Zamknij

Jak efektywnie wykorzystać powierzchnię samochodu firmowego w reklamie mobilnej?

art. sponsorowany + 09:32, 22.01.2025 Aktualizacja: 09:32, 22.01.2025

Mając świadomość tego, że reklama stanowi dźwignię handlu warto wykorzystywać jej różne formy, czego przykładem może być reklama na samochodzie. Jakie rozwiązania można zastosować? Ile kosztuje oklejenie samochodu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule.

Rodzaje reklam na samochód

Reklama na samochód to forma reklamy mobilnej, która może mieć różne rodzaje. Najpopularniejszą jest oczywiście oklejenie auta specjalną folią, na której wydrukowany zostanie wcześniej konkretny przekaz reklamowy. Zaletą takie rozwiązania jest przede wszystkim odpowiednia widoczność oraz trwałość reklamy, która w praktyce może być wykorzystywana przez długie lata. W efekcie doskonale sprawdza się między innymi jako reklama na busa, czyli pojazd, który jest wykorzystywany wyłącznie jako firmowy.

Bardzo często jednak taka reklama pozostaje na aucie po jego sprzedaży, co może stanowić problem (nie zawsze) dla potencjalnego nabywcy. W związku z tym alternatywą może być magnes reklamowy na samochód, czyli nośnik reklamy, który w każdej chwili można zdjąć. Jest to rozwiązanie bezinwazyjne, co powoduje, że chętnie wykorzystują je przedsiębiorcy poruszający się autami prywatnymi. Co więcej, można z niego skorzystać również wtedy, gdy jeździmy autem w leasingu.

Ile kosztuje oklejenie samochodu?

Oklejenie samochodu to od lat zdecydowanie najpopularniejsza forma reklamy mobilnej. Ile kosztuje tego typu usługa? Trudno jednoznacznie określić cenę, ponieważ wiele w tym przypadku zależy od modelu danego auta (klasy oraz wielkości), a także parametrów danej reklamy. Na cenię wpływa niewątpliwie rodzaj zastosowanej folii oraz wielkość samej reklamy, ponieważ może zostać ona wykonana na cały aucie lub wyłącznie jego konkretnej części. Przykładowe ceny znaleźć można pod hasłem: oklejanie samochodów cennik.

Dlaczego warto zastosować reklamę na samochód?

Co wpływa na popularność reklam na samochodach? Przede wszystkim ich zalety, wśród których wymienić można:

  • możliwość dotarcia z przekazem do szerokiego grona odbiorców, co wynika z faktu, że reklama jest eksponowana podczas normalnego korzystania z auta i umożliwia prowadzenie działań marketingowych na lokalnym rynku;
  • różnorodność, ponieważ reklama na samochód może zostać stworzona nie tylko poprzez jego oklejenie, ale również dzięki użyciu specjalnego magnesu reklamowego, który jest bezinwazyjny;
  • trwałość, ponieważ reklamy na samochodach mogą służyć przez wiele długich lat, a profesjonalne wykonanie sprawia, że nadal pozostają one estetyczne i czytelne;
  • możliwość budowania świadomości marki, ponieważ obrandowanie samochodów firmowych pozytywnie wpływa nie tylko na jej rozpoznawalność, ale sprawia także, że firma jest postrzegana w sposób profesjonalny.

Podsumowując należy stwierdzić, że chcąc efektywnie wykorzystać powierzchnię samochodu firmowego w reklamie mobilnej warto odpowiednio dopasować przekaz do jego powierzchni. W zależności od potrzeb oraz specyfiki korzystania z auta zastosować można zarówno oklejenie pojazdu reklamą, jak i specjalne magnesy reklamowe, które można zdejmować i zakładać bez żadnej ingerencji.

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%