Doczekaliśmy się! O północy z czwartku na piątek (30.11/1.12) po przebudowie otwarty został tunel pod nowo wybudowanym dworcem. Można przejść między ul. Okrzei a rondem Kokoszka.
Piesi czekali na to 2 lata i trzy miesiące.
Mocno uczęszczane przejście między Południem a Okrzei zostało zamknięte pod koniec sierpnia 2021 roku, kiedy rozpoczęła się rozbiórka starego dworca. Wtedy mówiło się, że taka sytuacja potrwa do końca roku 2022 - to był pierwotny termin oddania nowego dworca do użytku. Mamy grudzień 2023. Przypomnijmy, że nowy dworzec zaczął działać prawie pół roku temu.
[WIDEO]3180[/WIDEO]
Tunel został udostępniony, ale nadal nie dostaniemy się nim na peron drugi stacji, który jest przebudowywany - żeby dość do peronu nr 2 trzeba iść aż do budynku Poczty i przechodzić przez tory. Toczą się jeszcze bowiem prace w klatkach schodowych prowadzących na peron, trwają przygotowania do montażu windy.
[FOTORELACJA]17672[/FOTORELACJA]
Modernizacja tunelu kosztuje ponad 2,6 mln zł netto. Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.
Ponad 33 mln zł netto zapłaci PKP PLK za trwającą przebudowę peronu 2. Po zakończeniu prac peron będzie wyższy, co zapewni podróżnym łatwiejsze wsiadanie do pociągów. Powstanie 150-metrowa wiata, która architektonicznie będzie nawiązywać do budynku nowego dworca. Więcej o tej inwestycji pisaliśmy TUTAJ.
jjjj09:18, 01.12.2023
zara pomalujom grafiti
dziękujemy wam Łaska10:00, 01.12.2023
A kiedy przejazd dla aut kaliską przez tory do centrum, czy też tunel lub wiadukt na wienieckiej ...
Wojtkowskisukcesy10:32, 01.12.2023
Po 9 latach rządzenia i 8 latach w Sejmie widać efekty albo inaczej mówiąc defekty
Przypadek!?10:31, 01.12.2023
Nie żyje Michèle Rivasi, francuska posłanka do Parlamentu Europejskiego z ramienia Zielonych.
Michèle Rivasi, która naciskała na upublicznienie wymiany SMS-ów między przewodniczącą Komisji Europejskiej a dyrektorem generalnym Pfizera, zmarła w środę w wieku 70 lat na atak serca - podaje portal Euractiv.
"Jej niezwykła kariera, jej pełne pasji walki polityczne i jej empatia odcisnęły piętno na wszystkich tych, którzy mieli okazję ją poznać" - przekazali z kolei Terry Reintke i Philippe Lamberts w imieniu Grupy Zielonych/EFA, cytowani przez Euractiv.
Przed rozpoczęciem pracy w Brukseli, Rivasi była socjalistyczną posłanką z południowo-wschodniego francuskiego regionu Drôme w latach 1997-2002.
Pan_Marian13:24, 01.12.2023
I wszystko to zeszło się z otwarciem przejścia podziemnego na dworcu. To nie mógł być przypadek !!!!!11!!jeden
DD10:37, 01.12.2023
a kiedy donosiciele doniosą o zakończeniu 7-letniego remontu starej hali OSiR ?
Podobno i ta hala i basen już POnownie wymagają remontu -tak donoszą pracownicy OSiR.
jak11:22, 01.12.2023
WY chyba nienormalni jesteście jak myślicie, że ja będę w 15 zdjęć klikać żeby przy każdym wyświetliła się reklama. Jak będę chciał tunel zobaczyć to tam pójdę i grosza na tym nie zarobicie.
znikneło11:28, 01.12.2023
a gdzie podziały się stare żeliwne pompy z peronów miały być pozostawione i odnowione
...12:55, 01.12.2023
Ta strona nie nadaje się do czytania szczególnie na telefonie ilość wyskakujących okienek reklam i różnych innych przeszkadzajek jest przerażająca i dobrze by było żeby ktoś pomyślał o tym że ludzie chcą czytać treść a nie reklamy
Sam ja13:05, 01.12.2023
A gdzie awźq czerwony dywan.
Nie myślicie chyba, głąby, że będę tamtędy szedł po gołej posadzce.
Na gołej to wolę na czym innym posiedzieć.
8*
TRESC15:37, 01.12.2023
Doczekaliśmy się! O północy z czwartku na piątek (30.11/1.12) po przebudowie otwarty został tunel pod nowo wybudowanym dworcem. Można przejść między ul. Okrzei a rondem Kokoszka.
Piesi czekali na to 2 lata i trzy miesiące.
Mocno uczęszczane przejście między Południem a Okrzei zostało zamknięte pod koniec sierpnia 2021 roku, kiedy rozpoczęła się rozbiórka starego dworca. Wtedy mówiło się, że taka sytuacja potrwa do końca roku 2022 - to był pierwotny termin oddania nowego dworca do użytku. Mamy grudzień 2023. Przypomnijmy, że nowy dworzec zaczął działać prawie pół roku temu.
OBEJRZYJ FILM
Tunel został udostępniony, ale nadal nie dostaniemy się nim na peron drugi stacji, który jest przebudowywany - żeby dość do peronu nr 2 trzeba iść aż do budynku Poczty i przechodzić przez tory. Toczą się jeszcze bowiem prace w klatkach schodowych prowadzących na peron, trwają przygotowania do montażu windy.
SPRAWDŹ FOTORELACJĘ DO ARTYKUŁU
+15
Modernizacja tunelu kosztuje ponad 2,6 mln zł netto. Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.
Ponad 33 mln zł netto zapłaci PKP PLK za trwającą przebudowę peronu 2. Po zakończeniu prac peron będzie wyższy, co zapewni podróżnym łatwiejsze wsiadanie do pociągów. Powstanie 150-metrowa wiata, która architektonicznie będzie nawiązywać do budynku nowego dworca. Więcej o tej inwestycji pisaliśmy
Użytkownik16:30, 01.12.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
P.6707:59, 02.12.2023
Jakaś gówn.ana reklama przesłania artykuł, żeby przeczytać trzeba odpowiedzieć na jakieś durne pytania, nie odpowiedziałem więc nie mogę przeczytać. Może i dobrze bo poziom dziennikarstwa zerowy.
Olo15:59, 05.12.2023
Monitoring bedzie??.Bo strach chodzic bedzie
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
6 4
Metra w Nowym Jorku, Petersburgu, Budapeszcie wybudowano w XIX w.
Jak Wam nie wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!