Zamknij

Obsługa Klienta Orange Polska: jak się skontaktować?

14:10, 10.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:10, 10.08.2020

Orange to firma telekomunikacyjna, z której usług korzysta ponad 20 milionów osób. To największy operator sieci komórkowej w Polsce! Nic więc dziwnego, że mnóstwo użytkowników zastanawia się, jak skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Orange Polska? Okazuje się, że istnieje wiele możliwości, dzięki którym uzyskasz profesjonalną pomoc!

Jakie telefony ma Orange Polska?

W zależności od rodzaju Twojej potrzeby Orange Polska przygotował kilka numerów, pod którymi uzyskasz oczekiwaną pomoc. Jeśli więc nie jesteś klientem operatora, ale chcesz kupić usługę lub produkt, powinieneś zadzwonić na infolinię sprzedażową: 801 234 567. Co więcej, pod tym numerem pomoc uzyskają również klienci, którzy pragną zmienić taryfę lub pakiet.

Obsługa Klienta Orange Polska dysponuje różnymi numerami kontaktowanymi w zależności od rodzaju klientów. W ten sposób, jeśli jesteś:

• Klientem indywidualnym, uzyskasz pomoc pod numerem *100 lub 510 100 100.• Klientem biznesowym, dzwoń pod numer *600 lub 510 600 600 od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 – 23:00. Ponadto, jeśli na linii nie ma konsultantów, każdy przedsiębiorca może skorzystać z automatycznej infolinii dostępnej 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

Inne formy kontaktu do Działu Obsługi Klienta Orange

Telefon to nie jedyna forma kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Operator przygotował dla użytkowników specjalny czat, na którym można porozmawiać z doradcą i uzyskać profesjonalną pomoc.

Na klientów czeka wsparcie w zakresie:• obsługi usług,• przedłużenia umowy,• sporządzenia nowej umowy.

Czat można znaleźć w zakładce Kontakt na stronie internetowej Orange oraz za pośrednictwem Facebooka na oficjalnym Fanpage operatora. Dla osób, ceniących sobie tradycyjne formy kontaktu, istnieje szansa korespondencji listowej. Pełen adres Orange Polska Skierniewice to: Orange Polska SA, ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice.

Społeczność Nasz Orange

Dla klientów i użytkowników ceniących sobie wartościowe dyskusje, polecamy społeczność Nasz Orange. Za jej pośrednictwem można otwarcie rozmawiać zarówno z ekspertami, jak i innymi użytkownikami operatora. W ten sposób zachodzi wymiana informacji, doświadczeń, poglądów i opinii na temat poszczególnych usług.

Pomoc techniczna Orange Polska

O ile Dział Obsługi Klienta rozwiąże Twoje problemy, dotyczące umów i warunków współpracy, o tyle pomoc techniczna zajmie się problemami z działaniem sprzętu lub poszczególnych usług. Kontakt z Pomocą Techniczną może odbyć się za pomocą strony internetowej lub przygotowanym w tym celu dziale. Znajdują się w nim obszerne artykuły, poradniki i materiały wideo na temat:

  • Internetu domowego,
  • światłowodu,
  • telewizji,
  • telefonu domowego,
  • telefonu komórkowego,
  • Internetu mobilnego.

Orange Polska to operator, dbający o dobro i satysfakcję użytkowników. Rozbudowany Dział Obsługi Klienta oraz pomoc techniczna jest tego dowodem. Teraz bez obaw możesz korzystać ze wsparcia specjalistów!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%