Zamknij

SOR jak "Wietnam", dyrektor pisząca maile w środku nocy. Szokujące fakty o włocławskim szpitalu

15:30, 07.09.2021 . Aktualizacja: 10:51, 08.09.2021
Skomentuj Na nadzwyczajnej sesji Rady Miasta pojawili się dyrektorka szpitala, Karolina Welka oraz pracownicy placówki. Fot. Grażyna Sobczak Na nadzwyczajnej sesji Rady Miasta pojawili się dyrektorka szpitala, Karolina Welka oraz pracownicy placówki. Fot. Grażyna Sobczak

Czterogodzinna dyskusja, z SOR-em porównywanym do Wietnamu, apelem o "honorową dezercję" i opowieściami o dyżurach z kilkunastoma zabiegami - tak wyglądała nadzwyczajna sesja Rady Miasta poświęcona włocławskiemu szpitalowi. Są już pierwsze wnioski i zapowiedź zmian.

O zwołanie sesji w trybie nadzwyczajnym poprosili tydzień temu radni wszystkich klubów włocławskiej Rady Miasta. Miało to związek z niepokojącymi doniesieniami dotyczącymi odejść lekarzy z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku.

Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady Miasta pojawili się marszałek Piotr Całbecki, dyrektorka szpitala Karolina Welka i inni przedstawiciele służby zdrowia oraz mieszkańcy, a wśród nich zwolniony niedawno szef ortopedii, Jacek Korecki.

Dyskusja trwała blisko cztery godziny i dotyczyła zarówno braków kadrowych, jak i organizacji pracy czy oceny działań podejmowanych przez dyrekcję.

Braki kadrowe

Kwestią, której poświęcono dużo miejsca i która rzutuje na działalność szpitala, były braki kadrowe. Marszałek Piotr Całbecki już na początku dyskusji przedstawił dane Ministerstwa Zdrowia, z których wynika, że w całym kraju brakuje 60 tys. lekarzy różnych specjalności.

Brak młodych lekarzy

Zdaniem marszałka deficyt lekarzy wynika z limitów nałożonych przez władze państwowe na uczelnie kształcące lekarzy. W ostatnich dwóch latach zwiększono populację studentów medycyny o 30 proc., ale wykształcenie lekarza trwa 12 lat (studia + sześć lat stażu), więc na efekty trzeba będzie długo czekać.

Obecnie w szpitalu brakuje stażystów, których przed laty bywało nawet ponad 20 jednocześnie.

- Przeżyłam wielu dyrektorów. Jak ja szłam do pracy było sześciu stażystów na samą pediatrię i było sztuką dostać miejsce na pediatrii. W tej chwili stażystów mamy dwóch w całym szpitalu

- mówi Danuta Pora, szefowa pediatrii.

Marszałek Całbecki przedstawił radnym plan ściągania młodych lekarzy do Włocławka. Władze województwa chcą oferować wsparcie finansowe studentom szóstego roku medycyny, którzy zobowiążą się do podjęcia pracy w jednostce prowadzonej przez samorząd wojewódzki.

Konflikt czy przemęczenie?

W czasie posiedzenia pojawiły się głosy, że odejścia lekarzy są związane również z konfliktem z dyrekcją. W podobnym tonie wypowiedział się były już szef ortopedii, Jacek Korecki.

- Ze szpitala odeszło ponad 30 lekarzy. Odeszła inteligencja medyczna szpitala i miasta, odeszły autorytety medyczne. Odszedł dyrektor medyczny, który był przede mną, szef kardiologii inwazyjnej, szefowa kardiologii inwazyjnej, kierownik okulistyki, intensywnej terapii, ordynator chirurgii, ordynator neurologii, a teraz ordynator ortopedii. Nie jest to dla państwa przerażające? Dla mnie jest. Odeszło 7 lekarzy z kardiologii, 5 z wewnętrznego, 5 z chirurgii, 5 z anestezjologii, 5 z pediatrii, 3 osoby z neurologii 4 z ginekologii, 2 z pulmonologii.  Panie marszałku, niech ktoś to szaleństwo wreszcie przerwie. Rządy w szpitalu opierają się na manipulacji i niszczeniu nieprzychylnych pracowników

- mówił w czasie swojego wystąpienia.

Lekarze, którzy wciąż pracują we włocławskim szpitalu widzą tę kwestię inaczej. Zdaniem niektórych z nich problemy kadrowe wynikają z tego, że lekarze są przemęczeni nawałem obowiązków.

- Pełniłem wczoraj dyżur na oddziale ortopedii. 3 przyjęcia planowe, 3 przyjęcia urazowe, 3 operacje w godzinach popołudniowych, interwencji w SOR nie jestem w stanie policzyć. Dlaczego odchodzimy? Odchodzimy bo jesteśmy przemęczeni

- stwierdził Bartosz Nowakowski, ortopeda z 15-letnim stażem.

- Każdego miesiąca spędzam w szpitalu ponad 300 godzin. To naprawdę ciężka praca. Mój ostatni dyżur kardiologiczny to 15 zabiegów. Spędziłem 17 godzin w sali operacyjnej

- wyznał z kolei Bartosz Czarniak, kardiolog zatrudniony we Włocławku w sierpniu 2020 r.

Szef stacji pogotowia, Przemysław Kożan, który w czasie obrad wypowiadał się również w imieniu pielęgniarek, przytoczył natomiast dane, które pokazują, że kadry pielęgniarskiej, z której pozyskaniem od lat były problemy, przybyło. Jak wyjaśnił, na przestrzeni tal 2020-21 szpital zatrudnił 98 nowych pielęgniarek.

Kardiologia

Dr Korecki dodał, że 90 proc. pracowników oddziału kardiologii nie popiera działań, które podejmuje dyrektor Welka. W związku z konfliktem związanym ze zmianami w oddziale z pracy miało odejść dwóch lekarzy.

Stanowczo sprzeciwił się temu pracujący w tym oddziale dr Bartosz Czarniak.

- Spędziłem tu niemal półtora roku, czuję się tu dobrze. Dziś rano na odprawie nie odczułem, żeby 90 proc. lekarzy pracujących na kardiologii oceniało negatywnie naszą pracę. To prawda, że w ciągu mojej pracy odeszło z oddziału sześciu kardiologów, ale w tym czasie dołączyło 12 nowych. To nie zostało powiedziane

- zauważył kardiolog i dodał, że oddział "jest na dobrych torach i wyznacza sobie ambitne cele, których wcześniej sobie nie wyznaczał".

Neurologia

W czasie dyskusji poruszono również problem zawieszonego obecnie oddziału neurologii. 

- W ciągu ostatniego miesiąca trzy razy był zawieszany oddział neurologii i nie wiadomo, czy zostanie przywrócony

- stwierdził radny Piotr Kowal z Lewicy.

- Musiał zostać zawieszony na wniosek złożony przez dyrekcję ze względów kadrowych. Ta sytuacja jest wynikiem przede wszystkim tego, że generalnie w Polsce występuje ogromny deficyt pracowników służby zdrowia, nie tylko lekarzy, ale również pielęgniarek i ratowników. Ten obszar jest uważany za najbardziej deficytowy w Polsce

- stwierdził marszałek i dodał, że oddział neurologii został zawieszony również w jednym z toruńskich szpitali.

Chirurgia dziecięca

Oddział chirurgii dziecięcej został zlikwidowany w kwietniu 2019 r. Miejscy radni chcieli wiedzieć, czy jest szansa na przywrócenie tej jednostki.

Zwolniony w sierpniu dr Jacek Korecki, który przez kilka miesięcy pełnił również rolę dyrektora ds. lecznictwa zdradził, że była szansa na stworzenie odcinka dziecięcego na oddziale chirurgicznym.

- Przyszli chirurdzy dziecięcy, którzy chcieli tutaj pracować. Chciałem otworzyć łóżka przy oddziale chirurgii, ale nie było na to zgody [dyrektor Welki - przyp. red.]

- stwierdził.

Ani Karolina Welka ani marszałek nie odnieśli się do tych informacji. Piotr Całbecki stwierdził jedynie, że jeśli będą lekarze chętni do podjęcia pracy  chirurgii dziecięcej, oddział może wznowić pracę. 

- Chirurgia dziecięca zaczyna się bardzo specjalizować, są to zabiegi jednodniowe, czasem kilkudniowe. Metody leczenia zabiegowego u dzieci są coraz bardziej wyrafinowane. Sądzę, iż tendencją w całej Polsce będzie, że w województwie będą działać trzy ośrodki chirurgii dziecięcej. Przy czym, jeśli będzie szansa na reaktywację, bo znajdą się lekarze chcący prowadzić ten oddział, prawdopodobnie zaproponujemy im reaktywację tego oddziału

- stwierdził. Zaznaczył jednak, że powrót chirurgii dziecięcej do szpitala będzie trudny.

Obecnie w szpitalu działa tylko chirurgia dziecięca jednego dnia. Dzieci wymagające dłuższego leczenia chirurgicznego są kierowane do innych szpitali.

SOR

W czasie posiedzenia dużo uwagi poświęcono sytuacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, który jest najbardziej obciążony w całym województwie. Przyjmuje dwa razy więcej pacjentów niż SOR-y w Toruniu i Bydgoszczy.

- Wynika to z tego, ze nie ma SOR-ów w Radziejowie, Lipnie i Rypinie, więc wszystkie nagłe przypadki trafiają do Włocławka

- tłumaczy marszałek Całbecki.

Drugim powodem obciążenia włocławskiego SOR-u jest fakt, że często są tam odsyłani pacjenci, którzy wcześniej zgłosili się do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). Bardzo obrazowo opisał to szpitalny prawnik:

- SOR w szpitalu jest nie tyle przeciążony, co można wręcz nazwać go Wietnamem. Każdy, kto choć chwilę na nim spędził wie, że nie tylko liczba pacjentów, ale też skala rzeczy, z którymi przychodzą, tak naprawdę marnuje czas personelu. To się wiąże w tym, że w POZ-ach, które są podstawowym zabezpieczeniem zdrowotnym, ludziom chyba już się nie chce pracować. Nie ma dnia, żeby nie było skierowań na SOR, co jest absurdem, bo albo ktoś w POZ-cie nie wie, czym jest SOR, albo nie chce mu się wykonywać podstawowej diagnostyki. Obowiązujące przepisy obligują lekarzy do przeprowadzenia podstawowej diagnostyki. Z obowiązków tych nikt się nie wywiązuje, bo to kosztuje, lepiej przerzucić ten ciężar na  SOR. Na SOR stawiają się setki, a w skali miesiąca tysiące osób z rzeczami tak błahymi, że należałoby się zastanowić nad ich kondycją psychiczną. Zdarzają się ludzie, którzy przychodzą i mówią np., że ich w klatce piersiowej kłuje, a po badaniach okazuje się, że mają cztery promile. Mnie też z czterema promilami by w klatce kłuło

- mówił Rafał Łuczkowski.

Dyrektor Welka powinna odejść? 

Już na początku dyskusji Piotr Kowal z Lewicy zapowiedział, że jego klub wciąż podtrzymuje stanowisko, iż szefowa szpitala, Karolina Welka powinna zostać odwołana ze stanowiska. W czasie debaty jeszcze ostrzejszą opinię wypowiedział jego klubowy kolega, Krzysztof Grządziel.

- Poniekąd współczuję pani dyrektor, bo podjęła się trudnej walki, ale według mnie nie wyszło. Wydaje mi się, pani dyrektor, że trzeba z tej sytuacji wyjść z honorem i złożyć rezygnację dla dobra sprawy. Nie możemy chronić jednej osoby kosztem tysięcy innych, które czują się pokrzywdzone 

- stwierdził radny Lewicy. 

Marszałek uznał jednak, że “honorowa dezercja” w obliczu kryzysu byłaby najgorszym możliwym rozwiązaniem. 

- W sytuacji kryzysowej prosić kogoś o honorową dezercję - nie ma czegoś takiego na wojnie i proszę raczej zachęcać do mobilizacji i dalszego działania, walki o szpital

- skomentował Piotr Całbecki.

Pracownicy szpitala bronią dyrekcji

Sama Karolina Welka nie brała aktywnego udziału w dyskusji. Przedstawiła jedynie lekarzy i pracowników szpitala, którzy przyszli na sesję, by powiedzieć, jak pracuje się w placówce. Byli to m.in. cytowani wcześniej Danuta Pora kierująca pediatrią, kardiolog Bartosz Czarniak, ortopeda Bartosz Nowakowski, prawnik Rafał Łuczkowskii i szef pogotowia, Przemysław Kożan, a także szef SOR-u Ilya Iliev (obecnie po. dyrektora ds. lecznictwa), anestezjolożka Justyna Puchała, urolog Jarosław Możdżyński czy naczelna pielęgniarka Małgorzata Lewandowska.

- To jest garstka osób, która przyszła dzisiaj ze mną, wesprzeć mnie i pokazać, jak bardzo jesteście państwo wprowadzani w błąd

- powiedziała dyrektorka szpitala, przedstawiając delegację personelu. To był jedyny moment, w którym odniosła się do stawianych jej zarzutów.

W trakcie dyskusji zarzuty o złą atmosferę w szpitalu czy problemy z zarządzaniem odpierali pracownicy szpitala:

- Gabinet pani dyrektor nie jest twierdzą, a możliwość rozmowy i wypracowania porozumienia istniała i istnieje nadal

- stwierdził Bartosz Nowakowski.

- Zdecydowałam się na przejęcie, ze wsparciem swojego personelu, dwóch oddziałów pediatrycznych m.in. ze względu na postawę dyrekcji. W innych okolicznościach powiedziałabym “Do widzenia, nie interesuje mnie to”. Patrząc na zaangażowanie dyrekcji, która staje na głowie... ja nie pamiętam w ciągu 39 lat pracy, nie obrażając żadnego dyrektora, takiego dyrektora, tak przejmującego się personelem, szpitalem i wszystkim co jest z nim związane przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu

- dodała Danuta Pora.

- Pani dyrektor Welka stworzyła zespół zarządzania kryzysowego, który zbiera się i decyduje o pewnych rzeczach. Mamy co miesiąc spotkanie kierownicze, to jest właśnie działanie dyrekcji. (...) Pani dyrektor o godz. 23 potrafi zadzwonić i powiedzieć: "Proszę sprawdzić maila, bo coś się wydarzyło". Nikt wcześniej tak nie działał

- chwalił Przemysław Kożan.

- Czasem pani dyrektor wysyła maila o godz. 24. Potrafi wysłać maila o godz. 4:15. Dziwię się, że jakaś firma, która sprzedaje napoje energetyczne, jeszcze nie ma koszulki z jej podobizną. Prawda jest taka, że naprawdę wkłada mnóstwo czasu i energii w opracowanie procedur i takie zarządzanie, by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pacjenta

- dodał Rafał Łuczkowski.

Jakie wnioski wyciągnął marszałek z dyskusji o szpitalu?

Długa i momentami bardzo emocjonalna dyskusja zakończyła się wystąpieniem marszałka Całbeckiego, który zapowiedział działania mające poprawić sytuację w szpitalu oraz atmosferę wokół placówki.

- Dobrze, że do tego spotkania doszło. Pierwszym wnioskiem, jaki mi się nasuwa, jest to, że brakuje informacji. Moim zdaniem brakuje państwu wiedzy, jak szpital funkcjonuje i jeśli ma problemy, z czego wynikają. Dlatego pierwszym krokiem, jaki podejmiemy starania, by rzecznikiem szpitala, była osoba kompetentna, wiarygodna, która będzie z państwem w sposób komunikatywny prowadzić dialog 

- powiedział radnym.

Marszałek zapowiedział również, że radni zostaną zaproszeni do szpitala, a dyrektor Welka oprowadzi ich po wszystkich oddziałach. Rajcy mają mieć wtedy możliwość swobodnego porozmawiania z personelem.

Spotkanie ma odbyć się 21 września, przed zaplanowanym na ten dzień poświęceniem placu budowy nowego "serca" szpitala

[FOTORELACJA]14764[/FOTORELACJA]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(149)

!!!!

3 16

https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szczepionka-na-covid-19,koronawirus--izrael-planuje-czwarta-dawke-szczepionki,artykul,22350238.html 15:33, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

zdechnijzdechnij

45 25

Wojtkowski to zdrajca!!!
Dlaczego nie ma głosu Wojtkowskiego, który stanął po stronie Welki i Całbeckiego? Clou jego wystąpienia to atak na radnych PiSu i nic ponadto. Nie po drodze mi z Dębczyńskim, tak samo jak daleko mi do PO i SLD. Jestem z Włocławka, chce mieć dostęp do gwarantowanych przez państwo świadczeń zdrowotnych. To na to idą moje comiesięczne składki odciągane od pensji. To bezpieczeństwa moich dzieci, rodziców i mojego powinien bronić prezydent naszego miasta. Sprzedał się za czapkę śliwek i mgliste obietnice Całbeckiego.
Precz z Wojtkowskim!!! 15:45, 07.09.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Dariusz 50Dariusz 50

0 5

Fajny nick masz pajacu , uważaj żeby Ciebie to nie sięglo !!!! 18:20, 07.09.2021


eeeeee

0 3

Świetny występ gospodarza w postaci Prezydenta Miasta-szacunek panie Prezydencie... 19:48, 07.09.2021


GratisGratis

3 0

Pan Prezydent nie zajmuje się dbaniem o Miasto, a obniżaniem słupków poparcia działaczy PIS. Jeśli dobra kondycja szpitala mogłaby zaszkodzić PISowi we Włocławku, to Pan Prezydent stawałby na uszach, żeby pomóc szpitalowi. Nie dziwi mnie zatem brak zainteresowania sprawą.
W tym układzie, to ja już wolę głosować na PIS. 07:24, 08.09.2021


olo.oloolo.olo

0 0

Precz również z p. Całbeckim 16:49, 08.09.2021


cowid cowid

0 0

do zdyczającego-idę po ciebie. 20:36, 08.09.2021


=gruszecczka=gruszecczka

41 10

pogadali a problemy przez najbliższe 2 lata zostaną jak nie dłużej 15:45, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GabrieLLooGabrieLLoo

28 27

Większość by chciała odwołać dyrektorkę, ale czy tak łatwo pozyskać kogos na to stanowisko?
Łatwo się mówi trudniej się robi. Był konkurs to dwie osoby sie zgłosily i obie spoza Włocławka wiec marne szanse na zmianę zarządzania. Trzeba odgórnie zmieniać system opieki zdrowotnej a przede wszystki wiecej nakładów - ale nie na TVP. 15:49, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hgfhgf

26 23

Nazywanie tego obiektu szpitalem to letka pszesada 15:50, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WSS1WSS1

31 15

ludzie CAŁBECKI ją wsadził to nie jest kamikadze on ją wsadził na ten stołek to co te a że to Włocławek to dla niego piąte koło u woza a naszym sejmikowym radnym to pogratulować pokazaliście jak jesteście zainteresowani co się dzieje tylko PAWLAK A WAS INTERESUJE KASA i ABY NIE NARAZIĆ SIĘ MARSZAŁKOWI MIESZKAŃCY WIDZICIE JAK WALCZĄ O NASZE SPRAWY 15:50, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FachowiecFachowiec

49 1

Problem się skończy tylko i wyłącznie, gdy szanowni posłowie będą się leczyć nie w Warszawie, ale w swoim okręgu wyborczym. Ot co! 15:52, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hgfhgf

9 28

Ras tam byłem z bulem bżucha i mi pomogło dopoero jak wypiłem im spirytus do dezynfekci 15:52, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LgbtLgbt

5 25

*%#)!& tatu *%#)!& dlaczego mnie nie zaproszono na tom nadzwyczajnom rade? Szypko bym ih wyjasnił i znalas rozwionzanie 15:53, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KornikKornik

34 26

To kto rządzi w sejmiku? PO
Skąd jest Marszałek?
Czy wy jeszcze macie jakieś złudzenia, że będzie dobrze ze szpitalem?
Hahahaha
Gratuluję wyborcom! 15:54, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDDD

37 3

Wam też się dostało....i mecenas miał rację. 15:57, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KONIEC KONIEC

7 26

NIE MOŻNA NAPISAĆ JAŚNIEJ ŻE SYTEM JE*NĄŁ KULAŁO I SIE ZESRAŁO 16:05, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkającyMieszkający

52 2

Całe nagranie to 3 godziny gadania o niczym, personel opowiedział jak wygląda praca to się dopiero okazało, że polityczni "spece" nic nie wiedzą o pracy szpitala. Typek w okularach fajnie pojechał. 16:08, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XyzXyz

46 36

Dyrektorka przyprowadziła klakierów….. 16:16, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NicoNico

39 2

Jak czytam te oczojebne tytuły to dochodzę do wniosku, że ten "portal" to szuka tylko taniej sensacji. 16:21, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator Obserwator

10 24

Obiektywnie grzecznie napisałem a mojego komentarza już nie ma. Gorzej niż w Rosji i na Białorusi. Portal niewiarygodny. Wstyd 16:28, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Misio Misio

18 21

Inny portal włocławski przytacza całe wypowiedzi uczestników sesji, a Wy tylko wybrane fragmenty. Manipulacja? O portalu ddwloclawek też było, o Waszej rzetelności, czemu nie cytujecie tych wypowiedzi? Brak odwagi? Prawdziwa cnota krytyk się nie boi Pani Naczelna. 16:29, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EfektyEfekty

28 21

Warto zauważyć że we WŁOCŁAWKU rządzi PO i takie są EFEKTY 16:32, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DoktorDoktor

29 20

Ustawka marszałka w Radzie Miasta. Skandal. Trzeba wyjeżdżać z tego miasta 16:37, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wkurzona włocławiankWkurzona włocławiank

26 18

Niestety interesiki radnych z Lewicy(obawa o swoje i rodziny posadki i rady nadzorcze) nie pozwoliły zerwać koalicji z PO w Radzie Miasta i ostudzić pana Marszałka w zapale obrony dyrektor Welki. Cóż wystawię jak i wielu Włocławian rachunek Lewicy w wyborach - nie głosując na Lewice(stracą mój głos po raz pierwszy od 30 lat). Nie macie żadnego instynktu politycznego na Lewicy - zapłacicie za chciwość i butę Platformy. Ona po wyborach we Włocławku będzie ale dla Lewicy w tym mieście to koniec. 16:37, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Korekta tekstuKorekta tekstu

34 0

Ktoś sprawdza tekst przed publikacją?
Np. „ Kwestią, której poruszono dużo miejsca…” lub „ Bardzio obrazowo opisał to szpitalny prawnik…”.
Jest wiele innych błędów. 16:43, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gdzieROZWIAZANIAgdzieROZWIAZANIA

17 17

Marszałek mógłby chociaż pociagi podstawić żeby ci co odbijaja sie od szpitala mogli szybko dojechac do Torunia 16:47, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fan POFan PO

18 23

Brawo PO - zamknąć gawiedzi ten szpital, nie czekać aż zrobi to jak obiecał GRODZKI i będzie po problemie 16:48, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PielęgniarkaPielęgniarka

24 17

Jestem pielęgniarką w WSS od wielu lat, zawsze kontakt z dyrekcją to było coś nieosiągalnego, oddziałowe z dawnych lat też zawsze pokazywały nam nasze ''miejsce w szeregu''. Miałam niedawno poważny problem rodzinny, który miał wpływ na moją pracę. Chciałam porozmawiać z Panią Dyrektor, nie miałam problemu z umówieniem spotkania, zostałam wysłuchana i zrozumiana, a mój problem również częściowo rozwiązany. Pewnie znajdą się tu zaraz hejterzy, ale trudno, trzeba mówić o takich rzeczach. 17:57, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntybushAntybush

17 6

Zwiększono populację studentów medycyny... Umarłem 18:23, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DedDed

6 1

...Poprzez in vitro?
19:24, 07.09.2021


Cw-eCw-e

21 13

Wstyd mi za rządzących w naszym mieście WSZYSTKICH👎 18:28, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czarnamamba Czarnamamba

27 21

Byłemu ordynatorowi coś się pomyliło bo nie odszedł a został wywalony i teraz się mści .. 18:53, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 14

A gdzie w tej dyskusji jest głos najważniejszy - głos podatnika -pacjenta który za ten bałagan płaci ?
Ci partyjni spece są tak zadufani w swoją mądrość , że zapomnieli zaprosić na spotkanie pacjentów ktorzy godzinami czekają na poradę albo przyjęcie na oddział !!!
Hasło ,,Pacjencie lecz się sam , ale składki oddaj nam '' jest w tym gronie najważniejsze ! 18:58, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Apel!Apel!

33 17

Honorowe odejście nie jest dezercją panie marszałku ! Sytuacja szpitala pokazuje że p.dyrektor nie radzi sobie z jego zarządzaniem. Trudna ogólna sytuacja wymaga dobrego menagera którym pani nie jest. Lekarze mają gdzie mieszkać a ich odejście jest spowodowane złą atmosferą w szpitalu.Trzeba umieć przyznać się do porażki ! Nie zwalać winy na wszystko i wszystkich. Pora odejść p.dyrektor ! 18:59, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chyba normalnyChyba normalny

5 14

Trzeba sprzedać szpital. W rękach prywatnych będzie zarządzany normalnie. Tylko kasę z ZUS trzeba też przekazać a tego nasi kochani politycy nigdy nie zrobią. Wtedy i pielęgniarki i lekarze by byli no i przede wszystkim CENNIK i TEMIN. No i by było wiadomo co się dzieje z kasą z ZUS.Wyszło by na jaw że w dziurę budżetową wrzucili a nie na leczenie i szpitale.
19:13, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zawiślok.Zawiślok.

1 1

To wiele ludzi by umierało na ulicy, czytam komentarze i wiem jak są nastawieni ludzie do rozdawnictwa, ciekawe jak by trafiła osoba, która niema ubezpieczenia zdrowotnego i tak dosyć ludzi umiera na 3 Maja ławkach. Tak naprawdę już wolał bym aby całkowicie zlikiwdowali ten szpital i przenieśli go do Torunia, tak samo porsonel, który by zasilił ilość lekarzy. 20:44, 07.09.2021


JobJob

19 14

Młodych lekarzy nie ma bo od kogo mają się uczyć. Czy w tym szpitalu jest jakiś system szkolenia jakieś autorytety medyczne. Odchodzą najlepsi, najlepiej wyszkoleni z dużym doświadczeniem. Co można się nauczyć od lekarza co klika razy podchodzi do egzaminu. Sort to nie Wietnam to słabo zorganizowany o wątpliwych kwalifikacjach oddzialik 19:18, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JobJob

15 12

Młodych lekarzy nie ma bo od kogo mają się uczyć. Czy w tym szpitalu jest jakiś system szkolenia jakieś autorytety medyczne. Odchodzą najlepsi, najlepiej wyszkoleni z dużym doświadczeniem. Co można się nauczyć od lekarza co klika razy podchodzi do egzaminu. Sort to nie Wietnam to słabo zorganizowany o wątpliwych kwalifikacjach oddzialik 19:18, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Chyba normalnyre Chyba normalny

13 12

Sprzedać ....i zlikwidować tak jak panu ,,koperciarzowi ''się wymsknęło ? Sprzedać tak jak Nobilesa ? Fajans ? Celulozę ? Ursusa ? Wisłę ? To im wychodzi najlepiej , pacjenci będą jeźdźić ze wsi Włocławek do miasta Toruń albo Płock albo Kutno po porady zwolnienia i zabiegi ! 19:20, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polpol

23 0

Włocławscy RADNI ...czy to prawda ze we Włocławku nie jest czynna żadna apteka w porze nocnej?Gdzie wykupić leki? 19:21, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

echhechh

23 4

Panie radny GRZADZIEl...poddaj się pan do honorowej dymisjii.....skoro w e Włoclawku nie ma zadnej apteki dyżurnej w porze nocnej ,dlaczego muszę jechać po leki do ościennych miast? 19:40, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FilutFilut

1 0

Zapytaj Dębczyńskiego. Też jest radnym, tyle że z PiS. 14:12, 08.09.2021


supersuper

16 1

Super ,że może sluchacze zrozumieli że w czasie ostrej pandemii w Szpitalu pracuje się jak w wojsku i decyzje podejmuje a bieżąco....a dyrektor jest do dyspozycji przez 24 H 19:42, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oooooooo

6 17

No tak pełniąc funkcje decyzyjną trzeba mieć pełną wiedze merytoryczną o przedsiębiorstwie i zarządzaniu ,jeżeli się jej nie posiada to warto zrezygnować....duży rozdżwięk miedzy wystąpieniami ex dyrektora medycznego a lekarzami ....oj duży 19:47, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EphraimEphraim

18 7

Chyba logiczne, że lekarze mają więcej sensownych rzeczy do powiedzenia niż zwolniony typ 19:53, 07.09.2021


ArekArek

15 5

We Włocławku nie ma ale przecież w Lipnie i w Toruniu są nocne apteki i zawsze mącicielu z PIS-u możesz tam dojechać 20:08, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

2 4

PIS-owi się nocnych aptek zachciało 20:51, 07.09.2021


NiezadowolonaNiezadowolona

17 10

Mój tata na oddziale SOR we Włocławku stracił życie. Czekał na pomoc od 8 a zmarł o 3 w nocy.... zamiast ratować człowiekowi życie dali mu środki na uspokojenie. Nie chciałabym tam trafić!!!!!! Nikomu nie życzę 20:29, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Żal. Żal.

3 0

Nie odpuszczaj. Zrób to chociaż dla Twojego taty i walcz. 14:06, 08.09.2021


e e

24 1

Szanowny panie Radny Grządziel ....przez tyle lat radnowanie we Włocławku nie miał pan czasu pobudować na terenie miejskim wokł Szpitala parkingu dla nas mieszkańców abyśmy jadąc do Naszego Szpitala rozumiem ze i Pana ... nie parkowali po krzakach w lesie? 20:33, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MitunMitun

1 0

A radnych z PiS nie ma? Przecież zawsze byli i są w radzie miasta, nie tylko Pan Grządziel. Też mają możliwościami się pochwalić, co oni zrobili. 14:04, 08.09.2021


dddddd

11 11

a po co są wersalki w pokojach lekarzy ???? 20:51, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

5 9

A co z pieniędzmi które szpital otrzymał dla personelu pracującego w czasie covid do tej pory personel nie otrzymał sprawy w sądzie 21:03, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dsddsd

3 7

odeszli na bezrobocie...? 21:15, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgadnijZgadnij

16 9

Jakiej nieudolnej opcji rządzących zawdzięczamy, że Włocławek stał się wiejską zapyziałą mieściną w centrum Kraju 21:42, 07.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GratisGratis

4 1

Moje spojrzenie z punktu widzenia "ludności napływowej".
Włocławek jest robotniczo-chłopskim miastem i nie dorobił się warstwy intelektualistów na tyle silnej, aby móc nim zarządzać. Brak konkretnych zakładów pracy (poza jednym) powoduje, że wykształceni ludzie stąd odpływają. Nie bez znaczenia jest też bliskość Torunia, a nawet Płocka. Większość lokalnych polityków, to nowobogaccy karierowicze - chłopki ze wsi, którzy wiedzą z kim wódkę pić i z kim trzymać, dla których polityka jest sposobem na zarabianie pieniędzy, a nie służbą dla lokalnej społeczności.
Miasto zamiast się rozwijać, ulega degradacja. 07:44, 08.09.2021


#gratis#gratis

1 1

Bardzo celne spostrzeżenia dotyczące ferajny z UM. 15:09, 08.09.2021


PacjentPacjent

13 8

Moje doświadczenia z ostatnich kilku miesięcy, jako pacjent szpitala są rozbieżne ale ze wskazaniem na plus dzięki pewnym oddziałom. Pierwszy to chirurgia. Pielęgniarki super, pomocne i kompetentne. Lekarze, no cóż tu już mam swoje przemyślenia po wymianie zdań z lekarzami na widzeniach, dość dziwne i mało empatyczne (może tylko werbalnie) poza ordynatorem. Neurochirurgia. Wielki i ogromny plus dla wszystkich z personelu. Zarówno lekarze (najwyższej klasy specjaliści) i pielęgniarki, bardzo oddane swojej pracy. Anestezja to mistrzostwo w porównaniu z innymi szpitalami w Polsce. Jest tylko jeden haczyk. Doposażenie i stan wyposażenia tego oddziału. Nie zmarnujcie tego. To skarb! A tak na podsumowanie to niech lekarze przyjmą do wiadomości, że pacjenci to nie jest banda ludzi mniej inteligentnych od nich (medyczne wykształcenie nie daje takich podstaw) a i z tym bywa różnie. Każdy z nas jest trybikiem koegzystencji w wielu dziedzinach życia. Ja naszemu szpitalowi stawiam plusa mimo wszystko. 21:48, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GggGgg

1 2

Byles na wszystkich oddzialach w kazdym szpitalu w Polsce? Wspolczuje🤣 23:55, 07.09.2021


foxy100foxy100

19 11

Na temat pracy SOR i tak bardzo przepracowanych lekarzy mogłem wyrobić sobie opinię gdy tam trafiłem. Przez ponad godzinę siedziałem pod gabinetem w tym czasie owszem przyszedł pan doktor ale najpierw musiał się nagadać z personelem, ratownikami, potem łaskawie zawołał i wysłał mnie na prześwietlenie, gdy wróciłem już go nie było, kolejne ponad pół godziny siedzenia - dodam z bólem, wrócił, ponowne pogaduchy mija kolejne pół godziny, po czym wyszedł bez słowa do mnie i sobie poszedł. Zostałem bez informacji, dodam, że byłem tam jedynym pacjentem i przyjmowali mnie prawie trzy godziny. Na temat dalszego leczenia i wizyt w poradniach nie chcę się wypowiadać, wolę zapomnieć. Tak pracuje nasz szpital. A pani dyrektor wysyłająca e-maile w nocy - to raczej dowód na to że sobie nie radzi, kto normalny w nocy wysyła pracownikom informacje 👎 21:50, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dewdfwfffdewdfwfff

3 10

czemu nikt nie spisuje przypadków poszczepionkowych?
ludzie dzwnia przychodzą ze po szczepieniu po 2 3 dniach wystepują drgania szybsza praca serca cisnienie wysokie którego nigdy wczesniej nie było a lekarze to zbywają nie chcą sluchac !!! 22:00, 07.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EmerytEmeryt

3 1

To wyborcy PiSu !!! Nie żal mi ich. 22:13, 07.09.2021


ToshTosh

2 1

Podaj przykłady, konkretnie. Gdzie kto i kiedy. 22:54, 07.09.2021


EmerytEmeryt

10 16

- Ze szpitala odeszło ponad 30 lekarzy. Odeszła inteligencja medyczna szpitala i miasta, odeszły autorytety medyczne. Odszedł dyrektor medyczny, który był przede mną, szef kardiologii inwazyjnej, szefowa kardiologii inwazyjnej, kierownik okulistyki, intensywnej ordynator chirurgii i teraz ordynator neurologii, a teraz ordynator ortopedii. Nie jest to dla państwa przerażające? Dla mnie jest. Odeszło 7 lekarzy z kardiologii, 5 z wewnętrznego, 5 z chirurgii, 5 z anestezjologii, 5 z pediatrii, 3 osoby z neurologii 4 z ginekologii, 2 z pulmonologii. Panie Marszałku, niech ktoś to szaleństwo wreszcie przerwie. Rządy w szpitalu opierają się na manipulacji i niszczeniu nieprzychylnych pracowników ???!!??? Za rządów PO nie było tyle zwolnień i odejść !!Pogodnić PiS !!!!!!!!!!!!! Pogonić Kaczorów z Ziobrem !!!!!!!!!!!!!!!!! 22:12, 07.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gośćgość

6 3

ZA PÓŹNO POSZEDŁEŚ NA EMERYTURĘ , WSZYSTKO SIĘ TOBIE POMIESZAŁO 05:45, 08.09.2021


WerdiWerdi

2 0

Do gość, nie ubliżają ludziom inteligentnym i sprawiedliwie oceniającym obecną sytuację w szpitalu. Tylko miernoty kłamią i obrażają. 12:25, 08.09.2021


re Zgadnij re Zgadnij

3 11

Jestem wykształcony skończyłem gimnazjum i nie mogę wpaść jaka to opcja zrobiła ze mnie wiochmena w zapyziałym mieście 22:32, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jgdfreoityjgdfreoity

7 7

To trzeba było Całbeckiego na pomoc wzywać??? To trzeba było dyrektorstwu szpitala i radnym samym siąść do stołu w celu rozmowy. No jak małe dzieci się zachowują...... A swoją drogą to trzeba coś z tym szpitalem zrobić bo braki kadrowe to zagrożenie dla zdrowi i życia mieszkańców. 22:39, 07.09.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

KzpKzp

3 4

Ale skoro Calbecki jest spokrewniony z obecną dr Szpitala - Wielką to trudno oceniać ;) 23:25, 07.09.2021


WlocloveWloclove

9 1

Politycy nie potrafią usiąść i porozmawiać, żeby szukać rozwiązania, oni muszą piłować ryja żeby zaistnieć, bo trzeba się przy korycie utrzymać. Ta cała sesja pokazała, że oni są jakimś żartem, żaden z nich nie był jednego dnia w szpitalu i nie widział pracy tych ludzi, ale są pierwsi do krytyki, żałosne... 06:53, 08.09.2021


Radzę Radzę

2 2

Do wloclowe, przestań się już tu siepać pod różnymi nickami, bo się tylko osmieszasz. 13:58, 08.09.2021


Do "radzę"Do "radzę"

1 0

Tak to możesz sobie do starej gadać 14:06, 08.09.2021


do Emerytdo Emeryt

16 12

Nie zauważyłeś że włodarzami miasta Włocławek jest PO - i to oni biorą ogromną kasę za zarzadzanie miastem i jego wszystkimi agendami , a jak jest wszyscy widzimy - równia pochyła 22:40, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRAWDAPRAWDA

12 12

WSZYSTKO UPOLITYCZNIONE CALA DYREKCJA A ZWYKLI PRACOWICY MAJA SIE BAC GDZIE SA ZWIASKI ZAWODOWE WYBIJ SOBIE TA SOLIDARNOSC BO INACZEJ CIE ZWOLNIOM MLODZI LEKARZE POWYJEZDZALI A STARSI LEKARZE CHCIELI CIOGNOC ETATY JAK NAJWIECEJ GODZIN BO SA ZACHLANNI NA PIENIODZE I WSZYSTKO UPOLITYCZNIONE JEST NIE MA SOLIDARNOSCI JEST TYLKO OBLUDA ZAKLAMANIE TFU SMIERDZICIE WSZYSCY 23:18, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

1 2

Wracaj na lekcje synek i nie zabieraj głosu w sprawach dla dorosłych. 07:27, 08.09.2021


Bob budowniczyBob budowniczy

24 4

Przecież tu nie chodzi o lekarzy o jakieś leczenie bo czym, jakimi procedurami medycznymi może się pochwalić ten szpital. W ostatnim okresie nie można już leczyć dzieci poza *%#)!& upada neurologia więc nie będzie można leczyć udarów,nie wykonuje się jakiś zabiegów na które jest kolejka i chętni z całej Polski czy nawet okolic. Teraz to chodzi o budowę jest kasa do wydania na rozbudowę, wszystko przygotowane i trzeba tego przypilnować. 23:25, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Advocatus diaboliAdvocatus diaboli

22 20

Dawno nie komentowałem, ale zrobienie takiej antyreklamy szpitalowi (patrz SOR) i obrażenie narodu z Azji to zaraz po dyrekcji powinien być zwolniony prawnik. Czy wy ludzie nic nie rozumiecie tam jest Państwo w Państwie i dyrekcja powinna być od razu zwolniona jak to mówił dr Korecki- jedyna prawda w czasie tej sesji i wszystkie pociotki z Torunia i z Bydgoszczy z automatu też bo działają na szkodę szpitala.. Drugą prawdę powiedział Pan K. Grządziel albo ma się honor albo nie. Nie znam osoby z PO co ma honor i wstyd. Wszystko na ten temat. Wszyscy co byli na sesji boją się o pracę bo ich nowa Dyrekcja wyrzuci przecież natychmiast. 00:50, 08.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZorientowanyZorientowany

17 2

Jak już tak wyjdziesz z piwnicy po kolejną transzę 500+ to przy okazji zasięgnij trochę informacji zamiast takie brednie wypisywać.
Wszyscy mówili prawdę, bo SOR jest przeciążony, wiem ile się czeka na pomoc, zanim obrobią jakichś pijaków i idiotów z zaciętym palcem, dlatego jakbym miał to porówna pod względem nawału pracy i nacisku że strony ludzi to byłby nie Wietnam ale szpital polowy w Afganistanie.
Ci ludzie robią co mogą a w zamian pacjenci mają tylko pretensje, a politycy szukają tylko tanich okazji żeby zabłysnąć, bo nic pomocnego ani nawet sensownego powiedzieć nie potrafią. 06:51, 08.09.2021


Zawiślok.Zawiślok.

6 6

Porównanie SOR do Wietnamu, naprawdę nie było stosowane przez tego Pana ale to tylko tyle bo nie chciał aby pacjentów to spotkało jaka była Wojna Wietnamie to nie film o Rambo ale też dochodziło tam do masakr na ludnościach Stany Zjednoczone – 58 325 zabitych, 313 tysięcy rannych (w tym 153 311 z trwałymi uszkodzeniami ciała) i 2413 zaginionych, Korea Południowa, Filipiny, Australia, Nowa Zelandia i Tajlandia łącznie – 5225 zabitych i około 12 tysięcy rannych. To samo mówi za siebie. 08:54, 08.09.2021


BarejaBareja

8 16

Calbecki zapowiedział wycieczkę dla radnych do szpitala, a podobno jest zakaz odwiedzin bo Covid… cytat „pracownicy szpitala bronili dyrektorki…” … Bareja wiecznie żywy….. łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje ,,,,🤣🤣 to mówiłem ja 🤣 czytaj w artykule👍 01:21, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

####

22 1

Przywròcić pracę na etat, nie będą przemęczeni. Teraz już nie nadążaja z wypisywaniem faktur za swoje usługi. 02:14, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

10 15

TROCHĘ HISTORII - GDY LEWICA KILKANAŚCIE LAT TEMU SZYKOWAŁA KANDYDATA NA PREZYDENTA TO DOKONAŁA "ZAMACHU" NA ÓWCZESNEGO DYREKTORA , OBSADZAJĄC SWOJEGO KANDYDATA NA STANOWISKU DYREKTORA SZPITALA. MANEWR UDAŁ SIĘ DOSKONALE, ZOSTAŁ PREZYDENTEM NA DWIE KADENCJE I W DODATKU BARDZO DUŻO ZROBIŁ DLA MIASTA. PO ROKU MARSZAŁEK ( WÓWCZAS Z LEWICY) PRZEGRAŁ W SĄDZIE I MUSIAŁ PRZYWRÓCIĆ DYREKTORA ZWOLNIONEGO , ALE SPRAWY JUŻ NIE BYŁO. WSZYSCY ZADOWOLENI. DZISIAJ LEWICA TAKŻE CHCE ZROBIĆ TRAMPOLINĘ, BO KANDYDATA LEWICY KOALICYNE PO NIE DOPUŚCI. JEST TYLKO KŁOPOT W OSOBIE MARSZAŁKA Z PO , KTÓRY ZE SWEJ DROGI MARGINALIZACJI MIASTA PATOLI NIE ZEJDZIE, A PRAWO JEST TAK ZORGANIZOWANE , ŻE NIKT GO W TYM NIE ZATRZYMA. RADNI WŁOCŁAWSCY W SEJMIKU NIE ISTNIEJĄ, SWOI TYLKO POPRĄ, A GŁUPIEMU WŁOCŁAWKOWI ZOSTANIE TO SPADNIE ZE STOŁU. KONKLUZJĄ JEST , ZE JESLI POWIÓDŁBY SIĘ HISTORYCZNY PLAN LEWICY, TO ANALOGICZNIE POWINNIŚMY BYĆ ZADOWOLENI. 05:58, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Już wystarczy. Już wystarczy.

1 0

Oby się powiódł, ale już bez pana Stanisława Pawlaka. Wątpię czy jest to człowiek, który potrafi rozmawiać z każdym, czy z góry stawia go na pozycji przegranej, nawet z nim nie rozmawiając. 13:45, 10.09.2021


HhhhhhHhhhhh

19 19

Sor we Włocławku to zwykły cyrk i tyle 06:04, 08.09.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GregorGregor

15 5

Skoro przychodzą do niego takie małpy i klauni jak Ty to w sumie racja. 06:46, 08.09.2021


Sama prawda. Sama prawda.

1 6

Widzisz Gregor, jesteś przykładem właśnie tych butnych którzy tak traktują pacjentów. A wciskacie ludziom, że jesteście dobrzy i empatyczni. Nic dodać nic ująć. 11:16, 08.09.2021


welkocałbekwelkocałbek

1 6

ciałbecki cyrk! 11:46, 08.09.2021


włocławianinwłocławianin

20 14

przyjechał jaśnie wielmożny pan z wielkiego miast i powiedział to co powiedział...Włocławianie w szpitalu jest super , to nie ona winna !!!!, włocławskie matołki !!!!nic się nie stało!!!!... .czego chcecie!!!! macie budynek zwany szpitalem , ja tu rządzę!!!! .........pycha, buta, arogancja!!!!....a radni jak to radni czyli bezradni..... 07:40, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sutorsutor

19 17

Podstawa zwolnienia p. Welki z funkcji dyrektora jest sam fakt pisania w godzinach nocnych, bo świadczy to o braku umiejętności kierowniczych. 07:52, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sutor ty pajacuSutor ty pajacu

16 8

O braku twoich zwojów mózgowych świadczy pisanie takich bredni. Trwa pandemia, trzeba być gotowym na reakcję o każdej porze dnia i nocy, czego ty oczywiście nie rozumiesz bo zasiłek odbierasz jak już się wyśpisz i wypijesz poranne piwo. 08:02, 08.09.2021


WyborcaWyborca

5 16

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej 07:54, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

4 16

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej 07:54, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

3 16

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej 07:54, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

3 16

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej . 07:55, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

3 16

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej . 07:55, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

2 14

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej . 07:55, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

3 17

Tt nie widzę problemu
Zrobić referendum
I powywalać tych ze wsi pseudopolityków jak Wojtkowski czy innych czerwonych i po problemie
Bo to 2 lata jeszcze lansowania zmarnowanie czasu a jak da wybory to ruszyć się z domu i do urn wykasować tych wszystkich radnych miejskich wojewódzkich czerwonych i z PO i będzie inaczej . 07:55, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatrickPatrick

28 4

Jakiś idiota o nicku "Wyborca" spamuje tym samym postem. Co jest zrozumiałe, bo ludzie z poziomem inteligencji kawałka drutu mogą tylko w klawiaturę głowa walić i powtarzać brednie, zamiast napisać coś sensownego. 08:07, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

18 19

Szpital we Włocławku ma od wielu lat bardzo złą opinię, wiemy o tym wszyscy. Niestety teraz to już brak słów co tam się dzieje. Szpital jest nazywany "wykańczalnią" - niefajnie, prawda?
Nazwa Szpital Wojewódzki coś powinien reprezentować! Ale jest fatalnie(((((((((((((((((((((((((((( 09:03, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 31

Dr Korecki powiedział NIEWYGODNĄ PRAWDĘ . A niewygodna prawda partyjnym nigdy nie pasuje . No chyba że jest autorstwa kolegów historykow, wf-istów albo filozofów. Jest jednak nadzieja że wyborcy w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia podziękują partyjnym niedołęgom przy najbliższych wyborach i mam tu na myśli i tych z lewa i tych z prawa .
Dlaczego na spotkaniu nie było przedstawicieli pacjentów i nie mam tu na myśli POzorantów ze ,,społecznej'' uPOrtyjnionej rady szpitala ! 09:05, 08.09.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SpongeBobSpongeBob

29 6

Prawda jest jak *%#)!& każdy ma swoją.
Polecam słuchać argumentów wnikliwe i używając mózgu, wtedy zauważysz, że sensację pana doktora nie mają wiele wspólnego z faktami, zresztą tak samo jak wypowiedzi naszych polityków. 09:28, 08.09.2021


Zgadza się. Zgadza się.

5 15

Bardzo dobry komentarz. Podpisuję się pod nim obiema rekoma. 11:35, 08.09.2021


Zgadza się. Zgadza się.

5 16

Oczywiście zgadzam się z Panem dr Koreckim. 11:38, 08.09.2021


Marti Marti

20 21

Niech mi ktoś odpowie dla czego na takim spotkaniu nie ma pacjentów ze by mogli się wypowiedzieć jak pani dyrektor jest taka w porządku to dlaczego salowe muszą brać prawnika ze by wypłaciła im covidowe niestety ręka rękę myje szpital ma bardzo złą opinie dno dna zdrowia wszystkim życzę lepiej nie chorować omijać daleko od noszy przy ulicy wienieckiej pozdrawiam 10:14, 08.09.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

rere

5 15

Prawie Od 14 lat szpital jest pod kuratelom nieudaczników z PO , którzy na siłę rwa się do władzy o której jak obserwujemy nie mają pojęcia czy to w Kraju czy w samorządach - warto przypomnieć sobie ich osiągnięcia - żadnych poza destrukcją 10:26, 08.09.2021


Prawdepowiem Prawdepowiem

6 14

Nie tylko sprzątające poszły do sądu po dodatki covidowe...wypłaciła tylko lekarzom nie patrząc czy w ogóle w tym czasie pracował.Przetrzymuje te pieniądze. NIK ,Ispekcja Pracy i Sąd to instytucje, które zostały zawiadomione o tym fakcie.Badżmy dobrej myśli,że Oni Nam pomogą. Dała nie tym co trzeba,postawiła na złego konia, podobny błąd jak z Koreckim.Ha,ha,ha zagubiła się paniusia. 10:45, 08.09.2021


PolonistaPolonista

0 0

Do re, pisze się pod kuratelą, elektoracie pisowski. 13:37, 10.09.2021


prawdziwy Polakprawdziwy Polak

18 22

Tak wyglada Mafia PO i PZPR ! To oni maja byc Bogaci, przejmowac Majatki takie jak PGR, SZPITALE, FABRYKI, A Nastepnie Sprzedawac Zachodnim Przetsiebiorcom ,a PIS no Coz do Roboty !
Tak Wyglada Rzeczywistosc !!!!! 10:25, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

He he he He he he

0 0

Ciesz się że Sasin i Szumowski dobrze pracują i są bardzo zaradni. 13:34, 10.09.2021


re SpongeBobre SpongeBob

15 21

Pracowałam w tym szpitalu(całe szczęście krótko) i wiem jak tam wygląda od podszewki zarządzanie , konkursy , ,,szacunek'' dla pacjenta i pracownika . Przykład - dopiero uwagi Hupały o paskudnym jedzeniu ktoś raczył usłyszeć ,a wcześnie wiedzieli o tym wszyscy !!! 10:59, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sic!Sic!

3 3

Z postury Hupały widać, co jest u niego priorytetem działania.😆 12:04, 08.09.2021


Panowie ,nic się niePanowie ,nic się nie

22 21

Zakpili z pacjentów,zwolnionych lekarzy i tych co sami sobie poszli, klakierzy pochwalili P.Dyrektor,
za to , ze pisze w nocy i pogada z pracownikami .Ktoś obiecał wycieczkę do szpitala...
11:05, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo. Brawo.

17 23

Brawo dla Pana Grządziela. Nie bał się powiedzieć konkretnie, że dyrektorka szpitala powinna odejść. Gołym okiem widać że dzieje się w tym szpitalu źle i że za dużo tam układów. Plecy w osobie marszałka województwa, to nie wszystko.
11:08, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

cyfrowyorzechkokosowcyfrowyorzechkokosow

4 6

Do tego dochodzą układy rodzinne, tylko kilku poparło welke to chyba świadczy o tym jak jest znienawidzona i szkodzi nam wszystkim. 11:44, 08.09.2021


Niech wracają. Niech wracają.

23 29

Poprosić o powrót tych dobrych specjalistów, którzy musieli odejść nie ze swojej winy i zacząć ich szanować. Trudno zrozumieć tłumaczenia, a właściwie manipulacje, że jest brak specjalistów, skoro się nie szanowało i odpowiednio nie nagradzało tych, którzy chcieli tu przyjść, dobrze i ofiarnie pracować dla pacjentów, a w zamian dostali powody, by stąd uciec. Podziękowanie dla Krzysztofa Grządziela, za postulat usunięcia obecnej dyrektor. To by była najlepsza decyzja, bo trudno jest wierzyć, że będzie lepiej. Za dużo buty i pewności siebievi za dużo lizusostwa. 11:27, 08.09.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

23 4

To jest właśnie pogląd ćwierćinteligenta, który nie zna realiów systemu ochrony zdrowia, zresztą politycy mają to samo. Każdy jest jak tyranozaur, wielki ryj do krzyku ale krótki ręce do pomocy. 11:36, 08.09.2021


Jedna z wieluJedna z wielu

4 20

Tak ,mądry pomysł,WRACAJCIE! 11:51, 08.09.2021


Śmieszny twór. Śmieszny twór.

3 16

Do obserwator, nie osmieszaj się człowieku z tą swoją chamską wypowiedzią. Prawdy nie zagłuszysz lizodupie. 12:03, 08.09.2021


WiększośćWiększość

9 0

Oprócz Koreckiego niech wracają. 13:21, 08.09.2021


pytajnikzasadniczypytajnikzasadniczy

19 23

Czy pani welka jest rodziną marszałka?????? 11:42, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Oczywiście że Oczywiście że

4 1

Tak. 12:07, 08.09.2021


ObserwatorTegoBagnaObserwatorTegoBagna

44 1

Jak się posłucha całego nagrania tej sesji, to widać, że poza personelem szpitala nikt nie ma nic do powiedzenia, absolutnie NIC.

Każdy z tych politycznych pachołków tylko krzyczy, że nie ma lekarzy bo złe zarządzanie, ale nikt nie ma pomysłu jak pomóc, tylko niczym pasożyty chcą na tle szpitala politycznie zaistnieć, to już nawet nie jest bezczelność, to jest żałosne.

Jeden z drugim politykiem tylko robią z siebie idiotów, bo nikt z nich nawet nie był w szpitalu, kiedy potrzebna była pomoc to każdy z nich robił co innego (w zależności od partii albo uganiał się za tęczową flagą, albo leżał krzyżem przed świętym biznesmenem z Torunia) - ale gdy przychodzi chwila, że pokrzyczeć i zostać przy politycznym korycie to od razu jest wysyp krytyki.

To jest żałosne bo pokazuje, że politycy zniżą się do każdego poziomu, żeby tylko jakoś błysnąć, ich nie interesuje los szpitala ani ludzi, którymi się opiekuje, im chodzi tylko o to żeby ciągnąć kasę z publicznego stołka.

Ale prawdziwym problemem jest to, że ludzie, którzy czytają czy oglądają takie rzeczy dają się nabrać na te bzdury, wierzą, że rzeczywiście są jakieś "konflikty" o których pan polityk słyszał, nadszedł czas że pora posłuchać głosu szpitala w osobach ludzi, który tam pracują i którzy nie przebierają w słowach żeby powiedzieć prawdę, oni mówią jak rzeczywiście jest, a nie politycy, którzy koło szpitala to nawet nie przejeżdżali
.
Jeżeli ktoś ma odrobinę oleju w głowie to przejrzy te ich bzdury i zrozumie, że gadają od rzeczy, a jeżeli ktoś jest na tyle inteligentny inaczej i im wierzy, to może się już tylko na nogi leczyć, bo na głowę za późno. 11:44, 08.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Otwórz oczy. Otwórz oczy.

3 25

Może nie było potrzeby, by politycy interweniowali, taka potrzeba zaczęła być potrzebna, jak widać za rządów w tym szpitalu obecnej dyrektor. 12:06, 08.09.2021


Veni VidiVeni Vidi

26 1

Znam porcję faktów "zaangażowania" samorządowców dla dobra obywateli i dlatego zgadzam się z tekstem twego komentarza. 12:08, 08.09.2021


Kluczowe zdanieKluczowe zdanie

29 2

"deficyt lekarzy wynika z limitów nałożonych przez władze państwowe na uczelnie kształcące lekarzy"
element celowej depopulacji 12:10, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Prawdepowiemre Prawdepowiem

2 17

Żebyś się nie zdziwił !!!!! We włocławskich sądach pracy to od pracownika wymaga się prowadzenia dokumentacji czasu pracy (!!!!!) , protokółw przeglądów okresowych itd. jako dowodów w sprawie , mimo iż jest to USTAWOWY OBOWIĄZEK PRACODAWCÓW . Pracowników traktuje się jak natrętów by nie powiedzieć gorzej !!! 12:33, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrzedsiebiorcaPrzedsiebiorca

19 1

Żebyś się nie zesrał. Sądy same sobie nic nie wymyślają tylko robią to co jest napisane w prawie, a pracownicy uważają, że wystarczy pokrzyczeć i już pieniądze z nieba lecą.
Każdy kto prowadzi firmę powie ci to samo. 12:36, 08.09.2021


re Przedsiebiorcare Przedsiebiorca

0 12

Ty już popuściłeś to znaczy że temat ciebie dotyczy ! 12:43, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11111111

10 19

Pan Bartosz Nowakowski lekarz z powołania ,niech inni wezmą przykład 13:41, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polka333Polka333

13 4

Jestem etatowym pracownikiem WSS i coś takiego jak dostanie się do gabinetu na rozmowę z Dyrekcją nie istnieje!!! Nawet przewodniczący związków zawodowych nie może dostać się na rozmowy. Pewnego razu poza gabinetem udało mi się porozmawiać chwilę z Panią Dyrektor pytając o ewentualną podwyżkę wynagrodzenia odppwiedziała_ nikt tutaj Pani nie zatrzymuje. 14:18, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polka333Polka333

4 4

Jestem etatowym pracownikiem WSS i coś takiego jak dostanie się do gabinetu na rozmowę z Dyrekcją nie istnieje!!! Nawet przewodniczący związków zawodowych nie może dostać się na rozmowy. Pewnego razu poza gabinetem udało mi się porozmawiać chwilę z Panią Dyrektor pytając o ewentualną podwyżkę wynagrodzenia odppwiedziała_ nikt tutaj Pani nie zatrzymuje. 14:18, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polka333Polka333

6 5

Jestem etatowym pracownikiem WSS i coś takiego jak dostanie się do gabinetu na rozmowę z Dyrekcją nie istnieje!!! Nawet przewodniczący związków zawodowych nie może dostać się na rozmowy. Pewnego razu poza gabinetem udało mi się porozmawiać chwilę z Panią Dyrektor pytając o ewentualną podwyżkę wynagrodzenia odppwiedziała_ nikt tutaj Pani nie zatrzymuje. 14:18, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polka333Polka333

5 7

Jestem etatowym pracownikiem WSS i coś takiego jak dostanie się do gabinetu na rozmowę z Dyrekcją nie istnieje!!! Nawet przewodniczący związków zawodowych nie może dostać się na rozmowy. Pewnego razu poza gabinetem udało mi się porozmawiać chwilę z Panią Dyrektor pytając o ewentualną podwyżkę wynagrodzenia odppwiedziała_ nikt tutaj Pani nie zatrzymuje. 14:18, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatrickPatrick

5 5

Kolejny spamer "Polka333" nawet pisząc kilka razy te same posty nikt się nie da nabrać na te brednie. 14:43, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koligatorkagieniakoligatorkagienia

14 3

Czy koligacje rodzinne miały wpływ na wybór dyrektorki szpitala? 15:15, 08.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Silent oneSilent one

6 5

Tak, już wyjaśniam: twoja stara nie była w komisji konkursowej 15:30, 08.09.2021


echech

10 3

Panie Przemku Korzan kierowniku Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku .Jest pan tylko ratownikiem medycznym pana wypowie emocjonalna przed panem marszałkiem województwa ,panem Prezydentem ,miasta ,radnymi jest dowodem na to e nie rozumie pan ,że nie jest pan jeszcze dyrektorem naczelnym tego Szpitala ale Szpital ma już takiego i w dodatku sprawnego dyrektora.To lekarze tego Szpitala kreują podstawowe zadania zdrowotne współpracując intensywnie w tym procesie z pozostałymi zawodami medycznymi tego szpitala i ludzie ci wspólnie tworzę jedną rodzinę medyczną dla dobra chorych. Pana wypowiedż atakując w takim gremium lekarzy jako twór archaiczny kiedy mówią o ciężkiej pracy zespołu i dyrekcji jest ewelementem w skali kraju ,czego pan się boi że niedługo rada kierowników i ordynatorów będzie stanowiła wsparcie medyczne dla dyrekcji w zakresie medycznym? nie politycznym nie wchodzącym w kompetencje zarządzania a w organizację opieki zdrowotnej, że będzie prosić na rozmowy m,in lekarzy Szpitala, Ratowników czy pielęgniarki tak jak to było kiedyś na szkolenia , oceny działań medycznych, podejmowanych przez personel Szpitala, kreowania pacy naukowej jednostek zdolnych i utalentowanych w tym Szpitalu zarówno w dziedzinie lekarzy ,pielęgniarek czy ratowników medycznych.Lekarze to nie jest twór archaiczny.....naprawdę musi pan przewartościować swoje podejście do Szpitala....jeśłi pan czegoś nie rozumie to rada kierowników i ordynatorów zaprasza pana ratownika na rozmowę , proszę się nie bać,,,, 21:27, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ddfddf

5 0

żartem jest brak sorów w lipnie, rypinie i radziejowie.... 21:40, 08.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normlnośćiwłasnośćnormlnośćiwłasność

2 0

wolnosc pl 13:42, 09.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pacjentkapacjentka

5 0

warto dodac o naruszeniach praw pacjentów . Nagminnie udzielane informacje osoba postronnym bez zezwolenia , ujawnianie histori medycznej 13:58, 09.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taka prawda. Taka prawda.

5 0

Chamstwo i butę w tym szpitalu, widać już na wejściu do rejestracji. Pacjent się czuje jak intruz. 14:58, 09.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z punktu widzenia paz punktu widzenia pa

4 3

Panie Doktorze Korecki, to wielka strata dla Nas pacjentów tego miasta, że Pan nas nie może leczyć w ramach pomocy szpitalnej. Tylko na Pana można było liczyć z trafną diagnozą. Pozdrawiam Pana. 17:21, 09.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chris23Chris23

6 1

Brawo Pan dr Korecki i Pan Radny Grządziel.......tylko co z tego ,jeżeli buta i wypowiedzi tego buca z Torunia świadczą,że włocławskich radnych ma za idiotów i jako takich zaprosił na wycieczkę z myślą " a niech poczują się trochę ważni półgłówki...
22:43, 09.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiwredfkiwredf

1 0

Rafał Łuczkowski mówi: Na SOR stawiają się setki, a w skali miesiąca tysiące osób z rzeczami tak błahymi, że należałoby się zastanowić nad ich kondycją psychiczną. To dla mnie jest obrażanie mieszkańców miasta. Jeśli ktoś nie jest lekarzem i jeśli coś go boli to nie wie o co chodzi i ma PRAWO zgłosić się do szpitala po pomoc, a obowiązkiem lekarza i szpitala jest udzielić pomocy. 16:36, 14.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Advocatus diaboliAdvocatus diaboli

0 0

Wiele osob roznych narodowosci i grup spolecznych oraz pojedynczych ludzi -mieszkancow zostalo obrazonych. Ciekawe co Dyrekcja z tym zrobi chyba ze ma taki sam stosunek. Ciekawe co Marszlaek z tym zrobi, chyba ze jest taki sam i ma takie same poglady. czekamy na dzialania Marszalka z Dyrekcja 00:04, 15.09.2021


llokllok

3 0

Niby co miesiąc spotkania kierownicze w szpitalu a efektów tych spotkań brak. Albo raczej są takie ze szpital jest prawie zamknięty i nie działa. No gratuluję. 16:40, 14.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kiwredfdo kiwredf

1 0

...zgłosić powinien się do lekarza pierwszego kontaktu,albo do ambulatorium Nocnej i Swiątecznej Pomocy .Do SOR tylko w przypadku zagrożenia życia a do Szpitala ze skierowaniem. 20:44, 14.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%