Zamknij

Szkolenia biznesowe dla firm - Włocławek

13:25, 31.01.2023 art. sponsorowany Aktualizacja: 08:15, 04.04.2023

Włocławek. Jak znaleźć dobrą firmę szkoleniową we Włocławku? W jakie szkolenia warto inwestować? Jakie kompetencje rozwijać? Jakie są najnowsze trendy w szkoleniach? Włocławek chce się rozwijać. Pracownicy włocławskich firm myślą o przyszłości i awansach zawodowych. Firmy inwestują w szkolenia biznesowe, sprzedażowe, zespołowe i  z efektywności osobistej. Wybór jest olbrzymi.

Włocławek to przemysłowe miasto. Biznesowy krajobraz tworzą firmy działające w obszarze automatyzacji produkcji. Dla włocławskich firm inwestowanie w rozwój pracowników staje się koniecznością. Bez trudu na włocławskim rynku znajdziemy profesjonalne firmy szkoleniowe, takie jak Delta Training, organizujące szkolenia biznesowe szyte na miarę dla menedżerów oraz handlowców. Firma szkoleniowa Delta Training oferuje szeroki zakres szkoleń opartych na badaniach i precyzyjnie dostosowanych do charakteru działalności danej organizacji.

Inwestycja w pracowników jest doskonałą receptą na dynamiczny rozwój każdej firmy. Funkcjonowanie we współczesnym biznesie wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności pracowników. - Złe zarządzanie, kiepska atmosfera, brak perspektyw rozwoju i awansu czy problemy w relacjach z szefem mogą sprawić, że pracownicy zaczną szukać nowej pracy. W czasach, gdy brakuje pracowników, może być to zabójcze dla wyników firmy. Zasada jest prosta. Firma to ludzie. Im będą lepsi, tym firma osiągnie większą wartość — mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training. Dlatego warto inwestować w szkolenia pracowników i kadry menedżerskiej.

Trend na szkolenia z komunikacji e-mailowej

Szkolenia z komunikacji e-mailowej zyskują na popularności. Firma Delta Training prowadzi autorskie badanie „Indeks Mail” opracowane przez menedżerów, psychologów społecznych i dziennikarzy, które dotyczy jakości komunikacji przez e-mail w świecie zawodowym. W odróżnieniu od innych firm, które w badaniach skupiają się e-mailowej komunikacji marketingowej, Delta Training bierze pod badawczą i szkoleniową lupę jakość tej komunikacji, redagowanie samej treści e-maili, konstruowanie tytułów, ale też i savoir-vivre itp., by otrzymywać e-maili jak najmniej. – Coraz więcej szkoleń z komunikacji przez e-mail dotyczy tworzenia firmowych standardów tego typu komunikacji. E-maile: czytanie, przeglądanie i odpisywanie zajmują nam coraz więcej czasu. Im ktoś jest wyżej w strukturze, tym dostaje więcej e-maili, zwłaszcza tych CC/DW, które często są takimi e-mailami stanowiącymi swoiste alibi. Gdy sytuacja w firmie się zaostrzy w jakiejś sprawie, zawsze można powiedzieć szefowi: no przecież wiedziałeś. Byłeś na CC – mówi Juszczak i dodaje: - W firmach jest też coraz więcej kanałów komunikacyjnych. Każdy powinien służyć czemuś innemu. Inaczej napiszemy i inną informację zamieścimy na czacie w Zoomie, a inną w e-mailu. A często e-maile przypominają tweety. Ta różnorodność kanałów komunikacyjnych utrudnia przepływ i wymianę informacji. Powoduje chaos. Dlatego warto ustalić zasady, co i gdzie zamieszczamy – mówi Piotr Juszczak z Delta Training.

Delta Training projektuje swoje szkolenia w taki sposób, by były jak najbardziej dopasowane do indywidualnych wymagań stawianych przez klientów. Oznacza to, że uwzględniają one wszystkie potrzeby konkretnej branży, otoczenie biznesowe firmy. Dzięki temu szkolenie jest zdecydowanie bardziej przydatne, a zdobytą wiedzę można łatwiej wykorzystać w praktyce. – Nasze trenerki i nasi trenerzy znają produkty i usługi firmy, dla której prowadzoną szkolenie. Nasze szkolenia opieramy na badaniach z obszaru ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej i weryfikacji rynkowej. Takie podejście do szkoleń, oparcie ich na sprawdzonym know-how, daje naszym klientom przewidywalność co do osiąganych efektów. Wiemy, co działa i dlaczego. A w branży szkoleniowej działamy nieprzerwanie od 2008 roku. To był rok, gdy zaczął się światowy kryzys finansowy, na rynku pojawił się Android, a w Polsce rządził portal Nasza Klasa. Dawno temu. Mamy duże doświadczenie — dowodzi Juszczak z Delta Training. 

Szkolenia sprzedażowe we Włocławku

Bez sprawnie działającego działu sprzedaży wiele włocławskich firm zniknęłoby z rynku. Z uwagi na coraz większą konkurencję należy oferować  produkty oraz usługi jak najwyższej jakości. Należy również mieć niezbędną wiedzę, która pozwoli dany produkt sprzedać. Szkolenia sprzedażowe dla firm we Włocławku dają możliwość zdobycia odpowiedniej wiedzy z technik sprzedaży i wymianę doświadczeń. W szkoleniach sprzedażowych najważniejsza jest praktyka. Firma Delta Training ma w ofercie wiele szkoleń, nie tylko z tradycyjnych technik sprzedaży, czy obsługi klienta, ale również dotyczące empatii w sprzedaży, radzeniem sobie z tzw. trudnym klientem, obsługą reklamacji, przepraszania klientów i wielu innych. 

Z uwagi na fakt, że rynek nieustannie się zmienia, podobnie ewoluują techniki sprzedaży. Zespoły sprzedażowe muszą więc pamiętać o tym, żeby na bieżąco doszkalać się i modyfikować wykorzystywane w codziennej pracy metody. Dzięki wzięciu udziału w profesjonalnym szkoleniu sprzedażowym można zapoznać się z nowoczesnymi i przede wszystkim bardzo skutecznymi metodami sprzedażowymi, które świetnie sprawdzą się w codziennej praktyce.

Szkolenia menedżerskie we Włocławku 

Wykwalifikowana kadra menedżerska jest motorem napędowym każdej firmy. Dobry menedżer powinien posiadać wiele kompetencji. Jego zadaniem jest zarządzenie grupą pracowników, motywowanie ich, rozstrzyganie pojawiających się sporów i egzekwowanie stawianych przed pracownikami celów. To spore wyzwanie, które wymaga odpowiednich kompetencji. Szkolenia menedżerskie rozwijają najważniejsze kompetencje. - Skuteczni menedżerowie stosują zarządzanie behawioralne oparte na dowodach naukowych. W obecnych czasach, kiedy nauka stanowi podstawę efektywnego zarządzania, menedżerowie muszą wiedzieć, jak efektywnie motywować i rozwijać swoich pracowników, tworzyć sprzyjające warunki pracy, dbać o dobrą atmosferę — mówi Piotr Juszczak z Delta Training. Firma przeprowadziła z sukcesem wiele szkoleń dla menedżerów z największych, międzynarodowych korporacji. Tematy szkoleń są różne: udzielanie feedbacku, zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie pracowników, delegowanie zadań i odpowiedzialności, coaching menedżerski i wiele innych.  Brak kompetencji menedżerskich rozwiniętych na odpowiednim poziomie może narazić firmę na ogromne koszty i utratę pozycji rynkowej.

Dzięki rozwinięciu kompetencji miękkich, menedżerowie zdecydowanie lepiej poradzą sobie z zarządzaniem zespołem, kształtowaniem odpowiednich relacji wśród pracowników i rozwiązywaniem ewentualnych konfliktów. Firmy muszą liczyć się z koniecznością wprowadzania zmian. Nie jest to proste. Dlatego tak ważnym elementem staje się profesjonalne szkolenie dla kadry menedżerskiej. To dobra inwestycja, która zaprocentuje w przyszłości. I są na to dowody. Amerykańskie Stowarzyszenie Kształcenia i Rozwoju (ASTD) zebrało informacje o szkoleniach z ponad 2500 firm. Wynika z nich jasno, że firmy, które inwestują w szkolenia, mają o 218 proc. wyższy dochód w przeliczeniu na jednego pracownika niż te, które tego nie robią. To już czas, by zaplanować szkolenie.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%