Wiadomości Włocławek - informacje, newsy, fotorelacje

Zamknij
Ważne

Prezydent Kukucki zaprasza do ratusza. Chodzi o budowę S10. Będzie gorąco?

D.T. 17:00, 03.12.2024 Aktualizacja: 17:33, 21.10.2025
87 Prezydent Kukucki zaprasza do ratusza. Chodzi o budowę S10. Będzie gorąco? Fot. DD

Prezydent Krzysztof Kukucki zaprasza mieszkańców Włocławka na spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi ekspresowej S10. Spotkanie będzie dotyczyło przebiegu inwestycji w granicach administracyjnych miasta.

W czwartek, 5 grudnia o godzinie 15:30 w sali nr 4 włocławskiego Urzędu Miasta odbędzie się spotkanie warsztatowe dotyczące budowy drogi ekspresowej S10 na terenie Włocławka.

Spotkanie zostało zorganizowane przez prezydenta Krzysztofa Kukuckiego, który zaprasza wszystkich zainteresowanych włocławian do aktywnego udziału w konsultacjach.

::news{"type":"see-also","item":"74158"}

Zainteresowani mieszkańcy Zazamcza

Spotkanie ma na celu omówienie szczegółów dotyczących przebiegu drogi, która może wpłynąć na część Włocławka, szczególnie mieszkańców Zazamcza.

To właśnie ta dzielnica miasta jest jednym z głównych obszarów, które mogą zostać dotknięte inwestycją.

::news{"type":"see-also","item":"74174"}

Konsultacje społeczne - dążenie do rozwiązania

Jak zapowiada prezydent, konsultacje społeczne odbędą się w formie warsztatów, w których uczestnicy będą mogli wspólnie analizować różne propozycje i wypracować najbardziej akceptowalny wariant.

(D.T.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (87)

WYRÓŻNIONE KOMENTARZE

Likwidować ROD Likwidować ROD

5 8

W1 I tak jest nierealny do zrealizowania.
Powodzenia!

22:05, 03.12.2024

ArturArtur

3 2

Dla Fabianek najlepszy W3, ponieważ omija większość miejscowości. Wystarczy spojrzać na mapę.

00:30, 04.12.2024

RE: ArturRE: Artur

2 1

Jakoś nie słyszałem cię na spotkaniu w Szpetalu. Wszyscy poparli W4, więc daj sobie spokój.

07:33, 04.12.2024

ArturArtur

0 0

Wszyscy czyli kto? Bogucin? Czytałeś ankiety? Fabianki są za W3, zresztą to chyba logiczne - popatrz na mapę, W4 będzie najbardziej uciążliwy.

09:55, 05.12.2024

masz rację masz rację

1 1

Na tym wlaśnie POLega absurd łunii jewropejskoj ... niemiec nadal kupuje ropę i gaz od Putina a Poalkom każe placić za ekologię , mało tego , mamy płacic i za niemców i za siebie .Na tym polega ,,demokratyczny'' chrakter eurokolchozu .

14:02, 04.12.2024

Mieszkaniec.Mieszkaniec.

0 1

Przy Anwilu odpada bo jest wiele na nie niż na tak, nie wiem kto odkopał pomysł z PRL.
1 Stacja rozrządowa 12 Torowa użytkowana przez Anwil SA.
2 Ziemia jest w okolicy torów nie stabilna jedyne źrudło mają zwierzęta w lesie wody pitnej w okolicy 3 Całe Rózinwo jest obszar natura 2000 lasy Łęgowe i bagna ziemia jest bogata w torf, są to też namuły i piaskowce. 4 Łęg Witoszyn znajduje się stary cmentarz przy nim 200 letni dąb i Mogiła poległych 1920 roku 5 Filary jakie by się znalazły w rzece by mogły spowodować podmycia gazociągów jeden zasila Włocławian z gaz 2 jest Anwilu 3 Jamalski. 6 Most by stracił na znaczeniu bo znalazł by się jedną stroną w gminie Włocławek gdzieś też jest obszar natura 2000. 7 Wyburzenia by były domów i firm, a najwięcej na Witoszynie

14:34, 05.12.2024

LopezLopez

3 0

Nie bądź taki "szybki Lopez". Ankiety są zbierane do 18 grudnia, a ty już prognozujesz wyniki? :)

07:34, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

5 1

I tak nie wybiorą wariantu 1

08:14, 04.12.2024

@ Kuba@ Kuba

0 0

Jest to nie do wykonania i za droga inwestycja by była jeżeli droga by przebiegała koło Anwilu SA. Most jaki by powstał by był największym mostem bo by musiał powstać nad bocznica kolejową Włocławek Brzezie aż do koloni Łęg Wiroszyn Rózinowie kilka rodziny by była wyśedlona także by się to wiązało z liwkdacją ich miejsc pracy szklarnie inne zakłady. Budowa na ternie natura 2000 Rózinowo wycięcie drzew więc byśmy dostali kary z UE. Łęg Witoszyn też obszar Natura 2000 został by wycięty 200 letni dąb wyburzenie kolejnego domu oraz Likwidacja dawnego Cmentarza ewangelickiego oraz Mogiły 8 Poległych ŻOŁNIERZY z 1920 r.

23:12, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

0 0

Tam nie ma osiedla Rozinowa tylko osiedle krzywa Góra i Korabniki.

23:34, 04.12.2024

@Likwidać ROD @Likwidać ROD

0 0

Tak masz racje ale to dzielnica Włocławka. Jeszcze nie wiadomo jak by erozja przez filary Wpłynała na gazociąg, który zaopatruje Włocławek w gaz potem jest Jamal. Budowa za Anwilem SA to znowu most niema sensu dla mieszkańców Miasta. Albo ograniczymy ruch do tego co był przed rokiem 2003 Albo budowa mostu w okolicy inwalidów lub działek ROD i polączenia Ulic: Grodzkiej, Toruńskiej i Promieną.

23:55, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

6 3

Zobaczysz wariant 1 jak świnia niebo.

06:28, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

4 12

Tylko wariant 2!

06:26, 04.12.2024

Pozostałe komentarze

Edward Edward

11 4

Bedzie poczęstunek kawa ciastko?

17:21, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

CwaniaczkuCwaniaczku

0 0

A co ty , drugi rychu ze szpitalnej , że przychodzisz tylko na wyżerkę ?

14:51, 04.12.2024

AbisAbis

21 16

Drogi ekspresowej wyznaczona przez Zawisle, bliżej już się nie dało? Ulica Witoszynska przechodzi przez pół osiedla. Będzie smród, zanieczyszczenia, hałas, mało to Azoty nas trują, to jeszcze ekspresówka. A Pan prezydent to gdzie mieszka, bądź gdzie się buduje, że kosztem nowego mostu poświęca mieszkańców Zawisla.

17:22, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hrabia KronenbergHrabia Kronenberg

17 35

Znowu stare dziadki przyjdą i będą płakać.

17:25, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

AkwadaAkwada

19 2

Młodość nie jest wieczna, też będziesz takim dziadkiem, jak dożyjesz

21:01, 03.12.2024

Zazamcze Zazamcze

2 0

Nie masz co pisać to niepisz i nie obrażaj ludzi ,obyś doczekał *%#)!& Tylko i wyłącznie Wariant nr 1 . Dlatego że licza się głosy Mieszkańców Zazamcza bo My Tu mieszkamy. 97% jest za W1 .

14:34, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

2 3

Do zazamcze

Z czego 95% tych ankiet powinno być anulowanych, ponieważ wypełniały je osoby, które nie są wlascielami działek. Podejrzewam, że gdyby dobrze się przyjrzeć to słupki statystyk byłby odwrotne.

15:53, 04.12.2024

@Zazmcze @Zazmcze

2 2

Wariant w okolicy Anwiliu SA jest nie możliwy 1. Za blisko gazociągu Zasilającego miasto i Anwil SA 2. Obszar Natura 2000 3 Tereny podmokłe 4 Firmy i domy przeszkadza w budowie 12 torowa bocznica kolejowa Włocławek Brzezie 5 autostrada by wchodziła centralnie przez Witoszyn 6 Most jako alternatywa dla stalowego, kiedy jest zamknięty z powodu remontu traci na znaczeniu.

21:12, 04.12.2024

pytanie pytanie

19 8

To będą ,,kunsultacje '' takie ja za POprzednika który najwpierw podpisywał zgody na kontrowersyjne inwestycje (dla kolesi) a POtem konsultował z wyborcami , czy KONSULTACJE w ktorych decydujący głos ma podatnik ?

17:44, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

BylinaBylina

3 0

Konsultacje z mieszkańcami trwały od maja, ale we Włocławku właściwie ich nie było, a teraz jest już po konsultacjach :)

07:29, 04.12.2024

..............................

4 1

Nie znam przepisów, ale prawdopodobnie one wymuszają na urzędnikach zorganizowanie konsultacji, jednak głos ludzi nie ma żadnego znaczenia.
Byłem na konsultacjach ws. alternatywy dla JP II. Nikt nie wypowiedział się pozytywnie o wersji proponowanej przez urzędników i która ostatecznie powstała.

Prezydent zaprasza, ale po co? Żeby odznaczyć w papierkach, że wszystko odbyło się zgodnie z przepisami?

09:09, 04.12.2024

Fan POFan PO

5 7

jak pamiętamy we Włocławku zawsze były konsultacje z mieszkańcami zarówno za poprzedniego prezydenta jak i obecnego i obojętnie jakiej inwestycji zamiaru podjęcia dotyczyły .

18:16, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

13 15

W miejscu gdzie ma przebiegać Wariant 2 i 4 (przez działki ROD) wysłać nadzór budowlany. Dużo jest budek wbudowanych niezgodne z przepisami prawa budowlanego. Miejcie to na uwadze drodzy działkowicze, przy następnych protestach.

18:19, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

profprof

4 2

Ciekawe czy nadzór budowlany we Włocławku pracuje na zlecenie. Mógł by zacząć kontrolować jakość Włocławskich dróg, jakość ich napraw i w końcu karać za partactwo.

22:49, 03.12.2024

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

3 2

Mnie interesują tylko nielegalne budynki mieszkalne gdzie przechodzi przez Włocławek wariant 2. Wybierając ten wariant skasują tą wybudowaną lewiznę.

06:30, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

10 24

Tylko wariant 2 lub 4!

18:22, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

7 19

Będą płakać jak im nadzór budowlany wejdzie na działaczkę.

18:29, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

ĄaaaaaaaaaaĄaaaaaaaaaa

2 1

A mi Cie szkoda bo rozumu nie posiadasz za wiele🤣

11:53, 04.12.2024

ElaEla

0 2

Będą płakać Włocławianie jak tiry znów będą jechać przez miasto. Szczególne wyrazy współczucia dla mieszkańców Zazamcza.

13:02, 04.12.2024

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

7 13

Będą płakać jak im nadzór budowlany wejdzie za nielegalne budki które wyglądają jak domy.

18:31, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

GG

1 0

Ale zazdrość ci bucha z,.....

09:00, 04.12.2024

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

1 4

Do G

Zazdrość do czego? Posiadania czegoś co nie można nazwać swoją własnością? Dużo ludzi mieszka całym rokiem nielegalnie i wynajmuję mieszkania.
Będę bardzo się cieszył jak ROD zaoraja 😁

11:04, 04.12.2024

horała horała

8 3

Mnie dajcie na szefa tej budowy , wszystkie kościoły w okolicy wyremontuje , a na S 10 nawet kibla nie postawie . Miliardy poszły na CPK , wiatr hula kumple się dorobili a środowisko uratowane

18:44, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fan POfan PO

15 14

Liczy się ogólny interes społeczny miasta tej inwestycji S10, a nie jakieś działki pojedyńczych grup ludzi

19:02, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Właśnie.Właśnie.

3 0

W Płocku myślą jak zrobić żeby S10 była bliżej miasta a u nas odwrotnie?

09:50, 04.12.2024

Włocławski Bóbr Włocławski Bóbr

9 8

Jestem bobrem włocławskim pływającym w Wiśle. Ta inwestycja zagrozi środowisku naturalnemu bo przechodzi przez rezerwat Kulin. Przecież tam są naturalne środowiska lęgowe kukułek szarych. Bobry są przeciwko inwestycji, kukułki też. A Kuku za. Nie rozumiem.

19:59, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

RE:RE:

0 0

Bobry nie umieją czytać map i dlatego nie zajmują się projektowaniem dróg.

07:31, 04.12.2024

re re

0 0

A QQ ma to POd ogonem ...

08:20, 04.12.2024

Już zdecydowałem Już zdecydowałem

25 4

Ostatecznie ma być WARIANT nr 1 jako optymalne rozwiązanie dla miasta.

20:00, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Likwidować ROD Likwidować ROD

4 9

Hahaha Nikt nie stoi w obronie waszych śmiesznych działek. Idź do lekarza na pewno miażdżycę zdiagnozują 🤣

20:13, 03.12.2024

Mieszkanka Mieszkanka

0 0

Tylko W-1 to najmniej kolizyjne rozwiązanie dla S10 drogi szybkiego ruchu - tranzytowej. Należałoby pomyśleć w jakim celu wprowadzać S10 do miasta, niszczyć ogródki działkowe ludziom, którzy korzystają z nich już od 40, 50 lat,. Poza tym nie bez znaczenia jest sprawa wykarczowania kilku kilometrów lasu od A1 Włocławek. Północ aż do ul.Korabnickiej. Gdzie logika? S10 to przepustowość ok 40 tys. samochodów na dobę pędzących z prędkością 130 km/godzinę.

23:03, 05.12.2024

Zielony BogucinZielony Bogucin

11 24

Tylko wariant 4 !

20:49, 03.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Likwidować ROD Likwidować ROD

5 15

Tylko wariant 2! W1 jest nierealny!

06:27, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChlorChlor

0 1

Nie ma już W2.

20:50, 04.12.2024

Abis Abis

19 2

Wszyscy wyprowadzają samochody z miast, budują obwodnice, a my wprowadzamy, bo trasa będzie szła przez Zazamcze i Zawiśle, pomysł chory

06:47, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

LALALALALALA

0 2

Dlatego i z innych powodow wyjechalem z miasta juz 15 lat temu.

17:04, 04.12.2024

BylinaBylina

8 10

Konsultacje społeczne trwały od maja i właśnie się kończą. Mamy sukces - powstał W4 wypracowany przez gminę Fabianki i odpowiadający oczekiwaniom Urzędu Miasta. Do 18 grudnia można jeszcze nadsyłać ankiety z propozycjami ewentualnych (niewielkich) korekt. Co Prezydent Kukucki o tej porze miałby uzgadniać z mieszkańcami Włocławka, to właściwie nie wiadomo. Teraz jest czas na akceptację W4 przez władze samorządowe.

07:26, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

FabiankiFabianki

1 0

O czym Ty mówisz, jaki sukces? W4 niszczy większość miejscowości w Gminie Fabianki i przechodzi w niewielkiej odległości od zabudowań w samych Fabiankach i wielu innych miejscowościach, więc w czym jest on lepszy od W3?

09:59, 05.12.2024

Mundek2Mundek2

4 0

A kiedy pan Prezydent zrobi spotkanie z mieszkańcami Płockiej w sprawie CPK cisza o tym nikt nie mówi może trzeba było zorganizować spotkanie

07:30, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

1 1

Poproś ddwloclawek o osobny artykuł w tej sprawie. Tak informacje dla Ciebie tutaj chodzi o S10 😉

08:32, 04.12.2024

..

1 0

Tam ma być produkcja masy bitumicznej

08:49, 04.12.2024

MarkoMarko

7 14

Głosuję za W4.

07:35, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomekTomek

0 0

Głosuję na W3, Fabianki popierają W3!

10:03, 05.12.2024

re Przeciwko wariantre Przeciwko wariant

0 1

przypomnij sobie jak budowano ,,dom samotnej matki '' rozpier...c jednostkę wojskową ...

08:14, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Przeciwko wariantowiPrzeciwko wariantowi

0 0

A czy ten budynek był budowlany przez pozwolenia na budowę?

08:31, 04.12.2024

re profre prof

2 2

Właśnie na tym POlega lewacka ekologia POlityczna .POczytaj czym jeżdżą timermansy i cała wierchuszka eurokołchozu ..to są diesle o pojemności ciężarówki ...na tym POlega obłuda tego systemu który nie dotyczy wybranych .

08:18, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

.s10.s10

3 7

Ekspresówka będzie koło inwalidow i przez tory

08:45, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

GG

0 0

A na w1maja być budowane domy na wynajem brawo fajnie tak chcemy

08:52, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

2 0

Do G

Kto Ci takich głupot nagadał? Jakie domy na wynajem? 😁

10:09, 04.12.2024

profiprofi

9 2

Bylina nie wprowadzaj ludzi w błąd. Wariant 4 mija Bogucin i we Włocławku idzie po trasie wariantu 3, który Włocławianie odrzucili. Wariant 4 to wynik konsultacji z mieszkańcami Bogucina. Włocławek wariant 2 i 3 odrzucił . Odrzuca też 4 w części dotyczącej proponowanej trasy we Włocławku. Połączcie wariant 4 z wariantem 1 (przy azotach) we Włocławku i będzie dobrze.

08:57, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

BylinaBylina

2 1

Nie zgodzę się. W4 nie przebiega dokładnie po śladzie W1 i stanowi efekt konsultacji ze wszystkimi miejscowościami gminy Fabianki - wójt zrobił dobrą robotę, odbywał spotkania z mieszkańcami, z GDDIK i doprowadził do wprowadzenia wielu poprawek. Tylko Prezydent Kukucki nie znalazł czasu na spotkanie z Wójtem, żeby wypracować najlepsze rozwiązanie. Nie napisałem również, że W4 był konsultowany z mieszkańcami Włocławka, tylko z Urzędem Miasta - UM próbował nawet wyciszać sprawę, natomiast uzgadniał z GDDIK lokalizację przeprawy przy osiedlach mieszkaniowych, na co się GDDIK zgodziła - o tym akurat Prezydent opowiadał na spotkaniu we Włocławku i wyjaśnił swoje pobudki. Nie ma możliwości połączenia W4 z przeprawą przy Anwilu, zresztą ta lokalizacja powoduje utratę funkcji "mostu miejskiego". Na spotkaniu w Szpetalu zaprezentowano różne zgłaszane przez Wójta i przez mieszkańców gminy propozycje ominięcia Witoszyna i innych miejscowości i wyjaśniono z jakich powodów nie są możliwe do realizacji. Okazuje się, że od domów mieszkalnych i spokoju (żyjących) mieszkańców, ważniejsza są stare cmentarze, 100-uletnie rudery objęte nadzorem konserwatora zabytków i dom rodzinny niejakiego Wałęsy. Może gdybyście zapytali na spotkaniu w UM, to też otrzymalibyście pełną informację, ale jedna z osób wyraziła przecież zdanie: "tu jest Włocławek, a problemy Fabianek nas nie interesują".

09:29, 04.12.2024

Likwidować ROD Likwidować ROD

4 6

Wariant 1 jest odrzucony z powodów środowiskowych i ułożenia terenu

10:10, 04.12.2024

FabiankiFabianki

0 0

W4 jest efektem konsultacji z Bogucinem. Pozostałe miejscowości popierają W3, co jest przecież oczywiste, mapa nie kłamie, po co robić z ludzi idiotów? Podczas konsultacji nad W4 nie byli obecni przedstawiciele innych miejscowości.

10:09, 05.12.2024

re Bylinare Bylina

4 1

,,Prezydent nie znalazl czasu ? '' Bo moze chłop jest zapracowany na miejskiej stacji paliw którą ,,buduje'' od kilku lat (zwlaszcza przed wyborami) dla dobra (niektórych ) mieszkańców Włocławka ?

09:56, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marzenia o S10Marzenia o S10

1 6

Uważam że żeby dyskutować o wariantach budowy S10 - to najpierw muszą być na to zabezpieczone środki finansowe, ale społeczeństwo chyba nie zauważyło że w Kraju nie rządzi już PIS a rządzi PO i pieniędzy nie ma już na nic; nie tylko na służbę zdrowia i dla powodzian ale nawet na program czyste powietrze - dlatego te dyskusje wydają się być bezprzedmiotowe bo budżet ogołocony a Kraj zadłużany w bankach światowych - jedyna nadzieja to kasa 213 miliardów zł z oszczędności jaka jest na kontach emerytalnych, którą jak w latach 2007-2015 można by przesunąć dla wzmocnienia budżetu Kraju .
O funduszach z KPO nie ma co marzyć, bo chociaż dzięki łaskawości KE pieniądze dla Polski zostały odblokowane , to brak realizacji wszystkich postulatów "praworządności" zwanymi kamieniami milowymi zgłoszonych do Unii przez tzw. totalną opozycję, powoduje że Unia nie może przekazać Polsce tych pieniędzy.

10:17, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzyskrzys

6 0

Bedzie tak jak KRZYSZTOF ZDECYDUJE ! a nie jakiś Krzyś !!! Jakie Konsultacje, to FIKCJA !!!

10:23, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

BylinaBylina

0 0

Oby ten argument nie okazał się najważniejszy ze wszystkich.

13:40, 04.12.2024

Pole buraczane Pole buraczane

0 1

Ja buraki cukorowe posiadzilem a teraz bedzie droga? Ktos chce jesc cukier z olowiem z drogi?

16:48, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadniRadni

2 0

A radni z Zazamcza jacyś będą żeby stanąć po stronie mieszkańców? A nie, Kopaczewska, Hupało, Griszczuk i Chmielewski nie mieszkają na Zazamczu, zapomniałem 🤣

17:20, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szrek spiaszczonySzrek spiaszczony

1 0

Hupało skonał ... w końcu.

19:34, 04.12.2024

Mieszkanie.Mieszkanie.

2 3

W4 To jedyna możliwość aby połączyć promieną z Toruńską i Zawiślem

21:23, 04.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gmina FabiankiGmina Fabianki

1 2

W gminie Fabianki W4 popierają tylko stowarzyszenia i najbardziej aktywni mieszkańcy. Wiele miejscowości popiera W3. Wystarczy spojrzeć na mapę i porównać, które miejscowości omija W4, a które omija W3. Więcej osób mieszka na terenie przez który przechodzi W4. Każdy to widzi, nie trzeba do tego fachowej wiedzy. Dla Włocławka W3 też nie byłby złym rozwiązaniem, jeśli S10 miałaby w jakikolwiek sposób spełniać funkcję mostu.

14:25, 05.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:5
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

0 1

W3 nie spełni roli mostu miejskiego. S10 to trasa tranzytowa łącząca Szczecin z Warszawą , 40 tys. Aut na dobę pędzących z prędkością 130km/godzinę.

23:06, 05.12.2024

LotosLotos

0 1

Może pogadamy o wynikach ankiet, w których prawie cała gmina wypowiedziała się za W1? Ciągle tu ktoś wypisuje o tych masach ludzi, którzy się nie zgadzają, ale prócz kilku krzykaczy na forach internetowych (a może tylko jednego), to jakoś ich nie widać. No niestety nie na podstawie forów internetowych są podejmowane strategiczne decyzje.

07:29, 06.12.2024

FabiankiFabianki

1 0

Cała Gmina za W1? Może przypomni Pan liczbę wypełnionych ankiet i liczbę mieszkańców gminy?

10:23, 06.12.2024

FabiankiFabianki

1 0

Trochę śmieszne są te sugestie, że tylko jednaosoba w gminie jest za W3. Naprawdę myśli Pan, że w Fabiankach i innych miejscowościach wszyscy chcą poświęcić swoje domy i komfort życia, aby innym w Bogucinie żyło się lepiej? Co za samolubne myślenie. Proszę spojrzeć na to racjonalnie, zdjąć klapki z oczu. Tak samo Bogucin nie kieruje się interesem innych tylko włąsnym opowiadając się za W4. Nie mieszka Pan w Fabiankach, więc nie zna Pan obaw ludzi, których wysłuchuję codziennie. Ludzie mają swoje powody tego, że nie chodzili na spotkania z GDDKiA, tu wszyscy się znają, co nie znaczy, że popierają W4. Pan poparłby W4 mając dom 400m od przebiegu trasy, gdy W3 zupełnie nas omija? Proszę pomyśleć logicznie?

10:45, 06.12.2024

LotosLotos

0 0

Nieobecni głosu nie mają - widać nie przywiązują dużej wagi do sprawy.

14:51, 06.12.2024

Mariusz 1980Mariusz 1980

1 0

Dlaczego nie W3? Blisko miasta i lepiej niż przez ROD.

10:15, 06.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LotosLotos

0 1

Uwaga!!! Na stronie UM pojawiły się tzw. konsultacje społeczne, w których można wskazać preferowany wariant przebiegu S10 przez Włocławek. Zalecam własną analizę wariantów, gdyż opisy przedstawione przy ankiecie zawierają NIEPRAWDZIWE dane, sprzeczne z danymi przedstawionymi przez GDDKIA oraz zamieszczonymi na mapach - każdy może sobie porównać. Zachodzi podejrzenie próby MANIPULACJI wynikami ankiet.
Zalecam samodzielne zapoznanie się z mapami i dokonanie wyboru na podstawie WŁASNYCH preferencji, a nie preferencji osób przygotowujących opisy poszczególnych wariantów.

14:20, 06.12.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%