Zamknij

Ponad 12 mln podróżnych pojechało w okresie wakacyjnym pociągami. "To najlepszy wynik od lat" - przekonuje zarząd

Daniel WiśniewskiDaniel Wiśniewski 15:03, 23.09.2017 .
Skomentuj PKP Intercity stale notuje wzrost liczby przewiezionych pasażerów. Łącznie, od stycznia do końca sierpnia 2017 roku, na pokładach pociągów przewoźnika podróżowało prawie 29 mln pasażerów. To duży wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zdjęcie ilustracyjne. Fot. PKP Intercity. PKP Intercity stale notuje wzrost liczby przewiezionych pasażerów. Łącznie, od stycznia do końca sierpnia 2017 roku, na pokładach pociągów przewoźnika podróżowało prawie 29 mln pasażerów. To duży wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zdjęcie ilustracyjne. Fot. PKP Intercity.
reo

W ubiegłym roku, sezon letni bardzo dobrze zakończył się dla PKP Intercity. Z ich usług skorzystało ponad 11 mln podróżnych. W tym roku jest jednak jeszcze lepiej. Najbardziej oblegane były połączenia do Warszawy.

Od czerwca do sierpnia 2017 roku, kolej pospieszną wybrało 12,5 miliona pasażerów. Oznacza to wzrost o ponad 1 mln w stosunku do ubiegłego roku. Podróżni najchętniej wybierali połączenia na trasie z Krakowa i Trójmiasta do Warszawy. Dużym powodzeniem cieszyły się także kierunki turystyczne, jak np. Kołobrzeg, Koszalin, Zakopane czy Krynica-Zdrój. Zdaniem zarządu PKP Intercity, takie wyniki napawają optymizmem.

- To najlepsze wakacje w PKP Intercity od 7 lat pod względem liczby przewiezionych pasażerów. Bardzo cieszymy się, że co roku coraz więcej osób wybiera przejazdy naszymi pociągami. W porównaniu do poprzedniego roku, prawie 30% rodzin więcej skorzystało z usług PKP Intercity. Wzrost zauważamy także w wyjazdach seniorów – 16% oraz studentów – 9%. Coraz więcej osób kupuje też bilety przez Internet - mówi Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity. 

PKP Intercity stale notuje wzrost liczby przewiezionych pasażerów. Łącznie, od stycznia do końca sierpnia 2017 roku, na pokładach pociągów przewoźnika podróżowało prawie 29 mln pasażerów. To duży wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zarząd, podejmuje wiele działań, które mają zapewnić większy komfort podróżnych. Centrum Wsparcia Klienta, tylko w 2017 roku, wydało ponad 119 tys. poczęstunków i ponad 61 tys. napojów. Jednocześnie, 280 podróżnym zaplanowano transport zastępczy taksówkami, a dla 22 osób zorganizowano nocleg w hotelu. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(3)

lusia1234lusia1234

2 0

Brawo tak trzymac dalej niech zyja koleje i jeszcze raz modernizowac i modernizowac bedzie jeszcze wiecej jezdzic a pocigi regionalne czas powymieniac je prawie wszystkie na elfy i impulsy też są dobre .a stare powoli do muzeum kolejowego w Polsce.w koncu pszebudowane perony sa dopasowane glownie pod te nowe sklady jak ostatnio widzialem lubaniu w Toruniu . 22:13, 23.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

lusia1234lusia1234

1 0

Mam jeden postulat do inter city tlk kiedy pszywrocicie polaczenie z loclawka do zakopanego mam nadzieje ze po zmodernizowaniu calkowicie lini 18 bedzie pszywruco a relacja np torun zakopane czy zgdyni bydgoszcy 22:19, 23.09.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PasazerPasazer

0 0

Od grudnia, w soboty zamiast pociągu IC Sukiennice jeździć będzie IC Witkacy Gdynia Główna - Zakopane 07:16, 24.09.2017


0%