Zamknij

Ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD. Naciąganie klientów?

14:50, 14.04.2015
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne; depositphotos.com Zdjęcie ilustracyjne; depositphotos.com

"Za niewielką kwotę może pan ubezpieczyć sprzęt elektroniczny od przypadkowych uszkodzeń. Jeżeli coś się stanie i urządzenie nie będzie się nadawało do użytku, dostanie pan nowy sprzęt, w każdym wypadku i to przez pięć lat" - takie zapewnienia usłyszał pan Radosław od sprzedawcy w sklepie Media Expert przy ul. Komunalnej 2 we Włocławku, gdy zdecydował się na zakup drona dla syna. Brzmi zbyt pięknie? Nasz Czytelnik także miał wątpliwości.

Od wielu lat niemal wszystkie sklepy RTV/AGD proponują swoim klientom, przy zakupie różnego rodzaju sprzętów, dodatkowe ubezpieczenie. Zazwyczaj spotykamy się - tak jak pan Radosław - z propozycją przedłużenia gwarancji lub wykupienia polisy stanowiącej zabezpieczenie w razie przypadkowych uszkodzeń. Media Expert nie jest tu żadnym wyjątkiem. Ze względu na fakt, że historia opowiedziana przez pana Radosława zdarzyła się akurat w tym sklepie, może on posłużyć za przykład dla analizy warunków oferowanych ubezpieczeń.

W dniu 20 marca zdecydowałem się na zakup w sklepie Media Expert sprzętu elektronicznego (drona) za kwotę ok. 400 zł. Po podjęciu decyzji o zakupie pracownik sklepu bardzo namawiał mnie do wykupienia dodatkowego ubezpieczenia za ok. 90 zł, które - jak to określił - pozwoliłoby mi na zwrot pieniędzy za sprzęt w razie jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych. Zdziwiły mnie tak korzystne warunki, ale sprzedawca mnie przekonywał, że ubezpieczenie zabezpiecza przed wszystkimi zdarzeniami, takimi jak: upadek, zalanie itp. Nie uwierzyłem, zrezygnowałem - opowiada pan Radosław.

 

Czy zapewnienia sprzedawców, z którymi niemal każdy z nas spotkał się przy podobnym zakupie, mają jakiekolwiek podstawy? Rzecznik prasowy Media Expert  zapewnia, że oferowane klientom ubezpieczenia sprzętu są przejrzyste i nie mogą wprowadzać w błąd. Jednocześnie wskazał na możliwe warianty ubezpieczenia, które mogły zostać zaproponowane naszemu Czytelnikowi:

Nie mamy kopii polisy, do której mógłbym się bezpośrednio odnieść, możemy zatem poruszać się w sferze przypuszczeń. Wobec przedstawionych informacji zakładam jednak, że rozmowa klienta z pracownikiem Media Expert dotyczyła różnych wariantów Przedłużonej Gwarancji jak i Przypadkowych Uszkodzeń, które decydują o kwalifikacji przez ubezpieczyciela danego rodzaju uszkodzenia. Z całą stanowczością zapewniam, że proponowane przez Media Expert warianty ubezpieczeń sprzętu są przejrzyste i odpowiadają ogólnym standardom ubezpieczeniowym, stosowanym na rynkach Unii Europejskiej. Ubezpieczenie jest dobrowolne, a do każdej polisy dołączane są Warunki Ubezpieczenia. Klient ma również prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty jej podpisania - mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

 

Co właściwie oferują sprzedawcy?

Media Expert - a właściwie ubezpieczyciel Ergo Hestia SA, bo sklep jest tu tylko pośrednikiem - przy zakupie sprzętu elektronicznego proponuje klientom dwa warianty ubezpieczeń:

  • przedłużenie gwarancji do lat 5, ale tylko w zakresie wad produkcyjnych;
  • przedłużenie gwarancji na okres do 3 lat z ubezpieczeniem od przypadkowych uszkodzeń.

Oba warianty można także połączyć  (za odpowiednio wyższą opłatą) i w konsekwencji uzyskać - według zapewnień sprzedawców - gwarancję bezpieczeństwa nawet na 5 lat. Czy tak jest rzeczywiście?

 

Umowa drobnym druczkiem

Niewielu z nas decyduje się w sklepie na dokładne przeczytanie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU). Siedem stron zapisanych drobnym druczkiem z całą pewnością do tego nie zachęca. Tymczasem to wyłącznie z tego dokumentu - a nie z ustnych zapewnień sprzedawcy - będą wynikać wszystkie nasze prawa w sytuacji, gdy będziemy chcieli skorzystać z polisy. Zapisy OWU w zakresie możliwych wariantów ubezpieczeń są następujące:

Pierwszy wariant ubezpieczenia ("Przedłużona gwarancja") oznacza, że ubezpieczyciel zobowiązuje się pokryć koszty naprawy sprzętu lub wypłacić odszkodowanie w wysokości kosztów wymiany sprzętu na nowy w przypadku szkody całkowitej, powstałej w związku z wystąpieniem awarii sprzętu. Jest to więc udzielenie ochrony na podobnych zasadach, na jakich udzielana jest zwykła gwarancja producenta. W tym przypadku możemy żądać od ubezpieczyciela pokrycia kosztów naprawy tylko wówczas, gdy problemy wynikają z przyczyn tkwiących w produkcie.

Drugi wariant ubezpieczenia ("Przypadkowe uszkodzenie") pozwala na pokrycie kosztów naprawy sprzętu lub wypłatę odszkodowania w wysokości kosztów wymiany sprzętu na nowy w przypadku szkody całkowitej, powstałych w związku z wystąpieniem przypadkowego uszkodzenia sprzętu lub utraty sprzętu wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku. Teoretycznie więc ten wariant dotyczy sytuacji, o których naszemu Czytelnikowi opowiadał sprzedawca: zalania sprzętu, upadku itp.

Trzeci wariant to połączenie dwóch powyższych ("Zakres pełny").

 

Nie przeczytałeś umowy? Masz problem

Brzmi korzystnie? Może się okazać, że to tylko pozory. Jak zwykle w takich sytuacjach, zapisy umowne nie do końca potwierdzają to, co obiecują sprzedawcy. Kluczem do określenia zakresu odpowiedzialności ubezpieczyciela jest bowiem definicja "przypadkowego uszkodzenia", zawarta w początkowej części OWU:

Za przypadkowe uszkodzenie uważa się uszkodzenie ubezpieczonego sprzętu wskutek nieszczęśliwego wypadku lub przepięcia prądu

Czym jest zatem "nieszczęśliwy wypadek"? Według OWU:

Nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, wskutek którego uszkodzeniu uległ ubezpieczony sprzęt, który w chwili tegoż wypadku był użytkowany w sposób zgodny z instrukcją obsługi

I dopiero w tym momencie dochodzimy do sedna: większość sytuacji, które w potocznym rozumieniu są przypadkowym uszkodzeniem sprzętu, nie będzie się kwalifikować do skorzystania z tej polisy. Upadek laptopa wskutek jego niewłaściwego zabezpieczenia nie jest nieszczęśliwym wypadkiem, lecz wynika z winy użytkownika. Podobnie np. wylanie kawy na klawiaturę (nie powinno się stawiać filiżanki koło sprzętu elektronicznego) czy zamoczenie drona w rzece (nie powinno się nim latać koło zbiorników wodnych). Po dokładnej analizie zapisów umowy okazuje się zatem, że dodatkowe ubezpieczenie działa w bardzo ograniczonym zakresie i nie przystaje do wyobrażeń klientów.

Czy warto zatem dopłacić nawet 25% wartości sprzętu i wykupić dodatkową polisę? Decyzję w tym zakresie każdy podejmuje sam. Warto jednak przed wydaniem nawet kilkuset złotych uważnie przeczytać, na co właściwie się decydujemy i nie ufać wyłącznie zapewnieniom sprzedawcy, w którego interesie jest sprzedać jak najwięcej ubezpieczeń.

Paradoksalnie, do wzmożonej uwagi zachęca nas sam ubezpieczyciel, który na wstępie OWU informuje:

"Zwracamy uwagę, że definicje używanych pojęć mogą odbiegać od typowego, powszechnego ich znaczenia jak też od definicji zawartych w ogólnie obowiązujących przepisach prawa."

 

Joanna Borkowska, radca prawny

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(89)

u5uu5u

55 8

czyli nie warto !!! 12:23, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

mikimiki

52 23

w tym sklepie nie wydają reszty ...a to nie mają 1gr, a to 2gr lub 3 gr ...w ciągu dnia ile mają zarobku ...a w tygodniu...a w miesiącu itd.... 12:30, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


komalkomal

19 81

ja ubezpieczyłam aparat komputer odkurzacz, już mam nowy odkurzacz (stary miał "nieszczęśliwy wpadek") nowy aparat którym pękła szybka, ja ubezpieczam wszystko co się da wole zapłacić parę nawet parenaście złotych więcej niż być startna. :) 13:15, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator Obserwator

65 10

Ja miałem takie ubezpieczenie na lodówkę w której pękła mi szuflada od kostkarki - Hestia która tą polisę prowadziła i jej rzeczoznawca stwierdzili że to moja wina bo na pewno przymarzło - pewnie jak w zamrażalce jest - 24 to jak ma woda nie zamarzać .
UNIKAĆ takich przedłużonych gwarancji nawet na drogi sprzęt - nie warto wydawać więcej bo tego i tak nie odbierzemy . 13:37, 13.04.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taki ktośtaki ktoś

0 0

opłaca się brać takie ubezpieczenie brałem na każdy sprzęt i ani razu nie miałem problemu z naprawą bądź wymianą na nowy jak w przypadku Smartfona Xiaomi którym rzuciłem o ziemie i cały sie połamał itp po 2tygodniach dostałem nowy sprzęt
16:03, 06.12.2022


rafcio_78rafcio_78

53 7

w artykule brak jeszcze informacji, ze dodatkowa gwarancja na dany sprzet obejmuje tylko jeden raz. znam przypadek gdzie w okresie przedluzenia gwarancji zepsul sie ekspres. zostal on naprawiony ale po jakims czasie znowu sie zepsul. niestety ponowna naprawa juz nie obejmowala gwarancji. 13:38, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

45 7

Unikać Media Expert jak ognia!!!Chyba nie ma gorszego sklepu tego typu!!!Nie będę polecać innego bo ktoś zarzuci mi interesowność ale od lat kupuję wszystko"w tym przy kauflandzie"i nigdy nie miałam problemów.Ostatnio na kilka dni przed końcem gwarancji reklamowałam laptopa.Wymienili cały panel(choć poszedł jedynie 1 przycisk)i nie było problemu!!!Za to jeden jedyny raz połakomiłam się na cenę kupiłam w Media okap.Miał być cały metalowy w satynowym odcieniu a przyszedł siwy z plastyku i dowiedziałam się,że kolor jest kwestią dyskusyjną,a blacha czy plastyk nie stanowi wielkiej różnicy:(((Żenada!!!!!!!!!!!!!!!! 14:01, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SYLWIASYLWIA

29 18

Witam! W sumie jestem stałym klientem Media Expert,i zakupy jakich dokonywałam w tym sklepie są spore.Zawsze wykupowałam dodatkową gwarancję,natomiast nigdy jeszcze nie korzystałam z niej,ponieważ towary które kupowałam wciąż są sprawne.Dodam iż ubezpieczycielem moich sprzętów,dzięki Bogu nie jest ERGO HESTIA,z którą dużo dużo wcześniej toczyłam wojnę o dodatkową gwarancję na aparat cyfrowy,który kupiłam w RTV AGD przy Kauflandzie.To było koszmarne!!! Podczas zakupu tegoż aparatu,sprzedawca był tak przekonujący że skusiłam się na tą gwarancję,ale to co było kilka lat pózniej nie da się opisać.Nigdy w życiu nie kupię nic w tym sklepie i nigdy i nigdy nie przedłużę gwarancji,kiedy ubezpieczycielem będzie ERGO HESTIA...to jest banda naciągaczy i złodziei,którzy współpracują razem!!!!!! 14:07, 13.04.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LotosLotos

1 1

Delikatnie mówiąc jesteś bardzo naiwna. Nie widziałaś chyba, jakie ceny sprzętu mają sklepy internetowe. I przedłużone gwarancje również oferują :) 14:05, 10.02.2017


daViddaVid

35 18

Ja niestety też dałem się namówić na tą dodatkową gwarancje przy zakupie laptopa. Po nie całym roku czyli w czasie trwania podstawowej gwarancji bateria przestała mi trzymać. Nie wytrzymywała nawet sekundy bez podłączenia ładowarki. Pojechałem do Media Expert a tam Pani z uśmiechem na twarzy do mnie: PROSZE UWAŻNIE PRZECZYTAĆ UMOWE GWARANCYJNĄ. I faktycznie było że gwarancja nie obejmuje m.in. baterii. Co się później okazało nawet dodatkowa gwarancja jej nie obejmowała. Z czystym sumieniem -NIE KUPUJCIE TAM WIĘCEJ!!!!! 14:57, 13.04.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ania mmmmAnia mmmm

0 0

Bo w umowie gwarancyjnej jest napisane że baterie nie podlegają, ale trzeba było składać z tytułu rękojmi ona już obejmuje 11:18, 13.04.2023


El polakEl polak

29 5

Czy klient jest nabijany w butelke ?oczekuja od ciebie doplaty do 25% wartosci sprzetu,zakladam koszty amortyzacji.Czyli jak popsuje ci sie sprzet laskawa firma karze ci zadzwonic na infolinie,potem rozmowa jest wryfikowana.Wysyłają ci list o doplacie kolejnych 18% czyli po 3 latach twoja pralka jest warta 1/3 a ty musisz doplacic kolejne 20 procent! Wymiana owszem ale bez gwarancji polisa tracji waznośc mimo iż dokupiles wariant na 5 lat. Firma ma czysty pieniadz z takiego nabijania ludzi w butelkę. Wiem o czym mówie pracowalem w takiej sieciówce..Omijajcie z dala Hestie i podobne firmy. 15:42, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maniolomaniolo

19 5

Dokładnie!! nie mają wydać 1gr, a to 2gr lub 3 gr 16:32, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rzl Rzl

13 21

Warto wykupić dodatkowe ubezpieczenie posiadamy z żoną kilka sprzętów i do każdego wykupilismy ubezpieczenie - 2: laptop i tablet "uległy nieszczesliwemu wypadkowi " jedyny problem polega na tym żeby przed zgłoszeniem szkody do ubezpieczyciela ustalić bardzo dokładnie i krótko opis zdarzenia, które kwalifikuje się na wymianę lub naprawę. W necie jest bardzo dużo gotowcow ???? 17:09, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychZbych

14 5

Nie dajcie się nabrać na jakieś ubezpieczenia - Ja ubezpieczyłem się w PZU podwójnie. Zawarłem z PZU i zapłaciłem polisy: od szkód za dom i jeszcze od zalania.
Jak mi sąsiad zalał mieszkanie zgłosiłem szkodę, przyszedł z PZU przedstawiciel, dokonał oględzin, opisał szkodę , a za tydzień otrzymałem z Warszawy z PZU odpowiedż, że jest odmowa - z powodu braku ubezpieczenia z adnotacją, że mogę się odwołać albo wystąpić na drogę sądową. Najważniejsze że PZU kasę wyłudziło - reszta, a kogo to ? 22:14, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbychzbych

16 5

To jest wyłudzanie,nigdy nie otrzymacie kasy , sam to doświadczyłem ubezpieczając się w PZU 22:18, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UbezpieczonyUbezpieczony

13 3

Jak się ubezpieczycie w PZU a przyjdzie do odszkodowania - to PZU stwierdzi że zawarta umowa jest nieważna i tyle dostaniecie ... 22:26, 13.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klientttklienttt

15 4

nie warto kupować ubezpieczeń ,ludzie nauczcie sie mowić: nie ,dziękuje - nikt nie wymienia sprzętu od ręki na nowy chyba ,że tania linia produkcyjna.nie sprawdza się na ani na tablety ani na laptopy czy telefony ,na odkurzacz znajomi mieli gwarancje na 3 lata pani z agd mówiła ,że dostaje się nowy odkurzacz od razu jest wymiana a w rzeczywistości jest inaczej.
to samo dotyczy rat aby tylko wpisać ubezpieczenie z banku lub na sprzęt a reklamują się raty 0%. 08:28, 14.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZuzaZuza

41 2

Po pierwsze pracownik ma płacone za każde wciśnięte ubezpieczenie (im droższe tym więcej kaski), po drugie musi wyrobić w miesiącu tzw. target bo inaczej ma opier... od kierownika. I tyle w tym temacie. 09:24, 14.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzywy żonkilkrzywy żonkil

11 2

Chcecie mieć pewność, że sprzęt będzie naprawiony lub wymieniony na nowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów? Nie bawcie się w żadne ubezpieczenia czy przedłużanie gwarancji, zamiast tego wykupcie zwykłe NNW na sprzęt. Z przedłużeniem gwarancji czy ubezpieczeniem jest tak, że przeważnie dotyczy ono wad produkcyjnych i nie obejmuje "uszkodzeń z winy użytkownika". Np.w przypadku awarii pralki serwisant pyta czy pralka przed pierwszym praniem była oczyszczona z pozostałości smarów itp. wynikających z montażu pralki (modne ostatnio w sklepach AGD RTV "pasty na pierwsze pranie" dołączane gratis do niektórych modeli pralek). Tak samo większość pralek ma obecnie filtr samoczyszczący, w przypadku problemów z odprowadzeniem wody czy jej pobraniem serwisant sprawdza, czy filtr nie jest zanieczyszczony, wystarczy "ciało obce" np.guzik, jakiś element z breloka od kluczy czy nawet kamyczek zebrany przez dziecko na spacerze i schowany do kieszeni kurtki lub spodni, aby naprawy nie uwzględnić w ramach gwarancji. Znajomy serwisant pralek polecił mi zwykłe NNW na dany sprzęt, a nie bawić się w ubezpieczenia czy przedłużoną gwarancję, zwłaszcza że koszta ubezpieczeń czy przedłużenia gwarancji nie są adekwatne do kosztu zakupu takiego sprzętu, kupując pralkę za 999zł pan w sklepie zaproponował przedłużenie gwarancji z 3 do 5 lat za koszt "jedynie" 200zł, a więc 20% ceny pralki, do tego ubezpieczenie sprzętu za jedyne 150zł więc robi się z tego 350zł, to już 1/3 nowej pralki... 15:17, 14.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiulRysiul

5 30

Ludzie,stosujcie się do zaleceń producenta,a nie będziecie póżniej narzekać.Jeśli nie umiesz korzystać z laptopa i odpowiednio dbać o baterię to kup sobie komputer stacjonarny.Ja mam laptopa 8 miesięcy kupionego w Euro i bateria do tej pory trzyma jak nowa. 05:51, 15.04.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KajKaj

6 7

Witam, patrząc na powyższe komentarze trudno zdecydować się na dodatkowe ubezpieczenie, ale czy na pewno? Co prawda ubezpieczyłem kilka urządzeń w domu(ach) (2xpralki, telewizor, lodówkę czy piekarnik), oczywiście część ubezpieczeń wygasła (sprzęt firmy ariston wytrzymał jak na razie 6 lat bez żadnych uszkodzeń - polisa na 5 lat, moja strata). Ale ubezpieczyłem również kupioną trzy lata temu pralkę whirlpool, którą ubezpieczyłem na chyba trzy lata, no i stało się, popsuła się po okresie prawie trzech lat, fachowiec zweryfikował przepalenie części za którą musiałbym zapłacić około 500 zł. Na szczęście miałem ubezpieczenie, przyjechał fachowiec z Hestii z firmy naprawczej, zweryfikował usterkę i wymienił bez jakichkolwiek kosztów. Czy miałem szczęście czy nie, to nie oznacza, że zawsze nas naciągają (dodatkowe ubezpieczenie kosztowało trochę powyżej 100 zł). Pozdrawiam 12:33, 04.05.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kalskikalski

0 0

ubezpieczenie kosztowało 100 zł? ale chyba miesięcznie? mi proponowano na laptopa 50/m więc po 3 latach wychodzi 1800, więc jakby na to nie patrzeć byłoby w plecy sporo kasy nawet płacąc samemu. 01:47, 05.06.2023


ZiggiZiggi

16 6

Witam.Dziś naciągnęli moich teściów w Media Expercie w Świdnicy. Do sprzętu o wartości lodówka 2299 i kuchenka 1699 sprzedano im dodatkową polisę ubezpieczeniową niby konieczną do rat na 12 miesięcy za 951 zł (wariant pg60, gn60 i pakiet BN) oraz sprzedano raty 2808 zł o wartości po 12 miesiącach 4144,56 zł (prawie jak 0%). W sumie chcieli lodówkę za gotówkę i wpłacili 2380, a kuchenkę o wartości 1700 zł na tanie raty. Jutro jak tam wpadnę to ich ostro opierdzielę, że tak ludzi naciągaj. Hitem jest polisa z jakiejś firmy THE WARANTY GROUP - LONDON GENERA INSURANCE COMPANY LIMITED, której pewnie za rok już nie będzie na świecie i jak znam życie pewnie to spółka krzak Tergu, bo sądząc po stronie internetowej stworzonej w 2013 roku nie dożyją okresu gwarancji tej lodówki i kuchenki w 2017 roku. Osobiście uważam, że dramat i wstyd dla takiej dużej sieci handlowej. OWU 3 strony czcionką 6, że ledwo ja to mogę przeczytać, ale z polisy to w sumie nic nie wynika. Odradzam i ostrzegam przed tego typu naciąganiem klienta. 22:13, 19.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zoskazoska

25 2

witam właśnie mam problem z takim ubezpieczeniem "przypadkowe uszkodzenie" przez przypadek wypadł mi z rąk aparat fotograficzny i zaczął szwankowac nie przyjęli mi reklamacji gdyż wina jest moja bo go zle użytkowałam -pytam się od czego jest to ubezpieczenie "przypadkowe uszkodzenie " które mnie kosztowało 430 zł oszuści naciągacze!!!! ja tego tak nie zostawię idę z tym do sądu dam znać jaki był finał sprzęt kupowałam w media expert!!!!!!! 12:05, 28.05.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrekIPiotrekI

1 0

I jaki był finał? 10:19, 06.07.2018


Media Expert Media Expert

2 17

@zoska

Witamy,
Z tej strony Media Expert.
Znaleźliśmy Pani komentarz podczas przeglądania opinii na temat naszego sklepu i z chęcią zapoznamy się bliżej z Pani reklamacją. Prosimy o wysłanie szczegółów zgłoszenia reklamacyjnego na adres [email protected], w temacie wiadomości wpisując "Reklamacja ddwloclawek".

Pozdrawiamy,
Zespół Media Expert 14:24, 28.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

waldiwaldi

17 1

Witam nie wykupujcie ubezpieczeń na sprzęt ja też dałem się namówić sprzedawca opisując ubezpieczenie powiedział że gdyby dziecko uszkodziło sprzęt tv to ubezpieczenie pokryje koszty naprawy, a mój szkrab jest nieobliczalny więc dałem się namówić no i stało się. Ubezpieczyciel oczywiście odmówił pokrycia szkody. Byłem u prawnika z umową powiedział że to naciąganie ludzi na kase, umowy są tak pisane że mogą się wykręcić od wszystkiego. Idę teraz do sądu. Piszcie skargi do rzecznika praw ubezpieczonych dzwoniłem tam Pani wręcz namawiała mnie bo wiedzą że z tymi ubezpieczeniami jest problem w polsce 22:48, 15.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anitaanita

7 3

A mi ergo hestia uznała szkodę. Laptop uległ przegrzaniu i padł. Mam wybrać sobie nowy na wymianę po 2 miesiącach bezskutecznego naprawiania. Czasem warto. 11:04, 27.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WojtekWojtek

16 4

Ubezpieczenia sprzętu w MEDIA EXPERT to oszustwo !!!
Strąciłem tablet z biurka, bo zadzwonił telefon i się śpieszyłem. Moje zgłoszenie szkody zostało odrzucone przez "Hestię". Usłyszałem następujące uzasadnienie odmowy: "doszło do zdarzenia losowego, tablet został uszkodzony mechanicznie, ale nie stało się to z przyczyn zewnętrznych". Totalna kpina z klienta ! Na moje pytanie: " co Pani uważa za przyczynę zewnętrzną ?" otrzymałem odpowiedź "... na przykład wyładowanie atmosferyczne ..." Nie mogłem uwierzyć w to, co usłyszałem. Zwykła arogancja ! Na moje dalsze prośby o podanie innych przykładów tzw. przyczyn zewnętrznych, nic nie usłyszałem. Kilkakrotnie żądałem podania definicji "przyczyn zewnętrznych", które nie są definiowane w warunkach ubezpieczenia, nadal Pani z "Hestii" nie udzieliła mi odpowiedzi. Reasumując, pracownicy MEDIA EXPERT w porozumieniu z pracownikami "Hestii" naciągają swoich klientów. Bardzo przestrzegam !!! 18:18, 21.08.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taki ktośTaki ktoś

0 0

Gówno prawda korzystam z tego kilka dobrych lat niemam z tym żadnego problemmu nawet po celowym uszkodzeniu telefonu wszystko zależy od wersji ubezpieczenia jaką się weźmie
16:06, 06.12.2022


KaikaKaika

14 2

Tez zostałam oszukana tablet mi wypadł z rąk. Hestia odrzuciła moje zgłoszenie bo ich zdaniem to nie jest nieszczęśliwe zdarzenie. Media expert tez umywa rece. Ostatni raz kupowałam coś w tym sklepie i nigdy więcej ubezpieczeń. 13:18, 07.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zocha66Zocha66

9 2

Mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie z Warty na uszkodzenia mechaniczne w laptopie zakupionym w Neonecie. Laptop spadł mi ze stołu, jest uszkodzona obudowa, nie moge go normalnie zamknąć. Co mam powiedzieć aby mi go naprawili w ramach gwarancji? 20:23, 13.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

9 1

mam ubezpieczenie w THE WARANTY GROUP - LONDON GENERA INSURANCE COMPANY LIMITED, na laptopa gdy przestal działać tzn klawiatura nie reaguje to zadzwonilem po wstępnym przesłuchaniu bo tak to wlasciwie wygladalo ze strony pana ktory zemną rozmawial dowiedzialem sie że muszą odmowic bo nie zglosilem szkody w ciagu 3 dni oczym mowi 17 punkt regulaminu 17:49, 22.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

7 1

mam ubezpieczenie w THE WARANTY GROUP - LONDON GENERA INSURANCE COMPANY LIMITED, na laptopa gdy przestal działać tzn klawiatura nie reaguje to zadzwonilem po wstępnym przesłuchaniu bo tak to wlasciwie wygladalo ze strony pana ktory zemną rozmawial dowiedzialem sie że muszą odmowic bo nie zglosilem szkody w ciagu 3 dni oczym mowi 17 punkt regulaminu 17:49, 22.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

7 2

mam ubezpieczenie w THE WARANTY GROUP - LONDON GENERA INSURANCE COMPANY LIMITED, na laptopa gdy przestal działać tzn klawiatura nie reaguje to zadzwonilem po wstępnym przesłuchaniu bo tak to wlasciwie wygladalo ze strony pana ktory zemną rozmawial dowiedzialem sie że muszą odmowic bo nie zglosilem szkody w ciagu 3 dni oczym mowi 17 punkt regulaminu 17:49, 22.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hokushokus

15 1

witam mój przypadek to :rok temu kupiłem tablet samsunga za 600zl no ale ze mam 5 letniego bąka w domu wykupiłem ubezpieczenie na 2 lata za 140 zł.no i stało się spadł z 1 pietra.wsumie nic się nie stało nawet szyba nie pękła tylko kant się wyszczerbił i przestał działać. jako ze mam ubezpieczenie dzwonię do ergo Hestji i zaczyna się:transport na mój koszt :25zł w jedną stronę,ocena uszkodzen:100 zł,no i udział własny 20% wartości.i jeszcze usłyszałem ze umowę trzeba czytac a nie podpisywać w ciemno.po obliczeniu kosztów wyszło ze za tę koszta kupił bym drugi podobny tablet.mało tego warunkiem przyjęcia towaru musi być w 100% orginalne opakowanie nie pobrudzone,nie pogniecione,nie zamoczone z orginalnymi akcesoriami.ludzie zkąd po prawie 2 latach użytkowania mam wziąc orginalne nie uszkodzone opakowanie!! jedznym słowem te ubezpieczenie w ergo hesti to jedno wielkie naciąganie ludzi na kase firma ubezpieczeniowa to jeden wielki przekręt UWAŻAJCIE I NIE UBEZPIECZAJCIE SPRZĘTU W MEDIA EXPERT BO TO I TAAK NIC NIE DAJE pozdrawian nieuprzejmych złodzieji z ergo hestia!!!!!!!!!!!!!!!!!! 17:36, 29.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

magmag

11 0

też zostałem w ten sam sposób oszukany ... nie kupujcie tego ubezpieczenia i informujcie o tym wszystkich.... 09:25, 18.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

16 0

~ hokus /....takie informacje trzeba publikować tłustym drukiem by uczciwi ludzie unikali ubezpieczeniowych oszustów .

PRZESTRZEGAM PRZED TAKIMI UBEZPIECZENIAMI SPRZĘTU AGD !!!

Zanim dojdzie do naprawy ,,ubezpieczonej '' pralki klient zarośnie brudem !!! A w międzyczasie dopłaci do interesu 400złotych wliczając w to koszty telefonów i dojazdów ,,ekspertów'' od ustalania że to wina klienta bo ,,ma za duże ciśnienie wody w sieci '' - To nie jest ,,ściema'', ale doświadczenie z autopsji ...dopiero złożenie wniosku na drodze cywilnej do sądu zmobilizowało ubezpieczyciela ...PO pół roku pralka została naprawiona ... czekam na zasądzony zwrot POniesionych kosztów .

Chcecie taki koszmar przeżyć ? To naiwnie wykupujcie dodatkowe ubezpieczenia ... 09:41, 18.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FaithFaith

7 11

A tam chrzanienie. Samemu kupiłem tablet w sklepie komputerowym (bez nazw co by nie reklamować). Wziąłem na niego dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, zalania itp. Koszt około 1/10 wartości tabletu. Po 2 latach zaczął nieco przymulać więc doznał "nieszczęśliwego wypadku". Ubezpieczyciel bez problemu uznał ubezpieczenie i sklep zaoferował mi wymianę towaru na nowy o podobnych parametrach. Wymieniłem sobie zatem na nowiutki, który nawet lepiej działa niż poprzedni :) Tak więc z mojego doświadczenia takie ubezpieczenia się opłacają, trzeba tylko przeczytać warunki. 13:35, 20.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

whisperwhisper

1 15

Ja również dokupiłam dodatkowe ubezpieczenie na telefon, tylko w wariancie pełnym. Pod koniec ubezpieczenia doznał nieumyślnego uszkodzenia, a ubezpieczyciel bez problemu wymienił mi go na nowy o tej samej cenie. Tak więc ubezpieczenia działają, tylko trzeba czytać je bardzo uważnie :)
Pozdrawiam 16:17, 28.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

McSimusMcSimus

8 6

Mam również ubezpieczenie w THE WARRANTY GROUP - LONDON GENERAL INSURANCE COMPANY LIMITED, na płytę indukcyjną (już po gwarancji), przypadkowo wyślizgnął mi się czajnik z ręki i uderzył w płytę, która oczywiście pękła, po przesłuchaniu ze strony konsultanta dowiedziałem się że nie uwzględniają zgłoszenia ponieważ owszem wystąpiło uszkodzenie mechaniczne ale nie na skutek nieszczęśliwego wypadku !!! Na próbę ustalenia o co chodzi zostałem dosłownie spławiony. Czuje się jak frajer naciągnięty na 500 zł !!! Nie mogę się z nimi przez kilka lat sądzić bo potrzebuje płytę na już !!! Na czym mam gotować ??? 08:39, 25.11.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siwasiwa

12 1

witam ja również nie polecam dodatkowego ubezpieczenia złodzieje i oszusci ,bo inaczej nie można ich nazwac..kupiłam pralke w media expert sprzedawca równiez wcisnał mi dodatkowe ubezpieczenie dałam sie nabrać..pieknie mówił wrazie szkody jakiejkolwiek albo odajemy pieniadze albo sprzet na nowy jesli nie da sie go naprawic ...i co dzisiaj okazało sie w kołnierzu przy bębnie zrobiła mi sie dziura zgłosiłam reklamacje i oczywiście co odmowa z powodu uszkodzenia mechanicznego...szlakt mnie bieze ze nie ma na tych złodziei prawa ale ja tego tak nie zostawię zgłoszę to do odpowiednich służb......jakby wiecej osób nie popuszczało tym oszustą to może by sie czegoś nauczyli jak postępowac z konsumentami......odradzam 15:22, 03.12.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aniesiaaniesia

0 0

Witam, czy udało się Pani załatwić pozytywnie tą reklamację?
Ja też mam dodatkowe ubezpiecznie w Wagas na pralkę i mam problem z ubezpieczeniem, zabrali mi pralkę i cisza. nie mam już pralki dwa miesiące. 15:51, 30.07.2022


robertrobert

11 1

Sprzedaż Gwarancji to poprostu czysty zarobek dla marki (sklepów) jak i ubezpieczyciela. Sprzedawana polisa w sklepach mediaexpert nie jest sprzedawana a wciskana na siłę, taka prawda... i wiadomo ze hestia np. na 10 ubezpieczonych laptopów uzna maxymalnie 1-3 ponieważ sama musi na tym zarobić, więc nikt nie jest pewien komu uznają a komu nie. Ogólnie nie przepadam za marką mediaexpert ponieważ idąc tam nie mam swobody, sprzedawcy patrzą na Mnie jak na złodzieja, w celu zakupienia sprzętu wciskają to na czym oni jak i firma zarobią, 15:12, 13.12.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

władwład

0 1

@Rzl proszę o pomoc , mam ubezpieczenie Gwarancja Professional Plus (warta ) w Saturnie i "zdarzył się nieszczęśliwy wypadek"proszę powiedziec na czym polegał polegał ten "nieszczęśliwy wypadek" 18:52, 17.12.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

władwład

0 0

okk 19:00, 17.12.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnoAno

8 0

Kupujta ludziska dalej ubzpieczenia w hiper, super i innych marketach co to sie na ubezpieczeniach nie znają. Jak wam się samochód psuje to tez idziecie do supermarketu? Opamietajcie się! Ubezpieczenia kupuje się w firmie ubezpieczenieowej, u agenta lub brokera. Nigdy ubezpieczenie nie chroni od wszystkiego, musiałoby kosztować więcej niż ubezpieczany przedmiot! Natomiast warunki ubezpieczenia w sieciach handlowych (i internetowych) sa takie jakie sobie zamawiający podmiot ustalił z zakładem ubezpieczeń. Kropka.
Jak chcesz ubezpieczyć laptopa, idź do agenta i wypytaj o wszystko, zapłacisz ze 100zł. 12:11, 18.12.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alephaleph

0 10

sklep EURO RTV AGD, tablet i dodatkowe ubezpieczenie - w moim przypadku reklamacja została uznana i odzyskałem 100% wartości zakupionego sprzętu, dołożyłem 100zł i kupiłem inny, ten ubezpieczony miał bliski kontakt ze schodami, poślizg dziecka i kasacja tableta 13:39, 18.12.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Trojan158Trojan158

3 2

Witam mam prosbe czy ktos mogłby mi poradzic jak opisac uszkodzenie laptopa poprzez zalanie herbata tak aby ubezpieczenie przyslugiwalo. Ubezpieczenie zostalo zaciągniete w sklepie euro agd i rtv przy zakupie tegoz laptopa. 14:20, 22.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

konsumentkakonsumentka

13 0

Powiem jedno:JAK NAJDALEJ OD MEDIA EXPERT!!! 14:31, 22.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MGMG

7 1

~Trojan158 / 14:20, 22.01.2016 ; No to co na twój problem mówi ekspert od ubezpieczeń AGD.
cyt:
"Naturalnym jest, że odszkodowanie nie zostanie wypłacone również wówczas, gdy zepsucie sprzętu jest wynikiem niedopatrzenia użytkownika. Mam tutaj na myśli dosyć często spotykany przypadek zalania kawą czy chociażby upuszczenie laptopa."
Pozdrawiam i współczuję. 14:48, 22.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaronBaron

10 1

Oszuści iNACIAGACZE PIERDOLONE ZLODZIEJE FIRMATHE WARRANTY GROUP 16:50, 15.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeTe

3 1

Przepraszam za prywatę ,ale poszukuję dobrego serwisu RTV naprawiającego w domu klienta telewizory firmy Grundig. 16:59, 15.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafalrafal

12 0

dziś przekonałem się,że nie warto. W tej dodatkowej gwarancji jest tyle kruczków, że zawsze coś znajdą na swoją korzyść. Ja zgłosiłem awarie telefonu i jak się okazało to musiałem ją zgłosić w ciągu trzech dni, potem już gwarancji nie ma. Oni wiedząc o tym,że nie wszyscy czytają to co jest małym druczkiem na kilka stron zadają szereg pytań aż ktoś się pomyli i wtedy bumm, nie ma gwarancji. SZKODA KASY BO I TAK NIKOMU NIC NIE DADZĄ OSZUŚCI!!!!!!!!!!
22:41, 19.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomek 1tomek 1

12 0

nie radze kupować dodatkowego ubezpieczenia bo się sam przekonałem że to PIERDOLONE OSZUSTWO. zarobi na tym media expert i ubezpieczalnia ale jak by co to odpowiedzialności za zepsuty sprzęt nie ponosi nikt 22:46, 19.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edekedek

18 0

OSZUSTWO JEBANE W MEDIA EKSPERT I ICH PIEPRZONEJ UBEZPIECZALNI 22:48, 19.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11

15 0

Ubezpieczenie Hestia w RTV AGD to jedno WIELKIE oszustwo. Ci, co piszą co innego to ich najemnicy. Szkoda wywalonych w błoto pieniędzy. 15:27, 20.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JutaJuta

11 1

Właśnie przed godziną wypadł mi garnek z ręki na płytę indukcyjną.Gotowałam normalnie obiad, dziecko biegało obok. Zadzwoniłam, zgłosiłam szkodę, a Pani informuje mnie, że odmawiają mi uznania szkody, bo nie wystąpił czynnik, który by mówił o nieszczęśliwym wypadku. Wściekłam się. Pytam się Pani, czy gdybym umarła przy tej płycie i wtedy wypadłby mi ten garnek na płytę, to byłby nieszczęśliwy wypadek? Tak byłby, tylko kto wtedy przejmowałby się tą głupią płytą i zgłaszaniem (tylko w ciągu 3 dni można zgłosić) szkody??? To jest jawne oszustwo!!!! kupiłam płytę w RTV, a ubezpieczenie jest z Ergo Hestia. Oszuści 18:41, 26.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JutaJuta

7 1

Właśnie przed godziną wypadł mi garnek z ręki na płytę indukcyjną.Gotowałam normalnie obiad, dziecko biegało obok. Zadzwoniłam, zgłosiłam szkodę, a Pani informuje mnie, że odmawiają mi uznania szkody, bo nie wystąpił czynnik, który by mówił o nieszczęśliwym wypadku. Wściekłam się. Pytam się Pani, czy gdybym umarła przy tej płycie i wtedy wypadłby mi ten garnek na płytę, to byłby nieszczęśliwy wypadek? Tak byłby, tylko kto wtedy przejmowałby się tą głupią płytą i zgłaszaniem (tylko w ciągu 3 dni można zgłosić) szkody??? To jest jawne oszustwo!!!! kupiłam płytę w RTV, a ubezpieczenie jest z Ergo Hestia. Oszuści 18:48, 26.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoriaBoria

0 3

czytam te komentarze i niektóre mnie śmieszą, bo w ogóle nie są na temat...np. związany z PZU...jeżeli zostałeś zalany przez sąsiada to nawet mając ubezpieczenie majątkowe to odszkodowanie idzie nie z Twojego ubezp a OC w życiu prywatnym sąsiada... a tak na marginesie nie ma sensu przedłużać gwarancji poprzez towarzystwo ubezp. tylko bezpośrednio u producenta ale jeśli ktoś z Was tego nie zrobił to warto jest mieć przy ubezp. domu albo mieszkania tzw. assistance to najczęściej nic nie kosztuje a jeśli sprzęt się uszkodzi to ubezpieczyciel wysyła serwisanta i tyle... 15:52, 04.03.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamamamamamamama

0 1

Tablet wypadl mojemu synkowi z rąk-nie działa. Mam wykupione ubezp od przypadkowego uszkodzenia. Podpowiedzcie co powiedzieć aby uznali, może jakis gotowy przykład?! Pół roku temu mialam przygodę z laptopem- nie uznali! Proszę dajcie jakis pewniak! 13:29, 06.03.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alicjaalicja

6 0

Hmm Ergo Hestia sie nadaje do odstrzalu. Co z tego ze przyjęli mij uszkodzony telefon jak juz ponad dwa miesiące jest u nich w serwisie i wiecznie slysze ze czesci nie dotarły. Wiec sie pytam skad oni je sprowadzają, chyba z księżyca. W dniu dzisiejszym jeśli wkoncu uda mi sie do nich dodzwonić, zarządzam zwrotu sprzetu naprawie go w autoryzowanym serwisie a im chyba przesle fakturę do pokrycia kosztów. Banda złodzieji i oszustów!!!! Inaczej spotkam się z nimi w sądzie, oj z przyjemnością to zrobie 14:30, 15.03.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tbtb

1 1

Witam.
Również mam problem z ubezpieczycielem sprzętu zakupionego w MediaExpert na Komunalnej we Włocławku, także odmówili mi wypłaty odszkodowania. Ubezpieczyciel argumentując odmowę powołał się na rozmowę z konsultantem, który przeinaczył fakty. Poza wiekiem mojego dziecka nie zgadza się nic z opisaną przeze mnie sytuacją. Na pewno nagrywają rozmowy, więc jest możliwość aby to sprawdzić. Ubezpieczyciel stwierdził, że ich decyzja jest ostateczna i nie przyjmuje skarg itp. Więc chyba nie ma sensu się do nich odwoływać. Co prawda tablet kosztował 220zł a ubezpieczenie 80zł, jest to niewielka kwota ale chodzi o sam fakt naciągania ludzi. Przez ostatnie 2 lata zostawiłem u nich parę ładnych tysięcy kupując sprzęt do domu i firmy, przez taką błachostkę stracili klienta. Choć bym miał dołożyć jeszcze do interesu to nie chciałbym im tego popuścić. Gdzie mogę złożyć skargę, czy może pozew do sądu? 23:05, 15.03.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelinaEwelina

1 9

Witam .ja mam wszystko dodatkowe ubezpieczone pralka,kuchenka, lodówka, telefony i komputer.jak synkowi spadł telefon i zbyl szkło to bez problemy zostało wymienione. Stary telefon tez był ubezpiecżony i tez 3 razy wysłany do ubezpieczenia przez mojego synka i no problem. Ja dalej będę ubezpieczac. 08:45, 06.04.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaAsia

9 1

Nie dajcie się nabrać na przedłużone gwarancje. To banda złodziei. Wykupiłam przedłużoną gwarancję na laptopa, zaczął się zawieszać, odesłałam na wskazany adres i dostałam odpowiedź odmowną, ponieważ według nich winny był systemu operacyjny. Oddałam laptopa do znajomego komputerowca i stwierdził, że jak byk jest zepsuty dysk twardy. Dodatkowo trzeba było zapłacić dwa razy za kuriera. Złodzieje!!! 16:34, 19.04.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiKi

8 0

!!!!!Nie bierzcie tych ubezpieczen. Ja wzielam ubezpieczenie full i nie moge oddac do naprawy lub wymiany na nowy sprzet. Ale napewno nie odpuszcze. Naciagaja na ubezpieczenie z ktorego nie mozesz korzystac. Psss. Nie zostawie tak tego. Rzecznik praw konsumenta. Sad. Nie popuszcze ****** 21:12, 10.06.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamil_0Kamil_0

0 5

A ja kupiłem, ale przedłużoną gwarancję, a nie ubezpieczenie i sprawdziło się. 299 zł do laptopa, który kosztował prawie 3000 zł, w Easy Protect, myślę, że to dobra cena i przynajmniej mam spokój. aha i kupione przeze mnie dobrowolnie, bez żadnego naciągania! :) 16:11, 15.06.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LotosLotos

0 0

Jeżeli laptop ma ukrytą wadę produkcyjną, to myślisz, że nie wyszłaby w czasie trwania normalnej gwarancji? Szczerze wątpię. Za 300 zł mógłbyś sobie np. ramu dokupić. :) 14:08, 10.02.2017


Heniek S.Heniek S.

5 2

Czy te pochlebne komentarze w których ubezpieczyciel się wywiązuje z umowy i wszystko jest bardzo pięknie, tak jak wciskał sprzedawca, to pewnie pracownicy Media Expert?

W Anglii jest tak że owszem możesz się ubezpieczyć od przypadkowych uszkodzeń, i wygląda to tak: Kolega myślał że zgubił telefon i zgłosił to ubezpieczycielowi, przyjęto zgłoszenie i po kilku dniach wydano decyzję na nowy telefon, taki sam, a on po miesiącu sprzątając swoje auto znalazł telefon, i tak teraz ma dwa takie same telefony i nikt go za to nie ściga, za to zrobił ze starego telefonu prezent swemu bratu
Oczywiście Anglia to nie Polska, Polska PO ćwierć wiecznej ,,wolności,, to jak mówił pewien minister: Dziki kraj 16:50, 20.09.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jambajamba

4 0

Nie warto!!! 3 lata temu kupiłam laptop i niechcący spadł mi na podłogę , ponieważ zahaczyłam o kabel. Stało się to dokładnie kilka dni przed końcem wykupienia dodatkowego ubezpieczenia. Zgłosiłam zaraz po owym zdarzeniu szkodę, która została przyjęta. Okazało się, że będę ponosić 20% kosztów za naprawę. Zdziwiłam się, ponieważ w sklepie Media Expert nikt mnie o tym nie poinformował. Byłam również poinformowana w trakcie wykupienia ubezpieczenia, że w razie awarii po laptop przyjedzie ktoś osobiście. Jednak tak nie jest,a koszty wysyłki pokrywałam ja. Kiedy otrzymałam laptop z naprawy (niecały miesiąc) wszystko wydawało się w porządku. Kiedy włączyłam go po raz drugi, kilka dni później przestał działać napęd, następnie komputer padł i nie chciał się włączyć. Ubezpieczenie już się skończyło więc laptop zaniosłam do naprawy. Informatyk powiedział,że ta wada była już od dawna, co oznacza, że tego na ubezpieczeniu nie naprawiono. Podsumowując, za ubezpieczenie zapłaciłam 599 zł+120 zł(20%koszty naprawy i przesyłka)+650 zł (naprawa u informatyka)=1369 zł!!!!! (laptop kupiłam za 2000 zł. Nie polecam !!!!!! Nigdy więcej nie dam się namówić na dodatkowe ubezpieczenie!!!! 19:20, 11.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BasiaBasia

0 3

Cześć mam taki problem. Kupiliśmy telewizor na raty z dodatkowym ubezpieczeniem od szkody i wypadku w euro agd RTV. No i wczoraj spłacilismy wszystkie raty przed końcem umowy. No i teraz chcę odzyskać pieniądze za ubezpieczenie. Jak mam to zrobić. Przecież nie mogę tego nie odzyskać. Proszę o porade 18:00, 13.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czytać , czytać czytCzytać , czytać czyt

4 0

Regulaminy takich lichwiarskich ubezpieczeń inaczej pozostanie tylko droga cywilna . W sklepach z agd tylko czekają na jeleni ktorzy nie czytają regulaminu !
A poza tym pewniejsza jest gwarancja i rekojmia . 18:11, 13.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CalderonCalderon

1 0

Stało się, ubezpieczyłem telefon zakupiony w Media Expert, już nigdy się na to więcej nie nabiorę, telefon na gwarancji, ubezpieczenie na rok, po 4 miesiącach telefon Mi spadł, zadzwoniłem do szmaciarzy i co?? Moje ubezpieczenie nie obejmuję tego typu przypadków gdzie *%#)!& w Media Expert się zarzekała, że jak coś się stanie to naprawią itp. ZŁODZIEJE!!!! 20:50, 05.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RafaRafa

0 0

Poda mi ktoś Adres pod jaki mam wysłać list do nich ? 14:35, 29.01.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BravoBravo

0 0

Media Expert Sp. z o.o. cetrala firmy , 02-342 Warszawa
Al. Jerozolimskie 162.P.S.
Napisz koniecznie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. 14:50, 29.01.2017


JSKJSK

1 0

Uważajcie róniez na pseudogwarancje udzielane przez ,,Józka'' -to jest jedno wielkie oszustwo nastawione na oskubanie klienta .A zasłaniają się formułką z warunków gwaracji ,,gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku normalnej eksploatacji'' . Oni reagują tylko na pozew sądowy .
Apeluję o wpisywanie na forum takich złodzieskich przypadków z podaniem nazwy firmy -zaoszczedzimy innym i sobie pieniedzy i nerwów . 14:56, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piteropitero

1 0

te gwarancje to jest sciema
nie dosc ze mi baterie podmienili podczas naprawy wyswietlacza,to jeszcze karty sim mi nie czyta
banda oszustów
nie dajcie sie namówic na taką ścieme 13:42, 10.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmileczkaEmileczka

4 0

No to może właśnie należałoby przeczytać ten regulamin... I sprawdzić, czy faktycznie taki zapis tam jest, zamiast wylewać żale na forum.. A może jeszcze lepiej byłoby PRZECZYTAĆ ten regulamin w terminie do 30 dni od daty zakupu, kiedy możliwa jest rezygnacja z polisy bez potrącania żadnych kosztów i odzyskanie 100% składki.. Myślenie tak bardzo boli??? 22:55, 01.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klijentklijent

1 0

Najgorsza firma jest LONDON GENERALI wlasnie z media expert.Kupa zlodziei i nic wiecej.Zawsze jest pretekst zeby nie uznac gwarancji. 13:53, 23.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

whitewhite

2 0

Potwierdzam nie warto ubezpieczać! Dałem się skusić na dodatkowe ubezpieczenie laptopa w Warcie ..." bo czego gwarancja nie obejmie to z ubezpieczenia pójdzie..." tak namówił mnie sprzedawca w NEONET. Po niecałym roku laptop został zalany (oczywiście przypadkowo) przez dzieci które wlazły na biurko... No i pkt. 1 gwarancja nie obejmuje zalania... pkt. 2 ubezpieczenie także... oraz wszelkiego rodzaju uszkodzeń mechanicznych nawet kradzieży... Więc te ubezpieczenia to oczywiste naciąganie klientów! Raz dałem się nabić w butelkę i lekcja pozostanie na zawsze. 17:55, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LudwikLudwik

2 0

Ja czekam 2 miesiące aby w Saturnie zrealizowali gwarancję dodatkową KOMFORT.
Uważajcie na SATURNA. To wszystko lipa. Odradzam zakupów. 19:19, 08.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbFryAbFry

1 0

Witam, opowiem swoją historię ku przestrodze innym. Zakupiłam laptopa w jednym ze znanych w Polsce sklepów, sprzedawca oczywiście zachęcił mnie do wykupienia przedłużonej gwarancji, bo w razie jakby coś się wydarzyło to mi naprawią lub zwrócą. Po ponad dwuletnim używaniu komputera na monitorze pojawiły się kreski nie wiadomo skąd, zadzwoniłam do ubezpieczyciela, nawiasem mówiąc nr tel. na umowie był tak mało widoczny że ledwo znalazłam, ale udało się.Po wielu próbach udało mi się dodzwonić, pani przyjęła zgłoszenie i nakazała wysłać komputer na wskazany w smsie adres na własny koszt , co uczyniłam w nadziei, że dostanę naprawiony lub nowy komputer. Ha, jakież było moje zdziwienie gdy po opłaceniu kuriera powrotnego ( w sumie w dwie strony zapłaciłam ok. 60- 70 zł) otworzyłam paczkę z tymże samym wciąż zepsutym laptopem i informacją że uszkodzenie jest mechaniczne i nie podlega reklamacji. No ale przecież miałam ubezpieczenie od przypadkowych uszkodzeń, i cóż z tego, po pierwsze przypadkowe uszkodzenie to w zasadzie nie wiadomo co czyli mit, a po drugie uszkodzenie należy zgłosić do trzech dni więc już dawno było po fakcie o czym bardzo nieuprzejmie poinformowała mnie pani z info-linii. A w moim zgłoszeniu powiedziałam uczciwie, że po prostu pojawiły się kreski czyli nie zgłosiłam przypadkowego uszkodzenia , cokolwiek to znaczy. Odwołanie od decyzji nie przyniosło rezultatów a dodatkowo obciążono mnie kosztami ekspertyzy. Po skardze wspaniałomyślnie umorzono mi połowę kosztów ekspertyzy czyli 24,60 zł. W sumie straciłam na dodatkowe ubezpieczenie i inne koszty ok. 700 zł i nic nie zyskałam. Wiem jedno, nigdy więcej nie wykupię dodatkowego ubezpieczenia a powyższą firmę na pewno będę omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam kolejnych naiwnych bardzo serdecznie :) 18:19, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

saLemsaLem

1 0

Np. Ja kupiłem telefon dodatkowym ubezpieczeniem wyswietlacza na 2 lata,łącznie ponad 1000 zł ze wszystkim. Po 2 miesiącach ekran się rozlał (upadł). Zgłosiłem szkodę,kurier naprawa około 2tyg). Wszystko zgodnie zadowolony,po 2/3 tyg historia zatacza koło, ekran rozlany, szklo az się kruszy, zdziwiony bo na prawdę było to lekkie uderzenie. Nie wiem co Oni mi tam wsadziki za ekran ale na pewno najgorsze i najtańsze gów... aby się odhaczyc. dzwonie zgłaszam szkode,niestety musze 11 miesięcy czekać (bo nie minął rok od pierwszej szkody). 1000 zł leży w szafie i czeka aż czas minie bo mogę 2 razy tylko zbić ekran z czego raz na rok. Serwis weźmie jak za Mercedesa. .a kolega zrobi to mam po gwarancji. ;)
Tak to u mnie wyglądało w moim przypadku.
18:15, 10.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AA

0 0

Witam. Mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie w Ergo hestia od zniszczeń, awari itp. Odkurzacz bezprzewodowy zakupiony w RTV AGD. Od pewnego czasu odkurzacz działa 30 sekund i baterią rozładowana. Po podłączeniu do ładowarki od razu jest jakieś 70% bateri ładuje pół godziny i bateria pełna. I znów 30 sekund działania. Odkurzacz ma 2.5 roku, ubezpieczenie na 5 lat. Czy jest szansa na naprawę bądz wymianę sprzętu.Odkurzacz kosztował 1000 a ubezpieczenie 350 zł. 18:49, 02.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eleele

0 0

Wydaje mi się że nie .... bo to bateria. Prędzej odzyskałbyś z gwarancji producenta (ale chyba na 2 lata?) 13:55, 05.06.2023


0%