Zamknij

J. Chmielewski zwołał konferencję pod Anwilem i... został wyproszony

10:00, 07.10.2014 A.K
Skomentuj Jarosławowi Chmielewskiemu (z lewej) towarzyszył  ubiegający się o mandat radnego z listy PiS Janusz Dębczyński. Z dziennikarzami musieli rozmawiać w okolicy parkingu Anwilu, Fot. Krzysztof Osiński Jarosławowi Chmielewskiemu (z lewej) towarzyszył ubiegający się o mandat radnego z listy PiS Janusz Dębczyński. Z dziennikarzami musieli rozmawiać w okolicy parkingu Anwilu, Fot. Krzysztof Osiński

Kandydat Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Włocławka został wyproszony sprzed siedziby Anwilu S.A. gdzie chciał zorganizować briefing prasowy. Jarosławowi Chmielewskiemu zarzucono, że chce uprawiać kampanię wyborczą z wykorzystaniem wizerunku spółki.

Briefing zwołano, by odczytać list do pracowników spółki. Ale sprawy przybrały niespodziewany dla organizatorów spotkania obrót. Interwencja rzecznika Anwilu, Krzysztofa Wojdyło sprawiła, że spotkanie z mediami musiało zostać przeniesione sprzed wejścia do zakładu na teren mieszczący się przy drodze dojazdowej do firmy. Chmielewski został poproszony o nieuprawianie kampanii wyborczej z wykorzystaniem wizerunku Anwilu.

Gdy spotkanie z dziennikarzami wreszcie doszło do skutku, Jarosław Chmielewski odczytał list skierowany do pracowników Grupy Anwil we Włocławku.

- Będąc kandydatem na prezydenta Włocławka, chcę złożyć konkretne deklaracje. W przypadku mojego wyboru na ten urząd dołożę wszelkich starań, by Grupa Anwil była nadal niezwykle cennym na mapie Włocławka przedsiębiorstwem i rozwijała się ku pomyślności pracowników, naszych rodzin i całej społeczności lokalnej. Użyję wszelkich wpływów samorządowych i rządowych w proteście przeciwko jakiemukolwiek podziałowi firmy. Będę Państwa rzecznikiem w nawiązaniu dialogu pomiędzy załogą, związkami zawodowymi a zarządzającymi i właścicielami. Sprawy przywrócenia obchodów Dnia Chemika oraz zakładowego radiowęzła są dla mnie tak bezproblemowe, że nie sądzę, żeby spotkały się z odmową - napisał kandydat na prezydenta Włocławka.

Chmielewski jako prezydent chce być też mediatorem między zarządem Anwilu, a jego pracownikami. - Prezydent ma różne możliwości dyskusji i uczestniczenia w dialogu z firmą. Konkretne rozmowy z właścicielami mogą przynieść wymierne efekty dla pracowników. Konkretne rozwiązania, które chcę wprowadzić, zachowam póki co dla siebie - dodał radny.

Przewodniczący klubu PiS w Radzie Miasta nie ogranicza się tylko do Anwilu. Zapewnia, że jako prezydent Włocławka będzie interweniował, kiedy pojawią się choćby pogłoski o planach sprzedaży jakiejkolwiek, dużej firmy z Włocławka. Chce wpływać na  decyzje właścicieli przedsiębiorstw na przykład obietnicą zwolnienia ich na jakis czas z płacenia niektórych lokalnych podatków. 

(A.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(37)

TubusTubus

73 17

Chmielewski - nie wygłupiaj się Pan. Wszędzie składasz Pan deklarację. Przed MZOZ-em, teraz przed Anwilem. Proponuję deklarację przed jakimś śmietnikiem w ramach złożenia Mieszkańcom obietnicy, że obniży pan płatności śmieciowe, gdy wybiorą pana na prezydenta. Nie rób pan z siebie histriona. 10:18, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

ONAONA

61 16

Chmielewski !! nie wygłupiaj się bo na głupocie daleko nie zajedziesz. Przykładem jest Twój PREZES MLASKACZ :)))) 10:25, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeslauerLeslauer

42 18

Nieogolony, nieuczesany, źle dobrany krawat, źle dobrany "paltocik", za długie spodnie, słowem - vivat nasze miasto! 10:50, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

52 10

Panie radny, bez przesady i bufonady, proszę sprawdzić gdzie i czy ma Pan podłączony mózg w odpowiednie miejsce.
Jakby nie patrzył, gdyby nawet został Pan Prezydentem w co bardzo wątpię to miałby Pan taki wpływ na to co stanie się z ANWILEM jak przysłowiowy wpływa zorzy polarnej na życie płciowe pingwinów. Chyba, że i tam Pan i Ci z Pana partii co tak myślą znaleźli by gender.
Drogi Panie, ktoś kto mówi, że ma odpowiedni poziom wykształcenia powinien również zadbać o to aby być poważnie postrzegany i odbierany w innym przypadku to wygląda tak jakby Filip wypadł z konopi.
W mojej ocenie Prezydent czy kandydat na Prezydenta powinien najpierw pomyśleć co ma powiedzieć, a jeżeli coś mówi i deklaruje, co jest bez pokrycia to jest po prostu śmieszny. 10:54, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polak prawdziwyPolak prawdziwy

37 7

Pały powinien dostać a ten drugi kielonka nie mniej niż szklanka 11:30, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoleśKoleś

45 10

S... DZIADU!!! 11:57, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Antyatp Antyatp

21 35

Fajnie, że SLD coraz bardziej się denerwuje. Jeszcze tylko kilkadziesiąt dni i miasto będzie od Was uwolnione. A teraz sobie pominusujcie bo tylko to Wam pozostało. 12:43, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cwaniakcwaniak

29 7

A ja tam strata w pana firmie!!!!?????? HA ha ga 13:15, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

31 7

DO ANWILU DO ZARZĄDU PANA NIE PRZYJMĄ --------------- 13:40, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UB-ekUB-ek

26 17

Do PIS !!! Wystawiliscie kandydature Chmielewskiego na Prezydenta Włocławka....!? Bardzo chciałbym żeby Pałucki człowiek ktory niszczy i uśmierca nasz Włocławek przegrał w tych wyborach !!!!!!! Ale jak widzę jakiego ma przeciwnika w osobie p. Chmielewskiego to chcę mi się płakać ...bo wiem ,że w tej bitwie jest niepodważalnym zwycięzcą - niestety!!!! Nie przepadam za p. Zbonikowskim ale jedynie on mógłby chyba pokrzyżować plany Pałuckiemu !!! Wszyscy inni kandydaci a zarazem przeciwnicy Pałuckiego ..i mówię to z przykrością nie mają szans !!!! Największy rywal Pałuckiego czyli p. Kużniewicz (kolega partyjny) został inteligentnie wydalony z szeregów partii zeby nie wystartował w wyborach na prezydenta bo byłaby bardzo duza szansa na odsuniecie od władzy aktualnego Prezydenta... Myślę ,ze nie bedzie nawet drugiej tury wyborów....niestety !!!!! Czerwone SLD w osobach starych komunistów jednak umiejętnie planuje swoją przyszłość..... :( A Większość Włocławian połyka przynęte.... Szkoda mi Was drodzy Włocławianie......

13:55, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewaewa

35 7

Kończ Waść. Wstydu oszczędź 14:37, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zenzen

18 4





~ ewa.. świetnie to Zauważyłaś :))) 14:47, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławek nad WisłąWłocławek nad Wisłą

22 11

Już dość tych Pisiorów. Wprowadzają rewolucję, którą mogą sobie uprawiać na folwarku. PiS należy zdelegalizować- mam dość płacenia podatków na bankrutów. 15:04, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzczeryWyborcaSzczeryWyborca

25 13

Zgadzam się że PIS we Włocławku jest tragiczny. Zbonikowski jest jedyną twarzą i do tego niezbyt pozytywną. Reszta to anonimowi + nieudacznicy.
PO to samo. Wojtkowski, Kopaczewska, Person to maszynki do głosowania dawno mające gdzieś sprawy lokalne. Tylko posadki i powiększanie majątku.
SLD? Skansen, emeryci postkomunistyczni+ ich potomkowie.
Lebiedziński i klika? Poziom ich pokazuje sam lider. Skoro Lebiedziński przesiaduje w CW24 i wraz z niezbyt rozgarniętą panią redaktor jadą taką tanią propagandą i żenującym populizmem to czego się po nich spodziewać.
Ten krótki bilans pokazuje wiele. Zostaje mi do wyboru Maciej Gawrysiak i jego lista. Lista ludzi normalnych, nie umoczonych. Są tam niektórzy z mniejszym doświadczeniem, ale wykształceni, mądrzy i pełni zapału. Znam kilku osobiście i nie wstydzę się tego powiedzieć. Ja osobiście dam szansę nowym... Jedyny zawód jaki mnie z ich strony spotkał to Bieńkowski na liście...ale cóż to jeden błąd... na listach konkurentów prawie same błedy. 15:26, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

powiecpowiec

17 6

siroty :P 15:39, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kubuś PuchatekKubuś Puchatek

8 5

~ SzczeryWyborca / 15:26

Ale pieprzysz bzdury nieprawdziwe. Nie jesteś au courant!
Ale wolno ci błądzić, jak to ludziom. Errare humanum est.

Ps. Nie znam osobiście nikogo z grupy Gawrysiaka, ale opierając się na wiedzy, jaka posiadam nie pałam zawarciem znajomości. :) 17:50, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerikemerik

4 11

Kongres Nowej Prawicy - skompletowali listy, czekamy na program!!! 18:05, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławek nad WisłąWłocławek nad Wisłą

17 5

I co! Chmielewskiego wyrzucono na bruk. Niedługo wywalą z WORD-u. 19:04, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rokiroki

4 13

scedujcie glosy na lebiode bo nie macie zadnych szans ja myslalem ze pan debczynski tak zrobi bo on by mial wieksze szanse zostac prezydentem a nie malolat co nigdy nie prowadzil wlasnego biznesu 19:20, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOMASZTOMASZ

19 8

najbardziej Chmielewskiemu lezy dobro swoje !!!!!prosty cwaniaczek polityczny !!!co ty czlowieku w zyciu zrobiles ???tylko gadanie pod publiczke !!!!~dla mnie KRETYN !!!!!!!!!! 20:03, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik XI wiekPracownik XI wiek

13 1

Pracownicy potrzebują pomocy natychmiast, a nie pustych obietnic... W Anwilu następuje całkowita reorganizacja, włącznie z zakładowym regulaminem pracy. Zmiany są w fazie wstępnej, lecz aby nie dopuścić do tego należy właśnie w tym momencie się przeciwstawić.... Weźmy sprawy w swoje ręce Panowie! Tutaj nikt nam nie pomoże, nawet nasze związki. 20:13, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WydraWydra

11 2

Związki nie zrobią cudu bez ludu. 20:35, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik XI wiekPracownik XI wiek

7 2

Związki zawodowe, które są na garnuszku tego samego pracodawcy tak naprawdę nie mają racji bytu... Tutaj trzeba radykalnych postanowień. W orlenie wykonali pierwszy krok. Pracownicy nie poszli na poranną zmianę tylko do dyrekcji. Tylko, że to byli pracownicy 1 instalacjii... Żeby u nas się to sprawdziło niech tak zrobi część załogi, ale z każdej instalacji... Niech zostanie minimum ludzi żeby poprowadzili przez jakiś czas bezpiecznie proces. Amen.
20:49, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

8 4

Chmielewski uprawia mowę- trawę!Dobrze ,ze go pogonili bo jak nawiedzony hasełkami rzuca z tym ,ze trafia kulą w płot.
Najbardziej podoba mnie sie szef Solidarnosci... czy to jeszcze związkowiec czy polityk zresztą i w tym i w tym wydaniu mierny.
Zobaczymy co z tego wyniknie. Test na odpowiedzialnośc mieszkańców tuż tuż!Albo coś zmienią albo pozostaną stękania w necie! Nie ten daje kto wszystko daje- zapamietajcie to mieszkańcy! 20:53, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik XI wiekPracownik XI wiek

7 1

I na koniec tej dyskusji....
Panowie ostatecznie pamiętajcie do czego służą wyłączniki bezpieczeństwa tzw. "grzyby"
Pozdrawiam ;) 21:15, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NepotyzmNepotyzm

16 2

Można by sprawdzić czy Szanowny Pan wpisuję sobie urlop w WORD będąc często poza firmą. Ale to już rola Pana Marszałka.Niech każdy dba starannie o powierzone obowiązki i nie wychodzi przed szereg a tym bardziej nie wtrąca się w czyjeś kompetencje. 21:17, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarbaraBarbara

6 0

Do pracownika XXI wiek. Spróbuj się zbuntować lub namówić innych, a zostaniesz zwolniony za działanie na szkodę firmy. Koledzy utopią Cię. Zanim wyjdziesz ze spotkania, to pracodawca będzie już poinformowany o Twoich zamiarach. Aby działać zgodnie z prawem załóż organizację, która wykorzysta mechanizmy prawne w obronie praw pracowniczych. Sam stań na jej czele, abyś mógł namacalnie stwierdzić, że nikt nie zaproponuje Ci żadnego garnuszka. A jeszcze będziesz obrywał po głowie od pracodawcy oraz własnych ludzi, którzy będą Cię opluwać tak samo jak Ty to robisz teraz.
Każdy bunt zwykłego pracownika będzie zdławiony w zarodku. Życzę powodzenia. 22:52, 07.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kumykumy

5 1

Ci dwaj szukają naiwnych , żeby za nich odwalali robotę inni , oni tylko doradzają i brylują. Chmielewski widocznie nabył się amnezji i zapomniał jak bez konkursu , bez przygotowania i niezbędnych uprawnień został przywieziony w teczce ,obejmując funkcję dyrektora WORD , za rządów PIS.Nie przeszkadza mu zarzucanie podobnych działań innym.Drugi Dębczyński, dozgonny przewodniczący również zapomniał , że wyborcy mu wskazali miejsce poza radą w poprzednich wyborach nie wybierając go, gdyż nie ma wpływu na wyborców włocławka.Nadal pcha się do koryta nazywane radą miejską.Niech opowie jak protestował pracując w Manometrach i jakiej organizacji był działaczem, bo na pewno nie Solidarność. Urodzony 13 czerwca 1957 r, w 1980 roku miał 23 lata , nie przypominam sobie wówczas jego działania na rzecz przemian i walki o wolne związki zawodowe.Dziś kiedy świadkowie tamtych lat w większości nie żyją , brylują jako jak hieny ci dwaj . Jaka to interwencja i jaki wpływ mają ci dwaj na decyzję spółki , wyłącznie pokazanie się przed wyborami. Podobnie jak inni z PIS , kandydaci startujący do rady . Obecnie już rodzinami startują na listach tak jak radny karierowicz Krzemieniecki , mało mu że z podatnika wyborcy włocławka dorobił się , niczym się nie wyróżniając z działań radnego , to wciągnął brata na listę kandydatów . To mają być radni o nieposzlakowanej opinii i działalności ?. 07:18, 08.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

weteranweteran

4 1

dobry pomysl tylko trzeba bylo wziac sie do roboty porobic troche transparentow wziac zwiazkowcow i zrobic defilade to nikt by was nie wyprosil tylko by srali w gacie co sie dzieje i moze by uciekli do lodzi lub plocka 07:58, 08.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik XI wiekPracownik XI wiek

6 0

Dziś odbyło się spotkanie z załogą Anwilu i co???? Najgorszy scenariusz przed nami koledzy... Dobiorą nam się do pensji... Tylko i wyłącznie strajk nas może uratować. Wiem, że tutaj zbyt mało ludzi z zakładu czyta te komentarze, ale trzeba się w końcu zjednoczyć i walczyć!
14:24, 08.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarbaraBarbara

5 0

Jednego czego boją się pracodawcy to namacalnego buntu załogi. Dlatego robią wszystko, aby opluwać związki zawodowe. Od kilku lat w zakładach pracy funkcjonują specjalni buntownicy, którzy mają za zadanie siać ferment wśród załogi. Są to konfidenci, którzy działają na wzór KGB. Bywa są to osoby, które w przeszłości byli powiązani z SB lub ukończyli szkoły w Moskwie. Są uszami i oczami ludzi do których się modlą. Są uczynni i przyjacielscy i na pozór nieszkodliwi. Dlatego tak łatwo zdobywają zaufanie. Uważajcie na takich w pracy, ponieważ jest to najgorszy sort ludzi jakich można sobie wyobrazić. Dążą do zniszczenia mechanizmów, które bronią pracowników.
A nasze centrale jak nie wezmą się do pracy i nie zaczną pracować jak trzeba, to za chwilę utracą swoje stołki w regionach i w krajówkach. 14:28, 08.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WydraWydra

6 0

Jeśli to zrobicie, to chylę czoła. Każdy dzień bez reakcji to dzień stracony i działa na Waszą niekorzyść. Powodzenia 14:30, 08.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik XI wiekPracownik XI wiek

4 0

Barbara masz rację. Tylko, że niema już czasu inne wyjście...Formalne procedury strajkowe trwają bardzo długo, a już pewne decyzje w PKN Orlen zapadły. Tutaj trzeba radykalnego natychmiastowego środka. Osobiście wiem, że odbyła się wideokonferencja między kierownictwem Anwilu, a zarządem Orlenu w której wyraźnie było powiedziane, iż dane ludzi którzy będą próbowali podnieść bunt należy przesyłać do siedziby w Płocku. Nie bójmy się strajkować jako cały zakład. W przeciwnym razie Nas zniszczą! 14:53, 08.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 1

Panie Chmielewski !!! To co tylko cos dla Anwilowców robisz??!!! "Sorry Winnetou" !!! Ale są inni którzy tam nie pracują. Widzę, że uderzasz tam gdzie masz wielu wyborców. 00:08, 09.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

strajkujemystrajkujemy

3 0

Ten miesiąc każdemu zabrali pare groszy każdemu pracownikowi. Nie ma stazowego i szkodliwego 17 substancji rakotworczych. Teraz jeszcze 4 brygadowka i plan taki ze po 12 gidxin na zmiany chyba juz sobie jaja robia. 10:17, 09.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik XI wiekPracownik XI wiek

3 0

Do "strajkujemy".
Dobierają nam się do zmianowego powoli, także jest coraz gorzej... A ten system 4-brygadowy to jakaś kolejna porażka. Będziemy pracować więcej godzin za mniejsze pieniądze.... 10:25, 09.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lislis

0 0

hcmielewskito cwalisny 18:36, 10.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%