Discovery Channel, lider wśród kanałów dokumentalnych, nie przestaje odkrywać, inspirować i zaskakiwać. Już w październiku będzie można zobaczyć stację w nowej odsłonie. Identyfikacja wizualna podtrzymuje bogatą, ponad 30-letnią historię marki, która powstała, aby uczyć, bawić i zaspokajać ciekawość nawet najbardziej wybrednych osób. Dziś jako światowy gracz, Discovery jeszcze lepiej pełni swoją rolę, trafiając do widzów w ponad 200 krajach na kilku kontynentach!
Discovery Channel nie zapomina o swoich korzeniach. Nowe logo oddaje ponadczasowy charakter marki, która została stworzona, aby stale inspirować i rozwijać. Wirujący globus w literze „D” natomiast jest potwierdzeniem globalnego charakteru kanału i związanej z tym różnorodności. Razem z proponowaną identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka nas jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. Poznamy również wyjątkowych bohaterów, którzy na co dzień łamią wszelkie stereotypy.
Funkcjonariusze Krajowej Administracji Skarbowej, czyli Służba Celno-Skarbowa, są stale obecni na polskich granicach, pilnując by nielegalne i niebezpieczne towary nie trafiły do Polski czy innych krajów Unii Europejskiej. To właśnie oni rozpracowują grupy przemytników i wykrywają kontrabandy. Ich doświadczenie i spostrzegawczość sprawiają, że nie zaskakują ich już nawet najbardziej wyrafinowane próby przemytu narkotyków, papierosów, alkoholu, broni, walut czy gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem. Funkcjonariusze w swojej pracy wykorzystują nowoczesne technologie, takie jak ogromne skanery RTG, a także korzystają z nieocenionej pomocy psów służbowych.
Uzbrojeni w ostrą broń funkcjonariusze operacyjni, razem z pracownikami Krajowej Administracji Skarbowej, uczestniczą w nalotach i egzekucjach komorniczych. Wspólnie rozpracowują również grupy przestępcze i udaremniają wielomilionowe oszustwa podatkowe. W programie „Nic do zgłoszenia” widzowie zobaczą z bliska, jak na co dzień wygląda praca Funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej. Każdy odcinek to gwarancja prawdziwych emocji!
„Lotnisko” to potężny organizm funkcjonujący na pełnych obrotach przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. To również skomplikowane, obostrzone surowymi przepisami procesy oraz praca setek profesjonalistów i pasjonatów, którzy dbają o bezpieczeństwo milionów pasażerów. W drugim sezonie programu kamery Discovery Channel dalej będą zaglądać w miejsca na co dzień niedostępne dla podróżnych. Poznamy zupełnie nowe zawody i przyjrzymy się z bliska pracy m.in. dyżurnych portu, do których obowiązków należy koordynacja działania całego lotniska. To właśnie oni podejmują decyzje w sytuacjach kryzysowych, zapewniają asystę służb ratowniczych i medycznych oraz prowadzą akcje ratunkowe.
Ich życie jest całkowicie inne od tego, które znamy na co dzień. Bohaterowie nowego programu Discovery Channel świadomie wybrali funkcjonowanie poza cywilizacją. Żyją blisko natury, często nie mają dostępu do telefonu, prądu, a nawet bieżącej wody. W programie poznamy pięć wyjątkowych osób, które znalazły własne sposoby na przetrwanie. Pierwszą z nich jest Krzysztof, który kiedyś był antykwariuszem, a teraz zyskał przydomek „Króla Biebrzy”. Od kilku lat mieszka w lesie, a jego jedyne towarzystwo stanowi 20 psów i kilka innych zwierząt. Pod Koszalinem na leśnej polanie żyją Bartek i Ania. Ostatnią zimę spędzili w własnoręcznie ocieplonej przyczepie. Jadąc w Bieszczady, możemy natrafić na Marcina z siedliska Kalpapada. Swoją chatę zbudował ze słomy i gliny. Chcąc mieć stały dostęp do wody, opracowuje kolejne systemy zbierania i filtracji deszczówki. Jeszcze dalej na południe w górach mieszka Adam, który twierdzi, że prąd do życia nie jest mu potrzebny. Z kolei „Gier” to dawna gwiazda rocka. Muzyk stacjonuje na tratwie i codziennie walczy o to, by jego dom nie zatonął. Program „Poza cywilizacją” jest pełen zaskakujących i pouczających historii ludzi, którzy wybrali samotne życie z dala od społeczeństwa.
To już jubileuszowa, 10. seria globalnego hitu Discovery Channel! Jesienią „Gorączka złota” powraca z nowymi odcinkami oraz z zupełnie niespodziewanymi wyzwaniami, które staną na drodze grupy ambitnych poszukiwaczy z Jukonu. Rok zaczyna się od poważnego problemu. Nowe regulacje prawne sprawiają, że wydobywanie cennego kruszcu w regionie Klondike może stać się niemożliwe. Władze wprowadziły bowiem organiczenia w wykorzystaniu jednego z najbardziej krytycznych surowców, czyli wody! To zmusza trójkę głównych bohaterów – Ricka, Tony'ego i Parkera – do znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań. Jak poradzą sobie w tej nowej, trudnej sytuacji? Czy uda im się przetrwać?
„Brudna robota – czysty zysk” to program ukazujący pracę Polaków, którzy każdego dnia dbają, by tysiące ton śmieci generowanych przez osiem milionów mieszkańców Londynu nie trafiało na ulicę, lecz do wyznaczonych do ich składowania i utylizowania miejsc. Widzowie pokochali Bronka i Kabelka, dlatego w drugiej serii czeka nas jeszcze więcej przygód pracowników B&K Environmental Services! Poznamy także nowych, barwnych bohaterów, ponieważ do programu dołączy firma MMS Skips, która działa we wschodniej części miasta.
„Strażacy” codziennie ryzykują swoje zdrowie i życie niosąc pomoc innym. Prawdziwe akcje, skromni bohaterowie, realne niebezpieczeństwo. W tym programie nie ma reżysera – tu scenariusz pisze rzeczywistość. Kamery Discovery Channel towarzyszą brygadom Ochotniczych Straży Pożarnych z całej Polski, pokazując wyzwania, z którymi muszą mierzyć się każdego dnia. W ich zawodzie nie ma taryfy ulgowej. Oni nie mają czasu na odpoczynek. Często nawet najkrótsza chwila nieuwagi może mieć tragiczne konsekwencje. A jak wygląda ich życie po służbie? Czym się zajmują? Jakie mają pasje? Jak funkcjonują współcześni bohaterowie, dla których życie i zdrowie innych jest ważniejsze niż ich własne?
„Geneza nienawiści” to fascynujący, sześcioczęściowy serial dokumentalny, który bada jedną z najbardziej pierwotnych i destrukcyjnych emocji ludzkości, jaką jest nienawiść. Seria oparta jest na najnowszych doniesieniach dziennikarskich, analizach historycznych oraz przełomowych badaniach naukowych z zakresu psychologii, biologii i neurobiologii. Twórcy pokazują, jak przez lata zmieniała się natura tego zagadnienia i jak potężny wpływ miała i nadal ma nie tylko na jednostki, ale też całe społeczeństwa. Każdy odcinek przeplata wiedzę naukową z emocjonującymi historiami bohaterów z całego świata. Widzowie poznają losy znanych i odważnych przywódców, którym udało się zakończyć krwawe konflikty, a także demagogów, którzy sięgnęli po władzę szerząc strach i podżegując do nienawiści.
Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to globalny lider w zakresie rozrywki niefabularnej, kierujący swoją ofertę do grupy pasjonatów – superfanów na całym świecie, oferując treści, które inspirują, informują i bawią. Discovery co roku dostarcza ponad 8 tys. godzin autorskich programów i jest liderem kategorii w różnych uwielbianych przez widzów gatunkach na całym świecie. Discovery jest też liderem innowacji pod względem platform: dostępne w 220 krajach i terytoriach i w blisko 50 językach, dociera do widzów na wszystkich ekranach, poprzez produkty TV Everywhere takie jak portfolio aplikacji GO; serwisy streamingowe w modelu „direct-to-consumer”, takie jak Eurosport Player i MotorTrend OnDemand; treści digital-first i społecznościowe od Group Nine Media, a także strategiczny sojusz z PGA TOUR, aby stworzyć międzynarodowe miejsce gromadzące fanów golfa. Portfolio marek klasy premium Discovery obejmuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, oraz Science Channel, a także OWN: Oprah Winfrey Network w USA, Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej, jak również Eurosport, wiodącego dostawcę cieszących się lokalnym zainteresowaniem wydarzeń sportowych klasy premium oraz nadawcę Igrzysk Olimpijskich w całej Europie. Więcej informacji: https://corporate.discovery.com/, zapraszamy też do śledzenia @DiscoveryIncTV na platformach społecznościowych.
Kanał Discovery
dostępny w sieci SAT FILM
na pozycji 71.
Plaga meszek w Michelinie. Mieszkańcy mają dość
Wszystkie plagi za rządów Tuska na ten biedny Włocławek.
Larry
07:00, 2025-05-21
Plaga meszek w Michelinie. Mieszkańcy mają dość
Dlaczego togo nie ma w innych miastach ino u nas rokrocznie ?
Tatomo
06:50, 2025-05-21
Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki
Wszyscy jeszcze rozpamiętują I turę wyborów, ale to już historia. Kandydaci zabiegają o głosy tych kandydatów, którzy już zakończyli swój udział w rywalizacji. O ile poparcie dla Trzaskowskiego przez Biejat, Hołownię czy Kosiniaka-Kamysza jest raczej naturalne i spodziewane - przecież to koalicjanci rządowi, o tyle zabieganie przez Nawrockiego o poparcie przez Mentzena, czy Brauna, jest dość "oryginalne". Po tym, co ci kandydaci sobie powiedzieli (po zawłaszczeniu mieszkania Pana Jerzego), trudno zrozumieć, że Nawrocki jeszcze włazi w tyłek Mentzenowi i błaga o wsparcie w II turze. Uważam, że gdyby Mentzen poparł Nawrockiego, to jako polityk by się ośmieszył zgodził się z tym, co zrobił Nawrocki. poparł by oszusta i kłamcę, a podobno z tym walczy. Mentzen sprytnie wymyśli tę swoja deklarację, testującą kandydatów. Nawrocki już zgodził się, że ją podpisze. On by wszystko podpisał, ba nawet jeszcze by coś za to obiecał (może stanowisko doradcy Prezydenta albo jakąś inną opiekę). Myślę, że w tym przypadku, lepsza jest szczera powściągliwość Trzaskowskiego, niż obłudna spontaniczność (może wyrywność) Nawrockiego. Lepiej uzyskać połowę tego, czego chce Mentzen, niż mieć podpisaną deklarację bez pokrycia. Przecież potem, w przypadku wygrania przez Nawrockiego i tak o wszystkim będzie decydował Kaczyński. I to by było na tyle.
witz2
00:58, 2025-05-21
Co wydarzyło się rano na skrzyżowaniu?
Proszę osoby poszkodowane o kontakt 664694990
Dominikk
00:42, 2025-05-21