydenta w naszym mieście ? Wszyscy mieli nadzieję że będziemy mieć człowieka w Warszawie który przypilnuje sprawy w interesie naszego miasta. Głosowało ponad 1700 osób. A jeśli teraz ponownie na te stanowisko wygra ktoś z Pis-u ? Łącznie z posłankami Gębicką i Borowiak nie będziemy mieć dobrych reprezentantów w stolicy? Nawet jeśli ich intencje będą dobre dla miasta. Tam po prostu nikt ich nie będzie słuchał? Tak się nienawidzą. Nie ładnie Panie Kukucki... 14:58, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZamianaZamiana

18 6

Niech Wojtkowski się zgłosi, to będziemy mieli reprezentanta lenia, idealnie do senatu, gdzie niewiele faktycznie ma się do powiedzenia. Kukucki lepiej się sprawdzi jako prezydent, bo zna to miast od podstaw i pokazał, że umie nim zarządzać. W Warszawie przez te pół roku sobie natomiast narobił tyle kontaktów, że będzie w stanie wykorzystać to na rzecz miasta. Podobno rozmawiał z Wieczorkiem w sprawie Politechniki Włocławskiej i to nie są słowa rzucone na wiatr, jak filharmonia Wojtkowskiego. 17:26, 10.04.2024


sylviosylvio

0 0

Odpowiedziałbym ale zostanę zablokowany . Odpowiem,- czy Wojtkowski zrezygnował z posła przed wyborami ,nie .Pobrał odprawę , która mu nie przysługiwała ponieważ sam zrezygnował przed zakończeniem kadencji Sejmu RP. Ale pobrał. Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski jest w radzie nadzorczej spółki komunikacyjnej w Płocku od 2021 r, prezydent Włocławka zasiada w radzie jednej ze spółek w Ostrowcu Świętokrzyskim natomiast w zamian prezydent Płocka Andrzej Nowakowski jest członkiem rady nadzorczej włocławskiej spółki "Saniko". Sylvio martwisz się o Kukuckiego martw się o się bo już niedługo będziesz usunięty z UM zatrudniony przez matacza jakim jest Wojtkowski ,pomiot chłopa pańszczyźnianego z Dąbia Kuj. 12:59, 12.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


azaqazaq

116 35

Nie ma to jak nazwać kogoś oszustem, a samemu oszukać swoich wyborców między innymi obietnica 300 miejsc pracy rocznie..... 15:04, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MilikMilik

11 0

Niech Wojtkowski opowie o swoim koledze Kuźniewiczu z którym się pokłócił a teraz znowu koledzy i z jednego ugrupowania startowali. Kto jest chorągiewką? Wojtkowski robi wszystko na pokaz żeby kolejną kadencje grzać d... na fotelu. Ludzi przejrzyjcie na oczy. 07:35, 11.04.2024


Wybór? Wybór?

79 36

Wojtkowski wczoraj w radiu PIK kłamał, że Kukucki miał mu obiecać, że nie wystartuje na prezydenta. Czy PO w ten sposób usiłowało odebrać mieszkańcom możliwość wyboru prezydenta? Znaczy że prawdą będzie to co piszą ludzie, że Kukucki został wystawiony z list KO na senatora właśnie po to, aby pozbyć się go z Włocławka. Chcieli w ten sposób uchować swój układ 15:08, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fan Fan

114 35

Prawda w oczy kole człowieku to ty oszukiwales mieszkańców donosiles do prokuratury na pałuckiego o malwersacjach przy remoncie ulicy toruńskiej widzisz karma wraca jesteś nielubiany i niechciany we Włocławku wynocha .!!! 15:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

98 29

Pan rezydent jakiś taki pobudzony… czyżby to strach zajrzał w oczy? 15:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Maciek TuszynskiMaciek Tuszynski

26 4

Skończy się niebawem darmowa kasiorka. 17:48, 10.04.2024


ZosiasamosiaZosiasamosia

14 1

Oczywiście, że strach i to dużo. Przegrał powiat, w gminie nie ma dla niego miejsca. A wloclawianie pokazali żeby się pakował. Wyborcy koalicji obywatelskiej nie zagłosowali na MW, na radnych głosowało więcej niż na prezydenta. Więc dostał kopniaka od swoich. 21:22, 10.04.2024


Prawdziwy oszustPrawdziwy oszust

106 27

Oszust jest jeden i przez 10 lat urzęduje w ratuszu. Ten, który obiecał nam Centrum Energia Włocławek i Filharmonię 10 lat temu. Ten, który podczas sesji rady miasta wyleguje się na saunie. Ten, który ma cztery posadki i przychodzi do pracy na 3 godziny, a podatki płaci w Lubrańcu. 15:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

sylviosylvio

15 1

Może inne instytucje są potrzebne miastu ale na pewno nie filharmonia!!! To jest Kukułcze jajo. Mam w rodzinie muzyka grającego w Bydgoszczy w filharmonii i wiem ,że non stop miasto musi dopłacać do tej instytucji. Na chwilę obecną we Włocławku może jest kilka osób których poziom gry pozwala na pracę w filharmonii. Nie mamy żadnego zaplecza. Do funkcjonowania filharmonii musi być zatrudnione zaplecze techniczne ok 40 osób. Czy nie lepiej wybudować z prawdziwego zdarzenia jak w Płocku Amfiteatr gdzie można organizować wiele imprez ,nawet występ gościnnie jakiejś filharmonii. ? Płock na tym zarabia. Ktoś chce nas wsadzić na minę... 21:24, 10.04.2024


hmmhmm

7 0

Co wy z tą filharmonią? Komu potrzebna filharmonia w podupadającym mieście. Co, kolejna instytucja dla kilku pociotków, żeby grzali tyłki na posadkach administracyjnych za pieniądze miasta? Muzyków przecież nie mamy. Najbardziej winni upadku miasta są jego mieszkańcy, którzy głosują stale na pozorantów, którzy nie 10 lat siedzą w radzie miasta, a 20 lat albo i dłużej i nic dobrego przez ten czas nie zrobili. Włocławkowi potrzebne są zakłady pracy. Niech się wezmą do pracy wszyscy klienci mopru i pup, na których łożymy my pracujący. 10:10, 11.04.2024


UWAGA!UWAGA!

69 32

Podobno Wojtkowski chce zrezygnować z drugiej tury w zamian za wysoką pozycję w Anwil SA. Bo wie, że nie wygra. 15:11, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ohooho

1 1

Jasnowidz się znalazł 10:15, 11.04.2024


misiakkmisiakk

98 29

Słabo się robi, jak się patrzy na MW i jego ekipę
pora zejść ze sceny 15:11, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oszust i hipokrytaOszust i hipokryta

95 29

Kukucki umiał współpracować z rządem PiS i pozyskać ponad 100 milionów dofinansowania na jego projekt mieszkań. Wojtkowski przez dwie kadencje nie umiał współpracować z marszałkiem województwa z TEJ SAME J PARTII żeby zrobić cokolwiek w sprawie upadającego mieszkania. Włocławek upadł kosztem Torunia i Bydgoszczy 15:13, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

poprawiampoprawiam

17 0

upadającego szpitala oczywiście 15:54, 10.04.2024


FFFFFFFF

11 11

Projekt celulozowa nie ma nic wspolnego z Kukuckim.
Ten człowiek nie ma wogole o tym pojecia tylko sobie to przypisuje.
Jest grupa ludzi ktora to zrobila a nie Kukucki .
Przypisuje sobie cos o czym nie ma zielonego pojecia i nigdy nie bral w tym udzialu .
Ale klamac potrafi i to dobrze . 16:49, 10.04.2024


CafeeCafee

87 22

A ktoś może się w końcu zainteresuje powiązaniami naszego prezydenta z byłą szefową (była w PO) Śródmieście Cafe, która została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą? Jak to jest, że przez lata Wojtkowski odwiedzał Cafe i nic nie wiedział o przestępczej działalności swojej koleżanki z partii? Ponadto została ona powołana przez naszą Radę Miasta na ławnika sądowego i też nikt nic nie wiedział? Mieszkanie na Celulozowej też dostała przypadkiem? 15:14, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ściema Ściema

3 6

Przez lata? Jakie lata? A czy Pani/Panu szef zagląda do życia prywatnego i wie co robi Pan/ Pani poza godzinami swojej pracy ? Nie sądzę. 19:17, 10.04.2024


Łysy z ratuszaŁysy z ratusza

89 25

Cała kadencja upłynęła na robieniu sobie zdjęć. Zakład fotograficzny teraz sobie otworzysz. 15:15, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DESPERACJADESPERACJA

81 28

Oj widać jak Mareczek jest wkurzony hahahahah. Desperacja łapie, co? Trzeba było nie oszukiwać mieszkańców, stworzyć jakikolwiek program, a nie zżynać z Lewicy. I nie degradować miasta przez dwie kadencje!!!! 15:17, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tyle w temacieTyle w temacie

77 29

Kukucki nie musi mu się z niczego tłumaczyć, przerósł leniuszka dawno. Odejdź do swojej wsi i nie przynoś więcej wstydu Włocławianom. 15:21, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahhahah

3 3

NA pierwszy rzut oka ocenia się człowieka poprzez wygląd, później rozmowa, w tym zakresie nie wstydzę się za obecnego Prezydenta 08:37, 11.04.2024


ZychuuZychuu

76 30

Właśnie dlatego jestem bardzo wdzięczny senatorowi Kukuckiemu za start w tych wyborach, bo musielibyśmy z tym łysym oszustem spędzić kolejne 5 lat. To była najlepsza decyzja dla Włocławka 15:23, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taka prawda Taka prawda

83 26

To po co córka głosowała na Kukuckiego ? Przecież ma wolny wybór... Wojtkowski won ! Nikt tak nie zniszczył miasta jak on ! Śmieje się nam w twarz. 15:23, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Zgadzam się Zgadzam się

19 4

Dokładnie, skoro namawiał na oddanie głosu na konkretną osobę -powinien ponieść konsekwencje tego czynu 18:02, 10.04.2024


heckheck

1 1

Nie musiała, bo ojciec jej kazał, tylko tak, jak wielu wyborców zagłosowała na Kukuckiego, który był kandydatem we Włocławku z paktu senackiego - zagłosowała przeciwko PiS. Ja też nie chciałem na Kukuckiego głosować, ale nie chciałem, żeby przeszedł PiS, więc też miałem tylko taki przymusowy wybór. A teraz jestem wkurzony, bo kandydat, na którego głosowałem, nagle pokazał, że ma inne plany i mnie zwyczajnie oszukał. 12:38, 11.04.2024


CafeeCafee

71 29

Panie Kukucki, dostanie pan mój głos, tylko musi pan pociągnąć cały lubraniecki układ do odpowiedzialności i powołać komisję, która zbada powiązania Wojtkowskiego, Jabłońskiej itp. z byłą szefową Śródmieście Cafe, która została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą. 15:25, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PowinienPowinien

14 1

Wg art. 304 kpk p. Kukucki ma taki obowiązek.
Działanie prezydenta wbrew zaleceniom władz centralnych jest złamaniem przepisów. 16:17, 10.04.2024


20242024

89 24

Panie Prezydencie gdyby ludzie byli zadowoleni z Pana rządów to miałby Pan zupełnie inny wynik. Pan zapomniał, że miasto to nie tylko budynki, ulice ale to przede wszystkim ludzie. Mieszkańcy gdy czytają Pana oświadczenie majątkowe to widzą, że Panu żyje się dobrze bo Pan godnie zarabia. Czy kiedykolwiek rozmawiał Pan z pracownikami spółek miejskich lub też z swoimi urzędnikami czy są zadowoleni z poziomu płac, warunków pracy, jak im się we Włocławku żyje. W tym roku wybieraliśmy 23 radnych ponieważ Włocławek przestał być miastem stutysięcznym. Pan powie co Pan jako Prezydent zrobił aby młodzi ludzie chcieli mieszkać we Włocławku i co Pan zamierza zrobić aby Włocławek ponownie był stutysięcznym miastem. 15:26, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

11 2

To samo z pracownikami opieki czy dpsow,od lat zbywani przez obecnego prezydenta.Zero konkretow nawet przy rozmowach. 22:12, 10.04.2024


Fortuna kołemFortuna kołem

60 23

się toczy. Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
Czy żona pana rezydenta jest bezpieczna na swoim stanowisku w miejskiej instytucji? Czy dyrektorzy miejskich spółek trzęsą już porciętami? Mieliście tyle czasu żeby udowodnić mieszkańcom jak wam zależy na interesach miasta. A wyszło, że pilnowaliście tylko swoich. Pomyślcie ludzie co Qq odkopie jak wejdzie do urzędu... 15:26, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do powyżej Do powyżej

7 9

Nic nie odkopie bo go nie wybiorą a nawet jeśli jakimś cudem wygra to nic nie wyciągnie bo sam w tym siedział po uszy. 17:11, 10.04.2024


NiestetyNiestety

14 1

możesz mieć rację...wejdzie na urząd, wojtkowych wywali swoich wsadzi i będzie dalej tak jak jest tylko z innymi nazwiskami. Ale mina Domi mówi wszystko. Widzą że nie wygrają i się kraina mlekem i miodem płynąca może zamienić w ugór. 17:59, 10.04.2024


nowy gośćnowy gość

41 20

PO WIDZI ZE MOŻE PRZEGRAĆ , A WŁAŚCIWIE JUŻ PRZEGRAŁA W RADZIE I POKAZUJE SWOJE OBLICZE. POKAZYWAĆ OSIĄGNIĘCIA PANA KUKUCKIEGO W MIEŚCIE JAKO SWOJE BYŁO OK , A TERAZ GDY TRZEBA BYŁOBY POWIEDZIEĆ PRZEPRASZAM JEST WŚCIEKŁY ATAK. ZMIENIŁBYM ZDANIE O PANU MW GDYBY HONOROWO ZREZYGNOWAŁ Z 2 TURY , KANDYDAT KUKUCKI TRAFIA SIĘ WŁOCŁAWKI JA ŚLEPEJ KURZE ZIARNKO SZCZEGÓLNIE Z NADZIEJĄ FAKTU "sterowany z tylnego rzędu" BO TO STEROWANIE MĄDRE I DLA DOBRA MIASTA , A NIE DLA WYNIKÓW PARTII I LIDERÓW W WARSZAWCE 15:26, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


QqQq

3 3

Z patison ty się wywodzisz 16:23, 10.04.2024


OszukanyOszukany

33 51

Nie jestem mieszkańcem Włocławka i nie powinno mnie interesować kto będzi💩e Prezydentem, ale głosowałem na pana Kukuckiego gdy kandydował do Senatu i teraz czuję się przez niego oszukany i wychodzi na to, że ma gdzieś wyborców którzy go wtedy poparli. Czyżby wtedy nie widział, że będą wybory samorządowe? Wstyd panie Kukucki. 15:30, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Włocek!Włocek!

14 7

No i po co ci oczy, gdy rozum masz ślepy?
Oszukiwał, to Workowski!
Np. w roku wyborów kopertowych
pisał publicznie, że dla niego najważniejsza jest Konstytucja, o czym uczy studentów. Współczuję studentom takiego wykładowcy, który mija się z prawdą a mieszkańców Włocławka traktuje jak nierozgarniętych. Z obrzydzeniem o nim piszę. 15:54, 10.04.2024


Halo??Halo??

48 22

Czyli Wojtkowski przyznaje się do tego, że namawiał córkę do głosowania na Kukuckiego? Myślał, że zagwarantuje sobie tym samym prezydenturę? 15:32, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

heckheck

1 0

Nie musiała głosować, bo ojciec jej kazał, tylko tak, jak wielu wyborców zagłosowała na Kukuckiego, który był kandydatem we Włocławku z paktu senackiego - zagłosowała przeciwko PiS. Ja też nie chciałem na Kukuckiego głosować, ale nie chciałem, żeby przeszedł PiS, więc też miałem tylko taki przymusowy wybór. A teraz jestem wkurzony, bo kandydat, na którego głosowałem, nagle pokazał, że ma inne plany i mnie zwyczajnie oszukał. 12:41, 11.04.2024


KarmaKarma

51 22

Wojtkowski sam do tego doprowadził, leniwił się podczas gdy Kukucki wykonywał za niego robotę. Cieszę się, że pojawił się w ogóle ktoś taki jak Kukucki, bo w tym mieście nie ma już prawie w ogóle ludzi, którzy chcieliby jeszcze o nie walczyć. 15:34, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KuleczkaKuleczka

43 25

Nie martwcie się o Kukuckiego, zobaczcie te partyjne stanowiska w Urzędzie. W powiecie na szczęście pognano wiele osób i mają 3 z 22 mandatów. A od Pana Grządziela to niech się uczą biznesu i uszanują, że daje setki miejsc pracy . Senatorów z paktu jest 60 więc dadzą sobie radę! Nie martwcie się o Kukuckiego! On wygra! Pan Wojtkowski czuje się zawiedziony bo przegra :) Taka jest moja osobista opinia. 15:35, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SamiSami

11 0

Grządziel daje setki miejsc pracy, ale bardzo słabo za nie wynagradza. To też trzeba uszanować? 21:08, 10.04.2024


sylvio sylvio

4 2

Obawiam się że Kukucki będzie takim Dudą 2 a za nim będzie rządził dawny ideowy sekretarz-towarzysz . Pamiętam go z tamtych czasów . Na horyzoncie pojawia się duża kasa... poczuł ją jak sęp...
Oczywiście dla mnie Wojtkowski też był zawsze obcy bo sercem nie był z tym miastem. Tu przyjeżdżał tylko do pracy. Dobrze że w radzie będą ludzie którzy tej w/w parze bedą patrzeć na ręce. 21:12, 10.04.2024


Przekręty PO Przekręty PO

52 22

To był przekręt, który polegał na pozbyciu się Kukuckiego z miasta oferując mu wystartowanie do senatu z list KO. Dzięki temu Wojtkowski chciał się pozbyć jedynej osoby, która miała szansę zakończyć jego rządy. Kukucki musiał to wszystko wyczuć i ich przechytrzył, wykorzystał wygraną w wyborach rządowych do zdobycia popularności i wypromowania się, przygotowując się na to, na czym mu najbardziej zawsze zależało, czyli wyborach prezydenckich miasta Włocławek. Panie Wojtkowski pan zbierasz to, co zasiałeś. 15:37, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciekaweciekawe

1 0

Czyli mówisz, że p.Kukucki nie ma własnej woli i rozumu, tylko robi, co mu mówi p.Wojtkowski... Czyli jego start na senatora i te wszystkie hasła na jego plakatach i podziękowania po wyborze do senatu, to nie była prawda według ciebie? Ciekawe... 10:25, 11.04.2024


pol123pol123

27 22

MOŻE PAN SENATOR.... WYSTRASZYŁ się RZĄDU PANA TUSKA.....jak się rozeznał w warszawce....trzeba człowieka ...zrozumieć....wytrawni politycy to dobrzy aktorzy.... 15:38, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

On 347On 347

28 19

Skoro była umowa przed wyborami parlametarnymi to po co sie ja lamie przy wyborach samorzadowych . Odpowiedz jest prosta jeden bedzie siedzial na fotely prezydenta a drugi z rady bedzie nim sterował i wykupywał dalsze działki we Włocławku i się bogacił. Ale uważajcie bo jeszcze koalicji w radzie miasta nie ma a tu może byc psikus i caly misterny plan pójdzie. Nie będzie można sterować Prezydentem marionetka jednego juz mamy i widzimy jak to idzie . Prawda jest taka że to może być stracone 5 lat robienie jedni drugim na złość. Ot cała filozofia . Ale lewica poczuła wiatr we włosach na szczeblu centralnym bo dostała się do władzy i myśli że już jest dobrze oby się nie pomylili 15:39, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeheHehe

27 13

Ciekawe co powie Wojtkowski o jego koledze Trzaskowskim który wygeneruje o wielokrotnie większe koszty ponownych wyborów na prezydenta 15:39, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Postradał rozum?Postradał rozum?

32 15

Czy Wojtkowski był na tyle zdesperowany, że zorganizował całą tą akcję z listami? Jestem bardzo ciekawy jak to się dalej potoczy i czy zostaną osoby pociągnięte za to sianie kłamstw i oszczerstw o Kukuckim. Po tej bardzo emocjonalnej wypowiedzi obecnego prezydenta zaczynam myśleć, że to faktycznie on za tym stoi. 15:42, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jurek65 Jurek65

25 18

Ale jaja dwóch komuchów się kłóci 15:43, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POwskie umowyPOwskie umowy

40 16

Umowa? Jaka umowa? Że my cię wystawimy ma senatora a ty nie będziesz kandydował na prezydenta? Każdy ma prawo kandydowania na urząd prezydenta, jeżeli spełni podstawowe warunki. Taka umowa byłaby bezprawna i byłaby próbą odebrania możliwości wyboru mieszkańcom miasta. Wojtkowski nie ma monopolu na Włocławek. A ci, jak pokazała pierwsza tura, już go nie chcą. 15:43, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UWAGAUWAGA

37 15

Wojtkowski już podobno chce zrezygnować z drugiej tury na rzecz dobrze płatnej posadki w Anwilu. Ten człowiek zrobi wszystko dla pieniędzy, 4 posadki o tym dobrze świadczą. Być może to już jego ostatni wylew żalu. 15:46, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahaha

1 0

Następny jasnowidz, troll 12:23, 11.04.2024


łysy śmieszny oszustłysy śmieszny oszust

45 14

Ja nie potrafię oszukiwać. Marek, poprawiłeś humor na dobry tydzień. Pierwsze zdanie i jak zwykłe kłamstwo 🤣🤣🤣🤣🤣 15:47, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nono

36 6

A KTO TO JEST DONICELA KOPACZEWSKA ? ........... czy to ktoś ważny ? 15:51, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Koleżanka Koleżanka

11 0

Koleżanka szklanka 21:40, 10.04.2024


SauniarzSauniarz

35 12

Jak się cieszę, że już nie będzie tego nieroba w UM. Jedyna inwestycja nad którą sprawował kontrolę przez te 9 lat to jego limuzyna... Na szczęście niedługo już jej nie będzie miał 15:52, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TYPTYP

35 12

A ile Ty KŁAMALES ???? BEZCZELNY TYP !!!! 15:56, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sprawdzanie kłamstwSprawdzanie kłamstw

30 12

Bardzo łatwo sprawdzić, kto faktycznie kłamie i kto realizował swoje obietnice - wystarczy przejrzeć programy wyborcze kandydatów z 2018 roku. W ogromnym skrócie (polecam samemu sprawdzić):
Program Lepszy Włocławek Kukuckiego - sztandarowy projekt - Mieszkania dla młodych na Celulozowej, pomniejsze inwestycje - Centrum Fajansu, sala przy ZSM itd.
Program Marka Wojtkowskiego - sztandarowy projekt - Centrum Energia Włocławek - pomniejsze inwestycje - m. in filharmonia włocławska
To jak rządził ten pan Wojtkowski, że nie udało mu się zrobić nic? I obietnice wędrują z wyborów na wybory? I to ze wsparciem marszałka Całbeckiego? 15:58, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


axaaxa

35 11

Nie przystoi, żeby prezydent, reprezentant władzy polskiej, tak opluwał drugiego człowieka, nawet jeżeli poczuł się skrzywdzony, (są sądy), a gdzie honor i duma? Ale pan jak zwykle potrafi "opluć" innych, żeby samemu poczuć się "cacy" 16:02, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniePytanie

32 12

A czy Marek Wojtkowski wywiązuje się ze swoich obowiązków? Czy Marek Wojtkowski nie kłamie? Wszyscy politycy biorą pieniądze, nie wszyscy robią cokolwiek. Moim zdaniem lewica - przynajmniej w zestawieniu z resztą politycznej części Włocławka - wypada dobrze. Przede wszystkim jednak Kukucki to dobry zarządca i zrobił więcej jako wiceprezydent niż Wojtkowski jako prezydent przez dwie kadencje, dlatego ma mój głos 16:06, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don WiedzącyDon Wiedzący

21 13

Prawda leży po środku,Kukucki sterowany może być przez Pana G....ale za tym stoi wielu milionerów Wrocławskich,którzy po wygranej Kukuckiego zaczną zbierać miód z interesów na naszym podwórku. Developerzy z grupy G będą na żniwach,juz pozawiazywali spółki i czekają w blokach startowych.Przykry obraz układów.... Wojtkowski natomiast przyspawał się i jest wygodnym dla wielu grup oprócz szerszeni z pisuaru. Tak źle tak niedobrze. 16:08, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoCo??!PoCo??!

16 11

Ta ustawka przecież oni po wyborach się znowu skumają zobaczycie będą w koalicji nic się nie zmieni robią was w uja jak zwykle 16:08, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GieloGielo

29 11

Wojtek i stabilność uczuć buhahaha 16:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UwagaUwaga

22 12

Wojtkowski podobno już teraz chce zrezygnować z drugiej tury w zamian za ciepłą posadkę w Anwilu. Mam nadzieję, że Kukucki go pogoni 16:12, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


co za ojciecco za ojciec

24 5

podejrzewam że wszyscy rodzice z PO zmuszają do głosowania swoje dzieci nie na tego kogo chcą tylko na tego kogo wybrali rodzice. ja się tym brzydzę. 16:22, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbyszekZbyszek

38 11

Panie prezydencie M. Wojtkowski zanim się kogoś oczerni, najpierw trzeba być samemu fair. Miasto już dawno potrzebuje zmiany, a nie ciągłego zamydlania mieszkańcom oczu. Potrzebujemy dobrego gospodarza a nie fotomodela. Będę głosować na K. Kukuckiego. 16:24, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwertyQwerty

35 9

Przegrywać trzeba umieć. Panie Marku, Pan też nie kandydował na radnego. 16:25, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do powyżej Do powyżej

8 1

Bo nie ma tu zameldowania dlatego nie kandydował. 17:15, 10.04.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Aha Aha

36 9

Wojtkowskiemu pali się grunt i ciepła posada, niestety Agacie też już się skończyła posadka.
Uważam, że kukucki to człowiek z Włocławka i na pewno będzie działał na jego rzecz, co już pokazał będąc zastępcą. Na pewno będzie lepszy od obecnego popieram 16:29, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gaweł Gaweł

26 8

Prezydent tylko zna się na mediach i jak tam zaprezentować własną osobę, niestety powinno być odwrotnie najpierw prezydent później poseł, niestety zle nawyki za bardzo wdarły się przez to posłowanie, na stanowiskach się bywa niestety 16:32, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MueszkMueszk

30 7

Ciekawe czy tak kampania jest w godzinach pracy czy na urlopie? Niestety pracować trzeba przez całą kadencję, a nie przez miesiąc i udowadniać wszystkim jaki jestem fajny , chyba mieszkańcy ocenili. 16:35, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

O matkoO matko

35 11

Wojtkowski pogrążył się tym wywiadem i tylko wystawił Kukuckiemu. Czy ktoś kiedyś widział prezydenta miasta, który używa takiego języka? Ten człowiek zrobi wszystko dla władzy i pieniędzy, nie wiem jak on sobie poradzi po przegranej 16:37, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RdekRdek

15 3

Niestety jego trole robią brudną kampanię, znani są z tego 16:38, 10.04.2024


JakJak

34 11

Niestety trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść 🤣 16:37, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaa

22 11

Nie od dziś wiadomo, że p. prezydent ściąga politykę od pisu. To oni wolą zamiast mówić co sami zrobią dobrze, krzyczeć co przeciwnik zrobił źle , i tak samo działa obecny prezydent.
Przykro się patrzy na takie standardy w tej partii, z tego co wiem, nie jest to norma. Cóż, sam pokazał kim jest i że nie warto na niego głosować.
I jeszcze tekst: córka musiała głosować na p. Krzysztofa - ale to zdaje się przestępstwo wyborcze? Nie wolno nikogo zmuszać do oddawania głosu na kogoś na kogo dana osoba nie chce zagłosować ;) samo głosowanie też nie jest wymagane, można nie oddać głosu jak się nie chce ;)
16:37, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DzieciDzieci

27 7

Tu nawet wnuki i dzieci nie pomogą ocieplić wizerunku 16:40, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hugo Boss Hugo Boss

18 6

Za Markiem obstawa stoi konkretna. I szef ochrony Hugo Boss 😂 16:50, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jery 2020jery 2020

6 1

Największy leser i leniuch ze wszystkich radnych. Włocławski Carrington. :) 21:44, 10.04.2024


Kudłaty Kudłaty

28 8

Panie Wojtkowski, wykrzeszę Pan z siebie resztki honoru i wracaj do Dabia - może tam z Pana sołtysa zrobią 16:51, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WON ZA MUR!WON ZA MUR!

27 7

WOJTKOWSKI AUTO PASZKWILU TERAZ WYCHODZI WSZYSTKO NA WIERZCH.

KUJE GO ŻE MOŻE STRACIĆ 4 POSADY czyli 30 tysięcy miesięcznie i jego ferajna intralne posadki, każda osoba ma po dwa lub nawet trzy posadki...
I to boli, bo czeka realność praca dla historyka histeryka średniowiecza, i tak już dużo nakradł, emerytura będzie i tak już teraz wysoka większa niż nie jednego kierownika! 16:55, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kpina MARKUKpina MARKU

15 2

"Ja nie potrafię oszukiwać, tak jak to robią niektórzy"
"Ja zaczynałem pracę we Włocławku"

GDZIE ON PRACOWAŁ POZA POLITYKĄ? PRZECIEŻ TO PIONEK Z NADANIA PARTYJNEGO, KTÓRY POTEM ROZDAWAŁ POSADY PARTYJNYM. BYLE ON I PARTIA. TERAZ JAK W MAFII AGRESJA SIĘ WYLEWA, BO TRACI. JEGO MIASTO MIESZKAŃCY NIE INTERESUJĄ.

On nie potrafi oszukiwać? On gdzieś pracował? Proszę mi podać stanowiska, które piastował które nie były z nadania partii albo po znajomościach? A żona też pracowała?
17:06, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


no cóżno cóż

23 6

Autorem paszkwilu jest grupa Wojtkowskiego. Wychodzi nawet to teraz z tego spektaklu... No cóz. 17:09, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zulu24zulu24

24 8

Za pana pierwszej kadencji nic się nie robiło jak wszedł na stanowisko pan Kukucki coś się zaczeło w tym mieście robić i ja będe głosować na Kukuckiego a pan do lubranca tylko niech pan nie zapomni nygusów z urzędu zabrać bo siedzą i nic nie robią sztuczne etaty się na robiło dlatego jesteśmy jako miast tak dużo zadłużeni 17:09, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zofia żonaZofia żona

23 5

Córka musiała głosować na kukuckiego choć nie chciała 🤣🤣🤣 no nie ma jak się tak klasycznie samozaorać 🤣🤣🤣 standardy partii wyznaczane przez głównego wodza, jak widać praktykowane są (polecam książkę szanownej małżonki wodza, mozna się zdziwić..) niestety, tak samo jak kiedyś nie głosowaliśmy za nowym prezydentem, a przeciwko nieudolności wtedy urzędującego, tak będzie trzeba zrobić i teraz, klasyczny wybór między dżumą a cholerą. 17:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Program lanseraProgram lansera

24 3

Proszę wkleić program z 2014 oraz program z 2018 Wojtkowskiego. I sprawdzimy co zrobił. Bo wygląda to fatalnie. Poza tym proszę podać datę naprawy sgraffito! 17:11, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

toma 4toma 4

22 6

Panie Senatorze bede na pana głosował pan coś robi w tym włocławku a jak pan zostanie prezydentem to niech pan zabierze się za tych w spółkach miejskich i nygusa w AZK z lubrańca 17:18, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OJ oj ojOJ oj oj

21 6

No zaboli utrata tych 30 tysięcy miesięcznie, zaboli. Widać to w słowach. 17:19, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KomboKombo

25 8

Słychać wycie? Znakomicie ;) jednak człowiek ze wsi wyjdzie ale wieś…….
Kukucki masz mój głos! 17:19, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

😱😱😱😱

14 6

Precz z komuną !!! 17:35, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Asik Asik

25 5

Czytając tą wypowiedź odniosłam wrażenie, że małe dziecko skarży się mamie, że kolega z piaskownicy zabrał mu cukierka. 17:40, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HipokrytaHipokryta

23 7

Co za język, i on śmie Kukuckiemu zarzucać kłamstwa? Gdzie jest 300 miejsc pracy rocznie, gdzie Centrum Energia Włocławek? Hipokryta zwykły, którego boli utrata najbardziej płatnej z jego posadek, w której nic innego nie robił poza wysługiwaniem się ludźmi. 17:51, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaś Jaś

17 7

Zamiast przedstawiać swój program, to Wy się zajmujecie oskarżaniem innych kandydatów. BRAWO BRAWO. W ostatnich wyborach głosowałem na p. Marka i p. Domicele, ale to były ostatnie głosy na tę partię. Już wolę zagłosować na lewicę, bo tam nie ma takich kłamców. Zawiodłem się na Was i postępujcie tak dalej a zobaczymy co z tego wyjdzie. 17:53, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fefggfefgg

14 5

a Wojtkowski to nie oszust ??? gdzie Centrum energia, gdzie miejskie stacje paliw ???? 17:59, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pelepele

6 2

a kto z pisem pod pachę chodził ? 18:02, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dexdex

16 2

dubajczykowi mówimy Do widzenia to już koniec 18:09, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UfffUfff

11 3

Brzydzimy sie toba cyniczny falszywa ge ba .Aktorek fotomat.Do chaupy.Rozliczyc amatora 18:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Elżbieta 55Elżbieta 55

11 5

,,córka musiala głosować na Kukuckiego mimo że nie miała ochoty ,, posłuszna ta córka 😆 18:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oszukany Oszukany

13 5

Ja to rozumiem że kukuckiego wysłałeś do senatu po to by mieć spokój podczas wyborów samorządowych i być pewnym zwycięstwa to nadaje się do prokuratury to jest kupczenie stanowiskami
18:20, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jak tojak to

2 0

To p.Kukucki robi to, co mu p.Wojtkowski każe??? 10:35, 11.04.2024


AnnaZAnnaZ

17 6

Brzydzimy to się prezydentem Wojtkowskim.Na szczęście jeszcze tylko niecałe 2 tygodnie 18:25, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obrazony Obrazony

16 6

Człowieku czy nie rozumiesz że my mieszkańcy nie chcemy ciebie w naszym mieście wracaj tam skąd przyszles i nie uzalaj się nad sobą jak. male dziecko 👎👎👎
18:26, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

13 5

Książę Wojtkowski -- urodzony w Lubrańcu, zamieszkały w Lubrańcu, doktor nauk humanistycznych -- doktor historii, 9 lat dwie kadencje na stanowisku prezydenta miasta Włocławek, wybieracie księcia na trzecią kadencję? 18:27, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsfaltowniaAsfaltownia

11 4

Jak pan wspierał działkowców i mieszkańców pozwalając na powstanie truciciela tj. wytworni mas bitumicznych Molewskiego na ulicy Plockiej. Tak Pan jako prezydent dbał o mieszkańców. A teraz szuka Pan wsparcia dzialkowcow
I mieszkańców a gdzie był Pan Jak były protesty i co Pan zrobił.
Proszę się pochwalić zresztą z pozostałymi komuchami co zrobiliście.

18:31, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁysyłebbbŁysyłebbb

11 3

No jasne że młody kukucki latał tu i tam bo jest sporo młodszy od ciebie dziaduszku🤠🤠🤠🤠 18:38, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

8 5

Jeden drugiego wart.
Kombinowali jak pozbyć się PIS-u i wpadli - karma wróciła na nich i urzędników i mam nadzieję na wzajemne wymiatanie. Wymiatać lewactwo i komuchów z Włocławka. 18:46, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mnbvcxzmnbvcxz

10 2

"Musiała głosować na Kukuckiego choć nie miała na to ochoty". Czyli pan Prezydent przyznaje się do zmuszania innych na oddawanie głosu wbrew własnej woli co jest przestępstwem?
Art. 250.
Kto, przemocą, groźbą bezprawną lub przez nadużycie stosunku zależności, wywiera wpływ na sposób głosowania osoby uprawnionej albo zmusza ją do głosowania lub powstrzymuje od głosowania, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. 18:51, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

heckheck

2 0

Nie musiała, bo ojciec jej kazał, tylko tak, jak wielu wyborców zagłosowała na Kukuckiego, który był kandydatem we Włocławku z paktu senackiego - zagłsowała przeciwko PiS. Ja też nie chciałem na Kukuckiego głosować, ale nie chciałem, żeby przeszedł PiS, więc też miałem tylko taki przymusowy wybór. A teraz jestem wkurzony, bo kandydat, na którego głosowałem, nagle pokazał, że ma inne plany i mnie zwyczajnie oszukał. 10:33, 11.04.2024


PrawdaPrawda

16 5

Głosuje na Kukuckiego a nie na tego Prezydenta handlarza stołkami w spółkach. 19:10, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

17 4

a co mają powiedzieć, jak się czują mieszkańcy na temat twoich rzadow w mieście przez tyle lat??! 19:21, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kierowca 52kierowca 52

10 12

Kukucki=podnóżek Krzysztofa G 19:26, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kukus09Kukus09

9 12

Kukucki skromny człowiek, prawie tak skromny jak sonda dd włocławek przed wyborami 😂 sam wszystko wymyślił, sam wszystko stworzył. Zaraz się dowiemy że wynalazł samochód i koło. 19:26, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gosia65Gosia65

10 9

Trole kukuckiego już w akcji, ciekawe czemu skoro jest tyle komentarzy to nie ma prawie żadnych merytorycznych wypowiedzi lub opinii jedynie hejt. Tylko na tyle was stać ? Skoro kulucki jest taki super to może coś o nim warto powiedzieć a nie tylko mieszać z błotem innych kandydatów 19:32, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

1 0

Sama jesteś trollem i na dodatek łysego nieudacznika. Jego "sukcesy" to :
1. otwarcie przejazdu na Kaliskiej
2. corocznie 300 nowych miejsc pracy
3. remont hali OSiR
4. miejska stacja paliw
5 odzyskane pieniądze od Engela
Chcesz konkretów to proszę: Kukucki pozyskał dofinansowanie z Polskiego Ładu i Funduszy Norweskich dzięki czemu Włocławek ma:
1. mieszkania na Celulozowej
2. tunel pod torami na Zazamczu
3. salę koncertową przy szkole muzycznej
4. przebudowaną ulicę Lipnowską
5. nową, alternatywną drogę do Michelina
6. zrewitalizowany Park Sienkiewicza
7. powstające połączenie Parku Sienkiewicza z Bulwarami itd, itd, itd. 21:00, 14.04.2024


GrzadzielGrzadziel

9 9

Koalicja Krzysztof i Krzysztof już niedługo będzie robić wszystko co będzie chciała, zaczynając od spalarni aż strach pomyśleć na czym skończą. Boże ludzie czas się obudzić 19:35, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dentysta65Dentysta65

5 8

Marek zapomniał wspomnieć o aparacie na zęby i lakierkach które Kukucki dostał, ostatnio nawet był widziany u dentysty w towarzystwie znanego biznesmena z Włocławka Pana Krzysztofa G. Ciekawe co tam robił 19:38, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZebatyZebaty

5 4

Co w jamę ustną mu zaglądałes Rutkowskiego zatrudniłes a w WC też go śledzisz jaka kupę zrobił 21:08, 10.04.2024


Ula755Ula755

8 6

Widocznie Pan prezydent zdał sobie sprawę jakiego szkodnika ma pod sobą i dlatego chciał go oddać do Warszawy żeby tam szkodził byle nie we Włocławku 19:40, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pelepele

13 3

miękki Marek ma ewidentne problemy z inteligencją mentalną, nie wytrzymuje emocjonalnie zbliżającego się końca lansu za grube pieniądze opartego na chodzeniu z pisem pod pachę - lewica tego nie zapomniała 19:40, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Halina65Halina65

9 13

Może i Wojtkowski dostał żółtą kartę tak jak ktoś tu pisze, Kukucki nie jest zazdrosny bo ma swoją niebieską kartę 19:41, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rebeca97Rebeca97

10 14

Jedyny argument Kukuckiego to to że Wojtkowski jest z Lubrańca, a sobie wszystkie zasługi i pomysły przypisuje. Ciekawe czemu się nie podpisze pod spalarnią śmieci i trzecim moście- oczywiście wszystko na działkach grzadziela 19:44, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sylviosylvio

7 3

Racja. Za nim stoi bardzo niebezpieczny człowiek ze straszną przeszłością i będzie nim sterował jak Kaczyński Dudą. Poczuł jak sęp padlinę w postaci funduszy europejskich. Trzeba patrzeć im na ręce... 21:15, 10.04.2024


TosiekTosiek

23 4

Brzydzę się, czuję się oszukany rządami MW i zastępców
WYSTARCZY 19:53, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OpiniaOpinia

16 3

Pan Wojtkowski boi się o posadę, dlatego atakuje swojego oponenta. 19:56, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dymdym

6 2

Kąsanie we Wloclawku było przewidziane i teraz czekamy na rząd żeby jak najszybciej 20:09, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o jo jojo jo joj

20 2

To się narobiło ,tyle posad wymknie się w mig.Znajomi typu wuefista i reszta świty pana na bruk .To się musiało tak skończyć bo bez najmniejszego zażenowania zatrudniał pan ludzi bez przygotowania do pełnionej funkcji ,ale w podziękowaniu za reklamowanie pana zbieranie podpisów popierających pana kandydaturę .Urząd miasta to nie prywatny folwark i o tym osoba z doktoratem winna wiedzieć 20:15, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Benzyna po 5 zetaBenzyna po 5 zeta

19 3

Pan Kukucki i Grzadziel bardzo dobrze rozprowadzili przeciwnika. Wystawiając K. Kukuckiego na senatora przetarli szlak wyborczy i zdobyli rozgłos i wielu wyborców. Celem była prezydentura i bardzo dobrze. Wloclawkowi potrzebna zmiana a Pan Kukucki się sprawdził jako zastępca. Dzisiejsi adwersarze nie przyznają się do tego, że celowo wypchnęli go do Senatu by się go pozbyć z konkurencji, ale się przeliczyli i przegrają. Myślę, że Pan Kukucki porozumie się z PiS dla dobra miasta bo współpraca z PO jak widać to będzie podkładanie świń i ciągły konflikt. Mówi się że PiS to partia pozbawiona koalicyjnosci. We Włocławku jest okazja by to przełamać bo nie ma innego wyjścia. 20:19, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wwwiolawwwiola

3 2

a PO przez 8 lat się nie pogodziło z przegraną, 8 lat kwiczeli do koryta... wstyd PO 00:15, 11.04.2024


DesperatDesperat

18 3

Wojtek ile można słuchać twoich bredni ty nawet jak mówisz rzekomo prawdę to kłamiesz gdzie jest przejazd na kaliskiej wymiana paneli starej hali sportowej 9 lat 4
miliony podarowane engelowi nadmiar niekompetentnych ludzi zatrudnionych w urzędach miasta z Lubrańca i okolic gdzie sprowadzone firmy które miały zatrudniać 3 tys.wloclawian miasto z głowy na nogi może postawić tylko i wyłącznie p.kukucki !!! 21:02, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnatolAnatol

8 1

Panie prezydencie trzeba będzie ogłosić przetarg na remont kapitalny która przez tyle lat nie została po remoncie nie została oddana a może jest nowa technologia tylko remonty kapitalne co na to prokuratura 21:08, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witz2witz2

12 3

Wojtkowski powinien przenieść się do PiS-u. Podobnie jak oni, nie potrafi pogodzić się z porażką - chociaż ona nie jest jeszcze faktem. Wierzę jednak, że tak się stanie.
Wojtkowski zarzuca Kukuckiem, że gdy on pracował dla Włocławka, Kukucki biegał w krótkich spodenkach itd. Panie Wojtkowski, tym większy wstyd dla Pana, że taki człowiek jak Kukucki, prześcignął Pana w dużo krótszym czasie. Jeszcze jedno. Gdyby nie współdziałanie z Kukucki, już dawno nie było by śladu po Wojtkowski, we włocławski UM. Tylko operatywność Pana Kukuckiego uratowała tyłek Wojtkowskiemu. Zamiast pluć na kontrkandydata, powinien wytłumaczyć się z wielu zaniedbań i zaniechań, które doprowadziły do wyludniania się Włocławka.
Pana Kukuckiego było widać wszędzie, gdzie się coś działo - budowy, remonty, awarie. Wojtkowski pokazywał się głównie tam, gdzie się coś oddawało do użytku (z czym nawet nie miał nic wspólnego), wręczało się jakieś nagrody itp. Zwykłe lansowanie za całkiem przyzwoite pieniądze.
Podsumowując, Wojtkowski nadaje się na gospodarza, ale nie miasta, a co najwyżej jakiegoś budynku.
Taki Anioł, z serialu Alternatywy 4. On też potrafił zapędzić mieszkańców do roboty, a sam obijał się maksymalnie. Chyba już dość nieudolności na stanowisku, na którym trzeba się czymś wykazać. 21:23, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bindobindo

9 3

Ani jeden ani drugi to porażka dla Włocławka 21:24, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObaOba

9 2

Oj dziś prezydent taki wczorajszy troszkę 21:47, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Byś Byś

12 3

Popieram młodego, panu już dziękujemy. Już nie mogę czytać tych *%#)!& argumentów o Grządzielu 21:50, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

coco

2 0

Prawda w oczy kole? 10:13, 11.04.2024


Zosia1Zosia1

13 2

Hm... chyba tą konferencją pan prezydent sam siebie pogrążył, chyba za dużo powiedział niż by chciał. 22:19, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrikiTriki

5 0

Zaczyna sie robic ciekawie,zaraz pójdę po popcorn 😃🍿 22:34, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MbMb

10 1

Czy jest potrzeba tyle soli z człowiekiem zjeść by go poznać? Znaczyło by że była beczka soli wobec szczerej krytyki.Wiadomo jest że przy kierowaniu pojazdami jest wymagane orzeczenie psychologiczne powinno być wymagane też od osób zarządzaniem ludnością. 23:03, 10.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

axaaxa

0 0

takie orzeczenie by sobie załatwili, bez problemu 15:32, 12.04.2024


a6aa6a

14 2

A Wojtkowski nie był senatorem? Znudziła mu sie praca jako senator czy nie podołał? Jak Wojtuś zmusza córcię do głosowania wbrew jej woli to już jest karalne i jeszcze o tym publicznie mówi. Zarzuty robić Kukuckiemu z tego że jest młody? Mógł Wojtuś później się urodzić, też byłby młodszy. Nie było jeszcze w historii Włocławka żeby odchodzący prezydent tak się obrzydliwie wypowiadał. Kampanię Kukuckiemu robił a swojej nie umie poprowadzić. Żenada. 23:20, 10.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa 66Ewa 66

5 12

Przez takie komentarze i jad z nich płynący NIGDY o polityce nie myslalam , strasznie przykre to jest i współczuję osobom którym się tak dokucza. Zawsze staram się widzieć cokolwiek dobrego w ocenianej osobie bo wiem jak trudno jest cokolwiek zrobić . Mieszkam na osiedlu Mielecin, Michelin i widzę te pozytywne zmiany jakie dokonano za tego prezydenta. Bądźmy sprawiedliwi w ocenie i ja właśnie oddam głos za te POZYTYWNE zmiany na obecnego prezydenta. 23:44, 10.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

promprom

3 2

Tylko to zrobił z-ca Wojtkowskiego, on by nigdy nic takiego nie zrobił, oprócz promocji swojej osoby 08:05, 11.04.2024


Do ewa66Do ewa66

1 0

Ewa ty chyba nie mieszkasz we Włocławku tobie marek też kazał pisać ci jakie bzdety już za chwilę ciebie z tego obowiązku uwolnimy bo po przegranych wyborach pójdziesz po zasiłek do urzędu gminy 😥 14:30, 11.04.2024


Wstydu niema!Wstydu niema!

17 4

Oszukani to się czują Włoclawianie Pana nieudolnym zarządzaniem miastem.
W drugiej turze mu podziękujemy! 00:22, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Baśka Baśka

12 1

panu z Lubrańca już dziękujemy 07:47, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tpotpo

11 1

Jego zastępczynie też fajne, im też już dziękujemy . Ciekawe na kogo głosowały? 🤣 07:49, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserverObserver

11 2

To córka głosowała tak jak tatuś jej kazał... Demokracja wg PO 07:57, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktokto

1 0

To Coś podobne do KASZTANA to Kto ??? 09:17, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodowity WłocławianiRodowity Włocławiani

6 1

Ciekawe, że obecny Prezydent Pan Marek Wojtkowski ma pretensje o start Pana Krzysztofa Kukuckiego gdzie sam zerwał krajową umowę koalicyjną ponieważ nie zakończyły się rozmowy o wspólnych kandydatach a wystawił się jako przedstawiciel PO. Dlatego też Trzecia Droga wystawiła Panią Moraczewską.
Pretensje może mieć tylko do Siebie MW i modlić się o zwycięstwo, pierwsza tura to czerwona kartka dla niego. 10:05, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

magdaq01magdaq01

10 1

Panie Prezydencie - boję się ,że jeżeli zostanie Pan wybrany na kolejną kadencję ,to Włocławek zostanie wchłonięty przez okoliczne gminy . To co jest w centrum miasta budzi grozę, ale Pan nie ma skali porównawczej i może dlatego trudno Panu dostrzec tą postępującą degradację .
Miastu jest potrzeby gospodarz z olbrzymią dozą patriotyzmu lokalnego . 10:20, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WUJTEKWUJTEK

7 1

Wiadomo dlaczego wypchnął WUJTEK, QuQuckiego otóż był dla niego zagrożeniem w tych wyborach prezydenckich. 10:56, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do WUJTEKdo WUJTEK

2 1

otóż to 12:31, 11.04.2024


słabe tosłabe to

6 0

Tonący brzytwy się chwyta.
Żałosne to w wydaniu człowieka który szczyci się tym że ma doktorat.
Pokazuje swój niski poziom kultury- ale czego się spodziewać po tej grupie politycznej. 11:03, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doktor doktor

5 0

Doktorem to się jest na uczelni a w urzędzie jest prezydentem, ale to świadczy tez o nie kompetencji jego pracowników. 11:54, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieeeeetekkkmieeeeetekkk

7 0

Wojtkowski to obłudnik i fałszywiec jak każdy polityk ! Polityk jest jak k.....a każdy o tym wie ! Oni honoru ani wstydu nie maja ! Wojtkowski i jego zasady a z farbowanym lisem sie obściskiwał ! podczas gdy wcześnie błotem sie obrzucali ! D...pa sie pali to wymyśla i brzytwy się chwyta !!! 11:55, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olkaolka

3 0

koleżanki szklanki prezydenta murem za nim 12:01, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GtyfGtyf

6 0

Marek przed odejściem z ratusza jeszcze wytłumacz co z pieniędzmi dla Engela bo jakoś sprawę zamiotłeś pod dywan . Mam nadzieję że Kukucki zadba o to i że prokuratura zbada sprawę od d...y strony 12:16, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mickimicki

3 3

Nie musiała głosować, bo ojciec jej kazał, tylko tak, jak wielu wyborców zagłosowała na Kukuckiego, który był kandydatem we Włocławku z paktu senackiego - zagłosowała przeciwko PiS. Ja też nie chciałem na Kukuckiego głosować, ale nie chciałem, żeby przeszedł PiS, więc też miałem tylko taki przymusowy wybór. A teraz jestem wkurzony, bo kandydat, na którego głosowałem, nagle pokazał, że ma inne plany i mnie zwyczajnie oszukał. 12:47, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Musiała głosować na Musiała głosować na

5 0

Przecież zmuszanie , wymuszanie na głosowanie w brew własnej woli jest przestępstwem.... Należy zgłosić fakt, że córka Wojtkowskiego została zmuszona do oddania głosu na Kukuckiego.... no ludzie 13:46, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cyrkcyrk

7 0

Oszukali oszusta, łysa pała. 14:02, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SterowanySterowany

5 0

Kukucki jest dorosłym wykształconym i mający wizję rozwoju Włocławka w przeciwieństwie do
Wojtkowskiego który obstawił się ludźmi z Lubrańca i okolic którzy nie znają miasta i nie angażują się w rozwój ponadto uszczuplają budżet pobierając pensje z naszych podatków a odprowadzają podatki w swoich gminach tylko KUKUCKI rodowity WLOCLAWIAK a nie ktoś z poza miasta 14:23, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HALAHALA

3 0

a co z HALA !!!! Kto zaplaci za naprawe ??? Prywatny by siedzial lub by mu zlicytowali a pan Prezydent wszystko OKI tak !!~
to OBRZYDLIWY KLAMCA, OSZUST, POPULISTA i takie COS jeszcze chce byc Prezydentem !!!
Taki styl PO, KLAMAC, KŁAMAC,KŁAMAC !!! Pogoni Was Społeczenstwo jeszcze troszke ZOBACZYCIE ! 14:51, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwerObserwer

0 4

Nie pójdę na drugą turę wyborów nie mam na kogo głosować,nie poprę damskiego boksera ani łysego karierowicza z Lubranca 16:01, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObrzydzonyObrzydzony

5 0

Sam się obrzydziles swoją pazernością i nic nie robieniem jesteś we Włocławku niepożądany i nie lubiany nie jesteś mieszkańcem Włocławka generujesz same koszty dla miasta wynocha do siebie i więcej nie wracaj do miasta 18:01, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezukładuBezukładu

6 0

Brak klasy p. Wojtkowski robiło się wszystko, żeby pozbyć się Kukuckiego, a tu nie wyszło smród zajrzał w gacie i zrobiła się panika z poważnego przeciwnika.Nie jestem zwolennik ani p.Wojtkowskiego ani p.Kukuckiego, ale z dwojga złego zagłosuję na Krzysztofa Kukuckiego dlaczego potrzebne są zmiany,a pewność siebie i układy kiedyś się kończą.Następnym razem może będzie p.Wojtkowski miał szansę w Lubrańcu ponieważ serce ma tam,a czy będzie miał szczęście w wygranej zobaczymy.😥 21:06, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ertertertert

0 2

Szalony seks przez wiele godzin, silna erekcja, żywe orgazmy, dużo spermy i zwiększony testosteron i bezpieczny w każdym wieku! Nie przegap okazji, aby twój seks był niezapomniany-------- https://use.my/blog 12:23, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oszustwo Oszustwo

1 0

To co mówi wojtkowski wynika że chciał celowo pozbyć się kukuckiego najgroźniejszego kandydata do fotela prezydenta miasta i kazał swojej córce i pewnie wszystkim pracownikom w urzedzie miasta zatrudnionych z Lubrańca aby głosowali na kukuckiego w wyborach do Senatu tym powinna zająć się prokuratura i po wygranych wyborach kukucki powinien to wyjaśnić 11:32, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

frytka 4frytka 4

4 0

Panie prezydencie M. Wojtkowski zanim się kogoś oczerni, najpierw trzeba być samemu fair. Miasto już dawno potrzebuje zmiany, a nie ciągłego zamydlania mieszkańcom oczu. Potrzebujemy dobrego gospodarza a nie fotomodela. Będę głosować na K. Kukuckiego. I nie długo skączy sie jeszczeniem do Lubranca służbowym samochodem 16:05, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wacław5Wacław5

0 0

Panowie po wyborach pójdą na piwo bez żadnych podtekstów. Wszystko jest na pokaz. Ale Domicela, kiedy na Prezydenta? 07:46, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Laska Laska

1 0

Fałszywe serca niemieckie w klapach 😡😡😡 WON. 10:56, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tik toktik tok

1 0

Codziennie modlę się, żeby łysy przegrał! On mówi o uczciwości?, o rodzinie? Jest po prostu żałosny! Ja głosuję na mniejsze zło, na Kukuckiego. 13:45, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zorro1zorro1

0 0

Obaj są siebie warci. Ale obecny prezydencik, lansik spoza Włocławka musi przegrać! Kłamanie ma we krwi, nie jest żadnym autorytetem w sprawach rodzinnych, oszust matrymonialny. Niech wyjeżdża do siebie na wieś a miasto zostawi Włocławianom. Prezydentem KUKUCKI 14:26, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

2 0

Proponuję Panu Prezydentowi Wojtkowskiemu przypomnieć sobie jak szkalował Pałuckiego, kiedy walczył o prezydenturę. Jak wszystko było źle. Od Bulwarów, przez przystań i most na Zgłowiączce. Ani jednego słowa dobrego o Pałuckim. 17:26, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

1 0

Wojtkowski - ur., zam. Lubraniec, doktor historii, 2 kadencjerządów jako prezydent miasta Włocławek
Kredyt zaciągnięty przez miasto Włocławek budzi kontrowersje. Zwłaszcza wzrost rat! 2021-07-29 Włocławek
https://bydgoszcz.tvp.pl/55110076/kredyt-zaciagniety-przez-wloclawek-budzi-kontrowersje
19:11, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obrzydliwy Obrzydliwy

2 0

Ja się brzydzę że miastem rządził mierny człowiek nie mieszkający nic nie czujący miasta olewający mieszkańców który nie sprowadził do miasta żadnego przedsiębiorcy aby mieszkańcom żyło się lepiej ale jemu żyło się lepiej zarabiając krocie jednocześnie uszczuplają budżet miasta żyjąc z naszych podatków odprowadzając podatki do swojej gminy 14:34, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zły człowiek Zły człowiek

3 0

Oszukani to są mieszkańcy nic się nie chce, tylko brać z miasta ile się da, rady zero wstydu, żony kochanki na stanowiskach, obrzydliwe . Ośmieszanie rodziny to przykre 17:43, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeeeeTeeee

1 0

Jak ty przegrasz to skąd weżmiesz dukaty na nowe garnitury?😮 20:47, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Luiza cenLuiza cen

2 0

Nie wierzę włodarzowi, po tym wszystkim co zrobił przed II turą, pogrążył się i jego doradcy to naprawdę mizeria.
Po dwóch turach powinien wyjść powiedzieć co zrobił i co planuje, a nie prosić o poparcie każdego. Działania zawsze się obronią, a lans nie i to jest problem , trzeba działać a nie mówić i obiecywać, obiecywać to każdy może, trzeba pracować, bo za to płacą mieszkańcy 08:07, 19.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jowita pJowita p

2 0

Okropna kampania KO, jestem na nie 12:43, 19.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iwonka kiwonka k

1 0

centrum miasta, plac wolności, głęboki prl i to przez 9 lat i następne 5 lat nic się nie zmieni; o zieleni miejskiej nawet nie mówię, bark zarządcy, sprzątanie miasta, też fatalne, a to tylko podstawy. Szkoły w środku dramat i tak na co się nie spojrzy ... 12:50, 19.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NareszcieNareszcie

1 0

Ale naburmuszona Szanowna P.Domicela czas na emeryturę i wnuki bawić.🙂🙂 10:19, 22.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%