Zamknij

Tak o Macieju Maciaku jeszcze nikt nie mówił. "Sprzedawca robi z siebie redaktora"

06:00, 16.10.2018 G.S. Aktualizacja: 09:35, 17.10.2018
Skomentuj Bob Spanski (z lewej) i Dariusz Wesołowski. Fot. DDWloclawek.pl Bob Spanski (z lewej) i Dariusz Wesołowski. Fot. DDWloclawek.pl

Biznesmen Bob Spanski i kandydat na prezydenta Włocławka Dariusz Wesołowski odnieśli się do zarzutów Macieja Maciaka, który w ubiegłym tygodniu stwierdził, że chcieli mu oni zapłacić w zamian za rezygnację ze startu w wyborach na prezydenta Włocławka i grozili, jeśli tego nie zrobi. 

Kandydat na prezydenta Włocławka Maciej Maciak na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu zaprezentował fragmenty nagrania ze spotkania w, którym brał udział on oraz Dariusz Wesołowski i dwóch biznesmenów. Jednym z nich był były kandydat na senatora z naszego okręgu, który mówi o sobie, że gorąco kibicuje kandydaturze Wesołowskiego, na co dzień mieszkaniec Monako Bob Spański. 

Maciak stwierdził, że nagranie jest dowodem na to, że złożono mu propozycję korupcyjną i grożono, jeśli odmówi. (Pełny zapis konferencji prasowej poniżej). 

W poniedziałek do nagrania Maciaka odnieśli się Bob Spanski i Dariusz Wesołowski. Zaprezentowane nagranie nazwali oczernianiem i nieprawdą oraz żartem i farsą, a Maciaka "indywiduum, które wprasza się na spotkanie, konsumuje obiad, za który nie płaci, nagrywa rozmowę, manipuluje tym nagraniem i coś, co było żartem, interpretuje jako korupcyjną propozycję".

- Nikt nie proponował temu panu żadnych pieniędzy. Ubzdurał sobie coś - mówił Dariusz Wesołowski. 

Dariusz Wesołowski stwierdził, że nie złoży do sądu wniosku o zajęcie się sprawą w trybie wyborczym, bo nie będzie robił kampanii kontrkandydatowi. Zapowiedział za to trzy procesy cywilne o zniesławienie od osób, o których mówił Maciak podczas swojej konferencji prasowej.  

- Od pewnego czasu w środowiskach wyborczych mówiło się, że jednym z elementów kandydatury powinien być certyfikat zdrowia psychicznego. To wydarzenie autentycznie podkreśla te wagę. My nie wiemy, jakie stadium zdrowia psychicznego jest pewnych kandydatów. Gdyby to było wymagane, nie mielibyśmy dziś dziewięciu kandydatów na urząd prezydenta, ale ośmiu - powiedział Bob Spanski. 

Spanski powiedział o Maciaku wiele ostrych słów. Nazwał go "sprzedawcą części samochodowych mniejszych lub bardzo małych, który robi z siebie redaktora" (Maciej Maciak jest właścicielem warsztatu samochodowego) a jego telewizję "telewizyniunią". 

Pełny zapis konferencji prasowej Wesołowskiego i Spanskiego poniżej. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(114)

krzyskrzys

85 10

Jaki niewinny człowieczek aż mi Cię żal- ze rodacy z Włocławka muszą oglądać twoją gębę. 06:25, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pedro!Pedro!

5 13

Maciak - kandydat najgorszy z możliwych, ze śladowym poparciem. Osobnik o intelekcie osiemnastolatka, dzielący poglądy na własne i niewłaściwe. Bez wykształcenia. Wykuł na blachę obce sobie słownictwo (w tym przypadku żargon używany w dyskursie naukowym) i jak mały dzieciak popisując się nową umiejętnością próbuje udawać kogoś kim nie jest i nigdy nie będzie. Jest to osiągnięcie na miarę przyklejania sobie wąsów i udawania dorosłego. A teraz najlepsze - on uwierzył w to, że jest tym, za kogo się podaje.
Prawdziwy człowiek renesansu. Wczoraj sprzedawca, dzisiaj redaktor, jutro Napoleon. Przeczytaj cały komentarz 23:35, 16.10.2018


reo

JacekJacek

128 13

Kim jest Bob Spanski i czego tutaj szuka? Dziwna postać. Pamiętacie Przywieczerskiego, też się u nas kiedyś kręcił. 06:29, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZojaZoja

3 8

Nie pamiętam aby Bob się kręcił w sztabie wyborczym u Przywieczerskiego. Byli znani biznesmeni i dziennikarze z Warszawy ale o takim nazwisku na pewno nie było. 14:01, 16.10.2018


xxxxxxxx

137 17

Maciak może zdrowy nie jest ale Wesołowski cwaniak jakich mało . Na Włocławianach mu zależy akurat tak jak na zeszłorocznym śniegiem na koleżkach na koleżkach zależy my o tym wiemy nie jesteśmy durniami panie Wesołowski 06:59, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrottGrott

123 10

Pijąc poranną kawę i oglądając te stare zakazane mordy mam odruchy wymiotne.Słuchajcie wy stare *%#)!& dziadygi!!!W.p.i.e.r.d.a.l.a.ć. z Włocławka!!!!Dajcie szansę młodym może jeszcze uczciwym nie popsutym wami waszymi złodziejskimi nawykami!!!Wy wstydu nie macie!!Do robót publicznych z wami. Strach wam w dupsko zagląda,że nie będzie dostępu do koryta.Tfuuuuuuu 07:05, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kandydacikandydaci

49 40

Czyli jedyni kandydaci, którzy jeszcze nikogo o nic nie pozwali ani nie zostali pozwani to:
Chmielewski, Kukucki, Grudziecki i Wypijewski.
Wszytko wskazuje na to, że to najrozsądniejsze opcje. Do drugiej tury przejdzie pewnie pierwsza dwójka. W każdym razie nie marnowałbym głosu na kogokolwiek spoza tych nazwisk, bo dorośli panowie, co rzucają w siebie takimi byle pozwami albo do nich prowokują, nie mogą być dobrymi włodarzami. 07:10, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

32423242

15 9

chmielewski w 2 turze? nie rozsmieszaj mnie 08:00, 16.10.2018


MyślęcinekMyślęcinek

5 0

...a moim zdaniem może być wręcz przeciwnie. Jacy ludzie rzucają na siebie pozwami jeżeli zawierają cichy deal?!
Puknij się w łeb i zastanów; jeżeli miałbyś z kimś jakiś cichy układ, to będziesz stawiał zarzuty, żeby nie daj buku - przypadkiem mleko się wylało? 13:55, 16.10.2018


JaaJaa

70 0

Tylko zmiana ustawy mówiąca o odpowiedzialności za wydawane państwowe pieniądze ograniczy do minimum napływ tych starych cwaniaków do rady miasta.Gdyby ponosili odpowiedzialnoś karną za źle wydane miejskie pieniadze to może coś by się zmieniło, a tak robią co chcą bo nic im nie można zrobić.Niestety tak nigdy się nie stanie bo sami by musieli zmienić ustawę,a po co im to?Lepiej nic nie robić i kasa leci co miesiąc. 07:13, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrrrBrrr

92 3

Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo ze chodzi o pieniadze.
Spański i pozostali koledzy z obiadu lansuja Wesolka na prezydenta zeby swoje ziemie ktore pokupowali w tym miescie dobrze zurbanizowac itd....
tu nie chodzi o to zeby dobrze nam sie zylo tylko im zeby dobrze sie zylo
Pamietajcie IM bo ile by cxlowiek nie mial to i tak zawsze bedzie malo........... 07:13, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

makarymakary

16 0

DOKŁADNIE TAK
publiczne (w prasie , radio i telewizji )krytykują się na wzajem
a za pare dni spotykają się gdzieś w Polsce niby przypadkiem
i ustalają kto ile i za co weźmie . 08:33, 16.10.2018


ProgresProgres

43 15

Burza w szklance wody. Pokłócili się kandydaci spoza marginesu poparcia. 07:33, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CytatCytat

72 6

Pan Kuźniewicz chwali się Browarem, Remizą, Bulwarami. Twierdzi, że to jego zasługa.
Ja pamiętam, że jak NIK wziął się za kontrolę remontu "jedynki", to on podwinął kitę i płakał, że on za nic nie odpowiada, bo był przez prezydenta Pałuckiego ubezwłasnowolniony. Jako zastępca któremu podlegały inwestycje, nie miał na nic wpływu.
To jak to właściwie jest? Gdy zarzucają nieprawidłowości, to na nic nie miał wpływu, a teraz szczyci się nieswoimi zasługami.
Rację mają ci, którzy domagają się, aby przyznał się też do "upiększenia Starego Rynku i do sceny na wodzie.
Co do lawirowania Pana Jacka pomiędzy partiami, to mam pewien pomysł.
Otóż w trakcie kadencji (Radnego, Posła, Senatora), nie powinna być możliwa zmiana przynależności partyjnej, czy klubowej.
Jeżeli głosowałem na Kowalskiego (przepraszam, za przykładowe użycie tego nazwiska), który startuje z listy X, to znaczy że podoba mi się kierunek tej partii i wystawiony przez nią kandydat. Jeżeli w trakcie kadencji Pan Kowalski zmienia partię lub klub, to znaczy, że zawiódł zaufanie ludzi, którzy na niego głosowali, bo nowe poglądy jego mi się nie podobają.
Taki delikwent powinien być wywalony na zbity pysk, bo idzie tam, gdzie więcej skorzysta.
Skład Rady, Sejmu, Senatu powinien być uzupełniony o kandydata, który znalazł się za Kowalskim, na liście z której startowali 07:43, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wit2wit2

2 1

Szanowny "Cytacie". Postaraj się wysilić swój intelekt, jeżeli go masz i napisz coś własnego. Tekst, pod którym podpisujesz się jako "Cytat", napisałem i umieściłem w dniu wczorajszym t.j. 15.10.2018r o godzinie 18:53, pod artykułem "Kuźniewicz mówił dziś o swoich pomysłach na rewitalizację". Można to sprawdzić, jeszcze tam jest i podpisałem go ja - wit2.
Oczywiście nie będę Cię pozywał o plagiat, ale mogę tylko powiedzieć, że jak nie potrafisz niczego sam sklecić, to nie przywłaszczaj sobie czyichś wpisów.
Jeżeli natomiast to, co przepisałeś miało być cytatem, to należało podać źródło z czego korzystałeś.
Myślę jednak, że nie powinieneś już bawić się w przepisywanie czyichś komentarzy i podpisywanie ich jako własnych. Są pewne określenia czegoś takiego, ale że jestem dobrze wychowany, nie będę Ci ubliżał.
Jeszcze jedno, to że piszę do Ciebie z dużej litery nie jest wyrazem szacunku lecz kultury i poszanowania dobrych manier. 17:57, 16.10.2018


sprzedawcasprzedawca

114 8

Panie Bobie, a co Pan masz do sprzedawców, czyżbyś nie szanował ludzi? Kim wy jesteście, proszę pokazać swoje dyplomy, jakie uczelnie pokończyliście? Hipokryci 07:51, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgentAgent

27 38

Wesołowski musi być dla kogoś groźnym przeciwnikiem skoro preparują takie nagrania. Ciekawe dla kogo? 07:54, 16.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

możemoże

42 2

dla gangu świeżaków z biedronki buahahahahaha 07:59, 16.10.2018


Do moźeDo moźe

15 0

Ahahahaha 10:38, 16.10.2018


SpekulantSpekulant

10 1

Gang świeżaków to akurat trzęsie całym miastem. Ludzie zrobią dla nich wszystko. 13:27, 16.10.2018


myliszmylisz

8 1

prepanację od trepanacji? przejdź się na spacer z szynszylą... 13:54, 16.10.2018


PoliPoli

68 0

Jak Wesołek wygra to PAPIEROSY będą w sklepach za darmo dawać. 08:20, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

VitoVito

9 0

Na sztuki. 22:44, 16.10.2018


Prezydent wloclawkaPrezydent wloclawka

45 22

Psy najbardziej szczekają na tego kogo się boją. Jest groźnym kandydatem i dlatego go atakują 08:59, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

piespies

15 4

nie mieszaj w to psów, to bardzo mądre stworzenia, jeszcze wiele byś się od nich nauczył cwaniaczku 09:37, 16.10.2018


Prezydent WłocławkaPrezydent Włocławka

19 14

Chcą go osłabić 09:00, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eljoteljot

9 1

Na Podhalu tam na równem baca bacę zabił goownem.
Czy go zabił czy nie zabił w każdym razie go osłabił. 09:49, 16.10.2018


traftraf

64 4

Co Pan Bob Spanski robi w Monako, skoro jest taki aktywny we Włocławku. Jeżeli Panowie pragną zrobić z Włocławka centrum hazardu i seksu - to jestem za . Jednego znałem z Monako -sprzedawał używane piłki tenisowe. Niech Panowie opowiedzą o swoich wykształceniach, przedstawią bagaż doświadczeń zawodowych. 09:11, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tosiektosiek

9 0

Nie udało się zostać senatorem, to teraz się chce swojego na prezydenta upchnąć, tylko, że on się tak pasuje jak wól do karety 22:18, 16.10.2018


szokszok

38 2

Czy p.Spansky wie o Andrzeju Pałuckim, o jego przekrętach i śledztwie CBA? 09:13, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnkaSAnkaS

13 0

DOSKONALE wie tylko udaje głupa. Po wyborach piłkarze środkowy palec
11:38, 16.10.2018


z domu wariatówz domu wariatów

38 73

Maciak - kandydat najgorszy z możliwych, ze śladowym poparciem. Osobnik o intelekcie osiemnastolatka, dzielący poglądy na własne i niewłaściwe. Bez wykształcenia. Wykuł na blachę obce sobie słownictwo (w tym przypadku żargon używany w dyskursie naukowym) i jak mały dzieciak popisując się nową umiejętnością próbuje udawać kogoś kim nie jest i nigdy nie będzie. Jest to osiągnięcie na miarę przyklejania sobie wąsów i udawania dorosłego. A teraz najlepsze - on uwierzył w to, że jest tym, za kogo się podaje.
Prawdziwy człowiek renesansu. Wczoraj sprzedawca, dzisiaj redaktor, jutro Napoleon. 09:17, 16.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do wariatkaDo wariatka

17 10

To możliwe, że uciekłeś/aś z domu wariatów. Bardziej infantylnego tekstu nie czytałem. Per saldo: rozumiem, że jeszcze przed poczęciem umiałeś/aś myśleć a jako zygota już pisać. A teraz masz się za wyrocnznie z Delf. Ale się rozwjasz! Jak papier toaletowy w kibelku. 09:52, 16.10.2018


naukowiec prawdziwynaukowiec prawdziwy

16 8

a żebys wiedział, że Napoleon...myslisz, że pokończone szkoły gwarantują zdrowe myślenie?Maciak ma mądrość życiową, któa jesttu bardziej cenna niż jakieś papierki dyplomowe studiów kończonych w ekspresowym tempie, często za kasę 14:11, 16.10.2018


stbstb

9 6

Co ty gadasz?! Maciak najlepszym kandydatem. Jest uczciwy i ma ciekawe pomysły! 22:09, 16.10.2018


WładekWładek

2 4

Maciak w swojej telewizji opowiada bzdury. Rozgarnięty i wykształcony człowiek wie, że te jego rewelacje to nic innego jak nadinterpretacje i pokrętne wnioski wynikające z braku wiedzy. "Doswiadczenie życiowe". To wybierzmy na prezydenta pijaczka spod budki z piwem, też ma życiowe doświadczenie. Nic nie zastąpi wiedzy akademickiej i doświadczenia naukowego. Nie wystarczy się wymądrzać i czytać książki. Trzeba też wiedzieć jak logicznie myśleć i wyciągać wnioski oraz interpretować rzeczywistosć. Maciakowie tego brakuje. Braki w wiedzy zastepuje wyszukiwaniem teorii spiskowych i kreowaniem wizerunku. 12:44, 21.10.2018


KujawiakKujawiak

57 17

spański z wesołowskim to bardzo poważni biznesmeni ,którzy sprowadzili do Włocławka wielki kapitał.A wyprowadzą jeszcze większy jak będą na urzędowych stołkach. 09:29, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ivaiva

15 2

Czyj biznes, bo nie mieszkańców 12:02, 16.10.2018


KatKat

15 43

Przerost formy nad treścią. Biedny redaktorek. On to ma nasr..... 09:31, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Schab Schab

22 2

KASKA ZDEJMNIJ Z BALKONU TEN PLAKAT.....BO CI SIE POWYGINAL.....MASZ POZWOLENIE ZE SPOLDZIELNI MIESZKANIOWEJ????? 09:41, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

po co?po co?

7 7

Kaśka nie musi mieć żadnego przyzwolenia , skoro mieszkanie jest jej własnością 09:46, 16.10.2018


SpółdzielecSpółdzielec

7 2

do --- po co?09:46, 16.10.2018

Mylisz się! W domu, w środku może sobie wieszać wszystko co chce, nawet własne majtki suszyć - ale nie na zewnątrz!
Ciuchy po praniu wieszane poza balkonami też naruszają przepisy, ale Zarząd przymyka na to oko 13:52, 16.10.2018


xxlxxl

16 9

jedni warci drugiego o zgrozo 09:41, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

41 0

Wesołowski jest na tyle bezbarwną postacią,że wspomniałem o nim tylko raz w utworze "Szczuroradni".
cytuję: " są to tacy radni którym myśl zaświta,
żeby być nadal w Radzie Miasta czyli ciągle u koryta".
i dalej " Ten Rafał,Dariusz czy Olga mówią pono,
że robią to dla dobra Miasta czyli pro publico bono"
Szkoda,że ten biznesmen z Monaco nie miał za sobą czarnej teczki. 09:44, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

##--##--

37 3

Najgorsi to ci, co sami jakieś zaoczne za kasę pokończyli, a ubliżają innym, jak już to większość sprzedawców ma wykształcenie wyższe, ale nie ma pleców żeby dostać posadkę w urzędzie, czy spółce miejskiej. 09:45, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

41 2

Span mam pytanie, czy oferowałeś 40 milionów i Maciak odmówił? Czy w momencie ewentualnej propozycji nastąpiło u Maciaka nagłe zatrzymanie krążenia (stał się siny) a Ty Span podjąłeś się natychmiastowej resuscytacji (masaż serca) ?
Span powiedz prawdę, a i mam jeszcze jedno pytanko, czy kiedykolwiek leczyłeś się u ortopedy?
Wesołek pamiętaj jedno, jeśli nawet Maciakowi nikt nic nie proponował, doprawdy guzik mnie te dyrdymały obchodzą, to jeszcze nie świadczy, że Maciak ma nie być prezydentem Włocławka. Pakuj walizki z Markiem i do domu.
BOBAS Separatysta z Donbasu w pampersach
[email protected] 09:50, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

............

52 14

Wesołek, Kuku i Kuźniewicz to jedna drużyna, czyli dalej to samo, czerwona pajęczyna. 09:56, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

antytrollantytroll

7 14

to Ty jesteś zwykłym pisowskim pająkiem. Możesz sobie nazywać Kuźniewicza i Wesołka czerwonymi pająkami, bo to komuchy i powinęli nogę z SLD jak tylko ktoś inny był bliżej władzy, ale Kukucki od zawsze jest z SLD, ma dobry program i nigdy barw nie zmieniał.
poza tym kopiujesz to w każdym temacie powielaczu, ile Ci Jarek płaci? 10:25, 16.10.2018


KatKat

33 1

Za dużo słów, za mało treści p.Spanski. 09:56, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

45 11

Bobek kołtuny obetnij bo sam wyglądasz jak ta "spaniunia".
Panie Wesołowski, proszę Pana o poluzowanie stolca i kulturę osobistą, sądami straszysz?
Maciak prezydentem Włocławka zapamiętaj to sobie z tym swoim Bobkiem. 09:59, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mw1mw1

1 0

"biedroń" prezydentem Włocławka ?? 22:43, 20.10.2018


Ni   ujaNi uja

24 2

3/4 nic nie zrozumia) am z tego co tam mówił p. Wesołek a nastawiony dźwięk miałam na maxa. Dziwne. 10:03, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Anka SAnka S

4 12

Kup sobie aparat sluchowy i od razu okulary. 11:24, 16.10.2018


Iga47Iga47

8 0

Panie Wesołowski ,niech pan zrozumie że kandydat na Prezydenta powinien mówić wyraznie.Ja po debacie na Prezydenta niestety nie zrozumiałam za wiele z pana słów. 20:17, 16.10.2018


Tomek N.Tomek N.

43 11

Ludzie we Włocławku od lewa do prawa mają już dość tych ulizanych karierowiczów, ile można siedzieć i w kółko pie.dolić od rzeczy? Kukucki, Chmielewski, Wojtkowski, Kuźniewicz, Wesołowski, Wypijewski - to prawie jak jedna rodzina. Wiadomo w rodzinie bywa różnie, raz lepiej, raz gorzej. Od lat pie.dolą takie farmazony, że głowa od tego już zaczyna boleć.
Dlatego prezydentem może zostać nawet sprzedawca ogórków spod Hali Targowej we Włocławku oby tylko nie Ci tam powyżej. Dlatego będę głosował na Maciaka, dość tych zakłamanych karierowiczów. 10:29, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wskazanie na MWskazanie na M

11 5

Ja też! Mam dość gówniarskiego rządzenia. Maciak!... i będzie mądrzej. 11:05, 16.10.2018


tez tak sądzetez tak sądze

3 0

Tomek N. Brawo !!! dobrze napisales ! 16:41, 18.10.2018


Dworski Dworski

48 10

Panie redaktorze dla zwyklych mieszkańców jest pan bohaterem. Wie Pan co my myslimy o tych watpliwej moralnosci ...typkach 10:36, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

algorytmalgorytm

26 4

Zgadza się, chyba jedyny któremu nie zależy żeby się nachapać 10:56, 16.10.2018


MiejskiMiejski

7 7

Wsród ślepców jednooki jest królem. 10:55, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatronPatron

43 4

Biznesmeni, którzy zdania po polsku poprawnie wypowiedzieć nie potrafią...
Wytykanie Maciakowi poprzedniego zajęcia - conajmniej żenujące, ale brak innych argumentów się kłania.
Wypadałoby mieć trochę kultury, nie wspominając o inteligencji, bo papiery z uczelni to teraz co drugi *%#)!& może mieć.
10:55, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak!Tak!

14 0

W pełni podzielam Twoje zdanie. Co za prymitywna replika. I czemu nie idą do sądu skoro to - ich zdaniem - pomówienie? 11:02, 16.10.2018


pieniazkipieniazki

10 17

Maciej, trza było brać mamone! 11:01, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miejscowymiejscowy

13 35

Przecież wielokrotnie komentowałem, że mm to nie dziennikarz tylko manipulant. Z dziennikarstwem on i jego wc24 ma tyle wspólnego co krowa z kosmonautyką. 11:02, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Eee...Eee...

24 4

Tak jak ty z rozumem. 11:07, 16.10.2018


Marna KomediaMarna Komedia

19 8

Od razu wiedziałem że nie złoży wniosku do sądu ! Z kolei Maciak też nie chce zgłosić taśm do prokuratury. Coś tu cuchnie. Obaj siebie warci, przekrętasy i oszołomy. A pan Spański wciąż zadziwia, jaki biznes on ma w tym Włocławku, co go tutaj ciągnie, ile tutaj zainwestował ??? Przecież ma cały świat do "dyspozycji"! A tak w ogólności to w jakiej konkretnie branży działa i jak poznał naszego wesołka ? 11:12, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

InfoInfo

14 4

Chyba nie jesteś w temacie - sprawa już jest w prokuraturze 11:31, 16.10.2018


beholderbeholder

32 5

"Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wyg­ry­wasz." Jesteśmy na etapie walki z redaktorem Maciakiem. Czyżby włocławskie ęlity polityczne zaczynały się bać? 11:27, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PopieramPopieram

16 3

Zgadza się w 100% 11:30, 16.10.2018


ivaiva

32 3

Uważajcie mieszkańcy Włocławka, te wybory są decydujące dla waszej przyszłości. W świetle jakiś "roszczeń" do znaczącej części miasta, w przypadku ich wygranej możecie obudzić się w innej rzeczywistości. Co do Pana Maciaka to styl działania jego przeciwników to jest najpierw przekupić a jak nie pomoże to oszwabić. 11:35, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czarymaryczarymary

39 1

Pan z wiezowca się czegoś boi????
Gdyby od Maciaka niczego nie chcieli to by go na tym spotkaniu nie bylo. To nie było przypadkowe spotkanie na Placu Wolności. musieli go tam zaprosić. a teraz problem bo nie przewidzieli ze moga byc nagrani.
Jezeli faktycznie bylo to pol roku temu to pewnie zaraz po tym jak MM w dd powiedzial ze moze wystartuje. cos w tym musi byc. 11:36, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Komentujący 111Komentujący 111

48 9

Jakoś bardziej wierzę Maciejowi Maciakowi !!! :) 11:37, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

bazabaza

19 0

Spokojnie, nikt się nie dał nabrać temu specowi z tłustymi włosami który chce odgrywac wielkiego macho a jest skompromitowany za granicą. Magrania nie kłamią, a oni nie powinni dostac nawet 1 głosu! 11:59, 16.10.2018


serwisantserwisant

1 2

tak maciak oczywiście odwraca kota ogonem, nie może się wybić to będzie *%#)!& że mu proponowano pieniądze, mógł wziąć i udowodnić od kogo dostał, maciak jest pusty jak ten jego kanał i *%#)!& o covidzie 11:52, 23.05.2022


ALE JAJA!ALE JAJA!

21 6

A zauważyliście, jakie jajca się dzieją na DD? Ten artykuł wyszedł o 6 rano, a na stronie głównej jak się zjedzie do rubryki "wybory" największe okienko należy do PiSu i spotkania w szpitalu, a tam zawsze przecież znajduje się najświeższy artykuł. Czyli rozumiem DD, Jarek wam zapłacil, żebyście te jego wizytę w szpitalu z wice-ministrami przetrzymali na wierzchu trochę dłużej? 11:42, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dokukudokuku

1 0

ale ostatnio wy byliście cały czas 20:20, 16.10.2018


MichoMicho

42 5

Macie ludzi za idiotów? Że niby wszedł przypadkiem na wasze spotkanie? Wprosił się? Akurat!
A co macie gadać, tylko wam oszczerstwa pozostały w świetle ujawnionych nagrań. MUREM ZA MACIAKIEM! 11:56, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciejkaMaciejka

10 35

Maciak jest skończony 12:00, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

powiedziała powiedziała

6 3

plujka do tarantuli 13:57, 16.10.2018


OBSERVEROBSERVER

38 0

Jakoś nie przemawiają do mnie wypowiedzi "autorytetów" związanych z tzw. światkiem przestępczym, mafią papierosową i handlarzami alkoholu bez akcyzy.
13:36, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wookswooks

28 4

Gdyby Wesołowski mówił prawdę, od razu by założył sprawę w trybie wyborczym i pozbawił Maciaka kandydatury w wyborach. Niestety prawda dla niego jest zgoła inna i ukazana na nagraniu Pana Macieja.
Wesołowski wypada tutaj na niezłego szubrawcę idąc ramię w ramię z synem komunistycznego dignitaża. Prześledźcie sobie historię Spańskiego. Widzę chłopina nie odpuszcza terenu Włocławka mimo iż nie ma z nim nic wspólnego... jedynie interesy. 14:03, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

były jackistabyły jackista

38 10

Maciak miał odwagę powiedzieć prawdę o tych pseudo przedsiębiorcach.Jest ogromnym dla nich zagrożeniem i poważnym kandydatem- ma ogromne szanse na wygraną.Spójrzcie tylko jak długo i mętnie sie tłumaczą. Maciak- Szacun chłopie 14:14, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

my precioussss...my precioussss...

6 23

Maciak pompuje ile wlezie. Gdzie trzeba są łapki w górę, są w dół, są pochlebne komentarze i żałosne repliki pisane na jedno kopyto. Ale na nic to się nie przekłada. Prowincjonalny krulu internetów, liczą się głosy w urnach w najbliższą niedzielę. Jesteś Gollumem żyjącym w swoim wirtualnym świecie pełnym zakłamania i fałszu. Dobrze ci tam i tam już pozostaniesz. Nikt normalny nie poda ci ręki, a już na pewno nie zaproponuje ani tobie, ani przy tobie jakiegokolwiek interesu. 14:14, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

100%100%

7 1

no i obiadu nie postawi ! Teraz jak Maciak do kogoś się przysiądzie to będzie rewidowany. 14:30, 16.10.2018


CwaniactwoCwaniactwo

25 9

Aż mi się odechciało komentować. Maciak w przeciwieństwie do jakichś Bobów i innych tego typu ma prawie 60 tysięcy stałych widzów na YT, a w przypadku publicysty to już nie jest jakiś tam marny wynik. Pojawia się jakieś cwaniactwo, które obraża ludzi. ja nie jestem z Włocławka, ale mam swoją opinię na ten temat. 15:28, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dodekdodek

4 21

Wreszcie ktoś publicznie powiedział całą prawdę o mm. Gratuluję Spanskiemu, który - tak jak ja - miał okazję poznać tego psycho..tę o oszołoma. 18:28, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tosiektosiek

9 0

No faktycznie masz komu gratulować 21:51, 16.10.2018


Karolina Jarzębina  Karolina Jarzębina

19 5

Wariacie ? wracaj do wariatkowa . Maciej Maciek to jedyny człowiek , któremu można zaufać. I to jest najważniejsze . Dzisiaj nie liczy się czy ktoś jest szewcem , czy "stał pod blokiem ". Ważne , żeby nie zmienił się w zachłannego na pieniądze polityka , i pod ich wpływem nie wycofał się z obietnic wyborczych .Dotychczasowa działalność pana Macka, jego poświęcenie i zaangażowanie dobitnie świadczą o tym , że wytrwa on do końca w walce o sprawiedliwość i poprawę jakości życia nie tylko Włocławian , ale i wszystkich Polaków . Trzeba być skończonym durniem , albo trollem , żeby twierdzić inaczej . 18:57, 16.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PincziPinczi

0 0

O tym zaufaniu niech wypowiedzą się byli redaktorzy CW24... 22:11, 17.10.2018


UuuuuuUuuuuu

1 3

A Maciak tego nie nagrał? Kompromituje się bo on nie jest żadna konkurencja 19:43, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Za małoZa mało

9 4

"położyli na stole", redAKTOR Maciak zna swoją wartość, tanio skóry nie sprzeda. 19:46, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wqrwionywqrwiony

22 5

jak patrzę co one wszystkie wyrabiają to oddam głos na Maciaka, niech robi porządki

20:26, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Alicja w-ekAlicja w-ek

28 3

Panie Wesołowski,większość mieszkanców Wlocławka doskonale wie czym pan się zajmował w przeszlości,jest pan człowiekiem mało wiarygodnym ,ma pan problemy z wymową.Nie wiem jak inni,ale ja nie chcę takiego prezydenta.Oszczędz pan sobie wstydu i po przegranej zajmij się uczciwa pracą. 20:31, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Edek S.Edek S.

19 4

Drodzy mieszkańcy wybierzmy tego kandydata,który prześwietla niekompetentnych ludzi na danych stanowiskach,którzy nie robią nic dla tego miasta,a tylko kasa im w głowie i tytuł.Ja zagłosuję na Pana M.Maciaka. 20:36, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

stbstb

6 0

masz rację kolego! Pan Maciak najbardziej kompetentny. Ja nie jestem z Włocławka i zazdroszczę ze macie na kogo głosować. Sledze kampanie od początku p.Maciak najlepszy. 22:46, 16.10.2018


loggialoggia

0 1

edek? z fabryki kredek? 08:29, 17.10.2018


niko78niko78

3 1

szkoda goscia. ma do wyboru wypadek albo samobojstwo. 20:50, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tosiektosiek

12 0

Jakby nic na rzeczy nie było to by ten cały biznesmen z Monaco nie przyjeżdżał do Włocławka i się mętnie nie tłumaczył. Od dawna wiadomo, że najlepszą obroną jest atak. Naśmiewanie się z redaktora Maciaka nic nie da i tym bardziej opowiadanie, że była to forma żartu. A tak na marginesie, to i p. Wesołowski i ten drugi wątpliwej wiarygodności pan powinni pobierać nauki dykcji, chyba, że jakość dźwięku to winna DD 21:57, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

9 0

A kim jest Spanki? To tez sprzedawca ,zerujacy na najwności poloni amerykańkiej .którym sprzedaje sygnał telewizji polskiej.To tki Tyminski 500+. 22:55, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wit2wit2

1 1

Do CYTAT - Nie podkradaj tekstów. Jeżeli nie potrafisz sam czegoś wymyślić, to nie pisz.
Tekst, podpisany wit2 jest pod artykułem o pomysłach Kuźniewicza na rewitalizację, a napisałem go 15.10,2018r o godz. 18,53. Można sprawdzić.
Widzę, że uczysz się od niektórych kandydatów, którzy czyjeś pomysły przedstawiają jako swoje.
Jeżeli przepisałeś to jako cytat, to należało podać źródło, z jakiego korzystałeś.
Dam Ci radę. Wróć do szkoły, naucz się pisać samodzielnie, a potem pisz - bez ściągania.
23:08, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KsioncKsionc

11 4

Ale boją, ale boją.... Hahaha, zbliża się koniec dziadostwa we Włocławku!!! Maciak na prezydenta!!! Włocławek to początek, potem Polska Rzeczpospolita!!! 23:39, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

axonikaxonik

7 2

Wesołowski z dyplomami a "sprzedawcy" się obawia. Z całym szacunkiem dla sprzedawców, coś wiem na temat tej niewdzięcznej pracy. Nie każdy może być dobrym sprzedawcą, trzeba umieć sprzedawać siebie panie Wesołowski a nie bawić się w igraszki z przekupstwem. Niech uczy się pan od lepszych - od Maciaka - sprzedawać siebie, a nie grać pod stołem. 11:02, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IRENA IRENA

2 1

Drodzy Wloclawianie;Nie glosujcie na tych starych radnych<BO bedzie to samo co teraz
U nich liczy sie tylko kasa
Zobaczcie co oni zrobili do tej pory
Horoziak DebczynskiLewandowski nawet partie zmienil byle startowac
..na PIS
Z SLD
A Wawrzonkowski
Glosujcie na mlodych ludzi

Przykleili sie do stolka
boposiedziec dwa razy w tygodniu za dwa tysiace kazdy by chcial Nic mnied robiac
tylko sie kloca
15:21, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LichonLichon

2 0

Panie Darku czy posiada pan wiedze Kto byl lub moze byc zamieszany w sprawe dzialki Engela , czy wie pan moze czy prawda jest ze Engel jest kolega tescia Jacka Kuzniewicza czy to byly wspolne interesy ktore poroznily dwoch panow czy to prawda czy tylko plotki ?????? 18:39, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LimanowaLimanowa

2 0

Panie Darku czy posiada pan wiedze Kto byl lub moze byc zamieszany w sprawe dzialki Engela , czy wie pan moze czy prawda jest ze Engel jest kolega tescia Jacka Kuzniewicza czy to byly wspolne interesy ktore poroznily dwoch panow czy to prawda czy tylko plotki ?????? 18:47, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gafergafer

1 1

Może być tak że Maciak zadanie od kwasiżura Wojtkowskiego żeby utrącić D.Wesołowskiego 21:53, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

joanna79joanna79

3 0

a cóż taki biznesmen jak Pan Bob który na co dzień urzęduje w luksusowym Monaco szuka w takiej zapchlonej dziurze jaką jest Włocławek? 07:58, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Boguś linda Boguś linda

1 0

Wesołowski. Rećko i h.. spanski chcą sobie u nas zrobić PRYWATNE MIASTO... 07:35, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Babcia DanaBabcia Dana

3 0

Wesołowski następny cwaniak. Boi się sprzedawcy? Od czegoś trzeba zacząć . A Maciak przynajmniej pokazuje i mówi o przekretach które się dzieją we Włocławku. Głosuję na MM i mam nadzieję że mnie nie zawiedzie. 12:00, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TritikiTritiki

3 1

Bobas masz racje, ja głosuje na Macieja Maciaka bo.... bo chcę mu dać szansę . A to ze zaczynał od sklepu który do dzis prowadzi, płaci pensje ludzie od lat u niego pracują ci sami to nie znaczy że nia ma być prezydentem. Jestem ZA!! 21:47, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CoriCori

2 0

Pan Maciak jest w porządku,potrafi dostrzec manipulacje i głośno o pewnych sprawach mówi a to się ludziom nie podoba bo mogą stracić władze,kasę i twarz . 15:41, 20.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cypisscypiss

0 5

maciak ty podla ruska zmijo, ile ci putin placi? ty gnojku 12:26, 23.05.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stach-wrocławstach-wrocław

2 2

Miałem okazje poznać p.Maciaka osobiście, jestem też słuchaczem jego programu, &quot;musisz to wiedzieć&quot;
Wspaniały, przyjazny,prawdziwy Polak. Zyczę powodzenia p.Macku w wyborach.trzymam kciuki... 19:14, 28.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vbvb

2 1

Pan Maciak to megaloman. 18:55, 29.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%