Zamknij

Włocławianie tłumnie wyszli na ulice, by powiedzieć "nie" zakazowi aborcji. Tak wyglądał #czarnyprotest (VIDEO)

13:24, 03.10.2016 N.S
Skomentuj "Polska jest kobietą", "Martwa dziecka nie urodzę", "Nie dla indoktrynacji, tak dla edukacji" - to tylko niektóre z haseł, które można było usłyszeć podczas ogólnopolskiego protestu kobiet we Włocławku. Fot. N. Seklecka "Polska jest kobietą", "Martwa dziecka nie urodzę", "Nie dla indoktrynacji, tak dla edukacji" - to tylko niektóre z haseł, które można było usłyszeć podczas ogólnopolskiego protestu kobiet we Włocławku. Fot. N. Seklecka
reo

„Polska jest kobietą”, „Martwa dziecka nie urodzę”, „Nie dla indoktrynacji, tak dla edukacji” - to tylko niektóre z haseł, które można było usłyszeć podczas ogólnopolskiego protestu kobiet we Włocławku. Na pl. Wolności zgromadziło się kilkaset osób – kobiet i mężczyzn w różnym wieku. Wszyscy wyrażali głośny sprzeciw wobec projektu ustawy wprowadzającej całkowity zakaz aborcji.

Mimo niesprzyjającej pogody #czarnyprotest we Włocławku spotkał się z ogromnym poparciem. Mieszkanki i mieszkańcy naszego miasta tłumnie stawili się o godz. 11:00 pod pomnikiem na pl. Wolności, by strajkować przeciwko planom zaostrzenia prawa aborcyjnego. „Boję się własnego państwa”, „Rząd nie ciąża, usunąć go można”, „Moje ciało, moja sprawa” - te i wiele innych haseł znalazło się na przyniesionych przez nich transparentach.

- Włocławianki włączyły się w protest przeciwko temu, co się właśnie teraz dzieje w Polsce. Nie możemy dać ograniczać praw kobiet. Kilka dni temu byliśmy w Krakowie. Na budynkach były wywieszone plakaty namawiające do poparcia ustawy zakazującej aborcji. Oni mają na to pieniądze, ale my mamy rację i my nie możemy teraz się poddać – mówił podczas manifestacji Kacper, jeden z organizatorów protestu.

Mieszkanki naszego miasta chętnie dzieliły się swoimi historiami i opiniami na temat aborcji. Nie brakowało wzruszających świadectw i trzeźwych ocen konsekwencji wprowadzenia całkowitego zakazu aborcji.

- Jeśli chcemy, żeby w Polsce było mniej aborcji, to nie tędy droga. Zakaz aborcji może spowodować co najwyżej to, że więcej kobiet zabije się, rzucając się ze schodów. Jeśli chcemy mniej niechcianych ciąż, mniej aborcji, potrzebna jest rzetelna edukacja seksualna i powszechny dostęp do środków antykoncepcyjnych - mówiła jedna z uczestniczek strajku.

Zainteresowanie protestem znacznie przekroczyło oczekiwania organizatorów. Już po niespełna godzinie zabrakło im kart do składania podpisów pod petycją nawołująca parlamentarzystów do głosowania przeciwko projektowi zaostrzającemu przepisy. Ostatecznie na pocztę główną zaniesiono karty z podpisami kilkuset włocławian.

W marszu wzięli udział m. in. włocławscy radni: Krzysztof Kukucki i Jarosław Hupało, a także szefowa Wydziału Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej, Angelika Żychlewicz.

(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(142)

AnnnkaAnnnka

101 42

BRAWO też byłam trzeba walczyć o prawa dla nas i naszych córek 13:43, 03.10.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NinkaNinka

13 39

O prawa kobiet? A co w Polsce kobiety nie mają praw? Lewacka głupota w myśl hasła "Róbta co chceta" 14:05, 03.10.2016


asqweerasqweer

8 24

No na pewno dla córek, żeby aborcja była dozwolona. Wtedy ich miec nie bedziesz. Zastanów się co wypisujesz. 16:49, 03.10.2016


Izabel von TrapIzabel von Trap

13 8

@asqweer
Przecież to nie był marsz dotyczący legalizacji aborcji ani tym bardziej nakazujący aborcję. Ludzie mili, nie załamujcie mnie. Tu chodzi o niezaostrzanie przepisów. Masakra, co za ciemnogród nieokrzesany. "Nie wiem za bardzo po co te *%#)!& baby się zebrały, ale na wszelki wypadek wezmę i im słownie dokopię, o taki ze mnie kozak w necie". 18:00, 03.10.2016


reo

ReriReri

87 40

Jestem dumna z kobiet w moim mieście ! Biegnę kupić czarne spodnie żeby mieć na następną manifestacje !!!! 13:47, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

w.ekw.ek

14 31

dokup czarne okulary aby rodzinie wstydu nie robić ! 15:00, 03.10.2016


trawniktrawnik

4 12

kaszalot w kowbojskim kapeluszu jest przecudnej urody. 19:21, 03.10.2016


mamadumamadu

85 42

jestem dumna z tej frekwencji, brawo panie 13:56, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

71 36

Popieram was kobitki, tylko po co wam te partyjne karierowiczki, będą się ślizgać na waszych plecach. 14:02, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

39 86

Aborcja - czyli zamierzone zniszczenie nienarodzonego dziecka - nie jest z perspektywy medycznej konieczna by ocalić życie matki.
Istnieje różnica między aborcją a koniecznym leczeniem w celu podtrzymania życia matki, nawet wówczas, gdy leczenie to przyczynia się pośrednio do utraty życia jej nienarodzonego dziecka.
Zakaz aborcji nie ogranicza w żaden sposób dostępu kobiet do niezbędnej im opieki. 14:03, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RemekRemek

3 3

Aborcja to przerwanie ciąży - zniszczenie płodu. Nikt nie mówi o zabijaniu dzieci. Nie wciskaj nam tu kościelnej propagandy. Żaden zlepek komórek nie ma większych praw niż człowiek. 07:17, 04.10.2016


LukLuk

1 1

plod jest czlowiekiem we wczesnym stadium rozwoju - to jest wiedza na poziomie swieckiej szkoly podstawowej... 09:11, 04.10.2016


SBSB

46 92

Kilku radnych i kilka kobitek. Wrażenie nie robi ta demonstracja przeciwko zyciu 14:14, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Izabel von TrapIzabel von Trap

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Wilk alfa Wilk alfa

72 32

Bardzo dobrze,brawo Panie!!!Szkoda tylko że w ten sposób trzeba wyrażać swoją wolę. Nie rozumieją po dobroci więc konieczna jest taka forma protestu. 14:28, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

39 30

"Martwa dziecka nie urodze" haslo sluszne tyle, ze bezsensowne w kontekscie ustawy Stop Aborcji - z treści projektu i jego uzasadnienia jasno wynika, że projekt zezwala na prowadzenie przez lekarzy działań leczniczych koniecznych dla ratowania życia matki, licząc się ze skutkiem śmiertelnym tych działań dla dziecka (np. w przypadku ciąży pozamacicznej). Gdy rozwój wypadków nieuchronnie prowadzi do śmierci matki lub dziecka, do matki musi należeć wybór pomiędzy ocaleniem jej życia lub życia dziecka. 14:40, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eheh

5 3

A donoszene ciąży bezmózgiego dziecka uważasz za zasadne? 21:25, 03.10.2016


LukLuk

6 7

A zabicie kaleki za to, że jest kaleka uważasz za uzasadnione? 01:01, 04.10.2016


asdasd

31 50

Brawo drogie panie ale g...o wam da ta manifestacja pisiory i tak wszystko przegłosują 14:44, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

He heHe he

28 17

Po tym co włocławski PIS zrobił popierając Pałuckiego na Przewodniczącego Komisji i po tym co robią z szopką "aborcyjną".... Jarek nie mam żadnych szans. 14:56, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

justynkajustynka

1 1

Szopkę to ty robisz, bo nawet pojęcia nie masz o czym mówisz.Żałosny człowieku, zobacz czyja to inicjatywa i kto poparł przesłanie do komisji.I przestań bredzić bo robisz z siebie nierozgarniętego. 14:07, 04.10.2016


Kobieta z Włocławka Kobieta z Włocławka

49 97

Jakaś grupka idiotek i idiotów zebrała się w centrum i nikogo właściwie nie obchodzili. Ludzie przechodzili obojętnie a ja z chęcią każdemu z nich z osobna zasadziłabym kopa!
Klasztor blisko - tam trzeba było iść pomodlić o rozum ale kto z tych manifestujących chodzi do kościoła? Pewnie nikt a jeśli chodzi to nie wiadomo po co. 15:07, 03.10.2016

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

wujwuj

21 11

One może nie chodzą do kościoła dla tego chcą mieć wybór, ty się modlisz i wybierają za ciebie (czytaj to wiara za ciebie decyduje) 15:39, 03.10.2016


onaaaaaaaaonaaaaaaaa

28 11

Od wizyt w kościele rozumu nie przybędzie, a wręcz odwrotnie. Kościelna propaganda blokuje zdolność samodzielnego myślenia. I mam nadzieję Kobieto z Włocławka, że nigdy nie zostaniesz zgwałcona, ani Ty, ani Twoja córka i nie będziesz musiała się przekonać na własnej skórze co to znaczy rodzić dziecko z gwałtu, bo ani ksiądz, ani kościół ci wtedy nie pomoże. 16:52, 03.10.2016


Przemo.Przemo.

27 10

Kobieto , a raczej wstrętna katolicka babo. Nie życzę ci tego , ale gdyby jakiś menel spod sklepu zgwałcił twoją córkę , wnuczkę ... też kazałabyś im urodzić i byłabyś szczęśliwa ? 16:58, 03.10.2016


grecikgrecik

14 8

Sama jestes *%#)!& pisuwo!I tobie zasadzilabym kopa w dupę i nawet modliwa w w klasztorku by ci nie pomogła! 18:02, 03.10.2016


E tamE tam

36 48

Garstka urzedniczek i odrobina bezradnych. Jeden to chyba jest w ostatnim miesiącu ciąży. 15:08, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ojojojojojoj

48 37

Ojojoj czy tylko ja mam wrażenie, że w pierwszych szeregach te same gęby co na marszach KODziarzy? 15:09, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatolKatol

38 77

Marsz poparcia morderstwa małych dzieci. Pasuje wam czarny kolor. Może warto tym kolorem pokazać żałobę po milonach zabitych zgodnie z prawem małych dzieci. Współczuję braku mózgu i lęku przed piekłem. 15:11, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eheh

9 7

Wszystkim zwolennikom i zwolenniczkom ustawy proponuję zafundować przymusową pracę w hospicjach i domach pomocy dla dzieci. To i tak będzie namiastką traumy rodziców dziecka, które nie chodzi, nie mówi, cierpiącego 15-letniego niemowlaka i o którego życie kochający rodzice drżą każdego dnia. 22:26, 03.10.2016


xxxxxx

1 2

Przynajmniej nick masz słuszny katolu, bo katolikiem z pewnością nie jesteś. 13:18, 04.10.2016


ff

39 72

Ale jesteście dumne i jakie modne - łał. Wstyd, idąc ulicą z manifestacją popatrzcie w oczy mijając dzieci wracające ze szkoły. 15:11, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoczytajciePoczytajcie

20 13

Poczytajcie sobie na konkurencyjnym portalu.Podobno jest taki polityk w Egipcie który chce zakazać wstępu na studia kobietą które już rozpoczęły, no wiecie co.I podobno ma tez być tak u nas-jedynie co będzie to wstęp na Uniwersytet Trzeciego Wieku!Poczytajcie sobie na q4! 15:25, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maciczkamaciczka

37 63

Czarne wyszczupla! dlatego tyle baleronów było się POgimnastykować :) 15:26, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaza

30 23

Jarosław nie ma dziecka więc wszystko tworzy żeby przeciwstawić się woli matki nienarodzonego dziecka 15:31, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w.ekw.ek

31 43

jakby ich matka wyskrobała to by mokrego poniedziałku nie było !!! 16:15, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CC

9 9

Szkoda że ciebie nie wyskrobała 17:15, 03.10.2016


??????

34 57

Zamiast obiad rodzinie gotować albo na chleb zarabiać to łazęgują jak te menele , wstydu baby nie mają .A co tam robi to straszydło zakodowane ? Czereśni już nie ma a szpaki odleciały . 16:16, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

aaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 1

O którym straszydle piszesz? 08:38, 04.10.2016


Alicja W. Alicja W.

1 2

Sam sobie ugotuj, rączek nie masz? Służącej potrzebujesz? Jak ci baba przy porodzie umrze, to będziesz musiał sam gotować i na chlebek zarabiać. Albo jak ją zgwałcą, to wychowasz takie dziecko pod swoim dachem? Puknij się w łepetynę. 13:37, 04.10.2016


sossos

24 50

To właśnie tyle osób nie lubi dzieci ilu tutaj przyszło- przykre 16:24, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

24 52

maja szczescie, ze ich nikt nie wyskrobal przed urodzeniem 16:44, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxx

16 9

Ciebie NIESTETY też nie.... 16:53, 03.10.2016


rzeźnik-ginekologrzeźnik-ginekolog

20 49

"Skrobankom" pogoda dzisiaj nie dopisała. 17:02, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

5 4

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:38, 04.10.2016


jolikjolik

28 18

Skoro potraficie tylko krytykować i na to" macie odwagę" to podpiszcie się pełnym nazwiskiem, a nie moherowe berety i 500+ ... dziabią po katach ! wyjdź jak prawdziwe kobiety, które nie tylko potrafią urodzić, ale i wychować ludzi wartościowych ! 17:13, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

24 31

Przecież jak życie matki jest zagrożone, to można dokonać aborcji jeżeli ma to zwiększyć szanse na przeżycie matki, a więc w czym problem ? Czy to aby nie jest jakaś hucpa, na której szumowiny polityczne chcą zbić kapitał polityczny ? Ludzie ! Nie dajcie się manipulować ! 17:17, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

4 1

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:37, 04.10.2016


kaka

1 0

Dokładnie, ktoś bardzo chce przykryć aferkę z CETA. A to jest bardzo na rękę uni, bo przecież to oni tę umowę próbują przepchnąć. Ciekawa tylko jestem jak ci ludzie będą wyć jak przez to paskudztwo zostaną pozwani, bo wymyślili coś na co patent ma jakaś amerykańska korporacja. 12:06, 04.10.2016


cortescortes

9 5

Aborcja... czyli jak ugryźć gigantyczną kasę. Ciekawy "pojedynek" i knock out w 33 minucie, patrz https://www.youtube.com/watch?v=3zZ4OM0m3RA. 18:05, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dochodzeniowydochodzeniowy

23 6

Biskup już namierza za pomocą zdjęć z DD 18:30, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tedted

16 30

Marsz w imię zabijania nienarodzonych dzieci ! Wstyd !
18:46, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

torunskatorunska

0 0

A gdzie on jest przeszedł do podziemia ,pojechał do Częstochowy RATOWAĆ P E D O F I L Ó W Z TAMTYCH STRON . 14:00, 09.10.2016


zniesmaczona zniesmaczona

27 12

Szkoda ze nie było zakodowanego dłużnika alimentacyjnego ,pewnie ,,dochodzi do siebie '' po wczorajszym zebraniu partyjnym , szkoda bo to żywy przykład hipokryzji i zakłamania . Szczuje ludzi na siebie pejsatymi hasełkami a sam rodzinę i ojcowstwo ma w d...e tak jak i te *%#)!& baby które latają po ulicach i wykrzykują te jego hasełka -jasełka !!!
A najgorsze jest to ze mamy we Włocławku powiatowych polityków którzy tego wyrodnego ojca i alimentacyjnego przestępcę popierają ! 18:55, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

fujarafujara

9 2

No ku... lubie cie a alimenciarza nie. Może go kiedyś spotkam to może se pogadamy. 21:23, 03.10.2016


Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

2 1

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:35, 04.10.2016


mikmik

13 16

pierwsi w szeregach na czarno i pierwsi w kościelnych ławkach w niedziele ...obłuda !!!!!! 19:11, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teamteam

7 12









DLA KODERASTÓW, PO I NOWOCZESNEJ KAŻDY TEMAT JEST DOBRY DO ROBIENIA BURD, ZADYMY I DESTRUKCJI W KRAJU, OSTATNIO NACZELNY KODERSTA INICJOWAŁ BURDY NA POGRZEBIE INKI, TERAZ BURDY W SPRAWIE RZEKOMEJ TROSKI O ABORCJĘ - MAJĄ PRZYKRYĆ UJAWNIONE MILIRDOWE KRADZIEŻE KOLESI Z PO, KAMIENIC W WARSZAWIE ORAZ SKANDALICZNE E-MAILE STANOWIĄCE UZGODNIENIA ZAMACHU NA PRAWORZĄDNOŚĆ KOLESI PO Z TK. 19:11, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

2 1

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:32, 04.10.2016


AR3kAR3k

14 6

To, kto głosował na pis ? 19:24, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

molomolo

4 2

Żeby było zgodnie z faktami:
"1. wniosek zaostrzający ustawę aborcyjną złożyła organizacja "Stop aborcji", jako projekt obywatelski, podpisany przez ponad 450 tyś. ludzi.
2. w odpowiedzi na niego platforma.nowoczesna złożyła wniosek liberalizujący ustawę aborcyjną "Ratujmy kobiety", który podpisało 215 tyś. osób.
3. oba wnioski (o odrzucenie projektu "Stop aborcji" oraz "Ratujmy kobiety") zostały odrzucone przez sejm, do komisji trafił projekt "Stop aborcji".
4. PiS, Jarosław Kaczyński ani rząd Beaty Szydło nie rozpoczynał prac nad tą ustawą, ani też nie był inicjatorem żadnego projektu.
5. plaforma.nowoczesna ustami nowackiej rozpoczęła batalię z PiS-em, rządem i Jarosławem Kaczyńskim, podburzając kobiety do protestów.
6. nieprzerwanie od kilku dni trwa nagonka lewackich sił i mediów, pożal się Boże celebrytów i celebrytek niby wyzwolonych i uciśnionych na partię rządzącą, w której przypisuje się jej autorstwo projektu, kary więzienia dla kobiet i wszystko, co najgorsze, lewactwo straszy kobiety "czarnym ludem" i organizuje "czarne protesty" przeciwko czemuś, co samo rozpętało.

Mój apel:
Kobiety - nie dajcie się wciągać w tę brudną polityczną grę. SzKODniki wyczerpali temat trybunału, spada im zainteresowanie, ludzie mają już gdzieś ten temat, więc sprytnie znaleźli nowy bat na rząd. Te pieniackie krzyki nie mają na celu Waszego dobra, mają na celu obalenie demokratycznie wybranego rządu i powrót do koryta złodziei i zdrajców.
Nie krzyczcie bezmyślnie "dość dyktatury kobiet" za bezmyślną krzykaczką, nie ośmieszajcie się! Z tych krzyków wynika, że nie znacie nawet projektu, powtarzacie bzdury i dajecie z siebie robić tępe narzędzie do walki politycznej!
Te, które wykrzykują hasełka, mają Was głęboko w doopie. Mają kasę i nie mają sumienia, a jak się coś przytrafi nie będą Was pytały czy mają dokonać aborcji czy nie. Was za to namawiają do popierania zabijania nienarodzonych w imię ich własnych interesów!

Zapewne niewiele kobiet z #czarnyprotest zrozumie, co napisalem, ale jeśli choć jedna zmądrzeje, to i tak warto było napisać ten post. 22:41, 03.10.2016


Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

1 2

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:31, 04.10.2016


Karla2Karla2

10 17

manifestacja dupy nie urywała :) 19:25, 03.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eheh

4 1

największa, spontaniczna w tym mieście 21:19, 03.10.2016


ATEISTAATEISTA

19 11

KONKORDAT - POLSKI WRÓG! 19:39, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eugenikaeugenika

13 8

Na czele pochodu Merida za rzeczna waleczna oraz stała lansletka bała się ale jest dziś na czarno i straszą ludzi i byle się dorwać do żłoba . 20:15, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kofam AnżelikęKofam Anżelikę

12 12

halo ale w czym problem? czego one się obawiają przecież połowa tego towarzystwa to już przekwitła a drugą to kijem bałbym się tknąć, ba jedynie Anżelika ale jej w głowie kariera nie dzieci - life is brutal. 20:39, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa mama HalinkiEwa mama Halinki

12 7

Do wszystkich nie rozumiejący czego dotyczył marsz - chcą zabronić również badań prenatalnych . Często takie badanie może uratować nienarodzone dziecko , można prowadzić operacje w łonie matki . ja dowiedzialam się dzięki takim badania że moja Halinka będzie nosicielem wadliwego genu i ja również mam ten gen Jest zdrowym rocznym dzieckiem . Nie chce aborcji kiedy się zachce ale nie zabierajcie nam badań, nie kazcie rodzić dzieci z gwałtu bo czasem kobieta przez tralme nie pokocha tego dziecka , nie kazcie zostawiac nam zyjacych naszych dzieci przez śmierć ze wzgledu na zagrożenia w obecnej ciąży. Nie zabierajcie wyboru 21:09, 03.10.2016

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LukLuk

0 0

...w projekcie ustawy nie ma zakazu wykonywania badan prenatalnych... 14:53, 04.10.2016


Ewa mama HalinkiEwa mama Halinki

0 0

Luk - ma być zakaz badań inwazyjnych typu aminopunkcja poniewaz jest ryzyko 1 % poronienia , jedyne prenatalne to te z krwi . W moim przypadku z krwi wykryło możliwość zespołu Downa 1 do 56 , oczywiście zdecydowałabym się na urodzenie . Jednak inwazyjne było potrzebne ,żeby wykluczyć wady np. serca . Inwazyjne nawet z małym podobieństwem poronienia maja być zakazane jako próba aborcji 09:07, 05.10.2016


LukLuk

0 0

?Stop Aborcji? gwarantuje dostępność badań prenatalnych. Podkreślając obowiązek władz publicznych do zapewnienia opieki medycznej nad kobietą w ciąży oraz dzieckiem poczętym, projekt ?Stop Aborcji? potwierdza, że dziecku poczętemu przysługują prawa pacjenta. Jednym z tych praw jest prawo do informacji o swoim stanie zdrowia (art. 9 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta), wykonywane w imieniu dziecka przez matkę. Elementem prawa do informacji jest prawo do badań diagnostycznych, w tym badań prenatalnych.



Tak sformułowana gwarancja dostępności badań prenatalnych jest szersza niż obecne przepisy ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży, które nakazują organom administracji rządowej i samorządowej, udostępniać badania prenatalne w celu diagnozowania tych cech, które stanowią obecnie przesłanki dopuszczalności aborcji.



?Stop Aborcji? zabezpiecza lekarzy wykonujących badania prenatalne. Wiele badań diagnostycznych (szczególnie inwazyjnych) obarczonych jest naturalnym ryzykiem dla pacjenta. Prawo określa to, jako dopuszczalne ryzyko medyczne. Personel medyczny wykonujący takie badania diagnostyczne nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne powikłania (włącznie ze śmiercią pacjenta) pod następującymi warunkami:



(i) pacjent (w imieniu dziecka opiekun prawny) udzielił tzw. poinformowanej zgody na wykonanie ryzykownego badania,

(ii) wykonanie badania jest terapeutycznie uzasadnione,

(iii) badanie wykonane zostanie zgodnie z zasadami wiedzy medycznej.



A zatem diagnostyka prenatalna będzie po przyjęciu projektu ?Stop Aborcji? prowadzona na tych samych zasadach, co dzisiaj wszystkie inne badania diagnostyczne. Zgodnie z orzecznictwem Sądu Najwyższego i doktryną prawa, ryzyko przeprowadzenia tych badań bierze na siebie pacjent (jego opiekun prawny), wyrażając zgodę na ich przeprowadzenie (wyroki Sądu Najwyższego II CR 421/71, III CK 34/02).



Jednocześnie projekt ?Stop Aborcji? zakończy rolę badań diagnostycznych jako narzędzia selekcji eugenicznej. Wyniki tych badań nie będą już prowadzić do uchylenia konstytucyjnej ochrony prawa do życia dziecka.
10:28, 05.10.2016


BravoBravo

4 2

Tako rzecze katolik redaktor Tomasz Terlikowski. link:
http://noizz.pl/spoleczenstwo/skandaliczny-wpis-terlikowskiego-na-temat-czarnego-poniedzialku/8wbs71w?placement=popularne&position=0 21:14, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

molomolo

13 6

Żeby było zgodnie z faktami:
"1. wniosek zaostrzający ustawę aborcyjną złożyła organizacja "Stop aborcji", jako projekt obywatelski, podpisany przez ponad 450 tyś. ludzi.
2. w odpowiedzi na niego platforma.nowoczesna złożyła wniosek liberalizujący ustawę aborcyjną "Ratujmy kobiety", który podpisało 215 tyś. osób.
3. oba wnioski (o odrzucenie projektu "Stop aborcji" oraz "Ratujmy kobiety") zostały odrzucone przez sejm, do komisji trafił projekt "Stop aborcji".
4. PiS, Jarosław Kaczyński ani rząd Beaty Szydło nie rozpoczynał prac nad tą ustawą, ani też nie był inicjatorem żadnego projektu.
5. plaforma.nowoczesna ustami nowackiej rozpoczęła batalię z PiS-em, rządem i Jarosławem Kaczyńskim, podburzając kobiety do protestów.
6. nieprzerwanie od kilku dni trwa nagonka lewackich sił i mediów, pożal się Boże celebrytów i celebrytek niby wyzwolonych i uciśnionych na partię rządzącą, w której przypisuje się jej autorstwo projektu, kary więzienia dla kobiet i wszystko, co najgorsze, lewactwo straszy kobiety "czarnym ludem" i organizuje "czarne protesty" przeciwko czemuś, co samo rozpętało.

Mój apel:
Kobiety - nie dajcie się wciągać w tę brudną polityczną grę. SzKODniki wyczerpali temat trybunału, spada im zainteresowanie, ludzie mają już gdzieś ten temat, więc sprytnie znaleźli nowy bat na rząd. Te pieniackie krzyki nie mają na celu Waszego dobra, mają na celu obalenie demokratycznie wybranego rządu i powrót do koryta złodziei i zdrajców.
Nie krzyczcie bezmyślnie "dość dyktatury kobiet" za bezmyślną krzykaczką, nie ośmieszajcie się! Z tych krzyków wynika, że nie znacie nawet projektu, powtarzacie bzdury i dajecie z siebie robić tępe narzędzie do walki politycznej!
Te, które wykrzykują hasełka, mają Was głęboko w doopie. Mają kasę i nie mają sumienia, a jak się coś przytrafi nie będą Was pytały czy mają dokonać aborcji czy nie. Was za to namawiają do popierania zabijania nienarodzonych w imię ich własnych interesów!

Zapewne niewiele kobiet z #czarnyprotest zrozumie, co napisalem, ale jeśli choć jedna zmądrzeje, to i tak warto było napisać ten post 22:10, 03.10.2016

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

2 3

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:30, 04.10.2016


ateate

2 0

Dokładnie nie dajcie się wciągnąć w rozgrywki polityczne! 12:08, 04.10.2016


KRÓL JAROSŁAW KRÓL JAROSŁAW

7 6

ale śledziem waliło pod pocztą!!!! 22:57, 03.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyrwidębina.wyrwidębina.

8 1

Rozbawiła mnie pewna dama wyraźnie widoczna na jednym z pierwszych fotografii, która dla pokazu - jestem tego bardzo pewna - przyszła na te manifestację!
Bo jak inaczej można myslec o tej osobie, skoro słyszałam z ust tej osoby wyzwiska pod adresem innej kobiety, która nie przyszła do gabinetu.
"To kretynka jakaś, to idiotka, zmarnowała mi czas" - takie mniej więcej były słane słowa pod adresem innej kobiety...
A dzisiaj inaczej? Może dlatego, że spodziewała się fotografa... zawsze lubi pozować do zdjęć w rożnych niby doniosłych i kulturalnych imprezach. A po cichu i tak zza maski wyidac prawdziwa twarz.
01:12, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

5 10

25-30 tysięcy uczestników tylko w Warszawie, to jest dość dobra frekwencja biorąc pod uwage dzień, pore, pogode, jak i przede wszystkim czas organizacji i włożone w to środki. Powinno sie jednak zorganizować manifestacje co najmniej 1 milionową, tak żeby zabrakło policjantów, którzy mieliby ochraniać Nowogrodzką. Brawo, wrescie Polacy, a moze nawet bardziej Polki, budza sie w koncu z tego przerazajacego, koszmarnego PIS-owskiego snu. Nie ulega najmniejszej watpliwosci, ze to jak najbardziej sluszne protesty, tylko czy to cos pomoze? Kaczynski, Duda i PIS jak na razie pokazują calkowitą pogarde i lekcewazenie w wielu istotnych sprawach dla poglądów wiekszosci, czy tez bardzo duzej czesci spoleczenstwa. Czy teraz bedzie inaczej? Miejmy nadzieje, ze tak, ale nie ma zadnej pewnosci, ze tak sie stanie. Wprowadzenie w zycie tej ustawy w takiej formie byloby barbarzynstwem, i spowodowaloby wiele zgonów i wiele ludzkich tragedii. Wprowadzenie zakazu aborcji z powodow tak zwanych eugenicznych, do czego bedzie dazyc teraz PIS, co zreszta juz od jakiegos czasu przewidywalem, jest troche mniejszym problemem dla niektorych, brzmi niby lepiej, ale w praktyce to by takze oznaczalo wielkie problemy i ryzyka dla kobiet i dzieci, dla ich zycia i zdrowia. Jeszcze raz "gratuluje" tym wszystkim "inteligentnym inaczej" co glosowali na Kaczynskiego, Dude i PIS, zwlaszcza mlodym kobietom. Jesli ma sie problemy z mysleniem, to powinno sie chociaz zachowac zwykly, podstawowy instynkt samozachowawczy, poniewaz tak czy inaczej, to przez PIS wasze zycie i zdrowie bedzie mocno zagrozone! 03:21, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

8 10

Wolność to prawo wyboru! Nie to że ktoś mi pozwolił wejść na trawnik tylko to że sam podjąłem decyzję czy mam wejść czy nie. Nie cierpiałem socjalizmu bo oni wiedzieli lepiej co jest dla mnie dobre. Wierzę w boga A nie księdza który będzie się mieszał i pouczał innych,. Nie lubię PIS-u gdzie dla poparcia i paru głosów w wyborach pod wpływem "ojca"Rydzyka i innych ubranych na czarno / nie kobiet/ i pod naciskiem człowieka który jedyne doświadczenia zdobył w wychowaniu kota ustawia się życie innym. Gdy dodamy do tego wypowiedzi jakiegoś inteligentnego inaczej o kobietach stawiającego je na poziomie muzułmanek nadających się tylko do zabawy i rozmnażania, to ręce mi opadają. Szanowny prezesie teraz zostało ci tylko dołożyć następne 500 zł bo mam nadzieję że przegrasz, a te obrażane przez twoich sługusów kobiety WYGRAJĄ! 03:51, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

7 9

Dlaczego sejm odrzucił projekt liberalizujący przepisy aborcyjne? Czy dlatego, że to projekt autorstwa Polaków gorszego sortu? A może ten odrzucony projekt napisali komuniści i złodzieje?Były dwa projekty obywatelskie. Jeden przeszedł, a drugi - głównie głosami posłów PiS, bo przecież mają większość w parlamencie - został odrzucony. I nie skierowano go do dalszego procedowania wbrew obietnicom PiS, że "po ich wygranej w wyborach żaden projekt obywatelski nie zostanie odrzucony w pierwszym czytaniu". Złamali kolejne wyborcze zobowiązanie. Ciekaw jestem tylko, czy uda im się dotrwać do kolejnych wyborów, czy też Polki wymuszą na kłamcach przedterminowe wybory. 03:55, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zniesmaczona zniesmaczona

13 1

do Rekin Jednostka E- Nie, to jest przykład jak można ogłupić trzode wyborcza dysponując kasą z pejsatych banków , jak mozna otumanić i odwrócić uwagę od spraw ważniejszych . Zastanówmy się ile juz razy od 1989 roku temat aborcji ogłupiał Polaków albo inaczej -ile razy socjotechniczni płatni manipulatorzy traktowali Polaków jak stado nieświadomych baranów których mozna podzielić jak się dostanie na to pieniadze z zewnątrz.
Tylko czy ktoś slyszał tych płatnych krzykaczy żeby walczyli o wyrównanie Polakom dochodów do poziomu unijnego ? Nigdy i nigdzie żaden z tych płatnych warcholów tego tematu nie poruszył - szary Polak to nadal płatny najemnik dla starej unii pracujacy za michę ryżu i poklepanie po plecach ! Na tą łaske czekaliśmy 8 lat ! A terroryści dostali tę łaskę od reki !!! 06:56, 04.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaliKali

7 1

Popieram Cię w 100 %, większość Polaków tak myśli. 07:24, 04.10.2016


KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

9 1

Molo i Zniesmaczona
Tylko Wasze wpisy wychwytują prawdziwe intencje hucpiarzy. Reszta niestety, daje sobą manipulować czego zresztą dowodem są wybory i w Polsce i we Włocławku. Ludzie dają sobą manipulować i wybierają wiecznie przyssanych do budżetowego koryta, którzy w życiu nie zarobili uczciwie złotówki bo nie byliby w stanie poprowadzić straganu, a póżniej się dziwią, że w mieście nie ma inwestycji, nowych miejsc pracy. 07:12, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RemekRemek

9 7

Religia to opium dla narodu. Jakże łatwo było wmówić szarym masom, że płód to pełnoprawny człowiek, że aborcja, to zabijanie dzieci. Jakże łatwo daliście sobie wmówić, że Kościół ma prawo narzucić swoją wolę nie tylko katolikom, ale i całemu narodowi. Nikt przecież nie wprowadza obowiązku aborcji - kto nie chce, nie musi. 07:30, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zniesmaczona zniesmaczona

6 5

Skoro masz tak uporządkowana wiedzę na ten temat to wyjaśnij nieświadomym na jakim etapie płód nie jest człowiekiem a na jakim etapie nim się staje ?
Tylko proszę bez ideologii i polityczno-koscielnych wycieczek . 08:10, 04.10.2016

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

7 2

Wątpię, żebyś otrzymała odpowiedź , a przynajmniej żeby była merytoryczna. Ten wpis powyżej, to typowy przykład upolitycznienia tak delikatnej sprawy.
Jeśli żołnierz idzie na wojnę to zabija legalnie, ale to JEST ZABIJANIE. Jeśli aborcja jest legalna to też JEST ZABIJANIE. Nie ma znaczenia, czy ktoś jest katolikem, ateistą, pisowcem, pełowcem... TO JEST ZABIJANIE. Mieszanie w to ideologii religijnych czy politycznych to slepy zaułek, a zbijanie kapitału politycznego jest obrzydliwe. 08:20, 04.10.2016


kasia1kasia1

5 4

Może i jesteś zniesmaczona lecz jestem pewna że jesteś niewykształcona. Zamiast modlić się tyle o rozum i wiedzę poczytaj trochę książek- zacznij od podręczników do biologii dla uczniów podstawówki. Bez podstaw nie zrozumiesz niczego. A jak widać podstaw ci brak. 08:43, 04.10.2016


LukLuk

5 2

czlowiek staje sie czlowiekiem w momencie polaczenia komorek matki i ojca - w tym momencie powstaje zupelnie nowy organizm, ktory jest rozny (odrebny) od organizmow rodzicow.

Po zapłodnieniu komórki jajowej przez pojedynczy plemnik, w wyniku połączenia się cytoplazmy i jąder komórkowych dwóch haploidalnych gamet, powstaje diploidalna komórka ? tzw. zygota, która jest już od tego momentu nową jednostką z własnym życiem.
Słuszność tej tezy potwierdza dorobek współczesnej embriologii. Odkrycie DNA dowiodło, że genetycznie zygota posiada naturę właściwą człowiekowi: już wtedy bowiem obecne są w niej charakterystyczne cechy nowego bytu ludzkiego, który stopniowo się kształtuje. Zygota zaczyna funkcjonować sama z siebie (jakkolwiek w ramach środowiska matczynego łona, który zapewnia mu ochronę i pożywienie). W toku podziałów komórkowych i różnicowania się komórek, z zygoty rozwija się zarodek, który po zakończeniu 4 miesiąca ciąży, kiedy większość narządów ma ostateczną postać, nazywany jest płodem.
W związku z powyższym należy przyznać, że zapłodnienie otwiera proces, którego celem jest dać początek osobie ludzkiej. To, co dzieje się potem, przechodząc przez różne fazy rozwoju, nie stanowi jakiejś prawdziwej i właściwej zmiany co do istoty zjawiska. Jest tylko uaktualnieniem możliwości specyficznie ludzkich, posiadanych już od samego początku.
Nie ulega więc wątpliwości, że embrion, od samego poczęcia i przez cały okres trwania rozwoju zarodkowego, który jest procesem ciągłym, nie jest organem matki, lecz odrębną, żywą jednostką, posiadającą pełny kod genetyczny odmienny od kodu rodziców.
Dlatego z punktu widzenia biologicznego, dziecko narodzone niczym istotnym nie różni się od płodu, jako że obydwoje są bytami ludzkimi w konkretnych fazach swego rozwoju. Biologicznie jest to zawsze to samo ciało. 11:57, 04.10.2016


AnnaaAnnaa

2 3

Mianem płód określa się dopiero od ok. 4 -mca, wcześniej jest to zarodek. Zarodek oczywiście ludzki, ale nie mający układu nerwowego, we wczesnej fazie nie mający żadnych narządów, serca, płuc, mózgu, są to po prostu połączone komórki kobiety i mężczyzny, z których dopiero powstanie samodzielna istota. Nie można tu mówić o zabójstwie, ponieważ zarodek nie "żyje" samodzielnie, tzn. nie oddycha, nie ma żadnych innych czynności życiowych, jest częścią organizmu matki. Nikt nie mówi o aborcji na płodach kilkumiesięcznych, gdzie już te narządy są i może taki płód przeżyć poza organizmem matki, nawet przy pomocy specjalistycznego sprzętu szpitalnego, ale jest szansa, że przeżyje, ponieważ jest już samodzielnym organizmem. Chodzi o ten zarodek, kilkutygodniowy i to o aborcję w skrajnych przypadkach. Protestujące nie domagały się aborcji na życzenie, tylko pozostawienia ustawy w obecnym kształcie... 13:31, 04.10.2016


LukLuk

3 0

Annaa - jesli jest tak jak piszesz, to w ktorym momencie zygota/zarodek/plod staje sie czlowiekiem? W ktorym przestaje byc czescia organizmu matki? W krorym zaczyna zyc samodzielnie?

W momencie poczecia zaczyna sie nowy czlowiek, ktory od tego momentu sie rozwija. Zygota czy zarodek nie jest czyms odrebnym od wlasciwego czlowieka - jest czlowiekiem we wczesnym stadium rozwoju.
14:10, 04.10.2016


wolfwolf

5 3

5 , 7, 8, 10, 15 .................50 miliardów ludzi na malutkiej planecie, którą już powoli zjadacie, wojny akceptujecie - aborcji NIE. Produkcja MIĘSA armatniego trwa. Pięć % populacji posiada 95% majątku ludzkości. Ogromny postęp /komputery, roboty, maszyny/ ogranicza ilość miejsc pracy , produkujecie PATOLOGIĘ i niewolników. .................... Precz z FANATYKAMI i fałszywymi przyjaciółmi życia.......... 09:22, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zniesmaczona zniesmaczona

7 1

,,Pięć % populacji posiada 95% majątku ludzkości....''
I te 95% ludzkości pozwala sobą manipulować płatnym agentom ktorych oblicza ostanio rekalmuje ONET i koncenrn AxelSpringer w którym wiekszość udziałów nalezy do starozakonnych i Niemców .Aż dziwne że wykształceni Polacy nie wiedzą kto wydaje ,,polską '' prasę i na czyich usługach jest taki portal jak ONET ? Nie wspominając o ,,nowoczesnych '' powiązaniach finansowych naczelnych ogłupiaczy i czołowych krzykaczy z kitkami . 12:16, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

6 2

To co napisał Luk to nauka, i nie ma nic wspólnego z PiS-em, PO, kościołem czy jakąś inna ideologią . Nadal uważam, że hucpiarze polityczni to najgorszy sort ludzi, dzielący Polaków i siejący ferment w dodatku za pieniądze podatników, czyli manipulowanych.
Mnie nie interesuje, co ma do powiedzenia Pan Terlikowski czy jakaś Szleswig-holsztajn albo inny Prezes z PiS.
Każdy ma prawo mieć jakieś poglądy polityczne, ale upolitycznianie tej sprawy jest obrzydliwe. 12:29, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaaaaaaaaaonaaaaaaaaa

8 7

Brawo! Każda kobieta która popiera tę bandycką ustawę powinna się zastanowić, jak powiedziałaby swojej 13, 14, 15-letniej córce, że ma urodzić dziecko swego oprawcy w przypadku gwałtu. Ja byłam na marszu, bo nie chcę w takiej sytuacji ukrywać się i uciekać do innego kraju aby pomóc sobie czy mojemu dziecku. 13:16, 04.10.2016

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

orlikorlik

3 1

Lepiej zabić, bękarta jak powiedziała H.Bakuła.Gratulacje 14:09, 04.10.2016


LukLuk

4 0

nie wiem czy ktokolwiek chcialby byc w takiej sytuacji...
nie zmienia to jednak zasadniczej sprawy, ze za zbrodnie gwalciciela kara (i to w najwyzszym wymiarze) spotyka kogos kto jest temu wszystkiemu najmniej winny - czlowieka poczetego w wyniku przestepstwa.

Troche z innej strony:
ciekawe czy powiedzialabys czlowiekowi poczetemu z gwaltu, ze jest kims gorszym od innych?(na to wskazuje obecne prawo, ktore takich ludzi pozwala usmiercac na pewnym etapie) 14:16, 04.10.2016


Izabel von TrapIzabel von Trap

1 2

@Luk
Ahaaa, czyli skoro to dziecko jest najmniej winne gwałtu, to znaczy, że zgwałcona kobieta jest już przynajmniej trochę winna. No, fajnie, dzięki za takie podsumowanie. Wielkie dzięki. 12:02, 05.10.2016


LukLuk

2 0

do Izabel - pewne jest to, ze dziecko na pewno nie jest winne gwaltu... 14:02, 05.10.2016


LukLuk

1 0

do Izabel - jesli chodzi od winnych/wspolwinnych gwaltu to juz zalezy od konkretnej sprawy. 14:05, 05.10.2016


wanndawannda

2 6

Az sie zaczynam bac co bede slyszala w kosciele z ambony w kosciele pewnie postrasza nas pieklem a za kilka dni lucjan skarze nas na wieczne potepienie. I tak sie dziwie ze do dzis ani on ani nikt sie niewypowiedzial chory czy co? 14:25, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻenadaŻenada

7 1

Widac Włocławek to bardzo bogate miasto, pełno zamożnych mieszkańców z pracą i grubym portfelem. Nikt nie protestuje, przeciw podwyżkom cen i opłat, przeciw bezrobociu, żenująco niskim waloryzacjom rent i emerytur. Kraina mlekiem i miodem płynąca wszystkim wszystko odpowiada. No ale stare baby wzięły sobie nawet wolne w pracy w spawie ustawy której nie rozumieją albo walczyć za TK to tak deszcz nie deszcz idą a władza nadal zabiera obywatelom. Tutaj jest na wszystko przyzwolenie nikt nie protestuje. 15:23, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do garówDo garów

7 4

"potrzebna jest rzetelna edukacja seksualna i powszechny dostęp do środków antykoncepcyjnych - mówiła jedna z uczestniczek strajku." -Czy ta pani myśli, że prezerwatywy kupuje się na dowód osobisty ? dziś takie rzeczy są dosłownie wszędzie, stacje paliw, markety, kioski. Co dostęp do środków antykoncepcyjnych nie jest powszechnie dostępny ? 15:28, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

2 4

Nie chodzi o zabijanie - ale o prawo wyboru i decyzji, niezawisłej - Kobieta to jak instytucja, to hormony i ich siła sprawia, że ta decyzja za lub przeciw jest uwarunkowana determinantami bytowymi - Wam udało się przedstawić Kobietę jako tą złą, morderczynię, kata, - a nie o to tu chodzi. Wygrywa znów KR, bo dokłądnie robi to od 1000 lat, to samo Islam, to samo Judaizm. Zyć w ciele kobiety, to jak być demonem, odpowiedzialną za wszelkie plagi i cierpienia świata, to nurtujący problem odpowiedzialności za swe decyzje pozostawione tylko najsłuszniejszej grupie - Meżczyzn mianujacych się następcami Pana. A co jak Bóg to kobieta - jaja opadną?!!! 16:47, 04.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bribe-giverBribe-giver

1 2

Oczywiście, prawo decyzji należy do kobiety.
Z tym, że tę decyzję należy podjąć przed bzykaniem (excusez le mot), a nie po fakcie. 08:24, 05.10.2016


RealistaRealista

2 5

Brawo!!! No i PISlamiści szybko wymiękli jak zobaczyli, że ludzie nie godzą się na ich porządki rodem ze średniowiecza. Szybko okazało się, że tak naprawdę są przeciw zaostrzaniu ustawy antyaborcyjnej a uchwała o skierowaniu jej do dalszych prac przeszła w sejmie wbrew ich woli.
Teraz Ziobro powinien wkroczyć i wyjaśnić jak to się stało, że wszyscy PISlamiści byli przeciw a ta haniebna uchwała przeszła do dalszych prac?
Ale spokojnie,..nie takie rzeczy przekłamywali,..teraz też sobie poradzą. Jak zwykle zrzucą wszystko na opozycję,...nawet to, że opozycja głosowała przeciw PISowi nic nie pomoże.
W kłamstwach i hipokryzji są przecież niedościgłymi mistrzami. 17:04, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

7 1

Jak okradli ludzi ze 150 mld z OFE to cisza była i zachowywaliśmy się jak barany idące na rzeż 17:10, 04.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RealistaRealista

2 1

-ofe to dopiero preludium ...jak zabraknie pieniędzy to trzeba będzie zabrać po kolei wszystkim którzy mają więcej od innych...a potem nacjonalizacja i zabieranie kułakom...na szczęście mamy "dobre " wzorce ....boże ja chyba jestem w koszmarze.... 20:31, 04.10.2016


ObserwującyObserwujący

3 5

Wstyd p.Szydlo,wstyd,to poslowie PiSu skierowali haniebny projekt
do komisji sprawiedliwosci,a dlaczego nie do komisji zdrowia
bo w komisji sprawiedliwosci zasiada Pawlowicz i Piotrowicz ,bo
bedzie mozna przyklepac 5 lat wiezienia dla kobiet i lekarza?
Kobiety walcza o utrzymanie wypracowanego w 1993r kompromisu
zeby same mogly decydowac czy urodzic dziecko z gwaltu,
czy urodzic dziecko kalekie niezdolne do zycia i czy ratowac matke czy dziecko.
Premier nie ma odwagi wypowiedziec sie w sprawie dotyczacej kobiet.
Waszczykowski odejdzie wtedy kiedy prezes postanowi ,Szydlo nie ma nic do gadania. 20:29, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

"dobra zmiana&q"dobra zmiana&q

2 3

Kukielka Kaczynskiego, babina ze wsi Szydlo jest oczywiscie profesjonalnym klamca i kretaczem - to jest jej jedyna rola w tym udawanym rzadzie, z udawanym "premierem". Naturalnie, ze kryminalisci z PiS sie wystraszyli reakcji kobiet w Polsce i teraz probuja ostudzic sytuacje. Marze, zeby Czarny Poniedzialek byl poczatkiem konca partii kryminalistow PiS. CZAS OBUDZIC CALA POLSKE !!! 20:32, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatrycjuszPatrycjusz

2 5

Panie siermiężny ministrze Waszczykowski, jeśli się o czymś mówi, trzeba mieć wiedzę, ale niestety, panu i pańskim partyjnym kolegom i koleżankom brakuje nie tylko wiedzy, ale zwykłej klasy, intelektu i rozwagi. Jak można mówić o życiu i śmierci, mając na uwadze zwykłe komórki jajowe, rozwijające się w narządach rodnych kobiety do długiego czasu, które są li tylko komórkami. Zadam pytanie, czy jedząc jajko na śniadanie, sądzi pan, że zjada kurę lub koguta??? Nie, to są tylko zwykłe komórki w stanie nierozwiniętym. Jestem lekarzem i żałosne są dla mnie jakieś brednie o aborcji, życiu poczętym itp., w sytuacji, gdy ten ktoś mówiąc o tym, ma takie pojęcie, jak minister MON na temat żelaznej brzozy smoleńskiej. To już staje się żałosne, nawet nie śmieszne i straszne, taki poziom reprezentuje polski rząd - wstyd i hańba, tak nas Polaków postrzegają w UE za rządów PiS. 20:36, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieczysławMieczysław

2 3

Aborcja nie polega na zabijaniu dzieci lecz na usunięciu zarodka , zlepku komórek . Nie ma definicji od kiedy dokładnie zarodek przeistacza się w istotę odczuwającą . Jeśli jednak już jest wiadomym iż ów płód jest istotą i do tego zdeformowaną lub z wadami , które w życiu będą dla niego męką , bólem i cierpieniem , to decyzja o przyjściu na świat powinna należeć do matki i ojca. Ponieważ to oni będą wychowywać i opiekować się tą istotą . Nikt ani państwo ani kościół im w tym nie pomoże . 20:39, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafał R.do PatrycjusRafał R.do Patrycjus

1 2

PiS to jednak dziwny twór. Jest to '.... że to jest prywatna wypowiedź pana Waszczykowskiego'. To kiedy ma być wypowiedź 'ex catedra'? Teraz jak PiS zalicza wpadke albo nie jest to po myśli prezesa to jest to prywatna wypowiedź. To może U Sowy to też były 'prywatne' wypowiedzi? W końcu spotykali sie po godzinach pracy i poza Sejmem, nie? Hipokryzja i obłuda do kwadratu !!! 20:42, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

2 4

Mleko się rozlało i nie pomogą wam beznadziejne tłumaczenia. To wy w Sejmie zagłosowaliście za wręcz zbrodniczym projektem katolickich fundamentalistów, popieranych przez biskupów. Co to za mężczyzna , który drwi i obraza zdesperowane kobiety. W normalnym Państwie już by nie było go w rządzie. To rząd miernot i oszołomów. Chyba najwyższy czas na zmianę zanim doprowadzi nas do ruiny. 20:44, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

1 5

Mleko się rozlało i nie pomogą wam beznadziejne tłumaczenia. To wy w Sejmie zagłosowaliście za wręcz zbrodniczym projektem katolickich fundamentalistów, popieranych przez biskupów. Co to za mężczyzna , który drwi i obraza zdesperowane kobiety. W normalnym Państwie już by nie było go w rządzie. To rząd miernot i oszołomów. Chyba najwyższy czas na zmianę zanim doprowadzi nas do ruiny. 20:45, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafał R.Rafał R.

1 3

Prywatne opinie to pan Waszczykowski moze wyglaszac przy niedzielnym obiedzie w gronie rodziny.Kiedy sie wypowiada publicznie to wystepuje jako minister Waszczykowski, minister Rzadu. I jako taka jego wypowiedz jest skandaliczna. Zreszta nie pierwszy raz. Facet jest beznadziejny i juz dawno powinien byc na zielonej trawce. 20:48, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeheheheHehehehe

1 4

PLASZCZAK KAZAL WYSLAC PSY NA PROTESTUJACE KOBIETY I POCZESTOWAC JE GAZEM *%#)!& ALE TO JEGO PRYWATNA SPRAWA:) 20:50, 04.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MM

0 1

Zastanawiam się czasem skąd tacy imbecyle jak ty się biorą nawet manipulacji i podpuchy kodziarzy nie potrafisz wyczuc pustak z ciebie zaje isty 16:17, 09.10.2016


zwykly konsumentzwykly konsument

1 5

Rydzyk, Hosser, Mering i iluś jeszcze nie jedzą jak ludzie. Oni na śniadanie, obiad, kolację konsumują tylko i wyłącznie mądrość wszelaką. Dlatego zawsze, i w każdej sprawie, tylko oni mają rację. Co tam dla nich Papież Franciszek. Mają Go chyba za niedouczonego laika. 20:52, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

1 4

No cóż. Waszczykowski pokazał prawdziwe oblicze. Nigdy nie życzyłem nikomu niczego złego, ale po takich wypowiedziach można pozbyć się wszelkich skrupułów. Więcej o nim nie będę pisał, bo musiał bym użyć słów obraźliwych, a nie chcę stanąć na tym samym poziomie, co on. Co do wyjaśnień Pani Szydło, to jest bardzo sprytna. To nie PiS złożył wniosek, tylko PSL. Zgadza się, tylko że PiS posiadający większość w Sejmie, mógł go odrzucić.
Zarzucanie kobietom wychodzenie z taką poważną sprawą na ulice też jest pokrętne. Po pierwsze - kto chce rozmawiać o tych sprawach z kobietami i uwzględniać ich postulaty/ Po drugie - niech PiS sobie przypomni, gdzie oni załatwiali ważne sprawy (dla mniej pamiętliwych przypomnę m.in. pod krzyżem, podczas nocnych pochodów z pochodniami, biwakowanie pod siedzibą URM itp.).
Jeszcze jedna refleksja. Gdy patrzę na walkę o całkowity zakaz aborcji (dochodzenia nawet po naturalnym poronieniu), to mniej dziwię się tzw politykom, księżom, starszym ludziom (chociaż starsze kobiety pewnie nie raz korzystały z przyzwolenia aborcyjnego w PRL-u), gdyż ich ten problem nie dotyczy.
Dziwi mnie natomiast, gdy młoda kobieta (20 - 40 lat) tak kategorycznie wypowiada się w tych sprawach. One chyba nie zdają sobie sprawy, że to one są najbardziej narażone na zagrożenia tej ustawy. Czy każda z nich, gdy jej życiu będzie groziło niebezpieczeństwo przy porodzie, powie - trudno, umrę ale nie usunę ciąży. Czy kobieta posiadająca już np. dwoje dzieci, też tak lekko "odejdzie" osierocając je.
Niewątpliwie wszystkie te panie z ochotą będą rodzić dzieci gwałcicieli, które mogą odziedziczyć szlachetne cech swoich tatusiów.
Mimo wszystko, nie życzę im, żeby doświadczyły skutków tej ustawy na własnym ciele. Przecież dlaczego to ma przydarzyć się właśnie im. zwiń 20:55, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

1 5

Jeżeli rozmów ważnych osób w państwie za czasów PO posłuchanych w restauracji u Sowy nie można traktować jako prywatnych opinii (PIS tak mocno krzyczało w tej sprawie) to teraz tym bardziej słów Pana Ministra (pseudo ministra) nie można traktować jako prywatnych opinii ponieważ wypowiedział je w trakcie audycji radiowej co słyszało bardzo wielu Polaków. Jeżeli rozmów z nielegalnych podsłuchów nie można traktować jako prywatne rozmowy więc oficjalnie wygłoszonych zdań w trakcie programu radiowego też nie możemy traktować jako prywatnych opinii. Trzeba przecież trzymać równe standardy dla wszystkich. Tak przecież uważa PIS. To pokazuje jak fałszywi są to ludzie ukierunkowani tylko na władzę i swoje korzyści przy okazji utrudniając możliwie maksymalnie życie zwykłym ludziom. Wstyd Panie Pseudo Ministrze. Wiem, że takie uwagi do tego Pana nie dotrą ponieważ musiałoby to się objawić jakimkolwiek myśleniem a u tego człowieka jest to proces ciężki do osiągnięcia. 21:00, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytEmeryt

1 6

Kłamczucha Szydło sama namawiała za całkowita aborcją jak i Kaczyński.Zgnilizna kościelna, PIS i PSL są odpowiedzialni za wprowadzenie restrykcyjnych projektów.Trzeba im pokazać środkowy palec w odpowiednim czasie. 21:03, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

waldek.waldek.

1 6

Zmiękła "rura" Pani Szydło i Panu Kaczyńskiemu... Czyżby zrozumieli, że za 3 lata zostaną pogonieni... ? 21:05, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SuwerenSuweren

1 6

Śpiewka Pani Beaty Szydło jest już inna, bo nie spodziewała się, że tak duża liczba ludzi kolejny raz wyjdzie na ulice w akcie protestu dla obecnych "rządów ciemnogrodu". 21:06, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HelenkaHelenka

2 7

Jeśli udowodnię przynależność do PiS oraz zmienię nazwisko na Misiewicz a zostanę zgwałcona przez księdza, to czy mogę liczyć na awans partyjny ze względu na niepokalane poczęcie, otrzymam złoty medal za "zasługi dla obronności kraju", dwa darmowe bilety na film "Smoleńsk" oraz 500+? 21:07, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pis prowadzi Polske Pis prowadzi Polske

1 4

Wyobrazacie sobie posiedzenia rady ministrow pod kierownictwem kaczej marionetki Brochy ? Przeciez te babe wszyscy jej ministrowie maja w d;; bo dla nich licza sie tylko rozkazy spod stolu w willi od Bieruta wywrzaskiwane przez komorke. 21:08, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

romkasromkas

1 5

Po co te kłamstwa to projekt Pisowsko- kościelny a nie obywatelski. 21:10, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elleelle

2 6

Zioła , odczyniać uroki, pić mocz albo odmawiać modlitwy o zdrowie.
Po co korzystać z operacji, naświetlań, chemii czy cudzej nerki albo krwi.
Fee, to nienaturalne.
Powróćcie pisowcy i kościelne oszołomy do średniowiecza.
A innym pozwólcie korzystać z nowoczesnej medycyny jak tego chcą i jak wymaga tego ich zdrowie. 21:14, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WASZCZYKOWSKI!WASZCZYKOWSKI!

1 6

Hańba ci Polsko za pisi nierząd! SZYDLO NAWET NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY JAKA JEST *%#)!& OSWIADCZAJAC WPROST, ZE JEST TYLKO KUKLA NA STANOWISKU PREMIERA I ZE WSZYSCY JEJ MINISTROWIE MAJA JA GDZIES WIEC WYGADUJA CO CHCA I GDZIE CHCA. TUTAJ WYCHODZI JASNO NIEZDOLNOSC PIS DO SPRAWOWANIA WLADZY I ANARCHIA Z JAKA MAMY DO CZYNIENIA NA SZCZYCIE TZW. WLADZY. NIE WYOBRAZAM SOBIE POWAZNEGO KRAJU, KTOREGO MINISTER PUBLICZNIE WYGLASZALBY OSWIADCZENIA NIEZGODNE Z LINIA RZADU,KTOREGO JEST CZLONKIEM A JEGO OPREMIER CHWALIL SIE TYM ZE KAZDY JEJ MINISTER MOZE RIOBIC I GADAC CO CHCE. PANI SZYDLO MA WIEC W TYM RZADZIE TAKI SAM AUTORYTET JAK SPRZATACZKA WILLI OD BIERUTA I NAWET TEGO SIE NIE WSTYDZI; 21:18, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SBSB

2 5

Jeszcze parę takich genialnych pomysłów pisuaru a społeczeństwo nie tylko kobiety wyjdą na ulicę i to będzie koniec i wtedy albo wprowadza stan wyjątkowy ( wojenny ) albo ich obalimy... 21:20, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaroMaro

1 4

Mądre porzekadło mówi że siwy włos mądrą głowę zdobi ! Waszczykowskiego dyplomatoła to jednak nie dotyczy ! 21:21, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:):)

1 4

No Waszczykoszczak, zadarłeś z babami! Teraz masz już na zawsze przechlapane. 21:23, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SBSB

1 5

waszczykowski to bełkot pisuaru, powinni mu zgwałcić najbliższa kobietę w rodzinie i zobaczymy co wtedy powie... 21:24, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uwaznyuwazny

2 6

Postęp objawia się w tym, że można przez badania dowiedzieć się,że dziecko urodzi się tak kalekie, że będzie żyło tylko kilka godzin i umrze w mękach, postęp w medycynie może zaoszczędzić takich cierpień dziecku i matce.
Ale PIS i kościół chcą aby uniemożliwić badania prenatalne, które bardzo często ratują życie dzieci,..chcą odrzucić postęp. Ustawa dotychczas obowiązująca nie pozwala na usuwanie zdrowych dzieci,.. zrozumcie to w końcu, nie pozwala na usuwanie nawet chorych bo w wielu przypadkach medycyna im pomaga , pozwala jedynie na przerwanie cierpień tych które i tak nie przeżyją po urodzeniu. Dotychczasowa ustawa nawet daje możliwość urodzenia nawet dziecka skrajnie chorego,..jeśli chcesz urodzić skrajnie chore dziecko nikt ci nie zabrania. A mówienie o piętnowniu takich matek z tego powodu to już jakaś kompletna bzdura. A co do rozmów na ulicy to proszę się nie dziwić,..jeśli w sejmie dopuszcza się do prac w komisjach tylko jeden projekt kościelny a drugi liberalny nie to gdzie ma się toczyć dyskusja?
Ludzie nie wyszliby na ulice gdyby PIS nie odebrał im głosu w sejmie. 21:27, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafał;Rafał;

2 5

Czyli wynika z tego, że to sztuczny konflikt z aborcją, który jest zasłoną dla CETA, braku obniżki VAT, braków w budżecie. Jednak PiS sobie strzela tym w głowę. PiS podziękujcie Terlikowskiemu z TV Republika, Sakiewiczowi z Niezalezna, Karnowskim z wSieci, wPolityce, Joannie Banasiuk za ten cyrk, i za to, że nie będzie was już w Sejmie za 3 lata. Ludzie wam to zapamiętają. PISlamiści, ale jesteście *%#)!& "Miałeś chamie (PiSlamie i PiSmaku) złoty róg, ostał ci się jeno sznur".
Każdy normalny człowiek wie, że zakazu aborcji w przypadku Zespołu Downa nie da się wprowadzić, bo nikt nie jest w stanie dać kasy na wychowywanie i utrzymywanie tych dzieci, ale za to co zrobiliście za ten cyrk, już was nie ma PiSlamie. 21:29, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kot alikkot alik

3 4

A pamietacie płacz Waszczykowskiego: "Nie zabijajcie nas... " Dorosły facet i płakał przed kamerami jak dziecko. Po tej kompromitacji już nikt nie powinien o nim słyszeć. Facet na maksa się ośmieszył HA HA 21:30, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

2 4

Proponuję, żeby wraz z zakazem aborcji Kościół Katolicki zobowiązał się PUBLICZNIE, że każdy będzie mógł oddać chore/niepełnosprawne od urodzenia dzieci na wychowanie kościołowi i na jego koszt bez dotacji Państwowych. Skoro dzieci niepełnosprawne umysłowo, chore genetycznie są takie kochane i zdolne do samodzielnego życia, to ci co co chcą wymusić ich narodziny na ludziach bez liczenia się z ich zdaniem - niech się nimi sami zajmują. Arcybiskup Hoser może w pierwszej kolejności publicznie pokazać jak idzie na spacer z chorymi, przygarniętymi dziećmi np. z zespołem Downa. Limuzynę ma więc może je nawet wozić na różne zajęcia. Stać kościół na to w przeciwieństwie do biednych polaków dla których dziecko z poważną chorobą genetyczną jest nierzadko tragedią i ogromnym obciążeniem. 23:56, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rekin Jednostka ERekin Jednostka E

3 4

- a Pani Pawłowicz proponuje niech Pani adoptuje dziecko bez konczyn lub z organami na zewnatrz. Niech go pani codziennie nosi na rekach widząc jak sie meczy i nie wiadomo ile będzie zyło. Przecież to takie normalne i łatwe. Jęsli Pani to zrobi (tylko opieka bezposrednia a nie wynajeta osoba) będę w stanie Panią wysłuchać. A tak milczeć, bo dla kariery nawet pani nie załozyła rodziny . Jesli pani nie mogła mieć dzieci to mozna zaadoptować.(w pani wieku to raczej niemozliwe więc polecam wolontariat z takimi dziećmi) 23:58, 04.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

1 2

Do Rekin jedostka E -
Kosciol od samych poczatkow swojego istnienia zajmuje sie chorymi, niepelnosprawnymi i potrzebujacymi...
Charytatywnosc jaka znamy dzisiaj to wynalazek Kosciola - nasi poganscy przodkowie czegos takiego nie znali.

07:22, 05.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

2 2

Do Rekin jedostka E -
Kosciol od samych poczatkow swojego istnienia zajmuje sie chorymi, niepelnosprawnymi i potrzebujacymi...
Charytatywnosc jaka znamy dzisiaj to wynalazek Kosciola - nasi poganscy przodkowie czegos takiego nie znali.

07:22, 05.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa mama HalinkiEwa mama Halinki

3 1

Luk - ma być zakaz badań inwazyjnych typu aminopunkcja poniewaz jest ryzyko 1 % poronienia , jedyne prenatalne to te z krwi . W moim przypadku z krwi wykryło możliwość zespołu Downa 1 do 56 , oczywiście zdecydowałabym się na urodzenie . Jednak inwazyjne było potrzebne ,żeby wykluczyć wady np. serca . Inwazyjne nawet z małym podobieństwem poronienia maja być zakazane jako próba aborcji 10:24, 05.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

2 1

Projekt Stop Aborcji gwarantuje dostępność badań prenatalnych. Podkreślając obowiązek władz publicznych do zapewnienia opieki medycznej nad kobietą w ciąży oraz dzieckiem poczętym, projekt Stop Aborcji potwierdza, że dziecku poczętemu przysługują prawa pacjenta. Jednym z tych praw jest prawo do informacji o swoim stanie zdrowia (art. 9 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta), wykonywane w imieniu dziecka przez matkę. Elementem prawa do informacji jest prawo do badań diagnostycznych, w tym badań prenatalnych.



Tak sformułowana gwarancja dostępności badań prenatalnych jest szersza niż obecne przepisy ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży, które nakazują organom administracji rządowej i samorządowej, udostępniać badania prenatalne w celu diagnozowania tych cech, które stanowią obecnie przesłanki dopuszczalności aborcji.



Stop Aborcji zabezpiecza lekarzy wykonujących badania prenatalne. Wiele badań diagnostycznych (szczególnie inwazyjnych) obarczonych jest naturalnym ryzykiem dla pacjenta. Prawo określa to, jako dopuszczalne ryzyko medyczne. Personel medyczny wykonujący takie badania diagnostyczne nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne powikłania (włącznie ze śmiercią pacjenta) pod następującymi warunkami:



(i) pacjent (w imieniu dziecka opiekun prawny) udzielił tzw. poinformowanej zgody na wykonanie ryzykownego badania,

(ii) wykonanie badania jest terapeutycznie uzasadnione,

(iii) badanie wykonane zostanie zgodnie z zasadami wiedzy medycznej.



A zatem diagnostyka prenatalna będzie po przyjęciu projektu Stop Aborcji prowadzona na tych samych zasadach, co dzisiaj wszystkie inne badania diagnostyczne. Zgodnie z orzecznictwem Sądu Najwyższego i doktryną prawa, ryzyko przeprowadzenia tych badań bierze na siebie pacjent (jego opiekun prawny), wyrażając zgodę na ich przeprowadzenie (wyroki Sądu Najwyższego II CR 421/71, III CK 34/02).



Jednocześnie projekt Stop Aborcji zakończy rolę badań diagnostycznych jako narzędzia selekcji eugenicznej. Wyniki tych badań nie będą już prowadzić do uchylenia konstytucyjnej ochrony prawa do życia dziecka. 10:58, 05.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

torunskatorunska

0 0

A gdzie on jest przeszedł do podziemia ,pojechał do Częstochowy RATOWAĆ P E D O F I L Ó W Z TAMTYCH STRON . 14:01, 09.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%