Droga Redakcjo,
Długo zastanawiałam się nad napisaniem listu, bo czekałam aż problem sam się rozwiąże, ale nie doczekałam się.
Jestem mieszkanką osiedla Rybnica, chyba zapomnianego i nieważnego.
Wspólnie z mieszkańcami ul. Krzemowej mamy duży kłopot od czterech miesięcy, by dojechać do domów. Droga jest dziurawa i wyboista, o tej porze wiecznie mokra, niczym jedna wielka kałuża.
Jest możliwość dojechania ul. Skalną, która utwardzono latem, ale tylko do połowy. Druga cześć, to jeden wielki staw. Załączam zdjęcia.
[FOTORELACJA]14299[/FOTORELACJA]
Od czterech miesięcy woda na tej drodze stoi i stwarza olbrzymie problemy. Wyższe samochody już nie mają możliwości przejazdu. Kilka aut musiało być holowanych, gdyż prawie się utopiły, kilka także miało problemy z oberwaniem jakiś części.
Jest to bardzo uciążliwe i przykre. Boję się, że ten stan gruntu będzie się utrzymywał. Opady swoją droga, ale nawet w okresie gdy nie pada - poziom wody jest wysoki. Wcześniej tego nie było.
Rok temu dojeżdżałam normalnie ul. Skalną, gdyż Krzemowa była cała w dziurach. Już mamy dość wiecznie zabłoconych aut, problemów z przejazdami, a nawet spacerem do lasu.
Mieszkanie tu to udręka. Bardzo proszę o pomoc, poradę, cokolwiek...
Załączam zdjęcia , które i tak nie oddają pełni rzeczywistości.
Pozdrawiam,
Ewa
Do Pani Ewy08:34, 15.03.2021
Pani Ewo czy nie widzieliście gdzie się budujecie ?? 08:34, 15.03.2021
Xxxd08:36, 15.03.2021
Kto normalny buduje się na terenach bagiennych ? Mieliście pieniądze na działki i budowę to teraz kupcie sobie auta terenowe 08:36, 15.03.2021
covid10:36, 15.03.2021
lepsza tratwa. 10:36, 15.03.2021
Xxxx09:06, 16.03.2021
*%#)!& 09:06, 16.03.2021
Mazur08:38, 15.03.2021
Kup za bezcen teren na którym nigdy nikt się nie budował, może oprócz bobrów i żurawi... Wybuduj dom i płacz...
Co trzeba mieć w głowie, żeby stawiać dom, pod którym na dwie sztychty stoi nawet latem woda!
Włocławscy noworysze... 08:38, 15.03.2021
covid10:07, 15.03.2021
też jęczą gogusie co posadzili chałupy przy lotnisku.samoloty im przeszkadzają.gogusie pierwsze było lotnisko!!!. 10:07, 15.03.2021
powodz08:40, 15.03.2021
Na terenach zalewowych musi być woda. 08:40, 15.03.2021
Asseco11:16, 15.03.2021
Tylko, że to nie jest teren zalewowy, a droga należy do miasta.. więc chyba wiadomo kto za taki stan odpowiada... Poza tym podatki potrafią dać ale drogi już nie wyremontują. 11:16, 15.03.2021
wiktor.11:36, 15.03.2021
chyba jednak to sa tereny zalewowe, a trasa p2 biegnie czesciowo po zaporze awaryjnej, ktora skreca pozniej w strone bomilli i ma chronic wwek po ewentualnym zalaniu rybnicy 11:36, 15.03.2021
Odys 12:12, 15.03.2021
Tu nie ma terenu zalewowego.
Widać jaka wiedza. 12:12, 15.03.2021
10214:27, 15.03.2021
Do Asseco...
Droga należy do miasta? Czyżby? wraz z tym zakrętem uwiecznionym na zdjęciu??? Radzę dokładnie przyjrzeć się mapom. Poza tym ul. Krzemowa jest drogą prywatną dlatego nie ma co liczyć na pomoc UM, bo to tak, jakbyś chciał żeby UM wyremontował dach na Twoim prywatnym domu. 14:27, 15.03.2021
Asseco17:04, 15.03.2021
Dokładnie tak... To jest teren miasta... I tak ok. 50 m dalej w stronę krzemowej. Proszę przyjrzeć się mapom i wtedy dopiero pisać. Poza tym teren zalewowy kończy się na ul. Spokojnej / krajobrazowej. Pisać bez jakiejkolwiek wiedzy można zawsze. Warto najpierw sprawdzić. Pozdrawiam. 17:04, 15.03.2021
wodnik08:43, 15.03.2021
Czy to przypadkiem nie są tereny przewidziane do zalania w razie awarii zapory bocznej stopnia wodnego? 08:43, 15.03.2021
qw_10:33, 15.03.2021
Tak. Od Bomilli przez Okopową aż do Leśnej ciągnie się tzw. zapora awaryjna. 10:33, 15.03.2021
muflon08:58, 15.03.2021
Komary, bobry , łosie, żaby to jest ich teren nie dla siedlisk ludzkich - widziały gały gdzie się budowały - teren zalewowy i czego się narzeka że jak pada to jest tam rzeka i musi być bardzo zdrowo znaczy malarycznie. 08:58, 15.03.2021
sos09:01, 15.03.2021
wielkie dziury w drogach - czyli norma jak w całym Włocławku, lepiej nie piszcie bo wam jeszcze drzewa wytną abyście mieli lepiej i bardziej nowoczesnie czyli europejsko 09:01, 15.03.2021
lol09:11, 15.03.2021
Jak się kupuje działki po 30 tyś. to czego się spodziewać.
Można to skwitować : WIDZIAŁY GAŁY CO BRAŁY. 09:11, 15.03.2021
Odys 12:13, 15.03.2021
Poczytać radzę działki były od 50 tyś teraz 100 tyś za 1000m2 12:13, 15.03.2021
lol13:54, 15.03.2021
Nie moja wina że przepłaciliście 13:54, 15.03.2021
Zbyszek 7909:15, 15.03.2021
Mieszkam tam od urodzenia czyli już ponad 40 lat i wszystkim wiadomo jest że to tereny podmokłe , a akurat kilka lat było suchych i nie było problemu , a teraz proszę zaskoczenie . Ale skoro nowi mieszkańcy zasypywali rowy melioracyjne to teraz niech się nie dziwią że woda zalewa . Taki mamy klimat niestety. 09:15, 15.03.2021
Hmmm09:40, 15.03.2021
W te lata suche droga i dojazd tez byly i są okropne. Jak mozna nazwać to droga. Wiec wątpię ze tam mieszkasz bo bys takich glupot nie pisał 09:40, 15.03.2021
Adaria09:18, 15.03.2021
Patomyślenie polaków.
- Kupują dziury w ziemi od developerów z nadzieją, że coś w miarę prostego powstanie,
- Kupują mieszkania od rzeczonych developerów w szczerym polu,
- Kupują mieszkania od developerów bo myślą , że będzie jak na wizualizacji,
- Nie czytają planów zagospodarowania przestrzennego,
- Nie interesują się estetyką miasta i jego urbanizacją
- Jakoś to będzie,
- Niech KTOŚ zrobi,
A później takie kwiatki i hurr durr pomocy. Czemu miasto miałoby robić drogę dla paru domków? Większość płatników podatków żyje gdzie indziej - to jest brutalna rzeczywistość. Dlatego trzeba myśleć pre factum.
09:18, 15.03.2021
Ciekawski12:06, 15.03.2021
Adaria09:18, 15.03.2021
Cytuję; (...) "pre factum".
Co to za dziwoląg językowy?
Jestem nader ciekaw. 🤣🤣🤣
12:06, 15.03.2021
Rybnicka09:25, 15.03.2021
Chyba że są tam najtansze dzialki to woda jest w pakiecie...teraz rozumiem czemu kolega mieszkający tam ma zawsze brudnego suva po sam dach,myślałem że jeździ hobbistycznie po lasach🤠 09:25, 15.03.2021
Quad10:56, 15.03.2021
Bardzo k.... śmieszne 10:56, 15.03.2021
unknown09:36, 15.03.2021
Typowe zachowanie w komentarzach.
Może i się nie znam, ale skoro działka jest do kupienia (fakt, że za małe pieniądze, bo lokalizacja nie zachęca do zakupu) jako działka budowlana to chyba oczywiste, że może powstać dom/blok/osiedle, czy nie? Jeśli to tereny bagienne i nie powinny tam powstać domy mieszkalne to może zły rodzaj działki? No ale w końcu pewnie pomyśleli - lepiej sprzedać i mieć kasę niż nie sprzedać i nie będzie w takim stanie jakim jest... Aha i to na pewno nie dotyczy tylko tego rejonu, bo raczej w innych miastach też się takie kwiatki znajdzie. 09:36, 15.03.2021
Samemu09:59, 15.03.2021
To zróbcie między zainteresowanymi mieszkańcami tego rejonu zrzutkę na płyty betonowe, zamówcie dźwig i w miejscach newralgicznych poukładajcie płyty. Dawniej ludzie byli bardziej zaradni.. 09:59, 15.03.2021
Tedi10:08, 15.03.2021
A czemu miasto nie może asfaltu przedłużyć ? Tylko rok temu do połowy drogi poprowadzili ? A smieciary puszczają przez właśnie te kałuże i powiększają je. A potem osobówki w nie wpadają i niszczą podwozia 10:08, 15.03.2021
Wojt10:46, 15.03.2021
A to w ogóle legalne?? Ułożyć sobie płyty na drodze należącej do miasta 🙆 10:46, 15.03.2021
XD12:01, 15.03.2021
A jesteście pewni czy droga należy do miasta? 12:01, 15.03.2021
Xde15:19, 15.03.2021
Jak ta droga którą tam zakręca należy do was do mieszkańców xd chcą aby im zrobili z pieniędzy podatników xd hah 15:19, 15.03.2021
Tedi10:06, 15.03.2021
Tam trzeba było asfalt przedłużyć.czemu miasto położyło tylko do połowy ulicy, jak domow jest więcej ?
Druga cześć skalnej piaszczysta, dziury po śmieciarkach wyżłobione. Śmieciarka przejedzie, a osobówka nie. Wpadnie ... 10:06, 15.03.2021
oo710:17, 15.03.2021
... asfalt na błocie , raczej się nie utrzyma a mieli byście argument aby poprawiali , trzeba było myśleć prędzej . 10:17, 15.03.2021
pol10:11, 15.03.2021
My monterzy nawet tam przyłączy nie robimy bo się nie da , bez pomp ani rusz ,
zresztą byliście świadomi co czynicie . 10:11, 15.03.2021
Znawca10:42, 15.03.2021
Nie gadaj głupot bo sam przy przyłączu byłem, robi się je w odpowiednim terminie. Cały rok woda tam nie stoi 10:42, 15.03.2021
hmm10:20, 15.03.2021
Rozumiem że na amfibie szkoda kasy ale jakąś tratwę to sobie wystrugać musisz . 10:20, 15.03.2021
Tedi10:27, 15.03.2021
A czemu miasto nie może asfaltu przedłużyć ? Tylko rok temu do połowy drogi poprowadzili ? A smieciary puszczają przez właśnie te kałuże i powiększają je. A potem osobówki w nie wpadają i niszczą podwozia 10:27, 15.03.2021
Tedi10:28, 15.03.2021
To nie jest śmieszne 10:28, 15.03.2021
qw_10:36, 15.03.2021
Może chociażby dlatego, że w mieście brakuje? Patrz Stalbet taki porządny deweloper a jednak ma zbyt małe chody w UM, żeby im za darmo utwardził ul. Wilgi. 10:36, 15.03.2021
Sarna10:29, 15.03.2021
To tak samo jak na Bursztynowej kupili tanie działki na terenie zalewowym załatwili sobie pozwolenia na budowę w ramach polskiej patologii w urzędach a potem jak ich Wisła Zalewala to krzyk wielki żeby ich ratować. Mało tego chcieli żeby miasto jeszcze na koszt podatników budowali im wały ochronne. Szczyt bezczelnosci i głupoty. 10:29, 15.03.2021
.... 10:32, 15.03.2021
Polska rzeczywistość. Kobieta napisała o swoich problemach to reszta chce ją w łyżce wody utopić zamiast coś sensownego napisać. 10:32, 15.03.2021
Cebulaki10:48, 15.03.2021
Niestety, jakie to prawdziwe. Przecież dla nich dzień bez hejtu to dzień stracony 10:48, 15.03.2021
Ewa211:04, 15.03.2021
Dziękuję, pisałam z prośba o pomoc , a tu ...oooo 11:04, 15.03.2021
Xxxd e15:25, 15.03.2021
A dlaczego wszyscy podatnicy mają się składać na asfalt dla kilku mieszkańców świadomych budujących się na terenach podmokłych?! Gdzie sens gdzie logika ? A wybuduje domek a państwo przecież ma obowiązek zrobić prywatnym właścicielom drogę haha xd 15:25, 15.03.2021
Do wszystkich cebula10:32, 15.03.2021
Dobrze że Wy, macie dobrze i nie macie problemów z dojazdem, ale co tam, fajnie od poniedziałku komuś doj...... i od razu dzień fajniejszy bo dzień bez hejtu to dzień stracony. Pozdrawiam za to serdecznie wszystkich z osiedla Rybnica 👍 10:32, 15.03.2021
Dfrr15:28, 15.03.2021
U nas wjazd i wyjazd z parkingu masakryczny jak i cały parking same dziury ale my nie płaczemy bo to grunty mieszkańców i sami naprawiamy z funduszu remontowego w czym problem ? Wiecznie daj krzyczą mieli za co wybudować się to niech złoża się na drogę 15:28, 15.03.2021
??? 10:33, 15.03.2021
A hejterzy to małe fiutki mają czy nie stać ich na chałupę i siedzą w kawalerce w bloku? A może co gorsza stać ich tylko leń przy d... bo w bloku wszystko na tacy a przy domku trzeba robić? 10:33, 15.03.2021
Menago7615:04, 15.03.2021
Chciałeś zabłysnąć ale Ci nie wyszło... 15:04, 15.03.2021
Yyy10:25, 16.03.2021
Nie hejtetzy... Mają rację... Chciało się dom w cenie mieszkania, a teraz płacz... Ale znajomi pewnie domu zazdroszczą 😅 10:25, 16.03.2021
Rada10:41, 15.03.2021
Złota rada: kupić traktor. C-330 lub C-360, lub ewentualnie Wladymirec T25. 10:41, 15.03.2021
Wojek10:43, 15.03.2021
Panie dobra rada. Dalej jeździj swoim mercedesem i kiś się w bloku. 10:43, 15.03.2021
qw_11:03, 15.03.2021
Skoro wolisz domek, to nie masz prawa narzekać na warunki. 11:03, 15.03.2021
@Wojtek11:28, 15.03.2021
Chciałeś to masz, nie lej teraz krokodylich łez. Przecież mieszkający tam mogą pobudować drogę. 11:28, 15.03.2021
.10:48, 15.03.2021
Przynajmniej nie w błocie. 10:48, 15.03.2021
Zofia210:54, 15.03.2021
To jest po prostu masakra jakaś 😡
Czy odpowiedzialni za "drogi" czekają aż pojazdy ubiją to błoto???😡
Na ulicy Spokojnej robi się już autostrada.
Bo pojazdy omijają wielkie dziury z błotem !!!
Nie wspomnę o innych ważnych sprawach jak np. światło przy drodze itd..😡 10:54, 15.03.2021
lol10:58, 15.03.2021
To nie jest hejt dla hejtu.
Po pierwsze wiedzieliście gdzie kupujecie , po drugie są ulice we Włocławku gdzie mieszkańcy czekają po kilkanaście lat na utwardzenie nawierzchni, pomieszkacie kilka kilkanaście lat i przyjdzie wasza kolej. 10:58, 15.03.2021
Oczko10:59, 15.03.2021
Generalnie można stwierdzić, że drogi to "oczko w głowie" naszych miejskich gospodarzy-włodarzy... 10:59, 15.03.2021
Kazik1611:23, 15.03.2021
Idioci kupili tanie dzałeczki na terenach zalewowych a teraz płaczą. Tama! Cala śluza w góre ha ha ha! 11:23, 15.03.2021
rece opadaja11:38, 15.03.2021
puszczanie wody na tamie nie wplywa na te tereny ... spojrz na mape jakas najpierw osiolku ... awaria bocznej zapory moze jedynie tym terenom zaszkodzic 11:38, 15.03.2021
Gg 12:18, 15.03.2021
Sam jesteś idiota 12:18, 15.03.2021
Mieszkaniec113:35, 15.03.2021
Boże co za *%#)!& Pewnie na Toruńskiej w bloku na 13tym siedzi i *%#)!& w stołek obserwując Wisłę 13:35, 15.03.2021
Adek11:55, 15.03.2021
Stukniemy sie w kakao? mieszkam w pobliżu. 11:55, 15.03.2021
Adka12:04, 15.03.2021
Adek, pewnie! Tęsknię za prawdziwym mężczyzną, który potrafi spełnić wszystkie potrzeby kobiety.
Gdzie się spotkamy?
Mam się przygotować, czy jak prawdziwy facet nie obawiasz się, że wypadnie jakaś niespodzianka? 12:04, 15.03.2021
Spekulant12:04, 15.03.2021
Ja bym się martwił o to, że "wody polskie" mogą przejąć teren. 12:04, 15.03.2021
Hmmmmmm12:30, 15.03.2021
Dokładnie, a wtedy zaleje domy 12:30, 15.03.2021
RETY5313:01, 15.03.2021
POWINNI DAC BILETY DO MYJNI daROMWE PUKI DROGI NIE ZROBIA , I MECHANIKA GRATIS 13:01, 15.03.2021
ahahah18:41, 18.03.2021
Te "PUKI" idź najpierw do szkoły a potem komentuj. Nawet nie potwierdzi co mu T9 podpowie 🤣 18:41, 18.03.2021
##########13:17, 15.03.2021
Te tereny zawsze były podmokłe . Bywały lata że woda podskórna była na 50cm , dlatego tam się nie budowało domów ! Przyjdą lata mokre z dużymi opadami to te wszystkie wille będą pływać i nie będzie na to żadnego sposobu. Niech mieszkańcy zapytają o to tych którym zapłacili za pozwolenia na budowę i starych mieszkańców tamtych terenów . 13:17, 15.03.2021
Wiktor7213:32, 15.03.2021
Prawda bywały, z tym że te lata już dawno minęły a niektórzy żyją wciąż w czasach PRLu i myślą że czas się na Rybnicy zatrzymał. Zapraszam do zwiedzenia okolicy bo wiele się tu zmieniło. 13:32, 15.03.2021
Eko13:18, 15.03.2021
Droga błotnista jest bardziej ekologiczna niż asfaltowa. Uniemożliwia także rozwijanie większych prędkości, więc jest bezpieczniejsza. Zawsze są jakieś plusy. 13:18, 15.03.2021
lol13:55, 15.03.2021
Poszedł bym dalej, te bajora to naturalne spowalniacze. 13:55, 15.03.2021
Oczko 13:28, 15.03.2021
Adek z LGbt się w tym roku nie stukniesz nawet jajeczkiem bo tylo online .....Stukanie się jajeczkiem to nasz tradycja ,niesty Adku w tym roku nas jej pozbwią ;) 13:28, 15.03.2021
lutek 14:13, 15.03.2021
Na tym terenie nikt nie powinien się budować. W przypadku zagrożenie tamy głównej jest to teren zalewowy tamy bocznej, która wtedy byłaby wysadzona. Dlatego tereny te były takie tanie. 14:13, 15.03.2021
tiaaaa19:06, 18.03.2021
Obejrzyj sobie filmik na Youtube odnośnie Tamy (tytuł "Zakręcanie Wisły film dokumentalny Listopad - 2018" jest o tym powiedziane w 29 minucie) bo chyba ci się pomyliły strony. Materiały wybuchowe w razie totalnej powodzi mają być zdetonowane w studzienkach znajdujących się właśnie po drugiej stronie Wisły (od strony Zawiśla). 19:06, 18.03.2021
włonick15:06, 15.03.2021
Z asfaltem moze byc klopot, bo podobno nie ma na stanie, ale moze parklet wam zrobią, albo woonerf. A macie tak stace wlowerow? ... 15:06, 15.03.2021
.....15:32, 15.03.2021
A nie można tam gruzu porozbiórkowego wysypać i utwardzić nim drogę albo poszukać rolnika z dużym areałem, który odkamieniał pola i ma tony niepotrzebnego materiału, który mu zalega. Wystarczy trochę chęci tylko jak zwykle jeden na drugiego patrzy zamiast wspólnie rozwiązać problem. 15:32, 15.03.2021
michu21:40, 15.03.2021
Nieznasz chyba tej okolicy,cokolwiek wysypiesz na drogę gruntową za rok ,dwa tego niebędzie. 21:40, 15.03.2021
Jogi07:49, 04.04.2021
Do Michu. A co? To ludzie tam już kamienie żrą? Ło matko. 07:49, 04.04.2021
Dużo kasy16:09, 15.03.2021
Miasto się za to nie weźmie bo to grubsza kasa, a nie tylko nawiezienie podkładu i położenie asfaltu. Tam trzeba cały teren wydrenować, zrobić studnie chłonne, odpływy lub przepompownie itd. Do tego dochodzą kwestie środowiskowe+ ekolodzy. A że dawniej nie było takiego błota- mniej samochodów jeździło i tylu domów nie było, które utrudniają wchłanianie wody do gruntu. 16:09, 15.03.2021
re Wiktor7216:23, 15.03.2021
Grunt się nie zmienił . W 2010 roku przy intensywnych opadach okoliczne łąki były pod wodą razem z działkami ponad miesiąc . Jak dodasz do tego zasypywanie rowów melioracyjnych przez nieświadomych nowobogackich to tylko czekać jak rok 2010 się powtórzy . Tam zawsze będzie bagno dlatego stare domy stoją na górkach . 16:23, 15.03.2021
bicykl18:35, 15.03.2021
Włowery wodne rozwiązałyby problem. 18:35, 15.03.2021
Aro18:41, 15.03.2021
Asfaltowy 500+ dej mnie dej mnie 18:41, 15.03.2021
Odp. 22:15, 15.03.2021
I masz szanowna Pani od listu odpowiedzi mnóstwo. Zrobiło sobie z Ciebie "dd" ciepły pączek do schrupania. A Twoja sprawa i tak się nie ruszy. 22:15, 15.03.2021
tiaa18:47, 18.03.2021
Pożyjemy zobaczymy 🙂 18:47, 18.03.2021
klasyk22:40, 15.03.2021
Namówcie żeby ziemię kupił pan z Wieńca i Pałacu to od razu będzie droga, wycięte stare drzewa, chodniki i może nawet łąka kwiatowa. Współczuję i pozdrawiam. 22:40, 15.03.2021
rozsądny23:22, 15.03.2021
Wszystkim płaczącym radzę sprawdzić sobie na geoportalu strukturę własności opisanych w niniejszym artykule dróg - ulica Krzemowa jest w większości własnością prywatną i miasto nie ma prawa i nie powinno nic z nią robić, tylko połowa mniejszego jej odcinka należy do miasta i właśnie ten kawałek został utwardzony a w miejscu, gdzie kończy się własność miasta a zaczyna własność prywatna asfalt się kończy. Szanowni "płaczący" w liście, zanim kupicie działki i się pobudujecie to sprawdźcie kto jest właścicielem drogi przy której się budujecie ;) 23:22, 15.03.2021
Dziwny18:45, 18.03.2021
A to w takim razie dziwne bo np. na tym samym osiedlu odcinek od ul. Rybnickiej do ul. Krzemowej (czytaj Spokojna) też należy do miasta (sprawdzone na mapie) i nigdy nie był naprawiany, odśnieżany itp. a są tu takie doły że quadowcy cieszą się że mają gdzie skakać 😮 18:45, 18.03.2021
POCZUŁA MIASTO15:41, 16.03.2021
TO SIE NADAJE NA DEMOTYWATORY :) 15:41, 16.03.2021
Don10:05, 21.03.2021
Nie ma co się nabijać z tych ludzi co tam mieszkają.
Ale prawsa jest taka ,że wszyscy by chcieli uchodzić za bogoli bo mają dom. Ale klasa wyższa nie mieszka na terenach bagnistych.
To tak jak Białorusini sprowadzają do siebie 15 letnie BMW, czy Mercedesy bo znaczek niby się zgadza..
Najgorsze w tych domach to bedzie wilgoć, grzyb i pękające fundamenty za kilka lat.
Ludzie dosłownie utopili kasę w błocie, bo ktoś po znajomości załatwił na tych terenach pozwolenie na budowę.
Szkoda ludzi ,ale tutaj już nic się nie da zrobić. 10:05, 21.03.2021
Zapyziały mistowy07:45, 04.04.2021
Tak czytam te komentarze i widzę, że chcieliby od razu autostradę. Asfalt się marzy. A zrzucić się po sąsiedzku na kilka samochodów szlaki żużlowej i po problemie. Jeden samochód, naczepa samochodu ciężarowego kosztuje w granicach 500-700zł. Zbierzcie tak na 10 samochodów, wtedy poprosić miasto o wsparcie, to może nawet kamienia na podbudowę Wam dadzą. 07:45, 04.04.2021
re Don09:56, 10.04.2021
Już widać na niektórych domach naloty wilgoci i rysujący się tynk i nie pomoże tu żadna izolacja fundamentów .Tylko budowle na palach nad gruntem mają rację bytu na takim podmokłym i bagnistym terenie ZALEWOWYM .W okolicach Murska na łąkach i polach stoi woda , a były one kiedyś zalewane w okresie 6 miesięcy i traktowane tylko jako pastwiska lub nieużytki . 09:56, 10.04.2021
dokładnie10:10, 15.03.2021
35 4
A teraz "ej wej" bo błoto... i tęskno za suchym chodnikiem pod blokiem. 10:10, 15.03.2021
Szuwwar19:32, 15.03.2021
10 0
Działki były tanie to było dobrze a teraz płacz i zgrzytanie zębami.
Niestety nie mieszkacie w mieście i należy zdać sobie z tego sprawę. 19:32, 15.03.2021
mikel 21:37, 15.03.2021
4 0
Okolica jest świetna ale na działkę rekreacyjną,a nie budowlaną.Mam tam dzialkę od ponad 30 lat i pamiętam jak podtopienia zalewały drogi na ponad pół metra.ktoś nieznający tych terenów może utopić pieniążki.Działka tania,ale szkody ogromne. 21:37, 15.03.2021