Nowa Lewica zaprezentowała kolejną część swojego programu wyborczego. Kandydaci tej partii skupili się na polityce zdrowotnej. Suchej nitki na włocławskim szpitalu nie zostawił Krzysztof Grządziel.
Włocławska Nowa Lewica przedstawiła swój program wyborczy dotyczący polityki zdrowotnej w naszym mieście. Jednym z jego założeń jest zapewnienie opieki stomatologicznej dla najmłodszych mieszkańców Włocławka.
Filar zdrowi włocławianie jest bardzo istotny, to bardzo ważny element. Chcemy, żeby w każdej szkole w naszym mieście był gabinet stomatologiczny. Uważamy, że opieka stomatologiczna powinna być dostępna dla każdego, niezależnie do tego, jak bogatych rodziców ma. Chcemy to zmienić, chcemy, żeby ta opieka wróciła do szkół
- mówi Krzysztof Kukucki, kandydat na prezydenta Włocławka.
Kukucki zaznacza też, że w jego formacja po wyborach chce wspierać zdrowie psychiczne wśród dzieci i młodzieży.
- Dzisiejsze czasy są bardzo, bardzo trudne dla dzieci i młodzieży i te gabinety psychologiczne dla dzieci w szkołach chcemy tworzyć i chcemy, żeby dostęp do tego psychologa wśród dla dzieci był jak najszerszy, jak najbardziej efektywny - wyjaśnia Kukucki.
Przewodniczący Rady Miasta chce, żeby w naszym mieście po wyborach powstała także apteka całodobowa. Od kilku lat we Włocławku żadna placówka nie jest czynna dłużej niż do godziny 22:00 lub 23:00.
Najpierw sytuacja uległa zmianie na skutek zmiany przepisów, gdzie zabroniono podmiotom leczniczym takim jak szpitale, takim jak przychodnie prowadzenia swoich aptek. Dzisiaj we Włocławku apteki całodobowej nie ma. W związku z tym ja wraz z klubem radnych zaproponowaliśmy jakiś czas temu rozwiązania, które miałyby zobowiązać samorząd do tego, żeby tą sytuację rozwiązać. Taką propozycją było to, aby jedna ze spółek komunalnych wzięła na siebie prowadzenie tej działalności
- mówi Piotr Kowal.
Ostro o włocławskim szpitalu, a w szczególności o dyrektor WSS wypowiedział się Krzysztof Grządziel, przedsiębiorca i radny miejski z ramienia Lewicy. Włocławski biznesmen uważa, że funkcjonowanie lecznicy to powód do wstydu.
Trzeba by poruszyć problem i funkcjonowania naszego szpitala wojewódzkiego. To jest chyba największy wstyd, jaki stoi przed mieszkańcami i władzami tego miasta naszego kochanego, że przez tyle lat, kiedyś dobrze funkcjonująca placówka z tak dobrą kadrą po prostu dziś świeci pustkami są zamykane kolejne oddziały i to nie jest kwestia braku pieniędzy, czy braku ludzi. To jest kwestia jednego człowieka - dyrektora zarządzającego. Nie rozumiem uporu Pana Marszałka, który zrobił tyle dobrego dla województwa, że tak bezwzględnie broni tej pani
- grzmi Krzysztof Grządziel.
Grządziel twierdzi, że w ostatnich latach włocławską lecznicę opuściło 80 lekarzy.
[WIDEO]3408[/WIDEO]
Maurycy13:10, 07.03.2024
To akurat prawda. I w tym wypadku wyłącznie można winić tylko jedną stronę - obecnego prezydenta Wojtkowskiego i jego kolesi z PO, którzy zarządzają szpitalem (p. Całbecki). Dyrektor szpitala to też osoba wyznaczona przez Wojtkowskiego.
Śmieszne13:10, 07.03.2024
Sami się leczą prywatnie w Bydgoszczy więc niech się nie wypowiadają o naszej mordowni
UMowski szlamie13:31, 07.03.2024
A co do ma do rzeczy KTO gdzie się leczy? Politycy i administracja państwowa mają dbać o funkcjonowanie szpitala i zapewnić nadzór oraz dostępność powszechnych wszędzie usług mieszkańcom państwa/miasta, leczyć sami się mogą nawet i w Singapurze
Szpitalna13:13, 07.03.2024
Wstyd do czego Całbecki i jego świta doprowadzili, ma rację Grządziel, trzeba to zmienić i wyrzucić obecną dyrektor
"Zegarmistr20:51, 10.03.2024
Gratuluję wyczucia czasu... Tak o kobiecie przed dniem kobiet ?
Aż serce boli13:14, 07.03.2024
Dyrektor z PO, Wojtkowski z PO, Marszałek Województwa z PO - jeden układ, jeden śmietnik. Dziękujemy bardzo.
Barmich 16:22, 10.03.2024
Trzeba świeżości ją zapewni tylko Maciej Maciak.
ehhhhh13:17, 07.03.2024
I dlatego Kukucki musi wygrać i skończyć z tym bałaganem. Ludzie jeżeli wygra Wojtkowski to ludzie dalej będą czekali dniami na zabiegi i umierali na korytarzach. Jaką czelność mają te mendy z platformy obiecywać cokolwiek w sprawie szpitala?? 10 lat rządzą, 10 lat, Całbecki jeszcze dłużej, i do tego doprowadzili
Użytkownik13:17, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
No własnie13:19, 07.03.2024
Ciekawe co powie na ten temat Zarządca z Lubrańca - tutaj nie ma że boli, wszystko jest tylko i wyłącznie jego zasługą. Tym się kończy kolesiostwo i nepotyczne układy.
Jo66613:20, 07.03.2024
Kukucki masz mój głos, umrzeć tutaj można prędzej niż się wyleczyć
Q13:23, 07.03.2024
A kto zapłaci za dyżury nocne aptekarzom?
Ja wiem kto13:28, 07.03.2024
Wojtkowski ze swojej odprawy. Wymyślcie coś lepszego UMowscy fanatycy
I DLATEGO13:26, 07.03.2024
MUREM ZA KUKUCKIM, WOJTKOWSKI ZA MUREM
111111111113:28, 07.03.2024
Wina to jest kadry tam pracującej. Lepiej im pracować na prywatnym niż na państwowym.
Hmmm14:15, 07.03.2024
Akurat z tego co słyszałem w tym szpitalu zarabia się całkiem nieźle. Natomiast było głośno także o tym, że dyrekcja jest ponoć okropna. To chyba jednak nie dlatego lekarze odchodzili
Układy !!!13:29, 07.03.2024
Hehe no tak dyrektor partyjna powołana przez Wojtkowskiego to tak samo jak z Dyrektorem Wydziału Komunikacji i jego ciocią Domicelą oraz żoną Zarębską na stanowisku wiceprezydenta. Więcej stanowisk dać swoim a potem zastanawiać się dlaczego miasta upada !!!
Użytkownik13:31, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Taka prawda14:23, 07.03.2024
Nawet z Grządzielem jako dyrektorem szpital ten lepiej by funkcjonował niż teraz
Cafe13:33, 07.03.2024
A ktoś może się w końcu zainteresuje powiązaniami naszego prezydenta z byłą szefową (była w PO) Śródmieście Cafe, która została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą? Jak to jest, że przez lata Wojtkowski odwiedzał Cafe i nic nie wiedział o przestępczej działalności swojej koleżanki z partii? Ponadto została ona powołana przez naszą Radę Miasta na ławnika sądowego i też nikt nic nie wiedział? Mieszkanie na Celulozowej też dostała przypadkiem?
UMowski atak13:38, 07.03.2024
UWAGA ludzie z UM już piszą komentarze ażeby zasłonić jedyną prawdę w tym temacie , to WINA platformersow z Wojtkowskim i Calbeckim na czele, to przez nich ten szpital podupada, jeśli nie ma specjalistów to trzeba tak to zrobić, żeby były na nich pieniądze, a nie pytać się kto opłaci aptekarza na noc! Niech Wojtkowski da na to z jednej ze swoich 4 posad i starczy
na wieś 13:41, 07.03.2024
QQ pogoń ich wszystkich, wypad do lubrańca
Myśli Ciele M. 16:07, 07.03.2024
Pogoni !?? 😀
Pan Senator to wszak dżentelmen, a nie ogar gończy, żeby kogoś miał gonić..
Jaś13:43, 07.03.2024
Jak marszałek Całbecki daje pieniądze tylko na Bydgoszcz i Toruń to co się dziwić, Wojtkowski zawsze miał temat w d*** bo z naszych pieniędzy jeździ sobie wszędzie prywatnie, biedny normalny człowiek umrze zanim go wyleczą tutaj
Mafia 13:49, 07.03.2024
Największym wstydem jest byciem w szeregach pzpr
A co na to13:54, 07.03.2024
PZPR to amatorszczyzna przy Układzie z Lubrańca
A co ty na to14:05, 07.03.2024
Rąsia rękę myje wszystko na pokaz jedna klika
🌈😂parchy14:08, 07.03.2024
Co wy tak kochacie czerwonych a wieśławek komunistyczny
Ekstrakt 17:16, 07.03.2024
Płaca za komentarze to kochamy
Dwubiegunowa13:52, 07.03.2024
Z PO była też taka jedna pani prowadząca znaną obywatelską kawiarnię, którą często odwiedzał prezydent Wojtkowski, a później ta pani została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą. Ciekawe czy o tym usłyszymy podczas wyborów, o sprawie już jakiś czas o dziwo nie słyszeliśmy
Kto głosował13:54, 07.03.2024
na tych (nie)rządników ten jest winny wszystkiemu złemu co dzieje się w tym upadającym mieście. Dostaliście dokładnie to czego chcieliście. Proste. Jak ktoś raz zawiódł tak srodze jaki oni zawsze będzie zawodził ale dostali drugą szansę i chcą trzecią! Może ktoś się już obudził. Reszta ma czas do 7 kwietnia.
Stefan R13:58, 07.03.2024
Wyjątkowo zgadzam się z radnym Grządzielem, z tym szpitalem dawno ktoś powinien coś zrobić, a jak się nie da, to przenieść na władze miejskie a nie wojewódzkie. Chociaż w tym wypadku nic by się nie zmieniło chyba że zmieni się rządzący
Stagnacja14:13, 07.03.2024
Z obecną władzą nic się nie zmieni, ponad 8 lat PO u władzy i do tego właśnie doszło. Kukucki to lepszy wybór, skoro z PIS-em nawet mógł wynegocjować pieniądze na Celulozową to i z Marszałkiem da sobie radę. Wojtkowski pewnie nawet nie podejmował prób
Szkoda14:14, 07.03.2024
Pan Kukucki jest pacynką pana Grządziela to wiadomo, więc dlaczego dopiero teraz zauważyli, że szpital jest źle zarządzany przecież to trwa od lat
3Mieszkaniec14:26, 07.03.2024
Obawiam się, że Pan Kukucki będzie prezydentem jednego mieszkańca
Myślę inaczej14:39, 07.03.2024
Obawiam się, że pan Kukucki będzie prezydentem wszystkich mieszkańców i gospodarzem miasta, nie jego zarządcą.
Nieprawda 15:25, 07.03.2024
Nie dopiero teraz zobaczyli. Wielokrotnie zwracano się z apelacjami do Wojtkowskiego w tej sprawie. W mediach też o szpitalu było przecież głośno. Oczywiście nic w tej sprawie nie poczęto, władze są jednak wojewódzkie i o ile Wojtkoś z własnej woli nie postanowiłby coś z tym zrobić (zwrócić się do marszałka Całbeckiego), to nie da się nic zrobić. Ale ile mu zależało na obsłudze tego szpitala chyba świadczy to, jaką osobę powołał do jej zarządzania. Nie dziwi to jakkolwiek, gdyż nie jest to jedyną rzeczą, która go w tym mieście nie obchodzi.
Użytkownik14:21, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do powyżej14:21, 07.03.2024
Nie dopiero teraz zobaczyli. Wielokrotnie zwracano się z apelacjami do Wojtkowskiego w tej sprawie. W mediach też o szpitalu było przecież głośno. Oczywiście nic w tej sprawie nie poczęto, władze są jednak wojewódzkie i o ile Wojtkoś z własnej woli nie postanowiłby coś z tym zrobić (zwrócić się do marszałka Całbeckiego), to nie da się nic zrobić. Ale ile mu zależało na obsłudze tego szpitala chyba świadczy to, jaką osobę powołał do jej zarządzania. Nie dziwi to jakkolwiek, gdyż nie jest to jedyną rzeczą, która go w tym mieście nie obchodzi.
3Mieszkaniec14:24, 07.03.2024
Spokojnie, może gdy wygra Kukucki to Grządziel przejmie szpital, okoliczne działki i wszyscy będą szczęśliwi! ŻENADA.
umieralnia14:30, 07.03.2024
A niech sobie i Grządziel otwiera hotel obok szpitala, może akurat wpłynie to pozytywnie na renomę tej placówki, w obecnej formie gorzej być nie może
🤣14:30, 07.03.2024
Kabareciarze, miesiąc przed wyborami przypomniało im się o szpitalu, a gdzie byliście do tej pory, gdzie miejska stacja paliw , apteka całodobowa. Kim Pan jest w końcu Panie Kukucki, urlopowanym zastępca prezydenta miasta, senatorem, wiceministrem????? Człowiek orkiestra tańczy, śpiewa, recytuje i obiecuje 🤣
Only Mor...14:50, 07.03.2024
Zaoszczędziłeś mi roboty. Podpisuję się pod tym. Wszyscy kandydujący przed wyborami raptem(!) stają się tacy troskliwi. Torsji można dostać.
Tam byli15:29, 07.03.2024
Lewica wielokrotnie zwracała się i do Wojtkowskiego i podnosiła sprawę na Radzie Miasta - Grządziel mówi o tym na zamieszczonym wideo.
Radio T.14:33, 07.03.2024
Kukucki jeżeli obiecasz rozliczyć ludzi Wojtkowskiego i powołać komisję do zbadania sprawy Śródmieście Cafe po wyborach to masz mój głos
!!!!1 14:33, 07.03.2024
Najlepszy człowiek na prezydenta! Tylko Kukucki!
Zenon17:13, 07.03.2024
Lepiej kogokolwiek, akurat Kukucki to nie jest najlepszy wybór.
bolo20:14, 07.03.2024
Tylko Maciak!
#Nie dla POzera14:38, 07.03.2024
Drodzy, należy skończyć z kłamstwami naszego zarządcy! Dwa tygodnie temu Wojtkowski osiągnął dno ostateczne – zaczął pokazywać się w tych samych miejscach co wcześniej Kukucki i Lewica, usiłując przypisać sobie zasługi za ich sztandarowe projekty.
Czy prezydent nie zrobił w tej kadencji absolutnie nic, że upada do poziomu człowieka, który kłamie mieszkańcom w żywe oczy? Jak może mówić o konkretach Wojtkowskiego, skoro nie są to JEGO konkrety?! Co z jego obietnicami i z realizacją punktów z jego programu wyborczego? Mieszkańcy Włocławka, czas ostatecznie rozliczyć naszego prezydenta.
Płuczek14:39, 07.03.2024
No, proszę. Chyba można się domyślić, kto będzie kierował samochodem z tylnego siedzenia w czasie jazdy samochodem o rejestr.
WŁEK ku przyszłości. Ciekawe, że pan ex cathedra milionerski krytykant dopiero teraz zainteresował się kłopotami szpitala, a nie wcześniej.
Nawet ślepy zauważyłby, że to atak pana grządzieli z flanki na Wojtkosia, którego działania samorządowe też mam zresztą w głębokim
poważaniu. Szpital potrzebuje wyposażenia; a gdzie Lewica była znacznie wcześniej?
Płuczku...15:06, 07.03.2024
To sobie obejrzyj fragment wystąpienia zamieszczony powyżej. Dowiesz się, że sprawa była stawiana przez Lewicę za równo przed Wojtkowskim jak przed Radą Miasta. Łatwo gadać, że Lewica wszystko źle, ale chociaż sprawdźcie swoje informacje.
zniszczyli miasto14:43, 07.03.2024
wywalić i rozliczyć ich wszystkich, za komuny lepiej działał ten szpital
Użytkownik14:48, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Siwy2114:48, 07.03.2024
Panie Grządziel a dlaczego tylko o dyrektor, otwarcie mówić, że to zasługa zgranej współpracy między kumplami panem Markiem i panem Piotrkiem, wydoić mieszkańców i postawić na niczym, w taka grę grają
bolo20:10, 07.03.2024
A gdzie ,Pawlak kontroler?
Lepszy Włocławek14:50, 07.03.2024
Jeżeli coś ma się zmienić na lepsze, to wyborem tylko Kukucki.
Szpital Wieniecka14:55, 07.03.2024
Dobrze pan mówi panie Grządziel!!!!
Mhm...20:45, 07.03.2024
Oczywiście! 😀😀
Że swego politycznego punktu widzenia.
Sesyjny14:59, 07.03.2024
Czy to przypadkiem nie pan radny G. sugerował swego czasu 8 tys. podwyżki uposażenia mięs. dla kumpla Majtkowskiegu?
Olekkkk14:59, 07.03.2024
PZPR, PZPR, PZPR
Olaaaaaaa15:29, 07.03.2024
Układ Lubraniec, Układ Lubraniec, Układ Lubraniec!
Rozliczenie15:03, 07.03.2024
Lewica dwukrotnie stawiała sprawę podczas sesji Rady Miasta - mówi Grządziel. Nie brakuje ani pieniędzy ani ludzi. To wyłącznie upór marszałka nad uchowaniem obecnej zarządzającej szpitalem.
Ciekawe dlaczego się tak upiera, szkoda że Domicela tak się nie upierała przy uchowaniu w PO byłej szefowej Śródmieście Cafe skazanej za przestępstwa kryminalne
Jestem z miasta...15:07, 07.03.2024
Straszysz tych z którymi rządzisz w tym czerwonym mieście. Kompromitujesz siebie. A w społecznej radzie szpitala jest niezwykle "kompetentny" członek lewicy. I nic nie możecie. A poza tym nieładnie na siebie skarżyć. Odsunąć wszystkich czerwonych partyjniaków od rządzenia
Jąaaaaa07:54, 08.03.2024
Najwyższy czas pogoni. To czerwone dziadostwo , wybrać kogoś innego bez układów PZPR
Gogo Kuku!15:11, 07.03.2024
Wyrzucić obecną dyrektor i zadbać o większą sprawczość miasta w szpitalu. Tylko Kukucki przywróci Włocławkowi porządek.
Saruman16:58, 07.03.2024
To czemu kontroli w szpitalu nie zrobi? Jakiego człowieka do senatu wybraliście takiego macie.
z PO nie z miasta15:14, 07.03.2024
Jeden członek lewicy w radzie społecznej nie decyduje o tym, kto rządzi szpitalem. Lewica podnosiła sprawę na sesjach Rady Miasta. Szpital to jurysdykcja POwskiego Marszałka Piotra Całbeckiego
Użytkownik15:14, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Dddd15:35, 07.03.2024
Na Grządziela to wstyd głosować !!! Żaden radny nigdy nie ma czasu . Czy coś w tym mieście zrobił ? Chyba tylko sponsorował co niektórych kandydatów
Coda21:06, 07.03.2024
K. Grządziel, na pewno zrobił i nadal robi o wiele więcej niż prawie każdy zasiadający w Urzędzie i Radzie Miasta. Czy tego nie widać? Miejsca pracy: DGS, Pałac Bursztynowy, Uzdrowisko Wieniec-Zdrój, Osiedle mieszkaniowe przy Wiejskiej, zagospodarowanie miejsca po straszącej wizerunkiwo Fabryce Wisła, działalność charytatywna itd...wszystko dla tego stale niezadowolonego mieszkańca tego smutnego miasta itd ... mało? A Szpital to odwieczna porażka, jest gorzej niż źle. Zastanawia mnie tylko modernizacja i rozbudowa tej placówki, jaki tu haczyk? A co do wyboru Prezydenta to obojętna jest mi opcja byle był nareszcie dobrym gospodarzem dla miasta i na rzecz mieszkańców.
Re coda23:03, 09.03.2024
Zapamiętaj sobie, że działania biznesowe, mające służyć zarabianiu pieniędzy (co samo w sobie nie jest absolutnie niczym złym) , nie jest działaniem na rzecz mieszkańców, tylko na na rzecz swojego portfela, swojej przyszłości, swojego komfortu, swojego bezpieczeństwa...Wszystkie wymienione przez Ciebie efekty niby działania KG, służą własnie temu...
do Coda11:15, 11.03.2024
A co mnie obchodzi, że G. dba o swój portfel? Pewnie, niech prowadzi biznes i zarabia. Ale nie rozdaje niczego za darmo, a miasto to nie jego prywatny folwark.
Użytkownik15:37, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Tymon15:39, 07.03.2024
Wszyscy piszący powyżej, że Lewica się teraz obudziła, kłamią istnie i należałoby zapytać - dlaczego? Czyżby poprzez próbę zrzucenia odpowiedzialności na kogoś innego niż to przedstawia faktyczny stan rzeczy?
Czyżby poprzez skojarzenia z panem prezydentem M. W lub marszałkiem województwa P. C.?
Jasno wynika z artykułu, ze Lewica podnosiła sprawę kilkukrotnie na obradach RM. Nic z tym tematem nie zrobiono! Czyja zatem to wina? Sami sobie dopowiedzcie.
Marta199115:42, 07.03.2024
Prawidłowo Panie radny Grządziel. Najwyższy czas rozliczyć winnych tej sytuacji 😡
Krychna15:46, 07.03.2024
Brak słów ,a pan Kukucki przecież jest w
no tak15:50, 07.03.2024
Trzeba poniekąd przyznać Grządzielowi rację, szpital jest wojewódzki i lewicy nic do niego, poza tym że podnieśli sprawę na sesjach, nie mogli o wiele więcej zdziałać. Mam nadzieje, że jak już Kukucki wygra to się zmieni
Moja odpowiedź.16:28, 07.03.2024
🤣🤣🤠
Krychna15:51, 07.03.2024
Nagle lewica się obudziła ,przecież pan Kukucki jest wiceprezydentem.Stomatologie w szkołach ,śmieszne.To nie jest sredniowiecze
Tymon15:59, 07.03.2024
Wszyscy piszący powyżej, że Lewica się teraz obudziła, kłamią istnie i należałoby zapytać - dlaczego? Czyżby poprzez próbę zrzucenia odpowiedzialności na kogoś innego niż to przedstawia faktyczny stan rzeczy?
Czyżby poprzez skojarzenia z panem prezydentem M. W lub marszałkiem województwa P. C.?
Jasno wynika z artykułu, ze Lewica podnosiła sprawę kilkukrotnie na obradach RM. Nic z tym tematem nie zrobiono! Czyja zatem to wina? Sami sobie dopowiedzcie.
Ważny temat15:58, 07.03.2024
Punkt dla tych, którzy organizują kampanię Nowej Lewicy. Wybrali miejsce całkowicie podwładne osobom z Platformy Obywatelskiej. Nie dostaną mojego głosu, ale sprawę szpitala trzeba nagłaśniać i pociągnąć do odpowiedzialności osoby, które miały tutaj decydujące zdanie.
Czas Gospodarza!15:58, 07.03.2024
Tylko Krzysztof Kukucki może ocalić to miasto przez pozerem z Lubrańca i wstecznikami z PiSU!!! Człowiek wykwalifikowany pozyskuje granty i dofinansowania dla miasta, podczas gdy inni siedzą na d*** i nic nie robią! NIE DLA POZERSTWA!
Nooo16:12, 07.03.2024
Trzeba w końcu zaproponować jakieś realne rozwiązania, które postawią nas w lepszej sytuacji niż byciu na łasce widzimisie marszałka województwa
Pytanie16:12, 07.03.2024
Wszyscy piszący powyżej, że Lewica się teraz obudziła, kłamią istnie i należałoby zapytać - dlaczego? Czyżby poprzez próbę zrzucenia odpowiedzialności na kogoś innego niż to przedstawia faktyczny stan rzeczy?
Czyżby poprzez skojarzenia z panem prezydentem M. W lub marszałkiem województwa P. C.?
Jasno wynika z artykułu, ze Lewica podnosiła sprawę kilkukrotnie na obradach RM. Nic z tym tematem nie zrobiono! Czyja zatem to wina? Sami sobie dopowiedzcie.
Naprawdę? 16:25, 07.03.2024
Nie piernicz! Pan krytykant nie poszedł do szpitala, aby porozmawiać! A czemuż nie? Ja mogłem i podjąłem decyzję, NIE BĘDĄC RADNYM!
Więc nie bajdurz i nie usprawiedliwiaj!
Uwaga 5516:14, 07.03.2024
80 lekarzy odeszło a czy wie ilu przyszło? Nie ma ludzi niezastąpionych. Nie lepiej powie jak sobie ceni swoich pracowników w DGS czy sanatorium ..... Kłapać ozorem każdy publicznie potrafi a i tak słoma z butów wystaje.
Jacek Płocka16:25, 07.03.2024
ma pan moje poparcie wiceministrze Kukucki, zdrowie to najważniejszy głos
Użytkownik16:25, 07.03.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
frffrf16:26, 07.03.2024
jak Towarzysz Grządziel taki mądry to czemu nie startował na prezydenta ???
3Mieszkaniec18:35, 07.03.2024
Czyżby wolał rządzić zza pleców Pana Kukuckiego? Mam nadzieję że nie o to chodzi :)
krzychu 116:32, 07.03.2024
a pawlak z sld z lubranca radny sejmiku tak szczyci sie ze szpitala ze to on tak ladnie pomaga.ze to on wywalczyl kase na rozbudowe . zapomnial tylko o personelu i lekarzach . mysli tylko o swoim tylku . stare pryki powinni ustapic miejsce mlodym i ambitnym w sejmiku . dac miejsce mlodym a stary prl do lamusa na boczny tor,
Wybory 16:36, 07.03.2024
ZAPAMIĘTAJCIE w wyborach co zafundowała wam KO-alicja chanaukowa - PO, SLD-Lewica, PSL i Hołownia
ARESZTOWANIA, PAŁKI , GAZ – UŚMIECHNIĘTA POLSKA TUSKA
Ferdek16:45, 07.03.2024
Wyluzuj bo cie zwolnią
Ejze16:36, 07.03.2024
Qq jest lepszy od Marka powinien wygrać
re20:27, 07.03.2024
Ani jeden ani drugi - tylko bezpartyjny Maciej Maciek ma zostać prezydentem miasta Włocławka
Do wybory16:39, 07.03.2024
Czytać i słuchać że zrozumieniem - finanse są, tylko zarządzanie kuleje ze względu na fatalną dyrektor, której Calbecki nie pozwala zwolnić.
Dosyć!20:54, 07.03.2024
Nieprawdą! Wiem, bo rozmawiałem ze średnim personelem! Wiem, czego brakowało z powodu braku pieniędzy. Nasz szpital jest 15 lat do tyłu. Mam porównania.
Warszawa, Łódź, Bydgoszcz... Tam poznawałem warunki przez tydzień pobytu!
do Dosyć11:20, 11.03.2024
Współczuję ci, przez tydzień w trzech szpitalach w trzech różnych miastach byłeś - ciężka choroba...
Antybush16:44, 07.03.2024
A senator ile kontroli przeprowadził w szpitalu korzystając ze swych uprawnień? ZERO
Bo woli ciepła posadkę
NEWS16:46, 07.03.2024
Obserwujemy że coś złego dzieje się ze stanem psychicznym z ludźmi z PO
MEDIA - Cytat
Polityka
OPUBLIKOWANO: 28 LUTEGO
Naprawdę to powiedział! Rafał Trzaskowski: Planeta się pali! Za chwilę będziemy się bić o wodę
W sieci pojawiła się wypowiedzi Rafała Trzaskowskiego z wywiadu dla Radia Zet. Prezydent stolicy straszył w nim, że ziemia płonie i niedługo ludzie będą bić się o… wodę.
Niech pan zobaczy, co się dzieje za oknem. Planeta się pali! Za chwilę będziemy się bić o wodę. Planeta się skończy. Po prostu nie pozwolimy, by nam się spaliła
Komentarz Pobożego
Do słów Trzaskowskiego odniósł się Błażej Poboży z PiS, który przypomniał o sprawie słynnej strefy relaksu w centrum Warszawy, którą stworzono z palet.
Człowiek, który nie potrafi zarządzać miastem alarmuje, że mu się planeta pali. Może pomylił z PALETĄ?
Koniec 17:07, 07.03.2024
Wypędzić nierobów i pozoranta, powołać odpowiednie komisje i przywrócić praworządność, skończyć z układami PO
Janko medykant 17:10, 07.03.2024
To nieprawda. Winny jest system ustanowiony kiedyś przez SLD i jego premiera Millera i jego ministra Lapińskiego. To oni ustanowili system oparty na niespotykanym nigdzie systemie opartym na NFZ gdzie to urzędnicy nie pacjenci decydują gdzie się leczyć. Jest we Włocławku mały Szpital Barska który doskonale sobie radzi choć też jest zależny od NFZ bo nie płaci się za to że pacjent przyszedł i się na Barskiej leczył tylko leczyć można tyłu pacjentów za których NFZ zapłaci, zakontraktuje. Tam i w innych takich placówkach płaci się personelowi za wykonaną usługę medyczna, a nie jak w szpitalu za godzinę i większą stawkę za tą godzinę mają nie ci co ciężko pracują tylko ci co mają układy i się niesłuszne wywyższają ze swoimi specjalnościami.Ile by pieniędzy w ten system nie włożył to i tak będzie niewydolny. Druga sprawa to inwestycje i remonty odebrane dyrektorom na rzecz xewnetrznych spółek które budują i robią co chcą nie licząc się z potrzebami i kosztami.
hipokryci17:21, 07.03.2024
Co kukucki i reszta przez tyle tat degradacji tego szpitala robili? obudzili się przed wyborami dobrodzieje?
garbatyy17:24, 07.03.2024
panie Grzadziel tu nie tylko o szpital chodzi ale o kadre w tym szpitalu pielegniarki 80% emerytki i rencistki i ukrainki co same potrzebuja pomocy lekarze tak samo juz ukraincy w szpitalu co nic nie potraia zamiast ich wyslac na ukraine na front to oni tu sie panosza i chca rzadzic polskim personelem chos wiele nie potrafia taki mamy personel w szpitalu od tej zmiany by trzeba zaczac
Gdzie 20:56, 07.03.2024
Gdzie są coroczne absolwentki pielęgniarstwa?
dortcza5422:46, 10.03.2024
O o o lekarze Ci potrafią dużo bo ostatnio tylko amputacje części ciała wykonują seryjnie a to bardzo obniża koszty leczenie. Brawo tylko pogratulować.
Mundrala17:28, 07.03.2024
Kuku wszystko umi
ormo czuwa17:31, 07.03.2024
Szkoda, że przez ostatnie lata gdy sie dzieliliście z mareczkiem i jego kumplami stanowiskami na mieście w spółkach to was szpital realnie nie obchodził.
kukuruku17:36, 07.03.2024
Tak, tak lewica sie zwracała pozowała a potem z markiem sie po pleckach klepała bo fajny teatr dla ludzi był a welka nadal w szpitalu
nowy podział adminis17:40, 07.03.2024
Żeby u nas było lepiej to zacząć trzeba od oderwania się od Torunia i Bydgoszczy. Jak byśmy byli przy woj. łódzkim było by lepiej.
mmmmmmmmmm17:42, 07.03.2024
Niestety p. Grządziel ma rację. Służba zdrowia w naszej wsi to dno. Wystarczy podać przykład ul. Szpitalna jak ma być dobrze jak wiek dermatologów to 80lat i 85 lat. Co tu się wyprawia. A to że w byłym mieście wojewódzkim nie ma całodobowej apteki a jest np. w małym Lipnie to już nawet nie da się skomentować.
Celnie!17:51, 07.03.2024
TRAFIŁ CELNIE – bo to najsłabszy punkt Platformy, ale Całbecki i spółka tego nie chcą przyjąć do wiadomości!
Piotr Plusz18:51, 07.03.2024
Brawo panie Gżondziel popieram pana i senatora Kszysztofa
Zxc14:55, 10.03.2024
Ja też. To im zawdzięczamy całodobową aptekę. Tyle lat to zajęło, ale ważne z jakim skutkiem.
Taram18:59, 07.03.2024
Kuku jest najlepszym kandydatem. Pokażcie mi lepszego jeżeli uważacie inaczej
reTaram19:46, 07.03.2024
Kubuś Puchatek
bolo20:40, 07.03.2024
Maciak
ućciwi20:46, 07.03.2024
prezydent Maciej Maciak zastępca Piotr Busz, tak to widzę
Z tego co wiadomo19:02, 07.03.2024
To lewica razem z Platformą rządzą i to nie jedną ale 2 kadencje a więc co zrobili radni czy rządzący czy rada społeczna szpitala z lewicy. NIC! A teraz jak wybory to pokazówki robią żeby tylko głosy zdobyć. Poza tym szpital jest wojewódzki więc nasi dygnitarze mogą obiecywać gruszki na wierzbie a marszałek zrobi co zechce bo to będzie jego decyzja a nie Prezydenta miasta i to obojętnie kto nim zostanie. Tak więc nie róbcie z ludzi mało myślących głupoli. A apteka całodobowa, przecież o tym mówi się od chyba też od 2 lat no i radni bezradni nic w temacie się nie wypowiedzą też lewicowi. Żenada i obłuda byle głosy zdobyć.
Bud da19:02, 07.03.2024
A co dyrektor może w tym systemie. Dostaje pieniądze na narzucone procedury z NFZ i przez niego wycenione, nie może wykonywać komercyjnych świadczeń i pozyskiwać pieniądze..Pilnuje tylko żeby kontrakt wykonać. Żeby pozyskać n.p nowego specjalistę na nowe usługi medyczne musi mieć zapewnione pieniądze z NFZ i tu sprawa się zamyka bo pinindzy nie ma i nie będzie. Dyrektor nie ma też pieniędzy na budowę, rozbudowę i remonty szpitala. To co się dzieje w naszym szpitalu to radosna twórczość sejmiku i marszałka. Wszystkie inwestycje są prowadzone przez spółkę związana z sejmikem. Taki cymes został ustanowiony już bardzo dawno i niestety nie zmieniony przez PiS bo nie miał takiego wpływy na samorządy. Więc czepianie się Pani Dyrektor jest bezpodstawne bo niemerytoryczne, gdyż ona tak naprawdę odpowiada a nic nie może. To samo dotyczy innych dyrektorów szpitali i to wojewódzkich czy powiatowych, którzy są tylko figurantami w tym chorym systemie.
Ex-mieszkaniec19:10, 07.03.2024
Kiedyś miałem (nie)przyjemność być w stanie agonalnym w tym mieście, zatem by nie tracić czasu na przyjazd karetki - dojechałem samodzielnie do tej instytucji paraszpitalnej, by zostać odesłanym do Lelewela na badania, by znowu jechać z kwitkiem na ul. Szpitalną (Bareja?). Oczekiwałem na SORze ponad 2h w konwulsjach. Finalnie trzeba było interweniować zewnętrznie wydzwaniając "po znajomych" (jak wszystko w tym mieście z resztą) kiedy traciłem przytomność, bo obecne pielęgniarki miały to w poważaniu :DD Udało się skontaktować ze wspaniałą Panią pielęgniarką z innego oddziału, która pogoniła towarzystwo. Lekarz dosadnie stwierdził, że to już była kwestia losowa, bo w każdej chwili mogło dojść do krwawienia wewnętrznego i z dużym prawdopodobieństwem - zgonu. I nie zganiajcie, że to wina "województwa". Miastu nie zależy na tym najwidoczniej, by usprawnić tę jednostkę po kilkunastu latach społecznego zgłaszania faktycznego stanu tego budynku pozorującego szpital. Po takim czasie władze spokojnie mogłyby optować za usprawnieniem placówki na szczeblu K-P, jednakże Marek W., ps. "Prezydent" musi zapewnić sobie poparcie w Kujawskiej Ośmiornicy, tworząc miejsca dla swoich giermków w strukturach samorządowych.
Miasto piękne, jak i pięknie upada. Lepiej dzwonić po karetkę i mieć znajomości, żeby nie wykitować 🤣
do ex mieszkanca11:33, 11.03.2024
Bo w życiu to trzeba mieć szczęście. Nigdy w życiu łapówki nie dałam żadnemu lekarzowi. Znajomości nie mam. Ale najwyraźniej mam szczęście, bo w naszym włocławskim szpitalu uratowano mi życie. A radni g...mają do powiedzenia w kwestii szpitala, bo decyduje marszałek. A przypomnijcie, kto się się zasłużył, że nie jesteśmy w województwie łódzkim, tylko zgarniamy okruchy po Toruniu i Bydgoszczy???
pissowska propaganda19:44, 07.03.2024
Kto rządził ostatnie 8 lat? - PiS - kto wprowadził Zielony Ład ?- PiS
Kto zgodził się na sprzedaż
ukraińskiego zboża w Polsce od
2022 roku? - PiS
Kto`zarobił miliony na
sprzedaży tego zboża? - PiS i
ludzie powiązani z tą partią
Kto jest przedstawicielem
rolników W UE? - cztonek PiSu.
W tym czasie rolnicy siedzieli
cicho, nie protestowali
W ostatnich wyborach 2023
prawie 70% rolników głosowało
na PiS.
I to by było na tyle.
dopowyżej 19:48, 07.03.2024
szpital psychiatryczny by się przydał bo to cię przerasta ta nienawiść do PiS-u 😂
Gybels 20:48, 07.03.2024
O 30 % za mało bo by dziś do gazowania i bicia rolników nie doszło. A może to przebrani pisowcy się poprzebierali i napadli na pokojowy protest.
Jestem z Dąbia ...20:09, 07.03.2024
Gdzie nie otworzysz to Kukucki. I tu i tam. Pomoże, posprząta poda kapcie. Nie ma co; najlepszy sterowalny kandydat na następnego budowniczego tego upadającego miasta. Czerwoni spijają co najlepsze a sami włocławianie im pomagają to miasto zniszczyć. Wojtkowski też czerwony.
PLANETA PŁONIE20:23, 07.03.2024
RATUJ SIĘ KTO MOŻE !
Rafał Trzaskowski w wywiadzie dl radia ZET ogłosił że :
Planeta się pali!
Za chwilę będziemy się bić o wodę
Skner 20:42, 07.03.2024
Chodziło o paletę taka z desek do czytania gazet partyjnych i wymiany poglądów, którymi Trzaskowski obdarzył Warszawe. U nas też są takie palety.
re PLANETA PŁONIE20:32, 07.03.2024
Czy oby Trzaskowski który sam siebie nazwał *%#)!& nie za bardzo zaczytał się w konstytucji w proszku
do Re PLANETA PŁONIE20:34, 07.03.2024
Chodzi o słowo D_U_P_I_A_R_Z jak nazwał siebie oficjalnie w mediach R. Trzaskowski
Wicher20:33, 07.03.2024
To po nienajlepszej diagnozie znajomi mówili uciekaj z tego szpitala mieli rację , bo żyje . Niestety nie wszystko zależy od lekarzy. Ale porządek to powinni zachować a tam widać bałagan brak profesjonalnej organizacji pracy .
Lazar20:49, 07.03.2024
Jakby się kto pytał następnym oddziałem do zamknięcia od kwietnia tego roku jest dermatologia. Pozostanie jeździć do Płocka lub do Bydgoszczy. Jak można na to pozwolić Pani dyrektor Panie prezydencie i panie marszałku. Czy nikt tego nie widzi.
Cienki20:54, 07.03.2024
Jakie zarządzanie,jaki nadzór taka i praca. Różne oddziały,różne podejście do obowiązków. Jak kierownik oddziału,pielęgniarka oddziałowa wymagają to i personel się przyklada
RE pissowska propaga20:56, 07.03.2024
PRZYPMINAM to TARGOWICA pod kierunkiem Tuska w UNII zgodnie z zaleceniem Niemiec głosowała za Fit for55 i Zielonym ładem, zaś prawdziwi Polacy z PIS-u w UNII głosowali przeciw Fit for 55 i przeciw Zielonemu ładowi , ale ograniczona intelektualnie i organizacyjnie gawiedź z PO jak ocenił ich prof. M. Belka - powtarza bzdury że tak chciał Kaczyński i Wojciechowski - a oni tylko odnieśli się do niektórych kwestii po wrogim Polsce głosowaniu za Zielonym ładem przez targowicę w Unii t.j. odnieśli się ochrony środowiska bo to zawsze aktualne tematy byle nie niszczyły Krajów narodowych.
Ostatnio jakaś Zielińska z rządu TUSKA poszła dalej i w UNII zaproponowała Fit For 90 - czyli redukcję CO2 o 90 % - to chyba szaleństwo albo chodzi już jawnie o bankructwo naszego Kraju.
pol21:42, 07.03.2024
BIDNA GRZĄDKO wloclawskiej lewicy.....nie w osobie jest problem ale w tobie bo ni rozumiesz potrzeb medycznych włocławskiego Szpitala i ochrony zdrowia. ILE razy kandydaci wnioskowali o programy rozwojowe dla miejscowej lecznicy do Pana Marszałka? Jakie programy prozdrowotne załatwili dla wyborców naszego regionu?Jaką fundację wspierającą włocławski Szpital Prowadzi pan Grządziel i przedstawiciele lewicy aby wspomóc włocławską ochronę zdrowia ,chorych a i pracowników którzy chcą do nas przyjść ,zamieszkać pracować , zorganizować sobie centrum życiowe? KTÓRY z was wielkie brzuszki zadał ostatnio pytanie Panu Marszałkowi ,kiedy dokończy inwestycję włocławskiego Szpitala? Liczycie że jak coś się stanie to wszyscy traficie do klinik....ale wcześniej musie dożyć tu .w naszym Szpitalu....Ostanio zsyłaliście nam różnych dyrektorów do włocławskiego Szpitala i co...na wpadkach wylecieli....cieszcie się ,że jest jeszcze ktoś kto z pasją poświęca się temu miejscu......NIE LANSUJCIE SIĘ NA MIEJSCOWYM SZPITALU.....
echhhh21:57, 07.03.2024
Dbajmy o wspólne dobro włocławskiego Szpitala i profesjonalny rozwój lewicy, kreatywnie tworzącej dalsze programy rozwoju naszego regionu...>ROZWOJU...
B1522:04, 07.03.2024
Za czasów senatora dra Kopaczewskiego , lewica włocławska aktywnie pracowała i rozwijała nasze miasto, szpital i dbała o ludzi naszego regionu ....nie wypłakiwała się do kamer ....Sami starsi rozmówcy z tych wystąpień ,,,,kiedyś mieli więcej pomysłów ,które realizowali z pożytkiem dla ludzi jak i swojej dumy z bycia włocławianinem....
Ela22:22, 07.03.2024
Panie KUKUCKI ...przedstawicielu młodego pokolenia włocławian i energii "dawnej lewicy" w Panu nadzieja na poprawę sytuacji medycznej nie obsad stołkowych a profesjonalnego wsparcia i działania....
re pol21:53, 07.03.2024
A gdzie jest ten komunistyczny aparatczyk rodem z PRL-u - IOSEK co podobno ratuje służbę zdrowia w Kraju a UM we Włocławku wydaje na organizację tej żebraczej imprezy kilkaset tysięcy.
do Wybory22:03, 07.03.2024
To jest dopiero początek a od sierpnia czeka was wyborcy nędza i ubóstwo jak było za rządów Tuska w latach 2005-2015 kiedy prawie 3,5 miliona głównie młodych ludzi, asertywnych i w wieku prokreacyjnym musiało wyjechać z Kraju za chlebem i dobrze ze wtedy UK była w Unii ale to już sie skończyło po brexicie
***** ***22:18, 07.03.2024
8lat syfu i stary grzyb jakoś siedział cicho, a teraz idą wybory to jęczy, żałosne.
A lewica jak zwykle, gadanie o niczym, gender i wypinanie dupy, plujemy na was
Cool22:33, 07.03.2024
***** **
brawo lewica!22:39, 07.03.2024
Kukucki na prezydenta busz na zastępce!
do re Planeta Płonie22:48, 07.03.2024
Oni tam w ferajnie PO to się ostatnio zaczytuja się w konstytucji w proszku, mówią nawet reporterzy w sejmie podpatrzyli że ten co nazwał że rząd Tuska w latach 2007-2015 utworzył państwo teoretyczne i był CH.D. i K.K . to i w sejmie nie rozstaje się z konstytucją w proszku.
Stomatolog 23:35, 07.03.2024
Bzdura o tych gabinetach stomatologicznych w szkołach.
Ciekawostka 23:40, 07.03.2024
Jak pokazała TV Republika w Bukareszcie na zjeździe EPL w dniu 6.03.2024 ta Niemka Von der layen z dużym rozbawieniem pochwaliła TUSKA za praworządność w Polsce - jaką teraz obserwujemy która dzieje sie w Kraju - a więc prawo przestrzegane tak jak je rozumie TUSK / Na Białorusi Łukaszenka też przestrzega prawo jak je rozumie / co powoduje chaos prawny i bezprawie w kluczowych instytucjach i agendach państwowych czyli anarchię z notorycznym łamaniem zasad norm prawnych zawartych w ustawach i Konstytucji, a na ulicach miast strajki generalne nie tylko rolników oraz represje policyjne pacyfikujące strajkujących zdesperowanych rolników - chyba wszystko to powoduje tak ogromne zadowolenie Niemiec zgodne z oczekiwaniem Unii.
Emeryt15:30, 08.03.2024
Nic nie rozumiesz to po co się wypowiadasz.
ALARM w PO 00:05, 08.03.2024
Planeta się pali - pilnujmy towarzysze żeby nie spłonęła nam konstytucja w proszku, bo wody niema i o wodę będziemy się bić .
przezorny00:51, 08.03.2024
pan kukcki chce zadbać o zdrowie psychiczne młodzieży , a może należało by zacząć do siebie
zachorowany00:55, 08.03.2024
bardzo radnemu ....... zależy na szpitalu włocławskim tylko niech wyzna gdzie się sam leczy- fajna kiełbacha wyborcza
... 06:37, 08.03.2024
Całą obecną kadencję mieli szpital gdzieś a teraz przed wyborami w cudowny sposób sobie przypomnieli. Kampania wymusza kreatywność w bajerowaniu ludu.
derby06:41, 08.03.2024
Panie Kowal dobrze się mieszka w Wieńcu ? a startuje się z Włocławka !!!
tik tak08:29, 08.03.2024
Najbardziej to mnie bawi ta obietnica psychologa w każdej szkole. Na kasę chorych na wizytę do psychologa (nie psychiatrę bo to są lata świetlne) czeka się kilka miesięcy. Typowo po polsku, obiecać i?????, skąd wezmą psychologów do pracy w każdej szkole za pensje, które są w oświacie. Przecież psychologów nie ma, a ponadto oni PRYWATNIE zarobią w ciągu tygodnia to co proponuje im szkoła.
Następnie, jeśli znajdą na to pieniądze, to jak wytłumaczą nauczycielom, czasem lepiej wykształconym, że oni mają zarabiać tyle, a psycholog aż tyle.
tik tak08:35, 08.03.2024
Ale właśnie na tym polega populizm, w czym komuniści mieli być wybitnymi, ale PiS ich przeskoczył, stąd Grządziel z epoki próbuje ich przeskoczyć.
Może jeszcze psychiatrę, którzy są potrzebni, w każdej przychodni, itd., itd., może port morski????
Anatol08:43, 08.03.2024
Rada spoleczna przy spitalu do wymiany Lącznie z radnym Pawlakiem to są klakiery
?????08:48, 08.03.2024
Przestańcie przerzucać winę na Lewicę lol, szpital jest we własności Województwa, którym zarządza Piotr Całbecki z PO, dobry kolega obecnego zarządcy z Lubrańca. Lewica podnosiła sprawę na radach miasta więc o co chodzi? Zostali zignorowani, Grządziel ma rację. I nie współrządzą od 8 lat tylko od 5.
po wszystkim10:12, 08.03.2024
Za póżno P.Grządziel ,choć ma Pan rację.Ci którzy nie godzili się na nieudolność zarządzania,poszli do innych szpitali i już nie wrócą .Odbudowa nowej kadry to jakie10 lat .
Nie czas10:26, 08.03.2024
Gdzie były władze miasta które nie reagowały w porę , przecież wiedzieli,o zamykanych oddziałach, odchodzeniu personelu,zaniedbaniach, problemach pacjentów z powodu braku specjalistów itd.Jakie znaczenie ma teraz tłumaczenie ,że to nie oni.
po wszystkim10:27, 08.03.2024
Za póżno P.Grządziel ,choć ma Pan rację.Ci którzy nie godzili się na nieudolność zarządzania,poszli do innych szpitali i już nie wrócą .Odbudowa nowej kadry to jakie10 lat .
ekolog11:55, 08.03.2024
Dlaczego dawno nieuzytek, ktory mial bardzo wysyka wartosc ekologiczna zostal zniszczony? Na stepowiejacych kujawach biznesmeni zasypuja bagna zeby zbudowac kilka domow. Dla garstki ludzi.
Komuchy12:09, 08.03.2024
Glosujcie na Kukuckiego to bedziecie mieli marionetke prowadzona przez tego starego kacyka, ormowca komucha! Gratulacje!
Observer14:00, 08.03.2024
Totalna kompromitacja. Partia, która miała swojego wiceprezydenta i współrządziła jako kartę przetargową w kampanii wyborczej wskazuje aptekę całodobową. Kukucki i świta z koalicjantami nie potrafili załatwić apteki w mieście na około 100 tysięcy mieszkańców, a opowiadają bajeczki o pomocy psychologicznej i opiece stomatologicznej w szkołach. Panowie i Panie z Lewicy nie ośmieszajcie się i nie róbcie z wyborców idiotów.
MA RACJĘ!16:08, 08.03.2024
Grządziel ma rację - tylko mógł to powiedzieć trzy lata temu. Teraz odbudowa kadrowa tego szpitala potrwa kilka dobrych lat.
Lazar18:04, 08.03.2024
Jakby się kto pytał to następny jest do zamknięcia jest oddział dermatologii od 1 kwietnia tego roku. Pytanie gdzie maja się leczyć chorzy których jest bardzo dużo. W Płocku lub Bydgoszczy? Czy nikt tego nie widzi. Gdzie są samorządowcy. Wstyd.
Rządy komuchów20:35, 08.03.2024
Myślę że jeszcze jedna kadencja nieudaczników szmundków komunistycznych - PO/SLD i PSL-u i szpital do zwinięcia i zamknięcia.
Wyborca20:45, 08.03.2024
Z komuchów to tylko Pan Grządziel jest najbardziej lotnym i nadaje się na prezydenta miasta i powinien startować - reszta z KOalicji chanaukowej to ma taki rozum i poziom pojmowania rzeczywistości jak Don Fekalio z PO co ogłosił alarm że planeta płonie a ludzie o wode się biją.
nink08:37, 09.03.2024
I tu zgadzam się z Panem Grządzielem, dyr. Inż. Wielką należy natychmiast usunąć przynosi tylko szkody dla szpitala zwanego umieralnią.
Pryszcz pospolity. 16:06, 09.03.2024
Zamykają dermatologię bo odchodzi ordynator z synem i nie ma kto poprowadzić oddziału. Może ktoś zna dermatologa z II stopniem specjalizacji. Może w Wiencu Zdroju. znalazłoby się mieszkanie, apartament dla medykant skórnego. Zostało czasu do 1.04.2024 r.
SZKODA19:02, 09.03.2024
Szkoda, że tego nie wie Tusk do czego tu doprowadził Całbecki i jego miejscowi partyjni koledzy!
Lucky20:24, 09.03.2024
Niedorozwoje znowu wybiorą lewackich komuchów i będą narzekać. Ludzie k0rwa zagłosujcie na kogoś spoza czerwonego układu bo tak to się nigdy w tym gównianym mieście nic nie zmieni.
Ciekawski21:27, 09.03.2024
Kowal ile niby kosztowała twoja kampania? Bo na 4800 brutto nie wygląda.
Helios21:29, 09.03.2024
Już niedługo taśmy szykujcie się
Mb21:40, 09.03.2024
Jak rzymianie idą za kłosem tam gdzie pieniądza jest jak lodu.
Zxc14:41, 10.03.2024
Co wcześniej panowie Grządziel i Kukuckim zrobili w tej sprawie, mając tak doskonałą wiedzę, co dzieje się w szpitalu? Czy Panowie celowo czekali do wyborów?
Barmich16:20, 10.03.2024
Dalej głosujcie na te piękne twarze to nic się nie zmieni,tylko Maciej Maciak oczyści to miasto z bagna, głosujcie na niego.
Jacek M14:41, 13.03.2024
Marszałek to bliski wujek Pani Karoliny
Agnieszka 14:43, 13.03.2024
Pan Marszałek to wujek Karoliny Welke
sylvio20:23, 13.03.2024
Oczywiście biznesmen Grządziel ma absolutna rację . Lecz niedaleko niego stoi wiceprezydent który miał ogromny wpływ aby te sprawy załatwić? Dlaczego nagle teraz kandydując na Prezydenta Miasta znalazł niby złoty środek ? A co z tymi wyborcami z Włocławka i okolic którzy głosowali na tego kandydata aby był senatorem a anie Prezydentem Włocławka ? Miał nas reprezentować w Warszawie. ? Czyżby się wystraszył funkcji ?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
24 7
To szpital wojewódzki a nie miejski . Prezydent Wojtkowski niestety nie ma nic do powiedzenia w sprawach tej placówki
9 8
A co to ma do rzeczy ta sama instytucja im daje pieniądze państwo z naszych podatników 🤣🤣🤣
A teraz do artykułu kto to jest ten cały grzadziel 🤣🤣czy to nie ten burak co pracownice molestuje i pracowników ma za nic za śrubki robią 👏👏👏no szacun jest z kogo brać przykład 🤣🤣🤣
Nałaaaa