Zamknij

Radni pokłócili się na sesji. Pretekstem byli... seniorzy

12:00, 31.03.2015 Ł.D
Skomentuj Radni Krzysztof Kukucki i Damian Chełminiak podczas poniedziałkowej sesji. fot. Krzysztof Osiński Radni Krzysztof Kukucki i Damian Chełminiak podczas poniedziałkowej sesji. fot. Krzysztof Osiński

Gorącą dyskusję na poniedziałkowym posiedzeniu włocławskich radnych wywołała uchwała nad powołaniem... rady seniorów. Radni Sojuszu Lewicy Demokratycznej zarzucali prezydentowi tworzenie nadmiernej liczby rad konsultacyjnych, które, ich zdaniem, i tak mogą nie mieć żadnego wpływu na działania samorządu.

Ten kto myślał, że największą dyskusję na poniedziałkowej sesji RM wywoła sprawa skweru przed ratuszem był zdecydowanie w błędzie. Znacznie goręcej było podczas debaty nad zupełnie inną uchwałą. Jak się okazało, radnych poróżnili... seniorzy.

Przygotowany w ratuszu projekt dokumentu zakładał powołanie Włocławskiej Rady Seniorów - tworu, który miał doradzać prezydentowi w zakresie działań związanych z osobami w starszym wieku. Uchwałę przyjęto, jednak nie obyło się bez zastrzeżeń ze strony radnych Sojuszu Lewicy Demokratycznej.

Już po głosowaniu ws. nazwy dla skweru. Było zaskoczenie

Zaczęło się od Krzysztofa Kukuckiego, który tego dnia był wyraźnie rozczarowany przebiegiem dyskusji nad nadaniem imienia Lecha i Marii Kaczyńskich skwerowi przed ratuszem (uchwałę przegłosowano, a propozycje Kukuckiego poddania projektu dokumentu pod konsultacje społeczne odrzucono).

- Rada seniorów to kolejne ciało doradcze które powołujemy. Narobią włocławianom nadziei, a skończy się tak, jak ze skwerem, który chcieliśmy poddać pod opinie ludzi - mówił radny SLD podczas sesji. - Pośpiech wnioskodawcy spowodował jednak, że to pominięto. Radni mają gdzieś ich zdanie, a ludzie by chcieli swoją opinię na ten temat wyrazić. Chcę mieć pewność, że kolejna rada nie będzie sztuką dla sztuki.

Jak dodał, w ostatnich wyborach mieszkańcy Włocławka postawili na zmiany, głosując między innymi za wprowadzeniem szerokich konsultacji społecznych dotyczących ważnych spraw dla miasta. - Tymczasem pokazano im gest Kozakiewicza.

Przewodniczący Rady Miasta odpowiedział, że nigdy wcześniej nazwy ulic nie były poddawane konsultacjom społecznym. - Nawet ulica Przyjaźni Polsko-Radzieckiej - ironizował Jarosław Chmielewski.

Radnemu SLD wtórował kolega z partyjnej ławy, Damian Chełminiak, który krótko skwitował pomysły nowej władzy: "Fajny pomysł, ale po co kolejna rada, która niczemu i tak nie będzie służyć. Panie prezydencie, bardzo dobrze pan realizuje program PiS, teraz czas na własny".

Marek Wojtkowski całkowicie odrzuca zarzuty radnych SLD i mówi wprost: Dla mnie te uwagi mają charakter polityczny.

- Oczywiście w tym przypadku staram się też wejść w skórę radnych SLD. Bo oni są do tego przyzwyczajeni - mówi Marek Wojtkowski w rozmowie z DDWloclawek.pl. - Mój poprzednik raczej raczej wychodził z założenia, że on wie wszystko i posiada monopol na wiedzę. Natomiast ja chciałbym jak najwięcej rozmawiać z mieszkańcami, dlatego też powołuję społeczne ciała konsultacyjne. O sporcie chciałbym rozmawiać z ludźmi, którzy doskonale znają środowisko sportowe, o polityce senioralnej chciałbym rozmawiać z osobami, których ona najbardziej dotyczy, czyli uniwersytetami trzeciego wieku czy klubami seniora, z młodzieżą chcę rozmawiać poprzez Młodzieżową Radę Miasta, a z przedsiębiorcami poprzez Radę Konsultacyjną. Taki jest nowoczesny samorząd, który polega na partycypacji. Stąd też pomysł na spotkania z mieszkańcami, które rozpoczną się 7 kwietnia. To jest mój pogląd i zdaję sobie sprawę, że radni SLD mogą tego nie rozumieć.

Rada seniorów jest kolejnym organem doradczym, która powstała z inicjatywy prezydenta Włocławka. Wcześniej Wojtkowski powołał Radę Sportu. Jeszcze w kwietniu działalność ma rozpocząć Rada Konsultacyjna, złożona z przedstawicieli środowisk biznesowych i naukowych.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(58)

czarnypasorzydczarnypasorzyd

77 41

to rozmawiaj wieśniaku z mieszkańcami...oni nie chcą placu kaczopisiorów....zdecydowanie nie 12:06, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MkMk

30 22

Pan prezydent Wojtkowski jest wysokiej klasy ekspertem we wszystkich dziedzinach,dlatego jest taki skromny. 12:12, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

29 2

Niepotrzebne są te "wieśniaki", takie zachowania są na rękę tym, którzy nie chcą swobody wypowiedzi w internecie. 12:16, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zonkzonk

49 29

Niedobrze się robi, jak się patrzy na tego przydupasa Q.Q.Żenująca twarz włocławskiej SLD. 12:18, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoznaniakPoznaniak

40 25

Obawiam się, że prezydent o Włocławku niewiele wie.Dlatego był mu potrzebny Kuźniewicz ( najlepiej na tym wyszedł- do czasu). Teraz załatwi go Chmielewski z ekipą. 12:19, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SznurekSznurek

50 23

Czy prezydent wie w ogóle jak należy kierować miastem.Biedny facet- tylko same rady. Kiedy on ma czas normalnie pracować. 12:24, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktosktos

44 25

Fachowiec od wszystkiego czyli od niczego 12:24, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zonkzonk

29 24

Basta masz rację ja też nie mogę patrzeć na niego...Q.Q. za pieniądze zrobi wszystko 12:27, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bastabasta

5 6

zonk - jak zwykle trochę nie zrozumiałeś, miałem na myśli te trzy pozostałe fotki, te ze "zniłym jajem" ! 12:36, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ergoergo

32 16

Popatrzcie jak "ładują " czerwone łapki, tam gdzie krytyka Pana Prezydenta.
Widać , że ktoś siedzi i klika ,Kto?
Obiektywny portal? Specjalna ekipa z UM?
Czy może elfy?
To nie zmieni nastawienia do idiotycznych wymysłów, powoływania kolejnych Rad.
No bo o rybach, z wędkarzami, o handlu, z ekspedientkami itd.
Ile jeszcze trzeba powołać tych rad.
Naczelne hasło z 1917r. "Cała władza w ręce Rad". 12:41, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MNBVCXCMNBVCXC

25 9

Takiego Debila jak jest P......T we Wloclawku jeszcze nie bylo !!!!!! REFERENDUM JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!!!!! 12:44, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

49 12

Damian Chełminiak, który krótko skwitował pomysły nowej władzy: "Fajny pomysł, ale po co kolejna rada, która niczemu i tak nie będzie służyć. Panie prezydencie, bardzo dobrze pan realizuje program PiS, teraz czas na własny".

No nareszcie ktoś temu Panu z Lubrańca powiedział... 12:45, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesikWiesik

38 7

No i następne zebranie Rady Miasta się odbyła ,podjęto debilną decyzję,aby nazwać plac im.Marii iLecha Kaczyńskich.Decyzją tą Rada Miasta pogrążyła się i udowodniła że nie liczą się z opinią Wlocławian.Słowne przepychanki do niczego dobrego nie prowadzą ,ale to na Sesjach Rady Miasta norma.Za co Ci psełdo Radni biorą pieniądze.Brak im profesjonalizmu,kultury osobistej ,a przede wszystkim bezinteresownej chęci do pracy na rzecz swojego miasta. 12:47, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzys19641krzys19641

45 9

Panowie Radni.
Logiki w tych Waszych głowach brakuje.
Zastanówcie się co para Kaczyńskich zrobiła dla tego biednego Włocławka, że nadajecie nazwę ich imieniem. Nie wiem dokładnie, ale Prezydent Lech nie odwiedził nawet tego miasta a nie wspomnę o tej kobiecie. 12:52, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ostatni dzwonekostatni dzwonek

44 13

to juz przegięcie co wyprawia ten zrzut lubraniecki. Najwyższy czas na referendum, drugi raz Włocławianie nie dadzą się nabrać. 12:56, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

na 100%na 100%

39 10

Gdyby Lesio Kaczyński wiedział w jaki sposób doprowadzono do nadania jego imiena skwerkowi i jaki Włoclawianie mają do tego stosunek, to sam by zaprotestował przeciw KaczemuPlacowi. 13:00, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ergoergo

29 6

Ludzie wynośmy się z tego dyspozycyjnego portalu.Tutaj dyżuruje rada od klikania za Prezydentem, a przeciw jego krytyce.
Knebel, na krytykę, to właśnie teraz mamy. 13:05, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sztywny kręgosłupsztywny kręgosłup

20 8

Rozdwojenie jaźni, czy co? Raz popierają, a później już nie. Oczywiście mowa o radnych SLD, które dało większość przy uchwalaniu nazwy skweru im. Kaczyńskich.

Nic nie mogą, nic nie mają, więc przehandlowali ideały.
Posłuchajcie patałachy, nie po to was ludzie wybierali, żebyście teraz takie numery robili. Za to bierzecie pieniądze, żeby tym oszołomom dawać opór, a nie układać się za jakieś blotki. Paniali? 13:05, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

27 5

"Nowoczesny samorząd, który polega na partycypacji" proszę o jeden przykład w tej kadencji gdzie mieszkańcy o czymś współdecydowali ;)
Mi ten "nowoczesny samorząd" do złudzenia przypomina Kraj-Rad :) jest tylko mała różnica - ludzie w mieście są nieco bardziej wyedukowani niż prawie 100 lat temu ;) 13:18, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lucjanlucjan

8 24

Samorząd jak sama nazwa mówi oznacza ,że sami się rządzimy. Dlatego te rady są jak najbardziej wskazane. Oczywiście bardzo ważny jest skład i co ważniejsze korzystanie z rad, wskazówek czy opinii ty gremiów. Zakładanie z góry ,z nic ci ludzie nie będą mieli do powiedzenia jest nieuczciwe. W tym przypadku kibicuję Prezydentowi jak najbardziej. 13:18, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomasztomasz

34 9

Ludzie prosze rzadajcie jak najszybciej REFERENDUM !!!!! ta wladza nas zniszczy !!!!! 14:11, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoniKoni

34 9

Kim ważnym było małżeństwo Kaczyńskich? Nikim. To był pokraczny prezydent, choć szkoda że tak zginął. Mamy w historii wielu cenniejszych ludzi, których imieniem warto nazywać miejsca w mieście. Każdy obecny i były mieszkaniec Włocławka płacący podatki więcej zrobił dla miasta niż były prezydent LK. 14:11, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sylwiasylwia

29 6

Pipdol........y hipokryta!!!!!!Jak śmie tak wprost pluć nam w twarz swoimi kłamstwami!!!!!!!!!!!!!!Pałucki przy tobie to był facet z klasą wieśniaku!!!!!!!!!!!!!!!!! 14:25, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do SYLWIAdo SYLWIA

29 9

Pałuckiemu to on do pięt nie dorasta, było to wyrażnie widać juz w przedwyborczej debacie, jednak wielu dalo się nabrać i zostali nabici w butelkę. Zdobył stołek z ramienia PO ale został figurantem PISu. W takim przypadku traci szacunek jednych i drugich. Referendum pozwoli odkręcić ten błąd 14:44, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxx

28 3

ten skwer to byly cmentarz.a wiesniaki w radzie miasta nie maja wiedzy o tym, to miejsce szacunku a nie jakichs tam kaczynskich. 14:49, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wilkwilk

19 1

a czy w tej niby radzie może być taka babcia lub dziadek , którzy wojnę i komunę przeżyli a teraz dostają od tzw.państwa takie emerytury lub renty ,że NIE wiedzą czy opłacić rachunek,kupić zdrowe jedzenie czy może lekarstwa ??? 15:05, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

seniorsenior

23 2

Panie prezydencie miasta Włocławka ! już jest wiosna, kapryśna ale jednak, a co pan zrobił w sprawie przystani na Wiśle i w sprawie mostku / uroczego i uatrakcyjniającego spacery/ na Zgłowiączce ?
Zawsze było dużo spacerowiczów, dzisiaj szlak spacerowy zamarł. Czy o to Wam, popisowszczykom chodziło ? , żeby doprowadzić do ruiny obiekty , które sprawiały mieszkańcom radość ? Prędzej czy póżniej za tę niewytłumaczalną decyzję oraz marazm w sprawie ponownego otwarcia ,odpowiecie i to nie tylko politycznie.Obiekty nowe, wyłączone z eksploatacji niszczeją, i na to zgody nie ma!!!
Panu w głowie tylko skwerek, bo to jedyne ,jak dotychczas,osiągnięcie, notabene, z którego mieszkańcy sobie drwią. Wesołego alleluja. 15:14, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawe...ciekawe...

18 4

Coś zamilkili dziwnie ci wszyscy, którzy przed wyborami nawoływali do głosowania na Wojtusia, pewnie im jeszcze resztki wstydu zostały. 15:19, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

latolato

14 0

TREŚC KOMENTARZA SENIORZY.Może odbiegnę od tematu bo jest to temat zastępczy wobec nasilających sie problemów gdzie jest z prawdziwego zdarzenia park miejski?jezdzicie Państwo po swiecie czas by cos z tego zaczerpnąć mamy juz dosyc tematów zamiast .A co do rzeki zgłowiączki latem tętniło tam zycie majówki z dziecmi latem kapiel taka mama nie musiała z dziecmi daleko jezdzic rzeka była czysciutka chłopcy małe rybki łapali na małe wedeczki ,ale jak brak pomysłów to moze czas posłuchac seniorów?i czas rzekę oczyscic z brudów . 15:38, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

10 7

Jak emeryt lubi to PO...e POjęcie ,,konsultacji sPOłecznych '' o których piepszy POlityczna zaraza !!! -panie Wojtkowski a za POdniesieniem wieku emerytalnego z kim się pan konsultowałeś ? Z rudym Ambergoldowym złodziejem i kłamcą czy z pejsatym Vincentem bez paszPOrtu ? Bo sPOłeczeństwa nikt ni pytał o zadnie !!!! 15:50, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ~ XXIwiekdo ~ XXIwiek

5 6

No, nareszcie XXI wiek się obudził, nawet z internetowego komentarza zionie od niego niestrawionym bimbrem i strachem pred "pejsatymi" białymi myszkami. XXI, co ty jeszcze tu robisz??? Wypłać nędzne zaskórniaki ze SKOKU i czym prędzej do wnuczki do Hamburga, może tam "pejsaci" dadzą ci spokój, a może nawet dadzą jakąś robotę... 16:09, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yorkyork

8 4

"~ czarnypasorzyd / 12:06, 31.03.2015 47 25
to rozmawiaj wieśniaku z mieszkańcami...oni nie chcą placu kaczopisiorów....zdecydowanie nie"
- jak można sądzić po głosowaniu "za" i "przeciw" , tego zdecydowanego NIE - nie widzę . Więc decyduj WIEŚNIAKU (Twoje chamskie określenie ) za siebie !!! 16:15, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

13 0

"Najpewniejszym sposobem ujawnienia charakteru ludzi nie są przeciwności losu, lecz danie im władzy"

Abraham Lincoln

ot tak... ku refleksji ;) 16:17, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

6 5

Przepraszam ale od ,,ziania bimbrem'' są we Włocławku lepsi specjaliści i ...specjalistki z immunitetem POselskim . Emeryt nie jest w stanim tej partyjno-prywatnej dominacji zagrozić -żeby tak chlać to trzeba mieć zdrowie ...POsłanki -tak twierdzi sąsiad , też emeryt ? 16:18, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarosjaros

5 5

~ Koni / 14:11, 31.03.2015
Chyba jednak było kimś ważnym.Prezydentem został Kaczyński przez wybór w demokratycznych wyborach.
A czy powinien ten skwer mieć nazwę małżeństwa Kaczyńskich? Różnie to można interpretować.Jednak obrażać Prezydenta, pisać , że był nikim może tylko ktoś kogo koń kopnął i to w głowę.Wyczyn PiS we Włocławku nie jest powodem lżenia Prezydenta i jego żony.Opanujcie te idiotyczne wywody. 16:23, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobinRobin

5 6

no widzę że komuniści się obudzili,do głowy by mi nie przyszło żeby bronić Wojtkowskiego, ale jak czytam ten skowyt komuszków to znaczy że we Włocławku odcięto towarzyszy od koryta, tak więc towarzysze nie płaczcie do pośredniaka swoje żale i pretensje.......... 16:44, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurjur

8 3

~ Robin / 16:44, 31.03.2015
Skowyczysz to ty, i nawet nie wiesz dlaczego.Chyba pomyliłeś fora, albo takie durnoty piszesz wszędzie, że dostałeś oczopląsu.
Weź się ogarnij człowieku, bo bredzisz. 16:59, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ROBINAdo ROBINA

6 2

Robinie
Prostych osobników cechuje proste myślenie - takie jak twoje! Jakakolwiek dyskusja tu nie ma sensu. Ale kto jest teraz przy korycie to chyba jesteś w stanie napisać ??? Dasz radę ??? 16:59, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobinRobin

5 11

widzę że drodzy towarzysze strasznie się denerwujecie, przez tyle lat we Włocławku rządziliście, więc rozumiem ten żal, koryto się skończyło a teraz trzeba się wziąć za uczciwą pracę,trudno takie czasy, pozdrawiam. 17:12, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do  ~RobinaDo ~Robina

7 3

Widzisz ROBIN, a ty ciągle mierzysz innych swoją, żałosna miarką... Zrozum, jak dasz radę, że kto mądry to się potrafił "ustawić" i ma spokój. Ale na pytanie jednak nie odpowiedziałeś- to kto teraz zajął miejsce przy korycie ???? 17:23, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

4 2

hmm... Robinie - a skąd pomysł o pośredniaku i skowycie bo tu nikt wątku nie porusza ? czyżbyś miał doświadczenia i radzisz jak się zachowywać ? ;) 17:30, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobinRobin

9 4

odpowiem tak przy korycie jest nowa ekipa, nie wiem czy lepsza czy gorsza ,to okaże czas oraz przyszłe wybory, które ich powinny rozliczyć, natomiast zapominasz że we WŁOCŁAWKU OD 1989 roku jest to inna ekipa niż towarzysze, pozdrawiam. 17:32, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

6 3

oj Robinie ;) kiepsko z tą historią ;) 17:36, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

3 2

ups błąd ortograficzny popełniłem, że łapka w dół ? ;) 17:45, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ATPATP

14 4

Lebiedziński do roboty na co Ty czekasz!!!! 17:48, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MARECZEKMARECZEK

10 4

tak wyglada nowe pokolenie PZPR !!! ZENADA !!!! 19:29, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przyjacielprzyjaciel

7 9

Towarzyszu CHelminiak,towarzyszu Kukucki ???napiszcie co wy w zycie robiliscie zawodowo ???? Jeden i drugi no Chelminiak to wiem ze swinie nagania na przyczepy u brata ojca !!! 19:35, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JBJB

5 3

żenua na całego co za burunie piszą te posty, dnoooo 21:10, 31.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurjur

8 0

~ Robin / 17:32, 31.03.2015
Miałem rację, że pojęcia nie masz o czym piszesz. od 1989r przynajmniej przez dwie kadencje nie rządzili, jak to nazywasz komuniści.(Palińska, Skrzypek).
Pamięci ci brakuje, czy rzetelności?
Miotasz się, coś chcesz wykrzyczeć, a skomlisz.
Może chodzi o to , że ciebie przy tym korycie nie było?
Bo ostatnie dwie kadencje, to nie był dar rewolucji. To włocławianie wybrali, demokratycznie. 09:29, 01.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

3 12

Popieram nowego prezydenta.Niech robi porządek.Połowa ludzi tam siedząca ma nas w dupie.Pan CHełminiak to wogóle pomylił branże. 11:26, 01.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakrzMakrz

10 0

Ech...
A wczoraj koło południa wiceprezydent była obecna (jako wykładowca) na terenie swojej uczelni wyższej - miała w tym dniu urlop wypoczynkowy w UM? 14:34, 01.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

5 0

@ Makrz / 14:34, 01.04.2015 Może z jakimś okolicznościowym wykładem? albo wpisy porobić do indeksów studentom z czasów kiedy ich uczyła?, teraz jest koniec sesji. Nie wiem czy można łączyć funkcję zastępcy prezydenta z pracą na uczelni? Na internetowej liście pracowników uczelni figuruje nazwisko Pani wiceprezydent. 18:00, 01.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

4 2

brawo Krzysiu! brawo Damian! 22:19, 01.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RESRES

2 1

Ten QQ to nawiedzony komuszek i cwaniak. Do taczki a nie do władzy. Nawet w SLD jest wyrzutkiem. 23:00, 01.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Artur_WiecekArtur_Wiecek

0 0

Najlepiej się mądrzyć - SLD. Skoro w państwowych przedszkolach brakuje przedszkolaków, to warto zacząć szanować głos seniorów! Panie Prezydencie dobra decyzja o Radzie Seniorów! Ja popieram. 16:19, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fghjfghj

0 1

kuku ty jestes debilem !!!! i masz szczescie ze nie szczekasz !!!! 18:13, 19.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%