Zamknij

We włocławskim szpitalu znów robi się gorąco. Ośmiu chirurgów zrezygnuje z pracy? Takie dane podał...

10:30, 04.03.2020 N.S. Aktualizacja: 15:12, 04.03.2020
Skomentuj Kierownik oddziału chirurgii nie chce na tym etapie komentować sprawy. Fot. depositphotos Kierownik oddziału chirurgii nie chce na tym etapie komentować sprawy. Fot. depositphotos
reo

Portal

ddwloclawek.pl

Napisał o tym

pierwszy

Z pracy zamierza zrezygnować kierownik oddziału chirurgii włocławskiego szpitala i siedmiu jego asystentów – taką informację przedstawił na wczorajszej sesji Rady Miasta Jarosław Hupało z SLD. Dyrekcja jest zaskoczona tą sytuacją, ponieważ lekarze mają ważne kontrakty, a wcześniej chęć odejścia sygnalizował tylko jeden z nich.

Na oddziale chirurgii pracuje kilkunastu lekarzy, w tym asystenci i rezydenci. Jak poinformował na sesji radny Jarosław Hupało aż ośmiu z nich, w tym kierownik oddziału złożyło wypowiedzenia i chce odejść z pracy. Ta informacja zaskoczyła dyrekcję szpitala, która przed pojawieniem się w ratuszu nie widziała dokumentów w tej sprawie.

- Jak tylko zapoznam się z dokumentacją, omówię sytuację z dyrektorem medycznym i zobaczymy, jakie będą dalsze kroki. Natomiast kierownik oddziału rzeczywiście informował wcześniej o tym, że planuje zmianę miejsca zatrudnienia, ale to jest jego indywidualna sytuacja. Nie bardzo rozumiem, w czym jest problem z pozostałymi chirurgami, ponieważ państwo stanęli do konkursów i umówiliśmy się na trzyletnią współpracę. Te umowy wciąż obowiązują. Nie wiem, co się nagle stało, że jest taka sytuacja. Zespół nie sygnalizował mi wcześniej niczego, co miałoby wpłynąć na sytuację na tyle, żeby podejmowali takie decyzje. Mam nadzieję, że nie są to żądania kolejnych podwyżek, ponieważ w kontraktach umawialiśmy się na trzy lata

– powiedziała nam dziś (04.03.)i Karolina Welka, dyrektor szpitala.

[ZT]37832[/ZT]

W czasie sesji Rady Miasta radny Piotr Kowal z SLD zasugerował, że chirurdzy chcą odejść z powodu złej atmosfery. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika natomiast, że powodem ich rezygnacji z pracy mogą być niekorzystne kontrakty i złe warunki operacyjne.

Kierownik oddziału chirurgii na tym etapie nie chce komentować sprawy. Nie potwierdził też ani nie zdementował informacji, iż on i inni lekarze złożyli formalne wypowiedzenia.

Dyrektor szpitala podkreśla, że oddział chirurgii funkcjonuje dobrze i nie rozumie, dlatego lekarze mieliby chcieć go porzucić. Liczy, że sytuacja wyjaśni się podczas rozmów, które mogą rozpocząć się jeszcze dziś.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(64)

bkjbkj

90 6

Z gówna bata nie ukręcisz ... Włocławski szpital jest zacofany względem innych miast co najmniej o 20 lat... 10:36, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

 g g g g

41 7

A dezynfekcja autobusow Włocławskich jest może tak jak w Toruniu 10:38, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apage satanasapage satanas

69 26

No przecież pisowska posłanka kazała lekarzom jechać. No to pojechali. 10:41, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bez panikiBez paniki

47 10

My nauczyciele, na kilku stanowiskach, w UM nie zrezygnujemy ze swoich funkcji, bądźcie o to spokojni, UM będzie działał tak jak zawsze, my nauczyciele jesteśmy we wszystkich frakcjach, niezatapialni... 10:42, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MhmmmmMhmmmm

49 9

Wszędzie chodzi o kasę,tylko wołają osoby które naprawdę nieźle zarabiają.Ale jak się coś stanie to każdy lekarz/chirurg się wymiguję od odpowiedzialności to nie on itp.... 10:44, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZamknacZamknac

40 29

Te szpital powinien byc zamknięty niech nie robia już innym krzywdy 10:45, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntykomuszekAntykomuszek

44 14

Czy to już wojna na górze? SLD krytykuje działania szpitala? Przypominam, że szpital prowadzi Marszałek Województwa z PO! Jakim prawem atakujecie swojego koalicjanta?! Podłość ludzka nie zna granic ? 10:49, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ostatni Mohikanin Ostatni Mohikanin

29 3

Czekam na kartke typu Koronawirus w Polsce szpital nie przyjmuje pacjentów bo lekarze we Włocławku nie chcą narazać zdrowia .. Ale bym się nie zdziweiuł to Włocławek 10:50, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZakaźniakZakaźniak

12 12

We Włocławku - baranie - nie ma oddziału zakaźnego!
W czasach ''obrzydliwego'' ustroju komunistycznego w PRL - był!! 11:25, 04.03.2020


qw_qw_

11 12

Dzisiaj miała być uruchomiona kardiologia. A skoro pani dyr. tak powiedziała, to tak na pewno będzie! 11:00, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec tutejszyMieszkaniec tutejszy

13 3

Pracownia Kardiologii Inwazyjnej ruszyła wczoraj wieczorem czyli szybciej niż zapowiadano. 11:30, 04.03.2020


lollol

57 4

To podchodzi pod zwykły szantaż, za zerwanie kontraktu powinny być wysokie kary. Każdy ma prawo domagać się wyższych zarobków, ale lekarze co roku żądają zbyt wiele. 11:13, 04.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

masz rację masz rację

3 0

Kary nie tylko finasowe ale również taki tzw. wilczy bilet , by każdy inny kierownik wiedział z kim ma do czynienia. 18:15, 04.03.2020


MądryMądry

1 2

Szanowny Panie,
Kontrakt to umowa, w której występuje okres wypowiedzenia. Nie chroni ona zupełnie osoby , która go podpisuje i zawarte są w niej często absurdalne zapisy. Często wychodzi to dopiero w trakcie pracy, gdy pracodawca zaczyna je interpretować na niekorzyść pracownika.
Szpitale nie chcą zatrudniać pracownika na etat z wielu powodów, które leżą po stronie korzyści dla szpitala,co często prowadzi do takich sytuacji .
Mam również prośbę, nie traktujmy ludzi wykonujących zawody medyczne w tak bestialski sposób , wiele poświęcają w imię naszego zdrowia. 21:43, 04.03.2020


anka 60anka 60

28 30

platfusy z komuchami 30 lat rządzą i to skutek takiego bajzlu ,tak jak całego miasta a kretynom marzy się izbą wytrzeźwień ... 11:23, 04.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Przemo.Przemo.

12 8

Taaaaak ???? A ja myślałem, że w tym 30-leciu przez kilkuletni okres rządzili i rządzi PISland. 11:56, 04.03.2020


do  wyżejdo wyżej

10 5

ty nie myśl tylko pomyśl co piszesz ,zobacz historię urzędu marszałka kto tam siedzi.... 13:03, 04.03.2020


anka  60anka 60

8 5

od 1999 komuch achramowicz a po nim platfus całabecki do tej pory , ,pisiora nie było historia dzieci ,do szkoły 13:17, 04.03.2020


!!!!!!!!!!

21 8

Jakoś niedawno widziałem (i słyszałem) wypowiedź prezesa centralnego portu komunikacyjnego. A portu przecież niema. Więc zdaje mi się, że szpitala we Włocławku nie będzie a pani dyrektor dalej będzie trwała na stanowisku 11:24, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamskiAdamski

8 9

A może też widziałeś i czytałeś wypowiedzi dyrektora z nadania PO -elektrowni atomowej,której też nie ma? 11:55, 04.03.2020


@@

23 12

bardzo dobrze ,powinni wszyscy odejść ,na kretynów ciemnogród głosuje od 40 lat to tak ma ,, biedne Lipno na wyższym poziomie .PLATFORMA RZĄDZI ,TAK TRZYMAĆ..... 11:29, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asaasa

29 5

po co szpital ? izba wytrzeźwień będzie ,człowiek się upije i o wszystkim zapomni.... 11:33, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olokolok

38 6

Pani Wella powinna odejść, ewidentnie nie radzi sobie z prowadzeniem szpitala... DO DYMISJI!!! 11:34, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I kto za nią?I kto za nią?

12 2

Mąż Pani radnej z PO ?! 12:28, 04.03.2020


BezmakBezmak

40 4

No coś musi być nie tak z tą panią dyrektor jak tylko zasiadła na tym stołku zaczął się sypać personel. Podczas kadencji poprzedniego dyrektora zdarzały się wpadki ale lekarze pracowali pielęgniarki też były. Ta pani przez dwa miesiące doprowadziła szpital do upadku, jeszcze z miesiąc i pacjenci będą musieli sami sobie leki i kroplówki podawać. Jeśli ta pani zostanie na swoim stanowisku to będzie tylko gorzej.Lekarze z naszego szpitala odchodzą do powiatowego gdzie dyrektorem jest poprzedni dyrektor naszego WOJEWÓDZKIEGO szpitala. 11:36, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

8 3

Jest też inna możliwość - za pana dyr. Bruzdowicza mogło być rozluźnienie reżimu, np. w kwestii dyżurów. Przyszedł dyrektor, który chciał, żeby szpital pracował jak każdy inny i załoga się zbuntowała, ale prawdy to chyba nigdy się nie dowiemy. 13:20, 04.03.2020


jacusjacus

27 25

PO i PZPR ,oraz pozostali popaprancy chca ZNISZCZYC POLSKE !!!!!
POLACY NIE DAJMY SIE OGLUPIC tym Sprzedawczykom Narodu !!!!! 11:39, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do jacusdo jacus

0 0

co bierzesz? daj namiar na dilera


22:33, 04.03.2020


BzylBzyl

42 5

Ta kobieta nie nadaje się tej pracy!
Od dawna widać, że nie jest lubiana i nie potrafi dogadać się z ludźmi!
Powinni jej podziękować i ratować to, jeszcze jest do uratowania!
Może to być nawet jej celowe działanie! Nie znika i wraca do Torunia! 11:45, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zorrozorro

26 2

Pani dyrektor znowu zaskoczona przecież ona całe serce dla naszego szpitala oddaje 11:57, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

28 3

ilu lekarzy odeszło w ostatnich latach ze szpitala ?????? ilu zostało zwolnionych , wyrzuconych !!!, gdzie PO <PSL< SLD było wtedy - szum medialny teraz przed wyborami - co do tej pory zrobiła rada społeczna ??, miasto nie przejmie SZPITAL a nie wszystko TORUŃ rządzi !!!- wszystkiego pozbywa się miasto i do Toruniu - niedługo będzie wszystko należało do Torunia . 12:29, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwietłanaSwietłana

21 6

Chcieliście kapitalizmi i ameryki? To będziecie mieli.Służba zdrowia i inne frykasy tylko dla najbogatszych.Reszta zapier.dalać za miskę ryżu. 12:31, 04.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zgodzezgodze

9 5

chu.. *%#)!& i kamieni kupa... za 6tys to tylko głupki pracują :) 12:41, 04.03.2020


qw_qw_

4 6

Za komuny to ludzie w sile wieku umierali na zapalenia płuc... 13:21, 04.03.2020


dziwnedziwne

13 4

Ktoś tu chyba kopię dołek Platformie... 12:40, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przemo343Przemo343

12 1

zamknąć szpital w ogóle, po co nam szpital, będziemy się w Herbapolu leczyć ziółkami, a na *%#)!& nam szpital heh 13:32, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A ten...A ten...

3 0

Czy wermuth może być? Też na ziółkach. 16:37, 04.03.2020


wacuswacus

15 12

niech borowiak sprowadzi anite gargas to ona pokaze jak sld i po dyrektorzy i reszta kliki obskubala ten szpital z kasy i ze wszystkiego zlikwidowali kuchnie i pralnie ile to strat przynioslo szpitalowi niepotrzebne chodniczki i inne glupoty a dla pielegniarek i lekarzy nie bylo kasy a pensje sobie brali po 15 tys 14:01, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ludekludek

12 4

przenisc szpital do P Krzysia do wienca zdroju a tu zrobic Senatorium Pod Klepsydra bo tylko na to sie nadaje 14:07, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZNACHORZNACHOR

10 6

jesteszta chorzy to do babki zielarki z RANCZA ,na ten szpital to nie zasługujecie , to jest szpital dla LGBT I lewactwa...... 14:43, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ManiekkManiekk

6 1

Pucybuci Polityków więcej zarabiają jak Lekarze to po pierwsze a po drugie.Wciąż nie są dopłaceni ludzie zwykli w walce z powszechnym brudem.Po trzecie ludzie sami się cenią którzy wyceniają wszystko.Nie znając ceny ile kosztuje życie zamiatacza ulic niezbędnych jak Lekarzy.Ile jest warte życie zwierzęcia pożerające padlinę no jest bezcenne. 15:02, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bbggbbbggb

12 4

Anite Gargas sciągnijata .Anita się zajmie szpitalem 15:09, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wloclawek2020wloclawek2020

9 10

a po CO Szpital we Wloclawku przeciez jest w BERLINIE !!!!!
Taki tok myslenia i niszczenia POLSKI przez PO i PZPR .
no chyba ze Wybuduja w Dabiu lub w Lubrancu !!! 15:32, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brzytwabrzytwa

4 0

No przecież wiadomo że lekarzom nie chodzi o pieniądze ! tylko o tępe skalpele. Karola tnie głupa. 15:50, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

melamela

1 6

to wszystko wina POPiSu 16:23, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rychurychu

6 3

koronaświrus, smog medialny ,drożejące odpady, zwolnienia lekarzy i rządy 3RP oraz szopka 10 rocznicy kwietniowej i jak tu żyć!!! 16:26, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pamela Pamela

9 4

To prawda nasz szpital jest zaniedbany i z 15 lat do tyłu za innymi szpitalami ale lekarze też nie są jacyś wybitni specjaliści żeby co chwila wołali o podwyżki moim bliskim w tym szpitalu nie pomogli ci specjaliści pomoc znaleźli w Warszawie Łodzi czy Bydgoszczy i nie mówię tu o chorobach nowotworowych ale właśnie o chirurgi kardiologi czy chorobach wewnętrznych tacy są właśnie specjaliści w tym szpitalu o by Bóg mnie chronił jak najdłużej przed tym szpitalem 16:32, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oo7oo7

10 0

remonty , inwestycje , śmieci , lekarze , co jeszcze - nieudolność rządzących Włocławkiem jest zatrważająca , brawo wyborcy , brawo ... 16:54, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

6 0

Każdy kij ma dwa końce.Z jednej Pani dyrektor z drugiej lekarze A gdzie tu miejsce na chorych ? 17:05, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

whoamiwhoami

9 1

Z przykrością trzeba stwierdzić iż Włocławski szpital jeśli chodzi o standard podejścia personelu do pacjentów bardzo odbiega temu z Torunia. I jak widać nie tylko na pacjentach odbija się atmosfera jaka panuje w tym szpitalu a i na samych lekarzy którzy wyłamują się z ogólnego patologicznego podejścia do drugiego człowieka którą reprezentuje cała reszta personelu. 17:20, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaświatyzaświaty

5 1

PO co wam szpital? 18:40, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

słuchaczsłuchacz

10 0

Wysłuchałem w tv Kopyścia i oczy dostałem jak spodki. Lekiem na problemy szpitala ma być lepsza komunikacja z radnymi bo do tej pory nie była.To pytam się co robili i robią od wielu lat w radzie społecznej szpitala Jędrzejewska Zarembska Kopyść Kopaczewska. Teraz strach u ..... to zwalają wszystko na pielęgniarki i lekarzy ! 18:50, 04.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WwWw

0 0

Siedzieli i *%#)!& w stołki
Teraz zarzuty że nic nie wiedzą
Wiadomo najlepiej umyć ręce... 08:49, 05.03.2020


re re

0 0

,,Spółdzielcza'' rada szpitala ? Oni nie są od tego oni są od reprezentacji i konsumpcji . 11:49, 05.03.2020


GośćGość

2 1

Neurologie i pediatrie też mają zamknąć... 22:08, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LutyLuty

0 2

Jestem zszokowany Najpierw wykształcili się za nasze pieniądze Teraz nie chce im się pracować Muszą oddać kasę za wykształcenie i droga wolna 23:19, 04.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

<><>

2 0

,,,,a co ma wykształcenie lekarzy (i nie za twoją kasę) do osoby siedzącej na stołku i nie umiejącej zarządzać placówką? NIC. Oddział chirurgi dziecięcej, pielęgniarki z kardio i teraz kolejny oddział. To woła o pomstę do nieba. Czy tak trudno zrozumieć, że to jest bojkot osoby, która nic nie robi bo nie wie, jak zarządzać szpitalem!? Za każdym razem z wypowiedzi pani dyrektor "jest dla mnie nie zrozumiałe co się dzieje" Ta pani nigdy nic nie rozumie lub nie chce rozumieć i widzieć co się wokół nie dzieje. Jest proste rozwiązanie zmienić dyrektora, który wie jak zarządzać placówką. 07:21, 05.03.2020


ten jaruś h.rrrrten jaruś h.rrrr

3 0

do degradacji i już 2 lekarzy zatrudni szpital za jego pensję 04:40, 05.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No, takNo, tak

1 0

Były dyr. szkoły nr 5 na Zazamczu. Cwaniak i doradca jak za komuny. A siostra to jeszcze pobiera specjalny zasiłek opiekuńczy na zdrowe dzieci ?
Niesłe Salcesony ! 04:53, 05.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@

5 0

Najpierw oddział chirurgi dziecięcej, pielęgniarki z kardio i teraz kolejny oddział. To woła o pomstę do nieba. Czy tak trudno zrozumieć, że to jest bojkot osoby, która nic nie robi bo nie wie, jak zarządzać szpitalem!? Za każdym razem z wypowiedzi pani dyrektor "jest dla mnie nie zrozumiałe co się dzieje" Ta pani nigdy nic nie rozumie lub nie chce rozumieć i widzieć co się wokół nie dzieje. Jest proste rozwiązanie zmienić dyrektora, który wie jak zarządzać placówką. 07:24, 05.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UkrainaUkraina

0 0

Zatrudnić lekarzy z Ukrainy. Jak nie będą wbijali gwoździ w pięty to mogą być dobrymi fachowcami. Na pewno nie będą wołać kosmicznych wypłat, jak ci którzy obrośli w piórka i zbyt wysoko cenią swoją mierną fachowość. Nie zatrzymujmy na siłę kadry, która ma wygórowane żądania płacowe. Jestem pewien, że żądane kwot dostaną bez problemu w Bydgoszczy, Łodzi, Warszawie, gdzie są szpitale kliniczne i potrzebni są najlepsi. 11:39, 05.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oszalelioszaleli

0 0

Proponuję Pani Karolinie Welce zacząć posiadać informację na temat jej pracowników. to dziwnie wygląda, jak nie wie co się dzieje w Szpitalu, którym zarządza. dobrze by było również, żeby zaznajamiala się z dokumentami , które trafiają na jej biurko, wierzymy, że nie jest to zbyt wygórowane wymaganie dla osoby na tym stanowisku.

Co więcej należy napisać reportaż o tym czemu większość oddziałów jest na wylocie.
może tym razem nie pytamy się dyrekcji o zdanie tylko pracowników. Dyrekcja i tak zawsze jest zaskoczona. 16:34, 05.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pacjent kardiopacjent kardio

2 0

„ Karolina Welka, dyrektor szpitala. - Nowy zespół podjął już zadanie i planujemy, że pracownia wznowi działanie od środy, 4 marca. „
Ja jako pacjent oddziału kardiologii we Włocławku , pamiętający okres zgonów przywożonych zawałowców z powodu braku pracowni hemodynamicznej , której we Włocławku nie było. Postanowiono rozwiązać problem , powstrzymać śmiertelność z powodu zawału. Około piętnastu lat wstecz (2004) były Senator RP , Kardiolog, Ordynator, dr. Jerzy Kopaczewski , doprowadził do powstania pracowni hemodynamicznej , przy wsparciu finansowym osób z kręgu biznesu jak K. Grządziel – radny miasta, byłego przewodniczącego sejmowej komisji finansów M. Olewińskiego , oraz innych znanych darczyńców miasta Włocławka. Dowodem jest tablica pamiątkowa. Koszt pracowni wyniósł 14,5 mil. zł . Od czasu podziału i przydziału Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy , Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, włocławianie są sukcesywnie pozbawiani dóbr medycznych, będącymi własnością Włocławka przez zsyłkę nieudaczników z Bydgoszczy, Torunia , których doświadczyliśmy w przeszłości i obecnie . Kolejnym dyrektorem niszczącym szpital włocławski jest kolejny spadochroniarz z Torunia, która zawarła na okres 90 dni z pielęgniarzem z Gdańsku świadczącym usługę trzecią dobę z rzędu , bez odpoczynku. Co na to PIP ?. Odejścia lekarzy składających wypowiedzenia z pielęgniarkami , których wynagrodzenia nie są adekwatne poziomem do wiedzy i umiejętności a jest celowym zabiegiem mającym na celu likwidację szpitala w całości i przejęcie przez pseudo biznes sterowany z Urzędu Marszałkowskiego . Udzielona wypowiedź TV operatora dr. Grzesika w pełni pokazuje likwidację pracowni hemodynamicznej we Włocławku, skutkującą zwiększeniem zgonów z powodu zawału . Wywożenie w trakcie zawału do Płocka , Torunia to doprowadzenie wprost do zgonów. Co na to członkowie sejmiku samorządowego , przedstawiciele od lat z Włocławka , v-ce marszałek Kopyść , radny Pawlak , będący w radzie szpitala. Co na to Państwowa Inspekcja Pracy w zatrudnieniu jednego lekarza i jednego pielęgniarz z Gdańska pracującego trzecią dobę bez wypoczynku. Co na to samorząd miasta z prezydentem . Co na to prokuratura ?.
16:44, 05.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

petycjapetycja

0 0

https://www.petycjeonline.com/wniosek_o_odwoanie_ze_stanowiska_dyrektor_szpitala_wojewodzkiego_we_wocawku_p_karolin_welke 15:11, 06.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%