Zamknij

Kończą remont drogi. Tędy dojedziemy do autostrady

09:10, 17.06.2013 G.S Aktualizacja: 09:53, 17.06.2013
Skomentuj fot. depositphotos fot. depositphotos

Kończy się przebudowa ul. Inowrocławskiej. Drogowcy zejdą z placu budowy jeszcze w tym miesiącu.

Ulicą Inowrocławską w przyszłości będzie można dojechać z krajowej "jedynki" do węzła autostradowego "Brzezie". Znajdujący się w granicach miasta blisko kilometr tej trasy przebudowywano i remontowano od marca 2013 roku.

Na ul. Inowrocławskiej położono nowy asfalt, zbudowano zatoki autobusowe i ścieżki rowerowe, wzmocniono pobocza, utwardzono zjazdy do posesji, odnowiono pionowe i poziome oznakowania jezdni, przebudowano oświetlenie.

Warta ponad 4,1 mln zł inwestycja została dofinansowana kwotą 2 mln zł z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

Wykonawcą robót budowlanych jest firma Drogi i Mosty Henryk Boczek z Inowrocławia.

(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(6)

granatgranat

12 0

Droga na boczku :), po remoncie droga wygląda ekstra zwłaszcza jeśli ktoś ma porównanie jak było wcześniej. Ale... po pierwsze to ciekaw jestem jak odnowiona Inowrocławska poradzi sobie z obciążeniem TIRami które kiedyś w odległej przyszłości będą kursować od DK1 do A1, skoro remont to tak naprawdę położenie nowego dywanika na frezowany do połowy stary asfalt. Po drugie nie robiono tutaj nowej podbudowy drogi. Tak było w planach? Jeśli tak to daję tej drodze maksymalnie rok bez kolein i gratuluję pomysłowości. 10:36, 17.06.2013

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

sebseb

6 0

jest, no jest, ale jest, grunt to sztuka i koszta :) 12:18, 17.06.2013

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

6 0

Inowrocławska to nic, gorzej w lesie. Tam wąsko, kręto, brak poboczy. Ale za to odpowiada ZDW Bydgoszcz. Wyobraźcie sobie te kolejki samochodów do przejazdu. 12:38, 17.06.2013

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cyklista i masoncyklista i mason

8 1

A jak już dojadę tą ścieżką rowerową do autostrady, to będę mógł pojechać dalej po A1?
A jeśli nie, to po kiego grzyba ścieżka rowerowa. 13:14, 17.06.2013

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grodzka streetgrodzka street

3 3

z FW. Cytuję:
"Dlaczego taki szum medialny robicie Państwo jeśli chodzi o drogę krajową nr 1 na terenie miasta Włocławka ? Przecież remonty bierzace dróg są w Państwa obowiązkach i o tym nawet nie powinno się dyskutować. Czy listonosz, który roznosi listy chwali się, że dziś rozniósł listy ? Są inne ważniejsze pytania. Co z dojazdem do budowanej autostrady A1 ? Dajmy na to w Gnieźnie budowane są dwa pasy ruchu z miasta w kierunku autostrady. A Włocławianie mają się przeciskać tym kawałkiem drogi na Brześć ?"

"W tej chwili można powiedzieć, że nawet miasteczka 10-cio tysięczne prowadzą większe inwestycje (co nie znaczy droższe) niż Włocławek. A gdzie tu się porównywać do miast 70-cio tysięcznych jak Gniezno, czy Konin w którym notabene już dawno mają A2, czy S6 i kilka zjazdów do miasta. U nas prezydent wywalczył aż 2 zjazdy na A1, a od Gdańska do Torunia nie ma wzmianki o Włocławku ! Co dziwne drogowskazy na Malbork czy Warlubie są ! Miejmy nadzie, że przed samym Włocławkiem postawią -Włocławek 5km -".
Jeszcze raz dziękujemy Panie prezydencie za ten wspaniały marketing budujący range naszego miasta. Tyle w temacie. Czerwona gnida przyłączasz się do walki ? 04:55, 18.06.2013

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

granatgranat

1 0

@ grodzka street - To że pod Gnieznem jest A2 czy S5 (nie S6 bo to jest obwodnica Trójmiasta), to akurat nie zasługa ani nie inwestycja Gniezna czy Konina. Ekspresówka kończy się przed Gnieznem i biegnie dalej jako krajowa 5, więc logiczne jest, że są tam zjazdy. Akurat tak to rozplanowano na poziomie rządowym i jest. Inowrocławska tylko na krótkim kawałku należy do miasta, to że remont tej ulicy to żart (wylanie dywanika na stary asfalt do tego źle bo jeszcze jedna warstwa została do położenia a już jest na równi z DK1) to jedno, a druga kwestia to to że nie za bardzo jest możliwość zrobienia 2 pasów w każdą stronę (domy etc), poza tym i tak nie miałoby to większego sensu i generowałby nadal korki skoro tuż za granicą miasta ulica ma po jednym wąskim pasie, tak zaprojektowano odcinek za miastem w GDDIKA. Każdą sytuację trzeba rozpatrywać oddzielnie, bo i teren jest inny i możliwości. To że ten remont jest źle robiony i dla picu to fakt ale przyrównywnie dwóch różnych sytuacji i miejsc nie mających ze soba nic wspólnego to pójście na łatwizne. Nie można nikogo cytować bezkrytycznie. Natomiast zgodzę się że do Pikutkowa powinna być zrobiona dwupasmówka, droga leży poz granicami miasta, więc też razcej to województwo powinno się tym zająć. Walczcie, oby tylko w dobrym miejscu. Pozdrawiam 10:13, 18.06.2013

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%