Zamknij

Dariusz Wesołowski o swoim starcie w wyborach: Prezydent Włocławka powinien być z Włocławka

18:00, 10.08.2018 Aktualizacja: 11:48, 11.08.2018
Skomentuj - W czasie pięcioletniej kadencji odbudujemy włocławską piłkę nożną - zapewnia D. Wesołowski. fot. nadesłane - W czasie pięcioletniej kadencji odbudujemy włocławską piłkę nożną - zapewnia D. Wesołowski. fot. nadesłane

- Chcę zawrzeć z włocławianami konkretną umowę, a umów trzeba dotrzymywać - zapewnia w rozmowie z DDWloclawek.pl Dariusz Wesołowski. Jak już informowaliśmy, włocławski radny zadeklarował start w wyborach o fotel prezydenta miasta.

Terminu wyborów jeszcze nie znamy, mimo to, coraz głośniej w mieście robi się na temat kandydatów na prezydenta Włocławka. Wśród nich jest także Dariusz Wesołowski. Dlaczego zdecydował się Pan ubiegać o najważniejsze stanowisko w mieście?

Prezydent Włocławka to musi być gospodarz miasta z prawdziwego zdarzenia, a nie osoba wynajęta na godziny… w tej kadencji mamy w tym fotelu osobę z Lubrańca, codziennie po pracy jadącą do siebie. Ja jestem u siebie – gdy jestem we Włocławku, tu się urodziłem, tu mieszkam i prowadzę działalność gospodarczą od kilkudziesięciu lat, działam też trzecią kadencję w samorządzie. Przez ostatnie cztery lata rozwój miasta wyhamował i to mnie boli. Będę kandydował, żeby tę sytuację zmienić!

[ZT]29304[/ZT]

W różnych wywiadach, a także w internecie, padają Pana pierwsze deklaracje. Czy wszystkie są możliwe do realizacji?

Chcę zawrzeć z włocławianami konkretną umowę, a umów trzeba dotrzymywać! Rzeczywiście, publicznie ogłosiłem już, że w pierwszym roku kadencji zapewnię ok. 100 mieszkań dla potrzebujących włocławian bez ponoszenia znacznych kosztów przez miasto. Jeśli nie uda mi się zrealizować tej obietnicy - zrezygnuję z powierzonej mi funkcji prezydenta Włocławka! W tej kadencji nie oddano żadnego mieszkania, a koncepcja Miejskiego Budownictwa Mieszkaniowego się nie sprawdziła. To byłby ogromny kredyt i w efekcie drogie mieszkania, nie ma na to zgody.

Głośno mówi Pan także o potrzebie zmian w Wydziale Komunikacji. Mieszkańcy od lat podnoszą ten problem.

Zgadza się. Proszą mnie włocławianie, jako radnego. Ludzie mają już dość takiej organizacji pracy wydziału, że rejestracja pojazdu jest gehenną. Składałem w tej sprawie interpelacje, proponując konkretne i proste rozwiązania poprawiające ten stan, niestety bez reakcji prezydenta. W mojej ocenie, sytuację zdecydowanie może naprawić przeniesienie Wydziału Komunikacji do budynku spółki Baza przy ul. Bojańczyka.

Co zatem ze spółką Baza?

Nie musi być likwidowana, może przejąć nowe kompetencje, dużo potrzebniejsze niż organizowanie styp czy potańcówek. Miasto nie musi prowadzić hotelu czy restauracji. Za to w tym budynku możemy stworzyć dużą salę obsługi interesantów. Z Urzędem Miasta ten budynek łączy podziemne przejście, nie wszyscy o tym wiedzą. Interesanci będą mieli dostęp do parkingów, kas w budynku ratusza. To będzie zupełnie inna jakość obsługi. Jeśli zaś chodzi o samą spółkę Baza to może ona przejąć niektóre funkcje Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg, zresztą ta instytucja się nie sprawdziła. Należy powrócić do stanu, gdy jest instytucja konkretnie odpowiadająca za stan dróg w mieście.

Dlaczego?

MZUKiD to takie mydło i powidło, robią wszystko: sprzątają, malują, remontują, łatają dziury w drogach, nawet ostatnią drogę obsługują, czyli cmentarz… Służby miejskie powinny mieć konkretne kompetencje, dobrą obsadę i być odpowiednio dofinansowane. Wtedy miasto będzie zadbane, czyste i bezpieczne. Żadne czary-mary tego nie zmienią, ale zmienić może na pewno dobra organizacja. Chciałbym, żeby włocławskimi ulicami zajmował się Miejski Zarząd Dróg.

W pracy samorządowej zawsze bliski był Panu sport. Nie jest tajemnicą, że poza zawodową koszykówką, wsparcia wymagają również inne dyscypliny...

Dziś koszykówka to przede wszystkim Anwil, któremu kibicuję od początku - pamiętam jeszcze czasy Provide, wyjazdy na mecze… Ale poza tym sukcesem mamy również wicemistrzów Polski Młodzików U14 – TKM Włocławek, świetnie radzą sobie nasze siatkarki. Mam jednak niedosyt związany z piłką nożną… i stawiam sprawę jasno: jeśli zostanę prezydentem Włocławka to stworzę warunki, by Włocłavia awansowała do II, a może nawet I ligi. W czasie pięcioletniej kadencji odbudujemy włocławską piłkę nożną.

Kiedy poznamy szczegóły programu wyborczego?

Niebawem, poczekajmy na ogłoszenie kampanii wyborczej. Najpierw zarejestrujemy komitet wyborczy, listy kandydatów na radnych, wreszcie moją kandydaturę. Nie jestem przecież sam, ten komitet tworzyć będzie duża grupa osób, którym na sercu leży dobro miasta. To osoby o różnych światopoglądach, które łączy troska o Włocławek.

Komitet będzie bezpartyjny?

Tak, bezpartyjny, a przede wszystkim włocławski! Prezydent Włocławka powinien być z Włocławka. Wszyscy zarządzający miastem, również radni, powinni nosić Włocławek w sercu. Dziś mieszkańcy pytają mnie, czemu tylu szefów spółek miejskich jest spoza Włocławka, czemu różne prace w mieście wykonują firmy z zewnątrz? Podobnych gorzkich pytań jest mnóstwo. Włocławian boli ten brak dobrze pojętego lokalnego patriotyzmu. Głęboko wierzę, że w czasie wyborów samorządowych zmienimy ten stan zły rzeczy, zakończy się stagnacja, a w jej miejsce nastąpi rozwój i optymizm. Mam dobrą drużynę, z którą mogę wykonać to zadanie!  

(Ł.D.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(92)

lubranieclubraniec

75 8

Prezydent powinien być na miejscu i być odpowiedzialnym za to, co się dzieje we Włocławku. Ta kadencja nieudana.

18:01, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ok.Ok.

105 16

Dla mnie to prezydent Włocławka może być z Marsa, najważniejsze żeby działał na rzecz miasta i mieszkańców, a nie myślał tylko o korycie i o swoich znajomych. ;)

18:02, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotraspiotras

30 51

Za Włocłavię duży plus !!! trzymam za słowo

18:03, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gdziedwóch...gdziedwóch...

35 53

Miasto jest brudne brakuje gospodarza czyli dobrego prezydenta. Wesołowski mnie przekonuje może tam gdzie się bije PIS i PO to właśnie on wygra?

18:04, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

81 20

No na pewno Wesołowski powinien być prezydentem, a zastępcą żona, a drugim zastępcą syn albo córka.
Ty się lepiej schowaj człowieku i nie błaźnij.

18:04, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarianJarMarianJar

23 51

Jezeli Dariusz Wesołowski bedzie tszymał ten poziom kampani to wygra

18:05, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fiutfiut

5 6

no na fujarze

12:31, 11.08.2018

kukunamuniukukunamuniu

32 29

I to są jakieś pomysły na miasto nie gruszki na wierzbie i inne tam baseny odkryte

18:06, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ok.ok.

19 20

Darek był prezesm Włocłavi

18:07, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

18 12

A kogo to obchodzi

20:30, 10.08.2018

dobre...dobre...

28 29

To jest krytyka na poziomie, bez inwektyw. Konkretne rozwiązania, pomysły, wnioski. Powodzenia!!

18:08, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

53 15

Wesołowski Wesołowski ile to już razy dawałeś słowo i dotrzymywałeś . To ja ci powiem dawałeś słowo dużo razy na prawo i lewo A NIGDY NIE DOTRZYMAŁEŚ--ot i cały wesołowski.

18:10, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistarealista

25 28

Dariusz Wesołowski ma szansę powalczyć w tych wyboirach. Mam wrażenie, że nikt za bardzo nie chce ich wygrać. Nie wierzycie ? Chmielewski zostawi Anwil? Nie sądzę. Wojtkowski nie wolałbym wyżeszej pensji na uczelni? No pewnie, jeszcze przeróżnie dorobi i luz, wakacje, nikt się nie czepia, a tu co dzień jazda oi coś. Kukucki? Jak słuchałem jego wywiadu wczoraj w telewzji to też wątpię, czy on chce wygrać czy po prostu brać udział. Zalezy Wesołowskiemu który "nie musi ale chce" i to może być czynnik decydujący.

18:12, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

brytanbrytan

1 1

A ile skończył fakultetów? Dwa, trzy? ,,Szkoła?; cepy i stodoła"? Ale za to pięknie mówi (hihihihihihihi)

13:52, 12.08.2018

do xxxxdo xxxx

32 32

Dariusz Wesołowski napewno bardziej słowa dotrzymuje niż Wojtkowski prezydent zmarnowanej szansy

18:15, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaAsa

29 11

A ja uważam, że prezydent powinien znać dobrze potrzeby miasta i być dobrym gospodarzem. Nie jest ważne jego podchodzenie. Wybierajmy osoby ponadprzecietne, a bedzi nam sie lepiej zylo.

18:18, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;);)

37 4

Prezydentura Marka Wojtkowskiego we Włocławku to taki związek na odległość... małe szanse na wytrwanie.

18:21, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

41 10

Cyt. Prezydent Włocławka to musi być gospodarz miasta z prawdziwego zdarzenia, a nie osoba wynajęta na godziny? w tej kadencji mamy w tym fotelu osobę z Lubrańca, codziennie po pracy jadącą do siebie".

A nie możesz mu ( Markowi ) wynająć u siebie pokoiku za 50,00 zł doba? Byś jeszcze zarobił na tym. Przecież tak jest w systemie kapitalistycznym, aby zarabiać i po drodze dymać innych... Pan nie zarabia, nie dyma? Jestem zszokowany.

18:24, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bezdomny Bezdomny

55 12

Ludzie, obudźcie się, to tylko obietnice przedwyborcze, a po wyborach wszystkich was oleje. Liczy się tylko ciepła posadka, i możliwość zatrudnienia swoich pociotków.

18:27, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kacperekkacperek

23 12

panie Wesołowski, śmielej, nie tylko z Włocławka, ale nazwisko na "ski" i co jeszcze ?
apartheid się kłania i już nim cuchnie.

18:38, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JareczekdwaJareczekdwa

12 14

Na głowę upadłeś? Nie rozumiesz, że kran najlepiej naprawi hydraulik, samochód mechanik itd? Powinien być z Włocławka, ale powinien a nie musi! Nie umiesz czytać? Gdyby był z Włocłąwka lepiej by zadbał o to miasto. Wsztsko.

18:42, 10.08.2018

ajeaje

5 9

Apartheid jest takim samym prawem do osobnego rozwoju jak prawo samostanowienia.

19:56, 10.08.2018

XyzabcXyzabc

51 13

Pan Wesołowski jest radnym z Zawisła i co zrobił dla tego osiedla??? To tyle samo zrobi dla Włocławka. Codziennie mija ludzi te same twarze a kultura wymaga powiedzieć ? dzień dobry?. ?Bufon?

18:47, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eeeeee

16 2

radnym ze Śródmieścia jest

18:50, 10.08.2018

Mieszkaniec WillowejMieszkaniec Willowej

13 14

A mnie się kłania, zawsze zagada - nie mam żadnych zastrzeżeń i pewnie na niego zagłosuję.

20:54, 10.08.2018

niestety niestety

16 5

Mieszkańcy Włocławka są tak *%#)!& i niezwiązani emocjonalnie ze swoim miastem ,że naprawdę każdy może ich wykiwać.

19:19, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MekMek

41 12

Widać i słychać, że nie ma żadnego pomysłu, na Włocławek... same oklepane frazesy... no raczej ten człowiek nie zmieni sytuacji w mieście. Potrzebny nam jest człowiek z dobrymi, przełomowymi pomysłami i dobry gospodarz. A tu takie pitu pitu... oddam 100 mieszkań, a jak nie to zrezygnuje??- chyba opuszczone lokale na 3-go Maja... ehh...

19:24, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Veto!Veto!

29 6

Ale patos, ale banały...
Ja - cyt: "bynajmniej" tak uważam.
"ja chcę zawrzeć umowę i... ble, ble..." Gdy minie 5 lat, a umowy nie dotrzyma, to co wtedy?
Będziemy mu mogli w piętę nadmuchać.

Co wykazał jako radny dotychczas? Jakoś nic do mnie nie dociera o autorskich sukcesach miejskich tego pana.
---------
... i jeszcze coś istotnego: czyżby już został otwarty okres trwania kampanii przedwyborczej? Ja nic o tym nie słyszałem. A jeżeli nie ma jeszcze okresu kampanijnego, to na jakiej podstawie pan Wesołowski prowadzi kampanię???
Nie mam za grosz zaufania do tego osobnika.

19:42, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KołekKołek

11 5

Ten artykuł ma charakter - moim zdaniem - kampanii wyborczej! Czy to jest zgodne z prawem???

19:56, 10.08.2018

nauczycielnauczyciel

5 11

A ja wiem, że dzięki Wesołowskiemu są boiska boczne przy hali OSiR, oraz hala sportowa przy samochodówce. Wiem także że wspomagał finansowo osoby potrzebujące i nigdy się tym nie chwalił.

21:01, 10.08.2018

czytelnikczytelnik

17 37

A moim zdaniem Dariusz Wesołowski jako jedyny na razie składa konkretne propozycje, jak rozwiązanie problemów wydziału komunikacji. Na DD było już kilka artykułów co się tam dzieje. Popieram!

19:49, 10.08.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MekMek

16 7

Mieszkania i wydzial komunikacji- doprawdy odmieni się nasze miasto za czasów Wesołowskiego????????????

19:59, 10.08.2018

Jarek NikitaJarek Nikita

6 6

Czego by nie chciał zrobić, to i tak mu Wojtek z koalicjantem zablokują.

21:05, 10.08.2018

mieszkaniec, mieszkaniec,

4 0

Nich się przedzie na Kaliską i uprzątnie gałęzie po burzy która dawno minęła bo Wojtkowski nie umie tego zrobić a potem kandyduje.Polecam spacer dla zdrowia na Kaliską w/w Biedsadnego

13:40, 11.08.2018

WoźnicaWoźnica

25 6

"Rzeczywiście, publicznie ogłosiłem już, że w pierwszym roku kadencji zapewnię ok. 100 mieszkań dla potrzebujących włocławian bez ponoszenia znacznych kosztów przez miasto. Jeśli nie uda mi się zrealizować tej obietnicy - zrezygnuję z powierzonej mi funkcji prezydenta Włocławka!"
---------
Panie Wesołowski; a kto zapłaci po roku (gdy sie panu nie uda) za ponowne wybory? Pan? Z własnej kieszeni, czy z kasy Miasta?
Wiśta wio, jak to łatwo powiedzieć...

19:59, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

991991

21 9

Wesołowski niech zacznie normalnie mówić a zatrudnię na zegarynkę :)

20:11, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ProstakProstak

15 6

Są tacy, co pięknie mówią, a doprowadzili do takiego stanu, że można to miasto zaorać.

21:13, 10.08.2018

NulNul

41 9

ten pan wstydu nie ma komu on imponuje ze swoją przeszłością, typowy Dyzma tylko prostacy go popierają

20:32, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Igor A.Igor A.

8 14

Może i jestem prostakiem, bo jedynie prowadzę zajęcia ze studentami - ale zaryzykuję i oddam głos na tego przedsiębiorcę. Tego typu komentarze przekonują, że jest to kandydat, którego się boją, a jak się boją to pliją jadem nienawiści.

21:12, 10.08.2018

były studentbyły student

8 11

@ Igor A.21:12, 10.08.2018

Nie chciałbym być twoim studentem. Wiem, że jednego byś mnie nie nauczył, bo już to umiem.
Alternatywnego myślenia analitycznego.

21:36, 10.08.2018

??????

15 19

Wybory wygrywa się głosami tych prostaków tak jak PiS zrobił. Wesołowski też wygra.

20:46, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

!!!!!!

7 0

W wyborach liczy się przede wszystkim wygrana nieprawdaż.

20:54, 10.08.2018

,,,,

3 0

Jak widać największym prostakiem jesteś ty, ze tak oceniasz ludzi

14:41, 11.08.2018

??????

9 14

Wybory wygrywa się głosami tych prostaków tak jak PiS zrobił. Wesołowski też wygra.

20:53, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tojotojo

5 4

baranie nawet nick masz taki nijaki !!!

06:45, 11.08.2018

do tojodo tojo

3 0

Twój Komentarz całkiem fajny, bo PROSTACKI - witaj w klubie - Już teraz wiem na pewno, że Wesołowski wygra. Pozdrawiam - Prostak.

11:59, 11.08.2018

KujawiakKujawiak

16 23

W akcie desperacji zagłosuje chyba na murzynka.

21:06, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElkaElka

16 32

A ja poznałam zupełnie przypadkiem tego człowieka jak robiłam zakupy w Tesco. To całkiem miły człowiek. Wiedziałam, że to radny, lecz nie wiedziałam, że będzie kandydował w wyborach na prezydenta. Ale skoro tak, to powiem, że fajnie, bo będzie na kogo głosować.

21:29, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qq

7 2

Sorki Elka , ale dałaś czadu z tą bajeczką ubawiłam się do łez

13:50, 11.08.2018

KolegaKolega

15 33

Wesołowski jest konkretnym facetem, to będzie dobry prezydent nie miglanc jakiś

21:35, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zmotoryzowanyzmotoryzowany

24 8

Nareszcie ktoś zajmie się ta pi....ną komunikacją. Stałem tam jak osioł 2 godziny. Syf i brak klimy powalały. Na wozy z końmi lepiej się przerzucić, żeby nie musieć tam chodzić. Czekam na wybory.

21:37, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

same plusysame plusy

18 27

Akurat kandydatura Wesołowskiego mi odpowiada. Mieliśmy już różnych prezydentów. Mamy teraz kandydatów, z których każdy na publicznej posadce siedzi. Dariusz Wesołowski jako przedsiębiorca sam sobie radzi,nie potrzebował jakoś stołków partyjnych!
Inaczej się tego miasta nie zmieni na lepsze, przyjdzie kolejny aparatczyk partyjny i "bedzie dalej tak jak jest".
Nawet fircyk z ciepłowni tylko na partyjnych stołkach się pręży. Ciekawe jakby sobie dał radę w normalnym biznesie ??? a jaki on teraz bezpartyjny, jaki zatroskany, ludzie widzą ten fałsz !!!
Licze na zmiany.

21:43, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianka od zawswłocławianka od zaws

20 19

W poprzednich wyborach postawiłam na młodość i piękny biały uśmiech. W tych wyborach postawię na dojrzałość i doświadczenie.

21:44, 10.08.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

hejaheja

12 1

Wesołek też ma fajny uśmiech! Marek jest niski na dokłądkę

21:46, 10.08.2018

włocławianka od zawswłocławianka od zaws

13 4

do heja - na niskich i pięknie mówiących oraz ich doradców więcej nie zagłosuję. Wolę siwiejącego od łysego.

21:58, 10.08.2018

MlodoscMlodosc

1 0

Gdzie ty widzisz młodość w naszej radzie miasta??? Po 16 lat siedzą najmłodszy jest po 30...twoje wczesniejsze głosowanie poszło na marne niestety zobaczmy wiek komuchow radnych

10:11, 13.08.2018

bezpośrednibezpośredni

42 3

A ja zagłosuję na każdego, kto przegoni te CWL, CLI itp. z ciepłych posadek. Każdy kto choć w jednym calu przyczynił się do zatrudniania tych nieudaczników kosztem włocławian powinien zwijać manatki i szukać pracy poza tym miastem.

21:50, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławiakWłocławiak

31 23

Dajcie już odejść Wojtkowskiemu, Kuzniewiczowi i tej bandzie PO. Niech się zajmą lansem. Może w modelingu?
Tu trzeba Włocławianina, Wesołowski nazwał to po imieniu co ludzie myślą. Brawoooo!!!!

21:57, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KajahKajah

19 0

Żeby przyjęli do modelingu, to trzeba być przystojnym, mieć dobry gust, ciekawy styl i fajną twarz - a tu co by nie powiedzieć z każdej strony lipa.

22:03, 10.08.2018

GOŚĆGOŚĆ

30 8

Pan Dariusz Wesołowski (startujący kandydat) ma jeszcze ładniejszy uśmiech (bieluchne ząbki) od ustępującego prezydenta Wojtkowskiego. Prezydent Wojtkowski też się lubi uśmiechać, i jak KUCYK KOŃ NA BIEGUNACH GALOPUJE. Uważam, że Pan Wesołowski mógłby zostać kierownikiem miejskiego szaletu na Placu Wolności a jego zastępcami Pan Wojtkowski i Pani Moraczewska a sekretarzem kibic włocłavii niejaki Zenek Martyniuk . Zapach troszkę nie miły, ale kasa nawet nawet... Tutaj żadnych obietnic ludziom nie trzeba wciskać, ponieważ albo się sami wypróżnią, albo wyjdą zawiedzeni na własne życzenie. Grunt to papier toaletowy z napisem SLD, PO, PiS, KOD,i inne...

22:16, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jwsjws

18 5

Czy któryś z kandydatów ma jakiś konkretny program ? Jakiś plan działania na rzecz obywateli i miasta ? Kwestia skąd pochodzą jest drugorzędna, byle tylko go mieli i potrafili wcielić w życie.

22:20, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

żenujący kandydatżenujący kandydat

33 9

3 kadencje, 3 zmarnowane dla Włocławka kadencje panie bezradny. Skoczek z kwiatka na kwiatek. Obecnie romanse z PiSem. Absolutne zero wiarygodności.

22:25, 10.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lena M.Lena M.

5 1

A jeszcze bardziej żenującym jest ten kandydat z SLD - no ten to dopiero ma pomysły - Wojtkowski przy nim to geniusz. Też 3 kadencje bezradny - nic mądrego - sam bełkot yyyyy.

10:55, 11.08.2018

fircyk z ciepłafircyk z ciepła

26 1

Ja chcę jestem piękny i ciepły. kompletnie bezpartyjny

22:46, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

11 20

Kandydatura Dariusza Wesołowskiego to konkret. psy szczekają, karawana jedzie dalej. zmieniamy miasto, powiat do powiatu

22:48, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jwsjws

9 11

Szanowni Kandydaci ! Wzywam Was do ogłoszenia w terminie do 31 sierpnia 2018 r. na stronach dziendobrywloclawek.pl swoich programów wyborczych ! Proponuję następujące obszary :
- bezpieczeństwo mieszkańców,
- walka z bezrobociem,
- tanie budownictwo mieszkaniowe,
- wsparcie dla opiekujących się osobami niepełnosprawnymi i seniorami.

22:49, 10.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

korelkorel

4 10

a moze wydzial komunikacji zrobic na smolnej palacyk stoi pusty duze poworko na ulicy nie placi sie za parkowanie to by bylo dobrze a nie likwidowac baze niech jest lokal i ten hotel

23:00, 10.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jasnejasne

8 3

A może w brzeskiej strefie ekonomicznej? tam jest dużo miejsca?
Kolejny pomysł jak zus na płockiej!!! kto to wymyślił? a budynek na placu wolnosci stoi

07:19, 11.08.2018

!!!!!!

4 2

tu nie ma slowa o likwidacji bazy, tylko restauracji zeby sala była na ważniejsze potrzeby

07:39, 11.08.2018

12341234

20 13

Panie Darku.Twierdzenie że prezydent powinien być z Włocławka,to pachnie szowinizmem.Bo idąc tą retoryką,to prezydent powinien;
1.Być młody/a pan to już zalicza się do starców/
2.Mieć wykształcenie wyższe/pan takiego nie ma/
3.Mieć przeszłość czystą/pan takiej nie ma/
4.Powinien umieć się wysławiać po polsku/u pana jest to na bakier/
itp.
A co pan powie na taki fakt ,że wszyscy kandydaci pochodzący z Włocławka to *%#)!& że mam wybierać *%#)!& ?

06:27, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WłocekWłocek

11 1

Nie tylko ty tak uważasz. Ja też!!

09:21, 11.08.2018

agata40agata40

2 1

1. Młody to kwestia wzgledna, ale żeby starzec, to przegięcie
2. Ma wyższe, wiec nie rozpowszechniaj nieprawdziwych informacji
3.A co jest "brudnego" w tej przeszłości? Z tego co sie orientuje to nie był nigdy karany
4. Jakoś nie widzę błędów językowych w niego, może za bardzo emocjanalnie sie wypowiada, ale to raczej plus.
Nie musisz wybierac, jak nie masz kogo,albo sam wystartuj jak tak dobrze wszystko wiesz

02:52, 13.08.2018

tojotojo

14 7

stwórzmy ramy !
uczciwość , po pierwsze żeby nie był oszustem ...
kto dalej ?

06:53, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

56785678

18 0

Mamy już prezydenta z Lubrańca i widać efekty. Pańskie oko konia tuczy w przysłowiu. A we Włocławku nie ma gospodarza, tak się miasta nie dopilnuje na odległość. 2 zastępców z powiatu na dokładkę. Szefowie spółek w dużej części z powiatu.

07:07, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

powiatowypowiatowy

2 0

Większość zaradnych,pracowitych i inteligentnych ludzi ucieka z miasta,buduje się i mieszka pod Włocławkiem. Więc nie ubliżajcie powiatowym i CWLom. A wasi dziadkowie skąd pochodzą blokersi? Jeśli chodzi o obecnego prezydenta to oczywiście porażka!

16:00, 12.08.2018

PodsumowaniePodsumowanie

16 1

Ta kadencja zmarnowana. Wniosek - usunąć tych, którzy zarządzali miastem.

07:11, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

`podsumowanie`podsumowanie

13 2

no jak zmarnowana to nie wykluczać tylko Wojtkowskiego. A Chmielewski nie rządził? Dwa lata koalicji. Następne lata z SLD dopiero teraz Kukucki krytykuje Wojtkowskiego a wcześniej go chwalił. Krytykuje sytuacje w mieście prezes Mpc a też mu dotychczas pasowało , no pamiętacie jak zachwalał? Wyjdzie na to, że trzeba wybrać między ginekologiem a przedsiębiorcą, jesli ktoś naprawdę myśli o zmianie. Inaczej zostanie to samo.

07:18, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rychurychu

6 11

tylko emanuel na prezydenta juz nie bedzie wloclawek czerwony w polsce tylko czarny i bedzie okey ludzie zrozumcie to juz gorzej we wloclawku byc nie moze a wesolek to co radny i nie moze wplynac na wojtkosia zeby latem pozalepial wszystkie dziury asfaltem i ronda bo nie da sie jezdzic samochodami czeka na jesien i zime jak bedzia zimno i mokro i asfalt po roku odpadnie

08:45, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

9 5

miejsce zamieszkania podstawową kompetencją prezydenta? Sorki, ale jak będzie mądry to niech będzie nawet z Kamczatki. *%#)!& zameldowanych w mieście mamy aż za dużo...

09:06, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

1 11

Przyszły prezydent będzie walczył o I ligę dla piłkarzy a ja zwykły obywatel wysyłam takie oto "listy miłosne" do premiera i ministra rozwoju.Teraz zastanawiam się co jest ważniejsze dla Włocławka.Następna zapora,drogi,odbudowa Ursusa,inwestycje w rozwój czy I liga w piłce nożnej?
"Kochany rządzie i premierze.Na ratowanie rafinerii w Możejkach (nieudany zakup polityczny) wypompowaliście z Anwilu Włocławek (grupa Orlen) ponad 2 miliardy złotych.Były to kapitał zakładowy wypracowany przez naród na przyszłe inwestycje.Aby zdobyć głosy lokalnej społeczności OBIECALIŚCIE oddać tą kwotę w tym roku i zainwestować w rozbudowę zakładu Anwil.Prace miały ruszyć na wiosnę tego roku.Nie ruszyły i pewnie już nie ruszą.NA INWESTYCJE PRZECIW POLSCE TO RAZEM Z PO JESTEŚCIE PIERWSI ALE ZAINWESTOWAĆ W PRZYSZŁOŚĆ POLSKI TO JUŻ NIE MA KOMU W TYCH ANTYPOLSKICH RZĄDACH!"

09:09, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rychu ryśku rychu ryśku

15 2

Doktor ginekolog przynajmniej mieszka we Włocławku i to wiele lat. Doktor historyk nie mieszka we włocławku.
a co do remontów to rzeczywiscie w zeszłym roku ulice traugutta to robiono w śnieżyce dzień przed Sylwestrem. no ale to nie jest ulica w Lubrańcu,więc jaki problem??? Co do Wesołowskiego to na pewno by takiej fuszery nie było, ale tez bądzmy uczciwi, trudno jest rządzić gorzej niż to jest w tej kadencji :D

09:09, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobre!dobre!

14 1

Właśnie! zazwyczaj sie mówi, że ktoś stawia wysoko poprzeczke. ale Marek Wojtkowski swoją kadencją poprzeczkę ... położył na glebie hahaha
w zasadzie każdy będzie lepszy może nawet dziadek Władek wrócić i bedzie lepiej

09:22, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WlodzioWlodzio

11 5

Kandydat z pogranicza błędu statystycznego bando klakierów... zobaczymy jak dojdzie do kampanii prawdziwej ... przeszłość wylezie. A pamiętasz jak popierałeś Paluckiego ?..

09:31, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZapleczeZaplecze

3 9

Janek Martusia Ziutek opanujecie się bo paluszki sobie polamiecie do klikania

09:36, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zeby życie miało smazeby życie miało sma

10 1

Jacek wyluzuj... :D

10:23, 11.08.2018

wielki brat wielki brat

8 0

Jasnowidztwo, szklana kula, kot - RODO nie działa - Zaplecze wie wszystko.

11:45, 11.08.2018

xxlxxl

7 4

włocławiak z za Buga się znalazł a ten jego sponsor to skąd przybył

09:52, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lokalny patriotaLokalny patriota

9 6

No to tak,skoro przedsiebiorca to ma kase,goracy regionalny patriota,odda serce dla Wloclawka.Jesli zrzekniesz sie pan wynagrodzenia ne cel dobroczynny, np schronisko dla zwierzat czy dla osob potrzebujacych to masz pan moj glos!!!Z wywiadu wynika ,ze nie bedzie z tym problemu chyba co?

10:08, 11.08.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

hm...hm...

7 2

Nie można chyba zrzec się wynagrodzenia, to raczej ustawowe regulacje. Można je pobrać i przekazać na co się chce, bo tego już nic nie reguluje. Ten kierunek bardziej właściwy.

10:27, 11.08.2018

ty madralaty madrala

5 3

nie ma prawa czy ustawy ,ktora zmusza cie do wziecia pieniedzy,praca spoleczna i juz.

11:16, 11.08.2018

RomanRoman

6 5

Dariusz niejednokrotnie pomagał finansowo osobom potrzebującym - tylko po prostu o tym nie mówi. Sorry Darek - musiałem to napisać, bo krew mnie zalewa jak nie wiedzą a piszą.

11:34, 11.08.2018

Obserwator WObserwator W

11 8

Kandydat godny rozważenia, zagłosuję na niego, jeżeli rozliczy swoich byłych kolesi..

10:10, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak!Tak!

7 3

Powinien rozliczyć. Niektórzy po dziś dzień grzeją posadki w spółkach. Audyt panie Darku potrzebny!!!

10:25, 11.08.2018

włocłwianin włocłwianin

14 0

Panie radny, konieczne zmiany w spółkach bo miasto tonie w śmieciach a zima w dymie z kominow na śródmnieściu !! prosze się tym zająć bop ludzie palą byle czym a my się trujemy !! a prezes spólki zadowolony

10:30, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

podatnikpodatnik

8 0

To prawda - takiego syfu jeszcze nie było w tym mieście. Z pojemników wylatują śmieci, na ulicach śmieci, pety, ulice nie czyszczone. Opłaty za ogrzewanie podwyższone, autobusy śmierdzące, brudne - podłogi i siedzenia to aż się świecą z brudu. Skończyć z tymi nieudacznymi prezesami.

11:15, 11.08.2018

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PrawnikPrawnik

6 7

Zgłoś to na Policję.

10:56, 11.08.2018

radarada

5 5

Panie Wesołowski - zgłoś Pan ten komentarz na Okrężną.

11:47, 11.08.2018

>>>>>>>>>>

4 2

@ rada11:47, 11.08.2018

A od czego jest moderator komentarzy tego portalu? To przecież nie facebook, gdzie każdy sam może w kilka sekund zlikwidować swój zbyt pochopnie i w gorączce wpisany komentarz. I IP komputera nie jest przecież dowodem tego, kto trzymał palce na klawiaturze kompa, a kto był autorem samego tekstu, jako takiego. SN - już dawno określił, że, cytuję opinię SN: "nikt nie może być sądzony - bo to właśnie sugerujesz - za czyn, którego nie można udowodnić bez najmniejszych nawet wątpliwości"!
---------------
I dlatego tego rodzaju wpisy zdecydowanie powinien usuwać moderator! Przecież DD ma swoją kancelarię prawniczą.

13:04, 11.08.2018

K.M.K.M.

8 15

Fajny facet - nie chłoptaś, ma włosy, ma kasę, przedsiębiorca nie najemnik partyjny, żyje za swoje a nie za pieniądze podatnika, mówi co mu się podoba a nie to, co nakazuje mu partia - znam go ze samochodówki - Darek tak trzymaj!

11:10, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LopuLopu

3 8

Zagłosowałbym na kogoś zaangażowanego np.kogos z grupy Włocławek jaki pamiętano,widziałabym na prezydenta kogos z poniższych R.Fetera,Ł.Daniewskiego,M.Wiankowską,Ziółka itp .To są zaangażowane osoby dla mojego miasta.

11:18, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolokolo

16 7

Wesołek to taki farbowany lisek jak Kuźniewicz,pamiętam jak startował z list PiSu, jak to potrafią się cwaniaczki wkomponować w daną sytuację, żeby do korytka się dostać

11:53, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ubawionyubawiony

5 4

Wesołowski startował z PiS- u - ha,ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, - litości, bo boki mnie rozbolały do śmiechu. Polecam dobrego lekarza - bo źle z pamięcią.

12:01, 11.08.2018

do ubawionydo ubawiony

6 1

uhaahahaah ubawiłem się z twojej głupoty, takich *%#)!& potrzeba troszeczkę więcej i daruś wygra

12:20, 11.08.2018

wiesław wojnarwiesław wojnar

14 7

Zdesperowany radny Wesołowski walczy o głosy śródmiejskiej patoli obietnicami stworzenia warunków dzięki którym Włocłavia awansuje do II ligii xD Naprawdę chce żeby ten klubik ośmieszał się i nasze miasto jeszcze bardziej?

12:02, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kibic sportowykibic sportowy

6 4

Panie Wiesławie, a Pan dlaczego taki zdesperowany ??? Chyba nie lubi Pan ludzi? Dlaczego tak źle Pan mówi o WŁOCŁAWSKIM klubie sportowym? Pan mówi, że "klubik będzie ośmieszał nasze miasto jeszcze bardziej" - A Pan tego nie robi???

12:17, 11.08.2018

JAFOJAFO

4 3

Panie Wiesławie W. - nie jestem ze Śródmieścia, niecierpię tzw. kiboli a chciałbym aby we Włocławku była piłka na wysokim poziomie. Śledząc Pańskie posty nie widzę nic konstruktywnego, zawsze krytyka bądź "lizodupstwo". Niech Pan spróbuje przestać widzieć wszystko w czarnych kolorach.

15:37, 11.08.2018

Jarek do kołoJarek do koło

8 3

No takiej bzdury to jeszcze nie słyszałem - od 30 lat znam Wesołka, współpracujemy, rozmawiamy o polityce, ale o takiej rewelacji nie miałem pojęcia. Ludzie ogarnijcie się i opamiętajcie!!!! Przestańcie sobie ubliżać i przestańcie wypisywać te kłamstwa.

12:08, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławekWłocławek

10 3

nam nie potrzeba celebrytów podobnych do obecnego prezydenta

12:42, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wątpię!Wątpię!

14 3

"Dariusz Wesołowski: Prezydent Włocławka powinien być z Włocławka"
---------
Panie Wesołowski: prezydent Miasta (nie tylko naszego Miasta) powinien - przede wszystkim - być:

1. Wykształcony i mieć stosowną wiedzę, aby móc skutecznie i racjonalnie kontrolować decyzje podległych urzędników.
2. Elokwentny i zrozumiały w mowie i piśmie, aby społeczeństwo mogło go bez zniechęcenia słuchać i zrozumieć!
3. Sługą Miasta i pracownikiem zatrudnionym przez Społeczeństwo w wyniku wyborów. Bez ograniczenia godzin swej pracy. Jak byłoby trzeba - to i nawet nocą być w Ratuszu!
4. Osobą, umiejącą często chodzić pieszo ulicami Miasta i patrzeć rozumiejącymi oczyma oraz słuchać czułym uchem o sprawach i jego problemach.
5. Dbać o sensowny, inwestycyjny rozwój aglomeracji miejskiej miasta.
6. I powinien... zawsze pytać mądrzejszych od siebie, gdy czegoś nie wie! Takie pytania nikomu ujmy nie przynoszą!!!
------------
I nie ważne czy prezydent jest z Włocławka, ale absolutnie WAŻNYM JEST TO, ŻEBY MIAŁ ŚWIADOMOŚĆ WAŻNOŚCI OBOWIĄZKÓW wobec Mieszkańców JAKIE WYPEŁNIAĆ SIĘ PODJĄŁ!
...a ja po treści pana wypowiedzi mam uzasadnione wątpliwości czy odpowiada pan tym - określonym przeze mnie osobiście - warunkom. Wątpliwości, do których (w świetle wszelkich przepisów) mam prawo!
.

12:49, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zasady zasady

6 3

całkowicie się z tym zgadzam nam potrzeba mądrej osoby, kochającej miasto i ludzi, wsłuchujących się w głos narodu, pozbawiony tendencji do pomnażania majątku, obsady stanowisk swoimi, robienia włocławian w konia. nie masz tych cech a i kiepskie wykształcenie, sposób wypowiadania swoich myśli budzi ogromne zastrzeżenia.

13:20, 11.08.2018

PoziomPoziom

5 3

Wlasnie,wyksztalcenie miedzy innymi,a Wesolek jak sie wypowiada to jak sluchac goscia po ledwo zdanej zawodowce.Poziom wypowiedzi zalosny.

13:55, 11.08.2018

zielonkawy posmakzielonkawy posmak

7 4

,,Prezydent Włocławka to musi być gospodarz miasta z prawdziwego zdarzenia" , ano właśnie ,,z prawdziwego zdarzenia" ,ale ty nim nie jesteś; ,,picu, picu". To, że masz w sobie zmysł organizacyjny, to trzeba w sobie mieć, a ty tego nie udowodniłeś, że to w sobie masz, , byle do przodu i twoja przyjaźń z Teodorem Andrzejem Pałuckim, ;;odbarwionym lisem", nawet ze swojej partii uciekł dla kariery, cwaniakiem na 102. Ma niebotyczna emeryturkę, to niech sobie siedzi gdzie chce i robi gdzie chce. Wiceprezydent mu pachnie, pod egidą Wesołka? To już było i nie wróci nigdy więcej.to by się działo, tamtemu panu już ludzi podziękowali, a ty po prostu sienie nadajesz, znowu wiele lat straconych. A własna działalność, też ci jakoś nie wychodziła, i już ci nie pachnie? Cudze lepsze? Po prostu się nie nadajesz, ot co na to stanowisko.

13:15, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolonistaPolonista

4 3

Boże - po jakiemu ten komentarz??? Co to za bełkot?

13:27, 11.08.2018

ubawiony do kołoubawiony do koło

5 2

do koło - Na stronie Państwowej Komisji Wyborczej są wszystkie listy wyborcze i nazwiska osób, które startowały w poszczególnych latach w wyborach do rady, sejmu, senatu,sejmiku. Jak wskażesz w którym roku z listy partii PiS Wesołowski starował gdziekolwiek to publicznie cię przeproszę.

13:22, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

StefStef

1 3

A ty widać za klakierka wesołka robisz odpisujesz na wszystkie bzdety nie skupciaj się

13:54, 11.08.2018

wykształciuch wykształciuch

9 3

Jakie ten pan ma wykształcenie

13:59, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WykształciuchWykształciuch

6 4

Odpowiednie... :-D> hahaha

14:54, 11.08.2018

xxlxxl

7 3

7 klas +

16:39, 11.08.2018

PrzebudzonyPrzebudzony

16 6

To jest jakiś żart pan Wesolowski to stary przemytnik papierosów z lat 90 tych .Dorobil sie na papierosach oszukiwal skarb panstwa a teraz wybielony kandyduje na prezydenta ja chyba snie wszystko na tym swiecie jest do góry nogami wywrócone......

14:30, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZZ

12 4

No własnie patologii to imponuje i będzie głosować

14:45, 11.08.2018

do Przebudzonydo Przebudzony

5 6

Normalnie śpiący Sherloks Holmes z Ciebie.

21:13, 11.08.2018

BoboBobo

8 6

Kandydat z nieciekawą przeszłością kiedyś nawet śliczny ale ciągle dyslektyczny.

15:40, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Bobodo Bobo

5 5

Jak nieciekawa, to po co się nią interesujesz? Mnie jak coś nie interesuje to nie zwracam na to uwagi.

21:06, 11.08.2018

WowWow

4 8

Po wpisach nasuwa mi się jedno. Jacy wyborcy taki Trump????????????

15:46, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

trumptrump

7 1

to wróżysz sukces Wesołowskiego - Trumpa?

19:48, 11.08.2018

KujawiakKujawiak

8 4

Na razie widzę samych kandydatów na miastowego ciecia.Ciecia ,który ma dobrego kumpla z firmy "złota rączka" i wszystko w mieście naprawią tanio,szybko oraz solidnie.Prezydenta ,który da rozwój i nowe perspektywy dla miasta,nie widzę.

16:32, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZBYSZEKZBYSZEK

10 5

Pobuduje wam nowy basen ,1000 mieszkań , stworzę 10 000 tysięcy miejsc pracy i tak każdy nas mani obietnicami a gdy przyjdzie do realizacji to widzicie -zwiędnięta zieleń na Placu Wolności ,SYF na 3-go Maja i Piekarskiej ,BRUD NA BULWARACH . WŁOCŁAWEK wygląda coraz gorzej.Czy wreszcie znajdzie się choć jeden kandydat który obieca -dopilnuje -zrealizuje .

16:54, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ZBYSZKAdo ZBYSZKA

6 4

Trudno wyrokowac kiedy nie ma pełnego programu wyborczego ale obietnice Dariusza Wesołowskiego wydają się realne i konkretne. Jako przedsiębiorca musi stąpać twardo po ziemii i dlatego może być jedynym który spojrzy lepiej na zarządzanie miastem. Inni kandydaci żywią się z publicznego pieca a to nie to samo !

19:45, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxxlXxxl

3 7

Przedsiębiorca jak z koziej d.... trąbka.

20:36, 11.08.2018

Mariusz ChojnackiMariusz Chojnacki

6 2

do Xxx - jak się nie ma argumentów to dostaje się białej gorączki i w przypływie szału wypisuje takie złośliwości. Szkoda, że brak odwagi wpisać swoje prawdziwe imię i nazwiska. Odwagą to Ty nie grzeszysz człowieku.

21:03, 11.08.2018

WłocłaviaWłocłavia

7 5

Włocłavia-Gniewkowo 6:1

19:59, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AhaAha

6 1

Kogo to interesuje? Włocławek ma większe problemy niż pompowanie kasy w ten klubik. Później tylko bloki pomalowane...

09:38, 12.08.2018

Tomasz nTomasz n

9 9

pan Dariusz Wesolowski przynajmniej wie jak Funkcjonuje Business z tego co wiem nigdy nie byl Urzednikiem ani ne pracowal w panstwowych Spolkach, jednym slowem nie byl panstwowym DARMOZJADEM !!!!! Ci pozostali kandydaci to tylko panstwowe POSADKI i pytam.... jaka jest ich wiedza w Prywatnych Firmach ? mysle ze ZADNA !!! i dlatego popieram ow Kandydata p. WESOLOWSKIEGI i bede namawiam innych by na niego GLOSOWAC ....

20:46, 11.08.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HanaHana

4 4

Mam podobne zdanie i też będę na niego głosować.

20:57, 11.08.2018

co za rozum...co za rozum...

0 3

Miasto - to nie prywatny folwark!
We własnym biznesie może sobie Wesołowski rządzić jak chce, ale nie w Ratuszu!

11:27, 12.08.2018

niestetyniestety

13 7

Kandydatura Dariusza Wesołowskiego zabolała kilka osób ze świata polityki włocławskiej. Szczególnie chyba jednego prezesa. I bardzo dobrze, trzeba odświeżyć to towarzystwo. Nikt inny z ogłoszonych kandydatów nie będzie miał odwagi tego zrobić.

21:12, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

josifjosif

5 8

Drodzy Krajanie,
Wam nie jest potrzebny Prezydent miasta.
Wam jest potrzebny miejski Iluzjonista ...

21:17, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JózefJózef

14 4

Miasto potrzebuje jak najszybciej zapomnieć o 4 straconych latach. W czasie najbliższej kadencji potrzeba podwójnie się starać żeby się rozwijać i jeszcze nadrobić bajlando jakie jest teraz. Wesołowski jezeli podejdzie do tego jak przedsiębiorca to może nadrobić stracony czas. Jezeli wybierzemy kandydata partyjnego to będziemy mieli spory o pomniki, konstytucje sądy na pierwszy plan. A tu trzeba o mieszkanców dbać, o dobrze zrealizowane inwestycje. Kto to widział żeby odebrać starą halę OSIR a tu odbadają płyty ze ściany??? dobrze że nie komuś na głowę!!!

22:44, 11.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JozefinaJozefina

1 1

Ludzie!!! Jaki to przedsiębiorca. Drobny karczmarz jeszcze nie za dobry. Patrzcie na jego oświadczenie majątkowe na stronie um toć to kpina jakaś. Zarządzać to może ale kioskiem chyba a nie miastem!

22:52, 12.08.2018

do Józefado Józefa

15 0

a remont basenu? najpierw go zamkneli a potem dopiero zaczeli myślec o papierach !!! teraz w terminie sie nie zmieścili.
a spytaj ludzi z Zawiśla co myślą o remoncie ulicy Grodzkiej?
A co wydarzyło się na Brzezionowej na Michelinie?
Ile trwa remont Zachodniej?
Jak miasto zaśmiecone?
Trawa do kolan w parku!

23:38, 11.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IKEAIKEA

3 6

Zagłosuję na każdego kto ściągnie IKEA do Włocławka, a jest to możliwe, jeśli zbudowane zostanie centrum handlowo-usługowe-rozrywkowe, potężne, na miarę miasta, a nie wsi!

Dziękuje!

03:03, 12.08.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

3 1

a co interesują cię hot-dogi po 1 zł-.
przecież już przesądzone że będzie Agata.

06:43, 12.08.2018

KujawiakKujawiak

7 6

Dziękując wszystkim politykom od lewa do prawa ,za zdegradowanie Włocławka,głosuję na Emanuela.Emanuel,masz mój głos.P.S.

06:32, 12.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

6 2

KAZDY !!!!!! tylko nie OBECNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12:07, 12.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chojak chojak

2 2

eeeeeeeeeeeeeeeee; bez szkoły i daru przekonywania, bez osobistych walorów i doświadczenia w zarządzaniu, umiejętności podpatrywania wzorców. Tak to się nie da: liczy na Pałuckiego i chce go zrobić swoim zastępcą, ale po co, tamten już był i się u nas ,,sprawdził" na 102, absolwent Szkoły przy KCPZPR.

13:59, 12.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tolatola

5 2

Właśnie takiego prezydenta jak pan Wesołowski nam potrzeba....cha cha cha

18:47, 12.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uważaj prawdy uważaj prawdy

4 1

to jest ten co mia sklep na Maja opowie o nim jak tylko wystartuje

19:42, 12.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dołęga-MostowiczDołęga-Mostowicz

7 1

To się nam trafił Dyzma na miarę Włocławka.

22:46, 12.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewrewewrew

4 1

czy to prawda, że doszło do porozumienia PO, Nowoczesna i SLD w sprawie wystawienia wspólnego kandydata i będzie to kandydat zamieszkały we Włocławku bliski tym partiom, a nie Wojtkowski. W tej sytuacji ma nie wystawia się jeden redaktor, a start Wesołowskiego należy traktować jako próbę odebrania głosów opozycji na rzecz PiS? Czy ktoś to zdementuje?

07:54, 13.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cwcw

2 1

No to już wiadomo że facet nic nie zrobi z wydziałem komunikacji. Tam problem tkwi nie w braku pomieszczeń tylko w organizacji pracy. Wszyscy wiedzą, że nasz wydział komunikacji robi wszystko żeby zarejestrować pojazd było jak najtrudniej. Żeby coś dla miasta zrobić nie trzeba być prezydentem. Wystarczy być radnym ale jakoś efektów nie widać.

08:00, 13.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do cwdo cw

1 0

Przeciez sam mowi ze skladal interpelacje bez skutku bo prezydent ich nie wzial pod uwage

10:21, 13.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LiveLive

1 0

Kolejny pajac brak słów!!!!

08:34, 14.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%