Zamknij

Podczas Monster Truck Show interweniowała policja, bo...

09:06, 30.08.2014 N.CH
Skomentuj fot. Krzysztof Osiński fot. Krzysztof Osiński

Organizatorzy Monster Truck Show musieli przerwać wczorajszy pokaz. Na miejsce wezwano policję,  bo osoby, które nie kupiły biletów wstępu, niszczyły ogrodzenie placu, na którym zorganizowano imprezę.

W piątek włocławianie mieli okazję obejrzeć Monster Truck Show, czyli pokaz, podczas którego ogromne pojazdy dosłownie miażdżą auta osobowe. Atrakcje przygotowali niemieccy kaskaderzy, którzy już od ponad 30 lat organizują tego typu pokazy.

Ilość osób zainteresowanych imprezą przerosła oczekiwania organizatorów. Nie wszyscy jednak, którzy przyszli na miejsce mieli zamiar kupić wejściówki (40 zł osoba dorosła i 10 zł dzieci do 15 roku życia). Niektórzy myśleli, że wstęp na imprezę jest bezpłatny.

Osoby znajdujące się poza terenem pokazów zerwały plandekę, która zasłaniała im widok na prezentowane atrakcje. Bardziej pomysłowi wycinali w niej otwory. Jeszcze inni ustawiali podnośniki lub wchodzili na mur Cmentarza Komunalnego, by móc zobaczyć pokaz.

Zachowanie tłumu doprowadziło do ogłoszenia przymusowej 15-minutowej przerwy. Na miejsce wezwano policję.

O wszystkim na bieżąco widzów informował spiker prowadzący imprezę.

Pokaz kontynuowano, gdy plandeka wróciła na swoje miejsce, a tłum się uspokoił.

(N.CH)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(47)

karolkarol

67 24

organizatorzy są sami sobie winni...na plakatach nie było informacji, że wstęp jest płatny...myśleli, że jak już ktoś przyjdzie to kupi wejściówkę a tu zonk i dobrze! 10:16, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

nini

62 22

ceny biletow jak na wloclawek kosmos niech sie paluja sami 10:17, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośĆgośĆ

36 40

je*ane włocławskie slumZy... Wszystko by chcieli za darmo. 10:18, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartiMarti

41 12

Nikt nie spodziewał się opłat na wstępie. Brak jakiejkolwiek informacji na plakacie, więc ludzie wybyli na pokaz. Niestety połowa nie zapłaciła a jak już przyszli to kombinowali. 10:20, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agaaagaa

48 12

40zl za 1 bilet??? wydaje mi się, że na plakatach reklamowych nie było napisane, że będą opłaty? dobrze, że nie byłam :) Z mężem musiałabym zapłacić 80żł... Za co? za zobaczenie kilku aut? pfff 10:22, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mitmit

33 8

40 zł hahahahha 10:24, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gggggg

36 15

to co sie działo to masakra wyszliśmy na Rumunów fakt włocławek biedne miasto ceny biletów drogie,ale jak mnie nie stac to nie ide na impreze,ale nie rozwalam zabezpieczen masakra,Niemcy powiedzieli ze dawno takiego bydła nie widzieli i że ludzie z małych wsi zachowuja sie lepiej niz Włocławek 10:24, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasiakasia

33 7

"niektórzy myśleli że impreza jest darmowa" a gdzie na tych plakatach wiszących w całym mieście i ulotkach w skrzynkach i wszędzie była informacja że wstęp płatny?? ktoś zrobił tłum ludzi w konia to i oni chcieli organizatorom odpłacić :) 10:25, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asqaasqa

19 6

Było w hali to zrobić to by dziczy włocławskiej nie było 10:32, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marynarkamarynarka

36 8

No oczywiście, wszystkiemu winni organizatorzy (zapomnieli, że jadą do patologicznego miasta, gdzie biednym mieszkańcom należy się wszystko za darmo). Zgadzam się, bilety drogie, ale to nie daje nikomu prawa do niszczenia czyjejś własności. Nie stać mnie nie idę-takie trudne?. Wycinanie dziur? Jejku. Żal i wstyd! 10:32, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianinwłocławianin

31 9

i jak zwykle buraki z włocławka pokazali się z jak najlepszej strony, a potem dziwią się że we włocławku nie ma żadnych imprez i pretensje do władz że nic nie organizują, do siebie miejcie pretensje buraczki. dodaje że jestem rodowitym włocławianinem i wstyd mi za was bo byłem wczoraj i widziałem... 10:36, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

noneimnoneim

30 4

Wystarczyło dodac na plakatach info o cenie biletów i nie było by problemu. Dorosli 40zł,młodzież 20zł, dzieci 10zł.Aczkolwiek za takie pieniadze nie było to warte. 10:39, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArystonAryston

17 13

@ ~ karol / 10:16, 30.08.2014

...a był napis, że wstęp jest wolny? :D
10:41, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MariuszMariusz

17 7

nigdzie przed imprezą nie było informacji o biletach, sam miałem zamiar się tam pojawić, ale dobrze, że na DDWłocławek w komentarzach ktoś napisał, że impreza biletowana. A tak przejechałbym 25 km w jedną stronę i się lekko wkur... 10:42, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

boleslawboleslaw

27 20

to zwykłe oszustwo. Tyle tysięcy włocławian zrobić w balona. Ludzie powinni roznieść te całe show w pizdu. 10:42, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

16 13

szkoda, że żaden w pojazdów nie wjechał w tą głupią gawiedź.... 10:54, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahhaahahahahhaa

8 5

o komentarz do sprawy poprosiliśmy znanego celebrytę, erudytę, filantropa z Włocławka, prezesa stowarzyszenia... 10:54, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

buahahahabuahahaha

20 8

włocławska wiocha dała znać o sobie. Teraz trzeba wszystkie reklamy przejrzeć z obawy ze gdzieś nie napisano że coś jest płatne. Wieśławianin przyjdzie i mu daj a jak nie to zepsuje 10:55, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikaMika

27 4

40 zl za takie cos- blagam-to Wloclawek!(P.S- w Berlinie to kosztowalo 7 euro!) 11:00, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kali55kali55

25 3

Włocławianie to bydło. Już nie raz to pokazywali. Ostatnio na biesiadzie kasztelańskiej kiedy rozbijali auta przypadkowych ludzi i rozbijali sobie łby butelkami. Bydło i jeszcze raz bydło. Lepiej we Włocławku nic nie organizować... 11:02, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

20 6

Pewnie wloclawski plebs myslal,ze będzie jak na filmach z igrzysk w imperium romanum i nie dosyć,ze za darmo to jeszcze będą im rzucac do ryja zarcie.Chociaz byłoby to bardziej zabawne niż sam pokaz,bo ten typ ludzi pochlanialby kaszanke z gleby.Jesli chodzi o plakaty,to jak nie jest napisane,ze wstep darmowy,to wiadomo ,ze platny i tak najczęściej robiona jest reklama plakatowa. 11:09, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

22 8

Miałem iść obejrzeć również ten pokaz z czystej ciekawości. Jednak dobrze, że dałem sobie spokój, gdyż tradycji stało się zadość.
Obserwuję i czytam wpisy, nie powiem spora część z nich jest wyjątkowo ostra i nawet wulgarna, pod kątem tych piszących takie recenzje o mieszkańcach. Jeżeli jesteście mieszkańcami tego miasta to, że w nim jest taka sytuacja to również po części jest Wasza wina Gdyż Ci których tak oceniacie nie wzięli się znikąd. Oni tutaj wyrośli, tutaj byli tolerowani, i tutaj przy intensywnym wsparciu władz i nauczycieli takimi zostali.
Niestety jest to smutny i bardzo nie ciekawy obraz przekroju społeczeństwa patologicznego i wychowanego na takim poziomie poprzez tolerancję i "nadmierne pobłażanie władz i systemu edukacji".
Wiem, że zaraz znajdą się Ci co postawią mi łapkę w dół lub skrytykują, ale nim to zrobią niech się zastanowią, kto tak naprawdę stworzył tych potworów moralnych i intelektualnych?
Ci co nazywają się politykami i samorządowcami powiedzą, e system, czyli coś lub ktoś bardziej nie realnego.
Ja natomiast powiem, dosadnie, że to Oni z uporem unikali konsekwencji w dążeniu do jakości społeczeństwa prezentującego wysokie wartości moralne i intelektualne. Gdyby to społeczeństwo było wychowane na normalnych zasadach to Oni - politycy i samorządowcy prezentujący podobne wartości moralne nie znaleźliby poparcia i tolerancji. Natomiast w takim społeczeństwie ten plebs polityczno - samorządowy może normalnie funkcjonować.
Niestety nasze tzw. elity polityczne i samorządowe są odbiciem większości społeczeństwa, co widać z obrad rady miasta i tzw. włocławskich taśm prawdy jak to określiły niektóre media.
Zatem, tym, którym nie podobają się takie postawy i wartości nie pozostaje nic innego jak eliminowanie przy najbliższych wyborach samorządowych z list tych co prezentują takie wartości, a te osoby znamy przynajmniej z mediów i ich wypowiedzi oraz dotychczasowych działań. 11:35, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Triple XTriple X

22 10

hahaha kabaret :-D po pierwsze ani na plakatach nie było napisane że wejście płatne ani w internecie na tej waszej pożal się stronie !!!! specjalnie tak frajer..wo zrobiło i nie napisali ile za wejście aby przyszły tłumy bo myśleli,że jak już przyjdą to będą kupować bilety hahaha a się przeliczyli!!!!! płacić 40zł.za zobaczenie kilku monster trucków które zgniatają kilka szrotów ze złomu??? HAHAHA nic dodać nic ująć,niech wracają i jadą w pi..u tam skąd przyjechali !!!!!! ja rozumiem za wstęp 10zł.,ale nie 40zł. powaliło ich na te puste łby !!!!! dziękujemy i już tu nie przyjeżdżajcie z tymi swoimi śmiesznymi samochodzikami ..... bo jesteście żałośni !!!! myśleli,że jak nie napiszą kwoty za wstęp to ludzie będą płacić hahaha na szczęście trafiliście nie na głupich ludzi !!! gońcie się z tym swoim pseudo pokazem 11:41, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihihhihih

5 16

jest to ewidentna wina prezydenta Włocławka. Nie wyobrażam sobie, żeby po zmianie włodarza miasta, za cokolwiek w tym mieście trzeba było płacić 11:41, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chlorek77chlorek77

8 16

do ggg.szwaby to niech sie ciesza ,ze w morde nie dostali od tego "bydla".A nalezy im sie za ponowne zniszczenie polskiej gospodarki i majatku narodowego.Jak dalej beda grac "rase panow" to znowu z Rosjanami ich odwiedzimy. 11:56, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlienAlien

16 11

Niech żyje czerwony Włocławek! 12:06, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zachowywali się jak Zachowywali się jak

23 5

Zachowywali się jak BYDŁO!!! Wstyd za tych wychowanków pomocy społecznej i tolerancji! Nauczeni że wszystko za darmo... żreć dostaną, mieszkanie dostaną, dzieciakami się świetlica zajmuje, a i na telefon, tv, fajki i alkohol z zapomogi dostaną a na Facebooku dumnie piszą że "Szlachta nie pracuje", ludzie powiedzmy dość tej patologii!!! Mało tego że jak świnie wpychali się za ogrodzenie to kopali i wyzywali Niemców którzy próbowali reagować na tą sytuację!
Policja powinna pozbierać nagrania z tych zajść i postawić tą "szlachtę" przed sądem!!! 12:19, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chlorek77chlorek77

8 2

Do Alien.Niech żyje. 12:30, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adi865adi865

3 14

40zl za drogo !!!! Nir bylo informacji ze ro platne jest !!! Pan prezydent nic nie wymusli dla mlodzierzy to niech sie nie dziwia ze chlamy pod blokami bo co mozna tu robic ? 12:31, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jako_takijako_taki

2 17

ty smierdzielu faszystowski schłychać po twoim pismie ze k.....smierdzisz szwabem , 12:59, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jako_takijako_taki

4 17

~ włocławianin burak to twoja matka ma na drugie śmieciuu jak nie podali wszystkich infofmacji to zamknij morde bo wielu szli i wracało ... 13:02, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianinwłocławianin

9 7

haha 40zł myśleli,że zapłace ,żeby popatrzeć na kilku kaskaderów jeżdzących po starych gratach?
Chwyt marketingowy dobry, nie napisać na plakatach i myśleć ,że ludzie przyjdą to już zostaną :D ale nie we włocławku bo tu bida aż piszczy i ludzi nie stać... 13:20, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 iks iks

3 10

do racjonalista
do szkoły było Ci chyba pod górę, bo błędy ortograficzne walisz. Po co mieszać od razu polityków i oświatę ? 15:26, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

13 1

Niszczenie czyjejś własności karygodne, ale z kogo włocławianie mają brać przykład? Z polityków? chyba biorą...

A co do pokazu...nie był wart nawet 5 złotych. Przykre, ale to Niemcy zakpili sobie z Polaków oferując tak słabe i amatorskie "widowisko" 15:51, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

10 2

do @ ~ iks / 15:26, 30.08.2014
Z tymi, błędami, a raczej typowymi błędami powodowanymi związanymi z pisaniem na maszynie czy klawiaturze komputera. Ale niech będzie, że masz rację. Powiem tylko, że ludzką rzeczą jest mylić się i błądzić, głupotą tkwić w błędzie i własnym uwielbieniu.
Co do polityków i oświaty mieszanych do tego typu postaw, to jest w pełni zasadne.
1. Jedni i drudzy kształtują i mają wpływ na prezentowane wartości i postawy,
2. Jedni i drudzy tworzą wartości roszczeniowe poprzez tolerowanie i wspieranie ludzi o najgorszych wartościach moralnych i społecznych.
W normalnie funkcjonujących społeczeństwach już od szkoły podstawowej tworzy się odpowiednie placówki dla dzieci i rodzin nie chcących przestrzegać ustalonych norm i zasad postepowania. Tak też było u nas w kraju za poprzedniego ustroju. Bardzo wielu młodych ludzi po wylądowaniu w szkole napiętnowanej społecznie czyniło wszystko aby jak najszybciej stamtąd wyjść. Byli i tacy, którym tam było dobrze, później też nie mogli trafić do szkoły o dobrej formie kształcenia. Mieli pretensje, ale nic nie czynili żeby to zmienić i pozostali w dużej izolacji od dobrej pracy i szkoły.
Co czynią obecnie nasi politycy - tzw. wychowanie bezstresowe i popieranie patologii w rodzinach i społeczeństwie wytworzyło takie postawy i zachowania jakie były widoczne na tej imprezie.
Tam na pewno, parkanów nie niszczyli ludzie coś sobą prezentujący, ale Ci co psują nie tylko wizerunek ciężko pracujących ale i prezentujących odpowiedni poziom ludzi. Chcących normalnie obejrzeć widowisko.
To ta grupa społeczna została wytworzona i wzmocniona prze coś co ładnie nazywa się systemem oświaty i systemem opieki społecznej. To tę grupę chroni ile może system prany, gdyż nie ponoszą odpowiedzialności za zniszczenia.
Zatem wymienieni już politycy i oświata są w pełni odpowiedzialni za to jakie mamy społeczeństwo i jakie wartości to społeczeństwo ze sobą niesie. Za granicą wstyd i strach przyznać się nie jednokrotnie, że jest się Polakiem, aby nie być zrównanym do poziomu pijaka i złodzieja, a kto odpowiada za wpojenie odpowiednich zasad moralnych i przestrzegania prawa oraz zasad współżycia społecznego? Można by tutaj dodać jeszcze inną instytucję jaką jest kościół - mówiąc o wartościach moralnych. 16:22, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

11 1

Do "Zachowywali się jak".Dobrze tych ludzi opisales ale to ludzkie gowno zawsze było i będzie,takie cos jak resocjalizacja to mit,jedyne co można zrobić to ich całkowicie izolować i zero pieprzonej,lewacko-socialistycznej pomocy społecznej.Pomoc się należy temu komu chalupa splonela i to tez o ile jej sam nie podpalil!Oczywiscie moim rozumowaniem obejmuje wszystkich naprawdę potrzebujących,którzy w losowo zlej sytuacji znaleźli się nie z własnej winy.Na pohybel scierwojadom z marginesu!!! 16:25, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doktordoktor

7 2

ja pier...le to pokazali żenada !! beznadzieja ! 18:15, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiesiaNiesia

9 7

i właśnie tutaj pojawia się problem, że w Niemczech ludzie zarabiają np. 1200euro i za to płacili 7 euro, polak zarabia 1200zł i za wstęp płacił 40 :) 18:34, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tzw patologiatzw patologia

14 4

Piszecie o Włocławku najgorsze rzeczy po fakcie że pewnie kilku pajaców zrobiło grandę i wszystkich oceniacie jako patologie i bydło zastanówcie się trochę patologia na pewno tam się pojawiła ale mieszkają tu ludzie też ciężko pracujący którzy nawet nie wiedzieli o takiej imprezie i wcale nie staliśmy w kolejce w mopsie tylko tyraliśmy na budowach w pocie czoła więc kim jeden z drugim jesteście żeby oceniać całe nasze miasto???? zastanówcie się i używajcie czasem tych swoich niby lepszych mózgów od naszych 19:21, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

6 3

W związku z tym,ze nigdzie nie było napisane iż wstęp płatny(i to aż tyle,ciekawe ze na kasie podano:dorosły 40,dziecko 30 a wy piszecie o 10)niesamowite ilości ludzi przybyło z dziećmi na pokaz.Jak wytłumaczyć maluchowi,ze nie moze zobaczyć samochodu z wielkimi kołami?maluchy podgladały przez plandekę zanim cokolwiek sie rozpoczęło.Poza tym co za dureń pozwolił na zorganizowanie czegos takiego na małym skrawku parkingu?takie imprezy robi sie np.na stadionie, lotnisku,moznaby zrobic na wybetonowanym placu koło UM czy na wybetonowanym Starym Rynku,przy Hali Mistrzów czy naparkingu przy Focus Parku gdzie miejsca jest naprawdę duzo.Nie dość,ze cudem jest wjechanie i wyjechanie spod Reala i Obiego to jeszcze w godzinach najwiekszego szczytu zablokowano część parkingu.Zamiast mysleć ktoś wziął kasę. 21:20, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

4 5

Wszystkie komentarze pełne wulgaryzmów pisze jedna i ta sama osoba co widac po stylistyce i słownictwie.Dziwie sie,ze moderatorzy to puszczaja a niepokazują kulturalnych wpisów.A moze to pisze ktos z redakcji?Ciekawe czy moja wypowiedź sie pokaŻe,jeśli nie to bedę miec racje.Co do zniszczeń.Te zabezpieczenia to kilka metrów brudnej i podniszczonej niebieskiej folii. 21:29, 30.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WloclawiuckWloclawiuck

2 3

A ja bylem i ogladalem. Monster Wloclawiuck Show. Takie szol, ze lojezu! 08:38, 31.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.

3 3

Do "racjonalista" - a gdzie zgubiłeś w tym wszystkim rodziców??? Szkoła powinna uczyć - a wychowywać powinni rodzice!!! Żadna partia polityczna, szkoła czy inna instytucja nie zastąpi dobrego wychowania wyniesionego z domu!!! Nie raz obserwowałam "młodzież" zachowującą się jak bydło i wielokrotnie zastanawiałam się - gdzie rodzice tej "młodzieży".
A co do błędów - nawet pisząc na maszynie czy klawiaturze - można ich nie popełniać. Wystarczy znajomość zasad ortografii, gramatyki i interpunkcji. I swoich błędów stylistycznych (cyt.: "błędami powodowanymi związanymi z pisaniem") niestety na klawiaturę nie zgonisz.
Pozdrawiam 08:55, 31.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

7 1

do @ ~ M. / 08:55, 31.08.2014
Potrafię zrozumieć, że aby skrytykować dla samej krytyki. Bo jest się tym co krytykuje i nie wiele sobą prezentuje to zawsze powód ten lub inny znajdzie się. W taki sposób reagują ludzie z kompleksami szukając u innych słomki nie widząc belki u siebie.
Co do rodziców to czego można oczekiwać od ludzi wychowanych na zasadach nieuzasadnionej pomocy. Natomiast w latach 80-tych i 90-tych gdy dorastali wmawiano im, że wszystko muszą dostać i wszystko im się należy.
To Ci co w szkołach gdy już do nich trafili traktowano ich z przymrużeniem oka, i to Ci w znacznej większości co nie chcą pracować ale chcą dobrze naszym kosztem żyć.
Jest jeszcze inna grupa i kto wie czy nie bardziej patologiczna, grupa tzw. "nowobogackich", którzy uważają, że ich dzieci to tylko w ramkę oprawić i mogliby uchodzić za ideały. Jednak gdy ta szarańcza znajdzie się poza kontrolą rodziców to dopiero widać co potrafią. W efekcie jak się zdarzy, że trafią zgarnięci przez służby porządkowe, zaczyna się etap szaleńczej obrony, i wówczas "mamusie" i "tatusie" tych diabłów w ludzkim ciele próbują znaleźć winnych wszystkich tylko nie ich dzieci. Często po pewnym czasie, gdy popełnią przestępstw słyszymy - taki dobry człowiek, taki dobry uczeń, taki dobry katolik, co lub kto skłonił go do takich działań. Nie zastanowią się, że to Oni sami wychowali takiego tyrana lub bandytę. Rola szkoły jest również taka, że chuligańskie wybryki synków lub córek z tzw. dobrych katolickich rodzin są tolerowane i zamiatane pod dywan. Takie przypadki znam, że "złodziej synek czy córka" z tzw. dobrej rodziny za kradzież, po reakcji u dyrektora mamusi i tatusia nie ponieśli żadnej konsekwencji. Nawet nie mieli obniżonej oceny z zachowania.
Później nie ma co się dziwić, że mamy takie postawy i zachowania dzieci z domów patologicznych. Jednak kto wie czy nie gorszymi od nich są Ci z tzw. dobrych katolickich domów wychowanych na wzorcach i zasadach wyniesionych z domu. W których nie ma poszanowania godności człowieka i wartości moralnych. Tam wartościami jest prawo dżungli, przeżyć kosztem wszystkich przy udziale najniższych kosztów własnych a najlepiej na koszt innych.
Niestety jest to bardzo przykry objaw, ale niestety nasze społeczeństwo musi przejść i ten etap edukacyjny aby zmądrzeć i wzorem krajów wyżej stojących od nas dokonać odpowiedniej selekcji w odpowiednim czasie.
Aby tak się stało to muszą wymrzeć przynajmniej dwa pokolenia, aby zacząć wprowadzać normalne zasady funkcjonowania społecznego.
I najważniejsze demokracja nie może się mieszać z czymś co dzisiaj nazywamy zasadami wiary. W społeczeństwach wiara jest prywatną sprawą człowieka, definitywnie oddzielaną od życia publicznego. Chyba, że wzorem państw wyznaniowych talibat jest podstawą prawa, to wtedy nie możemy mówić o państwowości i demokracji. 09:46, 31.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dssddsdsdssddsds

5 3

PRL się skończył! Nic za darmo nie dostaniecie, nauczcie się tego! Chcecie dostawać uczciwe pieniądze, a komuś nie chcecie dać zarobić? Prymitywki czerwone z Włocławka!! 10:50, 31.08.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chyba zgłupiałem chyba zgłupiałem

1 0

W sumie to nie wiem po co DDW daje możliwość komentowania bezsensownych artykułów i sieje zamęt u ludzi wina jest wszystkich i jednych i drugich a dd cieszy się ze ludzie wpisy robią i prawie skaczą do gardeł sobie ale za to kliknięcia są
PS po za tym kto normalny wypowiada się na łamach stron nawet mnie chyba pogięło Pozdrawiam wszystkich najmądrzejszych 12:57, 01.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarek_lodzjarek_lodz

0 2

Dlaczego na 30/32 zdjęciu jest widoczny numer rejestracyjny pojazdu? Czy właściciel pojazdu wyraził zgodę na publikację? Proszę o odpowiedź administratora. 21:52, 01.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%