Zamknij
Ważne

Oddział banku we włocławskim Zazamczu w nowej odsłonie

Artykuł sponsorowany + 00:00, 17.06.2025 Aktualizacja: 11:59, 17.06.2025
Fot. Materiały promocyjne Fot. Materiały promocyjne

Mieszkańcy Włocławka zyskali właśnie nową przestrzeń do rozmów o swoich finansach. Oddział PKO Banku Polskiego przy ul. Pogodnej 14 po modernizacji łączy komfort z estetyką i pełną dostępnością dla wszystkich klientów. Oddział został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami obsługi, a jego przestrzeń jest w pełni przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. To kolejny krok w stronę bardziej otwartej i przyjaznej bankowości, dostępnej dla każdego – niezależnie od wieku, sprawności czy doświadczenia z technologią.

W Oddziale 4 PKO Banku Polskiego doradcy służą wsparciem – zaproponują najlepsze rozwiązania finansowe wszystkim klientom indywidualnym. W oddziale jest też stanowisko samoobsługowe.

Edukacja i bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

W ostatnim czasie, przy wsparciu strategicznym PKO Banku Polskiego, powstał raport pt. „Portret Finansowy Polaków”, który pokazuje, jak zarządzamy pieniędzmi w codziennym życiu. Polacy coraz chętniej deklarują, że chcą oszczędzać, a niemal 40 proc. chciałoby inwestować. Połowa badanych odkłada dodatkowe pieniądze na przyszłość. Rolą banku jest dostarczanie wiedzy i wsparcie w doborze produktów, które pozwolą dobrze ulokować nadwyżki finansowe. To ważne, bo z badań wynika, że ponad połowa z nas (60-70%) przyznaje, że ma raczej niewielką wiedzę na temat finansów i ekonomii. Badani mówią, że w ich otoczeniu raczej nie rozmawia się na takie tematy.

- Pracujemy nad tym, aby pomóc naszym klientom zadbać o przyszłość finansową. Pomagamy im bardziej aktywnie i świadomie zarządzać swoimi finansami, inwestować oszczędności, co wpłynie na ich zamożność w dłuższej perspektywie, np. z myślą o emeryturze – podkreśla Monika Kowalska-Kuśmirek, dyrektorka Oddziału 4 PKO Banku Polskiego we Włocławku - Po modernizacji mamy do zaoferowania nowoczesne usługi, które ułatwiają dostęp do bankowości cyfrowej, a jednocześnie nadal zapewniamy bezpośrednią obsługę, której oczekują od nas klienci. W nowej przestrzeni będzie nam się lepiej rozmawiało z osobami, które nas odwiedzają – o planach, marzeniach i potrzebach finansowych – dodaje M.Kowalska-Kuśmirek.

Warto jednak wiedzieć, że obecnie wiele finansowych spraw klienci bankowi mogą załatwić samodzielnie i nie muszą przychodzić do oddziału. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Na przykład wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd, czy mieszkanie, bez konieczności wizyty w placówce. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami

Placówka pozbawiona jest barier architektonicznych – wejście znajduje się bezpośrednio z poziomu chodnika. Placówka przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Rozmawiamy z Moniką Kowalska-Kuśmirek, dyrektorką Oddziału 4 PKO Banku Polskiego we Włocławku:

Obsługujecie w oddziale każdy rodzaj: od dzieci po seniorów, od klientów, którzy przyszli do oddziału wykonać proste transakcje – po osoby planujące zakup nieruchomości. Którzy klienci potrzebują szczególnego zaopiekowania?

Staramy się, aby każdy klient - niezależnie od potrzeb finansowych, wieku, czy znajomości nowych technologii, był odpowiednio zaopiekowany. Aczkolwiek szczególną troską obdarzamy naszych seniorów, którzy stanowią znaczącą większość osób, które nas odwiedzają.

 A w czym pomoże Wam zmiana przestrzeni?

Unowocześnienie oddziału to krok milowy dla placówki, nas jako pracowników i mieszkańców osiedla Zazamcze. Nowoczesne zaplecze technologiczne, wygodne rozwiązania dla klientów i zaangażowanie w edukację sprawia, że stajemy się jeszcze bardziej dostępni dla klientów.

W obecnych czasach kluczowy jest temat cyberbezpieczeństwa. W jaki sposób edukujecie klientów w tym zakresie? Którzy klienci obecnie są najbardziej narażeni na próby oszustwa?

Wbrew pozorom nie tylko seniorzy są narażeni na cyberzagrożenia. Młodzi ludzie również, dlatego na bieżąco edukujemy naszych klientów w zakresie cybezbezpieczeństwa. W maju zorganizowaliśmy spotkania dla Seniorów w Centrum Kultury Browar B – „Stara Remiza”, gdzie frekwencja była imponująca. W tym zakresie współpracujemy również z Komendą Miejska Policji we Włocławku. Nieraz udało nam się uchronić finanse naszych klientów, dzięki rozmowie i właściwej reakcji pracowników.

Czy angażujecie się w życie społeczne Włocławka i okolic? Jeśli tak to w jaki sposób?

Nasz oddział nie tylko dostosowuje się do potrzeb klientów, ale także aktywnie wspiera lokalną społeczność, współpracuje z przedsiębiorcami, szkołami oraz w bierze udział akcjach charytatywnych. Weszliśmy we współpracę partnerską z Zespołem Szkół Muzycznych im. Czesława Niemena we Włocławku, bywamy na konkursach, koncertach i lekcjach edukacyjnych. Działamy długo na lokalnym rynku, dlatego to naturalne, że staliśmy się częścią tej społeczności.

Klienci coraz chętniej korzystają ze zdalnych sposobów kontaktu z bankiem. Jeśli przychodzą do oddziału obecnie to w jakich sprawach najczęściej?

Mimo, że coraz częściej nasi klienci korzystają z aplikacji czy serwisu transakcyjnego, to dzięki nowoczesnej przestrzeni chętniej odwiedzają naszą placówkę. Nasza rola jednak zmieniła się – nie jesteśmy tutaj tylko od pomagania przy prostych czynnościach, jak zlecenie przelewu, czy wypłata. Przede wszystkim, edukujemy i doradzamy klientom w trudniejszych decyzjach finansowych

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%