Zamknij

Asystent prokuratora R39/1658-757/25

Nr oferty: StPr/25/1663Dodane przez: PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
: Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystentów prokuratorów określają przepisy rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów i starszych asystentów prokuratora ( Dz.U. z 2016 r., poz. 1260).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ORLA 2, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoba przystępująca do konkursu winna złożyć następujące dokumenty: 1. wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta prokuratora; 2. życiorys oraz informację o zatrudnieniu i przebiegu pracy zawodowej; 3. kwestionariusz personalny*; 4. oryginał lub
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pomoc przy pracah ogólnobudowlanych; przygotowanie materiałów i narzędzi; wsparcie przy dociepleniach, remontach i instalacjach.
StPr/25/1660
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Szpachlowanie, malowanie, układanie płytek; montaż: zabudów GK, paneli, płyt; montowanie rekuperacji
StPr/25/1661
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 35,00 PLN

Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystentów prokuratorów określają przepisy rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów i starszych asystentów prokuratora ( Dz.U. z 2016 r., poz. 1260).
StPr/25/1663
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

przyjmowanie i wydawanie zboża , utrzymanie porządku na elewatorze
StPr/25/1653
data rozpoczęcia pracy od 09.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

1. Prowadzi prace związane z przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej. 2. Pozyskuje materiały niezbędne do właściwego opracowania dokumentacji technicznej, w tym w razie potrzeb warunki techniczne od gestorów sieci. 3. Dokonuje rozpoznanie lokalizacji inwestycji. 4. Wypracowuje dane wyjściowe do projektowania dla zadań inwestycyjnych. 5. Określa wartość szacunkową zamówienia publicznego i stosownie do zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych: a. w przypadku zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przygotowuje i przeprowadza postępowanie, zakończone zawarciem umowy, na sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz na wykonanie ekspertyz, analiz i opinii, niezbędnych dla właściwego określenia przedmiotu zamówienia, stosując zasady obowiązujące w zarządzeniu Prezydenta Miasta Włocławek w tej sprawie. b. w przypadku zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przygotowuje i przeprowadza postępowanie, zakończone zawarciem umowy na wykonanie robót budowlanych, stosując zasady obowiązujące w zarządzeniu Prezydenta Miasta Włocławek w tej sprawie. c. w przypadku zamówień o wartości szacunkowej większej od kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przygotowuje wnioski o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego do Biura Zamówień Publicznych, na wyłonienie w trybie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych wykonawcy dokumentacji, robót budowlanych lub dostawy. 6. Przygotowuje zlecenia niezbędnych ekspertyz opinii i projektów oraz innych opracowań związanych z przygotowaniem zadań inwestycyjnych. 7. Współpracuje przy ustalaniu kryteriów oceny ofert dla potrzeb SIWZ dla danego zadania inwestycyjnego. 8. Egzekwuje realizację zawartych umów na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 9. Odpiera i sprawdza kompletność dokumentacji projektowo-kosztorysowej a w szczególności: a. Zgodności z zawarta umową, b. Wymaganych uzgodnień, c. Kompletności wykonanych kosztorysów i zbiorczych zestawień kosztorysów, d. Kompletności i zgodności wersji elektronicznej z wersją papierową 10. Przygotowuje składa wnioski i uzyskuje od właściwego organu administracji: a. niezbędne decyzję lokalizacyjne, b. decyzje środowiskowe , c. pozwolenia na budowę lub zgłoszenie wykonywania robót, 11. Przekazuje dokumentację wraz z umową wykonawcy inspektorem nadzoru inwestycyjnego. 12. Bierze udział w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na prowadzone inwestycje. 13. Uczestniczy w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych na uzyskanie środków zewnętrznych. 14. Opracowuje okresowe i doraźne informację o stanie realizacji prowadzonych zadań. 15. Bieżąco monitoruje przepisy, dostępną literaturę specjalistyczną, media, Internet w zakresie rozwiązań projektowych, prowadzeniem procesu inwestycyjnego. 16. Prowadzi korespondencje w zakresie przydzielonych zadań. 17. Współpracuję z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami, organizacyjnymi w zakresie prowadzonych zadań. 18. Wykonuje inne prace i działania wynikające z zadań wydziały, a polecone przez Dyrektora wydziału lub osobę zastępującą. 19. Wykonuje zakres obowiązków .. w razie nieobecności z powodu choroby, urlopu lub innych przyczyn. Szczegóły oferty BIP Urzędu Miasta Włocławek https://tiny.pl/h_krp0sv
StPr/25/1654
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 4 900 do 5 200 PLN

.
StPr/25/1656
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- Bezpośrednie, zdalne i telefoniczne wsparcie informatyczne w zakresie sprzętu oraz oprogramowania biurowego i ERP dla pracowników firmy. - Obsługa informatyczna systemów Comarch ERP ALTUM, POS. - Współpraca z pozostałymi działami firmy. - Konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania. - Administracja serwerami fizycznymi i środowiskami zwirtualizowanymi. - Diagnostyka uszkodzonego sprzętu i naprawa. - Aktualizacja stron WWW.
StPr/25/1633
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 6 200 do 6 500 PLN

Pomoc w zapewnieniu opieki i wychowania, współorganizowanie i organizowanie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla dzieci.
StPr/25/1635
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 040 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy, - dbanie o ekspozycję towarów.
StPr/25/1639
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy, - dbanie o ekspozycję towarów.
StPr/25/1641
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN