Zamknij

Chmielewski apeluje do wyborców i atakuje Wojtkowskiego. Prezydent zaniedbuje potrzeby seniorów?

15:30, 24.10.2018 . Aktualizacja: 11:30, 25.10.2018
Skomentuj Jarosław Chmielewski zaatakował prezydenta za brak odpowiedzi na prośbę stowarzyszenia. Fot. Natalia Seklecka Jarosław Chmielewski zaatakował prezydenta za brak odpowiedzi na prośbę stowarzyszenia. Fot. Natalia Seklecka

Na pierwszej konferencji prasowej przez drugą turą wyborów samorządowych Jarosław Chmielewski prosił o poparcie wyborców, którzy w pierwszej turze nie zagłosowali ani na niego, ani na urzędującego prezydenta. Krytykował też Marka Wojtkowskiego za to, że w 2016 roku nie podjął współpracy ze stowarzyszeniem Przycisk Życia.

Kandydat Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Włocławka podziękował mieszkańcom za wszystkie oddane na niego głosy, a także za sam udział w wyborach. Wystosował także apel do tych włocławian, którzy poparli w pierwszej turze Dariusza Grudzieckiego, Emanuela Kalejaiye, Krzysztofa Kukuckiego, Jacka Kuźniewicza, Macieja Maciaka, Dariusza Wesołowskiego i Eugeniusza Wypijewskiego.

- Chciałbym przede wszystkim zaapelować do tych, którzy poparli moich kontrkandydatów, żeby 4 listopada oddali swój głos na Jarosława Chmielewskiego – mówił podczas spotkania z mediami Chmielewski. – Proszę państwa o to, żeby nie zmarnować swojego głosu, żebyśmy mogli mówić, że Włocławek się rozwija, że jest miastem, które może tchnąć dodatkowy impuls w województwo kujawsko-pomorskie. Myślę, że Włocławek zasługuje na to, żeby dużo się działo i są ku temu możliwości. Mój kontrkandydat, Marek Wojtkowski przez cztery lata pokazał niestety, że nie potrafi tego robić. Te 31 755 osób, które oddały głowy na innych kandydatów niż obecnie urzędujący prezydent, dzisiaj może zagłosować na dynamizm i silne miasto, czyli na Jarosława Chmielewskiego.

Dowodem na to, że Włocławek potrzebuje zmiany, jest zdaniem Chmielewskiego fakt, że prezydent Wojtkowski nie zaangażował się we wsparcie projektu stowarzyszenia Przycisk Życia z miejscowości Zabrzeg. Organizacja zgłosiła się do miasta 28 listopada 2016 roku z propozycją współpracy przy bezpłatnym wsparciu osób starszych. Osoby objęte programem miałyby możliwość naciśnięcia w razie potrzeby Przycisku Życia, który gwarantowałby przysłanie na miejsce służb ratunkowych bez potrzeby wyjaśniania, co się dzieje.

- To jest sytuacja, która nie powinna mieć miejsca – stwierdził kandydat PiS na prezydenta Włocławka. – Ta oferta była całkowicie bezpłatna i dotyczyła zainstalowania przez mieszkańcu, przede wszystkim seniorów, Przycisku Życia. On ma różne formy dotyczące powiadomień 24 godziny na dobę. Przez 24 godziny na dobę w sztabie kryzysowym jest ktoś, kto czuwa nad tym, skąd impuls został wysłany. Chodzi o osoby, które np. gorzej się poczuły i nie mogą mówić, nie wzięły insuliny czy mają inne schorzenia.

Chmielewski tłumaczy, że wsparcie miasta miałoby dotyczyć rozpropagowania akcji i pomocy w dotarciu do osób potrzebujących pomocy, np. przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie. Dodaje, że prawdopodobnie inicjatywa mogłaby być realizowana przez stowarzyszenie bez pomocy samorządu, jednak dla organizacji pozarządowych, które nie czerpią korzyści ze swojej działalności, ważne jest, by miasto wspierało ich projekty.

Zdaniem kandydata PiS brak reakcji Marka Wojtkowskiego na propozycję stowarzyszenia świadczy o tym, że obecny włodarz zaniedbuje ważne potrzeby mieszkańców, w tym przypadku osób starszych. Sam deklaruje natomiast, że kiedy zostanie prezydentem, nawiąże współpracę ze stowarzyszeniem Przycisk Życia.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(193)

NIEdlaChmielewskiegoNIEdlaChmielewskiego

169 203

Nie dajcie się zmanipulować temu Panu... TAK dla Marka Wojtkowskiego! 15:41, 24.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

TAK TAK TAK TAK TAK TAK

82 73

TAK dla JAROSŁAWA CHMIELEWSKIEGO!!! 15:52, 24.10.2018


Lubraniec-nieLubraniec-nie

58 29

Zobaczcie jak po raz kolejny wyborcy ocenili Panią Wojtkowską. Znowu przegrała wybory do rady powiatu. Czas wysłać jej do Lubrańca męża, aby miał dużo czasu dla rodziny. Byle nie Wojtkowski! 18:31, 24.10.2018


elemelekelemelek

55 53

brawo panie Jarku!!!!
ma Pan mój głos oraz całej mojej rodziny
Z tego co wiem dużo osób co nie głosowało w 1 turze teraz pójdą głosować na Pana
nie chcemy tu żadnych parad równości w tym mieście 18:42, 24.10.2018


Wojtek tak zrobiłWojtek tak zrobił

11 11

Słuchajcie kochani wyborcy. Nie wiem czy ten komentarz będzie w całości dodany, ale proszę Was o przeanalizowanie programu Pana Wojtkowskiego z roku 2014 i na czym się skończyło:
- program komunalnego budownictwa mieszkalnego , w wyniku którego ok.400 rodzin otrzyma tanie mieszkania na wynajem. 4 lata czekałem na to. I musiałem w końcu kupić.
- projekt organizacji robót publicznych w mieście. Można zobaczyć ten projekt ?
- Rewitalizacja Centrum Miasta. Mówimy o stanie ukwiecenia Placu Wolności ?
- Obniżymy podatki lokalne i daniny na rzecz miasta. O ile zostały zmniejszone ?
- Program zagospodarowania Zalewu Włocławskiego. Proszę o upublicznienie tego programu.
- Zwiększymy aktywność miasta w sięganiu po fundusze unijne. O ile została ona zwiększona ?
- Do 2018 większość dróg w mieście zostanie wyremontowanych. I jak poszło ?
- W ciągu 3 miesięcy od objęcia urzędu prezydenta, przedstawimy mieszkańcom szczegółowy plan remontów i odnowy ulic wraz z chodnikami. Chętnie zobaczę taki twór. Gdzie go można zobaczyć ?
- Doprowadzimy do realizacji szybkiego, odpowiadającego standardom europejskim połączenia Włocławka z autostradą A1 w Pikutkowie. Można gdzieś zobaczyć to połączenie ?
- Za jeden z priorytetów uznajemy budowę alternatywnej trasy nr 91. No wyszło pięknie, prawda ? a gdzie ona jest ? Bo chyba nie we Włocławku.
- Projekt połączenie osiedla Michelin z ulicą Kruszyńską ? jakieś konkrety ?
- Przygotujemy tereny pod budowę domów jedno i wielorodzinnych - to gdzie można się budować ?
- Wdrożymy inteligentny system zarządzania ruchem w mieście, poprzez udrożnienie skrzyżowań, system informacji wizualnej o utrudnieniach w ruchu oraz wolnych miejscach parkingowych w części miasta objętą płatną strefą parkowania. No tutaj to faktycznie błysnęliście, wielki szacunek. A tak na poważnie to gdzie to jest ?
- Rozpoczniemy realizację planu zapewnienia mieszkańcom niezbędnych miejsc w przedszkolach i żłobkach. Proszę wskazać gdzie można teraz oddać dziecko do żłobka ?
- Rozpoczniemy nowy wymiar współpracy międzynarodowej poprzez zainicjowanie nowych, aktywnych relacji z miastami partnerskimi i innymi zagranicznymi partnerami. Chętnie o tym poczytam, bo ten tekst to dotyczy Brześcia Kujawskiego chyba.

Panie Marku,
Jestem osobą młodą, wierzącą w rozwój tego miasta. Ale Pan tego nie ogarnął. I mimo mojej niepewnej decyzji ZAGŁOSUJĘ na Pana Chmielewskiego. 09:56, 25.10.2018


paranormalparanormal

1 5

ja tak dla pana jarka widze ze to pan sie daje manipulowac czysta kontrowersja ten czerwony włocławek czas go zmienic na niebieski czyli PIS 11:44, 26.10.2018


reo

ZenadaZenada

144 72

Zamiast gadać o sobie, to tylko krytyka. Dość tego! 15:43, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

annusiaannusia

49 28

a jak nie krytykować jak dał ciała na całej linii? dobrze, że teraz wypływają takie kwiatki. Prezydent nie współpracuje z instytucjami, stowarzyszeniami - dlaczego? z czego to wynika? przy takim postępowaniu nie mamy co liczyć na jakikolwiek rozwój.
15:52, 24.10.2018


eljoteljot

83 48

Znam i lubię Jarka od lat, jednak wydaje mi się jak gdyby tego wyścigu o fotel Prezydenta Miasta nie chciał wygrać. 15:45, 24.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

LllLll

8 3

Sam twierdzi, co innego. 20:08, 24.10.2018


szkopułszkopuł

9 2

a zamieniłbyś 60 tys pensji na 12 tys?? 09:10, 25.10.2018


dddd

3 2

Nie ma wyboru, musi byc Prezydentem inaczej nie bedzie dochodow. Anwil mial byc tylko tymczasowy, taki uklad ! 06:58, 26.10.2018


as 1as 1

0 0

Przegra to o Anwilu może zapomnieć !!! mlaskacz nie popuści :))) 20:37, 29.10.2018


Czerwona_GnidaCzerwona_Gnida

131 83

Obecny prezydent oraz jego partia nic nie zrobili dla Włocławka ci widać że się chociaż starają, był Premier, był Prezydent i widzieli co, gdzie i jak jest potrzebne naszemu miastu. Na województwo i układy PO-PSL nie mamy co liczyć. 15:49, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hehehehe

15 8

Prawda byli i to wszystko. Myślisz że jak przyjechali to teraz zrobią coś żeby u nas się zmieniło hehe. Jak mieli nas w d..e tak będą nadal mieli. Niestety taka prawda. Jakoś radnym był Chmielewski tyle lat hmm i tak myślę czy coś zrobił dla włocławka. Tylko co pamiętam to blokował projekty. Tyle zrobił dla włocławka. Jego postawa pokazywała ze raczej za rozwojem włocławka nie jest. Tylko dbał o swoje interesy i jak będzie prezydentem tez tak będzie. 22:25, 24.10.2018


rosekrosek

125 78

tylko jareczek na prezydenta ten wojtkosiu nie potrafil dziur na rondach i na miescie pozalepiac a o innych rzeczach szkoda gadac a zima idzie cale lato i jesien byla na te sprawy piekna on chyba po ulicach wloclawskich nie jezdzi tylko lubraniec mu w glowie takie zycie marnego pseudo prezydencika 15:53, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poipopoipo

143 79

Szanowni Państwo!!! Wybór Marka Wojtkowskiego na koleją kadencję - to pchanie Włocławka w czarna otchłań!!! Facet miał swoje pięć minut i ich nie wykorzystał... mało tego to jeszcze miał przez dwa lata rząd PO-PSL oraz całą kadencje "swoich" w sejmiku wojewódzkim. I co z tego? NIC!!! Bydgoszcz i Toruń prężą muskuły a Włocławek upada... 15:57, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PytaniePytanie

19 17

A myślisz, że Pan Chmielewski zrobi to inaczej ? 19:13, 24.10.2018


żaden wybór żaden wybór

68 51

Nie idę na tę farsę , nie chcę być zmuszony do głosowania PO-PiS , bo to zaden wybór. Pan Chmielewski przez 2 lata był przew.Rady Miejskiej czyli był ponad prezydentem i co zrobił poza pozowaniem z nim do zdjęć? Podpisywał Wojtkowskiemu wszystkiexgody na wyjazd służbowym samochodem do Sopotu na szkolenia z technik manipulacji ludźmi , czy na mecze Anwilu po calej Polsce dla Marka i Barbary .Chmilewskiemu nie zależy na prezydenturze -w Anwilu ma 60 K na miesiac 16:00, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niezdecydowanyniezdecydowany

78 18

Zagłosuje na Pana, jak Pan odpowie jak Pan zamierza skutecznie rządzić , kiedy w Radzie Miasta jest 8 posłów z PO i 7 z SLD (razem 15 :)), a Pana kolegów z PIS tylko 9. 16:02, 24.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PISPIS

25 13

jak PO-SLD będzie to nic nie ruszy w tym miescie , będzie to samo ! 18:17, 24.10.2018


zawislakzawislak

13 5

Wystarczy koalicja PIS - SLD,gospodarczo i społecznie są bardzo blisko. 23:44, 24.10.2018


niezdecydowany mówi niezdecydowany mówi

5 1

o jakich posłów Ci chodzi???? to żeś poleciał na Wiejską a tu zielony rynek chodzi. Mniemam żeś nie w temacie i podejmując polemikę zgłębiaj wiedzę kto to kto. Dla ułatwienia Radny miasta jest Radnym, Poseł na sejm jest posłem. Pomijając fakt ze wielu zasługuje na mianio osła. 00:36, 25.10.2018


Mieszkaniec miastaMieszkaniec miasta

95 67

Panie Jarku miał Pan mój głos w pierwszej i będzie miał Pan głos w długiej turze wyborów, liczę na Pana współprace z mieszkańcami i tą dostępność dla mieszkańców, w końcu prezydent ma być również dla nas mieszkańców a jak szczur Pan W chować się po kontach i zasłaniać zastępcami. 16:02, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co to Co to

36 2

Ten Program już działa: "Rozwiązania tego typu stosowane są szeroko za naszą zachodnią granicą, w Polsce dopiero raczkują. Wojewódzki pilotażowy system opiekuńczo-ratunkowy składa się z nadajników umożliwiających szybkie wezwanie pomocy w sytuacji zagrażającej zdrowiu lub życiu (np. upadku) oraz centrum operacyjnego, w którym odbierane są sygnały alarmowe od podopiecznych 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Objętych nim zostanie 55 starszych osób w całym regionie. Uczestnicy musieli dostarczyć m.in. przygotowaną przez lekarza informację o stanie zdrowia i przewlekłych chorobach, przyjmowanych lekach, czy alergiach.

Nadajniki z komunikatorem audio umocowane są w bransoletkach, które seniorzy będą stale nosić na ręce. Wciśnięcie przycisku alarmowego uruchamia pomoc. Najpierw z podopiecznym próbuje się skontaktować opiekun z centrum operacyjnego. Stosownie do sytuacji, zawiadamia rodzinę, innych bliskich lub sąsiadów, albo np. wzywa karetkę ratunkową. Bransoletki zostały też wyposażone w czujnik upadku, licznik kroków, pomiar tętna oraz geolokalizację (wyłącznie na prośbę zainteresowanego). Niepokojące wskazania tych parametrów spowodują alert w centrum operacyjnym i podjęcie odpowiednich działań przez dyżurujące tam osoby. Wskaźniki w bransoletce przekażą też do systemu informację na temat poziomu ładowania baterii oraz sygnał w przypadku jej zdjęcia.

Wszyscy uczestnicy pilotażu otrzymają bransoletki w najbliższych dniach. Pierwsze zostaną wręczone przez marszałka Piotra Całbeckiego podczas wtorkowej uroczystości. Seniorzy i ich opiekunowie zostaną też przeszkoleni w obsłudze tego sprzętu."
16:08, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

J.Ch. - ma racjęJ.Ch. - ma rację

6 5

W Polsce taki system opieki działa już co najmniej od roku! Wiem, ponieważ rozmawiałem telefonicznie wiele razy z urzędnikami w miastach, w których już to wprowadzono i taki system działa. Rozmawiałem o tym także z Zarządem Miasta, ale bez efektu!
Mógłbym wyliczyć jeszcze wiele pomysłów, jakie są w innych miastach, np. w Starachowicach.
Pan Wojtkowski niezłym gestem darowywał należności podatkowe firmom, ale ze wsparciem finansowym w grupowym działaniu osób w wieku słusznym - już tak łaskawie nie było.
Niestety, nie nagrałem tych spotkań i rozmów i jak widać czasem nagrywanie bywa konieczne jak u Maciaka.
System monitoringu nazwałem wg własnego punktu widzenia: MODEM.
M - iejski
O - środek
D(e) - ozoru
M - edycznego.
-----------
Nie tylko to przekazywałem, ale nie jest moją rolą tutaj się afiszować.
Zainteresowanie Zarządu Miasta osobami niepełnosprawnymi, schorzałymi, starszymi - ze strony ratusza było zdecydowanie zdawkowe. Stopień rozwiązywania problemów - moim osobistym zdaniem - był zdecydowanie niewystarczającym w rzeczywistości działaniem i zainteresowaniem problematyką życia osób starszych.
Przez całą kadencję Wojtkowskiego byłem starałem się być blisko tych spraw i wiem, jak de facto było.
...i żeby chociaż to było wszystko.
-------
Na ten temat można byłoby wygłosić cały (niemiły) referat. 20:24, 24.10.2018


BelzeBelze

40 17

Do redakcji - weźta to poprawta:

Mój kontrkandydat, Marek Wojtkowski przez cztery lata pokazał niestety, że nie potrafi tego robić. Te 31 755 osób, które oddały głowy na innych kandydatów...
Co to kur. ma być, jakie głowy 16:15, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca22wyborca22

100 66

Proszę wszystkich dajcie szansę
Chmielewskiemu, Wojtkowski to porażka dla Włocławka. Czy ludzie tego nie widzą. Wzbijcie się ponad partyjność. 16:17, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Laska Laska

29 23

Jestem za Chmielewskim 17:36, 24.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BykuByku

85 55

Ponad 30 tysięcy osób nie chce wojtkowskiego na prezydenta to o czymś świadczy 16:23, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

yhyyhy

18 4

Te samo 30 tys. nie zagłosowało na Pana Chmielewskiegow pietwszej turze, wiec slaby argument. 21:58, 24.10.2018


EmerytEmeryt

66 20

Panie Jarku, lepiej niech pan powie jak chce uratować zadłużone przez obecną władzę Spółki Miejske, moze zamiast partyjniaków jak robią obecni przywrócić pracowników , którzy dobrze zarządzali, przecież Saniko tonie w długach.Tym Pan przekonuj wyborców, a nie atakiem, bo skończysz Pan hak Jaki. Życzę powodzenia ! 16:47, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MnichMnich

19 4

Popieram atak na Wojtkowskiego to głupota. 17:13, 24.10.2018


SylwSylw

31 31

Właśnie, przecież jak on wygra to nic sie nie zmieni, znowu z Kukuckim będą w koalicji, oni już pokazali co potrafią jeden się tylko uśmiecha , a drugi gada i nic poza tym, miasto zadłużona dziura 16:52, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoparzonaPoparzona

93 84

NIE dla Chmielewskiego
NIE dla pomników Kaczyńskich na każdym rogu
NIE dla orkiestry dętej finansowanej z naszych podatków
NIE dla ch a m s t w a sejmowego
NIE dla poniżania ludzi (lot , pielęgniarki)
NiE dla krętactwa na 100% NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
16:58, 24.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

psychiatrapsychiatra

22 16

Zapraszam na wizytę, koniecznie !!! 17:05, 24.10.2018


poipo poipo

23 14

Nie dla:
WYŁUDZEŃ VAT
PRACY DO 67 LAT ALBO I DO ŚMIERCI
DLA UCHODŹCÓW
OGRABIANIA LUDZI ZE SKŁADEK OFE
OBNIŻANIA ZASIŁKU POGRZEBOWEGO....... ITD....
17:30, 24.10.2018


Do poparzonaDo poparzona

21 8

Fanatyzm doprowadził do obłędu! 17:36, 24.10.2018


nie dla POnie dla PO

9 10

nie dla PO NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 21:12, 24.10.2018


doremifasola si doremifasola si

2 0

Nie dla ,,farbowanego lisa" Z. Lewandwoskiego, który porzucił dla kariery sld i poszedł ta szuja jedna do pis -u. Oto wasz człowiek, bez honoru i ambicji. 20:49, 25.10.2018


Jola65Jola65

62 67

Jak zwykle atak ale my wyborcy widzimy to i pamiętamy jak przedstawiciele PIS utrudniali i uniemożliwiali podjęcia ważnych decyzji dla rozwoju miasta. Jestem za panem Markiem Wojtkowskim widząc co zrobił dobrego dla włocławian i miasta LZK na poziomie europejskim, ulice naprawione i nowe, remont mostu, przebudowa szkoły nr.9 , MOPR na ulicy Stodólnej i Chmielnej, park Sienkiewicza . Wiele jeszcze mogłabym wymienić czy to jest nic? 17:03, 24.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jak112Jak112

9 7

dla konkurentów liczy się ŚWIEŻOŚĆ a widać jakie zmiany zaszły jak PIS rządzi w sejmie... 17:04, 24.10.2018


zawislakzawislak

7 4

Jakie te ulice poprawione?a gdzie nowe?Most w połowie,przebudowa ul.Grodzkiej to tragedia - wykonana częściowo.Kiedy będzie otwarty/obiecany cztery lata temu/ przejazd na ul.Kaliskiej?kiedy będzie obiecane 300 miejsc pracy?co z mieszkaniami? Wiele jeszcze mógłbym wymienić . 23:58, 24.10.2018


Izabella1&&Izabella1&&

73 57

Word Anwil teraz prezydentura? DOŚĆ PiSowskiego kłamstwa i bzdur!!! 17:03, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

anabellaanabella

30 19

Dosyć peowskiego kłamstwa i zadłużania miasta, hipokryto 17:08, 24.10.2018


MnichMnich

60 27

Panie Chmielewski dogadaj się Pan z Kukuckim i poproś o jego głosy na Pana. Za to trzeba dać stanowisko wiceprezydenta. Musisz Pan mieć większość w Radzie Miasta żeby rządzić bo inaczej przy nawet wygranej bez tych głosów nic Pan nie zrobisz. Wiem że to trudna decyzja ale to jest polityka tak ludzie zagłosowali i trzeba to uszanować. Nie słuchaj Pan doradców szczególnie tych co juz kiedyś wykończyli swoją mądrością prezydenta Skrzypka. 17:09, 24.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jękjęk

20 6

No właśnie, bo z żoną głosowaliśmy na Kukuckiego, dylemat mamy teraz, bo na obecnego nie zagłosujemy 17:16, 24.10.2018


FfffffFfffff

3 11

Nawet się nie waż Krzysiu przekazywać głosów na tych pisiorow 22:54, 24.10.2018


jękjęk

71 29

A mi nikt nie będzie narzucał , mam swoj rozum, Wojtkowski nie sprawdził się . 17:12, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ana mariaAna maria

3 0

Masz marny rozum 17:18, 27.10.2018


ColoradoColorado

56 54

Będę głosował na Wojtkowskiego , facet zrealizował wszystko co obiecał w poprzedniej kadencji a mianowicie zlikwidował bezrobocie do zera , wyremontował ulicę postawiła kumpli ,wybudował nowy dworzec i wiele wiele innych rzeczy ,długo by wymieniać ,rewelacja , takich gospodarzy nam trzeba a znajdziemy się na dnie 17:14, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BB

29 11

Ale wprowadziłeś mnie w błąd, oczywiście łapka w górę Tak dla Chmiela 17:38, 24.10.2018


NIEdlaMARKA WOJTKOWSNIEdlaMARKA WOJTKOWS

78 45

Ludzie! Czy w nie widzicie, że to zmarnowane 4 lata dla miasta. Nie wydarzyło sie nic poza uciekającymi pieniędzmi! Wybierzcie solidnego i uczciwego - Chmielewskiego 17:15, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

11 10

Hahahahahaha - uczciwy Chmielewski to to jakby powiedzieć uczciwy PiS. NIE dla Chmielewskiego i pisowskiej indoktrynacji. 21:08, 24.10.2018


Prawda taka jestPrawda taka jest

49 22

tu zakute mściwe główki mieszkają i materialiści, ktorzy nie chcą zmiany, bo chodzi im o stołki, dlatego popierają obecnego, a dla higieny powinna być zmiana, porządne przewietrzenie Włocławka 17:27, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Laska Laska

60 45

Tak dla Chmilewskiego! !!!!! 17:34, 24.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

22342234

3 1

Niech się chmiel z proponowania pracy w urzędzie dla Piotra i Edyty M.Wszyscy w PISie to złodzieje ,bokserzy damscy,zdradzający swe żony 16:33, 25.10.2018


klmklm

4 1

Jarek wygraj ,mamy dość takiej gnidy jak ty w firmie. 12:03, 27.10.2018


NiemamwyboruNiemamwyboru

56 36

Lubię pić piwo chmielowe to wypada oddać głos na chmieloka 17:40, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NinaaNinaa

54 25

Wszystko lepsze niz ta zapasc i kolesiostwo trwajace 4 lata! Ludzie !stagnacja najgorsza.Pora wymienic caly urząd ! 17:49, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

darek 47darek 47

54 37

Panie Chmielewski a co Pan zrobił jako radny? Słucham tylko bez kretacw !!!!! 17:51, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ODRWUODRWU

23 11

a co miał zrobić jak nie rządzili w radzie ??!!:D 18:20, 24.10.2018


grzegorz 1grzegorz 1

41 50

Ten cały PIs ,to takie szumowiny 18:04, 24.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Grzegorz B?Grzegorz B?

28 10

A Ty kim jesteś, że tak mówisz o ludziach? Taki brak szacunku to domena byłych Sb-ków. 18:38, 24.10.2018


,,

17 5

A ty co frajerzyno matka cię szacunku do ludzi nie nauczyła? 19:32, 24.10.2018


grzegorz1grzegorz1

7 4

Zapytaj tłuku swego chmiela jakie układy miał z Piotrem M./adwokat który sfałszował dokumenty aby być adwokatem,którego ściga CBA,wierzyciele, Prokuratura we Włocławku/.Kto mu obiecał podobno stanowisko w urzędzie dla niego i Edyty M.Może tłuki z PiS o tym nie wiedzą? 04:53, 25.10.2018


ruda broda ruda broda

5 0

Z ,,nabytym" z sld Z. Lewandowskim na czele, zdrajca ,faryzeusz. 21:00, 25.10.2018


KujawiakKujawiak

13 25

Zaraz po zakończeniu rozbudowy Anwilu (obiecanej przez pis) natychmiast polecę na szanownego Pana zagłosować.Zapory i nowego dworca na razie nie chcę.Najpierw zrealizujcie swoją pierwszą obietnicę sprzed 3 lat.A na Wojtkowskiego też nie zagłosują ponieważ gracie w tej samej antypolskiej drużynie. 18:08, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tosiektosiek

20 25

Przyganiał kocioł garnkowi, obydwaj siebie warci 18:12, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

23 31

Nie chce Wam popsuć zabawy ale czy wygra po czy pis to cały czas będzie bez zmian. 18:15, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

2 2

Bo będzie QQ i Grzadziel...
23:09, 24.10.2018


KacperekKacperek

40 38

Każdy zagłosuje jak będzie uważał , a p.Chmielewski ile jeszcze by chciał mieć stanowisk. Najlepiej plotkuje się o kimś prawda ? My nie chcemy we włocławku aby Rządził Pis ,widzimy zachowanie Rządu w stosunku do społeczeństwa ,Dziękujemy bardzo !!! 18:19, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kattkatt

21 17

12 listopada wolny? 500+ jest? od PO dostałem podwyższenie wieku emerytalnego, niech spadają na szczaw, dziękuję 18:24, 24.10.2018


kacperekkacperek

40 38

Panie Chmielewski niech pan weżmie coś na wstrzymanie... może węgiel pomoże , a ...aczka minie ? 18:25, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pedro1pedro1

13 3

Polecam maść na ból D.u,p,y, 18:59, 24.10.2018


Jacek KacprzakJacek Kacprzak

19 10

I z czego tak się podniecać?. Znowu będzie walka platformy z PiSem w radzie miasta. W każdym okręgu wyborczym wybrano dwóch radnych z PO i dwóch z PiSu. Tym samym przez partyjne wojenki znowu ucierpią mieszkańcy . Ale nie narzekajcie ????. To wy ich wybraliście 18:28, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pamiętam!Pamiętam!

47 24

Podziękuje PO, za nich były umowy zlecenie za 5zł na godzinę, kradzież pieniędzy z OFE czy wiek emerytalny 65/67 w kraju w którym często ludzie 50,60 letni nie mają pracy! 18:34, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TYLKO PIS TYLKO PIS

46 33

wy sobie możecie chcieć !! My chcemy PIS we Włocławku koniec układów i stagnacji w rozwoju będzie kasa bezpośrednio od Morawieckiego na inwestycje i pracy więcej , jak bedzie w radzie PO-SLD razem to Włocławianie dalej będą robić w niektórych miejscach za 10zł i będą siedzieć cicho żeby pracy nie stracić !! 18:42, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Aba maria Aba maria

3 0

Tylko PO 17:21, 27.10.2018


POLITYKPOLITYK

48 29

LUDZIE JA NIE JESTEM ZA PIS,PO,PSL,SLD ITD
ALE JEDYNA SŁUSZNA ALTERNATYWA DLA NASZEGO MIASTA TO WYBRAĆ PREZYDENTA Z PARTII RZĄDZĄCEJ W KRAJU A CHOĆBY DLATEGO, ŻE PIENIĄŻKI SIĘ ZNAJDĄ W NASZYM MIEŚCIE NA ROZWÓJ I INNE INWESTYCJE INACZEJ KLOPS I SAMI POGRZEBIEMY TO BIEDNE MIASTO!!! 18:49, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolekbolek

46 29

panie M.W czas pakować się i wyjeżdżać z miasta i nie wracać!!! dziękuje dobranoc ! 18:51, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kociannakocianna

40 38

Ludzie, was naprawdę popieprzyło. Tak wam pis i chmiel wyprali mózgi? Patrzeć nie mogę na tę zakazaną, fałszywą gębę chmiela. Może niech się pochwali swoimi osiągnięciami, bo na razie to tylko krytykować potrafi. Myślicie, że jak on usiądzie na stołku, to będzie druga Japonia? O naiwniacy! Kolesiostwo rozpocznie od zwolnienia starych urzędasów a obsadzenie stołków swoimi. Ślepi jesteście?! 18:54, 24.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Wałęsa LWałęsa L

5 9

juz był taki jeden co obiecywał drugą Japonie i po 100mln dla każdego Polaka buhaahah 19:02, 24.10.2018


Sedno.Sedno.

14 9

I tego się właśnie boisz. Wojtkowski na zatrudniał swoich i boicie się o stołeczki. Czas was przewietrzyć :-) Jarku do dzieła! 20:12, 24.10.2018


567567

9 4

przecież w urzędzie sama wiocha z Moraczewską na czele 21:36, 24.10.2018


kottkott

5 0

No pewnie, że wiocha. Ale jak nastanie chmielu, to zatrudni nowa wiochę. Sam przecież jest mieszkańcem wiochy Wieńca. 19:53, 25.10.2018


MartiMarti

12 28

Brak słów ciemny ludzie czy wejdzie PiS czy Po to jedno i to samo wódkę razem pijom a nas w dupie majom pozdrowienia dla pana Maciaka 18:55, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nienienie__tonajgorsNienienie__tonajgors

36 38

Jak bedzie Chmielewski to bedzie dopiero dobieranie sie do naszych pieniedzy...
NIE CHCEMY POMNIKÓW Kaczyńskiego!
Nie chcemy być marionetką prezesa Jarka K 18:57, 24.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

pukpukmasztymózgpukpukmasztymózg

13 9

Wolimy być marionetkami pana marka i basi umacniając stan depresji w tym mieście.... 19:04, 24.10.2018


Do zmienienie coś taDo zmienienie coś ta

9 3

Ale jesteś chory na głowę 19:36, 24.10.2018


HahaHaha

4 6

HAHAHA jakich twoich pieniędzy będą się dobierać ? Ty chyba PiS z PO pomyliłeś, toć PiS rozdaje kase ty coś z dekielkiem masz? 22:03, 24.10.2018


niedlawsiowychmalkonniedlawsiowychmalkon

37 20

Ludzie głosując na MW głosujecie na jego wiejską cwaną ekipę która nienawidzi tego miasta. Ekipa która po obstawia swoimi okolicznymi miernotami stanowiska i będzie się z was śmiać wracając po 16stej na wieś... 19:01, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonimanonim

33 18

Nie liczy się partia, tylko człowiek! Czas postawić na rozwój miasta i osobę, która zadba o jego interesy, a nie jak dotychczasowy prezydent o swoje własne 19:23, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Wałęsa Wałęsa

4 3

to grozi prostatą :D 19:43, 24.10.2018


Wyborca SeniorWyborca Senior

29 32

Pan Chmielewski więcej głosów już nie dostanie . Dostał od PiS-Lamistów to co mógł ! Niech nie szuka ,,ciemnego ludu? we Włocławku! Powinien zacząć pracować na chlebek w sposób uczciwy a nie udawać ,,polityka?.! 19:40, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QQ

15 6

To samo można napisać o nich wszystkich drogi seniorze o Wojtkowskim też 19:56, 24.10.2018


AAAA

41 30

Gorszy sort mówi stanowcze nie dla PIS
KONSTYTUCJA !!! 19:43, 24.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pisioro-moherpisioro-moher

17 15

konstytucja kwasniewskiego do wymiany i sądy ! prezydent Łodzi skazana , w Warszawie wygrywają ludzie od kamienic ............. 19:45, 24.10.2018


Do AADo AA

19 9

A ty hipokryto czemu nie krzyczałeś jak PO łamało konstytucję? 20:06, 24.10.2018


Gwiezdny wektroGwiezdny wektro

13 13

Niech włączy możliwość komentowania na swoim Facebooku 19:46, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziadoddziadod

13 19

Co za kandydaci????Wojtkowski 26% i ten z ironicznym uśmieszkiem Chmielewski 23% czyli co by nie mówić raptem popiera każdego z was tyko 1/4 włocławian a większość takich kandydatów nie chce!!! 19:51, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

%%

23 8

Panie Jarku trzeba wyjść do ludzi większa inicjatywa własna i pomysły a nie na co liczyć ze ludzie zagłosują tylko przeciw Wojtkowskiemu. 20:03, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do patrologiiDo patrologii

19 8

Jestem zdegustowana, jaka patologia tutaj się udziela, ubliżacie, bo ktoś ma inne zdanie niż Wy? Widać co sobą reprezentujecie 20:03, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pjoterpjoter

17 17

fajny ten Chmielewski taki nie za mądry nie za *%#)!& 20:14, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pisioro-moherpisioro-moher

18 23

konstytucja kwasniewskiego do wymiany i sądy ! prezydent Łodzi skazana , w Warszawie wygrywają ludzie od kamienic ............. 20:23, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Powtarzasz płytę!Powtarzasz płytę!

8 7

Powtarzasz startą płytę Trollu! 22:25, 24.10.2018


AserAser

18 4

Sytuacja jaka jest po niedzielnych wyborach zarówno we Włocławku jak i Polsce jest gorzej niż źle. mamy walkę o to, aby wyeliminować wszystkie społeczne ruchy i pozostały na placu boju jedyne dwie "właściwe" partie. We Włocławku jako kandydaci pozostali mieszkańcy powiatu, a nie Włocławka. Bycie Prezydentem, to w tej chwili żadna przyjemność. Faktycznie wybory we Włocławku wygrała Lewica, bo zyskała sama siedem mandatów, w PiS ma Dębczyńskiego - cłonek egzekutywy w Moanometrch i Lewandowskiego wieloletni radny z SLD i chyba jeszcze w czasach PZPR. W PO mamy Piaseckiego, a więc Unię Pracy z lat 2002 - 2010, który chyba z ramienia UP był chyba w Komisji Mieszkaniowej. tak więc jest to 10 radnych.

W radzie są cztery możliwości: brak współpracy i pat, nawet z wyborem przewodniczącego oraz PO i PiS, co byłoby w obecnie pokazywanej wale bardzo dziwne. Są też dwie konfiguracje z Kukuckim jako przewodniczącym: to jest PO - SLD lub PiS - SLD. Tak więc Prezydent będzie w pełni zależny od koalicjanta. Nie jest to sytuacja komfortowa. 20:25, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasnowidzjasnowidz

19 20

wszyscy którzy zagłosują na tego pana dostaną stanowiska w radzie nadzorczej więc do urn ciemnogrodzie !!!! 20:31, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RedoRedo

33 24

Jak chcecie zmian to na Chmielewskiego inaczej to samo przez 5 lat i zmieni sie nazwa z Włocławka na Wieśławek 20:48, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hmmhmm

9 11

Jak będzie Chmielewski to nic innego jak pakować się i usiekać z tego miasta 22:27, 24.10.2018


SpekulantSpekulant

30 15

"Przycisk życia" za darmo? Panie Chmielewski a wie Pan, że abonament do przycisku życia kosztuje 99 pln miesięcznie?

Za darmo to można.....a podobno walczycie z prezentacjami, na których nabiera się emerytów.
Strzał w kolano Panie Chmielewski.
20:56, 24.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

weźniepytajweź....weźniepytajweź....

8 5

co jarałeś ? 21:15, 24.10.2018


Nie spekuluj głupioNie spekuluj głupio

10 4

Nie piernicz. Nic nie wiesz na ten temat.
ps. a wiesz ile pieniędzy PMW podarował firmom zwalniając ich co roku z należnych podatków?
Poszukaj sobie taki wykaz, bo istnieje. Starczy dla starszych schorowanych osób. 21:48, 24.10.2018


SpekulantSpekulant

5 7

Nie odwracajcie kota ogonem. Przycisk życia jest komercyjną usługą....a Chmielewski populistą. 22:37, 24.10.2018


SerioSerio

27 17

Kolesiostwo? że niby p. Chmielewski ma być panaceum na kolesiostwo?
Naiwny narodzie, takiego kolesiostwa jakie uprawia partia rządząca to ja nigdy nie widziałem - wszędzie pełno Msiewiczów, hodowców rybek itd.
Co takiego ma i może zrobić p. Chmielewski jako prezydent ? - może ma fart w loteriach ( kumulacja 380.000.000) i Włocławek będzie jak Las Vegas? a może koledzy z PIS szurną kasą, przeniosą kilka fabryk.
Nie nie, on jest taki sam jak obecny prezydent, takie same możliwości( a może tak jak Jaki w Warszawie obieca miliony z naszych podatków).
Duże miasta pokazały jak i na kogo trzeba głosować, a prowincja? - mam nadzieję że Włocławek dołączy do dużych miast.


21:13, 24.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

nie dla Wnie dla W

13 2

tylko w tych dużych miastach ludzie są zadowoleni, bo się rozwijają, a ta dziura tonie w długach 21:18, 24.10.2018


SerioSerio

6 8

Kolesiostwo? że niby p. Chmielewski ma być panaceum na kolesiostwo?
Naiwny narodzie, takiego kolesiostwa jakie uprawia partia rządząca to ja nigdy nie widziałem - wszędzie pełno Msiewiczów, hodowców rybek itd.
Co takiego ma i może zrobić p. Chmielewski jako prezydent ? - może ma fart w loteriach ( kumulacja 380.000.000) i Włocławek będzie jak Las Vegas? a może koledzy z PIS szurną kasą, przeniosą kilka fabryk.
Nie nie, on jest taki sam jak obecny prezydent, takie same możliwości( a może tak jak Jaki w Warszawie obieca miliony z naszych podatków).
Duże miasta pokazały jak i na kogo trzeba głosować, a prowincja? - mam nadzieję że Włocławek dołączy do dużych miast.


21:19, 24.10.2018


SerioSerio

4 4

A może w dużych miastach jest więcej myślących i inteligentnych ludzi?? 21:22, 24.10.2018


tropiktropik

22 14

moim skromnym zdaniem, trzeba zmiany 21:23, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przyciskprzycisk

29 13

Szanowny Panie Chmielewski, mówiąc o stowarzyszeniu Przycisk Życia Pan sam wystawia sobie świadectwo o swojej pracy radnego. Skoro Pan jako Radny Rady Miasta powziął już taką informację w 2016 roku i nic nie zrobił dla mieszkańców. Przecież mógł Pan wnieść interpelację, mógł Pan zaproponować prezydentowi skorzystanie z takiej oferty, mógł Pan zgłosić propozycję do realizacji przez Prezydenta, a Pan zwyczajnie nie zrobił nic. Dlaczego dopiero teraz Pan o tym mówi a nie w 2016 roku. Tylko teraz w kampanii wyborczej wyszukuje Pan jakieś ofert. Szuka Pan poparcia u Seniorów! To Pan winien poczynić starania jako Radny aby nawiązało miasto współpracę ze stowarzyszeniem Przycisk Życia.
21:33, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Przyciśnij sobiePrzyciśnij sobie

9 6

Nie chrzań, jeżeli widzisz tylko fragment obrazku! Prezydent dobrze o tym wiedział, że jest taki system. Nawet, gdyby teraz z troski o własną wartość mówił, że nie miał pojęcia o tym.
A swoja drogą - jaki z PMW był prezydent skoro w innych miastach to już działało a we Włocławku nie? Nie pytasz o to? 21:45, 24.10.2018


pustakpustak

22 20

Panie Jarku kibicuję i mam nadzieję że przeciwnik przegra.W tej chwili WLOCŁAWEK to miasto bezprawia ,kiepskich rządów, a szczególnie kiepskich doradców typu pewnej pani której dano miano wiceprezydent(NAJGORSZY POLITYK W HISTORII WLOCLAWKA).Mieszkańcy obudżcie się ,dość kumoterstwa,kłamstwa i krzywdzenia ludzi a majĄ dużo na sumieniu -PRAWDA JESZCZE PANIE PREZYDENCIE WOJTKOWSKI?Wracac do korzeni i tam mącić.-Włocławian PROSZĘ zostawić w spokoju. NAJWŁASCIWSZY WYBÓR TO CHMIELEWSKI PREZYDENTEM. 21:45, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BOBAS SeparatystaBOBAS Separatysta

16 7

Cytuję Kujawiaka ?Nie chce Wam popsuć zabawy ale czy wygra po czy pis to cały czas będzie bez zmian?. Ten wpis w pełni podzielam. Całka trójka grała razem w pokera, tj. Wojtkowski, Chmielewski i Kukucki.
Robili wszystko by nadal mieć władzę we Włocławku i udało się. Stąd różnego rodzaju koalicje a później sprytne dąsania się jeden na drugiego. Zamieszać durnym ludziom w głowach i podzielić głosy. Bali się Maciaka, ponieważ jako jedyny, by nie pozwolił na kontynuację tego syfu. Żaden z nich, tj. Wojtkowski lub Chmielewski, nie będzie mógł rządzić samodzielnie.
OBOJĘTNIE, który nie wygra, będzie musiał zwąchać się z Kukuckim lub przynajmniej zaśpiewać mu Bałałajkę.
Z tego powodu jestem przeciwny demokracji, bliżej mi do dyktatury Łukaszenki.
Poza tym powiedzmy sobie szczerze, że prezydenci, burmistrzowie i wójtowie powinni rządzić samodzielnie, bez radnych, ponieważ szkoda na nich pieniędzy. Co taki Krzemieniewski może wnieść do życia poza patrzeniem w jeden punkt? Nie byłem i nie jestem zwolennikiem Pana prezydenta Pałuckiego, ale sami Państwo widzicie, wchodzi mruk, a człowiek z bagażem doświadczeń idzie na mieliznę. Nie mówię o Panu Skrzypku, bo tutaj emerytura się należy.
Albo, czy normalnym jest, że do rady wchodzi człowiek, który otrzymał 188 głosów, a ten który uzyskał poparcie 707 istot, odpada z kretesem?

Tylko usiąść, upuścić gazy jelitowe, i włączyć Sopot Top Trendy 2011, gdzie Krajewski pokazał klasę :-)

BOBAS Separatysta z DONBASU w pampersach
[email protected]
21:49, 24.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do BobasDo Bobas

8 1

Czyli nie idziesz na wybory 22:08, 24.10.2018


Nie tragizowałbym.Nie tragizowałbym.

7 2

Nie byłoby tak źle. Gdyby Chmielewski zaprosił do współzarządzania Maciaka - czego raczej nie zrobi, bo pewnie spotkałby się z odmową. Zarządzanie może być nader kłopotliwe, ale nie niemożliwe bez udziału jakiejkolwiek grupy partyjnej. Zawsze pozostaje odwołanie do OSA-go przy mocnym uzasadnieniu.
Złe decyzje rady mogą być zawsze odrzucone przez wojewodę lub przez bydgoski OSA. 22:16, 24.10.2018


BOBAS SeparatystaBOBAS Separatysta

0 6

Do Bobas22:08, 24.10.2018 - Czyli nie idziesz na wybory

Odp. Raczej nie, ponieważ w tym układzie nie ma sensu! Na Wojtkowskiego głosu na pewno nie oddam. Odnośnie Chmielewskiego były momenty, że zaczęły mi się ruszać rzęsy, ale to było spowodowane, że zacząłem podejrzewać spisek na linii Wojtkowski-Kukucki. Ponieważ nie można wykluczyć też innej linii - Wojtkowski-Kukucki-Chmielewski, to rzęsy mi opadły. 22:41, 24.10.2018


DuchuDuchu

9 6

Czy ludzie tu piszący swoje posty czytają tylko swoją twórczość? Ja nie chcę wskazywać na koga czy ktoś powinien głosować. Parę osób dotknęło tego ważnego tematu, wobec którego wiele osób piszących przechodzi obok. Chodzi o obecny skład rady 8+7?=15 lub 9+7?=16. Rozumiecie o co chodzi? Tylko o dobro miasta tzn by się nie zatrzymało w rozwoju inwestycjach etc tec. Zależy od tego, któremu kandydatowi uda się uzyskać koalicję(bez niej się nie da RZADZIĆ) by posiadać większość głosów w radzie. PO co? By realizować progresywnie własny program oraz koalicjanta, ale zawsze z z jakimś postępem czy też zmianami. Bez tego to miasto zacznie sobie tylko realizować opłaty budżetowe itp i nic poza tym. Rozwoju mało, pensja prezydenta do rewizji (tak było w obecnej kadencji także). Czyli co? Niech każdy sam po przemyśleniu zdecyduje w jakim mieście będziemy żyć. Pzdro wszystkim. 22:17, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIE!NIE!

23 18

Trudno popierać kandydata z partii, która jawnie łamie praworządność i konstytucję ? a dokonuje tego rękoma prokuratora stanu wojennego! 22:29, 24.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tak!Tak!

12 8

NIE MOŻNA! 22:31, 24.10.2018


SpekulantSpekulant

12 11

Chmielewski nie wie co to jest Konstytucja.
22:37, 24.10.2018


,,"",,""

5 8

Przypomnijmy PO 48 razy złamała konstytucję 07:17, 25.10.2018


PiS mówimy NIEPiS mówimy NIE

20 20

Nigdy w życiu... 22:40, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

14 3

We Włocławku gadu - gadu .....gadu, gadu a w gminie Brześć Kujawski inwestuje Norweski koncern Kongsberg Automotive potentat na rynku podzespołów samochodowych (w Pikutkowie ma działać największy zakład w Polsce tej firmy), szkoda, że Pan który zarządza Brześciem nie startuje we Włocławku, bez wahania bym zagłosował. Co do wyborów trudno przewidzieć wynik kandydatów na pewno będzie zbliżony ale dla miasta powinien wygrać bardziej dynamiczny bo ciężka sprawa z tym Włocławkiem coś to miasto jakieś niegramotne wszystko idzie jak po grudzie tylko walka tylu kandydatów o władzę i pokrzykiwanie jak bardzo kochają Włocławek i może się uda, makabra. 22:44, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lord10lord10

14 16

A gówno dostaniesz nasze głosy 22:45, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarekGMarekG

5 0

Jakbym miał takiego prezydenta jak np. Toruń ma, to nie patrzyłbym z jakiej on partii, bo dobrze gość rządzi miasto się rozwija, a tutaj ciągle walki, co za ludzie tu mieszkają Włocławek tonie w długach, a oni się cieszą, ludzie czy wy z tej zawiści chorobliwej rozum straciliście 07:29, 25.10.2018


WidzWidz

21 9

Wojtkowski stara się nawet chyba powiedzieć ze brzeska strefa inwestcyjna to właściwie wlocławka strefa . Niedługo wojtkoski stwierdzi ze pobudował katedrę i tamę na wiśle 22:49, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie dla pisnie dla pis

17 14

Pamiętajcie co powiedział szef SLD w trakcie konferencji prasowej: żadnych koalicji SLD z PIS w całym kraju!!! Jeżeli tylko tak będzie to Chmielewski zostając prezydentem nie ma większości w radzie miasta!!! i znów zacznie się walka!! 22:51, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

15 10

facet dobrze gada 23:19, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasta PKW kasta PKW

10 5

PKW w nocy poda wyniki buhaha zeby było wszedzie o jednego wiecej dla PO-PSL w Kambodży szybciej liczą 00:25, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

21 19

W 100% pan Jarosław ma racje!!! 5 lat dla pana Wojtkowskiego to 5 lat totalnej stagnacji dla naszego miasta!!! To oczywiste ze przy rzadach PISu ten prezydent nie zobaczy ani jednej 1ZŁ od Pansta. A jesli wygra Pan Jarosław mamy szanse otrzymać poterzne wsparcie finansowe od PANSTAWA POLSKIEGO. DAJMY SZANSE APELUJE O GŁOS DLA PANA JAROSŁAWA CHMIELEWSKIEGO 00:36, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gtrgtr

4 0

NIGDY!! 19:50, 25.10.2018


checkcheck

10 9

Dynamizm to będziesz musiał zaprezentować na nowogrodzkiej jak przepieprzysz II ture... :) 07:26, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

11 4

Proszę J Chmielewskiego o program pomocy młodym obywatelom tego miasta; praca ,mieszkania co proponuje pan dla niepełnosprawnych i schorowanych starszych ludzi.Czekamy na odpowiedź,ma pan mało czasu by nas przekonać do siebie .Konkrety .Spory i szukanie winy ,obrzucanie się złośliwościami z Wojtkowskim nie przynoszą nic i nie zbliżają do wygrania 2 tury ,proszę zmienić taktykę . 08:40, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!

3 6

To samo pytanie do Wojtkowskiego! 09:22, 25.10.2018


EmigrantEmigrant

11 6

Zebys ty nawet zloty byl i tak bym na ciebie nie zaglosowal. Twoj *%#)!& wyraz twarzy mowi sam za siebie. 09:00, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

4 4

może spójrz najpierw sam do lustra? 09:30, 25.10.2018


Mieszkaniec.WMieszkaniec.W

6 6

Ludzie ile w Was nienawiści i pogardy, jak w tym mieście ma być dobrze jak tu tacy podli ludzie mieszkają, hipokryci wytykacie jeden drugiemu, a wszyscy jesteście siebie warci. Miasto zadłużone po uszy, a tu targowica 09:28, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ryba Ryba

3 5

Przycisk zycia...slabe.. 10:05, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdziwyPrawdziwy

7 3

cała prawda o Jarposławie Chmielewskim https://www.jaroslawchmielewski.pl/ 10:06, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EdEd

11 3

Czy Pan Chmielewski jeśli zostanie prezydentem to czy też będzie spier...ł przed kamerą tak jak miało to miejsce w programie Interwencja? 10:18, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zniesmaczona Zniesmaczona

14 4

Panie Chmielewski a co p.zrobił dla Włocławka p.potrafi tylko atakować żeby się dostać na stanowisko wstyd kogoś opluwać a ile głosów na p.nie zagłosowało jak p.mówi o p. Wojtkowskim Żaden z Was nie jest moim Kandydatem absolutnie .Ale p.przechodzi samego siebie !!!!!!!! po trupach do celu !!!!!!!!!!!!!!!! Czy na tym polega demokracja .Trochę pokory i szacunku ale tego nie widać . 10:19, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KukułaKukuła

2 6

A co miał Chmielewski zrobić dla Włocławka jak był prezesem WORD-u ?
Dawać włocławiakom prawa jazdy bez egzaminu ?
Jakie bzdury wypisują te PO-wskie trolle !!! 16:15, 25.10.2018


KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

0 1

Wybierzecie dżumę czy cholerę ? 10:35, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

samjasamja

8 8

dwie opcie
1. Chmielu wygrywa wybory - zarabia ok 13 tys/miesiąc
2. Chmielu przegrywa wybory i zostaje w Anwilu - zarabia dziesiat tys/miesiąc
Co bedzie dla niego większą krzywdą?
Spełnienie marzeń zostania prezydentem miasta czy dużo mniejsza kasa?
Z drugiej strony to *%#)!& Anwil, niech robią na darmozjadów.
Tam taki sam bajzel jak w calej grupie orlenowej
Mojego głosu nie dostanie
11:42, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cała prawda!Cała prawda!

15 7

Ten pan pochodzący z partii łamiące jawnie praworządność i konstytucję, przy wykorzystaniu komunistycznego prokuratora stanu wojennego - jest zupełnie niewiarygodny.
Chyba, żeby się z tej partii wypisał. A jest jeszcze czas! 12:13, 25.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

YES!YES!

7 1

Oh yes, yes! 12:15, 25.10.2018


samjasamja

7 1

jest i bedzie niewiarygodny
kariere zrobił tylko dzięki polityce
w zyciu sobie rak nie łubrudził 14:07, 25.10.2018


PraworządnyPraworządny

1 4

Praworządność za czasów PLATFUSÓW to dopiero kabaret... 22:10, 25.10.2018


SowaSowa

14 2

Przecież to dzięki naszym radnym mamy to co mamy czyli Nic. W kwestii czy w coś zainwestować lub nie. Poprawić stan dróg lub nie... bo się nie opłaca. Właśnie radni podjęli taką decyzję. Prezydent najmniej w tym temacie może zrobić. Spójrzcie na Dudę co on zrobił dla Polski. Kompletne zero. To posłowie ustalają co ma a co nie ma zostać zrobione. Tak samo jest u nas. To radni jak Chmielewski itp. Nic dla Włocławka nie zrobili. Jak się chciało z nimi problem omówić to wiecznie zajęci i czasu nie mają. Takich ludzi teraz na stołku prezydenta sadzać. Chmielewski w Anwilu więcej dostaje niż jak by prezydentem został. Traktuje to jak swoje kolejne trofeum do kolekcji. To jest test dla mieszkańców Włocławka. Nie interesowało mnie życie polityczne. Lecz po tych wyborach to się zmieni. Mieszkam we Włocławku i chcę mieć wpływ na to jak wygląda moje miasto. Żałuję, że na listę do rady miasta nie mogła wpisać się osoba nie związana z żadną partią prosty człowiek z ulicy. Zmiana przez PiS. Mam swój projekt i chcę go wdrożyć w życie. Niestety wiem jedno, że z partią PiS tego nie osiągnę.... 12:26, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


olgaolga

2 2

A jaki ci paniwoe maja plany ? Beda windy na perony na tej obrzydliwej stacji ? Beda przywrocone autobusy rowniez za Wisle zeby seniorzy mogli odwiedzac rodziny i pojechac do lekarza tak jak kiedys a mlodziez zeby mogla przyjechac do kina ? Bedzie doinwestowanie sluzby zdrowia ? 16:11, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

satis..,satis..,

10 7

PiS - owskie brednie! 17:37, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ten gorszy Ten gorszy

13 3

Każdy byle nie ten człowiek 17:49, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ola30Ola30

5 12

NIgdy nie oddam głosu na Wojtkowskiego - CIEMAJDAN! 19:27, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lokalny patriotaLokalny patriota

5 1

Wybór między "dżumą a cholerą" to bardzo adekwatne do tej sytuacji.
Jeden był przez 4 lata i nic nie zepsuł. (bo nic nie zrobił).
Drugi cały czas marzy że coś zrobi ale nic nie zrobi tak jak w radzie miasta i Anwilu.
Od dawna głosowałem zawsze "przeciw" ale tym razem nie mam nawet możliwości. Sytuacja patowa!!!! 20:15, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GOLDENFACEGOLDENFACE

6 10

Obecna kadencja prezydenta to jeden wielki marazm. Mam nadzieję, że druga tura przyniesie zwycięstwo Chmielewskiego. Czas na realne zmiany. 22:06, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kangurkangur

6 11

CHMIELEWSKI NA PREZYDENTA. 22:08, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olga olga

6 10

droga nalecilosc do wloclawkaTo wy chcecie zniszczyc nasze miasto
Ale my sie prawdziwi wloclawianie nie damy
sie
Kazdy ma cos za uszami.Ale nie mamy wyjscia ,Wybierzemy Chmielewskiegioo
Lepsze zlo/

23:30, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

razraz

6 2

Taki apel do pana Maciaka - nie chce mi się oglądać jego wizerunku na banerach których nie sprzątnął , źle mi się to kojarzy - może tam są jakieś urządzenia do nagrywania . 06:43, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestemjestem

3 5

Panie Wojtkowski i dziennikarze przychylni mu, nikt z nich i pan nie wypowiedzieli się na temat ekologii bo to jest temat tabu, ten wspaniały prezydent przez 4lata nic nie zrobił w tym zakresie i nie ma na to pomysłu.Mieszkańcy dzielnicy Kazimierza Wielkiego!!!!!! podziękujcie wielkiemu Panu Prezydentowi za emisje wydalane na was ze spółki którą reprezentuje, życzę dużo zdrowia na dalsze 5 lat Przy urnach wy zadecydujecie czy zdrowie jest ważniejsze czy ktoś kto nic w tym kierunku nie zrobił . 09:35, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KpintnościeKpintnoście

4 5

Na Wszyćkich Świentych gotóje bigos.Do różnych miens, wołowe, świńskie, tósze dorsza i mintajaja dodałem gżyby, keczup włocławski, cebulbe, czosnek, liść bombowy, ziele angielskie i posiekane ogurki kiszone. Gotuje już 3 dni, jak wyparóje to dolewam wino. Cosik, mi nie za bardzo na bigos to wyglonda, morze coś robie źle? 11:20, 26.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Kucharz z BatoregoKucharz z Batorego

1 0

Marku nie pij jak gotujesz. Bigos robi się nie z ogórków kiszonych lecz z kiszonej sałaty ludowej. 14:00, 26.10.2018


Pan KazikPan Kazik

0 0

Jędrzejewski uspokój się, mówiłem i prosiłem, pampa nie dla każdego 14:04, 26.10.2018


KpintnościeKpintnoście

0 0

Niem dernewnuj mniem, bo ci *%#)!& i gwizdy zobaczysz, Remek dawny pszyjaciejlu ity odeszłeś a my ci dwie curki promtowaliśmy. Poseł Szramka jurz ci nie da zleceń *%#)!& 14:09, 26.10.2018


robotnik 1980robotnik 1980

6 8

ja wybieram chmielewskiego nie to ze solidarnosc ale cos dla polski robia a nie słowa na wiatr .i apeluje ci co nie głosuja popieracie dalej automatycznie obecnego prezydenta wiec ruzcie te swoje 4 litery z foteli swych pieleszy domowych i postawcie tylko x na cmielewskiego czy to takie trudne a nie puzniej płaczecie ze nic nie robia w tym włocławku dworzec pkp dalej ruina zazamcze brzezie szyny nie powqymieniane pszez wqłocławek tylko wczoraj wymieniali z drewnianych na drewniane podklady co to ma byc dziwne tramwaj by sie pszydał wiecej sciezek rowewrowych w pszyszlosci drugi most na wisle blizej zazamcza bo korki a pan wojtkowski nie ma na to kasy mowi POI ZAWSZE MOWIŁO NA 500 NNIE MA NIE BYŁO I NIE BEDZIE DALEJ CHCECIE TO CXIAGNAC NP TU WE WŁOCLAWKU CIEPLOCIAGI NA ZAWISLE I CAŁY WŁOCLWEK ZEBY NIE TRZEBA BYŁO MIEC PIECYKOW JUNKERSOW PEŁNO ULIC NIE POROBIONYCYH JESZCZE STAROWKA CAŁA 3 MAJA TO POWINIEN PSZYPOMINAC ULICE FLORIANSKA W KRAKOWIE CZY DEPTAK NA RYNKU TORUNSKIM CZY ULICE DŁUGI TARG W gdansku a tu jak stare dzielnice Kairu obecnie-BO BYŁEM I WIDZIAŁEM 11:55, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CHWDPCHWDP

0 0

Człowieku ile Ty masz lat? Moje 7-letnie dziecko pisze lepiej. Chyba, że jesteś z grona patologii, co 500+ przepija. Zamiast bawić się w komentarze, byś książkę przeczytał. Zapoznaj się z poprawną pisownią. 15:08, 29.10.2018


Do robotnik 1980Do robotnik 1980

6 5

Wódki mu dać - dobrze gada
A jeszcze - musze krzyczeć jak robotnik 1080
WYBUDOWAĆ DISNEYLAND, CIEPŁE WODY DOPROWADZIĆ OD RYDZYKA, COBY JUNKERSÓW NIE BYŁO, CO TAM JEDEN TRAMWAJ - TRAMWAJE W CAŁYM MIEŚCIE!!!, A MAMY BYĆ GORSI OD ŁODZI? - PODZIEMNY DWORZEC PKP JAK ŁÓDŹ FABRYCZNA,.
A starówka - co tam Toruń z jakimiś uliczkami - ZADASZYĆ, SZKŁO NA ŚCIANY A W ŚRODKU - AQUAPARK, STOK NARCIARSKI, CENTRUM HANDLOWE, MUS KAPLICA -jak w Dubaju bo byłem i widziałem :-)
A jeszcze trzeba zadbać o portfele - przenieść fabryki, a z pięć.
No i najważniejsze - na górze Zawiśla wybudować pomnik Chrystusa, a ze 100m - niech Brazylia się schowa ze swoim.
12:57, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CHWDPCHWDP

0 0

Hahahaha.... a może frytki do tego? 14:56, 29.10.2018


Sondaż...Sondaż...

0 4

Sondaż: https://wyborysamorzadowewloclawek2018.pl Sondaż II Tura Wyborów Prezydenta Miasta Włocławek 2018 - Na kogo oddasz głos w najbliższych wyborach na Prezydenta Włocławka? 13:22, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lelum PolelumLelum Polelum

6 4

Tragiczna sytuacja dla tego miasta bowiem brak kandydata na poziomie w drugiej turze. 13:40, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdziwekPrawdziwek

3 4

cała prawda o Jarosławie Chmielewskim....https://jaroslawchmielewski.pl 18:01, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Duch221Duch221

5 6

A już,już pan W. witał się z gąską, ...mać o koński paznokieć zabrakło coby ogłupić włocławiaków i PIĘĆ lat znowu ściemy,pełnej.Pełny szacun dla platfusowych troli,serio.Tak zaiwaniać na tylu kontach i nie pogubić się.Rozumiem tych z układu ale te ,,srebrnikowe,, troliki,fe...Może zamiast tego weżcie się do UCZCIWEJ pracy bo godziny w urzędzie nie są od tego???.Nie za to wam płacą !!!. 08:48, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanielcomDanielcom

7 7

Jak prezydent miał spełniać obietnice wyborcze skoro PIS i cała rada ciągle robili problemy. Prezydent to nie wszystko, do prezydenta w zarządzaniu dochodzi rada miasta. Dopiero pełna współpraca i CHĘCI a nie kłótnie i robienie sztucznych problemów pozwolą na rozwój miasta.

Swoją droga dlaczego mam wrażenie, że PIS ciągle atakuje inne partie ale nie daje żadnego konkretu na rozwój miasta. Pisu w radzie miasta było sporo, co zrobili? Zablokowali Wojtkowskiemu możliwości działania. Prezydent nie miał władzy bez zgody rady nic nie mógł zrobić!

Drodzy mieszkańcy nie tak to działa. WSPÓŁPRACA i tylko WSPÓŁPRACA. Olać to kto jest z jakiej partii. Gdyby politycy chieli dobrze dla miasta to działali by pomimo swoich ugrupowań. 10:37, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maja09Maja09

4 6

Każdy wybierze tak, jak podpowiada mu rozum, ale jedno jest pewne- pan Wojtkowski niestety nie popisał się przez te 4 lata i zawiódł mieszkańców 20:34, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hwdPiShwdPiS

6 5

jarek słuchaj w młodych latach byłeś popychany i że tak powiem brzydko opluwany w szkołach to daj sobie spokój
bo kaczka dalej będzie Ci to robić a Ty będziesz jego pionkiem! 01:36, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

inżynierinżynier

1 0

1 Fakt : Było przewidziane zero 0! na inwestycje powyżej 2015 roku w ichniejszym dokumencie Perspektywie Finansowej Miasta na lata 2012 - 2025 z 26.listopada.2012 Było tylko spłacanie długu.
2. Proponuję wyborcom wysiłek dla miasta, życzliwość dla siebie i inwestorów, kształcenia potomków
























21:38, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

samjasamja

3 2

w zyciu nie zapracowałeś na siebie sam
zawsze tylko z poplecznictwem partii
na czym się znasz?
co umiesz?
oprócz włażenia w doooopę bez wazeliny

21:40, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkoorwiony wyborcawkoorwiony wyborca

6 2

Mówie Nie
- Dla pomika smoleńskiego na placu wolności
- jakimkolwiek pomnikom Kaczyńskich we Włocławku
- wydawaniu kasy miejskiej na datki na tacę do Torunia
- Chmielowi na prezydenta Włocławka

10:37, 29.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sorrysorry

3 2

ale na żadne pomniki, tace, swoich kolesi, układy z rydzykiem, wycinki lasu, konflikty z TE, aferty SKOK, GetBack, rozbijanie limuzyn, traktowaniu samolotów wojskowych jak taxi, wyasfaltowanych dróg do lasu, postkomunistycznego prokuratora, mądrego inaczej speca od służb specjalnych i wojska, *%#)!& konstytucji, kolesiowskiemu sądownictwu, brakom śmigłowców, okrętów i modernizacji wojska, wypłaconych cholendarnych nagroód bo im się należą, wybuchnietego Tu-tka, ściętej brzozy, tych co prawo i sprawiedliwość mają tylko w nazwie i tego na krótkich łapach głosować nie bedę.
Więc Chmielu zapomnij o Władzi i przestań sobie g...... Włocławkiem wycierać 12:29, 29.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qwaqwa

0 0

'święte' słowa:))) 20:40, 29.10.2018


coloradocolorado

1 1

nie jestem fanem obecnego prezydenta ale swój głos oddam na niego , piuar niech *%#)!& 17:10, 29.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%