Zamknij

Co możesz zyskać wraz z integracją WooCommerce z kurierami i innymi kanałami sprzedaży w jednym systemie?

12:24, 30.08.2023 art. sponsorowany Aktualizacja: 12:26, 30.08.2023

Prowadzenie sprawnej działalności w branży e-commerce wiąże się z koniecznością wykorzystywania wielu narzędzi oraz wyspecjalizowanego oprogramowania. Każdy przedsiębiorca, który wkroczył na rynek internetowy, z pewnością doskonale zdaje sobie sprawę z tempa, w którym sektor ten się rozwija – to oczywiste, że nie powinno się stronić od innowacji, aby nie pozostać w tyle za konkurencją.

Sklep internetowy WooCommerce – odpowiedni fundament dla sprzedaży w Internecie

Każda firma potrzebuje własnego zaplecza. Własny kanał sprzedaży, który można dostosować do swoich indywidualnych potrzeb, preferencji i wymagań, jest nieocenionym atutem w e-commerce. Najpopularniejszy system CMS na świecie, czyli WordPress, może wykorzystać wtyczkę WooCommerce, aby zapewnić niezbędne narzędzia do stworzenia odpowiedniego sklepu internetowego. WooCommerce jest wtyczką open source o niezwykle dużym potencjale, wyróżniając się zaawansowaną personalizacją, dzięki czemu bez problemu można skonfigurować go wedle własnego uznania.

Dysponując dedykowanym sklepem internetowym, można rozwijać swoją działalność na własnych zasadach. Rzecz jasna, zawsze warto postawić na wielokanałowość, pozyskując nowych klientów np. na dużych platformach marketplace (Allegro, eBay itd.). Rozwiązania multichannel to nowoczesny sposób na szybką ekspansję na nowe rynki – i to bez dużych inwestycji!

Integracja z WooCommerce dla lepszej obsługi multichannel – co należy wiedzieć?

Sprzedaż na wielu kanałach jednocześnie jest bez wątpienia drogą do wielu korzyści, jednak tego typu działalność wymaga właściwych przygotowań. Ręczne zarządzanie zamówieniami na wielu platformach jednocześnie jest trudne, czasochłonne i wiąże się z dużym ryzykiem pomyłek przy ich organizacji, natomiast przy dużym przypływie klientów staje się wręcz niemożliwe. Zatrudnienie dodatkowych pracowników pozwala zredukować ten problem, jednak jest to rozwiązanie kosztowne i nieoptymalne – o wiele rozsądniej postawić na zaawansowane narzędzia dla internetowych sprzedawców.

Integracja z WooCommerce to odpowiedź na potrzeby rozwijającego się e-sprzedawcy, skutecznie łącząc sklep internetowy, konta na sieciowych marketplace, a także inne, niezbędne aspekty działalności, jak kurierów, programy do e-księgowości, hurtownie i tak dalej. W tym celu trzeba posłużyć się dobrym systemem, dlatego idealnym kandydatem wydaje się Apilo, które zapewnia kompleksową funkcjonalność, wliczając w to:

  • automatyczne pobieranie informacji o płatnościach,
  • automatyczne pobieranie danych do wysyłki,
  • szybką aktualizację stanów magazynowych produktów,
  • pobieranie zamówień.

Jak można się spodziewać, zakres funkcji, jakie oferuje integracja z WooCommerce, jest znacznie szerszy (o czym możesz przeczytać więcej na stronie: https://apilo.com/pl/integracje/woocommerce/). Aby dokładnie zapoznać się z dostępnymi narzędziami, warto przetestować je na własną rękę, poznając ich realną użyteczność w praktyce. Apilo zapewnia bezpłatny okres próbny, który trwa aż 21 dni, pozwalając użytkownikowi przekonać się, że wprowadzenie tych rozwiązań po prostu się opłaca.

Dlaczego warto sięgnąć po system Apilo w celu integracji?

Integracja z WooCommerce w Apilo zapewnia e-sprzedawcy konkretne korzyści, które z pewnością przełożą się na większy komfort oraz wydajność pracy całego zespołu. Oprócz wymienionych wcześniej funkcji, kluczowym atutem tego rozwiązania jest możliwość obsługi sprzedaży z jednego, intuicyjnego panelu. Tak zorganizowane zarządzanie dostępnymi kanałami jest idealne dla rozbudowanego multichannel, szczególnie w połączeniu z synchronizacją cen oraz magazynów. Warto pamiętać, że e-sklepy i marketplace to nie wszystko, co można połączyć dzięki systemowi Apilo – jest to świetny sposób na łatwiejsze zarządzanie np. opcjami wysyłki i kurierami.

Modułowa budowa Apilo wiąże się z dużą elastycznością systemu, nie można zapomnieć także o jego nieustannym rozwoju i rozbudowywaniu o kolejne funkcje. Korzystając z Apilo, e-sprzedawca może liczyć na profesjonalny support przez 5 dni w tygodniu. Co więcej, z dostępnych w systemie rozwiązań można skorzystać tuż po wprowadzeniu go do sklepu – wymagana jest jedynie prosta, kilkuminutowa konfiguracja.

Jak wykorzystać pełen sprzedażowy potencjał sklepu WooCommerce?

Im bardziej przyłoży się do odpowiedniej konfiguracji firmowego sklepu internetowego, tym skuteczniejszy będzie on jako główny kanał sprzedaży. WooCommerce otwiera przed e-sprzedawcą szerokie możliwości, jednak to bardzo istotne, aby dostosować go do potrzeb swojej działalności. Integracja z WooCommerce w Apilo jest w tym celu bardzo pomocna, ponieważ pozwala wprowadzić do firmy pełny zakres dodatkowych narzędzi i oprogramowania, kompleksowo usprawniając wszystkie operacje handlowe.

Od tworzenia ofert, poprzez ich organizację, obsługę klientów, aż po same dostawy – sieciowy sprzedawca nie powinien zaniedbywać żadnego z wymienionych punktów, aby zbudować godną zaufania markę. Zapewniana przez system integracja z WooCommerce stanowi zatem receptę na sukces w handlu internetowym, pozwalając zoptymalizować wszystkie te procesy z jednego widoku.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%