Zamknij

Prezydent zabrał głos w sprawie hali OSiR: "Przy inwestycji za 10 mln zł usterki są zawsze"

13:20, 13.03.2018 . Aktualizacja: 08:23, 14.03.2018
Skomentuj Prezydent odniósł się do doniesień o usterkach w hali OSiR. Fot. Natalia Seklecka Prezydent odniósł się do doniesień o usterkach w hali OSiR. Fot. Natalia Seklecka

Podczas ostatniej sesji Rady Miasta prezydent Marek Wojtkowski odniósł się do sprawy usterek w wyremontowanej niedawno hali OSiR. Gospodarz miasta stwierdził, że tego rodzaju problemy zdarzają się przy każdej dużej inwestycji.

O usterkach znalezionych przez dziennikarzy w świeżo wyremontowanym budynku hali OSiR i wyjaśnieniach, jakich udzielili urzędnicy oraz wykonawca pisaliśmy tutaj. Podczas poniedziałkowej (12.03.) sesji Rady Miasta do sprawy odniósł się natomiast prezydent Włocławka, który mówił m. in. o „festiwalu i serialu hali”.

- Nie chcę się wypowiadać na temat tych rzekomych usterek. Przy 10-milionowej inwestycji usterki są zawsze i po to są gwarancje, żeby je usuwać – stwierdził Marek Wojtkowski. – To też jest kwestia wyboru, bo mogliśmy tę halę remontować, albo wybudować zupełnie nową. Tylko w takim przypadku oprócz kwot, które musielibyśmy zagwarantować na wybudowanie nowej hali, musielibyśmy też znaleźć środki na rozebranie starej hali.

Rozbiórka, jak wyjaśniał prezydent, kosztowałaby ok. 5 mln zł, a to oznacza, że cała inwestycja pochłonęłaby ok. 15-16 mln zł.

- Dla nas decydującym kryterium jest kryterium racjonalności i gospodarności, choć niektórzy uważają, że jest inaczej – zakończył gospodarz miasta.

Przypomnijmy, że podczas konferencji prasowej, która odbyła się w ubiegłym tygodniu, przedstawiciel firmy Molewski, która remontowała halę OSiR, zapewnił, iż wszystkie podlegające gwarancji usterki zgłoszone przez urzędników zostaną zlikwidowane.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo

LeslauerLeslauer

104 2

Jest pewna różnica pomiędzy "usterką" a "istotną wadą"... Czy "rażącym niedbalstwem".

Mazel Tov. 13:26, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahhahah

97 2

Tego typu "usterki" wykrywa się na etapie odbioru budowy no ale jak ma się w garści inspektora, wykonawcę i podwykonawcę to wszystko przejdzie. 13:32, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miska miska

111 3

ten kto odebrał ten " bubel" powinien stracić uprawnienia !!! 13:38, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojakSwojak

92 3

Też jestem tego zdania , inspektor nadzoru wpisując w dziennik budowy opinie pozytywną wprowadził wszystkich w błąd 13:45, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻenadaŻenada

93 1

Gdyby mój pracownik przyjął takie niedoróbki miałby mokro.
Ciekaw jestem, czy jakby remont domu prezydenta niósł za sobą takie kwiatki, to by tak spokojnie to traktował?
Dziękuję, ja na takiego gospodarza miasta i budżetu nie zagłosuję. 13:49, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InżynierInżynier

81 1

Z wyjaśnień wykonawcy wynikało, że struktura materiałowa elementów hali jest zła, dlatego kołki rozporowe nie trzymają barierek na trybunach. W tej sytuacji strach pomyśleć co będzie się działo za kilka lat. Czy przebywanie w hali albo w jej obrębie na zewnątrz będzie bezpieczne. Z tego co widziałem np. cała nowa elewacja jest przymocowana do starej konstrukcji /struktury/ hali !!! 13:59, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

83 1

To są chyba kpiny, Prezydent nie widzi swoich błędów tylko zgania że kwota inwestycji była za wysoka i dlatego są problemy. Panie Prezydencie trzeba przyznać się do błędu. To jest ludzkie a nie jak Pan piękny i pachnący. 13:59, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzywy żonkilkrzywy żonkil

60 2

On spalił marihuane przed tym wywiadem? 14:04, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeheszkiHeheszki

69 2

"Nie chcę się wypowiadać na temat tych rzekomych usterek. Przy 10-milionowej inwestycji usterki są zawsze i po to są gwarancje, żeby je usuwać"
Kurde, aż strach pomyśleć jakbym miał robić remont za 10 tysięcy, pewnie 99% do poprawki? Całe szczęście, że 10 milionów kosztowała inwestycja i dzięki temu są gwarancje. :D 14:16, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja ty onja ty on

77 0

Fachowy i rzetelny inspektor nadzoru i nie ma tematu. To wszystko byłoby wykryte przy odbiorach i na bieżąco usuwane. Najwyżej ostateczny termin odbioru byłby przesunięty. W swoim domu na pewno by tego nie puścili. A to świadczy o braku odpowiedniego gospodarskiego podejścia do publicznych inwestycji. Prywatne to moje a publiczne wszystkich czyli niczyje. A prezydent tylko to potwierdza swoją wypowiedzią. 14:22, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pinokio Pinokio

86 0

A pamiętacie co mowil w kampanii wyborczej ? Jak krytykował poprzedników za inwestycje ?! Pamiętacie ??? A co sam robi ... Pinokio 14:26, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OjciecOjciec

76 0

Idąc tokiem rozumowania prezydenta to inwestycje za mniejsze kwoty nie mają usterek. To ja się pytam dlaczego nie działała fontanna na starym rynku. Przecież koszt tylko 1 milion zł. a nie 10 mln . Bardzo niekorzystnie to co powiedział o nim świadczy. Takich gospodarzy nam nie trzeba, niech szukają pracy gdzie indziej. 14:31, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

73 0

Co za bezczelny ignorant z tego prezydenta. Problem w tym że usterki wskazują wam mieszkańcy. Pan mówi o gospodarności, chyba pan sobie z nas jaaaja robi. Jak by pan miał trochę honoru i ambicji to po prostu by się pan zamknął. 14:36, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitoVito

63 0

Panie Wojtkowski.Jesli wg.Pana przy inwestycji za 10 mln zł tak duża ilość usterek jest dopuszczalna to pomimo, że na początku popieralem Pana prezydenturę to teraz z pewnością stwierdzam,że jest ona pelna samych usterek.Nie zasluguje Pana na miano "gospodarrza" tego miasta/podobnie ja Pana
piprzednicy/.Takim osobom nawet nie powierzył bym stanowiska przysłowiowego "cięcia". 14:39, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

46 2

Ile juz bylo tych remontow tej hali?!?!? To oczywiste ze kiedys musi pasc decyzja o wyburzeniu i postawieniu na nowo!!! Co kadencje rzadzacy beda dorabiac firmy budowalne... Kazdej "wladzy" ekipa budowalana zrobi fuszere wezmie kase a potem "wladza" bedzie wymieniac co to ona nie niewyremontowala a ludzie tylko naiwnie wierze ze kto z rzadzacych sie stara.... Smiech na sali 14:54, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

48 1

"Taki mamy klimat..." i co tu wiecej gadać...
tylko człowiek sie *%#)!& a on zapewne zdaje sobie sprawę ze to ostatnie jego kilka miesięcy więc ma to gdzieś... 15:02, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pusty śmiechPusty śmiech

56 0

Panie Wojtkowski zacytuję panu słowa Marszałka Piłsudskiego i niech pan weźmie je do siebie

?Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić!"

W miejsce "politykę robić" niech pan wstawi "rządzić miastem"
15:32, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

budowlaniecbudowlaniec

49 0

Prezydent o hali OSiR: "Przy inwestycji za 10 mln usterki są zawsze"
..............
To chyba nie znaczy, że przy inwestycji za np 30 mln usterek budowlanych jest trzy razy więcej i trzeba kolejny remont pilnie robić, tuż po pierwszym remoncie? 15:33, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmmhmmm

54 0

Nie widzieli problemow i usterek pracownicy i nadzor budowy ,inspektorzy nadzorujacy i odbierajacy budowe,strazacy ,pracownicy sanepidu z OSiR gospodarze i kierownictwo.Zobaczyli dziennikarze oraz mieszkancy moze wobec tego np CBA by dostrzeglo problem tej wady wzroku i umyslu 16:01, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

u..ju..j

28 3

Czepiacie się śrubek ? Popatrzcie na większy kaliber , tam dopiero jest otchłań . 16:01, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitoVito

49 1

Tak jak kiedyś byłem za nie dla Paluckiego tak teraz uważam za jak najszybszyszym ferendum za odwołaniem tego "szkodnika ze stanowiska prezydenta Tylko kogo wybrać? Na pewno nie może to być jakiś kolejny partyjny nieudacznik . 17:02, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Qrwa z niegoQrwa z niego

51 0

Ten śmieszny człowieczek pluje Nam mieszkańcom w twarz,kpi z Nas i uważa za półgłówków.10 mln to mało?Mam nadzieje że doczekam dnia w którym za złodziejstwo i niegospodarność zostaną ukarani tacy pseudo-urzędnicy jak ten pajac.Zobaczcie jak Nas grabią wieśniaki z każdej strony,już niedługo sami będziemy mieszkać we wsi. 17:44, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApolloApollo

42 0

Ten człowiek nie nadaje się nawet by dzieci przez ulice przeprowadzać 17:55, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JonyJony

42 0

Fontanna na Starym Rynku za 1,5 miliona też nie była bez usterek. 18:02, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za fachura?Co za fachura?

45 0

Co z tego, że czoło pomarszczone, kiedy prezydent gada takie głupoty?

Czy Włocławek musi być skazany na takich "fachowców"??

18:07, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanooshJanoosh

51 1

Nie jestem za żadną z opcji politycznych, ale to co widać w "serialach" z CW24 mowi samo za siebie. Prezydent twierdzi że nie ma możliwości uniknąć usterek, zgodzę się, tylko tonie są usterki tylko spartolona robota. 18:34, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzywy żonkilkrzywy żonkil

40 0

Prezydent to chyba stracił rozum razem z włosami... 18:35, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lipalipa

40 0

Usterki hali OSiR to pikuś w porównaniu do usterek Prezydenta. 18:48, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DSDS

45 0

Takiego prezydenta i całą resztę odpowiedzialną za ten syf powinno się za jaja powiesić. Jak można było odebrać tyle usterek i taki bałagan ? Firma Molewski to partacze. 18:54, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


DandysDandys

42 0

Cieszyłem się bardzo że Pan Marek został prezydentem a teraz bardziej będę się cieszył jak spadnie ze stołka. Oszukał nas i dalej oszukuje. Usterki to co innego, to jest zwykła fuszera. Pan już wie że mieszkańcy Włocławka Panu podziękują w tym roku. 20:05, 13.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DAREKKDAREKK

6 0

Dokładnie o tym samym pomyslalem. Najwyzsza pora na zmianę, bo nam się Marek rozbestwił. Nie tylko popełnia błędy, ale jeszcze się nam śmieje w twarz!! Na pewno na niego nie zagłosuje 09:45, 14.03.2018


darekkkkdarekkkk

5 0

Dokładnie o tym samym pomyślałem. Pora na zmianę, bo Marek już nadużywa swojej władzy 09:48, 14.03.2018


Pan PrezesPan Prezes

46 0

Panie Prezydencie, obietnice dane mieszkańcom 4 lata temu okazały się farsą. Pański doradca ze spółki ciepłego kranu podobno wraca do SLD, tak mówi Pan dobrodziej w TV Kujawy. Powiem co następuje. Dość partyjnych spółek i spółeczek. Jutro kupuję ,,taczki" od chińczyka i przygotowują się do jesiennej pracy w podwożeniu do domu, do domu czas na Prezydenta i ekipę bezpartyjną. Biedroń sukces w Słupsku , Biedroń II sukces we Włocławku. Koniec kropka. Tu mówi Pan Prezes. 20:11, 13.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fajfusfajfus

10 0

To oznacza, że farbowany lis znowu przefarbuje futro ;-) 21:33, 13.03.2018


Pan PrezesPan Prezes

43 0

Panie Prezydencie, akurat poszukuję nowej pracy. Proszę mnie zatrudnić jako specjalistę ds marketingu w MZOZ Pana żona pracuje na 2 etaty a ja nie mogę podjąć. Czy to jest normalne? Mieszka Pan na wisi a tam w polu roboty wiosennej nie brakuje a ja tutaj w mieście na miejscu jej po prostu nie mam. 20:16, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

46 0

Sęk w tym,że pewna firma permanentnie wygrywa przetargi ( w tym ostatnio drogowe ) na wykonanie miejskich inwestycji,permanentnie przekracza budżet przeznaczony na wykonanie tych inwestycji a na końcu permanentni uchyla się od usuwania usterek.A Rada Miasta zachowuje się jak gdyby nic się nie działo a ma obowiązek zgłaszania takich praktyk do organów ścigania.Najwyższy czas odpartyjnić to miasto,żeby mogło normalnie funkcjonować.A inwestycjami żeby zajmował się Generalny Wykonawca który przeprowadzi ten proces od początku do końca,odbierze go i dopilnuje usunięcia usterek. 20:36, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

39 0

Panie Prezydencie...niech Pan rozliczy swoich ludzi. Ten inspektor to chodzi na pasku wykonawców. To jest tajemnica poliszynela 20:41, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

patrzę i widzępatrzę i widzę

32 0

Tylko do jednego fragmentu wypowiedzi ..."Dla nas decydującym kryterium jest kryterium racjonalności i gospodarności, choć niektórzy uważają, że jest inaczej ? zakończył gospodarz miasta....". Patrzę i obserwuję od początku tej kadencji co mówił i jakie wartości miały być realizowane a co czyni "jaśnie nam panujący prezydent". Co inwestycja to klapa i ręka w nocniku, zresztą aż kim te inwestycje prowadzić? Bo kto odpowiada za inwestycje w mieście, wystarczy popatrzeć na tę miernotę płynącą z urzędu. Jedyne co to kolesiostwo i nepotyzm i taka partia chce iść do wyborów po władzę? A może tak po prostu dać członkom klubu pani gorzałczyńskiej młotek drewniany i niech wybiją sobie władze i udział w niej z tych pustych i nadętych makówek.
Popieram wypowiedzi tych co twierdzą, że mieszkańcy miasta mają dosyć złotoustych kłamców jak nasz słynny QQ, czy płaczliwy wódz z kółka różańcowego Rydzyka. Pora na radnych niezależnych i Prezydenta bezpartyjnego i myślącego! tylko czy ktoś myślący zechce podjąć rękawicę i przeciwstawić się oligarchom jak pan na wieńcu, czy robiący za słupy mohylewskie? A może mackom "łódzkiej strefy"? 21:18, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wioska...Wioska...

39 0

Cały włocławski wydział inwestycji to porażka. Inspektorzy zatrudnieni w urzędzie nic tylko się boją o stołki i dla nich to tylko papierki muszą się zgadzać. Dziwi mnie że strażak odebrał OSiR... Pseudo drzwiczki, balustrady itp. glony w tej wodzie to już kwestia typowo uzytkowa -skoro nie ma kto doglądać obiektu to może trzeba pomyśleć o innym opiekunie... Wracając do inspektorów i obecnej sytuacji na rynku pracy... Kto normalny pójdzie do urzędu za 2-2.5 z uprawnieniami??? Ile praktyki bezpośrednio na budowie mają obecni inspektorzy? Takiej prawdziwej praktyki? Połowa z nich na budowie jedynie kawę moze parzyć - i to tylko połowa bo pozostała część nawet do szczoty się nie nadaje. 22:06, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QbaQba

43 0

Panie Prezydencie wstyd, że używa Pan argumentów poniżej pasa, a co jeżeli " robota" kosztuje 10 baniek to można ją spartolić!!!!! Jestem bardzo ciekaw kto dał upr. budowlane: Isp. nadzoru, Kier. budowy, że odebrali taką fuszerkę. Panie Prezydencie zamiast bronić "FUSZERY" proszę wyciągnąć konsekwencje i po temacie. 22:09, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Burrrdello bum bumBurrrdello bum bum

41 0

Burdel pozostawiony po remoncie świadczy o kierowniku budowy tak samo jak o inspektorach. Syf i kiła. 22:16, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KŁAMCAKŁAMCA

33 0

"Rozbiórka, jak wyjaśniał prezydent, kosztowałaby ok. 5 mln zł"

ZA TYLE ROZBIÓRKA???? 22:36, 13.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

38 0

ten łysy szkodnik niech już nie podejmuje żadnych decyzji , niech się też nie wypowiada , bo wstyd za takiego miernotę w całym kraju. 05:09, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PortorykoPortoryko

22 1

A tacy robotnicy z wielkimi wąsami, których widuje się w Auchanie, to nie są przypadkiem robotnicy z budowy hali lub basenu? Jacyś ni to Turcy, ni to Rumuni. Porozumiewają się w jakimś dziwnym języku. Może to są i wysoko wykwalifikowani fachowcy, ale jak im wytłumaczyć, w jaki sposób mają robotę wykonać? 07:27, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

winnywinny

30 0

Ten czlowiek ktory zwie sie prezydentem Wloclawka funduje nam Trase Srednicowa z jedna jezdnia I wiaduktem jednojezdniowym nad torami.Wiadukty dwujezdniowe budowano juz w latach 70 za komuny Wronia, Trasa P-2. Ten Pan nawet komunie nie dorosl do piet. 07:32, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Darekkk Darekkk

32 0

Chyba najwyzsza pora na zmianę prezydenta. Dopóki ten facet popełniał błędy, byłem w stanie przymknąć oko, ale teraz gdy to robi i jeszcze smieje się nam w twarz, to już jest za dużo. Tak się po prostu nie robi. PORA NA KOGOŚ INNEGO! 09:42, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czytam i ...Czytam i ...

32 0

Czytam i nie wierzę, on naprawdę mówi to co mówi? 09:45, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojakSwojak

23 0

Trzeba rozliczyć tego nieudolnego inapektora który nadzorował budowę to zwykły partacz a nie budowlaniec 12:36, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GwaranacjaGwaranacja

12 5

A gwarancja na Przystan przy Zglowiaczce? Jedynke? to co? Nie ma,bo co, bo to za Paluckiego? A co z Zielenia Miejska? Amnestia? 17:25, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arek123arek123

18 0

Historyk ze specjalnością ogólnobudowlaną. W wyborach weryfikacja. 17:52, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sedzia dredsedzia dred

25 0

tak- usterki będą usuwane.Tylko ciekawi mnie jedna rzecz- gdyby CW24 nie pokazała paluchem jak to super fachowcy robią dokładnie swoją robotę ,to wszystko zostało by zamiecione pod dywan ,zresztą jak zwykle.Nawet dyr.OSIR-u,-kolega Wojtkowskiego po fachu gadał nie na temat .A jeśli by to się rozchodziło o włocławską tamę,to przy takiej mądrości Wojtkowskiego torunianie musieliby uciekać przed zalaniem miasta zgodnie z powiedzeniem Wojtkowskiego- że przecież błędy się zdarzają.Zarówno dyr OSIR-u jak i super włocławski prezydrnt kompletnie do niczego się nie nadają.Tym panom mówimy-WON Z TEGO MIASTA. 17:53, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

20 0

ZESPÓŁ REFERENDALNY POWINIEN ZŁOŻYĆ POWIADOMIENIE DO PROKURATURY O PRAWDOPODOBIEŃSTWIE POPEŁNIENIA PRZESTĘPSTWA. SKORO PREZYDENT MÓWI O WYBURZENIU OBIEKTU Z 5 MILIONÓW TO ZNACZY BARDZO WIELE. 18:45, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hodonhodon

19 0

A co z remontem pływalni? Aby nie powtórzyła się historia z halą OSiR, należy już teraz patrzeć na ręce wykonawcy i ludziom odpowiedzialnym za tę inwestycję, bo Polak mądry po szkodzie...
19:58, 14.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JózekJózek

11 0

Remont Hali to skrajny *%#)!& z lat 60-tych nadawała się
tylko do rozbiórki.Nie sądzę aby rozbiórka kosztowała więcej niż 100 000 PLN.Niestety możliwe jest takie działanie tylko we Włocławku tu nigdy nie było GOSPODARZA.Tylko tutaj jest najwięcej MARKETÓW. 08:05, 15.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GustawGustaw

14 0

Ups..doktorek przecholowal,udowodnil że tytuły naukowe mają się nijak do rządzenia i gospodarowania środkami publicznymi.Z jego wypowiedzi wynika że nie zna się i nie ma pojęcia o inwestycjach,kosztach czy nadzorze podległych pracowników.Szastanie kwotami w milionach za przeróżne drobne inwestycje to już przesada np.rozbiórka Hali za 5 milionów ha ha.Po wydaniu decyzji przez Urząd to tylko wybranie Firmy która za odzyskany złom i gruz wykona rozbiórkę, proste.A za te 10 mln pobudować przepiękny nowy obiekt pelnowymiarowy ale to może za kilka lat jak z tego spadnie ta piękna elewacja.A teraz podatnicy szykujcie się na podwyżki podatków żeby nieudacznicy mieli czym rządzić..... 10:51, 15.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iktorsiktors

13 0

Ale jak rządził Pałucki to się pluło bez opamiętanie, gdzie inwestycje były nieporównanie bardziej skomplikowane i kosztowne. Radni latali z łopatkami, każdą krzywo położoną kostę potrafili wypatrzeć. Zawiadamiano ABW, CBA, ABC, PCK i co tam jeszcze się dało. Dlatego teraz żadnych wytłumaczeń nie przyjmuję. Odebrana została niedoróba i tyle. 15:29, 15.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwekwwek

1 0

"Rzekome" usterki?! Chyba prezydent materiału filmowego nie oglądał! Te chwiejące się barierki, syf w pomieszczeniach technicznych i woda pod urządzeniami pod napięciem to RZEKOME usterki?! Czy to nie wstyd, że dziennikarze muszą takie sprawy ujawniać? Ja do tej hali nie pójdę na pewno. Wątpię, żeby z takim podejściem urząd miasta dopilnował, żeby usunięto fuszerki, a nie chcę narażać swojego zdrowia, a może nawet życia. 02:45, 21.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%