Zamknij

List do redakcji: "Cofamy się do średniowiecza. Córka wróciła ze szkoły i..."

15:49, 05.09.2022 Internauta Aktualizacja: 17:02, 07.09.2022
Skomentuj List do redakcji: "Córka wróciła ze szkoły i zapowiedziała, że chce zwolnienie" fot. depositphotos. List do redakcji: "Córka wróciła ze szkoły i zapowiedziała, że chce zwolnienie" fot. depositphotos.

List do redakcji: "Córka wróciła ze szkoły i zapowiedziała, że chce zwolnienie"

Dzień dobry, 

bardzo prosiłbym o nagłośnienie sprawy dotyczącej nauki dzieci w szkołach podstawowych. 

Mianowicie nasze miasto (jako jedyne w województwie) wprowadziło zajęcia wychowania fizycznego w formie koedukacyjnej (czyli dziewczynki ćwiczą z chłopcami). 

Mam córkę, która chodzi do ósmej klasy. Dzisiaj wróciła ze szkoły i zapowiedziała, że chce zwolnienie do końca roku z w-fu, bo nie będzie ćwiczyć z chłopcami

Przecież zamiast zachęcać do aktywności fizycznej, to uzyskali odwrotny efekt. 

Niby wszystko zgodne z prawem, ale gdzie tu dobro dziecka?!

Jak te dziewczynki z kompleksami mają ćwiczyć z chłopcami, którzy są na innym poziomie rozwoju w tym wieku. 

Cofamy się do średniowiecza. 

(Internauta)

Internauta

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(63)

EfektyEfekty

65 170

Prawdopodobnie tak zdecydowali politycy PO, bo nie instytucje oświaty i wychowania i nie kuratorium zarządzają, szkołami tylko miejscowi politycy. 15:59, 05.09.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DdDd

26 11

Ten ,co to napisał jest już po reformie PiSu. Żal mi Ciebie człowieku. 20:56, 06.09.2022


Zander Zander

15 0

Zejdź na ziemię, otwórz oczy i dowiedz się że to decyzję obecnego i poprzedniego ministra oświaty 15:19, 07.09.2022


LipaLipa

6 0

A miejscowi są obsadzani przez dobra zmianę PiSu.WIEC CZŁOWIEKU PISZESZ TAKIE GŁUPOTY ŻE🤮🤮🤮🤮 09:44, 08.09.2022


reo

..

103 193

Moim zdaniem, jest to dobra decyzja. Nikt tam nie chodzi goły, by dzielić dzieci pod względem płci, ponad to zaowocuje to lepszą integracją i w niektórych przypadkach motywacją, a chociażby żeby schudnąć, by przypodobać się płci przeciwnej, czy pochwalić się dobrą kondycją. 16:06, 05.09.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

..

34 10

Glupszej teorii nie słyszałem, nie jest żadną motywacją strach przed osmieszeniem się przed chłopcami i na odwrót i w wielu przypadkach młodzież i dzieci rezygnują, żeby rówieśnicy się z nich nie śmiali i nie dotyczy to tylko tych z nadwaga, jak raczyłeś/ aś ale wszystkich, nie tylko i nie zawsze tędzy mają kapleksy
22:47, 05.09.2022


Mc2Mc2

4 1

A nie zauważyłeś, że tak ogólnie to np. chłopcy i dziewczynki lubią grać w zupełnie inne gry? Poza tym w okresie dojrzewania, kiedy wszystko im się kolarzy z seksem, to nikt tam nie musi chodzić goły, a problem i tak jest. 09:35, 08.09.2022


szkolny sport.szkolny sport.

143 34

Zgadzam się z Efektami,jako nauczyciel z 30 /letnim stażem, aktualnie na wolności.Popełniono kardynalny błąd połączenia,niezgodny z wiekiem biologicznym dzieci.Ekonomia organizacji zajęc nie może zmieniać a co najgorsze łączyć tych grup.Decyzje dyrekcji szkoły są zgodne z aktualnym prawem oświatowym ale sprzeczne z wiekiem biologicznym dzieci.Szkoła powinna być przyjazna dla ucznia a nie odwrotnie. 16:20, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

67 103

Post-komuchy chcieli uczyć kilku letnie dzieci zabawy własnym ciałem a wy macie problem że chłopcy ćwiczą z dziewczynkami. 16:20, 05.09.2022

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

JednakJednak

24 15

Za dużo pisowskiej propagandy przyswajasz...Podaj konkrety odnośnie tego co napisale/aś np konkretny projekt wprowadzający takie zmainy , to będzie można o tym rozmawiać...A jak nie jesteś w stanie , to nie pisz i nie powielaj takich glupot...Obojętnie czy te głupoty dotyczą pisdzielcow , platfusow , lewizny czy jakichkolwiek innych polityków...Bo najchętniej to wszystkich bym bez wyjątku wyyyy...strzelił w kosmos...😠 16:30, 05.09.2022


re Jednakre Jednak

19 5

Według standardów WHO dzieci w grupie wiekowej 0-4 powinny znać wszystkie części ciała i ich funkcje, praktykować higienę osobistą (mycie każdej części ciała), posiadać wiedzę na temat różnego sposobu stawania się członkiem rodziny (na przykład poprzez adopcje). W tej grupie wiekowej zalecana jest także rozmowa z dzieckiem na temat radości i przyjemności z dotykania własnego ciała, masturbacji w okresie wczesnego dzieciństwa 17:05, 05.09.2022


re Jednakre Jednak

11 6

W grupie wiekowej 6-9 dziecko powinno rozpoznawać zmiany zachodzące w swoim ciele, poznać różnice między przyjaźnią, miłością i pożądaniem, poznać podstawowe metody antykoncepcji, posiadać podstawowe informacje związane z cyklem płodności, oraz mieć świadomość, że seks jest przedstawiany w mediach w różny sposób. Dzięki tym informacjom - jak tłumaczono - dzieci powinny rozumieć, że ludzie mogą wpływać na własną płodność. 17:07, 05.09.2022


re Jednakre Jednak

12 5

Natomiast dzieci w wieku 9-12 powinny poznać sposoby radzenia sobie z presją grupy rówieśniczej. Powinny także posiadać informacje na temat skutecznego stosowania prezerwatyw i środków antykoncepcyjnych w przyszłości. 17:08, 05.09.2022


lollol

6 4

To wszystko są zalecenia WHO 17:09, 05.09.2022


AmonAmon

7 13

Jednaka proszę o link do oficjalnego tekstu źródłowego WHO. Jak dla mnie, to istnieje on zapewne tylko na katoprawackich portalach lubujących się w tematach masturbacji dzieci. 18:09, 05.09.2022


JednakJednak

7 3

Nie interesowały mnie wytyczne czy zalecenia WHO , tylko projekty jawnego wprowadzenia takich zaleceń w praktykę nauczania polskich dzieci, przez jak to ujął "lol" post komuchow...Znajdź coś takiego to pogadamy...A narazie życzę mniej propagandy.. Jakiejkolwiek... 23:25, 05.09.2022


sankweqsankweq

29 50

Propaganda LGLTitd odnosi sukcesy. Gniewny Lewandowski nie musi już jechać do ministra Czarnka. 16:58, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koszmar wuefu! Koszmar wuefu!

56 76

Trzeba być skrajnym kretynem aby przy dzisiejszym przeładowaniu programów szkolnych, gdzie mamy dajmy na to w technikum prawie codziennie 7 czy 8 godzin, ściągać portki i biegać wedle gwizdka walniętego wuefisty. Polecam paniom i panom belfrom w środku męczącego upalnego dnia dwugodzinny relaks z piłeczką na boisku. To ja sobie sam jak będę miał ochotę zorganizuję aktywność fizyczną, pójdę na basen, rower czy siłownie i nie potrzebuję żadnego chorego wuefu. 17:10, 05.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AsxAsx

7 2

Najpierw zorientuj się kto odpowiada za program nauczania w szkole😂😂😂 20:19, 05.09.2022


DD w formieDD w formie

30 39

Typowa wyborczyni intelekt poniżej wszelkiej krytyki. A pisanie listu skoro jest mamą to wypada umieć. 17:43, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agata spod Lubrańca Agata spod Lubrańca

26 67

Moje dzieci jedno jest niebinarne, drugie trans, trzecie jeszcze nie określiło płci, a czwarte dziewczynka która miał zmianę płci z chłopca. Bardzo cieszymy się że może wspólnie uczestniczyć w zajęciach bez dyskryminacji i podziałów tylko na tzw. dziewczynki i chłopcy. 17:46, 05.09.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

🌈🌈

1 7

🌈 21:58, 05.09.2022


mama nastolatkimama nastolatki

11 11

Również uważam, że segregacja jest nie potrzebna, w-f jest po to by ćwiczyć bez względu na płeć. dzieci są różne- lekcje te same. 22:05, 05.09.2022


mmmkkkkkmmmkkkkk

69 14

efekt będzie odwrotny, dziewczyny po prosu nie będą ćwiczyć 18:26, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KskkoioKskkoio

75 27

A co to znaczy, że corka jest z kompleksami? Może niech rodzice zainteresuja sie np dieta swoich dzieci... przyjechałam do Polski i w głowie sie nie miesci ile dzieci i mlodziezy jest po prostu otyła! Zero ruchu, siedzenie w telefonie i na komputerze... a dlaczego ma kompleksy? Wiecej niech rodzice pozwalaja na ogladanie idiotycznych ekip friza i innych poorzerabianych mlodych kobiet a potem wielkie kompleksy bo zamiast rozmawiac z dziecmi to dzieci a zwlaszcza dziewczyny oglądają z zachwytem przerobione laski. 18:37, 05.09.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BiedraBiedra

16 1

Otyłość jest od biedronkovego żarcia, kiedys na każdą klase przypadał jeden grubasek ale jego tłuszcz nie byl lejący , społeczeństwo jest otyłe bo mamy syf w żarciu 21:22, 05.09.2022


MM

16 4

To wyjedź z Polski i wróć jak się ogarniesz, skoro uważasz że tylko otyłe dzieci i młodzież mają kompleksy, to twoje zdanie jest nic nie warte 22:54, 05.09.2022


szkółkapopierdółkaszkółkapopierdółka

27 4

To połowa nauczycieli wf niepotrzebna!!A razem grają w piłkę nożną?czy wymieniają się koszulkami....chyba nie tędy droga. 18:38, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KjgfKjgf

21 6

A zawsze mówiono że dziewczynki szybciej dojrzewają od chlopcow.
A może tak jak przed wojna , pensja dla panien itp. 18:46, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja1Ja1

38 30

Jakos mamusi nie przeszkadza wspolne lazenie coreczki z kolegami,wspolne chodzenie na basen czy wyjazdy na kolonie,a przede wszystkim koedukacyjna szkola a przeszkadza w-f. A nawet jakby dziewczynki cwiczyly poc1 stronie sali,chlopcy po 2,z osobnymi nauczycielami to i tak beda wspolnie. Nie da sie tak zrobic,ze np.1-2 lekcja to w-f dla dziewczat a 3 i 4 dla chlopcow 19:42, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

34 35

Od zawsze lekcje w-f były oddzielnie dla dziewcząt i chłopców i to było słuszne. Teraz decyzje podejmują politycy biorąc pod uwagę oszczędności , stres jaki fundują młodzieży zwłaszcza dziewczętom, które w tym wieku są bardzo wrażliwe, jest nieważny. Za chwilę powiedzą, że brakuje nauczycieli w-f, co jest nie prawdą, bo powysyłano ich na urlopy zdrowotne , niby z własnej woli poszli. Sprawdźcie ilu nauczycieli zostało wysłanych na urlopy zdrowotne i zapytajcie ich czy to był ich „ pomysł „ 20:33, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szok Szok

38 19

Ja uważam że dobry jest powrót wspólnych zajęć wf. W moim.okresie szkolnym zajęcia były osobne i czy to dobre było wątpię. Dziewczyny osobno chłopcy też nawet poza wf. Ojej a co to było jak chłopiec do szatni by wszedł o boże na szubienicę z nim. Przecież i tak większość młodzieży jeździ razem nad jezioro baseny boiska. Latem większość dziewczyn nosi szorty i mini więc nie widzę problemu . Dobrego codziennie jeżdżę autobusami i widzę jak dziewczynki jeżdżą razem z kolegami i jest ok. A za moich czasów ojej przypał dziewczyny osobno i chłopcy razem. A co do kompleksów to warto z córką porozmawiać może jest inny problem więc może psycholog lub coś. Rzeczywiście dzieciaki siedzą w necie i oglądają poprzerabiane modelki itp. Na moje szczęście moja córka ma wf mieszany i jest super bo nawet w grach grupowych właśnie fajnie się zgrywają drużyna na drużynę i nikt nie patrzy że z chłopakiem tylko zależy im żeby wygrać nie zależnie od grypy. A to potem przenosi się na inne zajęcia w grupach oraz kontakty poza szkolne. Nie róbmy z dziewczyn zakonnic a tym bardziej kalek że zbędnymi zwolnieniami. 21:11, 05.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

8 1

Prawda teraz bardziej widać dziewczęta i chłopców razem na mieście w busie itd. i fajnie bo rzeczywiście również pamiętam powrotu że szkoły lub na przerwach osobno chłopcy osobno dziewczęta i chyba wtedy były bardziej zakompleksione i skanowane przez chłopaków. 21:16, 05.09.2022


Elemelek Elemelek

47 4

Jestem nauczycielem wychowania fizycznego w szkole podstawowej. Od 30 lat mam lekcje w grupach koedukacyjnych. Nie mam problemów ze zwolnieniami dziewcząt z lekcji WF.
I nikt z nikogo się nie śmieje. A wielka radość sprawia mi i dziewczętom gdy tak dobiorę tematykę zajęć, że wygrywają z chłopcami.
Pozdrawiam 21:38, 05.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mama nastolatkimama nastolatki

44 12

Moim zdanie problem tkwi w dziewczętach. Nawet gdy grupy były dzielone i tak połowa " gwiazd" nie ćwiczyła. Podczas biegu na 400m czy jakiegokolwiek innego potrafiły po prostu przespacerować wokół bieżni, poprawiając włosy, czy gawędząc sobie w najlepsze, nawet nie podejmując próby pobiegnięcia. Podczas gdy chłopcy zasuwali i nawet Ci na bakier ze sportem próbowali dotrzeć do mety. Może to zmobilizuje dziewczęta. jeśli chodzi o gry zespołowe, to również są na plus, młodzież uczy się współpracować kiedy trzeba bez podziału na płeć, a i rywalizacja jest ciekawa. Moja córka nie widzi problemu. Na co dzień trenuje karate i nikomu nie przeszkadza na treningu czy są to chłopcy czy dziewczyny i nawet w parach walczą. NA trening idą trenować, tak jak na w-f ćwiczyć. Na prawdę nie trzeba robić podziałów. Uważam, że dziewczęta po prostu mają kompleksy.
22:00, 05.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzokSzok

9 0

Tak i to jest to co pisałam. Również pamiętam zamiast biegania spacerki lub ciągle niedysponowanie koleżanek. Sama jestem kobietą sama mam nastoletnia córkę i wolę zajęcia wf z chłopcami. Patrząc na nią a na mój okres szkolny i kontakty z chłopcami teraz jest o niebo lepiej. A co do kompleksów wf był osoby a i tak większość dziewczyn miała? 07:42, 06.09.2022


Mir55Mir55

46 5

MaDki oczywiście zawsze znajdą sobie problem, bo to szkoła i nauczyciele mają za nie wychować ich własne dzieci. Pani córka ma kompleksy przez panią i to w pani interesie jest tak dziecko wychować, by inaczej traktowała swoje kompleksy i/lub ich nie miała, ale oczywiście najprościej zrzucić winę na innych. Koedukacyjny w-f ma uczyć! Za parę lat pani córka będzie feministką walczącą o równość kobiet a teraz TO PANI JĄ UPRZEDMIOTAWIA nie pozwalając na w-f z chłopakami. Kompleksy swoją drogą, ale dlaczego pani córka nie potrafi im powiedzieć np. "ale fajnie, że ci humor dziś poprawiłam". To pani wina, że córka ma kompleksy i jest niedowartościowana. Stąd wstydzi się w-fu z chłopakami. Zaraz będzie wstawiać (o ile już pewnie tego nie robi) swoje przerobione zdjęcia z wypiętymi pośladkami na instagram i facebook a pani jako wielmożna maDka psioczy na fajny i bardzo rozwijający pomysł w-fu z chłopakami. Do pracy też pani córka pójdzie tam, gdzie są same kobiety? To może od razu do zakonu? Habit zakrywa wszytko! Nie będzie miała żadnych kompleksów. 07:55, 06.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawdaprawda

9 1

dokładnie. Koleżanki córka również narzeka, że w-f z chłopcami, że patrzą itp a na portalach wstawia takie zdjęcia poprzerabiane, że na ulicy nie do poznania. Jakoś nie przeszkadza, że patrzą WSZYSCY. Najważniejsze milion like'ów 10:12, 07.09.2022


zuzakoza7 zuzakoza7

15 10

Mówią że błędy lekarzy są na cmentarzu, a błędy nauczycieli siedzą w Sejmie i mamy to co mamy, jaka władza takie przepisy głosujcie dalej na PiS, a cofniemy się do epoki kamienia łupanego. 19:14, 06.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Osioł Osioł

4 1

Zuza koza to z ciebie jest. 21:43, 06.09.2022


Antykomunista Antykomunista

13 4

Jakby to powiedział Biedroń i śmiszek oraz reszta lewackiego marginesu społecznego. - nie liczy się płeć i wiek, liczy się uczucie. 19:21, 06.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenistwoLenistwo

29 1

Zawsze problem z wf,w moich czasach pannice też nie chciały ćwiczyć, bo się spocą, bo paznokcie itd. Każda wymówka dobra a dupy rosną . Ćwiczyć ,ruszać się, biegać lenie 20:39, 06.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

29 2

Nie macie większych problemów niż łączone grupy? Chryste co wy robicie z tych dzieci. Wszystko załatwiane za dzieci. Dlaczego dziewczyny nie mogą ćwiczyć z chłopcami? 🤔 Przeciez nikt tam w majtkach nie biega. 21:31, 06.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DdddDddd

7 2

A co mają powiedzieć pozostałe 54 płcie? xd 22:28, 06.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maartamaarta

20 4

Po przeczytaniu listu zapytałam mojego syna (ucznia kl. VII) co sądzi o wspólnym w-fie z dziewczynkami. Stwierdził tylko, że słabo bo one nie chcą ćwiczyć ani w nic grać czy cokolwiek. Na lekcji ćwiczą raptem 3 dziewczynki, reszta odmawia ćwiczeń albo udaje, że ćwiczy. Podobno nawet ciężko wyegzekwować strój odpowiedni do zajęć. Klasa przecież widzi się na co dzień na lekcjach, chodzą do tej samej klasy od wielu lat, jeżdżą na "zielone szkoły", wycieczki, spotykają się po szkole. Dziwne jest więc to, że nagle na w-f są problemy, że chłopcy ćwiczą. Lekcja jak każda inna. Moim zdaniem to zwykłe lenistwo. Mimo, że czasami lekcja w-f to jest na prawdę jedyna forma aktywności ruchowej dla dziecka. Szkoda, że rodzice wypisują ściemniane zwolnienia. 09:52, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PedagogPedagog

15 3

Uważam, że oddzielanie dziewcząt od chłopców jest cofaniem się do średniowiecza. Kiedyś były osobne szkoły dla dziewcząt, nie wolno im było przebywać w jednym pomieszczeniu z mężczyzną ani nawet na niego spojrzeć.. Mamy XXIw. W-f jest lekcją jak każda inna. Ja rozumiem, że dzieci w tym wieku mają kompleksy- nie tylko dziewczyny ale i chłopcy. Sporo dzieci ma w tym wieku problem z emocjami, ciałem itp i to jest naturalny proces dorastania ale to już rola rodziców aby dziecku pomóc zaakceptować siebie i nauczyć dziecko asertywności oraz otwartości, by potem mogło stać się pewnym siebie młodym człowiekiem. Niektóre dzieci przechodzą ten proces delikatnie a niektóre niestety wymagają wsparcia i pracy. Niestety ale unikanie problemu nie rozwiąże sprawy. 10:05, 07.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

odpowiedźodpowiedź

6 1

Zgadzam się z powyższym. Nawet jak grupy były oddzielne to i tak ćwiczyli na jedenj sali tylko w różnych końcach, więc i tak na jedno wychodzi. 10:09, 07.09.2022


Mama dzieciMama dzieci

16 1

Wydaje mi się, że w- f koedukacyjny ma uczyć i chłopców i dziewczynki. Każdy jest inny, dzieci więc uczą się współpracować w grupie i na prawdę grając w gry zespołowe itp. nawet gdy są drużyny mieszane chodzi o wygraną a nie kto jest w drużynie. W pracy również są mieszane zespoły, razem realizują projekty, zadania. Każdy ma jakąś mocną stronę, którą można wykorzystać i właśnie tego mają uczyć zajęcia w grupach. Jestem mamą i dziewczynki i chłopca (nastolatków) i na prawdę nie mam nic przeciwko mieszanym zajęciom sportowym. Przecież nikt nago nie biega. Dzieci od najmłodszych lat są aktywne, mają dodatkowe zajęcia sportowe po lekcjach i tak jak pisała Mama Nastolatki tam też są grupy koedukacyjne i nikt problemu nie robi. Każde dziecko przychodzi trenować na takich samych zasadach i warunkach, każdy jest traktowany równo bez względu na płeć i proszę mi wierzyć, że nieraz dziewczęta w sporcie więcej potrafią osiągnąć jak chłopcy.
Tylko najpierw to rola rodzica aby dziecko wychować, tak, by potrafiło współpracować z innymi i motywować je do różnych aktywności. Jeśli problem jest głębszy to pozostaje pomoc pedagoga, psychologa itp. 10:24, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin Marcin

9 2

Nie rozumiem dlaczego powrót do średniowiecza przecież dziewczyny nadal mają prawo chodzić do szkoły 13:22, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna61 Anna61

16 1

A co zrobić jak w klasie są 2-3dziewczynki i mają czekać godzinę lub dwie na lekcje z inną grupą dziewcząt z innej klasy. I tak chodzą z odkrytymi brzuchami, w kusych spodenkach spódniczkach i kolorowych staniczkach, a na lekcjach mogą ćwiczyć w jakiś dresach , legginsach.... 13:31, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SarajSaraj

16 1

Moja córka też jest w 8kl i też mają razem w-f jedynie szatnie osobne.
Myślę że wyjściem nie jest zwolnienie z lekcji a przepracowanie kompleksów.
Ucieczka nic nie da. 14:56, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatkaMatka

14 0

Ludzie o czym wy mówicie. A wy jak ćwiczyliście na WF? Bo jak chodziłam do podstawówki to ćwiczyła cała klasa razem. Niedługo to zarządacie osobnych klas dla dziewczynek i chłopców. 16:09, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Załamana Załamana

12 0

Jak czytam ten artykuł i niektóre komentarze to jestem przerażona. Moja corka uczęszcza na zajęcia z basenu i są chłopcy i dziewczęta. I to dopiero jest rozpusta bardziej rozebrani niż na wf. Ludzie czasy idą coraz gorsze wszystko ma wpływ na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne a szczególnie dzieci siedzenie w domu bo covid skanowanie bo któryś gorszy ma telefon itp. a tu taaaaaaka szopka o wf. Bez przesady dzieciaki bardziej sobie docinaja i to po za lekcjami wf. Więc rada dla mamy porozmawiać z córką a nie panikować i jeszcze bardziej ja utwierdzać w kompleksy 17:59, 07.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

essasitoessasito

9 0

cała podstawówkę ćwiczyłem z dziewczynami i nikt nie miał problemu 07:51, 08.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mc2Mc2

4 3

Tylko trochę nie rozumiem tytułu, że cofamy się do średniowiecza. Niby kto? Organizatorzy tych zajęć? W średniowieczu kobieta nie pokazałaby obcemu mężczyźnie ani kostki u nogi, ani odkrytych włosów na głowie. Czy średniowieczna jest matka, której się to nie podoba? Nie, ona jest tylko rozsądna. I słucha obaw swojej córki. 09:38, 08.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maskara Maskara

7 0

albo córka ma problemy z głową, a matka tym bardziej... albo podczas tego wfu dzieją się dziwne rzeczy, o których nie mówi. Jestem rocznikiem 97', od zerówki az po studia.... wf ZAWSZE był z chłopcami, a często z innymi klasami łączony. Nigdy nie było czegoś takiego że ktoś komuś wytykał kompleksy podczas siatkówki, piłki nożnej, badmintona, koszykówki czy na siłowni lub w uczelni na hali z basenem podczas zajęć z pływania. Tam były tylko 3 grupy osób, Ci co cieczą na jakiś zawody, ćwiczą dla zabawy i 3. wiecznie marudzący że nie będą uprawiać sportu, bo boli im palec, połamią paznokietki - siedząc wiec na siłowni, gdzie siedzieli w komórkach.

w zerówce i podstawówce , 38 dzieci - nikt z nikogo sie nie śmiał na wfie lub wytykał czyjej walory lub ich brak. W gimnazjum chłopacy i tak szli w piłkę grać, a dziewczyny na drabinki kub siatkówkę. W technikum już większość ćwiczyła na zawody i nikogo nie obchodziły kształty innych, a własne wyniki. Sorry... ale powyższy artykuł to jakiś żart, i to na tak *%#)!& poziomie że spodziewałabym sie takiego artykuły tylko na primaaprilis. 12:42, 08.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RaczekRaczek

0 6

To prawda. Dyrekcje idą na łatwiznę. U nas w szkole średniej też dziewczęta mają wf z chlopakami. To jest masakra. 21:56, 10.09.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Naprawdę Naprawdę

3 0

Ojej średnia szkoła wf z chłopcami .... A ile z tych dziewczyn już nie jest dziewicami? Średniowiecze to jest jak czytam np. taki komentarz. 04:20, 11.09.2022


Małgoś Małgoś

0 1

To jest decyzja naszego Prezydenta ,który zdecydował, że W-F będzie razem.Dla mnie to jest *%#)!& pomysł. W-F powinien być osobno dla chłopców i dziewcząt. 14:09, 11.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgoś Małgoś

0 2

To jest decyzja naszego Prezydenta ,który zdecydował, że W-F będzie razem.Dla mnie to jest *%#)!& pomysł. W-F powinien być osobno dla chłopców i dziewcząt. 14:09, 11.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KOWID SZOŁ KOWID SZOŁ

1 0

RZĄD CORAZ BARDZIEJ BEDZIE MIEĆ PIECZE NAD WASZYMI PRZYSZŁYMI NIEWOLNIKAMI DLA KORPORACJI A NA JESIENI INTERNAUTKO ZOBACZYSZ 2.O JARUZELSKIEGO I WOJSKO MASZ MAŁO DO POWIEDZENIA NIEWOLNIKU WSZYSTKO JEST JUŻ ZAPLANOWANE 17:00, 11.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Załamana re Załamana

1 0

Dobra rada - nie zwracaj uwagi na propagandę partyjnych agitatorów z V kolumny PO .Oni robią to na polecenie sponsorów z eurokołchozu . 20:13, 12.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlanistaPlanista

0 0

Ale szkoły mają zwykle jedną salę gimnastyczną i nigdy nie było inaczej. Mimo, że zajęcia były prowadzone w grupach, zawsze odbywały się na jednej sali. I zawsze przyglądaliśmy się koleżankom, zwłaszcza kiedy zaczęły chodzić w obcisłych legginsach. No chyba nie dlatego zakładają obcisłe ubrania, bo mają kompleksy.
I koleżanki też się nam zawsze przyglądały i porównywały nasze tyłki albo chichrały się *%#)!& na widok co bardziej przypakowanych kolegów.
A dziś dzieciaczki mają kompleksy? Wychowujecie te dzieciaki chociaż trochę, czy już w ogóle nie? Może pora wyjaśnić skąd się biorą dzieci i jak to wszystko działa. 07:52, 19.09.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%