Zamknij

Awantura o Celulozową. Mieszkanka oburzona: "Kto robi takie coś na nowym osiedlu?!"

 06:00, 12.04.2019 Aktualizacja: 14:39, 12.04.2019
Skomentuj Projekt Celulozowa budzi w mieszkańcach wiele emocji. Fot. Natalia Seklecka Projekt Celulozowa budzi w mieszkańcach wiele emocji. Fot. Natalia Seklecka

Jak młodzi ludzie mają wracać do Włocławka? Ja tu wróciłam i szczerze mówiąc żałuję – mówiła młoda mieszkanka ul. Celulozowej prezydentowi Markowi Wojtkowskiemu i jego zastępcom. Temat budowy przy tej samej ulicy miejskich bloków z mieszkaniami na wynajem budzi wiele kontrowersji i obaw.

W tym tygodniu miejscy radni zapewnili projektowi Celulozowa finansowanie, przekazując spółce Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe 30 mln zł. Dzięki temu możliwe będzie rozpoczęcie prac projektowych. Pierwsze cztery bloki z miejskimi mieszkaniami na wynajem mają powstać do 2022 roku. W planach są jeszcze dwa budynki, przedszkole, zieleń oraz miejsca parkingowe.

[ZT]33425[/ZT]

Pomysł ratusza, by na działce przy ul. Celulozowej wybudować osiedle z mieszkaniami na wynajem budzi niechęć części mieszkańców tej okolicy. Swoje obawy kilka osób wyraziło w czasie spotkania z prezydentem Markiem Wojtkowskim na os. Kazimierza Wielkiego.

Jedna z mieszkanek chciała poznać kryteria przyznawania mieszkań w miejskich blokach i pytała, czy jako kryterium dochodowe będzie brany pod uwagę również zasiłek dla bezrobotnych.

Zastępca prezydenta, Krzysztof Kukucki tłumaczył, że sam niedawno wynajmował mieszkanie i że oferta miasta będzie skierowana dla takich właśnie osób, przy czym będzie konkurencyjna cenowo w stosunku do lokali dostępnych na rynku komercyjnym.

- To będą mieszkania dla osób, którym miasto dzisiaj w żaden sposób nie pomaga, ponieważ są za bogate, żeby dostać mieszkania komunalne . Właściwie to jest oferta dla osób, które dość licznie skorzystały z oferty, jaką kilkanaście lat temu zapoczątkował we włocławsku TBS – tłumaczył Kukucki.

Zastępca prezydenta przywołał też przykład Niemiec, gdzie większość mieszkań na wynajem to właśnie lokale miejskie. Zapewnił też, że mieszkańcy nowych bloków będą musieli spełnić kryterium dochodowe i wpłacić trzymiesięczną kaucję.

[ZT]33468[/ZT]

To nie uspokoiło mieszkańców ul. Celulozowej. Jedna z mieszkanek przywołała dane, wg których kryterium dochodowe miałoby wynosić 1200 zł brutto na osobę. Dodała, że dowiedziała się, iż osoby z mieszkań komunalnych mają dostawać dodatkowe punkty w procesie przyznawania lokali.

- Nie chcę dyskryminować osób, które mają mieszkania komunalne, ale nie można udawać, ze tam mieszkają sami normalni ludzie. Są różni – mówiła, a kiedy w sali pojawiły się głosi niezadowolenia, dodała: – Może użyłam złego określenia...

- Myślę, że nawet bardzo złego – odparł Krzysztof Kukucki. – Jestem zbudowany, że pani wie, jakie będą kryteria kwalifikacji, bo tych kryteriów jeszcze nie ma, o tym będzie decydować komisja.

Kobieta nie szczędziła jednak dalszych słów krytyki, twierdząc, że przez miejską inwestycję mieszkania w blokach przy ul. Celulozowej stracą na wartości.

- Wie pan co? Jakby pan miał kredyt na 30 lat i by pan harował na niego jak ludzie, którzy kupili tam mieszkania, to może miałby pan inne podejście – stwierdziła mieszkanka Celulozowej. - Jak młodzi ludzie mają wracać do Włocławka? Ja tu wróciłam i szczerze mówiąc żałuję, bo utopiłam pieniądze w czymś, co teraz straci na wartości. Ja w mieszkanie wpakowałam kasę, a teraz mi się odechciewa, bo kto robi takie coś na nowym osiedlu?! No weźcie się zastanówcie! – mówiła kobieta bliska łez.

- To jest bardzo poważny problem. My chcemy spotkania i chcemy omówić wszystkie kwestie z tym związane – dodał inny mieszkaniec ul. Celulozowej.

[ZT]23236[/ZT]

Zarówno Krzysztof Kukucki, jak i prezydent Marek Wojtkowski zapewnili, że do spotkania dojdzie.

- Kompletnie nie rozumiem, skąd u państwa ta panika – stwierdził prezydent Wojtkowski. – Gwarantuję, że przyjdziemy na takie spotkanie, pokażemy program funkcjonalno-użytkowy. Z całym szacunkiem, państwo muszą mieć świadomość, że mieszkacie w mieście. (…) My kierujemy te mieszkania do ludzi młodych, których chcemy zatrzymać we włocławku i proszę o to nie mieć pretensji, bo to są ludzie, których być może nie stać teraz na kredyt deweloperski. Nie rozumiem, dlaczego państwo czytają jakieś nieuzasadnione opinie internetowe, że tam powstaną bloki socjalne, komunalne, że nie wiadomo kto tam będzie mieszkał... Wolą państwo, żeby na tej działce rosły chaszcze? Jeśli nie chce się mieć sąsiadów, trzeba się wyprowadzić za miasto, a my mieszkamy w mieście – dodał, na co kilka osób zareagowało brawami.

Temat bloków przy ul. Celulozowej powrócił jeszcze na końcu spotkania. Choć osoby, które poruszyły ten temat wyszły z sali kilkadziesiąt minut wcześniej, prezydent zapowiedział, że władze miasta będą w kwestii mieszkań na wynajem nieugięte.

Czy obawy mieszkańców ul. Celulozowej są słuszne?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak, ich sąsiedztwo na pewno negatywnie wpłynie na okolicę. 59%
Nie, to będą normalne bloki. 36%
Nie mam zdania. 6%
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(85)

KiniuKiniu

29 21

W prawdzie przy tej ulicy nie ma gdzie zaparkować, a miasto nie chce inwestować w dodatkowe miejsca parkingowe, gdzie dodatkowe bloki na siłę będą wciskać... W dodatku na tym osiedlu widzę z reguły 6 E'lek, które jednocześnie zrobiły sobie plac manewrowy. Powinni zrobić jak to ma się do Warszawskich osiedli, ogrodzenie na około...

06:28, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxzXxz

38 3

To jeszcze nie ma kryteriów przyznawania mieszkań? Co tam robili pracownicy tak długo? Niech się wypowie pan prezes albo do wymiany za brak nadzoru!!!

06:46, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

48 4

Dać trzydzieści milionów złotych ludziom którzy nie potrafią w sposób elementarny przeprowadzić procesu inwestycyjnego to wyrzucenie publicznych pieniędzy w błoto.Ci ludzie nie potrafią nic.Określić wielkości zadania, jego finansowania,wyboru projektanta, wykonawcy,nadzoru a zwłaszcza w końcowym okresie dopilnowania usunięcia usterek. Załatwić dla inwestycji dofinansowanie unijne to jest dla nich czarna magia.

07:04, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NICKNICK

115 52

DRODZY MIESZKAŃCY CELULOZOWEJ!
A CO WY JESTEŚCIE JAKĄŚ SPECJALNĄ ELITĄ MIASTA WŁOCŁAWEK. JAK CHCECIE MIESZKAĆ SAMOTNIE TO JEST OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY LEŚNICZÓWKI.
MACIE WYSOKIE EGO. TO ŻE WAM SIĘ UDAŁO KUPIC MIESZKANKO TO INNI, CI KTÓRZY ZARABIAMY MNIEJ I NIE MAJĄ MOŻLIWOŚCI KREDYTOWEJ TO DLA WAS SĄ GORSI.
WY OCENIACIE INNYCH PRZEZ PRYZMAT MAJĄTKOWY -JESTEŚCIE BEZNADZIEJNI. TAKIE MAMY SPOŁECZEŃSTWO - TYLKO JA, JA, JA E RESZTA TO ZERO
TO WAS POWINNI PRZENIEŚĆ NA "ZAKRĘT" TAKĄ ELITĘ JAK WY TO TRZEBA WYRÓŻNIĆ.

07:05, 12.04.2019
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

hehehehe

20 27

Polska trudna język. Pewnie jeden z beneficjentów programu :D:D:D

07:08, 12.04.2019

hehheh

49 4

Gdybym mial zapożyczyć sie na 30 lat to wolal bym postawić domek 100mkw a nie siedzieć w pudle.

07:13, 12.04.2019

RychuRychu

8 13

I to jest właśnie odpowiedź, jakiego typu ludzie zamieszkają w tych blokach

10:45, 12.04.2019

....................

14 8

Drodzy mieszkańcy Celulozowej - walczcie.

A swoją drogą, niech mi ktoś wytłumaczy ten biznes. Tylko nie łapkami w dół, a słownie bo jestem prostym człowiekiem, który potrafi czytać tylko słowa składające się z liter a nie łapek, buziek czy tam innych znaczków.
Jak to jest? Miasto utrzymuje się chyba z podatków mieszkańców, tak? Jeśli tak, to czemu włodarzom zależy na dogadzaniu ludziom, których nie stać na mieszkania, a tym których stać i płacą większe podatki doradzają żeby się wyprowadzili z miasta?
Jeśli bogaci będą się wyprowadzać, a przybywać i zostawać biedniejsi to miasto nie będzie miało coraz mniej pieniędzy i nie podupadnie?

11:41, 12.04.2019

BolekBolek

2 3

Pocaluj mnie w.....

08:19, 13.04.2019

XYpXYp

47 39

Wojtkowski typowy mapet ktory nie ma pomyslu na to miasto. Niech kretyn sam zamieszka w takim mieszkaniu. A ze ludzie mieszkaja w miescie to chyba wiadomo i nie znaczy ze z miasta trzeba zrobic patologie gdzie sie da.

07:07, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12345678901234567890

80 23

Prezydent miał rację mówiąc,,mieszkamy w miescie" i sąsiadów się nie wybiera. Trzeba było wybrać wies.

07:11, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec123mieszkaniec123

38 14

Nie rozumie, dlaczego z środków publicznych mamy finansować państwowy biznes, który ma konkurować z sektorem prywatnym. Przecież ten program skierowany jest przeciwko wszystkim, którzy zainwestowali swoje prywatne pieniądze przeznaczając je na mieszkania pod wynajem.
Rozumie, że program ma pomagać tym którzy szukają mieszkania do wynajęcia. Super. Czy jednak trzeba budować nowe bloki za publiczne pieniądze? Może wystarczy wprowadzić ulgi dla osób wynajmujących swoje prywatne mieszkania?

07:14, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

8 4

OBOWIĄZKIEM PAŃSTWA W TYM SAMORZĄDU JEST TROSKA O SWOICH OBYWATELI I MIESZKAŃCÓW, I JEŚLI MIASTO NIE ZADBA O TYCH, KTÓRZY COKOLWIEK ROBIĄ TO , PRZYJACIELU NIKT OD CIEBIE NIE WYNAJMIE, BO ALBO NIE BEDZIE GO STAĆ I PÓJDZIE DO NOCLEGOWNI , ZA KTÓRĄ I TAK MY PŁACIMY , ALBO , CO BARDZIEJ SPRYTNY WYJEDZIE . A TY ZOSTANIESZ ZE SWOIM BIZNESEM WYNAJMU BEZ WYNAJMU.

10:08, 12.04.2019

Maria 58Maria 58

42 16

Po samej informacji tak te mieszkania straciły na wartości, aż jestem przerażona jak zacznie sie budowa tych komunalnych.Przykładem ulica Ptasia, kompletna dewastacja łącznie z tym że jak karetka przyjechała do chorego to podła patologia obrzuciła ją kamieniami, ot tak dla zabawy.Jestem zdruzgotana w jakich czas i wśród jakich ludzi przyszło nam żyć.

07:23, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TryTry

64 1

To spółka istnieje już 3 lata i jeszcze nie opracowała kryteriów??? Gdzie nadzór? Co robi prezes?

07:24, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak...Tak...

3 0

Nie robi nic. Jak w wiekszosci spolek miejskich. Figuranci na stanoeiskach kierowniczych. Zainteresujcie sie, co sie dzieje w MZUKIDzie i podlegajacym mu Inkubatorowi na Torunskiej. Kolesiostwo i znajomi prezydenta oraz v-ce prezydenta. Oto kogo wybrali Wloclawianie...

09:23, 13.04.2019

MyMy

51 6

A co może Wojtkowski wiedzieć o mieszkaniu w mieście. Przecież on nawet we Włocławku nie mieszka . Nic nie widzi . Ani syfu na ulicach ani patologii .

07:24, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Czynsz Czynsz

9 6

Jaki będzie czynsz za 1 m2 ? Np za mieszkanie 2 pokoje z kuchnia???

07:29, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WeronaWerona

1 1

Tak jak za mtbs 750 zł

13:24, 12.04.2019

PrzemysławPrzemysław

60 6

Częściowo rozumiem mieszkańców Celulozowej. Sam spłacam 30 letni kredyt (w innym miescie) i nie chciałbym, aby w okolicy powstawały mieszkania komunalne/socjalne itp. Z drugiej strony, to nie jest tak, że wybrali mieszkania w ekskluzywnej okolicy. Przecież jest tam rzut kamieniem do Stodólnej czy Łęgskiej, gdzie raczej elita nie mieszka. Problemem jest to, że we Włocławku nie powstają mieszkania w ciekawych lokalizacjach. Jak nie Celulozowa to Rysia z widokiem na słupy i zajezdnię...

07:29, 12.04.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxx

17 1

Widok nieciekawy, a mieszkania z tego co widzę sprzedane praktycznie wszystkie, zatem ludziom nie przeszkadza widok za oknem.

08:09, 12.04.2019

NeoNeo

21 8

Niech pan Kukucki wypowie się dlaczego miasto nie odkupiło terenu po jednostce wojskowej na południu, i tam nie wybudowało osiedla mieszkaniowego. Budowa w takim miejscu marketu budowlanego to żart....

08:45, 12.04.2019

MIESZKANKAMIESZKANKA

1 1

WYPRASZAM SOBIE WYPOWIEDZ DOTYCZACA OSOB ZAMIESZAŁYCH NA UL. ŁEGSKIEJ.OTÓZ MIESZKAM TAM KILKANASCIE LAT MAM DOKTORAT I HABILITACJE I WYDAJE MI SIE ZE NIE JESTEM MENELEM. A CO DO RYSIEJ I JEJ WIDOKÓW TO FUNDUJE TO NAM MIŁOŚCIWIE PANUJACY PREZYDENT

19:24, 15.04.2019

WyborcaWyborca

31 12

Pan Kukucki zawsze mówi ze wsłuchuje się w głos mieszkańców Mam nadzieje ze nie zostawi mieszkańców już mieszkających na Celulozowej samych!!!

07:35, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

T.AlleyrandT.Alleyrand

1 0

Ależ oczywiście, że zostawi. Podobnie jak tych, którzy dopiero tam zamieszkają. To tzw. P.Olityk ...

21:00, 15.04.2019

LivesLives

27 2

Panie Prezydencie a czy spółka ma szefa??? Czemu nie rozwieje wątpliwości i odpowie na pytania???

07:46, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkimki

25 13

i zrobia co na ptasiej sodoma i gomora do lasu

07:51, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec celulozoMieszkaniec celulozo

36 25

Otóż, rzesza osób pisze, że mieszkańcy celulozowej to jakaś elita, że nie chce tam tzw. Patologii? Jasne, że jest to elita ponieważ nie każdego stać aby tam nabyć mieszkanie. Mieszkanie tam to prestiż. Dużo jadu wylewaja osoby i zapewne dużo minusów mój komentarz będzie miał od malkontentów, którzy mieszkają w socjalnych blokach tudzież blokach z lat 70 . Typowy Polak ponieważ "to ja kupiłem mieszkanie na zazamczu za 100 tysięcy i mieszkają wokół mnie ludzie starsi, pijacy, i gangsterzy z wloclavii to dlaczego na celulozowej ma być lepiej? ". Zatem, jeżeli drogi czytelniku nie dotyczy cię to gdyż nie mieszkasz na celulozowej to nie komentuj. A gdy bloki powstaną to mieszkańcy będą wiedzieć na kogo głosować a raczej nie głosować.

08:02, 12.04.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

tata rafałatata rafała

17 7

Według ciebie elita to ludzie z kredytem na głowie na 30 lat,osoba która będzie musiała nieustannie tyrać z obawą,że gdy straci płynność finansową to bank bez skrupułow zabierze im to oto właśnie "eksluzywne pudełko",wielki 30 m2 apartament kuchni z pokojem i sypialnia? Pff kpiny, to ludzie z marnym ego,którzy myślą,że jak kupili mieszkanie tam to są elitą...jaką elitą, zwyklaki szaraki z kredytami na długie
lata a swoje frustracje życiowe nieudaczniki właśnie w takich tematach jak ten wylewają bo jedynie tyle mogą. Może jeszcze kredyt we frankach mają a bo wtedy taniej kredycik ale kiedy waluta waha się i raz jest wysoko a raz nisko to potem rozpac i prośby do Państwa: "Dejta nam pomoc,no dejta bo my płacimy za dużo" się czyta umowy i zasady działania takiego kredytu a nie..rączki potem wyciągają eliciarze. Płaczcie i płaćcie tyle waszego :)

10:43, 12.04.2019

rafal od tatyrafal od taty

14 5

do mieszkaniec celulozo: ty chyba w namiocie mieszkałeś wcześniej skoro uważasz się za elitę mieszkając w klatce 30m2 hue hue hue. wstawaj zesrałeś się!!!

10:52, 12.04.2019

Mieszkaniec celulozoMieszkaniec celulozo

6 6

Tata Rafała - właśnie swoim argumentem uświadomiłes mnie, że jesteś osobą ze statusem społecznym ''szlachta nie pracuje ''. Strajk nauczycieli zatem do szkoły je chodzisz natomiast mama w pracy i proszę...elokwentny komentarz???? pozdrawiam serdecznie z klitki 30 metrowej z 30letnim kredytem. A teraz wracaj do kamienicy, spożyj harnasia w bramie.

18:45, 12.04.2019

przezornyprzezorny

1 1

no na celulozowej to elita mieszka faktycznie... co pod zabka stoi i browary chleje...

13:34, 15.04.2019

onaaaaaaaaaaonaaaaaaaaaa

39 2

Dlaczego władze wprowadzają ludzi w błąd? Kryteria przyznawania mieszkań były opracowane już dawno, na stronie Spółki MBM są dokumenty do pobrania, gdzie są kryteria dochodowe, minimum 1250 zł na osobę przy gospodarstwie wieloosobowym i minimum 1750 brutto przy 1 osobie. Są też podany kwoty maximum dochodowego. Sama zapisywałam się na to mieszkanie, ba, nawet mówiono mi, że mieszkania będą oddawane na koniec roku 2018, max pocz. 2019 ... I rzeczywiście pierwszeństwo będą mieli najemcy lokali komunalnych, gdyż najwięcej punktów jest za zrzeczenie się prawa do dotychczasowego lokalu komunalnego, zatem logicznym jest, że ci najemcy wejdą na listę jako pierwsi, co jest niesprawiedliwe, gdyż te osoby maja już mieszkanie.

08:07, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qqrykuqqryku

0 0

No i co miszczu QQ. Dziewczyny Cię wypunktowały.

21:17, 16.04.2019

Nieugięty Nieugięty

22 2

Władze miasta są ? nieugięte? już dość długo. Jak prezydent zamknął basen rok przed rozpoczęciem jakikolwiek działań to nie otworzył i już. Jak rozpoczął remont jednego z chodników na mieście to przez całą inwestycję nie wysyłał swojego inspektora i nieugięcie jeszcze dwa lata będziemy czekać na otwarcie. I tak dalej i tak dalej.

08:12, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pewu87Pewu87

48 6

Wybaczcie, ale Celulozowa to nie jest jakas ekskluzywna dzielnica, nigdy nią nie była, prestiż podniosły jedynie teraz te nowe bloki... ale jest okolica Stodolnej, Płockiej, która na pewno nie podnosi standardu... Do łegskiej i do Ptasiej tez bliżej niż dalej... ekskluzywne to może gdzies na michelinie, nowej wsi, tam nie ma natłoku i mieszanki rożnego ?rodzaju? ludzi. Nawet w ekskluzywnym bloku może się okazać, ze sąsiad kłoci się z żona i bije dzieci, potem drugi nagle zaczyna pic i popada w alkoholizm a żona ćpa i demolują wszystko, zadłużają mieszkanie, choć to taka ładna rodzina... Pozdrawiam ich serdecznie, bo się rozpłynęli gdzies i pieniądze tez szlak trafił.

08:23, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

32 16

Do pani która wróciła po latach.
Gdzie pani mieszkała, bo kupując mieszanie na osiedlu rodem z PRLu to nie świadczy dobrze o pani.
To osiedle pod względem architektury i urbanistyki to głęboki PRL

08:34, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TfujnikTfujnik

20 9

Ja będę spłacał kredyt jeszcze 20 lat. Dlaczego miasto pieniądze z moich podatków przeznacza na takie rzeczy? Sprzedam mieszkanie, a wezmę z puli miasta. Od razu jestem dużo do przodu.

08:50, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

włocwłoc

6 2

Popieram

09:21, 12.04.2019

NeoNeo

29 10

Panie Kukucki niech pan odpowie dlaczego miasto nie odkupiło terenu po jednostce wojskowej na południu ? Dlaczego pozwolono na budowę marketu budowlanego w centrum miasta ? Dlaczego nie powstanie tam osiedle mieszkaniowe? Miasto nie posiada ciekawych działek ,a ta była idealna....tyle że dla zrobienia interesu przez prywatne osoby...Pan Kukucki razem z prezydentem Pałuckim pozwolili na robienie super interesu osobom prywatnym..... ciekawe co z tego mieli???

08:52, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mieszkanka z na przemieszkanka z na prze

7 8

ani Pan Kukucki, ani Pan Pałucki do nieruchomości po byłej jednostce wojskowej nie mieli nic do powiedzenia, był to teren prywatny BOSia, który niestety oddał ten teren za długi innemu włocławskiemu biznesmenowi Panu R. Niema co się dziwić, że teren wydzierżawił pod market budowlany, a nie przeznaczył na budownictwo mieszkaniowe, ponieważ jest to biznesmen a nie społecznik który na mieszkaniach wiele by nie zarobił. Mieszkam na przeciwko starej jednostki i też nie jestem zadowolona z tego marketu, bo dotąd było to naprawdę fajne, ciche i spokojne miejsce do życia, a teraz zrobi się hałas i większy ruch na ulicach... :/ jednak oskarżenia w kierunku organów gminy są bezpodstawne

09:08, 12.04.2019

NeoNeo

9 3

Miasto miało prawo do pierwokupu terenu po jednostce wojskowej - a z jakiś powodów tego nie zrobiło. Pozwoliło na zakup osobie prywatnej która to sprzedała dalej i tak kilka razy - inni zrobili interes a miasto Włocławek nie ma gdzie budować ...

11:12, 12.04.2019

DoelytyDoelyty

25 6

Przecież na Celulozowej stoją głównie bloki TBS, to tej pani nie przeszkadza?

08:55, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkaniec123Mieszkaniec123

9 4

Stoją tylko 3 bloki Tbs, a 7 własnościowych

09:13, 12.04.2019

TbsTbs

8 1

To prawie połowa i to wam nie przeszkadza to też ludzie, którzy mniej zarabiają, co nie znaczy, że patologia

13:41, 12.04.2019

PatoPato

10 8

Pato! Pato! Patologia!!!

09:05, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiankacelulozowłocławiankacelulozo

16 11

Moim zdaniem Pani ma rację. Nie chodzi tutaj o ludzi bo nawet wśród lepiej zarabiających trafiają się ludzie chamscy, bez kultury itd. Chodzi o sprawiedliwość. Jeżeli ktoś kupuje (lub spłaca duży kredyt odmawiając sobie często przyjemności) nowe mieszkanie, na wydawałoby się przyzwoitym osiedlu to dlaczego ma teraz tracić na opinii i wartości mieszkania? Jedno osiedle, dwa typy mieszkańców- pełnopłatni i korzystający z pomocy. Takie osiedle powinno powstać jako osobne miejsce. Kolejny argument to dzielenie społeczności lokalnej. Będą powstawać konflikty o miejsca parkingowe, spacery z psami itp. Każdy pretekst będzie dobry. Oczywiście- mieszkamy w mieście a nie na odludziu, tylko uważam, że siłą natury jest tworzenie się podziału na kategorie. Tak było, jest i będzie. Poza tym często inne zarobki są na dokumentach a inne faktycznie otrzymywane. Może jednak władze przemyślą sprawę i ktoś wpadnie na pomysł stworzenia nowego osiedla, ewentualnie chociaż pełne ogrodzenie dla nowych bloków.

09:12, 12.04.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

daroskidaroski

12 2

Wskazuje Pani dzielenie ludzi jako coś negatywnego, a jednocześnie sama Pani do tego podziału nawołuje. Chce Pani osobnych osiedli dla "lepszych" i "gorszych". Pełne ogrodzenie dla nowych bloków? Takie na 3 metry? Z niczym się to Pani nie kojarzy?

10:13, 12.04.2019

joejoe

11 1

Tak działali hitlerowcy w czasie II wojny, te osiedla nazywały się getto.

10:28, 12.04.2019

ShitpostingShitposting

5 0

Jak ktoś wyżej *%#)!& niż dupę ma to ma nasrane w głowie a wartość gównianego zasrańca z ulicyC.jest proporcjonalna do nasrania w prywatnych mieszkaniach shit hapens lol

10:36, 12.04.2019

MieszkańcycelulozoweMieszkańcycelulozowe

12 5

Do włocławiankacelulozo
Mieszkamy w TBS przy Celulozowej. Jesteśmy wykształceni, pracujemy... Nie chcieliśmy zadłużać się na 30 lat. Nie czujemy się gorsi, bo mieszkanie nie jest naszą własnością. Wasze też długo nie będzie (30 lat, haha). Jeśli tak bardzo chcecie pokazać, że jesteście wyżej, odgradzając się wysokimi płotami, to nie zapomnijcie, że możecie zarazić się od nas tą "gorszością" choćby na tbs-owskim placu zabaw, z którego tak chętnie wszyscy korzystacie. Powalczcie o swoje place, wysoko ogrodzone... Bądźcie konsekwentni!!

14:04, 12.04.2019

qw_qw_

36 11

Hm, z czasem mam coraz gorsze mniemanie o mieszkańcach Włocławka, coraz większa niechęć do tego miasta. Mam 26 lat, zarabiam medianę , bez rodziców mieszkam 10 lat i jedyne co otrzymałem od losu , to prawo do mieszkania komunalnego, po matce . Mimo, że cały czas pracuje nad sobą, pracuję na etacie i studiuję zaocznie to zostałem przyrównany do patologii . Chore miasto, chorzy mieszkańcy.

09:13, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja to Ja Ja to Ja

16 2

Widze pan Kukucki to wszystkie rozumy pozjadal ... Kiedy nowa droga na Pińczate tak szumnie zapowiadana w czasie kampani nawet bylo kilka relacji z tego miejsca

09:23, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KnockKnock

11 1

najlepiej zabudować i kółko paroma drzewkami po środku wybrukować Jako teren zielony

09:27, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NnnnNnnn

14 9

Niech wybuduja Tbs lub mieszkania z dojście do własności na Celulozowej a na wynajem przy Tumskiej. Skoro ma być klasa średnia więc będzie ich stać na wkład własny. We Włocławku uczą społeczność że wszystko dostajesz za darmo. Nie słyszałem jeszcze o mieście które bierze kredyt na mieszkania do wynajęcia ( nie mylić z mieszkania +)

09:34, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Prokurator Prokurator

4 2

Jak nie pojęcia o pewnych sprawach to najlepiej się zamknij na wieki. Amen

11:38, 12.04.2019

zacofaniezacofanie

21 7

włocławek robi sie bardzo absurdarnym miastem i pośmiewiskiem dzieki rządzącym dziekujemy !!! oby tak dalej ...

09:42, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

moniekmoniek

14 7

nie ma gospodarza miasta , brak nadzoru, zainteresowania tematem to największa bolączka naszych psełdo władz ...suweren wybrał tak ma.....

10:07, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oliweroliwer

24 10

Mogła wybudować domek poza granicami miasta, mieszkałaby samotnie. Pan Prezydent słusznie zauważył - to jest miasto i wszyscy mają prawo tu zamieszkiwać. Tak jest wszędzie, na całym świecie. Czyżby była osobą innej kategorii? Poniża swoją wypowiedzią wielu ludzi w tym mieście.

10:29, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vs.vs.

3 6

To, ze mieszkamy w mieście - nie znaczy, że należy kosztem bezzasadnym stwarzać warunków SPRZYJAJĄCYCH powstawaniu newralgicznie niewłaściwych enklaw mieszkaniowych! Człowiek minimalnie myślący to zauważy. Przykład mej konstatacji już został wymieniony wyżej.
Przecież na innym przykładzie (3-go Maja) widać w sposób oczywisty, że mieszkania wynajmowane nie są obiektem wnikliwej troski przez osoby w nich zamieszkałe!
Nie jestem zwolennikiem tego rodzaju dbania w mieszkańców jednych kosztem zawyżonych i bezzasadnie TWORZONYCH podatków innego rodzaju.
Argument, że to jest miasto - jest argumentem niskiego lotu. Argumentem, który dyskredytuje poziom intelektu autorów takim stwierdzeniem.
Zawsze jest jednak możliwość wycofania się z takiej siermiężnej argumentacji.
--------
Wieś też nie jest gwarantem spokoju! Polecam wszystkim autorom tego rodzaju argumentacji obejrzenie filmu: ''Lincz''.

11:12, 12.04.2019

FX FX

29 16

A co to Celulozawa jakaś enklawa Beverly Hills w dooopach się przewraca elitarnym haha

10:31, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bilbil

19 26

Panie Prezydencie - pełne poparcie dla budowy miejskich bloków z mieszkaniami na wynajem przy Celulozowej

10:36, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11

33 10

Jedni biorą kredyty na 30 - 40 lat, drudzy dostają mieszkania za darmo. Komunistyczna paranoja.

10:46, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KatKat

6 4

Jakie *%#)!& za darmo. Plac palancie 1000 zł za wynajem to zobaczysz czym to pachnie

11:35, 12.04.2019

DariuzsDariuzs

5 0

Nie za darmo tylko będą wynajmować za min 750 miesięcznie i nigdy nie będą WŁAŚCICIELAMI

21:03, 12.04.2019

Eryk88Eryk88

14 16

Bardzo dobże takie mieszkania się przydadzom ja mało zarabiam i zkorzystam mam nadzieje

10:48, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec123Mieszkaniec123

7 2

Najpierw "zkorzystaj" ze słownika

12:37, 12.04.2019

JadwigaJadwiga

28 9

Co za arogancja, nieznajomość pojęć to nie będą bloki socjalne tylko na wynajem. Nie wszyscy mogą otrzymać kredyt na zakup mieszkania. Ci wszyscy zaniepokojeni przyszłymi sąsiadami niech znajdą sobie mieszkania w ekskluzywnej dzielnicy Włocławka (nie wiem która zasługuje na taką nazwę). lub przeniesie się do dzielnicy domków jednorodzinnych. Komentarze są żenujące. Zastanówcie się kim jesteście.






10:48, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

baba jaga z niejbaba jaga z niej

18 5

arogancka baba.na celulozowej nie mieszka elita.chcesz mieszkac jak elita to trzeba bylo zamieszkac na prestizowym osiedlu w domku za wloclawkiem.

11:06, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafal81Rafal81

11 7

Ciekawe czy Pani prezydent nie ucieknie ze swojego mieszkanka przy Celulozowej po wybudowaniu tych bloków

11:16, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janek2Janek2

23 6

Elyta z Celulozowej, mieszkająca w blokach chołota której się wydaje że jest pępkiem świata

11:17, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Rafal81Rafal81

4 7

Nie jesteśmy pępkiem świata tylko zrozum że nikt nam nie zagwarantuje że mieszkanie za które zapłaciliśmy sporo kasy po wybudowaniu tych bloków straci na wartości. A Pan prezydent przyjeżdża do nas tylko mydlić oczy że nam parkingi wybuduje a pozniej daje ten pomysł do Budżetu Obywatelskiego gdzie niestety ilością głosów nie przechodzi.Nikt nie zabrania budowania tych bloków bo są one potrzebne w mieście ale KONKRETY jakie będą kryteria

11:25, 12.04.2019

Sędzia Sędzia

6 5

Weź się gon palancie. Cholote masz w gaviach

11:30, 12.04.2019

Wkurwi.....Wkurwi.....

20 16

Stekaja ci co kupili mieszkania za gotówkę bo tylko tym baranom nic nie pasuje. Ku... ogrodzili się plotami, nawet place zabaw podzielili na połowę to są te bloki gdzie cześć ma mieszkania za gotówkę a część z tbs-ow. Jak wam się nie podoba to wynocha z tego osiedla na sachare. Tam wam nie będzie nikt przeszkadzał. Każde osiedle ma swoje plusy i minusy. Ja tam mieszkam 10 lat i nie narzekam i jeszcze splacam kredyt wliczony w czynsz. Jak wam się nie podoba to obok Azotow jest piękne osiedle. Zapraszam. Mieszkania są dla ludzi a że ludzie są różni to tak jak polski rząd, jedni kradli i k... wszystkim pasowało i na nic nie było, obecni dają i też wam k.... nie pasuje... Na Syberię..

11:27, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CinkciarzCinkciarz

5 2

Zdecyduj się chłopcze: na Saharę czy na Syberię?
A nie lepiej byłoby, aby Miasto wybudowało te mieszkania na wynajem od razu na Syberii lub Saharze?
Nie byłoby grupowego konfliktu!
I na Syberii byłby tańsze, bo za ruble. Przelicznik walutowy jest doskonały dla Polskiej złotówki.

13:40, 12.04.2019

ArturArtur

3 0

Właśnie tak jak napisałeś - KUPILI mieszkania, a nie DOSTALI DARMO. I dlatego mają prawo wypowiadać się w tej kwestii. Ale ty i tak na pewno nie zrozumiałeś przesłania tego co tu napisałem.

16:05, 12.04.2019

tojotojo

16 5

Moja koleżanka ma 3 pokoje i chce się zamienić może być mniejsze mówi że może być Celulozowa , mieszka na Dziewińskiej , zapraszam elitę z Celulozowej .

11:48, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

25 3

Kiedyś wszyscy mieszkali na osiedlu razem. Prawnik, lekarz, robotnik i menel.
Trochę można to zrozumieć a trochę nie...dlaczego? Przy takiej liczbie mieszkańców osiedla kto zagwarantuje że przez ścianę nie mieszka bogaty pedofil, albo morderca?
A dzieci jak posyłamy do publicznej szkoły to też wymagamy aby nie zbliżali się do nich podejrzani o patologię? Patologię bo są biedni?

Powiem szczerze, że tej Pani nie chciałbym mieć za sąsiadkę.

11:49, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

18 3

Kilka osób protestuje przeciw nowej drodze - droga nie powstanie, bo wg. "prezydenta" liczba protestujących nie ma znaczenia. To protestuje znacznie więcej niż kilka osób - prezydent mówi: wyprowadź się za miasto. Chamstwo i arogancja pełną gębą.

Cały problem polega jednak na tym, że w Polsce praktycznie nie ma różnicy między mieszkaniem socjalnym, komunalnym, a miejskim. Wszystkie te rodzaje mieszkań zamieszkuje albo patologia, albo cwaniacy. Normalny lokator to rzadkość.

11:49, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

19 2

... znam kilku z Celulozowej , dozorców tam jest za mało żeby tą słomę co z butów wylata sprzątać .
A dla ludzi ze śródmieścia to najlepiej getto pobudować , oj narodzie w doopach się poprzewracało , tylko własny nos przed sobą widzicie , nos pinokia !

11:54, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrapraPrapra

12 2

Panie Prezydencie niech Pan tak nie broni spółki niech jej broni jej szef-prezes. To on jest od obrony koncepcji a nie Pan. Za to bierze wypłatę.

12:16, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

******

6 3

Jeżeli mówi się o miejscach parkingowych to rozumiem, że W PODZIEMIACH budynków, a nie żeby żelastwo zabierało ostatnie tereny zielone

12:45, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Utrata wartosciUtrata wartosci

5 3

Utrata wartości będzie silna bo kupujący zawsze będzie wykorzystywał zaistniały fakt a i zainteresowanie mocno spadnie tymi mieszkaniami.kolega przez ten fakt juz sprzedał swoje i poszedł na michelin bo tak to pewnie za parę miesięcy jak ruszy budowa to ze średniej ceny tam panujacej 250 tys zrobi się 180 niestety.

13:01, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

12 3

Zapraszam pana Kukuckiego i Wojtkowskiego do przeprowadzenia się w okolicę Celulozowej. Zobaczymy panowie czy tak dobrze tam się żyje. Najlepiej zrobić komuś taki "prezent" a samemu mieszkać w domku jednorodzinnym. Ale Krzysztof rządzi i im kazał.

13:03, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxlXxl

12 5

Mi to lata kto tam mieszkac będzie. Mieszkałem na sterej pradze w wawce i na jezycach w poznaniu i jakoś sobie poradziłem i żyje wiec i tu nie utone.a lamusy niech już zakładają rolety,kamery i się zbroja do samoobrony.

13:04, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LxxLxx

6 6

Skoroś taki zuchwały bywalec, to uważam, że i w śmietniku mieszkając - dasz sobie radę! :-D

13:33, 12.04.2019

Stanislawa wojtalikStanislawa wojtalik

12 4

Jak powstaną te bloki to z góry pomogę w zbieraniu głosów do referendum

13:28, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlayPlay

14 4

O spadku wartości nieruchomości na ul.Celulozowej zapewne najwięcej pretensji mają ci właśnie ,którzy wynajmują swoje mieszkania bo kupili je jako inwestycję. A tu obok konkurencja im będzie psuła interes.Takie są fakty

13:28, 12.04.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do plejkado plejka

3 4

Cyt: ''Takie są fakty''.

...urojone!

13:31, 12.04.2019

CdnCdn

0 1

Zaraz podam nazwiska i tel do CBA ...haha...

13:39, 12.04.2019

XyXy

2 1

znam kilku i pośredników z agencji

13:48, 12.04.2019

Mieszkaniec CelMieszkaniec Cel

17 7

Dlaczego my potrafimy spłacać kredyt przez 30 lat i kupić własnościowe, a inni tylko patrzą żeby gdzieś się załapać, albo komunalne, albo TBS, to są typwi cebulacy

13:52, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dariuzs Dariuzs

2 3

Najpierw go spłać a dopiero krytykuj innych .

09:20, 13.04.2019

AntybushAntybush

8 4

Komuno precz z Włocławka

13:53, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DomiceDomice

14 1

Po pierwsze te bloki na Celulozowej są wszystkie wynajmowane w ramach TBS.Po drugie nikt o zdrowych zmysłach nie kupiłby tam mieszkania o architekturze rodem z PRL, za cenę wyższą za metr obecnie więcej niż 3000 brutto. Po trzecie zarządza tymi blokami stara komuna bezguście i nieład, zero elegancji o wygląd budynków rodem PRL

14:11, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rafał81Rafał81

0 4

Niestety nie wszystkie bloki sa TBS bo przy Celulozowej jest 6 blokow developerskich i zarzadce maja wybranego przez wspolnote. A cena mieszkan na dzien dzisiejszy u developera wynosi 4500brutto za m2

14:31, 12.04.2019

wyborcawyborca

1 4

Pani Wojtkowski i Kukucki zapraszam panów na ulicę Włocławka tam gdzie znajdują się mieszkania socjale, komunalne m.in. Ptasia, Wieniecka 42 i Zakręt. Panowie byliście tam kiedyś? Napewno nie! Zobaczcie jak ludzie tam mieszkający dbają o mienie miasta. Panowie może postawicie takie bloki na wynajem koło swoich miejsc zamieszkania? Nie byliście w stanie nawet odpowiedzieć na pytania mieszkańców. My jesteśmy wyborcami dlaczego nie liczycie się z naszym zdaniem co do lokalizacji tych bloków?

14:12, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlcaroAlcaro

0 0

Na Celulozowej to nie będą mieszkania socjalne!!! Czy Wy tego nie rozumiecie ludzie?

14:57, 12.04.2019

NickiNicki

12 8

Ludzie, czy Wy postradaliście zmysły? Sama jestem mieszkanką Celulozowej i to mieszkania własnościowego. Za sąsiadów w klatce mam awanturnika, który regularnie wszczyna awantury. I co elita tam mieszka teraz? Problem macie, że ludzie chcą tam wprowadzić się i mieszkania wynajmować? Bardzo dobrze, ja popieram w 100% tą inwestycję! Robicie z siebie nie wiadomo co, a "słoma Wam z butów wystaje"! Wiem co mówię, bo tam mieszkam i mowa tu o mieszkańcach mieszkań własnościowych, moich sąsiadach. Dlatego, proszę zastanówcie się nad swoimi wywodami, bo to co piszecie jest żenujące.

14:18, 12.04.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

RobcioRobcio

4 8

Dokładnie, ja też popieram ten pomysł. W końcu miasto robi coś dla mieszkańców! Panie Prezydencie tak dalej trzymać i nie słuchać tej pseudo elity, bo im nigdy nic nie będzie pasować niestety. Zawsze znajdą jakiś problem!

14:21, 12.04.2019

Olga J.Olga J.

7 5

Też mieszkam na Celulozowej i powiem szczerze, że Sąsiedzi z bloków TBS są bardziej kulturalni niż Ci moi. Tylko potrafią nos zadzierać, a po psie nawet kupy nie sprzątną, tylko rozejrzą się czy nikt nie patrzy. Taka z nich inteligencja! Aha i jeszcze jedno, sami pobierają i kombinują jak tu wziąć 500+ na pierwsze dziecko, a mają problem do innych. Sąsiedzi moi Kochani ogarnijcie się troszkę i nie udawajcie z siebie elity, bo sporo Wam brakuje do tego!

14:27, 12.04.2019

UważaczUważacz

5 2

Cyt. : ,,''Wiem co mówię, bo tam mieszkam''.

A to ciekawe, co piszesz. Istnieje coś takiego jak - podświadomość. Mam prawie 100% pewność, że TAM nie mieszkasz. To słowo (tam) jest używane w mowie wtedy, gdy swoje stwierdzenie lokuje się w zw. z miejscem odległym, w którym się nie przebywa. Normalny, mieszkający na Celulozowej człowiek, użyłby - bez wątpienia - zaimka wskazującego: TU lub: TUTAJ. - - - ... bo TU mieszkam - - - Wniosek: kłamliwym jest twój komentarz. Pisząc kłamliwie - trzeba podwójnie uważać, co się pisze.

16:32, 12.04.2019

PablooPabloo

0 0

Oj prawda kogoś zabolała...

23:47, 12.04.2019

włocławianin1włocławianin1

3 4

"Włocławek" małą literą. Gratulacje Pani "redaktor". Może jest Pani z lubrańca?

14:33, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janek Po.Janek Po.

11 8

Witam, czytam tak Wasze komentarze i aż mnie "nosi"! Jestem mieszkańcem Zazamcza i też mam różnych sąsiadów i co mam ich wyrzucić z bloku, czy do prezydenta napisać? Blok to nie moja własność, tak jak działka na Celulozowej też nie jest waszą własnością. Co Was to obchodzi, że będą tam mieszkania na wynajem? Nie pomyślicie, że swoimi komentarzami obrażacie ludzi. To świadczy o was niestety bardzo źle.

14:45, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReneRene

6 4

Dlaczego na Poludniu zamiast blokow na pieknym terenie powstaje market (juz widzę te Tiry rozjeżdżajace drogi) a tam gdzie moglyby stanac markety bo dzielnica przemyslowa robi się osiedla. To miasto ma zlych gospodarzy.

15:29, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

InformowanyInformowany

3 1

Bo to teren prywatny, a nie miasta barani cycku...

17:18, 12.04.2019

MhmMhm

2 0

ad Informowany17:18, 12.04.2019

Ale istnieje coś takiego jak plan zagospodarowania przestrzennego miasta barania sempiterno, o którym decyduje pracownik Ratusza ! Oczywiście, jeżeli potrafi myśleć.

21:42, 13.04.2019

Tgggh Tgggh

6 4

Zrobią drugą Ptasią połączą się i będzie dewastacja okolicy. Miasto nie radzi sobie z Ptasią. Dadzą za darmo i rozniosa bo im się remont co roku od miasta należy. *%#)!& pomysł. Warunki powinny być jasne i płacą to siedzą nie to dowodzenia. Będzie strach tam chodzić dzisiaj jest spokój. Może miasto odrazu tam wybuduje mini komisariat policji tak na 8 osób. 4 policjantów i 4 strażników.

15:54, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

UllaUlla

2 0

Za mieszkanie dwupokojowe ma tam płacić się ok. 800,- czynszu co miesiąc, więc darmo to nie jest. To tyle co rata kredytu hipotecznego, a nie każdy ma zdolność kredytową, aby takowy kredyt zaciągnąć. Parę lat wstecz kredyt hipoteczny było znacznie łatwiej wziąć niż teraz. Zatem taki wynajem mieszkań jest bardzo dobrym pomysłem we Włocławku. W innych miastach już od dawna tak dzieje się i jest wszystko ok. A i jeszcze jedno, nie wszyscy ludzie z mieszkań socjalnych to patologia. Różne są koleje losu i nigdy nie wiadomo, co kogo może spotkać...

16:22, 12.04.2019

Sędzia Sędzia

0 0

Baran

08:27, 13.04.2019

NiezrównoważonyNiezrównoważony

18 7

Jeszcze kilka negatywnych opinii na temat nowych mieszkańców i jak bozie kocham będziecie codziennie losowo obskakiwać bęcki pod klatką, a liście na Wasze zawistne pyssski będą spadać jak z drzew jesienią. Wy zakompleksione matołki z TBS, elita wsród elit się odezwała, co praktycznie za darmo dostali, a teraz po 120 tys chcą iddioci za odstępne, debbbilizm poziom expert ha ha ha :)

16:32, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RioRio

12 4

Co prawda, to prawda. Popieram w 100%!!! A jak Państwu z Celulozowej nie pasuje to proponuję wybudować się za miastem. A nie zapomniałam przecież, że Ich na to nie stać, bo przecież na Celulozowej dostali prawie za darmo!!!

17:09, 12.04.2019

MMAMMA

3 12

No pewnie, ja osobiście wygrałem tu mieszkanie z kodu spod kapsla... Heheh. Oj panowie. Kupcie maść sobie.

18:49, 12.04.2019

KarinKarin

3 11

Zróbcie petycję i zbierzcie podpisy. Może to zmusi Pana Prezydenta i jego zastępców do wysłuchania mieszkańców.
Chętnie podpiszę się pod taką petycją.

17:06, 12.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

IzabellaIzabella

5 2

A róbcie co chcecie! Ludzie Wy jesteście niezrównoważeni. Mieszkamy we Włocławku, a nie w Beverly Hills! Przestańcie robić z siebie celebrytów! Zamiast zbierać podpisy to proponuję pójść do psychologa, bo macie ogromny problem ze sobą!

17:14, 12.04.2019

PopieramPopieram

7 1

Popieram i podpiszę się pod listą skierowania Cię na leczenie psychiatryczne.

17:16, 12.04.2019

Edek I.Edek I.

10 0

Zgadzam się, ludzie nie macie innych problemów?! Mieszkam na Celulozowej i też mam różnych sąsiadów. I co? Mam pisać do prezydenta o ich wysiedlenie, bo mnie denerwują? Sąsiedzi moi dajcie już spokój, bo tymi swoimi chorymi komentarzami wystawiacie opinię nam wszystkim mieszkańcom z Celulozowej! Wstyd mi za Was!

17:18, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WeraWera

2 1

Oj tak, ja też bym wstydziła się za takich sąsiadów. Normalnie plebs, a oceniają innych.

17:22, 12.04.2019

MichelinMichelin

17 4

Witam Państwa, mieszkam na osiedlu domków jednorodzinnych w Michelinie. I teraz moje pytanie do mieszkańców z ulicy Celulozowej: kto dał Wam prawo w taki sposób mówić o innych? Czy to, że ja mieszkam na bogatym osiedlu to mam Was dyskryminować i uważać, że jesteście chołotą, patologią itp.? Myśląc Waszym rozumowaniem to tak właśnie ma być. Tylko dlatego, że ja mam dom 300 m.kw. wybudowany z moich środków pieniężnych, a Wy gnieździdzie się w mieszkankach, które macie za kredyt, albo z TBS?

17:32, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MelaniaMelania

6 1

W końcu ktoś inteligentny wypowiedział się!

17:34, 12.04.2019

NonaneNonane

14 1

A ja sie pytam.. czemu ta pseudo elita kupila mieszkania na celulozowej, skoro 'patola' juz tam zamieszkiwala :) bo przecie mamy juz trzy owe bloki. Za taka cene mieszkan co daliscie, smialo byscie zaplacili za mieszkania na innym osiedlu :) wyzej *%#)!& niz dupe macie, i pamietajcie, ze ten czlowiek ck go nie stac na kredyt jest czasem wiecej wart, niz ten na ktorego wiecej stac.

19:21, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

6 5

Przestańcie mieszać TBSy z mieszkaniami socjalnymi/komunalnymi!
Na mieszkanie w TBS trzeba wyłożyć co najmniej kilkanaście tysięcy zł partycypacji, co dla patologii jest kwotą nieosiągalna. TBS zamieszkują normalni ludzie.

19:27, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Paweł JotPaweł Jot

7 1

Aha, na pewno... Znam co niektórych tych ludzi co mieszkają w TBS na Celulozowej. Wywalili ich z kamienic, bo czynszu nie płacili, ale za to dobrze kombinowali "tu i tam" A teraz z tego co wiem to i tutaj nie płacą! Może najpierw Tych wysiedlić gdzieś na Zakręt za długi czynszowe!!!

19:47, 12.04.2019

Do elityDo elity

12 3

Mieszkam z żoną i córką na śródmieściu w kamienicy oboje pracujemy nasze zarobki są całkiem niezłe jak na Włocławek córka uczy się wzorowo chciałem wziąść kredyt na mieszkanie ale bank mi odmuwił czy gdybym się wprowadził na Celozową to czy ci elitarni sąsiedzi nazwali by nas patologią bo mieszkałem na Śródmieściu w kamienicy Boże chroń nas takiej elity

20:53, 12.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrzemyslawPrzemyslaw

1 0

Skoro bank odmówił, to jednak zarobki chyba nie są "dobre".

17:42, 15.04.2019

ObywatelObywatel

12 1

Czytając te komentarze myślę że nie wszyscy mieszkańcy Celozowej są tacy sami jak ta elitarni opryskliwa PANI oby jak naj mniej takich elit na ośedlu

21:24, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CenyCeny

5 1

W jakim roku i w jakiej cenie za M2 ktoś z Was kupił tam mieszkanie na Celulozowej? Ile kosztował Was parking podziemny, tzn. miejsce na auto?

22:50, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Samotna MamaSamotna Mama

14 3

Drodzy Mieszkańcy ulicy Celulozowej, jestem samotną mamą z dwójką dzieci, mąż nas opuścił kilka lat temu. Razem z córkami wynajmuję mieszkanie na osiedlu Południe, za które płacę co miesiąc 1200,- plus opłaty eksploatacyjne. Ja pracuję, nie narzekam na zarobki, 500+ pobieram tylko na drugie dziecko i żadnych innych dotacji z MOPS. Niestety mimo dobrych zarobków nie mogę wziąć kredytu hipotecznego, bo jestem sama z dziećmi. Dlatego ja również staram się o takie mieszkanie na wynajem przy ulicy Celulozowej. I teraz pytanie do Waszego sumienia - ja też jestem wg Was patologią? Proszę skończcie te żałosne komentarze, bo krzywdzicie ludzi. Takie mieszkania na wynajem są potrzebne we Włocławku.

23:39, 12.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacyJacy

5 2

Co za bzdury piszecie!!! Jeśli w rodzinie 3 osobowej jedna jest pełnoletnia i pracuje to nie będzie miała zdolności żeby dostać mieszkanie na Celulozowej. Tam trzeba mieć jakiś określony dochód na osobę bo ktoś ten kredyt musi spłacać!!! A dla zamożnych tez te mieszkania nie są bo miasto dla bogaczy by budowało??? To na co komu ta spółka. Od tego są deweloperzy

08:02, 13.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiejskiMiejski

4 1

A czy miasto nie jest w połowie właścicielem spółki która buduje bloki??? W MTBS miasto ma udziały to po co robiono MBM? Czemu Tbs nie może zająć się budował mieszkań na celulozowe???

08:09, 13.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DariuzsDariuzs

2 3

A czy to ważne kto buduje ? myślę ,że miasto wybrało tańszą ofertę ...Tu poszło o rzekomą patologię która miała by wprowadzić się do tych mieszkań na wynajem.Taka postawa dotychczasowych (nie wszystkich) mieszkańców Celulozowej jest nie do przyjęcia którzy też pewnie chcieli by by miasto zbudowało getto dla ludzi mających mniejsze środki finansowe niż ta pseudo ELYTA ! z długami na 30 lat.

08:59, 13.04.2019

PolusPolus

4 4

Milionerzy po co tam kupowali osiedla w lesie są do kupienia oczywiście droższe nie chcą mieszkać wśród innych bo im się nie podoba zero tolerancji zachowują się jakby cały teren był ich a nie stety tylko po obrysie chcą kupić teren niech płacą jak nie to won

12:29, 13.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo PrezydencieBrawo Prezydencie

3 8

Brawa dla Prezydenta. Widać, że komuś w końcu zależy na tym mieście!!! Ta Pani to sie chyba pomyliła. Załóżmy że kryterium dochodowe 1200zł będzie to Proszę Pani te nowe bloki w porównaniu do Pani bloku to będą "Mieszkania Premium" a Pani tylko "mieszkanie"

15:10, 13.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jwjw

1 0

Istotnie, dzięki tym "nowym" blokom wiele utracą ze swej wartości. Będą tylko mieszkaniami, którymi w istocie zawsze były. Chociaż nie, były i są domami. Wyśnionymi, wymarzonymi ich domami.

21:14, 15.04.2019

SowaSowa

4 6

Z całym szacunkiem dla wszystkich. Mieszkam na Zazamczu w sąsiedztwie mam TBS. Jakoś mi to nie przeszkadza. Mieszkają w nich osoby wykształcone. Lekarze nauczyciele i mnie nie przeszkadza. Było miejsce to wybudowali. Przed wyborami lud krzyczał gdzie mieszkania dla młodych? Teraz wielki krzyk Won, gdzie kolwiek byle nie tutaj!! Wstyd! Ja kupiłam mieszkanie za kredyt i wiem, że jest moje własnościowe. Ci co zamieszkają na Celulozowej nie będą właścicielami. Płacić czynsz 750 zł. Nie wiem czy patologia będzie wstanie utrzymać takie mieszkanie. To po pierwsze. Po drugie każdy zasługuje na mieszkanie bez względu na to kim jest.

20:18, 13.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

4 0

ci co tak jadą na tych, którzy spłacają kredyt hipoteczny , zastanówcie się, czy lepiej spłacić kredyt i mieć coś na własność, czy płacić podobną ratę np.w tbs i nie być nigdy właścicielem

08:27, 14.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kot77Kot77

1 2

Pani to się już w dupie poprzewracalo i jak by chciała Pani wiedzieć to nie tylko Pani pracuje w tym mieście

20:04, 14.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bolek i lolekbolek i lolek

0 0

o rety ! ameryka odkryta !!!

21:06, 15.04.2019

Adrian 88Adrian 88

2 1

Panie Prezydencie do zobaczenia przy urnach. My wyborcy błędu nie popełnimy!

10:00, 15.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlllaOllla

3 2

Zapewne spora część najemców, będzie w trakcie budowy swojego domu. Inni przed wzięciem kredytu, chcący być już na swoim. W mieście jest mała możliwość wynajmu mieszkania. Jak już się znajdzie, to cena z kosmosu, zakaz dzieci czy zwierząt. Ktoś kto buduje dom, nie zamierza się pchać w kolejne kredyty na mieszkanie.
To będą normalne bloki z normalnymi mieszkańcami. Ze slamsów przyjdą tutaj co najwyżej ludzie normalni, którzy wcześniej nie mieli takiej możliwości. A patologia pójdzie na miejsce opuszczonych mieszkań, przez poprzednich. Miasto nie pozwoli sobie na ryzyko zniszczeń w tak drogiej inwestycji. Tak więc Wasz strach jest nieuzasadniony.

15:28, 15.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

egoego

1 2

Przypomnij proszę Twoją wypowiedź za ... 10 lat.

18:20, 15.04.2019

5101551015

1 0

No, właśnie wybrali...

18:33, 15.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwertyQwerty

0 2

Działki po byłej Celluozie są słabej jakości , bo to co było na wierzchu zostało zburzone , a pod ziemia został cały syf , od strony Wisły zapach siarki do tej pory czuć

20:57, 15.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zatroskanyzatroskany

3 0

Nie pij tego soczku więcej ...

21:02, 15.04.2019

QwertyQwerty

0 0

Pewnie jesteś mieszkańcem i nie dopuszczasz takich myśli ,ale fakty są inne :-/

13:03, 16.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Arek323Arek323

0 1

Te bloki powstają niezgodnie z prawem ponieważ w akcie notarialnym jest wyraznie napisane ze nie przewiduje sie w ciagu najblizszych 5 lat w planie zagospodarowabia przestRennego budowy blokow mieszkalnych na sasiednich dzialkach w tym sobieskiego. Kancelaria budomexu, również podczas czytania aktu I aneksu. To podlega pod sąd I zostało już zgłoszone. Pozdrawiam.

00:13, 06.05.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

0 0

no to budimex ma to w doopie.

03:34, 06.05.2019

ArektopArektop

0 0

Wogole to działanie i powstale bloki sa niezgodne z prawem, wypisem ksiegi wieczystej. W rozdziale KS notariusz zawarł ws. Celulozowej 27A, że w ciągu 5 lat od 2017 nie przewiduje się i nie ma planu zagospodarowania działek graniczacych do ZAbudowy mieszkaniowej z oznaczeniem na łapkach kartograficznych. Rok później informacja o budowie nowego bloku, a w mojej umowie u notariusza z tbs jest prawnie to zakazane. Może jakiś prawnik się zajmie ta afera sprawdzania KS bo mi się nie chce znowu chodzić po sądach jak w przypadku słupków na osiedlu.

19:45, 25.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

Czerwony Włocławek wiecznie żywy... Wynik tęczowego Rafała i nawet Biejat... wstyd i żenada

Lokalny patriota

22:59, 2025-05-19

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

POtomkowie małorolnych znów przynieśli wstyd miastu.

TGF11

22:25, 2025-05-19

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

Jeszcze tylko jedna uwaga. Głosząc takie wykluczenia, Nawrocki zanim zostanie (?) wybrany Prezydentem, już łamie Konstytucję. Duda też to robił wiele razy, ale chociaż poczekał z tym do czasu, jak zostanie wybrany. Nawrocki nie traci jednak czasu, na zbędne konwenanse.

witz2

22:18, 2025-05-19

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

Kolejny raz Nawrocki pokazuje swoją dwulicowość i brak honoru. Już łasi się do Mentzena, w sprawie poparcie w II turze wyborów. Ten obłudnik i oszust, zapomniał już jak jeszcze kilka dni temu atakował wszystkich kandydatów, którzy mu zagrażali przed I turą. Bardzo bym się zdziwił, gdyby Mentzen w jakikolwiek sposób okazał swoje poparcie dla niego. Przecież bardzo dosadnie wypowiedział się na temat "moralnego" postępowania Nawrockiego. Jeżeli teraz - w imię jakichś pokrętnych ideologii Nawrockiego - udzielił by mu poparcia w drugiej turze, to jego moralność i poczucie uczciwości, były by równe Nawrockiemu. Ktoś może powiedzieć, że Trzaskowski też zabiega o poparcie liderów Lewicy, Trzeciej Dogi i innych ugrupowań o podobnym charakterze politycznym, jednak jest to staranie o poparcie swoich koalicjantów z koalicji rządowej. W przypadku Nawrockiego, jest to zabieganie o poparcie lidera ugrupowania wręcz wrogiego (po ujawnionych poczynaniach Karolka). Niech nikogo nie zmyli deklaracja przekazania wyłudzonej od Pana Jerzego kawalerki, na cele charytatywne. Bardzo to chwalebne, tylko że wymuszone ostrą krytyką społeczną i medialną. Myślę, że decyzja ta, została wymuszona też przez prezesa. Możliwe, że otrzyma za to sowitą rekompensatę. I jeszcze jedno. Trzaskowski deklaruje, że będzie starał się reprezentować sprawy wszystkich Polek i Polaków. Nawrocki z góry wyklucza ludzi o odmiennej orientacji seksualnej, odbiera prawa kobiet do decydowania o sobie, odbiera ludziom (w tym dzieciom i młodzieży) możliwość decydowania i głoszenia własnych poglądów w spawach religijnych, wykazuje brak tolerancji dla ludzi o odmiennych poglądach politycznych. Ci ludzie oraz jeszcze inne grupy, nie będą mogli liczyć na to, że (nie daj Boże) prezydent Nawrocki, w jakikolwiek sposób ujmie się za nimi, gdy będzie działa się im niesprawiedliwość. Jedno na co liczyć mogą ludzie starzy, samotni, chorzy to to, że ten (n.d.B) prezydent, zaopiekuje się ich mieszkaniami, w zamian za "opiekę" w DPS-ie. Pisząc to, zdaję sobie sprawę, że zaraz wyleją się na mnie pomyje, ale nic to mnie nie obchodzi, bo będzie świadczyć o tym, że niektórzy dopóki sami nie dostaną kopa w d..ę, to nie uwierzą, że innych to spotkało. Do zobaczenia 1.06.2025 roku, przy urnach wyborczych. Uważajcie, jaki prezent robicie w tym dniu swoim dzieciom, wnukom.

witz2

22:10, 2025-05-19

0%