To ostatnia sobota tej kampanii wyborczej we Włocławku. Kandydat Lewicy na prezydenta Włocławka mówił o programie dla osiedla Zazamcze, który planuje zrealizować po wyborach.
Krzysztof Kukucki, kandydat Lewicy na prezydenta Włocławka w sobotę, 13 kwietnia mówił na osiedlu Zazamcze o planach wobec tego osiedla po wyborach samorządowych.
Obecny senator chce, żeby m.in. wyremontowano ulicę Energetyków oraz wybudowano tunel pod torami w ciągu ulicy Wienieckiej.
W tej kadencji wspólnie z moim zespołem, dzięki decyzji radnych przygotowywaliśmy dokumentację techniczną na budowę tunelu w ciągu ulicy Wienieckiej. Zazamcze zyska pierwszy bezkolizyjny przejazd przez tory. Pieniądze na to są m.in. od PKP, o które będziemy zabiegać. Zadań na tym osiedlu mamy bardzo dużo do wykonania w nadchodzącej kadencji
- mówi Krzysztof Kukucki, kandydat Lewicy na prezydenta Włocławka.
Więcej o programie dla osiedla Zazamcze w materiale wideo poniżej.
Druga tura wyborów prezydenckich we Włocławku odbędzie się w niedzielę, 21 kwietnia. Zmierzą się w niej Krzysztof Kukucki i Marek Wojtkowski, którzy w pierwszej rundzie otrzymali odpowiednio 41,4 proc. i 29,9 proc. głosów włocławian.
WYRÓŻNIONE KOMENTARZE
33 32
Krzysztof Kukucki jako jedyny gwarantuje rozwój Włocławska ponad podziałami. Ma pan głos całej naszej rodziny.
10 1
Komentarz Kuby czy marietty?
2 0
1) Czy nie zajdzie w ciąże i nie ucieknie na macierzyński?
2) Czy zgodnie z deklaracjami Lewicy w PE Przyjmie inżynierów z Afryki i gdzie ich ulokuje?
3) Do senatu też na obiecywał cuda i co wyszło - sto kłamstw?
33 13
Zadań dużo, obietnic jeszcze więcej i nikt z tym nic nie robi od wielu wielu lat. Obiecanki cacanki, a mieszkańcom radość 😡
3 8
Bzdura. Kukucki dopełnił obietnice związane z Zazamczem - proszę sprawdzić program Lepszy Włocławek z 2018 dostępny na facebooku.
5 4
Zarąbiście lepszy 😡 lepiej nie mówić. Zazamcze najstarszym osiedlem w mieście i nic się tu nie dzieje. Kukucki wolał nowy chodniczek zrobić przy ul. Rysiej, niż wyremontować ulice i chodniki przy Energetyków i Mechaników, gdzie ruch pieszo-samochodowy jest 10x większy niż na Rysiej tylko dlatego, że pobudowano tam ze 3 bloki? - a stan nawierzchni chodników był w bardzo dobrym stanie w przeciwieństwie do nawierzchni w/w ulic, które niszczały od 50lat, przy których znajdują się między innymi szkoły/przedszkola/dworzec Zazamcze/przystanki autobusowe itd, nie mówiąc o tym, że przy nich znajduje się kilka/kilkanaście bloków!!! Człowieku ocknij się z letargu, zima już się skończyła!!!
33 30
Jestem z Zazamcza i podoba mi się ten plan na moje osiedle. Zagłosuję na Pana w drugiej turze. Życzę powodzenia Panie Kukucki.
29 22
Heheheh jaki teatrzyk kukukiełek dużego Krzysztofa.
30 11
Bardziej Zazamcze czeka od kilku lat na połączenie ulicy Obwodowej z Toruńską. Już były plany na budowę ale Pan Wojtowski stwierdził że ta ulica nie jest potrzebna 😐.
2 3
Tak. Najlepiej wyciąć cały las. Zanieczyścić wody podziemne. Bo po co we Włocławku mieć wodę gruntowa zdatną do picia. Będziemy mieć jak w Warszawie przecież wodę z Wisły.
6 1
Jakbyś chodził do lasu to byś wiedział że już dużo z naszego lasu niestety nie zostało :(. Wycinają wszystko i zostawiaja w lesie bałagan. Ta droga jest potrzebna. Może bardziej ważniejsza niż tunel na Wienieckiej.
Pozostałe komentarze
26 30
Widzę, że program dla miasta został przemyślany. Wybieram lepszy Włocławek. Głosujemy na K. Kukuckiego.
29 27
Mój głos już Pan ma, 10 lat czekałem na rozwiązanie problemu przejazdów kolejowych. Oby się udało.
27 10
Gdzie dobrodziej?
11 5
Kukumunisty schowali go jak PiS Jarosława. Myślą, że ludzie są g ł u p i e i nie wiedzą kto we Włocławku pociąga za sznurki, a marionetki podrygują bezrozumnie.
29 22
Za parę lat będą obiecywać to samo. Energetyków i tunel był już obiecywany, zapomnieli o tym?
Kukułka się nie nadaje na prezydenta.
7 9
Lewica spełniła swoje obietnice dotyczące Zazamcza - chociażby tunel. W przeciwieństwie do Marka Wojtkowskiego, który nie spełnił żadnej ze swojej obietnic wyborczych.
23 25
Super, że Kukucki myśli o wszystkich osiedlach. Będzie dobrym prezydentem.
8 1
O🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
7 2
...pewnie, a co mu tam, jak wszystkie osiedla to wszystkie czyli jednym słowem żadne Wszystkiego na raz nie da się zrobić - ot cała filozofia każdego polityka!!!
24 8
Tyle będzie zrobione na ile Dobrodziej zezwoli.
23 18
Niestety Wojtkowski, który mentalnie nie czuje Włocławka jako miasta - nawet polikwidował toalety publiczne żeby było ja na wsi i wyludnił oraz zdegradował miasto do zapyziałej gminy , bez jakichkolwiek perspektyw rozwojowych , dlatego PREZYDENTEM miasta ma zostać KUKUCKI
2 2
Jego Doniosłość p. Wojtkowski zlikwidował toalety, ale nie pobudował stodół! I gdzie teraz iść w przypadku gastrycznej obstrukcji? 😀
24 8
Popieram w 200%
22 8
Wodociongi popierajom pana Kszysztofa!
6 0
Mów za siebie
22 19
Głos na Kukuckiego, to rozwój miasta i nowe perspektywy dla mieszkańców.
Głos na Wojtkowskiego, to dalszy marazm, nieróbstwo i wyludnienie miasta.
12 15
Dobra kampania bez żadnych rozmów koalicyjnych i wspieraniem się pseudo autorytetami. Zwycięstwo pewne.
9 1
Czerwone serduszko - zbiera owoce
MEDIA- cytat
POLITYKA • 13.04.2024
Przed kancelarią Donalda Tuska została rozlana gnojówka?
Interweniowały służby [WIDEO]
Przed KPRM w Warszawie została rozlana nieznana ciecz - przekazał w sobotę rzecznik śródmiejskiej policji sierżant sztabowy Jakub Pacyniak. Mundurowy nie chciał poinformować, jaką substancję rozlano. Z informacji w mediach społecznościowych wynika jednak, że była to gnojówka, a za jej rozlaniem stoi mężczyzna wspierających protesty rolników.
mś | Niezalezna.PL
14 18
Kukucki oczywiście mówi że nie chce koalicji z nikim, że podobno jej nie potrzebuje. Ciekawe dlaczego nie powie że nikt nie chce z nim rozmawiać ? Już tym bardziej się dogadać
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
18 10
Kukucki mówi że wrócił dla mieszkańców, ciekawe czy dla tych którzy głosowali na niego do senatu ? Żeby się gada pozbyć w miasta
6 26
Kukucki jako jedyny gwarantuje rozwój miasta, tylko szkoda że zgodnie z wizją swojego mentora grzadziala. Zwykły podnóżek a nie prezydent
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
19 16
Kukucki won do Warszawy!!! Najlepiej zabierz ze sobą Grzadziela tam możecie robić swoje porządki
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
15 7
Pewnie zabrakło funduszy jak trzeba było za sondaż na dd zapłacić 😂
17 14
Nie ma się co dziwić że Lewica ma poparcie 6% jak wystawiają takich ludzi jak Kukucki
17 14
Przecież Lewica to też się go wstydzi, jakoś nie widać wsparcia ze strony lewicy, nie ma nikogo kto go wspiera
17 10
Widocznie kukuckiemu wystarczy wsparcie Grzadziala 😂 nie potrzebuje lewicy jak ma swojego prywatnego mentora i władcę
18 14
Bardzo słabo Panie Krzysztofie, może jednak oszczędzi Pan sobie wstydu i pojedzie do Warszawki przed drugą turą
18 12
Niestety tu decyzję podejmuje ktoś inny niż K.K chociaż imię się zgadza 😂
17 13
Lewica w kraju poparcie 6% zdychająca partia 🤣 a są gamonie które popierają kukułke co samodzielnie to może sobie zrobić kuku kuku
14 16
Najlepszym prezydentem będzie K.Kukucki. Jego kampania jest merytoryczna i żadne plugawe komentarze tego nie zmienią, mieszkańcy to wiedzą.
13 10
Oni wszędzie widzą komunistów, tylko jak KOalicje trzeba robić dla stanowisk to już Lewica cacy..
11 11
Czas na zmianę, dosyć się już nierób z Dabia najadł za nasze podatki a sam swoje wyprowadzał poza granice miasta
11 8
Ludzie Wojtkowski to POzorant, 9 lat okradał nas i płacił podatki za miastem! Człowiek nie ma planu, zżyna wszystko z lewicy, myśli że fotki i poparcie od ludzi z Warszawy zrobi mu wybory. Dosyć już tego
12 13
Marek przestań pisac te komentarze, widać że to wszystko jedna osoba pisze źle o Kukuckim. Człowieku mógłbyś odejść z honorem, miasto podupadło za twoich rządów i jest to niezmiernie smutne. Włocławianie nie wybiorą cie już ponownie.
11 9
Wojtkowski tak nisko upadł, że obiecał pracę członkowi samorządu studenckiego PANS za pomoc w kampanii, posuwa się już do tak desperackich kroków
14 14
QQ wygrywa pod każdym względem.
13 4
Jeśli chodzi o zasługi dla dobrodzieja i zadłużanie miasta to na pewno.
10 13
A zauważyliście, że hashtag #konkretyWojtkowskiego wsiąknął w nicość? Nasz prezydent zdał sobię sprawę z tego, że zostanie to użyte przeciwko niemu. Bo nie ma konkretów Wojtkowskiego, tylko jeżeli już coś, są to #konkretyKukuckiego. Wojtkowski dawał przez lata podpisy pod wszystkim, co mu podsunął Kukucki, czyli godził się na program Lewicy. Tyle jego w cudzysłowie zasługi. Zbędny człowiek, za dużo pieniędzy naszych idzie na jego utrzymanie. Kukucki lepiej poradzi sobie sam.
16 14
Kukucki wygra, bo skupił się na swoim programie, a nie na próbie sprzedawaniu swojej osoby i gadaniu o innych źle jak Wojtkowski. Tylko temu człowiekowi zależy na mieście i wie jak je zmienić na lepsze, co udowodnił zresztą robiąc to przez ostatnie 5 lat. Zresztą te paszkwile to pewnie robota Wojtkowskiego, co widać po desperacji jaka uaktywniła się w nim po wynikach wyborów
13 4
Kukucki to się sprzedał raz na dobrze i teraz będzie spłacał swój dług
14 14
Mój głos idzie do Kukuckiego, miastu potrzebny jest Włocławianin, któremu zależy na mieście. Wojtkowski pokazał, ze mu nie zależy.
15 12
Lewica już się skończyła tak samo jak Pan Kulucki 👋👋👋👋
13 5
Wojtkowski przychodzi do pracy na 3h z czego 2h spędza w saunie – autentyczne info od wtajemniczonych z magistratu. I ten manipulator śmie rozdawać ulotki po mieście rozpowiadając oszczerstwa i kłamstwa o Kukuckim, kiedy to właśnie ON sam oddał budowę ciepłowni w mieście koło MPECu swojemu koledze Karolowi Borkowskiemu. Wiedzą, że nie mają szans z Kukuckim i zagrają wszystkie najbrudniejsze karty, żeby do tego nie dopuścić. Ludzie, nie dajcie się temu lisowi nabrać!
16 9
Widać ekipa kukuckiego w akcji, przecież nikt nie uwierzy że to ktoś realny napisał te wszystkie komentarze jaki to Kukucki super wspaniały 😂😂😂 niech się wykazuje w Warszawie
16 10
Panu Kukuciekimu to niestety zależy, ale nie na Włocławku tylko na układach i sponsorach. Sprzeda nas wszystkich byle by Grządziel miał dobrze
13 12
Wojtkowski usiłuje się łapać wszystkiego co może, tonący brzytwy się chwyta. Obiecał pracę gościowi z samorządu studentów PANSA w zamian za pomoc w kampanii i ten młody przydupas teraz wypisuje 3210 komentarzy pod nickami kończącymi się na cyfry xD. Chodzili i ludziom do drzwi ulotki wpychali w czasie urzędowania godzin pracy
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
18 10
Ciekawe dlaczego Kukucki wydzwania po wszystkich i się chce dogadać skoro taki pewny wygranej ?
19 12
QQ wygra
Ale bilet do Warszawy tam gdzie jego miejsce, nie po to Włocławianie głosowali żeby się gada pozbyć żeby teraz wracał jak bumerang
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
15 10
QQ obiecał wszystkie miejskie spółki za koalicję z PIS, a podobno taki honorowy kabaret ten to zrobi wszystko żeby wygadać chociaż po tym jak się sprzedał już nic gorszego go nie może spotkać
18 1
Szczęśliwej drogi już czas 👋👋👋👋
17 19
Panie Senatorze ma pan nasze poparcie, miasto potrzebuje zmian.
15 3
Miasto bardzo potrzebuje zmian, kukuckiego wcale
17 20
Murem za Kukuckim, Wojtkowski za MUREM!!!
17 4
Grzondziekuku też za murem tak jak cała lewica targowica w Polsce!
17 3
A ktoś może się w końcu zainteresuje powiązaniami naszego prezydenta z byłą szefową (była w PO) Śródmieście Cafe, która została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą? Jak to jest, że przez lata Wojtkowski odwiedzał Cafe i nic nie wiedział o przestępczej działalności swojej koleżanki z partii? Ponadto została ona powołana przez naszą Radę Miasta na ławnika sądowego i też nikt nic nie wiedział? Mieszkanie na Celulozowej też dostała przypadkiem?
17 16
Kukucki nie potrzebuje niczyjego poparcia, wygra i bez poparcia PiS. I tak powinien zrobić, niech się nie układa, może rządzić samodzielnie. Liczbę zastępców zmniejszyć do 2 i naprawiać to miasto.
22 12
Skoro nie potrzebuje poparcie to dlaczego wydzwania do wszystkich i się prosi ? Obiecał już wszystko co mógł byle by dostać poparcie. Nawet u Maciaka był
1 7
Przecież Wojtkowski i Maciak to najlepsze ziomki. Ten drugi wyprodukował ten fałszywy wywiad o Kukuckim na zlecenie pierwszego. Start w wyborach Maciaka miał obniżyć procenty Kukuckiemu. Maciak to część układu Lubraniec niestety.
20 15
Qq miał poparcie do senatu bo nikt go tu nie chce !!!!!!
1 4
Masz rację! Nikt, czyli Wojtkowski, tutaj go nie chce! 😀😀
20 11
QQ dostał wskazówki od swojego mentora że ma obiecać wszystko wszystkim byle by tylko zyskać poparcie i tak właśnie robi tylko nikt nie chce z kukiełką rozmawiać
6 5
Wszyscy już powoli przechodzą do Kukuckiego. Następuje rozkład włocławskich struktur PO. I dobrze, bo nie chciałbym, żeby ani PO, PiS współrządzili. Po wynikach wyborów KK dostał bardzo, bardzo dużo telefonów od osób najbliższych Wojtkowskiemu.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
17 9
Zadłużenie Włocławka, Od 2019 zastępcą Krzysztof Kukucki
2019 44,7 mln.
2020 53 mln.
2021 105 mln
2022 98 mln.
2023 113 mln.
2024 168 mln.
3 4
Wszystko podpisane i aprobowane przez M. Wojtkowskiego
W końcu to jego plan, nie?
15 6
Tylko pan Kszysztof ❤️
11 10
Ludzie od Wojtkowskiego wjechali na jeszcze niższy poziom propagandy. Przypisywanie sobie zasług nie wyszło, sfabrykowane wywiady i listy do skrzynek nie wyszły. Teraz WF-iste zaprzęgli do wypisywania komentarzy w internecie o treściach złośliwych, Wojtkowski sam zaczął chodzić po klatkach schodowych i pukać ludziom w drzwi (w godzinach pracy), a co to jeszcze inni wypisują do ludzi na fejsie namawiając do głosowania NA Wojtkowskiego co jest w ogóle przestępstwem wyborczym. Jak chodzi o uchowanie posadek to potrafią się zmobilizować, szkoda że przez lata olewali mieszkańców, pozbawiając swoje działania wartości.
7 11
Wojtkowskiego tak boli ta utrata posadki, łohohoho, 25 tysi miesięcznie, do czego jeszcze dojdzie przed drugą tura? Zjedzie się całe towarzystwo z Warszawy, może kolejna uloteczka, jakiś grządzielowy hejcik, i wszystko to na marne.
Włocławianie chcą zmiany!
8 15
KK jest przygotowany merytorycznie, ma pomysł na nasze miasto. Wybieramy Kukuckiego w drugiej turze. KK ma nasz głos i tyle, stop hejt
7 12
A Zazamcze tak boli Wojtkowskiego bo sam sobie klakier nacykał fotek przy przejściu. Tylko potem musiał się z tego tłumaczyć.
Przejście wywalczył św. p. Czesław Zarzeczny i to dzięki staraniu Lewicy udało się doprowadzić do jego budowy. Wojtkowski zupełnie o tym zapomniał.
11 5
Czy to prawda, że w przypadku wygrania prezydenta Kukucki na dogadane z Tuskiem wstąpienie do PO?
16 2
Poniżej 7% w skali kraju to porażka lewicy z którą nikt się nie będzie liczył, tym bardziej nikt się nie będzie liczył z lewicowym prezydentem, który jedyne co uzyskał to dzięki dopłatom z pisu.
7 6
Wojtkowski podobno chce zrezygnować z drugiej tury za dobrze płatną posadkę w Anwilu. Mógłby po prostu odejść z honorem.
7 8
Z Wojtkowskim nawet ludzie z PO się nie liczą. Calbecki go nie szanuje, szpital zdegradowali razem, nie umiał 10 lat wywalczyć pieniędzy od własnego ziomka z partii. W Warszawie jego gloa nic nie będzie znaczył
3 13
Z Wojtkowskim nawet ludzie z PO się nie liczą. Calbecki go nie szanuje, szpital zdegradowali razem, nie umiał 10 lat wywalczyć pieniędzy od własnego ziomka z partii. W Warszawie jego gloa nic nie będzie znaczył
2 13
Przecież Kukucki wygra to z łatwością i to zmiażdżąca przewagę. W najlepszym wypadku Wojtkowski może liczyć na 5% od Maciaka, ale wątpię żeby nawet wyborcy Maciaka chcieli głosować na MW. Także 70% do 30% dla KK
14 0
To prawda macie dużo zadań do zrobienia dla mnie na zazamczu!
11 1
QQ to się nawet lewica wstydzi z poparciem na poziomie 6%. Jakoś nie widać wsparcia ze strony jego partii, wstydzą się że się sprzedał za lakierki
11 3
Kukucki wygra z łatwością bilet w jedną stronę do Warszawy tylko szkoda że nie zabierze ze soba swojego sponsora grzadziela
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
11 1
Swoją drogą dość śmieszna sytuacja najpierw sam się sprzedał teraz kupuje innych kabaret chodzi tylko o kasę kto ma i da wiecej
11 1
Ciekawe co by qq zrobił bez swojego sponsora ile procent poparcia by wtedy miał, pewnie 6% jak cała lewica
10 1
Nie chce prezydenta z nic nie znaczącej partii dla której tylko aborcja w głowie, co gorsza co to za prezydent za którego rządzi jego sponsor. Najgorsze że mnie oszukał w wyborach senackich.
9 1
Kukucki na zafsze, hodzilismy razem do szkoły pamiętam zafsze był sympatyczny hociarz podatny na fplywy innnyh
7 4
Widać jacy ludzie popierają kunickiego, bo przecież nikt kto jest w miarę inteligentny na niego nigdy nie zagłosuje
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
2 6
Wszystkie powyższe komentarze i lajki napisane i zrobione przez jedną osobę z PO. Wymyślanie kolejnych bezsensownych historyjek, Kukucki wygra i chociaż byście 20 kolejnych wywiadów spreparowali, niczego to nie zmieni, bo mieszkańcy chcą zmiany.
3 6
Wszyscy już powoli przechodzą do Kukuckiego. Następuje rozkład włocławskich struktur PO. I dobrze, bo nie chciałbym, żeby ani PO, PiS współrządzili. Po wynikach wyborów KK dostał bardzo, bardzo dużo telefonów od osób najbliższych Wojtkowskiemu. 04:47, 14.04.2024
3 6
Murem za Kukuckim, Wojtkowski za MURem!
2 3
Mórem za Grządziel... za kukuckim
1 0
To prawda, mamy tu dużo do zrealizowania. Jeszcze wszyscy mieszkańcy będą w szoku co można wymyślić żeby zarobić 😏
1 0
Proszę tu nie szaleć bo zrobimy spalarnie na każdym osiedlu, bedzie sprawiedliwie
1 1
Dlaczego dd usuwa komentarze ludzi którzy mają obiekcje co do Pana Kukuckiego a zostawia hejtujace MW
1 2
Wszyscy pracownicy grzadziela mają nakazane żeby głosować na qq gdzie tu demokracja?
4 0
Wojtkowski miał 10 lat, żeby zrobić coś z tym miastem. Zrobił wielkie nic. Szpital podupada mimo tego, że Całbecki z PO jest Marszałkiem Województwa. Wojtkowski nie umie współpracować. Teraz się reklamuje, ze on jest gwarancją pieniędzy, bzdura. Gdyby tak było, Całbecki nie dawałby pieniędzy tylko na Toruń i Bydgoszcz. Kukucki pozyskał finanse od rządu PiS. Dało się? Dało.
3 1
Kukucki 70%
Wojtkowski 30%
Tak będzie
2 0
Czy Wojtkowski zmuszał swoją córkę do głosowania na Kukuckiego do senatu co jest przestępstwem wyborczym? Sam się przyznaje w jednym z wywiadów
2 1
Miasto potrzebuje zmian, zbyt długo było zaniedbywane. Dlatego Kukucki spokojnie wygra
3 0
Wojtkowski jest na tyle żałosny, że w swojej reklamie przywołuje krajowe poparcie jego partii a nie swoje własne xd. Wstyd, wybory regionalne to nie wybory krajowe. Boli prawda, że mieszkańcy juz go nie chcą, a raczej boli go utrata 30 tys miesięcznie, bo mieszkańcy go nie obchodzą
0 4
Skoro Kukucki spokojnie wygra to chyba nie ma potrzeby wypisywać tych bredni w komentarzach, czy może jednak wygrana nie jest taka pewna? Bo qq wraz ze swoją drużyną już wiedzą że nikt nie jest *%#)!& i nikt na niego nie zagłosuje ?
1 0
Chyba nie jest taka pewna skoro chodzą po mieście i głosy próbują kupić za 100zl, Grządziel nie żałuje na pupilka
1 1
Żenująca forma kampanii, oczernianie MW w komentarzach żeby zyskać poparcie. A podobno to MW stosuje brudną kampanię. QQ jedyne co ma do powiedzenia to to że wszystko sam wymyślił sam zrealizował. Celulozową piękne osiedle biorąc pod uwagę że zbudowane przez jedną osobę przeważnie takimi projektami to się zajmują ogromne firmy
2 0
To nieoczernianie tylko prawda. Wojtkowski to chytry lis, który wiedzie luksusowe życie z limuzynkami, saunami i... już nie powiem czym jeszcze, bo to wstyd dla jego żony i rodziny, a wszystko za nasze pieniądze. Nie robi w zamian dla miasta nic. Ten człowiek zasługuje na największą pogardę, nie zna pojęcia moralności, zrobi dla pieniędzy wszystko. Taki człowiek nie może dalej rządzić naszym kochanym miastem. To tyle ode mnie.
2 0
Oszust jest jeden i siedzi w ratuszu. Ten, który oszukuje Włocławian od 10 lat i ma nas za idio tów. Nie wiem jak mogłem oddać głos na tego kanciarza w 2014. Tyle obietnic, tyle nowych miejsc pracy miało być. Gdzie jest Centrum Energia Włocławek, sztandarowy punkt jego programu? Gdzie filharmonia obiecana 10 lat temu? Nie będzie niczego, bo to zwykłe, puste słowa. Nic dziwnego, że mieszkańcy postawili na Kukuckiego.
2 1
Celulozowa to w całości zasługa Lewicy i Kukuckiego, obiecali i zrobili, pokazali że mogą współpracować nawet z tak odmiennym poglądowo PiSem. Lewica jest częścią koalicji więc i tutaj nie powinno być żadnych problemów.
2 1
Najwyższy czas na zmianę rezydenta. Prezydentem Włocławka powinien być Włocławianin.
1 2
Panie Kukucki, to nie był Pana zespół tylko zespół Urzędu Miasta opłacanych z moich podatków tak jak Pan urzędników
1 1
Lewica obiecała kładkę i kładkę zrobiła. Wojtkowski obiecywał krocie w sprawie stadionu i stadion jaki był taki jest, ruina
Szkoda, że Kukucki nie wygrał już w 2018
2 1
Żenująca forma kampanii, oczernianie MW w komentarzach żeby zyskać poparcie. A podobno to MW stosuje brudną kampanię. QQ jedyne co ma do powiedzenia to to że wszystko sam wymyślił sam zrealizował. Celulozową piękne osiedle biorąc pod uwagę że zbudowane przez jedną osobę przeważnie takimi projektami to się zajmują ogromne firmy 😲😲
2 1
Ciekawe jak qq spłaci swój dług po przegranych wyborach ? 1,5 miliona zainwestowane w kampanię trzeba będzie oddać tylko skąd ?
2 1
Prawda jest taka że Kukucki był tylko zastępcą, co oznacza że realizował czyjeś pomysły więc celulozowa to nie jest jego zasługa tylko prezydenta. On był tylko chłopcem na posyłki i jeżeli wygra to nadal będzie tylko szefem będzie ktoś inny
0 1
Andrzejku, współczuję ci.
2 1
Z grzadzielem Kukucki nigdy nie będzie niezależnym prezydentem !!!!!
2 1
Panie wice ministrze może coś Pan powie odnośnie podatku katastralnego ? Proszę się pochwalić pomysłem którego jest pan realizatorem
2 1
Senator się nie popisał w Warszawie, ewidentnie sobie nie radzi bez mentora w wielkim mieście i teraz gad chce nam do Włocławka wrócić
2 1
Tutaj też mam mnóstwo pomysłów, jak tylko wygramy wybory przejdziemy do realizacji. Gwarantuję wam świetną zabawę, przynajmniej dla mnie 🫢🫢
2 2
Panie K... Zabierz pan tego swojego nie w pełni umiejącego mówić po polsku radnego ..Jak on napisze interpelację ??? Jak on pisać po polsku nie potrafi ..
Jaki radny taki jego prezydent ...
Żenada ....!!!!
1 1
Wojtkowski nie ma żadnego poparcia, wygrał w 2018 tylko dlatego że poparł go Kukucki, inaczej rządziłby Chmielewski. Kukucki już wtedy powinienbył wygrać.
2 1
To nieoczernianie tylko prawda. Wojtkowski to chytry lis, który wiedzie luksusowe życie z limuzynkami, saunami i... już nie powiem czym jeszcze, bo to wstyd dla jego żony i rodziny, a wszystko za nasze pieniądze. Nie robi w zamian dla miasta nic. Ten człowiek zasługuje na największą pogardę, nie zna pojęcia moralności, zrobi dla pieniędzy wszystko. Taki człowiek nie może dalej rządzić naszym kochanym miastem. To tyle ode mnie.
1 1
Człowieka należy oceniać po jego czynach, inaczej każdemu można dopisać wszelkiego rodzaju oszczerstwa. Faktem jest, że Kukucki i Lewica jako jedyna partia spełnili dużą część swoich obietnic z programu Lepszy Włocławek, i że to Kukucki harował jak wół jako zastępca ds. inwestycji, podczas gdy Wojtkowski wylegiwał się w saunie. Że to Kukucki pozyskiwał środki dla miasta i rozmawiał z mieszkańcami, podczas gdy Wojtkowski zaczął urządzać spotkania dopiero w okresie kampanii. Że to Kukucki mieszka we Włocławku, a Wojtkowski w Lubrańcu. To Kukucki zostanie prezydentem 21.4.2024.
3 1
Celulozowa to projekt Kukuckiego i Lewicy - w ich programie był w 2018. Wojtkowski złożył tylko podpisik. Zresztą Wojtkowski w życiu nie potrafiłby uzyskać dofinansowania od PIS.
Kukucki uratował Wojtkowskiemu tę kadencję, takie są fakty.
1 1
Nie lubię go, jako człowiek nie jest godny tej funkcji, ale będę na niego głosował jako na mniejsze zło bo....Wojtkowski musi PRZEGRAĆ. Też jest ludzką i społeczną szują!
1 0
Człowieka należy oceniać po jego czynach, inaczej każdemu można dopisać wszelkiego rodzaju oszczerstwa. Faktem jest, że Kukucki i Lewica jako jedyna partia spełnili dużą część swoich obietnic z programu Lepszy Włocławek, i że to Kukucki harował jak wół jako zastępca ds. inwestycji, podczas gdy Wojtkowski wylegiwał się w saunie. Że to Kukucki pozyskiwał środki dla miasta i rozmawiał z mieszkańcami, podczas gdy Wojtkowski zaczął urządzać spotkania dopiero w okresie kampanii. Że to Kukucki mieszka we Włocławku, a Wojtkowski w Lubrańcu. To Kukucki wygra, bo na to zasłużył.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz