Zamknij

Do ratusza wpłynął protest przeciwko budowie wieżowców na Południu. Lista argumentów

06:00, 02.03.2023 Aktualizacja: 10:38, 02.03.2023
Skomentuj Teren przy ul. Łady, na którym Wiksbud chce budować wieżowce. Fot. DD. Teren przy ul. Łady, na którym Wiksbud chce budować wieżowce. Fot. DD.

Prezes Spółdzielni Mieszkaniowej "Południe" złożył protest do włocławskiego ratusza przeciwko budowie  trzech wielokondygnacyjnych budynków mieszkalnych przy ulicy Łady 10.

Starostwo Powiatowe we Włocławku za prawie 2,8 mln zł sprzedało firmie Wiksbud z Lipna działkę z budynkiem przychodni przy ul. Łady 10 na Południu. Działające tu poradnie w ciągu kilku miesięcy przeniosą się do Powiatowego Centrum Zdrowia, którego budowa trwa przy ul. Wyszyńskiego. 

Wiksbud chce wyburzyć budynek przychodni i stawiać na kupionym terenie na Południu kilkunastopiętrowe bloki.

Mieszkańcy okolicznych bloków przy ulicy Matejki 7 i 9 oraz Gałczyńskiego i Łady są przerażeni planami Wiksbudu. Nie chcą mieszkać w sąsiedztwie, kolejnych wieżowców. Inwestycję Wiksbudu nazywają "patobudową".

- Aż trzy 11-piętrowe wieżowce nie tylko zabetonują obecne niewielkie tereny zielone, ale zdecydowanie mają negatywny wpływ na komfort życia nas mieszkańców z uwagi na planowaną wysokokondygnacyjną budowę w zbyt bliskiej odległości od obecnych bloków i wieżowców - przekonują. 

Prezes Wiksbudu twierdzi, że jeszcze nie jest przesądzone, co zostanie wybudowane przy ul. Łady. Pisaliśmy o tym tutaj.  

Prezes spółdzielni mieszkaniowej składa protest do ratusza 

Nad udaremnieniem planów Wiksbudu pracuje też zarząd SM "Południe". Kilka dni temu prezes spółdzielni Konrad Adamczewski zorganizował spotkanie z mieszkańcami protestującymi przeciwko zmianom przy Łady.

Przedstawiciele Wiksbudu nie wzięli w nim udziału, twierdząc, że za późno zaproszono ich na spotkanie

Teraz prezes SM "Południe" informuje, że efektem spotkania z mieszkańcami jest złożenie przez niego do włocławskiego ratusza protestu przeciwko budowie  trzech wielokondygnacyjnych budynków mieszkalnych przy ulicy Łady 10.

- 27 lutego złożyłem protest do wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Włocławek przeciwko wydaniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie  3 wielokondygnacyjnych budynków mieszkalnych przy ulicy Łady 10. Protest został złożony w imieniu własnym zarządu SM Południe oraz mieszkańców okolicznych nieruchomości po spotkaniu z mieszkańcami, jakie odbyło się 22 lutego

- poinformował Konrad Adamczewski. 

W piśmie do ratusza przytoczono szereg argumentów przeciwko inwestycji Wiksbudu. Wskazano m.in. na słabą infrastrukturę drogową dla obsługi dodatkowej liczby mieszkańców i brak odpowiedniej liczby miejsc parkingowych.

Protestujący obawiają się, że budowa spowoduje zniszczenie istniejącej drogi oraz degradację sieci biegnących pod ulicą Łady, co może skutkować nawet zalaniem sąsiadujących bloków deszczówką i ściekami.  Kolejne argumenty przeciwko rozpoczęciu budowy to obawy o bezpieczeństwo sąsiadujących budynków związane z głębokimi wykopami, jak również  hałasem i zapyleniem podczas prowadzenia prac budowlanych.

Przeciwnicy inwestycji mówią też o znacznym pogorszeniu nasłonecznienia mieszkań okolicznych bloków, szczególnie w okresie jesienno-zimowym,

- Zdaniem mieszkańców prowadzenie tak dużej inwestycji na tak małym terenie będzie bardzo negatywnie oddziaływało na krajobraz oraz komfort i warunki mieszkania w tej okolicy - podsumowuje prezes "Południa" Konrad Adamczewski

(G.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(52)

Czytać przed publikaCzytać przed publika

7 5

"Do ratusz wpłynął protest...." - brak znajomości deklinacji? I dalej w treści: "... po spotkaniu z mieszkańcami, jakie odbyło się 22 marca. " Hm...

06:09, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pkppkp

4 0

Nie widzę żeby prezes i okoliczni mieszkańcy nie protestowali przeciw stawiania FABRYKI na placu cyrkowym. zapylenie niszczenie ostatniej zieleni tez tam jest . i co?????

10:29, 02.03.2023

Jasio Jasio

21 3

Polska język, trudna język... KOMPROMITACJA, Pani Grażyno co na Pani analfabetyzm mówi właściciel portalu???? Musi być dumny, że ma taką gwiazdę dziennikarstwa.

06:35, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChenioChenio

1 9

Siedzę cicho mendo

06:53, 02.03.2023

EdwardEdward

12 22

Ja też mowie stanowcze nie mieszkam na drugim piętrze stracę całą panoramę na włocławek z kuchni
Niech się budują na strefie Brzeskiej kto.na to pozwolił.???
Karuzela cyrk niech beda lepiej

06:52, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

iksiks

5 3

Zawsze możesz wybudować sobie dom na wsi i wyprowadzić się z osiedla w mieście.

11:21, 02.03.2023

BuldogBuldog

10 17

Zakaz zakaz kategoryczny zakaz . Nowobogackie chcą nowe chałupy , to tak jak Edward pisał do strefy nrzesmkej . Maja dobra szosę niech jadą papa do was

07:00, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

45 8

Własność prywatna rzecz święta.
Jeżeli przepisy na to pozwalają to możecie im naskoczyć.
Polska prymitywna mentalność.
Tu protestują że na osiedlu gdzie są bloki 11-to piętrowe, chcą stawiać bloki 11-to piętrowe.
Na wsi protestują nowobogaccy że kogut pieje, a krowa muczy.

07:12, 02.03.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SsssSsss

2 1

Bo nie wiedzą że d. śmierdzi.

07:20, 02.03.2023

Do gwoździa: lolDo gwoździa: lol

1 2

NIE w kontekście art. 32 Konstytucji
mundrolu.
Jesteś hufnal!

09:41, 02.03.2023

budowac będąbudowac będą

0 0

brawo masz rację bo tak jest

19:58, 04.05.2023

PrzesadaPrzesada

12 0

Prezes Wiksbudu twierdzi, że jeszcze nie jest ----- p r z e s a d z o n e -----, co zostanie wybudowane przy ul. Łady.

07:26, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Najdroższy Najdroższy

29 3

Na osiedlu Południe mamy najdroższego Prezesa w historii. Poprzedni Prezes tyle nie zarabiał. I to my, spółdzielcy mamy mu płacić, z naszych opłat wyższe wynagrodzenie. SKANDAL!!!

07:31, 02.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

poludniepoludnie

8 0

no też chce szybko się dorobić willi, nie nadaje się na prezesa spółdzielni, dwulicowy

08:32, 02.03.2023

Moja rada ...Moja rada ...

6 0

Oddzielić się od spółdzielni, powołać wspólnotę mieszkaniową. Koszty spadną o połowę.

14:44, 02.03.2023

Morfeusz Morfeusz

13 4

Wycinania drzew nie zatrzymacie ani betonozy Tam żądzi kasa Świat Poprostu robi się już brudny 😢😢😢

07:36, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co to za zwyczajCo to za zwyczaj

16 4

Jak mógł prezes spółdzielni zaprosić na dzień przed spotkaniem inwestora, każdy ma jakieś obowiązki i dlatego nie przyszedł.

07:40, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ppołudnieppołudnie

6 1

czego on się wtrąca , do roboty , bo osiedle zaniedbane

09:08, 02.03.2023

MiećiuMiećiu

1 4

Chenio ostatni raz ciee widze pod kaflandem. To muj teren pampiarzu

07:42, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolejny przekręt kolejny przekręt

10 2

Tym razem ze starostwem a mieszkancy podatnicy-wyborcy traktowani są jak smieci .... kiedy wyborcy otworzą oczy i przestana wybierać partyjnych leserów ?

07:44, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

 powiatowy powiatowy

1 0

Ta firma ma układy w starostowie. Prywatnie też niektórym buduje. Śmierdzi przekrętem na odległość.

16:25, 02.03.2023

Nie-budowlaniecNie-budowlaniec

12 4

Kiedyś była taka norma budowlana, że odległość między budynkami wielokondygnacyjnymi musiała być równa ich wysokości, na wypadek gdyby budynek się przewrócił. Zakładając, że 11-piętrowy budynek ma około 40 metrów wysokości, taka też powinna być minimalna odległość od kolejnego budynku... Jaka jest teraz norma?

07:44, 02.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pesymistapesymista

7 1

Teraz nie ma norm, ten kto ma pieniądze i układy - buduje co chce i gdzie chce.

09:57, 02.03.2023

qwertyqwerty

4 2

Jak tak piszesz to pół Włocławka trzeba wyburzyć ;p :D

10:18, 02.03.2023

śmieciarzśmieciarz

7 0

prezes zapewne już dawno przyklepał te bloki. a jak nie bloki to bedzie spalarnia lub cmentarz dla zwierząt. bedą tereny zielone

07:46, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToloTolo

28 0

Myślicie, że Wiksbud kupując działkę nie wiedział co tam pobuduje i z nikim nie dogadał pozwoleń 🤣🤣🤣

07:55, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

przykładprzykład

0 0

a dlaczego chcieli tak pilnie wybudować drogę przy parku Łokietka?
A no wybudowano tu nowy blok!!!!!
i teraz jest przejazd i dojście do klatek schodowych
a ściemniali POpaprańcy żeby można dojechać do ul. Kraszewskiego

20:19, 02.03.2023

DelikatDelikat

21 8

Mieszkania są potrzebne, a wieżowce nawet wskazane, by wybudować. To miasto nie musi być wiochą. Ktoś trafił w punkt.

08:13, 02.03.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PukaczPukacz

2 7

"Ktoś trafił w punkt"...
Na twoim czole.

10:30, 02.03.2023

bekabeka

2 1

Chyba dla gości zza wschodniej granicy.

12:36, 02.03.2023

wstarczywstarczy

0 0

a kto tu ma mieszkać?

20:13, 02.03.2023

Do redakcjiDo redakcji

7 2

Pani Redaktor Naczelna proszę napisać jakie jest stanowisko Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Południe” bo my mieszkańcy chcemy wiedzieć????

08:28, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ddsdds

7 0

rada jest nielegalna , jej czas minął, a mieszkańcy czekają na walne zebranie

08:40, 02.03.2023

asaasa

22 8

jak by market postawili to by było dobrze a mieszkania nie dobrze ,chore społeczeństwo w tym jak to mówią ciemnogrodzie....

08:31, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

stopstop

0 0

starczy tych mieszkań kto tam jeszcze potrzebuje?
dla kogo to budują
Macie jeszcze tylu chętnych?
niech ktoś zostanie na wsi w koncu
nie wyludniajcie wsi!!!!

20:12, 02.03.2023

re Nie-budowlaniecre Nie-budowlaniec

9 6

Teraz normy ustalają wf-iści , POlitolodzy , historycy i filozofowie z legitymacjami - widać to wyraźnie za płotem ogrodzonej starej hali spartolonej w czasie remontu ... POd nadzorem samorządu ...

08:31, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

menelmenel

11 4

baraki postawić dla patoli i tani sklep z pampą plus zagrycha i będzie dobrze...

08:33, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jed ejed e

7 1

na jed e przed balkonami parking , spaliny, hałas , to tego nie widzi prezes ???? niech się zajmie sprawami spółdzielni za to mu płacimy !!!!

08:36, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kondradkondrad

14 2

niech budują nowe bloki, to nie sprawa prezesa, tylko sobie podwyżki daje i swojej świcie

08:39, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bizonbizon

9 3

wybieg dla zwierząt zrobić konie krowy byki świnie a jak mało to parę małp z urzędu dokooptować będzie atrakcja jak trzeba

08:39, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

budowa bedziebudowa bedzie

0 0

tak protestują bo piesków nie będą mieli gdzie wyprowadzać ale tak to miejsce zabudowane będzie

19:45, 04.05.2023

ProtestProtest

19 4

Idąc dalej osoby, które się podpisały pod protestem powinny postulować wyburzenie co drugiego bloku, nawiezienie obornika i założenie terenów zielonych wokół ich cudownej siedziby.
Niedopuszczalne jest, że jakiś pobliski blok może dawać cień, albo doprowadzać ich do depresji swoim smętnym widokiem.
Precz z wieżowcami!

08:49, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kalina kalina

7 2

a sami mieszkają w wieżowcach, dobrze niech budują co chcą

09:06, 02.03.2023

HmmmmHmmmm

4 11

Dlaczego mieszkańcy osiedla tak jak w innych miastach nie zablokują niechcianych inwestycji ??????????
Przecież to oni będą ponosić koszt urzędniczej bezmyślności , to oni za nią bzapłacą ...

Przecież przykładow na takie skuteczne działania mieszkańców jest ogromna ilość w internecie .

Wysyp takich inwestycji przed wyborami świadczy chyba o tym że we Włocławku PO POOOOOpłynie razem z fekaliami z Szajki ...

08:53, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodwyżkiPodwyżki

4 2

Prezesie dostał Pan wielką podwyżkę pensji!!!! Kiedy otrzymają podwyżkę pracownicy??? Czy to będzie po Walnym Zgromadzeniu jak „dobrze” będą głosować???

08:56, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lechhlechh

7 1

prezes Lewandowski był ok, nie dopuściłby do takich podwyżek czynszów, ale nowy musi się dorobić szybko kosztem mieszkańców!!!!!!!!

09:05, 02.03.2023

ZiuuuuuuuuuuuuuuZiuuuuuuuuuuuuuu

13 0

Ja to bym się cieszył z cienia, który będzie dawał wieżowiec. Latem to super sprawa, chłodniej w mieszkaniu.

PS Te wieżowce mają mieć po 13 pięter.

09:45, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Walić słońce! Walić słońce!

11 2

Zgadza się, mam salon od południa i podczas upałów te mieszkanie to nieporozumienie, mam rolety i założoną klime, wydaję kupę forsy na prąd aby w chałupie była normalna temperatura. Jak czytam o potrzebie rzekomego nasłonecznienia mieszkania to parskam śmiechem.

10:12, 02.03.2023

jannnjannn

17 5

przecież tam są wieżowce, to jaki problem ,że wybudują nowe??? niech budują...

09:59, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A parking?A parking?

8 0

Największym problemem może się okazać brak miejsc parkingowych, chyba, że projekt zabudowy obejmuje parking podziemny. Ale teraz zakazy dla samochodów z gazem, zaraz będą dla elektryków, więc powstanie poważny problem, bo każdy wolny skrawek ziemi będzie zastawiony samochodami, chyba, że postawią solidne słupki.

10:08, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

iksiks

4 1

W Poznaniu to obecnie standard nowych budów, aby parkingi były pod blokami. Pora wkroczyć se Związku Radzieckiego do cywilizacji.

11:26, 02.03.2023

Za przy założeniu Za przy założeniu

13 5

Wstyd, żeby blokować.

Jeżeli powstanie blok z garażem podziemnym który pomieści wszystkie samochody mieszkańców nowego bloku, do tego będzie to ładny architektonicznie blok, nie jakiś koszmar i kloc, plus do tego zapewniona będzie odpowiednia zieleń, oraz będą lokale usługowe i handlowe uzupełniające dzielnice, i będzie dopasowana kanalizacja, wodociągi, a wysokość budynku będzie odpowiednia architektonicznie i w komforcie dla otoczenia to jestem za.

Wreszcie pozbędziemy się tego ohydnego budynku, rodem z upadłych miast.

10:18, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Chłop żywemu......Chłop żywemu......

3 0

I tu wygląda na to jest pies pogrzebany! Dzięki twojemu komentarzowi zrozumiałem co jest najprawdopodobniej motywem, wszystkich protestujących. Zawiść. Patrząc jak teraz się buduję jak ładnie wyglądają nowe bloki, nowe osiedla, nie mogą zdzierżyć, że mieszkają w najbardziej paskudnych wieżowcach jakie są we Włocławku. Tak tak moi drodzy te obskurne skrzynki są w tej chwili najmniej pożądane i najtańsze w mieście ( zaraz za ruderami w kamienicach ) Więc gula wam chodzi i pod byle pretekstem plujecie trzy po trzy. Gdyby tam był jakiś ładny kawałek lasu czy mini park byłbym przeciw ale tam nic nie ma a w około jedynie wasze obskurne cuchnące wieżowce. Jestem za inwestycją!

16:39, 02.03.2023

DDDD

2 1

Tłuszczaki do szkoły!

10:23, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lucylucy

3 1

prezesie sm Poludnie rozwiązuj problemy mieszkańców , z którymi do ciebie przychodzą , dużo obiecuje a mało robi.....

10:59, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FamiliaFamilia

4 1

Spółdzielnia Południe to FAMILIADA !!! Są przypadki, że dzieci członków Rady Nadzorczej pracują w spółdzielni. Czy prezes nie widzi konfliktu interesów?

11:02, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

malinmalin

2 0

członkowie RN też chodzą słuchy są pracownikami SM, tak być nie może

15:01, 02.03.2023

MieszkaniecMieszkaniec

4 1

Którzy to z rady nadzorczej? Gdzie można znaleźć skład rady nadzorczej?

11:05, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pollapolla

1 0

na stronie sm południe jest skład rady, raporty z rn, zarządu, itp

11:07, 02.03.2023

cuda, panie, cudacuda, panie, cuda

18 2

Możecie sobie protestować ile chcecie, to i tak nic nie da.
Układ jest taki: Wiskbud ma spółkę z Grządzielem do działki po FUT Wisła u zbiegu Wyszyńskiego i Okrzei. Grządziel ma na pstryknięcie Kukuckiego, pod którego podlega Wydział Architektury Urzędu Miasta. Do tego Wiksbud jest ze wsi, a wieśniaki trzymają koalicje przeciwko mieszczuchom.
Dla zobrazowania sprawności działania tego układu nie trzeba sięgać daleko pamięcią wstecz, wystarczy prześledzić postępowanie administracyjne w sprawie uchwalenia MPZP dla ul. Dobrzyńskiej, gdzie Wiksbud postawił w ekspresowym tempie osiedle domków jednorodzinnych. Pieniądze miał z realizacji zamówienia na budowę Powiatowego Centrum Zdrowia, czyli przebudowy starego szpitala na ul. Wyszyńskiego - kilkadziesiąt milionów zł. Czyli ze Starostwa Powiatowego, tego samego, które teraz sprzedało mu działkę z przychodnią na ul. Łady. Teraz zaczyna im brakować pomysłów co z tymi pieniędzmi zrobić, więc będą stawiać wieżowce.
I dla ciekawych - każdy może podjechać na koniec ul. Wiejskiej i sprawdzić na tablicach informacyjnych, kto buduje kolejne osiedle domów jednorodzinnych na terenie należącym do radnego Grządziela. Zaskoczenia raczej nie będzie.
Jak widać z powyższego, Kukucki, będący jedynie marionetką, potulnie będzie robił co mu każe sponsor. Trzeba mieć nie po kolei w głowie startując do przetargu na nieruchomość, nie dogadując uprzednio co można tam postawić. Dokładnie ten sam scenariusz pod egidą Wojtkowskiego realizuje Molewski z wytwórnią asfaltu na ul. Płockiej, a kilka następnych już czeka w kolejce. Na przykład dojazd do projektowanego mostu przez Wisłę przypadkiem będzie przechodził przez plac po byłej giełdzie samochodowej. Nic w tym dziwnego, wszakże należy on do radnego Grządziela.
Głosujcie dalej na Lewicę i PO. Za dwie kadencje będziecie mieli opodatkowane powietrze do oddychania.

11:12, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ArusArus

3 0

Ciekawe rzeczy piszesz, jest zgloszenie do CBA i innych organów tego typu rządowych ,mógłbyś odezwać się na mojego maila prywatnie
[email protected]

15:07, 02.03.2023

PołudniePołudnie

6 0

Czemu to się dziwić, członkowie rady nadzorczej wybrali prezesa, który był członkiem tej rady, faktycznie to FAMILIADA. Teraz prezes musi być dla nich dobry.

11:58, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jednostka Ejednostka E

6 5

Prezes to niech najpierw zainteresuje się tym co dzieje się u niego na podwórku. Eksperci od nasadzień w zielonych drelichach sadzą ludziom drzewa pod oknami, bez żadnego zastanowienia. A najlepsze, że to praktycznie same sosny, pewnie wykopane z pobliskiego lasku. W administracji przy Krasińskiego ciągle nikogo nie można zastać.

12:41, 02.03.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

mieszkancymieszkancy

3 4

administracja nr 3 do likwidacji, żadnej kontroli pracowników, firmy sprzatającej, itp

14:55, 02.03.2023

Też z jednostki ETeż z jednostki E

4 2

Zwarzywszy, że wszędzie ma miejsce rabunkowa wycinka drzewostanu to chyba trzeba się cieszyć z nasadzeń? Druga sprawa co masz na myśli, że sadzą ci drzewa pod oknami? Zostało parę drzew blisko przy blokach i według mnie pięknie wyglądają i nikomu to nie przeszkadza. Wiem, że tam gdzie rosną nie będzie przynajmniej stawiania samochodów. Jestem jak najbardziej za!

16:12, 02.03.2023

JedeeJedee

1 0

Wykarczowali piękne krzewy przed oknami, prawie do pnia,kto pozwolił , chwast osiedlowy

20:41, 02.03.2023

re Też z jednostki Ere Też z jednostki E

1 0

To zapraszam na Krasińskiego 3, ze trzy nowe drzewka wsadzone pod balkonami. Do tego stare nasadzenia, gdzie gałęzie wchodzą ludziom w okna, jak choćby ta piękna sosna przy Krasińskiego 2, do tego pełno drzew pod oknami, balkonami przy Norwida, Moniuszki, Skłodowskiej, Wieniawskiego i najlepszy przykład głupoty Kapitulna 95. Tam też ci sąsiad samochód zaparkuje? Tam nawet straż pożarna nie podjedzie, gdyby zaistniała taka potrzeba. Jestem za sadzeniem drzewek, ale nie pod oknami mieszkańcom i nie wielkie kilkumetrowe, a nawet kilkunastometrowe drzewiska, po co te lipy , brzozy, topole czy świerki albo sosny.

12:37, 03.03.2023

RodziRodzi

7 0

A czy w dziale zieleni nie pracuje dziecko członka rady nadzorczej? Mieszkańcy dość kumoterstwu, zróbmy z tym porządek podczas najbliższego Walnego Zgromadzenia w spółdzielni.

12:52, 02.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xxxxxxxx

4 0

tam wszyscy to rodzinie, pracownicy, zarząd, rada nadzorcza, i tak nas mają gdzieś...

14:53, 02.03.2023

milkamilka

4 0

to trzeba chodzić na zebrania, wszyscy a nie tylko pracownicy sm

14:56, 02.03.2023

TomekkTomekk

5 0

W lubrańcu jest dużo miejsca na takie piękne przestrzenne wkomponujące się w otoczenie budowy

14:47, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DerekDerek

3 1

Czas zajrzec za kolnierzyk starostom osobom rzadzacym i trzymajacym -pociagającym za sznurki w tym mieście, niesamowite macki i pajeczyna rozlozyla sie na inwestycjach i dotacjach z UE, karty rozdaja za naszymi plecami , sprawa bez wzgledu na efekt odbije sie szerokim echem w mediach nie tylko lokalnych

15:14, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VioolaVioola

7 3

Nie chodzi o wiezowce tylko o uklady ukladziki, obudzcie sie ludzie bo rzadzacy cofaja i tak stagnacyjne miasto o lata swietlne ...

15:19, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KomunaKomuna

6 4

Ludzie macie mentalna komunę w głowie. Facet wybuduje to na co ma ochotę. Było trzeba startować w przetargu, a nie teraz beczeć.

16:24, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

budowa będziebudowa będzie

0 0

i tak postawią nic nie zrobią miasto musi deweloperowi wydać pozwolenie na budowę

19:42, 04.05.2023

Gałczyńskiego 4 Gałczyńskiego 4

7 1

Ludzie ! Właśnie przeczytałam, że Radny Piasecki złożył pismo do Prezydenta żeby deweloper wybudował 8 piętrowe wieżowce przed naszymi oknami jako średnią wysokość okolicznych bloków.
Prezydent na pewno poprze swojego człowieka i jesteśmy załatwieni !
Ciekawe dla kogo pracuje pan Radny?

19:19, 02.03.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Pio Pio

0 2

I bardzo dobrze niech budują wieżowce ,popieramy

20:43, 02.03.2023

444444

1 0

prezesik KA wypisuje bzdury

12:02, 03.03.2023

będzie budowa blokubędzie budowa bloku

0 0

prezydent miasta wyda pozwolenie na budowę i koniec miasto nie może ignorować inwestycji prywatnej to nie ma tak nigdzie że ludzie budowę zablokują to jest inwestycja prywatna i ma być zrealizowna

20:11, 04.05.2023

PrawdaPrawda

2 0

Prezes Wiksbudu powinien być przebadany przez CBA. Mieszkańcy maja rację, a Starostwo to układy. Czas skończyć z prywatnym folwarkiem....Panie Kaczyński przyślij nam CBA.

21:44, 02.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bedzie budowabedzie budowa

0 0

nie pisać tu głupot bo budowa jest będzie legalna zgodna z prawem teren nawet spełnia wymogi

19:19, 04.05.2023

SpekulantSpekulant

1 0

Co prawda chyba nie ma uchwalonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ale jeśli w okolicy istnieje zabudowa wielorodzinna wysoka to urząd nie może zakazać budowy wieżowców. I jeśli projekt będzie zgodny z przepisami oraz decyzją lokalizacyjną to wybudują te bloki

22:38, 02.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzzyxxyzzyx

4 0

A kiedy protest przeciwko niekończącym się podwyżkom narzucanym mieszkańcom Południa?

03:14, 03.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wladykwladyk

2 0

zawyżona podwyżka za CO , tylko 40% mogli , kiedy obniżą czynsze!!!

10:16, 03.03.2023

budować będą budować będą

0 0

lepiej żeby tak ludzie protestowali przeciwko podwyżką mieszkań a nie przeciwko budową budować muszą bo mieszkania są potrzebne a nie że będziecie utrudniać nowe inwestycję

19:48, 04.05.2023

bfbfgbfbfg

3 0

nic to nie da MW na polnej też był protest z podpisami na postawienie nadajnika koło barskiej i co ??? mareczek wyjął długopis i podpisał i nas wyborców miał w du...e i nadajnik stoi

06:28, 03.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klilkklilk

3 0

odwołać zarząd sm poludnie i radę nadzorczą

10:15, 03.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

111111111111

4 0

kiedy walne zebranie, dlaczego zarzad blokuje , w 2022 r nie było

12:04, 03.03.2023

budowa będzie budowa będzie

0 0

nic nie zrobisz budować będą miasto klepnie pozwolenie i upaleni będziecie miasto nie ma prawa ludzi słuchać nie mogą ignorować inwestycji prywatnej muszą dać zgodę na budowę nawet wbrew mieszkańców

19:26, 04.05.2023

Jaa Jaa

1 1

Niech poszerzają włocławek bardziej miasto niech się rozwija a nie w mieście nastawiają tego badziewia ze wogole uroku już nie będzie miał ten włocławek

13:21, 03.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

budowa będzie budowa będzie

0 0

wszędzie się budują w całej Polsce króluje deweloperka i nie pisz kolego głupot

19:21, 04.05.2023

N9i5akbudzeniuszN9i5akbudzeniusz

1 0

Sprawa już przesadzona trudno nie budować gdzieś trzeba budować ludzie czekają na mieszkaniaaaaaaaaaaa

20:44, 04.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

budowa będziebudowa będzie

0 0

nie obronią już tego terenu tylko czekać aż wiedzie ciężki sprzęt ja jestem z tym żeby dewelopery się budowały

19:17, 04.05.2023

budowa będziebudowa będzie

0 0

budować będą nic nie zrobią to jest budowa prywatna i mieszkańcy mają nic do gadania

19:59, 04.05.2023

budowa będzie budowa będzie

0 0

już nic nie zrobicie bo deweloper już zezwolenie na budowę ma i będą budować nie brońcie już tego terenu bo nie będziecie mieli gdzie piesków wyprowadzać tak postawią wieżowce geodeta już pomiary robił na tym terenie

19:16, 04.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

będą budować będą budować

0 0

pewnie że nic nie zrobią budowa będzie miasto musi pozwolenie wydać

20:13, 04.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

będą budować będą budować

0 0

nikt tej budowy nie zablokuje

20:14, 04.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%