Witam serdecznie,
Dziękujemy za przedstawienie w artykule [czytaj TUTAJ] informacji o planowanej przebudowie al. Jana Pawła II.
Jak widać z komentarzy, dla mieszkańców jest to pierwsza okazja zapoznania się z głównymi założeniami projektu. Szczególnie kontrowersyjny jest pomysł wybudowania pięć rond na odcinku 2000 metrów. Trudno tu zrozumieć, co autor projektu chciał tym osiągnąć, bo na pewno nie lepszą "przejezdność" tej ulicy, która jest już przecież drogą wojewódzką. W wielu komentarzach mieszkańcy domagają się konsultacji, które przy takiej zmianie powinny zostać przeprowadzone.
Dlatego prosimy w imieniu tych mieszkańców o kontynuowanie tematu i może uzyskanie komentarza prezydenta Kukuckiego, dlaczego tych konsultacji nie było?
Owszem, było spotkanie z mieszkańcami trzy lata temu, ale dotyczyło innego projektu, z jednym rondem przy ul. Szkolnej i kanalizowaniem sąsiednich uliczek do tego ronda. Może nowy pomysł należy jeszcze przedyskutować i lepiej opóźnić inwestycję, niż wykonać ją ku niezadowoleniu mieszkańców. A przecież te inwestycje są przede wszystkim dla mieszkańców, co władze miasta często podkreślają.
Może jest szansa, że dzięki redakcji DD Włocławek, która najlepiej informuje o wydarzeniach naszego miasta, uda się zrobić coś lepiej, co wszystkim wyjdzie na dobre.
Z poważaniem,
mieszkaniec Michelina
moim zdaniem wystarczy poszerzyć jezdnię i zrobić lewoskręty
przejezdność Jana Pawła jest nie do poprawy skoro jest 1 droga łącząca przedmiejską sypialnię ze szkołami i miejscami pracy w centrum. Chcecie dojeżdżać samochodami to nie ma siły żeby tam nie było tłoku. Można by popracować nad zwiększeniem liczby kursów autobusów albo nad dogęszczeniem pasażerów w samochodach, ale nie nad samym asfaltem na tym jednym odcinku. Ronda mają za to pomóc z włączaniem się do ruchu z ulic w poprzek JP2, a także zmniejszyć wypadkowość. Tak trudno to zrozumieć?
Problemow nie ma z wlaczaniem sie do ruchu z bocznych uliczek problemem jest juz istniejace rondo.pięć dodatkowych sparaliżuje do końca przejazd
Tak się zastanawiam kto wam robi analizy i projekty, wójt Wilkowyj. Dlaczego zawsze (urzędnicy) próbujecie wyważać otwarte drzwi
śródmieście09:28, 31.08.2020
przejezdność Jana Pawła jest nie do poprawy skoro jest 1 droga łącząca przedmiejską sypialnię ze szkołami i miejscami pracy w centrum. Chcecie dojeżdżać samochodami to nie ma siły żeby tam nie było tłoku. Można by popracować nad zwiększeniem liczby kursów autobusów albo nad dogęszczeniem pasażerów w samochodach, ale nie nad samym asfaltem na tym jednym odcinku.
Ronda mają za to pomóc z włączaniem się do ruchu z ulic w poprzek JP2, a także zmniejszyć wypadkowość. Tak trudno to zrozumieć?
makary09:41, 31.08.2020
moim zdaniem wystarczy poszerzyć jezdnię i zrobić lewoskręty
Michel09:42, 31.08.2020
Problemow nie ma z wlaczaniem sie do ruchu z bocznych uliczek problemem jest juz istniejace rondo.pięć dodatkowych sparaliżuje do końca przejazd
xx22:37, 28.09.2020
1. A kto powiedział, że przez duże osiedle mieszkaniowe należy jeździć z prędkością 70 km/h.
2. Mieszkańcom Włocławka t. zn. ludziom mieszkajacym po lewej i prawej stronie JPII, za których pieniądze będzie robiony remont, zależy przede wszystkim na możliwości włączenia się do ruchu.
3. Jedno, dwa czy pięć rond - spowolnienie takie samo.
4. Mieszkańcy gminy byli mocno przeciw przekazaniu par metrów kw. na rzecz miasta.
Michel09:42, 31.08.2020
Problemow nie ma z wlaczaniem sie do ruchu z bocznych uliczek problemem jest juz istniejace rondo.pięć dodatkowych sparaliżuje do końca przejazd
lol10:01, 31.08.2020
Tak się zastanawiam kto wam robi analizy i projekty, wójt Wilkowyj. Dlaczego zawsze (urzędnicy) próbujecie wyważać otwarte drzwi
Antyrondo10:11, 31.08.2020
Za rondem przy biedronce nie ma juz korkow nie trzeba tu fachowca zeby to stwierdzić więc odpowiedź sama sie nasuwa o sens rond kolejnych.korki są 2 razy dziennie z resztą rond bedą cały dzieńlewo i prawo skręty tylko i z tym rondkiem cos zrobic biedronkowym bo tam auta 10km.h je pokonują
Żart 10:26, 31.08.2020
Poprzednicy pomyśleli i zostawili rezerwę terenu pod dwa pasy w każdym kierunku. Żadne ronda, lewoskrety i drogi manewrowe nie zastąpią aleji JPII jako drogi dwujezdniowej.
Wątpiący14:23, 31.08.2020
Żaden urzędnik nie jest w stanie myśleć z wyprzedzeniem.
Tam były tory kolejki wąskotorowej.
Użytkownik11:12, 31.08.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
mieszkanka Michelina11:52, 31.08.2020
Najlepszym rozwiązaniem byłoby przedłużenie ul. Brzezinowej i wpięcie jej do ul. Kruszyńskiej a nie budowanie kilku bezsensownych rond.
śródmieście12:31, 31.08.2020
poszerzenie jezdni jest tak samo dobrą receptą na korki
jak kupienie większych spodni receptą na otyłość....
KiErOwCa12:54, 31.08.2020
A czy redakcja mogłaby napisać czemu nie było tego koncertu 16 sierpnia lato z dwójką w Kruszynie? Bo nigdzie nie było napisane że przenieśli do innego miasta
warszawiak14:32, 31.08.2020
to mówicie, że macie korki we włocławku... dobre sobie. Stanie 5 min przed skrzyżowaniem to nie "korek", to może bardziej wam teleportacja potrzebna, a nie samochody? myśleliście o tym już?
$$$$$07:43, 07.09.2020
Czy ktoś policzył ile podatków utopiono dotychczas w tych ,,projektach'' ?
Włoc-anka20:42, 14.09.2020
Konsultacje w wydaniu p. Kukucki i spółka to sciema jakich mało. Co bedą chcieli to zrobią, zaraz się dowiecie, że konsultacje już były i nikt nie wnosił zastrzeżeń.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Rudery na Chmielnej do wyburzenia. Znamy plany miasta
Oby parking był zielony. Miejsce do parkowania w postaci kratki kostki z trawą nisko rosnącą lub specjalnym mchem. A drogi asfaltowe. Do tego drzewa i rośliny przy chodnikach. Parking ogólnodostępny i żeby wygląd był elegancki bo wyburzenie pierzei zrobi jakąś wyrwę i to trzeba wykonać estetycznie nie jak betonozowa pustynia
Betonzoa Nie 🙂↔️
11:43, 2025-07-03
Peugeot skasowany po zderzeniu z łosiem
Nigdy nie jadę tam więcej niż 70 km/h za dnia a nad ranem i wieczorem i nocą 60 km/h. Może dlatego, że jeżdżę codziennie i widziałem tam mnóstwo zwierząt, może dlatego, że widziałem mnóstwo wypadku nie myślących osób, może dlatego, że nie wierzę w magię ale zna fizykę, i jazda nauczyła mnie że jak nie myślisz za kółkiem to sam sobie sprowadzasz nieszczęście. Bywają wypadki ale to są Wypadki gdy Zrobisz wszystko trzeba ale nie w sytuacji gdy jedziesz na złamanie karku... Dodam że wszędzie zdążam i rocznie robię 60-70 tysięcy kilometrów...
Jaccek
11:38, 2025-07-03
Peugeot skasowany po zderzeniu z łosiem
Dlaczego: nadal między Włocławkiem a zjazdem wjazdem na Autostradę A1 ten krótki odcinek niecałe 4 km nadal nie ma 2x2 pasów w każdą stronę, do tego ścieżki rowerowej i chodnika obok, siatek ochronnych i przejścia naziemnego nad trasą dla zwierząt. Autostrada oddana jest już od 13 lat! A takie minimum to powinna być ścieżką rowerowa z chodnikiem już dawno. Przecież tam jechać rowerem to śmierć lub kalectwo. Jak to jest,że dojazd do pracy jest łatwiejszy do Chocznia, bo są ścieżki od Włocławka i dalej a do strefy niemożliwe! Chyba, że ktoś chce jechać kilkanaście km od Wieńca to tak.
2x2 4 km
11:34, 2025-07-03
Peugeot skasowany po zderzeniu z łosiem
Trzeba trochę myśleć jak się jedzie ,tyle się piszę o wypadkach zwierząt leśnych ale prędkość tylko się liczy a nie bezpieczeństwo.Kiedy kierowcy wezmą sobie do serca co ???
Asia 48
11:31, 2025-07-03
4 2
Tylko ze nikt z tych uliczek gdzie maja byc ronda nie ma problemu z włączeniem się do ruchu, bez problemu każdy wyjezdza na JPII. Problemem jest właśnie istniejące jedno rondo które od czasu jego wybudowania zakorkowało ulicę. Nie wyobrażam sobie co będzie przy pięciu. Tam jest potrzebny pas do lewoskrętu który rozwiąże wszystkie problemy ale nikt nie chce słuchać mieszkańców którzy na codzień użytkują te ulice. Posłuchajmy tubylców a nie pana ze Śródmieścia który tedy nie jeździ a proponuje. Jak urZędnicy.
1 0
Właśnie poznać po tym mieszkańca Michelina, że jadąc prosto umożliwia samochodom skręt w lewo jak również włączenie się do ruchu jadącym z bocznych uliczek a autobusy wypuszcza z przystanków i ruch idzie płynnie. Reszta to wieśniaki, którzy powinni mieć zakaz wjazdu na JP2.