Zamknij

Ratusz o pomysłach opozycji: "Tanie, przedwyborcze chwyty"

06:52, 18.08.2014 G.S
Skomentuj

Stowarzyszenie "Włocławek ponad podziałami" chce, żeby prezydent Pałucki zdecydował o obcięciu pensji szefom MPK, Wodociągów, czy Saniko o połowę, a zaoszczędzone sumy przekazał na podwyżki dla najmniej zarabiających i utrzymanie stanowisk zagrożonych utratą pracy, na przykład nauczycieli. Jeśli prezesi miejskich spółek nadal będą zarabiać po kilkanaście tysięcy miesięcznie, pod Urząd Miasta ma iść manifestacja. - Tanie, populistyczne, przedwyborcze chwyty - komentuje ratusz.

Prezesi Wodociągów, Ciepłowni, "Saniko", MPK, czy Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej zarabiają po kilkańaście tysiecy złotych miesięcznie. Niektóre miejskie spółki, np. Miejski Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej mają dwuosobowe zarządy. Pensje wiceprezesów są niewiele niższe od ich szefów. Do tego dochodzą wynagrodzenia członków rad nadzorczych.

Kilkanaście tysiecy złotych dla prezesa (najwyższa pensja prezesa to 16 tys. zł miesięcznie, tyle zarabiają np. prezesi MPEC i MPK - red.) w sytuacji gdy pracownicy spółek otrzymują po 1,5 tys. zł miesięcznie? To woła o pomstę do nieba - mówi Maciej Gawrysiak, wiceprezes WPP. - Chodzi nam o sprawidliwą dystrybucję środków publicznych

WEdług WPP, obniżenie pensji prezesów o połowę i likwidacja stanowisk wiceprezesów dałoby oszczędności rzędu nawet 2 mln zł. Zdaniem stowarzyszenia te pieniądze powinny zostać przekazane na podwyżki dla najmniej zarabiających pracowników miejskich spółek i utrzymanie stanowisk osób zagrożonych utratą pracy, głównie chodzi o nauczycieli.

- Prezydent powinien pokazać, kto jest dla niego ważniejszy – czy przeciętny obywatel, czy kolega partyjny, którego sowicie się wynagradza – mówi Maciej Gawrysiak. - Jeśli prezydent nie przychyli się do naszego wniosku, dojdzie do manifestacji pod ratuszem. Wezmą w niej udział osoby, które prosiły nas o złożenie petycji do prezydenta – ostrzega wiceprezes WPP. 

Monika Budzeniusz, rzeczniczka prezydenta Włocławka już zapowiada, że wniosku „Włocławek ponad podziałami” prezydent nie ma zamiaru realizować.

- Tanie, populistyczne, przedwyborcze chwyty i zwykła propaganda – mówi Monika Budzeniusz o postulacie obniżenia pensji prezesów spółek miejskich i pyta: – Dlaczego stowarzyszenie nie prezentuje pomysłów na rozwój Włocławka?

Według rzeczniczki to nie prezydent powinien być adresatem wniosku o obniżenie pensji prezesów spółek, ale ich rady nadzorcze.  

Czy prezesi spółek miejskich zarabiają za dużo?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
tak 87%
nie 9%
nie mam zdania 4%
(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(54)

tytustytus

34 5

na nie to chyba głosują sami prezesi i ich rodziny i specjalnie do tego wyznaczeni ludzie :)
ewentualnie ci, którzy na to stanowisko sięszykują po wyborach :D 07:52, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

zenekzenek

49 7

Pani (NIE)dorzecznik od tej pewności siebie i pychy az sie zaokrągliła na twarzy. Już niedługo pani rzecznik już niedługo..... :) 07:53, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

29 5

Za to ratusz stosuje "drogie chwyty przedwyborcze" np stadion, przystań...kilkadziesiąt milionów.

Obniżenie tensji na pewno nie spowoduje obniżenia jakości zarządzania....buahahhahhah 08:32, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

14 1

Zarabiają tyle pieniędzy i jeszcze CBA ich zamyka szok... 08:36, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PIOTRPIOTR

30 2

Populizm populizmem, ale coś prawdy w tym jest, bo jak wytłumaczyć fakt, że pracownicy Ratusza co roku otrzymują podwyżkę, a dla pracowników MOPR od 6 lat nie ma złotówki. Prezydent na ich postulaty arogancko odpowiada nie bo nie i to jest cała rozmowa. Nie chce słuchać ich argumentów zasłaniając się brakiem środków w budżecie zapominając, że to on jest " kadrowym " w tej "firmie" i wypadałoby być bardziej sprawiedliwym. No cóż kilkaset, może kilka tysięcy głosów w zbliżających się wyborach ma z głowy. A z drugiej strony to gdzie jest Wielki Przewodniczący Solidarności Dębczyński? Następny "BARDZO ZAINTERESOWANY" losem zwykłych pracowników. 08:48, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wurstwurst

37 10

korupcja popiera korupcje, przekrent rodzi przekrent i kółeczko się zamyka, które dzwi od urzędu nie otworzysz to rodzina----polska to jeden wielki rodzinny ,bazar w którym się tylko sprzrdaje.. 09:13, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oświataoświata

32 3

brawo , chcą zwalniać nauczycieli a swoim kolesiom nabijają kabzę 09:24, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZygaZyga

6 15

Bolszewizm wkracza szybkim tempem marszowym w rzędy tzw. opozycji. Jeśli obniżyć pensję o połowę to zarabiali by mniej niż ich kierownicy..... 09:28, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

9 18

Nie straszcie Pani rzecznik...

Komuna we Włocławku nigdy nie zginie. 09:38, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osobaosoba

32 4

To bardzo dobra inicjatywa panie Gawrysiak ale czy prezydent Pałucki będzie chciał zabrać kasę swoim kolegom partyjnym!! 09:53, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

************************

28 2

a kto jednoosobowo powołuje 3-y osobowe "RADY NADZORCZE" , kto zmienia statut spółki nadając im odpowiednie uprawnienia , a kto dokonuje zapisów w umowach spółek o składzie ilościowym ZARZĄDÓW Spółek miejskich , czy nie ( Prezydent MIASTA Włocławek ) obecnie jeszcze pan Prezydent Teodor Pałucki ?.
Pani Rzecznik proszę do końca mówić prawdę i tylko całą prawdę.
"Monika Budzeniusz, rzeczniczka prezydenta Włocławka już zapowiada, że wniosku ?Włocławek ponad podziałami? prezydent nie ma zamiaru realizować." a dlaczego - odpowiedz jest jasna bo za dużo by stracił osobiście sam i jego polityczne otoczenie. 09:59, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wesoły komuszekwesoły komuszek

13 13

A wszystko to co się dzieje przez 25 ostatnich lat zawdzięczamy komu? No?
SOLIDARNOŚCI!!! I MORDA W KUBEŁ. 10:12, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObservatorObservator

16 10

"Dlaczego stowarzyszenie nie prezentuje pomysłów na rozwój Włocławka?" - koniec cytatu M. Budzeniusz

Ano dlatego, pani B., że prezydent pomysły, uwagi i wszelkiego rodzaju korekty innych ma w d...ie! Ignoruje je!
-------
A swoją drogą uzasadnienie tego wniosku (który być może jest i słuszny) jest wyjątkowo infantylne! Tak - infantylne! Bo co to znaczy: "sprawiedliwa dystrybucja środkow publicznych"? To jest temat na długą dyskusję, kiedy coś jest sprawiedliwe, a kiedy nie - "dystrybucja" (co za głupie słowo w stosunku do wynagrodzenia za pracę) winna zawsze odpowiadać wkładowi oraz rodzajowi pracy i zaangażowania!
...a przecież pan Gawrysiak jest wykształconym prawnikiem - jak o sobie często mowi.

10:26, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bezskutecznie SzukamBezskutecznie Szukam

17 4

Jakie jest wykształcenie i umiejętności prezesów spółek ? W jaki sposób trafili na zajmowane stanowiska ? Ciekawe w jaki sposób Pani Rzecznik by odpowiedziała. 10:53, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obronca godnościobronca godności

27 0

W Grecji przeciętny pracownik zarabia 1000 euro a np , lekarz 2000 euro a u nas pracownik 1500 zł a prezes 20 tys na miesiąc ludzie zrobili z was niewolników zabrali wam pieniądze i waszą godność 11:21, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lewicowieclewicowiec

20 3

W spółce Baza obniżyli pensje ale sprzątaczom co place na targowe sprzątają, a pani prezesowej na odchodne wręczyli ogromną odprawę Widać jak Pałucki dba o tych najbiedniejszych lewicowy prezydent kur.. mać 11:28, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumynrumyn

20 1

od wielu lat jestesmy okradani przez urzedasow obnizyc pensje nie tylko prezesom spolek ale takze prezydentowi i jego zastepca jak rowniez zlikwidowac stanowiska 2 wiceprezydentow a jesli chodzi o pani rzecznik to dziwnym zbiegiem okolicznosci awansowala na dyrektora spraw zbytecznych.Pensje obnizyc rowniez radnym ktorzy majac intratne stanowiska jeszcze doja biedny WLOCLAWEK 11:34, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uczenuczen

20 5

Jak Pałucki wygra wybory to zwolni kolejne 500 osób w oświacie sam wypowiedział się w tej sprawie ze nie ukrywa ze szykują sie kolejne zwolnienia nauczycieli Jaki więc ma pomysł Pałucki na stabilizacje zatrudnienia w oświacie??? 11:35, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

m3ugdm3ugd

18 13

GAWRYSIAK NA PREZYDENTA zrobi facet porządek w tym mieście!!! 12:42, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olikolik

17 7

Nie obniżać pensji prezesom tylko zlikwidować spółki miejskie. To jest tylko wylęgarnia komuchów i przechowalnia patologii. Oczywiście dotyczy to calego kraju i rozprzestrzeniania się urzędniczej zarazy. Wyhodowaliśmy sobie twór który nie znalazł by pracy nawet na zmywaku. 12:58, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

13nb813nb8

23 4

Pałucki ma gdzieś ludzi biednych ,bieda przez tych Vipów jest wyśmiewana !! 12:59, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

15 10

Populizm ? PRAWDA sama PRAWDA -WSZYSCY PREZESI SPÓŁEK MIEJSKICH NAJWYŻSZE STAWKI ZAROBKÓW !!! I nie jest to żaden populizm tylko porównanie do najniższej krajowej i emerytury 1200kuźwa na rękę !!! A młodzi tyrają na tuskowych umowach śmieciowych -skandal !!! 13:45, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻmijaŻmija

16 2

Nie obniży, bo jak przestanie być prezydentem, to zostanie prezesem jakiejś spółki. No sobie przecież nie obniży wynagrodzenia! 14:06, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rocznik71rocznik71

18 1

W pełni zgadzam się ze Stowarzyszeniem WPP
To co wyprawia się na włocławskiej scenie politycznej to woła o pomstę do nieba !!!
Włocławek umiera, za 10 lat ostatni młody jego mieszkaniec zgasi światło i wyjedzie, zostaną sami emeryci i renciści i dookoła beton, kostka, beton, kostka ....... 14:24, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WydraWydra

18 0

Skończyć z tą patologią wynagradzania w spółkach miejskich. Na stanowiskach prezesów zatrudnić kompetentnych prezesów, a nie partyjnych " wszechwiedzących " kolesiów. Pracownicy od wielu lat nie widzieli żadnych podwyżek, a ich wynagrodzenie jest na poziomie najniższej krajowej. Jeśli wypracowane są zyski, to podwyżki są dla osób spłacających kredyty zaciągnięte np: na kupno ekstra ekskluzywnych samochodów przez naszych nietykalnych. W godzinach pracy korzystają z usług fryzjera, kosmetyczki. Wyjeżdżają tam służbowymi samochodami prowadzonymi przez zakładowego kierowcę.
Należy obniżyć wynagrodzenia prezesów miejskich spółek, gdyż na obecnym poziomie są wysoce patogenne - kupa kasy, a zero odpowiedzialności za powierzone im zakłady oraz los pracowników w nim zatrudnionych.
Czara goryczy zaczyna się już przelewać. Nastroje w pracy są bardzo złe. Pracownicy mają dosyć traktowania ich jak niewolników. Wystarczy maleńka iskra i stworzą swój Majdan przed ratuszem. Ciekawe co wtedy powie pani rzecznik mediom. Będzie wpierać wszystkim, że ratusz zorganizował piknik rodzinny ? 15:24, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rocznik 61rocznik 61

16 2

Również zgadzam się ze Stowarzyszeniem WPP. Wiem, że zostało ono założone przez ludzi pracy w celu obrony interesów zwyczajnych ludzi. Była pilna potrzeba rozprawienia się się w obecnym układem politycznym, skończenia z wyzyskiem pracowników, powrotu do zdrowych form zarządzania w zakładach pracy. Dzieje się to po to, abyśmy mogli zacząć żyć normalnością.
15:34, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mlodygniewnymlodygniewny

15 0

w koncu ktos odwazyl sie poruszyc ten temat moim zdaniem prezesi tych spolek to pasozyty tego pseudomiasta ktorzy niczym pijawki wysysaja pieniadze z kasy miejskiej jezeli slysze ze na cos brakuje srodkow to wlasnie te stare pryki je zabieraja regularnie co miesiac trzeba skonczyc to dziadostwo ale obawiam sie ze potrzebna bedzie rewolucja zeby to zmienic!!! 15:43, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

praworządnypraworządny

15 0

Populizm a czy ta pani wie co to jest populizm ?a jakim prawem ta pani krytykuje wniosek mieszkańców niech lepiej merytorycznie odniesie się do niego a nie krytykuje nie mając do tego prawa ,Pani Budzeniusz to pani i pani przełożony prezydent nie zna się na prawie jak krytykujecie wniosek mieszkańców którzy mają prawo składać taki wniosek 16:39, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeslauerLeslauer

8 13

Oj, znowu "lud" się zirytował... Efekt obniżenia pensji będzie taki, że każdy "podyrektoruje" pół roku, zgarnie na boku co się da, kilka "grantów" i dalej na swoje... Kiedy pojmiecie prostą rzecz, że lepszy fachowiec wymaga lepszej zapłaty? A ci protestujący, co mają 1200 na rękę: to oznacza że nie są lepsi. Bo gdyby byli, to by mieli kilka razy więcej. 16:47, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

15 0

A no to już wiemy za co dostał medal pan Prezydent! To medal od prezesów i vice spółek miejskich a dla zmylenia przypinał wojkowy w Dzień Wojska Polskiego! Ale strategia!! Napoleońska!
Sam Putin by się też nie powstydził! 17:03, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BetiBeti

18 1

Popieram inicjatywe tego stowarzyszenia ,mają racje .To co dzieje się w naszym mieście to jawna dyskryminacja ludzi pracy. 17:47, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BetiBeti

16 2

Popieram inicjatywe tego stowarzyszenia ,mają racje .To co dzieje się w naszym mieście to jawna dyskryminacja ludzi pracy. 17:47, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wlcwlc

10 0

Nie w Bydgoszczy czy w Toruniu a we Włoclawku .... http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110207/REGION/645758217 19:37, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EconomistaEconomista

10 4

Prezesi i vice prezesi w spółkach zarabiają z pieniędzy spółek - a nie z pieniędzy miasta - więc to bujda że były by jakieś oszczędności które można by przekazać bo pieniądze z ich pensji zostały by w spółkach i można co najwyżej stworzyć za nie kilka etatów albo kupić sprzęt i stowarzyszenie o tym wie bo znają prawo - ale można znaleźć oszczędności gdzie indziej - 3 vice Prezydentów - starczył by jeden zdecydowanie - można by też obniżyć o połowę diety radnym, o dyrektorach w urzędzie miasta nie wspomnę bo to idzie w dziesiątki - no i cała masa instytucji finansowanych z kasy miasta jak Biuro Rzecznika prasowego z Panią Dyrektor na czele albo np. Centrum Kultury Browar B czy OSIR - i okazało by się że nie mówimy o 2 milionach a o kilkudziesięciu... 19:41, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

światowiecświatowiec

13 0

Rząd Hiszpanii wydał w 2012 R. zarządzenie redukujące o 75 proc. pensje i premie prezesów i wysokich urzędników banków, w których udział ma kapitał publiczny. A u nas Budzeniuszowa mówi że wniosek o przycięcie preziom 50 proc. z wypłaty to populizm. 20:48, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚwiatowiecŚwiatowiec

11 0

Na pierwszym posiedzeniu francuskiego rządu w kadencji prezydenta Francois Hollande'a zdecydowano o obniżeniu o 30 proc. uposażenia szefa państwa i ministrów 21:03, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LilyLily

11 3

Skoro tyle zarabiają to niech zwolnią stołki innym, którzy też chcą żyć godnie. Nic nie robią bo mają od tego murzynów, którzy zarabiają nędzne pieniądze i robią na nich wiem bo jestem murzynem haha. Precz z tymi złodziejami, którzy żyją na bogato za nasze podatki i nie tylko. Gonić złodziei!!!!! Wymiana prezydenta Włocławka to priorytet, pierwszorzędna sprawa. Dajmy szansę innym bo gorzej już być nie może. Podwyżki dla najmniej zarabiających!!!!!! Precz z tymczasowym pseudo Prezydentem Włocławka!!! 21:43, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodymłody

13 1

Nawet jeśli pieniądze są ze spółek to stworzenie za nie choćby kilku nowych miejsc pracy, bądź podwyżka dla tych najmniej zarabiających to już by było coś. 21:52, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerytkaemerytka

18 2

Pani Budzeniusz - właśnie Pani udowodniła że Pan prezydent ma swoich wyborców gdzieś. Że nie szanuje ich postulatów i nie ma zamiaru wysłuchiwać ich problemów. A myślałam że Rzecznik Prasowy ma więcej taktu i politycznej poprawności. 21:59, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodymłody

12 1

No i jak stąd nie uciekać?!!!!!!!..... Jakie mam szanse że po studiach dostanę tu pracę?....Żadne!!!! A wy Panowie urzędnicy zrobicie sobie PRYWATNY DOM STARCÓW z naszego miasta!!!!!!!! 22:05, 18.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyatpAntyatp

4 1

Jest taki Dom Starców dla nich przy ul. Żeromskiego. Proponuję zatrudnić tam w przyszłości bezrobotnych. Oj wtedy by się tam trochę działo. 00:08, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WydraWydra

9 3

Do ekonomisty. Nie masz racji w temacie pochodzenia pieniędzy na wynagrodzenia dla prezesów spółek. W naszym mieście są to spółki prawa handlowego, których właścicielem jest Urząd Miasta. Urząd Miasta powołuje Walne Zgromadzenie, którym we Włocławku jest jedna osoba - prezydent miasta. To on zatrudnia prezesów spółek i powołuje Radę Nadzorczą. Prezesi spółek są więc zatrudniani przez Urząd Miasta, który to ustanawia i wypłaca im wynagrodzenie. Wynagrodzenia wiceprezesów, kierowników i innych funkcyjnych pochodzą z funduszy spółek. Odbierają oni równie niewiarygodne wynagrodzenia, które w ogromnym stopniu obciążają budżety spółek.
Czyli reasumując - wynagrodzenia prezesów obciążają budżet miasta. Gdyby obciął te wynagrodzenia o połowę, ludzie pracujący w mieście oraz w tych spółkach mieliby niemałe podwyżki. 00:39, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

APAP

9 5

Do młodego. Możesz uciec z tego miasta. Ale możesz też sam dla siebie coś wywalczyć. Nie bądź obojętny wtedy, kiedy ruszymy te stare głazy z UM. Koniec ich jest bliższy niż przypuszczasz. Może wtedy uda Ci się tutaj pracować i mieszkać. Uciec można zawsze. 00:48, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MajdanMajdan

12 0

Nie jesteś jednak tak bezwolny,
A choćbyś był jak kamień polny,
Lawina bieg od tego zmienia,
Po jakich toczy się kamieniach.
I, jak zwykł mawiać już ktoś inny,
Możesz, więc wpłyń na bieg lawiny.
CZesław Miłosz "Traktat moralny"
PS. temu miastu potrzebna jest rewolucja. 08:06, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WydraWydra

9 2

Każdy z nas może żyć lepiej. Musi tylko to sobie uświadomić. Jeżeli jest źle należy to zmienić. Cwaniacy już zaczynają się okopywać i zaczynają mydlić nam oczy. Mają jednak tę świadomość, że tym razem będzie bardzo trudno pokonać siłę zrodzoną z gniewu i złości. A my kujawiacy jesteśmy znani w Polsce z tego, że jesteśmy pamiętliwi, waleczni i uparci. Skoro obudzono w nas te cechy naszych przodków i zmuszono nas do obrony naszych interesów, na pewno wykorzystamy tę szansę dla siebie.
Lawina została puszczona w ruch. 13:53, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

9 1

Bardzo dobra inicjatywa, brawo panie Gawrysiak. 21:51, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

3 9

~ Leslauer / - nie piepsz głuPOt , w jakim normalnym , praworządnym kraju POlityczna zaraza sama sobie ustala zarobki i jest POza wszelką kontrolą wyborców ? Tylko w takim gdzie można decyzją POlitycznego bankruta zmielić 2 miliony podpisów referendalnych -czyli w tuskomatolskiej POlsce i o tym należy pamiętać !!! 22:18, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyatpAntyatp

5 0

Komentarze Leslaura czyt: Lesera jak ja osobiście go nazywam, nie mają znaczenia. Są to jak zawsze ślepaki, których celem jest obniżenie naszego poczucia wartości. Dla mnie jest to po prostu jeden z wielu trolli pracującego uniżenie dla swojego chlebodawcy. Ale i Ty Leserze znajdziesz swoje miejsce w przyszłości. Zirytowany lud Włocławka znajdzie Ci takie stanowisko, jakiego jeszcze nie miałeś. 23:32, 19.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EconomistaEconomista

2 4

Do Wydra - to co piszesz to kompletna bzdura - Prezesi mają zawarte umowy o pracę ze spółkami prawa handlowego - owszem Prezydent stanowi Zgromadzenie Wspólników jednoosobowo (NIE WALNE ZGROMADZENIE BO WE WŁOCLAWKU NIE MA SPÓŁEK AKCYJNYCH)i powołuje Radę Nadzorczą co wynika z obowiązku ustawowego - ponad to Prezydent jako Zgromadzenie Wspólników wyznacza osobę która w imieniu spółki zawiera z powołanymi przez RN Prezesami umowy - najczęściej umocowanie dostaje Przewodniczący RN do zawarcia umów - a stawkę ustala Zgromadzenie Wspólników po zasięgnięciu opinii RN - czyli Prezydent bo opinia nie jest wiążąca - a pieniążki które wpływają na konto prezesów pochodzą ze spółek - zatrudniani są oni przez OSOBĘ PRAWNĄ jaką jest spółka z o.o. a nie przez Urząd Miasta - polecam KSH i Prawo Pracy 17:26, 20.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławek nad WisłąWłocławek nad Wisłą

1 9

Co za ironia i totalny brak odpowiedzialności. Wszystkie inicjatywy i podobne pseudo partie to ludzie marginesu politycznego i chwasty przedsiębiorczości. Stawiam na ludzi sukcesu a nie populizmu. Do domu ... lub PUP. 21:40, 20.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyatpAntyatp

7 0

Czy Ty " Włocławku nad Wisłą" jesteś agentem SLD ?
Obrażasz nas Włocławian. Prezentujesz brak szacunku dla ludzi. Określasz wszystkich innych, niż Ty sam ludźmi z marginesu, a ludzi pracy chwastami przedsiębiorczości ? O jakiej przedsiębiorczości piszesz? Czy o tym okradaniu pracowników przez Twoich kolesi w zakładach pracy ?
Twoja bezczelność w tym momencie przekroczyła wszelkie granice.
Wróżę Ci krótkie życie polityczne, bo polityk z Ciebie żaden. A do PUP sam niedługo zapukasz. A tak po chrześcijańsku - życzę Ci trudnego życia, ponieważ cierpienie uszlachetnia. Wtedy będziesz miał czas pomyśleć i zrozumieć o co w tym życiu tak naprawdę chodzi. Nauczy Cię to pokory. 22:25, 20.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xaxierxaxier

5 0

Prezesiki niewydolnych spółeczek zarabiają więcej niż Prezydent Polski!Przesada,ale takie prawo mamy,taki kraj. 23:56, 23.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SamantaSamanta

2 0

Do: Economista. Wszystko napisałeś prawidłowo, dodam tylko,że Radę Nadzorczą stanowią minimum 3 osoby zgodnie z kodeksem spółek handlowych i nie moze być mniej osób a Rada Nadzorcza jest konieczna w spółkach o takim "ustroju"jak spółki miejskie.Spółki te są powoływane do wykonywania zadań publicznych gminy (patrz-ustawa o gospodarce komunalnej). 17:55, 25.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

1 0

Swoimi pomysłami na uzdrowienie miasta M.Gawrysiak przebija Wojtkowskiego,który niestety reprezentuje PO-papraną i niewiarygodną opcję polityczną. Kandydat Wojtkowski byłby bardziej wiarygodny gdyby już teraz wystąpił z PO. 23:57, 02.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%