Zamknij

Pies bez kagańca zaatakował i pogryzł kobietę. Właścicielka uciekła do domu

Grażyna SobczakGrażyna Sobczak 14:00, 21.06.2024 G.S. Aktualizacja: 15:51, 21.06.2024
Skomentuj Fot. depositphotos.com Fot. depositphotos.com

W pobliżu osiedla bloków przy ul. Płockiej agresywny, duży pies dotkliwie pogryzł kobietę i jej psa. Pogryziona kobieta boi się teraz wychodzić z domu, boi się, czy nie ma wścieklizny. Za to psa-agresora właściciele nadal mają puszczać między bloki bez kagańca, jakby nic się nie stało.  

- Ten pies rzucił się na mojego psa. Był bez smyczy, bez kagańca. To był ułamek sekundy. Właścicielka, która puściła go luzem, była daleko, daleko za nim. Ja chciałam zakryć mojego psa, wtedy tamten pogryzł mi całą rękę od góry do dołu. Ślina leciała mu z pyska. Szarpał mnie, mojego psa, rozszarpałby go

 - opowiada kobieta, którą tydzień temu w pobliżu osiedla bloków przy ul. Płockiej pogryzł pies. Słychać, że cały czas przeżywa tamtą sytuację. Głos jej drży, mówi łkając. 

Brak szczepienia 

- Okazało się, że nawet nie jest zaszczepiony. Minął już tydzień, a ja nie wiem, czy był chory, boję się wścieklizny. Boję się wychodzić z domu. A tamten pies nadal, jak gdyby nigdy nic, chodzi luzem, bez kagańca po osiedlu. Tu są małe dzieci, inne psy. Boję się, że znów coś się stanie. Córce zabroniłam przyjeżdżać na osiedle z dzieckiem

-  mówi pogryziona. 

Brak przeprosin

Kobieta po pogryzieniu trafiła do szpitala. Nawet nie wie, kto wezwał karetkę. Na pewno nie właścicielka psa, bo ta, natychmiast po odciągnięciu go od ofiar, uciekła do domu, a pogryziona do tej pory nie usłyszała od niej nawet przepraszam. To mieszkańcy osiedla wskazali policji, gdzie właściciele agresywnego psa mieszkają. 

- Dużo ludzi widziało jak biegłam zakrwawiona, krzyczałam "Ratunku!". Pytali, co się stało, jak mogą pomóc. Przyjechała też policja. Nie mogłam ruszać ręką, nie spałam z bólu przez trzy noce. Córka przyjeżdżała mi gotować. Rany niby mi się goją, ale nadal biorę antybiotyki, leki przeciwbólowe. Psychicznie czuje się bardzo źle. Nie wychodzę z domu, bo się boję 

- opowiada pogryziona kobieta. 

Co robi policja? 

Sprawą zajmuje się policja. Pytamy w komendzie jakie są ustalenia w sprawie i czy właściciel psa został już ukarany za niezachowanie środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia. 

- Obecnie policjanci prowadzą postępowanie dotyczące niezachowania środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia. O zdarzeniu powiadomiony został Powiatowy Lekarz Weterynarii, który prowadzi czynności w swoim zakresie

- poinformował sierż. szt. Tomasz Tomaszewski z KMP we Włocławku. 

Jak ustaliło DD, agresywny pies jeszcze tydzień będzie pod obserwacją weterynaryjną, żeby potwierdzić, że nie ma wścieklizny. 

Pogryziona kobieta może skierować sprawę do sądu z oskarżenia prywatnego. Z urzędu sprawa może trafić do sądu tylko w przypadku, jeżeli poszkodowany dozna poważniejszego i dłuższego uszczerbku na zdrowiu. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(67)

SdghkSdghk

99 2

Z tymi psami to czysta prawda. Puszczają bez smyczy i kagańca. Nawet marny kundel może ugryźć a tłumaczenie proszę się nie bać on nie gryzie jest żałosne 14:26, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ohdfashohdfash

22 2

Wszędzie to lata bez smycz i kagańców, małe i duże. Jak taki mały rzuci mi się na nogę to co... mam się dać pogryźć bo mały? Strzelę z buta w samoobronie i po małym. Właściciele patologia. 18:36, 21.06.2024


reo

EdwardEdward

17 55

Pani sie nie boi tylko wsadzi se kawał kiełbasy w kieszeń i jak znowu bedzie chciał zaatakować to pani mu rzuci kiełbase 14:28, 21.06.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

infiniteness84infiniteness84

7 2

Wciągnie bez gryzienia na dwa razy i nawet nie poczuje, że coś dostał. 16:20, 21.06.2024


Wp20Wp20

20 7

Ale z trutką. 16:31, 21.06.2024


kiełbaskiełbas

2 0

Tak, tak.... teraz za każdym razem gdy ktoś normalny chce wyjść z domu powinien na wszelki wypadek mieć kiełbase w kieszeni żeby czuć się. Weź tą swoją kiełbase i sobie głęboko.... KONIEC psiej patologii. My normalni się mamy bać czy nie zostaniemy pogryzieni kur## !!!! 23:49, 22.06.2024


2 tygodnie 2 tygodnie

88 0

Rany kąsane przedramienia to na pewno dobre dwa tygodnie, więc policja z urzędu powinna skierować w niosek do sądu o ukaranie właścicielki 14:30, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KongoKongo

17 44

A Jaka rasa tego psa. Dlaczego na zdjęciu ilustracyjnym jest amstaff jednocześnie autorka artykułu sugeruje ze właśnie ta rasa jest odpowiedzialna?. Dlaczego media krzywdzą tak te psy wchodzę w artykuł nic nie pisze o jaką rasę psa chodzi a na zdjęciu jest pies w typie amstaffa. 14:33, 21.06.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Świadek zdarzenia Świadek zdarzenia

19 1

Pies to duży brązowy pitbull, bardzo podobny do tego na zdjęciu 15:28, 21.06.2024


agawgagawg

37 5

rasa nie ma znaczenia, tylko to czy wlasciciel jest odpowiedzialny 15:41, 21.06.2024


Uśmiechnięta Polska Uśmiechnięta Polska

31 42

Takich ataków będzie coraz więcej. W Uśmiechniętej Polsce ludzie nie mają pieniędzy na karmę, bo ciułają na rachunki. 15:05, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tomasz ja Tomasz ja

11 1

Jak nie masz nic mądrego fo powiedzenia to daruj sobie komentarz. 10:53, 22.06.2024


Anna2Anna2

57 2

Kilka tygodni temu puszczony luzem pies bez kaganca pogryzł znajomą na Toruńskiej. Właścicielka czworonoga uciekła,a znajoma musiała przyjąć serię bolesnych zastrzyków . We Włocławku psy nagminnie puszczane są samopas. Może Straż Miejska zajęłaby zajęłaby się tym ? 15:26, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

infiniteness84infiniteness84

16 4

A blokady na koła i sprawdzanie czym kto pali w piecu, bo szkodzi środowisku, to kto się zajmie? Teraz występuje taka obłuda połączona z ekofaszyzmem, że lepiej dać mandat i nałożyć nakaz likwidacji pieca staruszce, co ledwo ma na jedzenie, niż latać za groźnymi psami i ich właścicielami. 16:25, 21.06.2024


eloelo

46 4

Teraz takie czasy że psy i ich właściciele są bezkarni i nie mają żadnych obowiązków. Na osiedlu Południe tylko 1 osoba chodzi z psem w kagańcu. Straż Miejska nie reaguje na całą resztę pupilków, co sieją postrach wśród przechodniów. 15:45, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

asfawrasfawr

20 1

Jeszcze dzikusy włażą z nimi na boiska żeby tam sr##y i ludzi goniły. Patologia. 18:40, 21.06.2024


OlaOla

35 6

Ciekawa jestem kiedy do podobnego nieszczęścia na Celulozowej. Tu jest psów od licha. Szczekają po nocy i *%#)!& . Koszmar jakiś. Strach przechodzić, bo nie ufa się właścicielom groźnych psow. 15:49, 21.06.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wlasciciel niegroznewlasciciel niegrozne

18 2

Ty nie bądź ciekawa, tylko zgłaszaj dzielnicowemu incydenty z groźnymi psami. Pisaniem na DD nic nie zdziałasz. 17:13, 21.06.2024


NickNick

2 4

Ma Pani rację nie ufa się właścicielom groźnych psów. Tak jak nie ufa się wypowiadającej się damie, za nią też może kryć się nabuzowany mięśniak 😉 23:31, 21.06.2024


Pani piesPani pies

32 1

rozumiem przeżył atak. Około rok temu na trawniku między blokami na Olszowej agresywany pies, którego na smyczy trzymał kilkuletni chłopiec, a zapewne tatuś stał obok, zagryzł pieska wielkości yorka. Potwór, bo tak trzeba to zwierzę nazwać, trzymał zaciśnięte zęby, aż małego udusił. Jak udało się oswobodzić to pan zgarnął psa i dał dyla i tyle go widzieli. Jakiś chłopak próbował tej pani pomóc to jego też pogryzł. Policja coś zrobiła w tej sprawie? 16:05, 21.06.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Też Mam pieskaTeż Mam pieska

21 3

To straszne!! Ja mam małego jorka i jak to czytam to mam gęsią skórę. Dlaczego nie ma przepisów żeby zakazać chodzenia bez kagańca?? Dlaczego w ogóle pozwalają na trzymanie takich psów nieodpowiedzialnym ludziom? Dlaczego nie ma dotkliwych kar dla nich? Porą chyba zmienić przepisy polskiego prawa 16:12, 21.06.2024


Do Pani Też mam piesDo Pani Też mam pies

14 1

Rozumiem, że pani york aktualnie już chodzi w kagańcu ??? Wymaga pani przepisów , że psy powinny chodzić bezwzględnie w kagańcach - ok. Ale WSZYSTKIE ,a nie wybrane . Nie będzie tłumaczenia, że „ ale ja malutkiego yorka „. Pies to pies ..! 08:03, 22.06.2024


Kaz.Kaz.

34 4

psy muszą być na smyczy, bo to są zwierzęta i nie można wierzyć w "żelazne" przywołanie jakimi kuszą w internecie naciągacze nazywający siebie ternerami psow. To jest pies i zawsze może trafić na bodziec, który będzie bardziej interesujący od właściciela i jego wołania. Nie ma , że piesek musi się wybiegać. Od tego są ogrodzone tereny. 16:16, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

paragrafparagraf

7 12

Lokalne przepisy mówią coś innego. 17:16, 21.06.2024


czeczeniaczeczenia

35 4

Płocka to stan umysłu. Im większa patolka, tym większy pies xd 17:03, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

asdfgasdfg

17 2

Daj spokój. Taka psia patologia jest w całym mieście a nawet całym kraju. Łaża, sr##ą i mają gdzieś czy piesek kogoś pogryzie czy nie. 18:44, 21.06.2024


dzielniadzielnia

35 5

Plocka to taki Zakręt 2 17:09, 21.06.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec PłockiejMieszkaniec Płockiej

7 6

Rozumiem , że jesteś częstym gościem na Zakręcie sądząc po nicku ? 18:52, 21.06.2024


dzielniadzielnia

8 0

Tak, często tam goszczę. Pracuję w służbach mundurowych, a nick dla czytelników, żeby czuli się swojsko. 21:07, 21.06.2024


Mieszkanka południaMieszkanka południa

2 0

Uważam że niesprawiedliwa jest ta stygmatyzacja. Niebezpieczne psy bez kagańca i smyczy biegają po całym mieście. I niestety jak się zwierzę załatwia to najczęściej właściciel odwraca głowę w drugą stronę i nie pomyśli o posprzątaniu po "ulubieńcu" mimo że kosze na odchody stoją na wielu trawnikach . 11:05, 22.06.2024


SpacerekSpacerek

17 2

Ze strzelbą trzeba wychodzić na spacer. Niech tylko któryś bez kagańca się zbliży do mnie... patologia. 18:33, 21.06.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EloElo

12 1

Zaraz obrońcy zwierząt zaczną lament. Tylko nad człowiekiem nie ma kto się politowania. 18:45, 21.06.2024


SpacerekSpacerek

19 0

Ja jestem miłośnikiem zwierząt ale jestem jeszcze wiekszym miłośnikiem własnego bezpieczeństwa. Moje zdrowie czy życie psa - raczej prosty wybór. Niech ci obrońcy zwierząt rozdają darmowe kagańce lub coś w tym stylu. 18:49, 21.06.2024


Mieszkaniec PłockiejMieszkaniec Płockiej

8 18

Drogi "Świadku zdarzenia", z tego co mi wiadomo to nie pitbull a zwykły mieszaniec ,czy może coś mi umknęło?
"Dzielnia" , sądząc po nicku to mam podejrzenia że Zakręt jest Ci bardzo znany:) Co do patologii to hmmm czasami warto popatrzeć na dwie strony zdarzenia i wielkość psa akurat nie ma tu nic do rzeczy... 18:35, 21.06.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

dzielniadzielnia

11 0

Zakręt znam prawie tak dobrze, jak Plocką. Robię w mundurówce xd. 21:09, 21.06.2024


Ludzie opanujcie sięLudzie opanujcie się

8 0

Czy to ważne pitbul czy mieszaniec,ważne że niebezpieczny dla otoczenia rzucił się na człowieka i mocno pogryzł! WIELKI AGRESYWNY I NIEDOPILNOWANY to jest ważne.
Gdzie rozum u tej właścicielki pytam????? 21:12, 21.06.2024


Mieszkaniec PłockiejMieszkaniec Płockiej

5 4

Użytkowniku "Dzielnia"to świetnie , korzystając z okazji pozwolę sobie zadać pytanie przedstawicielowi służb mundurowych: Co robicie , żeby zarówno Płocka , Zakręt , czy Śródmieście nie były patologią? Bo z tego co zdążyłem zauważyć to niewiele. No chyba , że witanie się z ludzmi poszukiwanymi przez was listem gończym ,którzy stoją pod sklepem pijąc piwo w biały dzień, to element działań operacyjnych?
21:20, 21.06.2024


Andrzej.Andrzej.

9 2

A co służby mogą zrobić z patologią? Przecież ich nie wysiedlą. Przyjadą na interwencję, wlepią mandat, czasem kogoś przymkną, ale co to da? To tak jak z rewitalizacją 3 maja. Niby ładnie, a i tak strach chodzić. 21:29, 21.06.2024


TomekTomek

21 1

Uprzejmie proszę nowe władze Włocławka o zwrócenie uwagi na problem psów, które w większości nie są wyposażane przez swoich właścicieli w kagańce podczas spacerów w centrum miasta. Często są to psy ras uważanych powszechnie za agresywne. Problem ten obserwuję już od kilku lat. Wprowadza to niepokój i powoduje brak poczucia bezpieczeństwa podczas wieczornych spacerów/zakupów w śródmiejskich sklepach. 20:29, 21.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkanka ŚródmieścMieszkanka Śródmieśc

13 0

Dokładnie tak właśnie jest, dołączam się do apelu. Zupełny brak odpowiedzialności ze strony właścicieli tych groźnych psów jest przerażający.
To co się wydarzyło na Płockiej może zdarzyć się wszędzie. Całe szczęście kobieta żyje, ale różnie mogło się to skończyć.
Niech wreszcie ktoś się za to weźmie. 21:02, 21.06.2024


zalamkazalamka

5 7

juz tak nie nażekajcie na ta plocka, nigdzie nie kupi lepszych kręconych fajek 21:18, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marco2Marco2

21 0

Byłem w podobnej sytuacji. To nie prawda, że prokurator nie może takiej sprawy wytoczyć z oskarżenia publicznego. Może i powinien, tylko jest wygodny i mu się nie chce. Na mój wniosek o prowadzenie sprawy z oskarżenia publicznego otrzymałem odpowiedź, że pogryzienie to sprawa w której brak jest interesu społecznego w ściganiu sprawcy. Robią spychologię - niech się tam sami obywatele użerają między sobą, a później efekty w postaci bardzo groźnych zdarzeń, również śmiertelnych. 21:29, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w ryjaw ryja

22 3

Obić ryja właścicielce agresywnego psa+ bardzo wysoka kara finansowa oraz odzkodowanie dla pokrzywdzonej i zwrot kosztów leczenia. 21:48, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BraunBraun

26 3

Łażą posrańcy z psami rasy agresywnej że by się dowartościować bo nic w życiu nie mogli samodzielnie osiągnąć i jeszcze innym uprzykrzają życie 22:07, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BalaBala

19 0

Mnie na wiosnę zaatakował pit bull przy blokach naprzeciwko nova sushi na traugutta. Dobrze ze bylam juz przy swoim samochodzie to wrzucilam mu torby z sushi w pysk i wsiadlam do auta. Efekt? Boję sie chodzić po ulicach. Mam 2 malych dzieci i nawet boje się chodzic na plac zabaw. To smutne ,że nikt z tym nic nie robi 22:41, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BalaBala

13 0

Dodam ,że bez smyczy i kagańca bo to najważniejsze 22:42, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

skarga skarga

14 0

Prokurator powinien objąć postępowanie ściganiem z urzędu i postawić właścicielom konkretne zarzuty.
Tutaj powinna pójść stosowna skarga do Prokuratury Apelacyjnej w Gdańsku.
Mamy co raz więcej przypadków ataków psów - łażą z nimi bez kagańca jak święte krowy... 23:55, 21.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GdzieGdzie

13 4

A gdzie te wszystkie lewackie eko przyglupy co to krzyczą, że pies w kagańcu, na smyczy czy na łańcuchu to znęcanie się nad zwierzęciem ? 04:34, 22.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka płockiejMieszkanka płockiej

2 15

Moim zdaniem obie strony się powinny wypowiedzieć w tym artykule, bo to co tutaj czytam jako mieszkanka płockiej jest bardzo krzywdzące dla właścicielki psa i mija się z prawdą. Pies chodzi w kagańcu od tamtego zdarzenia, co można zobaczyć na dworze, dodatkowo z tego co wiem ten pies nie skrzywdził nigdy umyślnie żadnej osoby, a rany u pokrzywdzonej nie były na całej ręce jak to ona stwierdziła. Nie wierzcie we wszystko co jest w internecie w 100%, bo każdy kij ma dwa końce. 08:56, 22.06.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

NoniewierzeNoniewierze

13 0

Umyślnie czy nie, jakie to ma znaczenie ? Byl niedopilnowany niestety. Pytanie co by się stało gdyby ktoś tego psa nie zabral. 09:34, 22.06.2024


StanumysluStanumyslu

12 0

Podobno właścicielka nawet nie przyszła sprawdzić jakie rany poniosła pokrzywdzona. Dobrze, że byli świadkowie, policja i karetka, bo widzę że Pani zaraz napisze że to było tylko "przyjacielskie drasniecie" :) 09:44, 22.06.2024


lizaklizak

13 0

Nie kur## piesek podbiegł uśmiechnięty i tylko panią polizał a ta wpadła w panikę i wezwała wszystkie służby. Weź ty ten kij o dwóch końcach i sobie nim w pusty łeb przyłóż.
Ma być kur## KAGANIEC I SMYCZ!! KAŻDY pies BEZ to dzikie zwierzę stanowiące potencjalne zagrożenie dla życia lub zdrowia. PATOLOGIA! 10:48, 22.06.2024


eloelo

4 0

A po czym poznać czy pogryzł umyślnie, czy nieumyślnie. Czy pies to człowiek, że podejmuje takie decyzje? 20:27, 22.06.2024


PrzeprosinyPrzeprosiny

12 0

Ale żeby nawet nie przeprosić? Boże kochany w jakim świecie my żyjemy 09:55, 22.06.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

daohbfdaohbf

11 0

Przeprosić? Hahaha. Ta patologia jeszcze do Ciebie będzie miała pretensje, że im pieska stresujesz. Spróbuj zwrócić uwage to patole aż się czerwone robią ze złości. 10:51, 22.06.2024


lol lol

6 3

Bloki na Płockiej....... i wszystko jasne. 11:01, 22.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawnikPrawnik

5 0

Artykuł wprowadza w błąd. Nie zachowano odpowiedniej kontroli nad psem i to podlega pod odpowiedzialność karną. Policja po przeprowadzonym postępowaniu dochodzeniowym kieruje sprawę do Sądu na podstawie art. 77 kw
Art. 77. [Niezachowanie ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia]
§ 1. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1000 złotych albo karze nagany.
§ 2. Kto dopuszcza się czynu określonego w § 1 przy trzymaniu zwierzęcia, które swoim zachowaniem stwarza niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia człowieka,
podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany. 12:36, 22.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

0 5

Po pierwsze w samym artykule jest mnóstwo nieścisłości, żeby nie powiedzieć kłamstw. Z tego co mi wiadomo, właścicielka pogryzionego psa również nie miała go upiętego na smyczy ani nie posiadała dla niego kagańca, poza tym schowała się z nim w głębokich krzakach zrywając coś, a raczej "kradnąc" z jednej z działek tak, że nikt nie mógłby jej gołym okiem dostrzec. Nie bronie właścicielki psa, który zaatakował, bo wiadomo, że zawiniła przede wszystkim ona i nie dopilnowała swojego pupila, ale nie dajcie się ludzie nabrać na wszystko co jest umieszczane w internecie. Z tego co słyszałam nikt nie zapytał o zdanie tej drugiej strony i o to jak według niej wyglądała ta sytuacja, a już na pewno bzdurą jest to, że "pokrzywdzona" ma jak to ujęła pogryzioną całą rękę z góry do dołu, bo pies ugryzł ją jedynie w dłoń chcąc rzeczywiście złapać jej zwierzę. Sytuacja nie miałaby może miejsca gdyby nie to, że owa Pani schowana była głęboko w krzakach, ale oczywiście również gdyby pies był w kagańcu. 16:25, 22.06.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

FujFuj

5 0

Ale to trzeba mieć tupet żeby się w ten sposób "bronic". A panią pogryziona zachęcam, niech pani nie opuszcza i się sądzi z tą kobietą. Zero skruchy. 19:20, 22.06.2024


MieszkankaMieszkanka

0 1

A czy ja kogoś bronię? Jestem osobą zupełnie postronną i nie mam powodu żeby kogokolwiek bronić jedyne co mówię na podstawie tego co słyszałam to to, że wiele nieprawdy zostało tu napisane. Tak jak wspomniałam ewidentna jest wina Pani, która psa puściła bez smyczy i kagańca, ale poszkodowana również popełniła szereg błędów, a teraz jeszcze próbuje puścić w eter wiele nieprawdziwych informacji :) 19:34, 22.06.2024


Tez mieszkankaTez mieszkanka

5 0

Popełniła szereg błędów?? Powiedzieć coś takiego w tym przypadku to prawie jak stwierdzić że " dziewczyna została zgwalcona bo miała *%#)!& i to przeciez tez troche jej wina" . Co za tok myślenia. Też mieszkam na Płockiej i niezależnie czy na działkach czy na środku osiedla to każdy ma prawo się czuć bezpiecznie. A nie zastanawiać się czy Pani go widzi czy nie i czy zdąży zabrać psa. 22:46, 22.06.2024


Mieszkanka cz.2 Mieszkanka cz.2

0 4

Dodam jeszcze do poprzedniego komentarza, że z tego co widzę pies chodzi od tamtego momentu tak w kagańcu jak i na smyczy i ani razu nie był puszczony luzem więc to kolejne oszczerstwo. 16:28, 22.06.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

eloelo

5 0

Szkoda że wcześniej nie chodził na smyczy i w kagańcu. 20:24, 22.06.2024


Mieszkanka Mieszkanka

0 4

Zawsze widywałam tego psa na smyczy, w kagańcu fakt nie zawsze. Puszczany chyba też nigdy nie był wśród ludzi, raczej właśnie tam gdzie działki bo wiele razy go mijałam 21:03, 22.06.2024


Mo#ds×aMo#ds×a

4 0

Kobieto, tam gdzie działki też chodzą ludzie!!!! Codziennie. Ludzie z osiedla z małymi i dużymi psami, z małymi dziećmi, działkowcy. Tylko trzeba mieć mózg żeby o tym pomyśleć, ale pani właścicielka agresora jak widać nie posiada tego jakże cennego organu. A szkoda 22:50, 22.06.2024


echech

5 2

Na jednostce E łazi sobie jeden pan z pitbulem bez smyczy, bo szkolony. Brak słów. 11:13, 23.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Właściciel małego psWłaściciel małego ps

5 0

Droga pani właścicielko agresywnego psa odnosze wrażenie że pani zdaniem nic takiego się nie stało.
Tak czytam te komentarze pod przykrywką 'Mieszkanka płockiej' i jestem zszokowany. Podłość ludzka jednak nie zna granic
Się pani lepiej nie ośmiesza i nie pogrąża. Może pani jeszcze napisze po co ci ludzie w ogóle wychodzą z domu z tymi małymi psami. Albo jak oni śmieli iść akurat tą drogą co ja z moim 'grzecznym' psem to tylko Ich wina. Gdyby tam nie szli to nic by się nie stało przecież. Albo po co on sikal pod krzakiem a nie na srodku ulicy. Padłem ze śmiechu.
Pani agresywny nie dopilnowany pies dotkliwie pogryzl czlowieka I drugiego psa. Takie są fakty.
Ja też tam chodzę z moim małym psem i się pani cieszy że to nie na mnie trafiło bo ja bym z panią inaczej rozmawiał. Mam nadzieje ze ta pogryziona kobieta nie odpuści i zrobi z wami wreszcie poządek bo z tego co słyszę to wszyscy na osiedlu boją się tego waszego groźnego psa 17:58, 23.06.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%