Zamknij

Pracownik monter w dziale produkcji

Nr oferty: 327212Dodane przez: kontakt przez OHP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
: przygotowanie materiałów do produkcji, dbanie o porządek w miejscu pracy, raportowanie wyników pracy, przygotowanie poszczególnych elementów do złożenia w produkt końcowy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia:
: od 4 800 do 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres: Brzeska 6, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Izabela Krzemińska
Numer telefonu: 542314671
E-mail:
Język aplikacji:
Wymagane dokumenty:
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
przygotowanie materiałów do produkcji, dbanie o porządek w miejscu pracy, raportowanie wyników pracy, przygotowanie poszczególnych elementów do złożenia w produkt końcowy
327212
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 4 800 do 5 500 PLN

.
StPr/25/1122
data rozpoczęcia pracy od 22.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Praca w nowej hali. - Przyjmowanie dostaw i kompletowanie towarów do wysyłki. - Wykładanie towaru. - Zapewnianie porządku i właściwego rozmieszczenia towarów. - Przeprowadzanie prac porządkowych oraz inwentaryzacyjnych na magazynie. Praca w godz.: 09.00-17.00.
StPr/25/1137
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy oraz powstaniem nowej hali: - obsługa klienta w zakresie serwisu oraz reklamacji, prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami i serwisem, analizowanie zasadności roszczeń oraz nadzór nad terminowością i zgodnością realizowanych zadań; - nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, weryfikacja techniczna i merytoryczna); - przygotowanie odpowiedzi na reklamację i przekazanie jej klientowi; - wyjaśnienie wątpliwości klientów, dotyczących reklamacji; - wprowadzenie reklamacji do systemu. Praca w godz.: 7.00-15.00.
StPr/25/1136
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- Przygotowywanie i przetwarzanie danych produktowych, - Zarządzanie danymi produktowymi w systemach informatycznych, - Tworzenie zestawień i raportów na potrzeby firmy, - Opracowywanie analiz produktowych, - Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości danych, - Wsparcie w optymalizacji procesów związanych z danymi produktowymi. - Analizowanie trendów rynkowych i ich wpływu na asortyment, - Tworzenie rekomendacji na podstawie zgromadzonych danych, - Dbanie o poprawność i aktualność danych w systemach firmy. Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie; program wdrożeniowy - poznasz nasze produkty, rozwiniesz kompetencje analityczne; stałe wsparcie podczas wykonywania swoich zadań; pracę w dynamicznym, przyjaznym i wspierającym zespole. Praca w godz.: 8.00-16.00.
StPr/25/1138
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Pracownik Działu Sprzedaży w branży motoryzacyjnej. Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie. Program wdrożeniowy poznasz nasze produkty, rozwiniesz kompetencje miękkie. Stałe wsparcie podczas wykonywania swoich zadań. Praca w godz.: 8.00-16.00 lub 9.00-17.00.
StPr/25/1139
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 6 300 PLN

Pracownik Działu Sprzedaży w branży motoryzacyjnej. Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie. Program wdrożeniowy poznasz nasze produkty, rozwiniesz kompetencje miękkie. Stałe wsparcie podczas wykonywania swoich zadań. Praca w godz.: 8.00-16.00 lub 9.00-17.00.
StPr/25/1140
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 6 300 PLN

1.Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej. 2. Prowadzenie gospodarki finansowej Ośrodka w sposób zapewniający terminowe egzekwowanie należności i regulowanie zobowiązań, należytą ochronę środków pieniężnych i prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi na rachunkach bankowych. 3. Sporządzanie rocznego planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. 4. Dokonywanie wstępnej i bieżącej kontroli operacji gospodarczych i finansowych w powiązaniu z planem finansowym. 5. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 6. Sporządzanie bilansu, terminowe realizacja sprawozdawczości ekonomiczno-finansowej z działalności Ośrodka. 7. Sporządzanie rocznych planów dochodów i wydatków. 8. Organizowanie i rozliczanie inwentaryzacji. 9.Obsługa programu płacowego, naliczenia wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek ZUS, PPK potrąceń oraz terminowego ich przekazywania, prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej. 10. Obsługa programu księgowego kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego. 11. Sporządzanie deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. 12. Rozliczanie umów cywilno-prawnych. 13. Obsługa programu środki trwałe - prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych, ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. Nadzór nad obsługą kasową Ośrodka. 15. Nadzór nad prowadzeniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji Głównego Księgowego. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1129
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 12 500 PLN

Szczegóły oferty BIP Zakładu Karnego https://tiny.pl/qng-208v Rozkład czasu służby w systemie jednozmianowym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
StPr/25/1110
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 901 PLN

prace murarskie
StPr/25/1113
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN