Włodzimierz Czarzasty, wicemarszałek Sejmu i szef Nowej Lewicy przyjechał do Włocławka. Polityk pojawił się w naszym mieście, aby wesprzeć kandydaturę Krzysztofa Kukuckiego na prezydenta Włocławka.
Rozpoczął się ostatni tydzień kampanii. W naszym mieście we wtorek, 2 kwietnia goszczą najważniejsi politycy Lewicy, którzy przyjechali poprzeć kandydaturę Krzysztofa Kukuckiego.
W południe na przystani przy ul. Piwnej pojawił się wicemarszałek Sejmu i szef Lewicy Włodzimierz Czarzasty.
Przyjechaliśmy do Włocławka z jasnym, precyzyjnym przesłaniem. Wszyscy popieramy Krzysztofa Kukuckiego na prezydenta tego miasta. Wiemy, co Kukucki zrobił dla tego miasta. Wiemy, że związku z tym, co się wydarzyło we Włocławku z mieszkaniami na tani wynajem został również wiceministrem, bo ta metoda, która tutaj jest stosowana, jest warta rozpowszechnienia na terenie całego kraju
- mówi Włodzimierz Czarzasty.
Kukuckiego w wyborach na prezydenta Włocławka poparł także Waldemar Witkowski, senator i przewodniczący Unii Pracy.
Od 30 lat moja spółdzielnia buduje mieszkania, które nie są własnością, mają niskie, czynsze, nie muszą mieć własności gruntu, ale można to realizować w taki sam sposób, jak realizowano we Włocławku. Włocławek jest przykładem dla Polski, że można realizować budownictwo, tanie, budownictwo społeczne mieszkaniowe
- dodaje Witkowski.
[WIDEO]3479[/WIDEO]
Konferencję Lewicy próbowali zakłócić trzej młodzi mężczyźni, którzy pojawili się z transparentem dot. spalarni śmieci. Na miejscu interweniowała straż miejska.
Kukucki już w zeszłym tygodniu dementował informacje nt. budowy spalarni śmieci. Złożył też w tej sprawie doniesienie do prokuratury.
O godzinie 17:00 w Hotelu Riverside odbędzie się spotkanie otwarte dla mieszkańców Włocławka z kandydatami Lewicy.
Gościem spotkania będzie także wicepremier Krzysztof Gawkowski.
Kilka tygodni temu do Włocławka przyjechała także wicemarszałkini Senatu i kandydatka na prezydenta Warszawy Magdalena Biejat, która także poparła kandydaturę Krzysztofa Kukuckiego na najwyższy urząd w naszym mieście.
[ZT]64930[/ZT]
Wybory samorządowe odbędą się w niedziele, 7 kwietnia.
Użytkownik15:32, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Endrjiu 15:36, 02.04.2024
Jak widać konkurencji brak już pomysłów skoro wynajmują byle chłystków żeby zaszkodzić Lewicy. Brawo KK, wygrasz !
Brawo Kamil15:36, 02.04.2024
!!!
Pytajnik15:37, 02.04.2024
Kiedy opublikujecie listy do powiatu?
Jozek198315:38, 02.04.2024
Brawo Lewica, brawo p. Kukucki
Adam Południe15:39, 02.04.2024
W końcu jest nadzieja na lepsze jutro dla Włocławka, pora na Lepszy Włocławek i Krzysztofa Kukuckiego
PKP20:53, 02.04.2024
Nadzieja matką *%#)!& a pewnik syna matki i Wszystkich mam
Malina9415:40, 02.04.2024
Pora pożegnać ludzi z lubranca. Czas na Włocławek
PKP20:58, 02.04.2024
Jesteśmy za ale Chłopczyk nie widzi problemów w mieście dlatego dodatkowo skupi się na pracę w zarządzie łódzkim.
KO+lewactwo15:41, 02.04.2024
Dziękuje, ale komuniści i kaowcy już dostatecznie zdegradowali Włocławek.
U y17:04, 02.04.2024
I tyle w temacie 💪
Lala2O17:23, 02.04.2024
***** ***,na wieki, wieków. Amen.
Sprawdzanie faktów15:42, 02.04.2024
Człowieka należy oceniać po jego czynach, inaczej każdemu można dopisać wszelkiego rodzaju oszczerstwa. Faktem jest, że Kukucki i Lewica jako jedyna partia spełnili dużą część swoich obietnic z programu Lepszy Włocławek, i że to Kukucki harował jak wół jako zastępca ds. inwestycji, podczas gdy Wojtkowski wylegiwał się w saunie. Że to Kukucki pozyskiwał środki dla miasta i rozmawiał z mieszkańcami, podczas gdy Wojtkowski zaczął urządzać spotkania dopiero w okresie kampanii. Że to Kukucki mieszka we Włocławku, a Wojtkowski w Lubrańcu. To Kukucki zostanie prezydentem, nie ma innej możliwości.
U4416:57, 02.04.2024
Już ci raz napisałem ale ty dalej te laurki KK wklejasz , Marszałek Piłsudski też miał swoją kasztankę którą ujeżdżał więc prezydent ma swoich zastępców którzy na niego pracują. Hierarchia tak to się nazywa a czy on w saunie siedzi czy na Bali się wygrzewa kogo to obchodzi ważne że robota jest zrobiona
Wojtkowski?19:49, 02.04.2024
Mnie obchodzi, co robi mój prezydent. Jeżeli jest w pracy, to ma być w pracy, nie na saunie. Chyba sobie żartujesz tym komentarzem, albo sam jesteś panem Wojtkowskim, ale to już by świadczyło o całkowitym oderwaniu od rzeczywistości. Ponadto, porównujesz marszałka Piłsudzkiego do tego kłamcy i nieudacznika z Lubrańca? Na poważnie? Człowieku, szacunku trochę dla historii.
🤣15:44, 02.04.2024
Czy Pan Krzysztof pokazał Panu Włodzimierzowi miejska stację paliw i oprowadził po starówce????
👀👀👀17:50, 02.04.2024
I to jest konkret we Włocławku Pb 6,86 a w Inowrocławiu 6,37 dzisiaj. I to jest konkret zmowa cenowa
Poparcie15:44, 02.04.2024
QQ ma większe poparcie, niż ludzie myślą. Nie ma znaczenia, że go świta od Wojtkowskiego i Maciaków itp. nazywa komuchem i służącym Grządziela, Włocławianie nie są głu pi, widzą kto z nimi jest i kto ich słucha i kto pracuje na rzecz miasta. Ostatnia kadencja podbiła popularność Kukuckiego niesamowicie, bo po prostu się sprawdzał, nie dlatego że pstryka sobie fotki w kasku
MUR!15:45, 02.04.2024
Murem za Kukuckim, Wojtkowski za MUREM!
murszczur15:45, 02.04.2024
Obaj za mur !!!
Lala2017:35, 02.04.2024
***** ***, na wieki, wieków. Amen.
Lepszy Włocławek15:45, 02.04.2024
Tylko Kukucki!! Czas na prawdziwego gospodarza, nie POzoranta z Lubrańca!
stivie16:17, 02.04.2024
Obaj pozoranci
⛔15:45, 02.04.2024
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołote ‼
Karma15:46, 02.04.2024
Marek Wojtkowski mianując Kukuckiego zastępcą prezydenta ds. inwestycji poczynił żart, który ostatecznie, jak każdemu nieudolnemu rządzącemu, odegrał się na nim samym! Stawiając Kukuckiego w niełatwej sytuacji politycznej (człowieka, który musi zajmować się inwestycjami w naszym zmarnowanym mieście) postawił kłodę, o którą sam się wywrócił! Kukucki okazał się najlepszym zastępcą ds. inwestycji od lat, de facto sprawując kontrolę nad nieporównywalną od lat liczbą inwestycji w naszym mieście, pracując przy tym jak wół i zyskując zasłużony szacunek i respekt ze strony mieszkańców, podczas gdy obecny rządzący z owymi atutami się pożegnał! Brawo Kukucki, karma zawsze wraca!
rezydent QQMW15:48, 02.04.2024
Polecam wycieczkę po lewicowe ulicy 3 maja
Kazimierz Płocka15:49, 02.04.2024
Również wspieram pana senatora. Powodzenia w wyborach !
⛔15:49, 02.04.2024
Gawkowski przyjeżdża to będą śpiewy 🤣
Wyborca15:51, 02.04.2024
Obywatele Włocławka!
Zostaliśmy postawieni przed trudnym wyborem – wszakże dwóch kandydatów, którzy najprawdopodobniej znajdą się w drugiej rundzie, rządziło przez ostatnie 5 lat w koalicji. Chociaż wielu z Was zapewne stwierdzi, ze to wybór między młotem a kowadłem, chciałbym zwrócić uwagę, że nie jest to do końca prawdą – Jeden z kandydatów bowiem jest rodowitym Włocławianinem i mieszka tu od dziecka, kocha swoje miasto i włożył całe serce w to, aby, na tyle ile tylko to możliwe, polepszyć sytuację mieszkańców. Wiem dokładnie, jakie głosy pojawią się poniżej – że czerwony, że komuch, że marionetka. Ludzie! Te teksty pojawiają się od lat, a mimo to, Kukucki nigdy nie poddał swojej wiary w Włocławek, nigdy nie wyrzekł się wiary w jego mieszkańców. Bo są w tym mieście dobrzy ludzie i on to wie, bo nasze miasto jest piękne, chociaż tak zwykliśmy do mówienia o nim źle. Kukucki chciałby, żebyśmy spojrzeli na nie tak jak on, żebyśmy zaufali jego wizji. Piszę to z samego serca, nie jestem z Lewicy, jestem jednym z tych, którzy opuścili Włocławek, a którzy bardzo chcieliby do niego wrócić. Niestety strasznie ubolewam nad tym, co się dzieje w mieście. Jest to skutek pasywności i bierności prezydenta Wojtkowskiego, któremu niestety nie zależy na mieście ani trochę. Tym samym apeluję do Was – jeżeli kochacie i szanujecie nasze miasto, proszę tylko o jedno, nie głosujcie na obecnego prezydenta!
Nie16:15, 02.04.2024
Zacznij myśleć samodzielnie i nie pisz bzdur o wizjach kogokolwiek, bo wizje Cię nie nakarmią, nie dadzą godnego życia, nie zatrzymają wyludnienia miasta itd
Do Pytajnik15:51, 02.04.2024
Chłopie a kogo ty na listach do powiatu chcesz szukać?
Od lat te same osoby żyjące na koszt podatników, budzące się na miesiąc przed wyborami.
Też za Kukuckim15:52, 02.04.2024
Podobnie jak przedmówcy uważam, że tylko Włocławianin z krwi i kości może stanąć na stanowisku włodarza tego miasta.
Powiat 15:52, 02.04.2024
Z nowych w okręgu Kowal - Baruchowo jest Aneta Kwarcińska z Trzeciej Drogi.
#OszustwaWojtkowskie15:53, 02.04.2024
Dlaczego prezydent Wojtkowski przypisuje sobie zasługi za projekty Lewicy? Dlaczego twierdzi, że miał cokolwiek wspólnego z powstaniem mieszkań na Celulozowej albo Skarbca Fajansu? Te inwestycje wdrożył w życie senator Kukucki i to dzięki jego doświadczeniu, zapale i umiejętnej współpracy z organami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, a także dzięki zgraniu jego ekipy udało się je zrealizować! Złożenie podpisu pod zgodą na realizację projektu nie jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że to ja zrealizowałem ten projekt, czego świadome jest nawet dziecko w podstawówce! Niestety nasz wykształcony historyk prezydent takiej świadomości najwidoczniej nie posiadł!
Nigdy więcej oszusta z Lubrańca!
Pierwsza tura15:55, 02.04.2024
Kukucki pierwsza tura 53%
Niestety! 18:46, 02.04.2024
Wystarczy jedna informacja o bardzo ważnej inwestycji dla WWSZYSTKICH mieszkańców Włocławka, której Kukucki nie zrealizował, choć wiedział o konieczności jej realizacji.
Realizacji, która byłaby BEZPOŚREDNIM wsparciem włocławian! Inwestycja na którą wystarczyłoby NAJWYŻEJ
-----> 20 tys. zł. <------
dlatego na niego nie zagłosuję, ponieważ, wiedząc o tym, zignorował(!) to, wbrew potrzebie Mieszkańców!!!
Tak,tak,tak!
Powodzenia Nowa Lewi15:57, 02.04.2024
Serce mam po lewej stronie :) 🙂❤️
Piotrula16:33, 02.04.2024
Serce po lewej a mózgu wcale
Powiatowy 16:05, 02.04.2024
Do powiatu Szymon Struciński z Kowala. Popiera go burmistrz.
Koleś16:07, 02.04.2024
To ten gość który nie potrafił zebrać ludzi na listę bo wszyscy mu odmawiali?
Jako jedyna lista do powiatu mają 4 osoby, w tym dyrektorka szkoły i dwa kompletne anonimy.
Amarantowy nos16:07, 02.04.2024
Taka promocja ciągłości post sowieckiego ustroju przez zasłużonego komunistę z czasów PZPR-u dla spadkobiercy podtrzymywania komunizmu K. KUKCKIEGO nosi nazwę pocałunku śmierci
POwski układ16:07, 02.04.2024
Zastanawiające jest to, jak ludzie szybko zapomnieli, że to PO i Wojtkowski weszli w układ z Karolem Borkowskim w sprawie budowania ciepłowni w mieście... Słyszałem głosy z UM, że pan prezydent nigdy nie pozwoliłby na spalarnie w mieście, to dlaczego wydał decyzję środowiskową na to pozwalającą? A potem pojawia się ten paszkwil, że to niby Kukucki chce to zrobić i to kolo pałacu, co jest jakimś totalnym surrealizmem. Moim zdaniem Wojtkowski próbuje zakryć fakt, ze układ na ciepłownie został już z nim przyklepany. Kukucki przecież chciał spalarnię budować koło machnacza
Matylda9016:09, 02.04.2024
Super Lewica, Pan Kukucki z tymi mieszkaniami zrobił nam rozgłos w całym kraju. Jestem dumna, oby tak dalej
Manx16:15, 02.04.2024
Kukucki powiedz mieszkańcom ile dopłacamy do Skarbca Fajansu? Jaki masz zawód? Czy coś umiesz oprócz obiecywania gruszek na wierzbie? Ile będą kosztować mieszkańców Twoje nowe pomysły. Czemu na listę wprowadziłeś takiego słabego intelektualnie radnego jak niejaki Buława? To tyle na początek.
Do powyżej 16:43, 02.04.2024
On jest inżynier politolog, trochę pracował jako szef marketingu w miejskiej ciepłowni a potem już tylko przy Dobrodzieju. Słabych na listach jest znacznie więcej ot choćby dyrektor ds zbytecznych w pewnej firmie miejskiej, synuś pana od Zenitu, przewodniczący rady miasta, o towarzyszach i towarzyszkach, którzy zasiadali w wojewódzkiej radzie narodowej nie wspominając.
Marcel16:17, 02.04.2024
Bez Kukuckiego nie byłoby Słodowa, alternatywnej drogi na Michelin, mieszkań na Celulozowej, nowego Centrum Fajansu, pewnie też salki muzycznej przy ZSM. Jeżeli ta kadencja coś pokazała, to tylko to, co wiadome było już podczas wyborów w 2018. Że Wojtkowski nie nadaje się na rządzącego tak (dla niego) dużym miastem jak Włocławek. Powątpiewam nawet, czy zarządzanie Lubrańcem uszłoby jego wsi bez szkód. Nie jestem fanem Lewicy, ale Kukucki umie pozyskiwać i administrować finanse, i uprawia konkretną, prospołeczną politykę, a ostatnie 5 lat pokazało, że z całej politycznej gawiedzi poradził sobie na swoim stanowisku najlepiej.
Marchlewski Julian16:21, 02.04.2024
Bez QQ nie byłoby niczego. Trochę rozumu kolego.
Sympatyk16:18, 02.04.2024
Powodzenia panie wiceministrze, jesteśmy z panem!
tyle do powiedzenia16:19, 02.04.2024
zagłosuję na Kukuckiego ale tylko dlatego, że to mniejsze zło. Wojtkowski dosyć się już najadł i jest zwykłym nieudacznikiem
Powiat 16:21, 02.04.2024
Z nowych do powiatu również Piotr Kotfas
Olka43216:23, 02.04.2024
Kukucki kolejny raz kłamie,udaje że nic nie wie o żadnej spalarnia smieci o podwyżkach. Ludzie chyba nikt nie jest taki *%#)!& że uważał że się przyzna i przeprosi ?
Ulotkarz 16:26, 02.04.2024
Maciej idź spać już, o 5 rano wstawałeś żeby pisac komentarze na Krzysztofa, nie jesteś zmęczony?
Zychu16:24, 02.04.2024
Cieszę się niesamowicie, że Kukucki wystartował. Nie wyobrażam sobie trzeciej kadencji tego oszusta z ratusza. Dzięki Kuku, masz głos mój i mojego otoczenia
Szczerze16:25, 02.04.2024
Kukucki może nie ma gadane jak Wojtkowski, ale to też czegoś dowodzi. Obecny prezydent umie tylko gadać, niestety nie robi wiele. Jeżeli te plotki z sauną są prawdziwe to ja nie wiem, gdzie jest sprawiedliwość na tym świecie. Kukucki jest przynajmniej stąd i to widać w tym, co mówi. Zna miasto najlepiej z nich wszystkich pod względem tego, co wymaga zmodernizowania, dlatego w tych wyborach stawiam na niego.
Lepszy Włocławek16:29, 02.04.2024
Gogo KUKU! NAJlepszy Włocławski Polityk! Prezydent 2024, jedyny człowiek, który w mieście dotrzymał swoich obietnic wyborczych
Gość dowolny 17:02, 02.04.2024
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Kapslowy16:30, 02.04.2024
Krzysztof nie potrzebuje wsparcia ja już go od dawna wspieram.
cw *****16:34, 02.04.2024
Komuna wraca ...
Wreszcie szansa16:38, 02.04.2024
Wreszcie mamy szansę na zmianę po latach zaniedbań i braku odpowiedzialności. Kukucki reprezentuje świeże spojrzenie i prawdziwą troskę o nasze miasto, ma tutaj dzieci i mieszka tutaj od zawsze. Umie pozyskiwać finanse i ma ogromne doświadczenie, ostatnie lata pokazały, że miasto da się zmienić na lepsze. To oczywiste, że ludzie pokroju Wojtkowskiego i Maciak będą grać wszelkimi brudnymi kartami (afera z ulotkami), bo jak ktoś naprawdę chce dobrze, to zawsze rzucają mu kłody pod nogi.
Kabaret16:40, 02.04.2024
Nie wierze, same zachwyty nad kukuckim
Pewnie wszyscy macie posadki w tej spalarni na wojskowej obiecane to musicie
Klepać hahahap
To ja wyborca16:41, 02.04.2024
Głos na Kukuckiego to tak samo jak Głos na Wojtkowskiego, Sobolewskiego lub Moraczewska. Chcesz zmiany głosuj na Maciaka
Użytkownik16:41, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Rozwolnienie 16:41, 02.04.2024
Przepraszam w
Komentarzu powyżej powinno być slowo rozwolnienie a nie *%#)!&
Użytkownik16:42, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Klakiery16:43, 02.04.2024
No dawajcie klakiery sponsorowane klepcie komentarze jak to kukucki jest *%#)!& razem ze swoim panem i władca dużym krzysiem
Użytkownik16:43, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Maciejku...16:45, 02.04.2024
Redaktor się obudził i spamuje swoje ulotkowe konfabulacje. Człowieku, do szpitala, ale najpierw do sądu
Moje zdanie16:45, 02.04.2024
Kukucki jest po prostu dobry, zasługuje na szansę, na pewno lepszy to wybór niż Wojtkowski w każdym razie
Senator ogien16:45, 02.04.2024
Pan senator to jest ogien !
Pewnie wznieci PierwsY płomień jak będą palić na Kazika
Kukucki 16:47, 02.04.2024
Kukucki jest za dobry,
Niech wybuduje ze swoim sponsorem spalarnie na alejach jerozolimskich
Tam gdzie został wybrany żeby się go pozbyć przez społeczeństwo
!!!!!!!!!!!!!!!16:47, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
antyormowiec16:47, 02.04.2024
Brawa dla tych odważnych z transparentem przeciw spalarnii.
Dzisiaj16:47, 02.04.2024
Dzisiaj senator
Jutro prezydent
Pojutrze palacz
A za tydzień kukucki będzie kosmonauta !!!!!!
🍊17:00, 02.04.2024
Buahaha 🤣🤣😱
Hahahah16:49, 02.04.2024
Rozwolnionko lewicowe czuć z daleka
Psychiatryk16:50, 02.04.2024
Maciak won do psychiatryka, w schizofrenicznym szale przeprowadziłeś sam ze sobą wywiad a Wojtkowski opłacił Twoje ulotki, ludzie muszą być świadomi waszej tajemnej współpracy ty rzekomy bezpartyjny kandydacie. Co Ci Marek jeszcze zaoferował?
Powiat Ziemski16:51, 02.04.2024
Z powiatu najbardziej przyzwoitym gościem jest Szymon Strucinski z Kowala. A że chłop nie mógł zebrać kandydatów bo po czasie się wycofywali to zapytajcie się PSL co robili z ludźmi w terenie. Bardzo Panu Szymonowi kibicuję i ma mój głos .
Oj aaaaaaa16:52, 02.04.2024
Ja nie mogę, czyli Grabczewski też maczał palce w tej całej akcji prezydenta. Jak to wszystko wyjdzie na jaw, to posypią się wyroki. Nie chcę mi się wierzyć, że oni ryzykują tyle tylko dlatego, żeby nie doprowadzić do wygranej Kukuckiego. Totalna desperacja
Jakie wyroki 19:15, 02.04.2024
O czym człowieku piszesz ...
Użytkownik16:53, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do psychiatryk16:54, 02.04.2024
To akurat nieprawda bo Maciak nawet nie był w stanie zapłacić za te ulotki - część mieszkańców została wezwana przez pocztę polską do zapłaty, bo listy zostały rozdane bez znaczków. Taką akcję może przeprowadzić tylko Maciak...
Co nie wyklucza tego, że Wojtkowski miał coś z tym wspólnego
Poczta polska16:55, 02.04.2024
Jak listy mógł roznieść listonosz bez znaczków ? 😂😂😂😂😂😂
.....16:57, 02.04.2024
Tak, że listonosz tych listów nie roznosił, tylko były wrzucane przez wynajętych do tego ludzi
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!16:54, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
No tak16:56, 02.04.2024
Tak grabczewski przyjechał swoim autem, z cała rodzina, żona, dziećmi i wnukami
A na koszulkach mieli nazwisko rodowe
Wy lewaki to
Macie fantazje dopiero !😂😂😂😂
Rozpacz16:56, 02.04.2024
bierze jak się patrzy na to upadające miasto. Któryś z kandydatów pisze o świetności... Była i bezpowrotnie minęła. Zostały długi do spłacenia. Nowy włodarz miasta będzie tylko regulował należności w banku, może to być nawet Moraczewska, wszystko jedno.
Wszystko sprefabryko16:58, 02.04.2024
Tak wszystko sprefabrykowane, wywiady, projekty i cała reszta.
Przesuwane przystanki co chciał Grzadziel tez sprefabrykowane, kupno Wisły bryki tez sprefabrykowane
Wszyatko sprefabrykowane.
Przecież żaden wyborca nie da się już zeobic w balona po tych wszyatkich cyrkach !!!!
owszem17:05, 02.04.2024
No ten wywiad akurat na pewno, przecież dziecko byłoby w stanie rozpoznać piśmiennictwo pana M. Tutaj nie ma o czym mówić, historyjka ze spalarnią koło pałacu to bajka, która jest pozbawiona jakiegokolwiek sensu, i ma na jeden cel - zdyskredytować kandydata, który ma największe szanse na wygraną. Maciak to część układu z Wojtkowskim (przypominam o ich współpracy w 2018)
tylko Włocławek17:00, 02.04.2024
Kukucki zakończy wszystkie układy, ten człowiek jest pracoholikiem i ma zdrową obsesję na punkcie naszego miasta, dlatego powinien zostać wybrany. Nikt inny nie ma tak szczegółowego i dokładnego programu i nikt inny nie zna się tak jak on na pozyskiwaniu środków na przedsięwzięte inwestycje. To bez dwóch zdań najlepszy wybór
Tomek23317:01, 02.04.2024
Kukucki kolejny raz kłamie,udaje że nic nie wie o żadnej spalarnia smieci o podwyżkach. Ludzie chyba nikt nie jest taki *%#)!& że uważał że się przyzna i przeprosi ?
Daj głos 17:01, 02.04.2024
Proszę dać głos na mnie
Nie mam półtora miliona żeby oddać
Proszę proszę Proszę
Z poważaniem
Krzysiu K.
Spalarnia 17:02, 02.04.2024
Spalarnia to jedno na bank wyjdzie niedługo więcej cyrków
Grażyna666617:03, 02.04.2024
Pan senator sam malował te banery i wynajął ludzi by protestowali. Ludzie liczy się żeby było głośno a po za tym na każdym kroku chce promować swoje inwestycje
Mubi17:05, 02.04.2024
Zaczynam mieć wrażenie, jakby te bloki na Celulozowej to Kukucki wybudował za własne pieniądze(tak wszystkich tam oprowadza co przyjadą)
Iwona3217:06, 02.04.2024
Panie Kukucki ma pan mój głos
Gosia66517:06, 02.04.2024
Ideologia Pana senatora polega na wyparciu, wszyscy kłamią, dowody są nie prawdziwe żyje w alternatywnej rzeczywistości dlatego mam nadzieję że Włocławek pokaże mu gdzie jego miejsce
Do Mubi17:07, 02.04.2024
Kukucki pozyskał ponad 100 mln dofinansowania na Celulozową, takiego projektu w skali kraju jeszcze nie było. Chcą przyćmić sukcesy tego człowieka, bo jest faworytem w tych wyborach
A najlepsze 17:08, 02.04.2024
A najlepsze ze się promuje a był sługusem wojtkowskiego i grzadziela marionetka przez całe życie
Aparat mu zafundował ten drugi
Lakierki i gajer bo tak to by ortalionie do tej pory pooopiieeeeeerdalal
Werka0917:08, 02.04.2024
Prawda dopiero wyjdzie po ewentualnych wygranych wyborach, Grządziel usiądzie na fotelu prezydenta i wszyscy będziemy się wypinać jak senator kukucki
Okropny układ17:08, 02.04.2024
Po tym z jakimi ludźmi pokazał się Wojtkowski (był milicjant, którzy swoich sprzedawał), Pan Daniel T, który jest zaangażowany w pewne lewe sprawy na Śródmieściu, i ten oportunista z wiosny, ponadto te same twarze, które nic nie zrobiły całą kadencję (Zarębska, której wszystkie posty i przemówienia pisze mąż - dyrektor wydziału komunikacji) itp., to już pewne, że wygra Kukucki
Cafee17:09, 02.04.2024
A ktoś może się w końcu zainteresuje powiązaniami naszego prezydenta z byłą szefową (była w PO) Śródmieście Cafe, która została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą? Jak to jest, że przez lata Wojtkowski odwiedzał Cafe i nic nie wiedział o przestępczej działalności swojej koleżanki z partii? Ponadto została ona powołana przez naszą Radę Miasta na ławnika sądowego i też nikt nic nie wiedział? Mieszkanie na Celulozowej też dostała przypadkiem?
Renata88917:09, 02.04.2024
Aż dziwne że nie było mentora Pana senatora, nie trzymał go za rękę, nie szeptał do uszka
Zarahome17:12, 02.04.2024
Mordziatemu MM nic w życiu się nie udało. Padły jego Januszowe biznesy. Nawet nie potrafił znaleźć normalnej kobiety na matkę dzieci. Znalazł taką co poszła na bok z innym. On całe dnie i noce spędzał zobałkowska to stara za potrzebą wdała się w romans. Teraz mści się na wszystkich politykach.
Lee3eeon17:12, 02.04.2024
Widzę zmianę strategii teraz senator do wyborów nie będzie się pokazywał z grzadzielem. Że niby się nie znają i kukucki nie jest marionetka
!!!!!!!!!!!!!!17:13, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
Fran3k17:13, 02.04.2024
Czy ktoś z obecnych się orientuje ile będzie tej dopłaty szczur+? Pewnie dopiero po wyborach się dowiemy a ta kwestia jest dla mnie bardzo ważna żeby zadecydować przy urnie
Jak można wygrać 17:14, 02.04.2024
Jak może wygrać ten oszust skoro sondaże mówią ze on ma kilka % poparcia ?
Krzysiu mały rzecz jasna.
Karolinka0717:15, 02.04.2024
Podobno do jednego szczura drugi gratis, ale to nie oficjalne info.
Zarahome17:17, 02.04.2024
Mordziatemu MM nic w życiu się nie udało. Padły jego Januszowe biznesy. Nawet nie potrafił znaleźć normalnej kobiety na matkę dzieci. Znalazł taką co poszła na bok z innym. On całe dnie i noce spędzał zobałkowska to stara za potrzebą wdała się w romans. Teraz mści się na politykach bo przecież to oni za to odpowiadają.
Roksna6517:17, 02.04.2024
Mogli zrobi konferencje przy pałacu bursztynowym, delegacja z.warszawy by mogła podziwiać planowane inwestycje a można nawet rozdawać maskotki, małe szczury dla każdego jako nowy symbol miasta
Sondażowy17:17, 02.04.2024
Kukucki do tej pory wygrywał większość sondaży internetowych. Kilka % poparcia ma natomiast realnie pan redaktor
Układ Lubraniec17:18, 02.04.2024
Jedyne czego pragnę to to, żeby ktokolwiek wygra te wybory, pociągnął cały lubraniecki układ do odpowiedzialności i powołał komisję, która zbada powiązania Wojtkowskiego, Jabłońskiej itp. z byłą szefową Śródmieście Cafe, która została skazana za zorganizowaną działalność przestępczą. Pan Daniel T. obecnie startujący z list PO, bardzo blisko się z nią przyjaźnił. Ktokolwiek to zagwarantuje, dostanie mój głos.
Śródmieście cafe 17:24, 02.04.2024
No tak to taka afera ze normalnie można odlecieć.
Wole mieć aferę z jakimiś frajerskim Śródmieście cafe co nikogo nie interesuje niż spalarnie śmieci i biedę mieszkańców !!!!!
I to układ z Lubrańc18:30, 02.04.2024
Afera z narkotykami wśród towarzystwa naszego prezydenta? To cię nie interesuje?
To tylko kolejny dowód na to, że kolesiostwo Wojtkowskiego pisze wszystkie te brednie o spalarniach. Nie przekłamiecie rzeczywistości, zbrodniarska grupa jest we Włocławku jedna
wiarygodne źródło 17:34, 02.04.2024
portalwłocławek należy do redaktora Macieja Maciaka. Te wszystkie głosy oddał on sobie sam, podobnie jak spreparował sam ze sobą wywiad. Nie może być rzetelnym źródłem informacji portal należący do któregoś z kandydatów... To chyba jasne
Rzetelny 17:37, 02.04.2024
Za to rzetelnym jest portal co dostał od „wygrywającego” 500 tys na kampanie.
No faktycznie.
No dawać klakiery głosować tam na portalu .ilu Was będzie 100 ?
Matko bosko17:44, 02.04.2024
Człowieku, przestań konfabulować. Łączny koszt kampanii nie wyniósłby 500 tys, a Ty chyba jak ten mlody Lewandowski 10 milionow z kosmosu wymyśliłeś. Okropne jest to, jak ludzie zmyślają liczby całkowicie wyjęte z czterech liter myśląc, że ludzie są kompletnymi idio.tami
Sondaże dalej...17:36, 02.04.2024
Z kolei DD ma układy z Wojtkowskim, więc to, że Kukucki wygrywa w sondażach tutaj jest aż zadziwiające, chyba pokazuje to, że ludzie mają naprawdę dosyć Wojtkowskiego
Wygrywa sondaże 17:39, 02.04.2024
Sondaże wygrywa kto płaci.
Tylko na portalwloclawek to nie ma ani jednej reklamy wojtkowskiego
Takkkk17:40, 02.04.2024
No tak a na dd strach otworzyć ogłoszenie o
Sprzątaniu bo wyskoczy kukucki z miotła
Redaktorsponsor17:43, 02.04.2024
Za to reklamowany jest redaktorek sponsorek.
Co do ankiet17:41, 02.04.2024
Ja wczoraj oddałem głos na panią Moraczewską w ankiecie na PortalWłocławek i miała wtedy 201 głosów, po moim głosie miała dalej 201 głosów. Odświeżyłem stronę i niby oddany głos, a wynik się nie zmienił. To faktycznie podejrzany portal, przecież ani Maciak ani Wojtkowski nie dostaną takiego wyniku... Coś oni we dwóch chyba uknuli
Można zweryfikować 17:43, 02.04.2024
Kto normalny niech wejdzie zagłosuje i zobaczy co się zmienia.
To jedyny normalny sondaz który ma cokolwiek związanego z rzeczywistością.
Głosy 17:44, 02.04.2024
Ja oddałem głos na Kukuckiego i działa normalnie
wiarygodne źródło17:45, 02.04.2024
portalwłocławek należy do redaktora Macieja Maciaka. Te wszystkie głosy oddał on sobie sam, podobnie jak spreparował sam ze sobą wywiad. Nie może być rzetelnym źródłem informacji portal należący do któregoś z kandydatów... To chyba jasne
Portal12317:47, 02.04.2024
Ja głosuje na jedynego słusznego kandydata Pana Maciaka !!!❤️❤️🧡🧡💛💙💙💜
Ehm...17:48, 02.04.2024
Ludzie nie ma co się spierać o sondaże, to oczywiste, że żadne z nich nie są realne. Jedynym prawdziwym wynikiem będzie to, co przyniesie niedziela. Miejmy nadzieję, że wygra najlepszy kandydat. Byle jednak
nie Wojtkowski
Dd sondaz 17:48, 02.04.2024
Tak tylko na dd nie pokazywało na bieżąco wyników co można sobie wpisać na sam koniec co się chce.
Rozumiesz ta różnice ?
Były wyniki17:50, 02.04.2024
Były wyniki na bieżąco, tylko otwarta była przez 48h
Najlepszy scenariusz17:52, 02.04.2024
śmieszne jest to, jak banda Wojtkowskiego desperacko próbuje kopiować wszystko co robi Lewica. Nic dziwnego, że zaczęli obrzucać ich jakimiś ulotkami, skoro sami są pozbawieni jakiegokolwiek planu działania. Lewica ma najlepszy program i powinni z PiSem i Trzecią drogą wspólnie rządzić
Sanderka43217:52, 02.04.2024
DD Włocławek czemu na innych portalach jest list otwarty do senatora Kukuckiego? A tu jak zawsze cisza... Wstyd, podobno wszyscy dostali ale mają zapłacone żeby nie publikować. Jedyny portalwloclawek ma odwagę by publikować
Ja pl17:55, 02.04.2024
przestań głup oty gadać, co to znaczy list otwarty? Od kogo? Od redaktora schizofrenika, który prowadzi ten portal? Szanujące się media nie przejmują się ani nie publikują rzeczy od konfabulantów, którzy stworzyli bajeczne historie, żeby kogoś poniżyć. Kukucki już na konferencji się odniósł do tematu, a spalarnia w mieście to zresztą pomysł Wojtkowskiego (wydał na to pozwolenie - można sprawdzić)
!!!!!!!!!!!!!!!17:52, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
Rozliczenie17:55, 02.04.2024
Bardzo łatwo sprawdzić, kto mówi prawdę w sprawie realizacji danych inwestycji - wystarczy przejrzeć programy wyborcze kandydatów z 2018 roku. W ogromnym skrócie (polecam samemu sprawdzić):
Program Lepszy Włocławek Kukuckiego - sztandarowy projekt - Mieszkania dla młodych na Celulozowej, pomniejsze inwestycje - Centrum Fajansu, sala przy ZSM itd.
Program Marka Wojtkowskiego - sztandarowy projekt - Centrum Energia Włocławek - pomniejsze inwestycje - m. in filharmonia włocławska
To jak rządził ten pan Wojtkowski, że nie udało mu się zrobić nic? I obietnice wędrują z wyborów na wybory? I to ze wsparciem marszałka Całbeckiego?
Brawo Lewica!17:56, 02.04.2024
Krzysztof Kukucki ma mój głos, powodzenia panie wiceministrze,
Dotrzymanie słowa 17:58, 02.04.2024
Kukucki to dotrzyma obiecanego mostu przez działkę grzadziela hahaha
Kabaret co tu się wyprawia
Ciekawe jak się z tego wytłumaczą !
Bronek43217:59, 02.04.2024
DD Włocławek czy otrzymaliście list otwarty o którym mowa na portalwloclawek.pl ? Czy to że kłamstwa ?
Danka2118:01, 02.04.2024
Ile Pan senator zapłacił aby uniknąć publikacji listu otwartego ? Wstyd DD Włocławek, mieszkańcy mają prawo wiedzieć
listy otwarte18:02, 02.04.2024
xd przecież to dalszy ciąg bajek. Nie ujawnią się nigdy, to wszystko ma na celu stworzenie bajkowej narracji. Jak można pisać - z pełną odpowiedzialnością stwierdzamy - przecież anonimowi rzekomi śledczy nie ponoszą ŻADNEJ odpowiedzialności. Nikt nigdy się nie ujawni, bo to wszystko wymierzona przez M.W. i M.M. próba obrzucenia błotem kandydata, który ma szanse coś zmienić na lepsze. Szkoda Kukuckiego, mam nadzieję, że ludzie przejrzą na oczy, kto za tym stoi.
Yola3218:04, 02.04.2024
Czytaliście na portaluwloclawek o nowym moście o którym senator często wspominał podczas kampanii? Otóż okazuje się że ma przebiegać przez działkę Grządziela,radzę przeczytać dowody nie kłamią tak jak nasz szanowny senator
Hubal 18:04, 02.04.2024
Wiem że wielu się to nie spodoba ale widać że dla Polski najlepsza powinna być koalicja PiS z lewicą. Takie są realia żeby nie stracić Polski na rzecz Niemiec
Nowy most18:05, 02.04.2024
Panie Senatorze co z tym mostem? Ile Grządziel dostanie za działkę? W sensie ile ponad rynkowa wartość ?
Szok i niedowierzani18:08, 02.04.2024
Boże kochany jak my mogliśmy dać się tak
Oszukiwać !!!!!!
Ewa182318:09, 02.04.2024
Jestem przerażona jak to czytam….
Tego się nie wyprą 18:11, 02.04.2024
Tego już się nie da wyprzeć jak Boga kocham
Niech się ten cyrk już skończy !!!!!
Szkoda senatora 18:12, 02.04.2024
Konfabulacji część dalszy - przecież prezydentowi miasta nic do lokalizacji mostu. Budowa mostu podlega pod GDDKiA (Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad). To rząd decyduje, gdzie będzie postawiony most. Niedługo napiszą, że Grządziel wybuduje centrum handlowe na stadionie przylesie i dlatego tak bardzo Lewicę interesuje ten teren...
Bronek1218:17, 02.04.2024
Krzysztof przestań kłamać
Rząd 18:42, 02.04.2024
Tak, rząd decyduje ale twój faworyt jest w rządzie i jest senatorem i wiceministrem, więcej mam dopowiedzieć ?
Lala no nie mogę20:00, 02.04.2024
Jak będzie prezydentem, to już nie będzie wiceministrem... Poziom intelektualny wyborców Macieja Maciaka jest porażający.
listy otwarte18:13, 02.04.2024
xd przecież to dalszy ciąg bajek. Nie ujawnią się nigdy, to wszystko ma na celu stworzenie bajkowej narracji. Jak można pisać - z pełną odpowiedzialnością stwierdzamy - przecież anonimowi rzekomi śledczy nie ponoszą ŻADNEJ odpowiedzialności. Nikt nigdy się nie ujawni, bo to wszystko wymierzona przez M.W. i M.M. próba obrzucenia błotem kandydata, który ma szanse coś zmienić na lepsze. Szkoda Kukuckiego, mam nadzieję, że ludzie przejrzą na oczy, kto za tym stoi.
Zarahome18:14, 02.04.2024
Mordziatemu MM nic w życiu się nie udało. Padły jego Januszowe biznesy. Nawet nie potrafił znaleźć normalnej kobiety na matkę dzieci. Znalazł taką co poszła na bok z innym. On całe dnie i noce spędzał zobałkowska to stara za potrzebą wdała się w romans.
Śmieciarz18:18, 02.04.2024
Kuku posprzątaj te plakaty, bo już patrzeć na ciebie nie można ... całe miasto zawalone i okolice. Niezła podprogówka.
Florian2218:19, 02.04.2024
Szok a nam wmawiał że tak będzie najlepiej ? Ciekawe dla kogo bo chyba tylko dla koalicji kk I kg
Przypadek 18:24, 02.04.2024
Na bank przypadek inwestycja mostu za półtora miliarda i akurat przypadkiem przez sponsorów gościa co za tym lobbował.
Przypadek na pewno.
Bezczelność 18:25, 02.04.2024
Bezczelność do granic możliwości
Przykry redaktor18:26, 02.04.2024
Maciak człowieku pogódź się z tym, że przegrałeś w życie. Ułożyłeś się z Wojtkowskim i sprzedałeś resztki swojego honoru, mimo tego że tyle lat go krytykowałeś. Przekreślasz szansę tego miasta na jakikolwiek rozwój, a wszystko dlatego, że tak bardzo nienawidzisz Włocławka za to, co według ciebie Ci zrobił - Twoje wszystkie klęski, jedna po drugiej. Jesteś człowiekiem bardzo przykrym, a Twoje fantastyczne historyjki nie tylko zostaną rozliczone, ale nie polepszą Twojej sytuacji, wręcz przeciwnie. Wszystko prędzej czy później wyjdzie na jaw, tak działa życie. Nie chciałbym być w twojej skórze.
Bezczelność 18:29, 02.04.2024
No ja niedługo nie wytrzymam
Jest artykuł
Gdzie kukucki mówi ze to najlepsza optymalna droga dla mostu
Jest księga wieczysta gdzie jest napisane ze to działki grzadziela, i jest kampania która kosztuje półtora miliona i to niby nie ma żadnego związku ze sobą ?
Ludzie czy wy jesteście frajerami do reszty?
Ten komentarze broniące Kukuckiego to
Jest grupa 3-4 osób która pisze w kółko to samo.
Żenada, żenada, żenada !!!!!!
Bzdura.18:31, 02.04.2024
Bo to bzdura całkowita - gdzie masz w tym artykule w ogóle informacje o tym, gdzie jest ten adres? Jest tylko, że na wysokości Grodzkiej
Druga sprawa jest taka, że KK nie ma wpływu na to, gdzie zostanie zbudowany most. O tym decyduje góra tj. rząd.
Szkoda senatora18:30, 02.04.2024
Konfabulacji część dalszy - przecież prezydentowi miasta nic do lokalizacji mostu. Budowa mostu podlega pod GDDKiA (Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad). To rząd decyduje, gdzie będzie postawiony most. Niedługo napiszą, że Grządziel wybuduje centrum handlowe na stadionie przylesie i dlatego tak bardzo Lewicę interesuje ten teren...
Przypadek 18:31, 02.04.2024
Same przypadki we Włocławku
No same.
Spalarnia nie prawda18:31, 02.04.2024
Spalarnia kłamstwo
Most kłamstwo
Wszystko kłamstwo
Senator to oszust, manipulant !!!!!!!
Schizofrenik18:33, 02.04.2024
Kolejna historyjka, którą można dołączyć do fanaberii pana schizofrenika. Panie Maciak, pisze pan tyle o odwadze podpisując się jako ANONIMOWA jednoosobowa grupa śledcza, w dodatku będąca jednocześnie kandydatem na prezydenta. Czy nie widzi pan w tym wszystkim ironii? Jest pan karykaturą dziennikarza. Mógłby mieć pan jaja chociaż i się ujawnić
żenujący18:36, 02.04.2024
prezydent nie decyduje gdzie zostaje wybudowany most, ten artykuł z DD jest czysto informacyjny, Kukucki mówi mieszkańcom, gdzie może powstać most na podstawie dostarczonych mu od rządu i wtedy programu Polski Ład projektu. To kolejna słaba próba zdyskredytowania Kukuckiego, jeszcze pewnie coś kolejnego wymyślą przed piątkiem, może Włocławską Agencję Kosmiczną w Wieńcu, która zawyży wartości działek grządziela do dziesiątek miliardów. Panie redaktorze Maciak, jest pan zwykłą gnidą na usługach Wojtkowskiego. Szkoda mi pana.
!!!!!!!!!!!!18:37, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
Księgi wieczyste 18:42, 02.04.2024
Pewnie ktoś w sądzie sprefabrykowal tez księgi wieczyste gdzie napisane jest kto jest właścicielem ?
IDIO TA18:43, 02.04.2024
GDZIE KUKUCKI PISZE COKOLWIEK O ADRESIE. MOŻESZ SOBIE WPISAC JAKIKOLWIEK ADRES Z KSIAG WIECZYSTYCH NALEŻĄCY DO GRZĄDZIELA I POWIEDZIEC, ŻE TAM BEDZIE MOST. KUKUCKI NIE MA WPŁYWU NA TO, GDZIE JEST MOST, CHOCBy BYL PREZYDENTEM
Artykuł optymalna lo18:43, 02.04.2024
Artykuł Kukuckiego o optymalnej lokalizacji tez jest sprefabrykowany No nie ?
Zaczarowany ołówek. 18:58, 02.04.2024
To ostatni tydzień. Panie Kukucki oddam głos na Pana jak zadeklaruje Pan
1.Jednego zastępcę.
2.konsolidacje spółek miejskich - 1 prezes jeden zarząd.
3.Redukcje o 30 % administracji samorządowej.
4..Likwidacje powszechnego brudu i bałaganu w mieście.
5.Obnizenie podatków lokalnych.
6.Prywatyzacje NZOZ
7.Likwidacje straży miejskiej.
8.Rewitalizacje ul. 3 Maja i Placu Wolności na podobnych zasadach jak ul. Piotrkowska W Łodzi.
9.Utworzenie Bulwarów 2 przy ul Toruńskiej nad Wisłą.
10.Budowa stadionu na Przylesiu z prawdziwego zdarzenia.
11.Wprowadzenie miejskiego bonu oświatowego.
12.Geotermie miejską zasilająca sieć ciepłowniczą we Włocławku.
13.Oddanie gruntów miejskich chętnym do budowy domów i firm.
14.Wybudowanie farmy wiatrakowej przy drodze do Lubranca.
15.Odebranie sejmikowi szpitala we Włocławku.
16.Wybudowanie spalarni odpadów w granicach miasta lub poza z możliwością pozyskania ciepła.
17.Tunel pod torami na Wienieckiej.
18. Pielgrzymka pokutna za dotychczasowe grzechy do Lichenia.
Alejajaaaaa19:09, 02.04.2024
13 pkt że co???? Ktoś ma dostać działkę za darmo bo chce dom postawić???????
Jolop20:19, 02.04.2024
Ale jaja g łąb ie 13 pkt oddać nie oznacza za darmo. Chodzi o to żeby domy i firmy zostawały we Włocławku i tu płaciły podatki. Ale ty już chyba po Nowackiej szkole jesteś.
Manipulacje MW/MM19:04, 02.04.2024
Najgorsze jest to, że ludzie łapią się na takie triki. Poważnie brzmiący mail z wpisami ksiąg wieczystych. Szkoda tylko, że
1: Kukucki nawet gdyby był prezydentem nie ma wpływu na to, gdzie GDDKiA postawi most
2: Nigdze Kukucki nie mówi nic o żadnym adresie przy Toruńskiej 106 albo 108. Ten artykuł, który linkują ludzie od duetu Maciak/Wojtkowski, jest całkowicie niepowiązany
3: To jest klasyczny przykład dezinformacji i tzw. szumu medialnego, w którym bez żadnych dowodów, podstaw, i z wyłącznym stworzeniem odpowiedniej narracji, próbuje się przypisać komuś coś, co nie ma z nim związku. Tutaj akurat wykorzystano to, że Kukucki od dawna chciał budować spalarnię (ale w Machnaczu), oraz to, że Grządziel posiada działki w lokalizacji zbliżonej (ale nie pokrywającej się w ogóle) do Wisły, na której ma być zbudowany trzeci most. Podobne praktyki dezinformacyjne stosuje w Rosji Putin. W końcu jednak Maciej Maciak, który najprawdopodobniej stoi za całą tą intrygą, już został oskarżony wcześniej o bycie rosyjskim agentem. Nie dziwi zatem i ten zbieg okoliczności.
4. W przypadku spalarni to właśnie Wojtkowski wydał decyzję środowiskową pozwalającą na budowę jej w MIEŚCIE, koło MPECu. Dlatego, że w grę wchodziły ogromne pieniądze w układzie z jego kolegą Karolem Borkowskim. Kukucki nigdy nie wybudował by spalarni w mieście, bo to samobójstwo polityczne. Wojtkowskiemu już na karierze natomiast nie zależy, przestał się starać lata temu, kiedy z powołania PO został wmuszony do bycia prezydentem tego miasta, czego nigdy nie chciał (i dlatego mamy 10 lat zaniedbań, lewych układów, rozpadających się inwestycji typu hala OSIR). Tym samym jedyne na czym mu zależy, to pieniądze, za które może urządzać sobie raj w swojej wsi.
Brudna Gra19:09, 02.04.2024
Nie dajcie się wkręcać !!!! Ogólnie wiadomo, że Maciorek kombinuje z Lubrańczykiem przeciwko Kukuckiemu. Nie mogę się doczekać ich min po wyborach .
Wyborcze realia19:20, 02.04.2024
Warto zauważyć że zarówno M.WOJTKOWSKI jak i K. KUKUCKI są w KO-licji TUSKA 13-tego grudnia t.j. PO, SLD - lewica oraz III cia droga / PSL + PO-bis / która dotychczas nic dobrego dla Polski, regionów i miast nie zrobiła.
Póki co obserwujemy że w Kraju Koalicja ta nie tylko oszukała Polaków i nie dotrzymała obietnicy 100 konkretów ale całkowicie zatrzymała rozwój Kraju: zwijane są inwestycje, zakłady stawia się w stan likwidacji , w Kraju zapanował chaos prawny gdzie przestały obowiązywać normy prawne określone w ustawach i Konstytucji a prawo przestrzegane jest tak jak je rozumie Tusk .
Instytucje państwowe przejmowane są siłowo niezgodnie z Konstytucją a w oparciu o uchwały, a wszelkie protesty poszkodowanych grup społecznych tłumione są siłowo przez policję gazem i pałą. Ostatnio obserwujemy na razie wzrost podatków i cen na artykuły żywnościowe a w najbliższym czasie planowany jest dalszy wzrost cen na energię i paliwa – zaś w perspektywie rządów tej KOalicji 13 grudnia możemy spodziewać się nędzy i ubóstwa społeczeństwa prawdopodobnie większego jak w latach 2007-2015
Przypadki 19:20, 02.04.2024
Tak tak same przypadki
Mosty spalarnie i miliardy
Frajerzy którzy pójdą do urn teraz Wam pokażą jakimi są ludzmi a nie zwykłymi frajerami !!!!!!!!!
Geniusz INWESTYCYJNY19:22, 02.04.2024
Gdy ja sobie przypomnę ten inwestycyjny EKSPONAT Kukuckiego, którym był filtr powietrza usytuowany vis á vis dworca PKP to muszę przyznać, że zawieram nogi ze śmiechu z tamtych dni.
Co najmniej pół Włocławka śmiało się z tej kukuckiej inwestycji.
----
Żeby było jasne: Wojtek Markowski nie jest moim idolem wyborczym. 🤠🤠🤠
😃😄😁😆😅🤣😂19:25, 02.04.2024
Wiecie co jest śmieszne? KUKUCKI nie mówił, że koszty ujawni po kampanii bo kampania wciąż trwa, jak twierdzą anonimowi.
To ja tutaj tak odpisywałam ludziom bo non stop ktoś pytał w komentarzach więc sobie to wymyśliłam.
Podsumowując, skoro moje komentarze, które pisałam dla beki wzięli na poważnie to co z resztą?????🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oni to non stop siedzą i piszą.
Co ja narobiłam😃😃😃19:29, 02.04.2024
Oni tu siedzą , piszą i biorą komentarze pisane dla beki na poważnie. Serio z tym KUKUCKIM co ma ujawnić koszty po kampanii, to przyznaje się bez bicia że to ja.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
żenujący19:30, 02.04.2024
prezydent nie decyduje gdzie zostaje wybudowany most, ten artykuł z DD jest czysto informacyjny, Kukucki mówi mieszkańcom, gdzie może powstać most na podstawie dostarczonych mu od rządu i wtedy programu Polski Ład projektu. To kolejna słaba próba zdyskredytowania Kukuckiego, jeszcze pewnie coś kolejnego wymyślą przed piątkiem, może Włocławską Agencję Kosmiczną w Wieńcu, która zawyży na wartości działek Grządziela do dziesiątek miliardów. Panie redaktorze Maciak, jest pan zwykłą gnidą na usługach Wojtkowskiego. Szkoda mi pana.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!19:32, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
Skoro19:34, 02.04.2024
Ma senator takie poparcie krajowej lewicy...to czegoś tu nie rozumiem...nie chcą senatora w Warszawce? Pewnym jest że głos oddałem na senatora...a nie prezydenta.i włocławskie układy.
Gość 5 1 420:54, 02.04.2024
Bo w wyborach uzupełniających wygra Łyczak z PiS a KO się rozpadnie przez Lewicę. I tak to będzie wyglądało
Stanisław19:37, 02.04.2024
Panie Kukucki ja na pana zagłosuję, to widać na kilometr jak pana ze wszystkich stron próbują pana sponiewierać. Niech pan się trzyma, ludzi nie tak łatwo oszukać
Jak najdalej19:40, 02.04.2024
To jak usilnie próbuje się poniżyć pana wiceministra jest tylko dowodem na to, że stanowi on prawdziwe zagrożenie dla lubranieckiego układu. Jak tylko Kukucki zostanie wybrany Wojtkowski może zabierać się nie tylko z Włocławka, ale i z Polski najlepiej (może w KE spróbuje swoich sił, ale raczej nie ma przebicia). Przecież tyle razy co go Wojtkowski usiłował publicznie poniżyć... bałbym się będąc w jego butach
Igor.19:46, 02.04.2024
No napewno qq ulegnie szantażowi....
Użytkownik19:48, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do spalarniaa19:52, 02.04.2024
Zapomniałeś o Włocławskiej Agencji Kosmicznej, do której budowy Grządziel będzie musiał wyciąć spory kawałek lasu. I Vistula Aqua Parku pod mostem działkach Grządziela, gdzie będzie można sobie pooglądać okonie i leszcze przez szyby
super atrakcja19:54, 02.04.2024
Ja już pre-bookowałem bilety do Aqua parku i na zwiedzanie agencji też. W Wieńcu jak wiesz do kogo zagadać to już można załatwić
Manipulacje MW/MM19:52, 02.04.2024
Najgorsze jest to, że ludzie łapią się na takie triki. Poważnie brzmiący mail z wpisami ksiąg wieczystych. Szkoda tylko, że
1: Kukucki nawet gdyby był prezydentem nie ma wpływu na to, gdzie GDDKiA postawi most
2: Nigdze Kukucki nie mówi nic o żadnym adresie przy Toruńskiej 106 albo 108. Ten artykuł, który linkują ludzie od duetu Maciak/Wojtkowski, jest całkowicie niepowiązany
3: To jest klasyczny przykład dezinformacji i tzw. szumu medialnego, w którym bez żadnych dowodów, podstaw, i z wyłącznym stworzeniem odpowiedniej narracji, próbuje się przypisać komuś coś, co nie ma z nim związku. Tutaj akurat wykorzystano to, że Kukucki od dawna chciał budować spalarnię (ale w Machnaczu), oraz to, że Grządziel posiada działki w lokalizacji zbliżonej (ale nie pokrywającej się w ogóle) do Wisły, na której ma być zbudowany trzeci most. Podobne praktyki dezinformacyjne stosuje w Rosji Putin. W końcu jednak Maciej Maciak, który najprawdopodobniej stoi za całą tą intrygą, już został oskarżony wcześniej o bycie rosyjskim agentem. Nie dziwi zatem i ten zbieg okoliczności.
4. W przypadku spalarni to właśnie Wojtkowski wydał decyzję środowiskową pozwalającą na budowę jej w MIEŚCIE, koło MPECu. Dlatego, że w grę wchodziły ogromne pieniądze w układzie z jego kolegą Karolem Borkowskim. Kukucki nigdy nie wybudował by spalarni w mieście, bo to samobójstwo polityczne. Wojtkowskiemu już na karierze natomiast nie zależy, przestał się starać lata temu, kiedy z powołania PO został wmuszony do bycia prezydentem tego miasta, czego nigdy nie chciał (i dlatego mamy 10 lat zaniedbań, lewych układów, rozpadających się inwestycji typu hala OSIR). Tym samym jedyne na czym mu zależy, to pieniądze, za które może urządzać sobie raj w swojej wsi.
Użytkownik19:53, 02.04.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do żenujący 19:53, 02.04.2024
Otumanionej komunistycznej gawiedzi wszystko można wmówić
Miliardy 19:54, 02.04.2024
Miliardy i przypadki tylko we Włocławku
Konfabulacje...19:57, 02.04.2024
Konfabulacji część dalszy - przecież prezydentowi miasta nic do lokalizacji mostu. Budowa mostu podlega pod GDDKiA (Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad). To rząd decyduje, gdzie będzie postawiony most. Niedługo napiszą, że Grządziel wybuduje centrum handlowe na stadionie przylesie i dlatego tak bardzo Lewicę interesuje ten teren...
Mieszkam 19:59, 02.04.2024
Nie czytam artykułów sponsorowanych, a zwłaszcza wyborczych. Każda władza sprawowana zbyt długo przez te same osoby powoduje, że wydaje się jej, że jest nie zastąpiona i przestaje się już nawet starać, żeby cokolwiek jeszcze zrobić, żeby po prostu się postarać.
Precz z manipulacjam20:02, 02.04.2024
Panie Krzysztofie niech pan się tym manipulantom nie da, mieszkańcy są z panem, ci opłaceni trolle Maciaka spamujący wszędzie to samo niczego nie zmienią. Prokuratura w końcu do niego dotrze
wstyd !!!!!!20:26, 02.04.2024
Opłacony to jest tylko kukucki i DD Włocławek żeby promować oszusta, manipulatora I marionetkę Grządziela. Pewnie się teraz zabawiaja razem w wieńcu za nasze, środki wyborców 👏👏👏👏
Gdzie ma pan jaja20:03, 02.04.2024
Ten most to kolejna historyjka, którą można dołączyć do fanaberii redaktora schizofrenika. Panie Maciak, pisze pan tyle o odwadze podpisując się jako ANONIMOWA jednoosobowa grupa śledcza, w dodatku będąca jednocześnie kandydatem na prezydenta. Czy nie widzi pan w tym wszystkim ironii? Jest pan karykaturą dziennikarza. Mógłby mieć pan jaja chociaż i się ujawnić
POCAŁUNEK ŚMIERCI20:18, 02.04.2024
Wydaje mi się że wizyta towarzysza Włodzimierza Czarzastego zasłużonego towarzysza z PZPR-u dzisiaj szefa Nowej Lewicy który przyjechał do Włocławka ale bez Biedronia wyrazić swoje wsparcie i podtrzymanie w wyborach ciągłość post sowieckiego ustroju z czasów PZPR-u dla spadkobiercy systemu komunistycznego K. KUKCKIEGO może okazać się dla niego w wyborach pocałunkiem śmierci
Przekichane 20:21, 02.04.2024
Kukus miałbym pełne portki przed niedziela
Ty oszuście masz 4 wynik.
Obiecuje.
karolka1⅔320:29, 02.04.2024
Trolle kukusia jeszcze w pracy? Czy nadgodziny w wieńcu ?dorodziej dobrze płaci?
xenia11320:32, 02.04.2024
Senatorze nie ma znaczenia ile komentarzy Panu Grządziel kupił, włocławianie i tak wiedzą prawdę i przyjdzie czas decyzji który pokaze gdzie Pana miejsce. Z pewnością nie we Włocławku 👋👋👋
Białoruś 20:35, 02.04.2024
Tu juz żadne wsparcie nie pomoże. Może DD Włocławek zacznie sie zachowywać jak w europie a nie na Białorusi. Dobrze wiemy że list dotarł ale zostało zapłacone aby go nie publikować!!! Wstyd
Żal 20:40, 02.04.2024
Żal mi Ciehie kukucki
Tyle lat zmarnowałeś jako zastępca i marionetka czytając się na posadę prezydenta.
A mogłeś nie ryzykować i zostac Np palaczem w jakiejś szkole podstawowej.
Np. W lubrancu
Za egzekutywę 20:40, 02.04.2024
Czy towarzysz K. Kukucki naprawdę nie zdawał sobie sprawy że wizyta wsparcia ze strony tego PZPR-wca towarzysza Czażastego stanie się niedźwiedzią przysługą w wyborach, gdyż towarzysz ten przypomina najmroczniejsze czasy komuny w Polsce przywodzące na myśl zbrodnie z czasów postsowieckiego komunistycznego ustroju w czym nie pomaga nawet któraś z kolei zmiana nazwy tej zbrodniczej organizacji PZPR-u.
Grządziel 20:45, 02.04.2024
Haha już wiadomo kogo dotyczly wpisy o kampanii bez faktur, DD Włocławek wstyd. Żeby blokować przekaz ważny do mieszkańców dlatego że kukus płaci gotowka
Ankiety,ankiety 20:52, 02.04.2024
Przedstawić Wam rzetelność ankiet? U maciorka najmniej głosów ma Myszke , 536 głosów. Ile jej nabić?
Dawaj 21:28, 02.04.2024
Dawaj 3000
Kto się zakłada ze nie dadzą rady ?
ankiety ankiety21:36, 02.04.2024
jest godz 21;36, Myszka ma 533 głosy zebrane od tygodnia ;) za chwilę dobiję jej do 600, patrz, rób screeny,
ankiety ankiety21:52, 02.04.2024
jest godz 21:51 i nabiłam jej 20 głosów. A tak naprawdę to sobie bekę robię, siedzimy u mnie na imprezie w 20 osób i stroimy sobie żarty hue hue hue
ankiety ankiety22:07, 02.04.2024
Kuzyn dwa piętra niżej też ma imprezę, 35 urodziny, namówiłam go żeby dobili jeszcze ze 20 głosów. Myszke ma teraz 573. Godz.22:07
Ankiety ankiety21:01, 02.04.2024
532😅
Kukucki na prezydent21:04, 02.04.2024
Prawda jest taka, że wszelkie próby przypisania Kukuckiemu jakichś lewych interesów są inicjatywą wspólną pana Maciaka i Wojtkowskiego, którzy chcą się podzielić władzą. To przykre, ale Wojtkowski w desperacji i zdając sobie sprawę z tego, że nie ma szans na reelekcję zrezygnował z prowadzenia kampanii i przedstawiania swojego programu wyborczego (którego zresztą nie ma - skończyło się na jednej czy dwóch odwiedzinach na Południu i Zazamczu) na rzecz brudnych zagrywek. Wykorzystuje do tego niespełnione ambicje pana redaktora i ma tym nadzieję na odpowiednie zaniżenie wyniku Kukuckiego. Oddałbym wiele za to, żeby ta afera została ujawniona, bo Kukucki naprawdę chce dla miasta jak najlepiej.
Ankiety ankiety21:14, 02.04.2024
Dobra, jak nikt nie chce, no to nie, dalej sobie wierzcie w rzetelność ankiet
hue hue hue
!!!!!!!!!!!!!!!!21:21, 02.04.2024
UWAGA!! Ci sami ludzie, którzy zakłócili konferencję banerem Stop spalarni wysiadali z samochodu od Grabczewskiego, który współpracuje teraz z Wojtkowskim. KIEDY PAN PREZYDENT ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CAŁY TEN SFABRYKOWANY WYWIAD?
PRAWDA21:22, 02.04.2024
KUKU NIE DAJ SIĘ IM, PRÓBUJĄ CIĘ ZASTRASZYĆ I ZMANIPULOWAĆ MIESZKAŃCÓW ALE TO WSZYSTKO SIĘ PRZECIWKO IM ODWRÓCI. W NIEDZIELE WYGRA SPRAWIEDLIWOŚĆ
Koalicja 21:30, 02.04.2024
Pewnie prawo i sprawiedliwośc
Żeby zawiązać kolacje z lewica i pobudować spalenie śmieci, most we Włocławku na działkach grzadziela i pewnie jeszcze
Sfinansować invitro dla mężczyzn
W Wieku rozrodczym oczywiście.
Konkretny21:46, 02.04.2024
Panie Czarzasty ....mało co tutaj sie zgadza w tym co Pan mowił . Pan K.K nie ma nic wspolnego z blokami na Celulozowej oprocz tego ,że robi sobie zdjecia i swoja kampanie w tle tego osiedla. Za tym stoi zupelnie inna grupa ludzi dzieki ktorym to powstało. Wystarczy do nich tylko dotrzec i porozmawiac z Nimi jaki wklad w to miał pan K.K. Nie jest to takie trudne dotarcie do Nich a cała prawda o wkładzie w tej projekt pana K.K. bedzie zupełnie inna . Bardzo odmienna od tej co Pan p. Czarzasty opowiada mieszkancom ! Wstyd p. Czarzasty i panie K.K. To nie jest zasługa SLD !!!! Ale jak to w polityce bywa przed wyborami , przekłamania i zakłamania kandydatow to podstawa Waszego funkcjonowania ! Niestety wsrod kandydatow na Prezydenta Miasta nie ma merytorycznej osoby na to stanowisko ale na kogos trzeba zagłosować. Trzeba drodzy mieszkancy wybrac to mniejsze zło. Na tego który kłamie najmniej i tego ktory obiecuje najmniej , bo i tak nie bedzie w stanie cokolwiek zrobic bo inni ktorzy steruja tym miastem za plecami nie pozwola sobie na utrate swoich zyskow...... Ambicje bez pokrycia to troche za mało zeby wygrywac .
Pamiątka 21:47, 02.04.2024
Jakże brakuje na tym pamiątkowym zdjęciu pomnika Juliana Marchlewskiego pod którym byłoby takie piękne grupowe zdjęcie spadkobierców komunistów PZPR-u we Włocławku w towarzystwie zasłużonego komunisty towarzysza Czażastego z centrali z Warszawy.
.... 21:51, 02.04.2024
Niech on sp..... razem z QQ....
Bs21:52, 02.04.2024
Czemu otwarcie nie mówią że Kowal jest z Wieńca a nie z Włocławka . Po co kupił tam dom ?? Żeby teraz Włocławian oszukiwać. ??? Żeby trzymać się włocławskiego Koryta ????
Zosia122:10, 02.04.2024
A może wymienisz innych kandydatów do Rady Miasta, którzy mogą kandydować , bo mają mieszkanie i zameldowanie we Włocławku, a mają domy w Wieńcu, Warząchewce, Szpetalu Górnym czy innych miejscowościach.
Teodor 22:02, 02.04.2024
Jakie ładne komunisty.
Budujemy mosty !22:16, 02.04.2024
Budujemy mosty, budujemy mosty !
Ale tylko przez działki sponsora kampanii pana Kukuckiego .
Manipulacje MM/MW22:19, 02.04.2024
Najgorsze jest to, że ludzie łapią się na takie triki. Poważnie brzmiący mail z wpisami ksiąg wieczystych. Szkoda tylko, że
1: Kukucki nawet gdyby był prezydentem nie ma wpływu na to, gdzie GDDKiA postawi most
2: Nigdze Kukucki nie mówi nic o żadnym adresie przy Toruńskiej 106 albo 108. Ten artykuł, który linkują ludzie od duetu Maciak/Wojtkowski, jest całkowicie niepowiązany
3: To jest klasyczny przykład dezinformacji i tzw. szumu medialnego, w którym bez żadnych dowodów, podstaw, i z wyłącznym stworzeniem odpowiedniej narracji, próbuje się przypisać komuś coś, co nie ma z nim związku. Tutaj akurat wykorzystano to, że Kukucki od dawna chciał budować spalarnię (ale w Machnaczu), oraz to, że Grządziel posiada działki w lokalizacji zbliżonej (ale nie pokrywającej się w ogóle) do Wisły, na której ma być zbudowany trzeci most. Podobne praktyki dezinformacyjne stosuje w Rosji Putin. W końcu jednak Maciej Maciak, który najprawdopodobniej stoi za całą tą intrygą, już został oskarżony wcześniej o bycie rosyjskim agentem. Nie dziwi zatem i ten zbieg okoliczności.
4. W przypadku spalarni to właśnie Wojtkowski wydał decyzję środowiskową pozwalającą na budowę jej w MIEŚCIE, koło MPECu. Dlatego, że w grę wchodziły ogromne pieniądze w układzie z jego kolegą Karolem Borkowskim. Kukucki nigdy nie wybudował by spalarni w mieście, bo to samobójstwo polityczne. Wojtkowskiemu już na karierze natomiast nie zależy, przestał się starać lata temu, kiedy z powołania PO został wmuszony do bycia prezydentem tego miasta, czego nigdy nie chciał (i dlatego mamy 10 lat zaniedbań, lewych układów, rozpadających się inwestycji typu hala OSIR). Tym samym jedyne na czym mu zależy, to pieniądze, za które może urządzać sobie raj w swojej wsi.
dzieciaki22:23, 02.04.2024
Kukucki i tak wygrywa w drugiej turze, nieważne ile jeszcze fantazji pan redaktor nie spłodzi, im więcej tym mniej jest to poważne. Gdyby ktoś miał jakiekolwiek prawdziwe, poparte faktami zarzuty, przedstawił by je słownie i personalnie. Wtedy KK od razu zapadłby się pod ziemie. Ale nie mogą tego zrobić, bo to zwykłe historyjki, które maja otumanić masy.
Mieszkania Włocławek22:26, 02.04.2024
A Celulozowa to od początku do końca projekty Lewicy i Kukuckiego. Oczywiście jest to coś, co niezmiernie boli naszego pana Wojtkowskiego i co tak trudno mu przyznać. To wstyd, że pozwolił swojemu zastępcy zrealizować sztandarowy projekt jego programu, podczas gdy on przez 10 lat nie był w stanie zrealizować swojego i to wyłącznie dlatego, że był leniwy. Ale tak to jest, karma wraca, dlatego Kukucki wygrywa te wybory
Zwykle historyjki 22:47, 02.04.2024
No tak
Kukucki wypowiada się publicznie ze to optymalna trasa nowego mostu
Postem okazuje się księgi wieczyste mówią ze wlascirlem tych działek jest jego sponsor kampanii wyborczej.
Próbujcie robić z ludzi *%#)!& jeszcze dłużej.
Jakim trzeba być lumpem żeby zakłamywać rzeczywistość dla korzyści jakiegoś stołka od kk.
DRODZY WŁOCŁAWIANIE23:01, 02.04.2024
Szanowni Mieszkancy Włocławka.
Mysle ,że zaslugujecie na szczera prawde jesli chodzi o przedmiotowa Spalarnie Odpadow.
A wyglada ONA w nastepujacy sposob : pomysłodawcą i wykonawca przedmiotowej spalarni na samym poczatku byla grupa kilku osob z uwagi na RODO nie moge podac ich tozsamosci , ktora to zaplanowała tą inwestycje na terenie przy ulicy Barskiej i Płockiej blisko MPEC-u za kwote okolo 700 mln gdzie zakladane zyski netto mialy byc w granicach od 10 do 12 mln zł MIESIECZNIE. Na ta inwestycje pozyskano juz wstepnie bardzo duza kwote pieniedzy z konkretnej dotacji na tego typu cele a reszta mialabyc pozyskana prywatnie w roznych formach finansowania. Zlozono do Ratusza odpowiednie dokumenty spelniajace wymogi z ta inwestycja i zaczeła sie standardowa procedura inwestycyjna. Ale jak to w zyciu bywa i w gre wchodzą bardzo duze pieniadze zawsze znajdzie sie ktos kto chetnie przejmie taki pomysł tym bardzie ze tez ma takie mozliwosci zeby taka inwestycje realizowac. I tak własnie sie stalo tez tym razem .... najlepszym sposobem jest zablokowanie takiej inwestycji jednemu inwestorowi - pomysłodawcy , tym bardziej ze ma sie takie mozliwosci po to tylko zeby potem samemu za jakis czas samemu ją zrealizowac. Oczywiscie w trakcie kampanii zawsze wychodza takie brudy bo to jest przeciez walka o władze a władza to pieniadze ! Mozna tez to wykorzystac pisze tutaj o blokadzie takiej inwestycji jako paliwo wyborcze do wygrania wyborow itd... Po wygranej w wyborach i odpowiednim składzie w Radzie Miasta po pewnym czasie zawsze mozna a nawet trzeba wrocic do takiej inwestycji ktora oczywiscie na bardzo dlugie lata zagwarantuje bardzo duze przychody tym bardziej ze posiada sie swoja lokalizcje na tego typu inwestycje. Na dzien dzisiejszy ta lokalizacja w planie zagospodarowania przestrzennego nie pozwala na realizacje takiej inwestycji ale co za problem majac swojego czlowieka na stanowisku o ktore idzie gra w tych wyborach i odpowiednim skladzie w Radzie Miasta zmienic taki plan podczas jednej Sesji Rady Miasta? Czy to naprawdę stanowi jakis problem ? Przeciez zawsze dostaje sie coś za coś .... prawda? W bardzo wielkim skrocie Szanowni Mieszkańcy tak wyglada cala ta historia , ktora moze sie niestety spelnic ! Teraz panuje wielka nerwówka bo mozna stracic i inwestycje jak i głosy wyborcow. Jesli uwazacie DRODZY WŁOCŁAWIANIE ze ta w/w analiza wydaje sie Wam realistyczna i prawdziwa to sami zadecydujcie czy jestescie na to gotowi. Zakres dodatkowych prywatnych inwestycji zwiazanej przy tej Spalarni moze byc oczywiscie jeszcze duzo wiekszy ale to juz inny temat . Zycze Wam rozsadnych przemyslen i rozsadnych decyzji podczas Waszych glosowan. Miłego wieczoru.
XYZXYZ23:44, 02.04.2024
Bardzo ciekawy komentarz.
Wydaje sie byc logiczny jak i realny w jego założeniach.
owszem historyjka 23:02, 02.04.2024
A to podaj mi optymalny adres tej trasy mostu, bo ja nie widzę tam żadnego adresu dotyczącego toruńskiej 106 i 108. Pozwolę sobie skopiować punkt z powyżej, bo dobrze opisuje, co kontrkandydaci w zmowie usiłują dopisać Kukuckiemu:
To jest klasyczny przykład dezinformacji i tzw. szumu medialnego, w którym bez żadnych dowodów, podstaw, i z wyłącznym stworzeniem odpowiedniej narracji, próbuje się przypisać komuś coś, co nie ma z nim związku. Tutaj akurat wykorzystano to, że Kukucki od dawna chciał budować spalarnię (ale w Machnaczu), oraz to, że Grządziel posiada działki w lokalizacji zbliżonej (ale nie pokrywającej się w ogóle) do Wisły, na której ma być zbudowany trzeci most. Podobne praktyki dezinformacyjne stosuje w Rosji Putin. W końcu jednak Maciej Maciak, który najprawdopodobniej stoi za całą tą intrygą, już został oskarżony wcześniej o bycie rosyjskim agentem. Nie dziwi zatem i ten zbieg okoliczności.
Idiota 23:17, 02.04.2024
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
układziki23:07, 02.04.2024
Niedługo prawda wyjdzie na jaw o powiązaniach Wojtkowskiego i Maciaka... I o tym, jak razem rozplanowali podzielenie stołków po pozbyciu się Kukuckiego. Zobaczycie
Oszuści 23:19, 02.04.2024
Oszuści i wyzyskiwacze
Kukucki o spółka układu zamkniętego
XYZXYZ23:43, 02.04.2024
Bardzo interesujacy komentarz.
Wydaje sie byc bardzo logiczny jak i realny w jego założeniach.
Uluniaas06:52, 03.04.2024
Nie dla alimenciarzy
Nie dla osób które porzucają rodziny
Nie dla MM
Ireneusz07:21, 03.04.2024
Panie Kukucki, jest pan nadzieją na to, że to miasto w końcu wyjdzie z bagna, w którym banda PO pozostawiła je na ostatnie 10 lat.
Chwytliwe zagrania07:24, 03.04.2024
Najgorsze jest to, że ludzie łapią się na takie triki. Poważnie brzmiący mail z wpisami ksiąg wieczystych. Szkoda tylko, że
1: Kukucki nawet gdyby był prezydentem nie ma wpływu na to, gdzie GDDKiA postawi most
2: Nigdze Kukucki nie mówi nic o żadnym adresie przy Toruńskiej 106 albo 108. Ten artykuł, który linkują ludzie od duetu Maciak/Wojtkowski, jest całkowicie niepowiązany
3: To jest klasyczny przykład dezinformacji i tzw. szumu medialnego, w którym bez żadnych dowodów, podstaw, i z wyłącznym stworzeniem odpowiedniej narracji, próbuje się przypisać komuś coś, co nie ma z nim związku. Tutaj akurat wykorzystano to, że Kukucki od dawna chciał budować spalarnię (ale w Machnaczu), oraz to, że Grządziel posiada działki w lokalizacji zbliżonej (ale nie pokrywającej się w ogóle) do Wisły, na której ma być zbudowany trzeci most. Podobne praktyki dezinformacyjne stosuje w Rosji Putin. W końcu jednak Maciej Maciak, który najprawdopodobniej stoi za całą tą intrygą, już został oskarżony wcześniej o bycie rosyjskim agentem. Nie dziwi zatem i ten zbieg okoliczności.
4. W przypadku spalarni to właśnie Wojtkowski wydał decyzję środowiskową pozwalającą na budowę jej w MIEŚCIE, koło MPECu. Dlatego, że w grę wchodziły ogromne pieniądze w układzie z jego kolegą Karolem Borkowskim. Kukucki nigdy nie wybudował by spalarni w mieście, bo to samobójstwo polityczne. Wojtkowskiemu już na karierze natomiast nie zależy, przestał się starać lata temu, kiedy z powołania PO został wmuszony do bycia prezydentem tego miasta, czego nigdy nie chciał (i dlatego mamy 10 lat zaniedbań, lewych układów, rozpadających się inwestycji typu hala OSIR). Tym samym jedyne na czym mu zależy, to pieniądze, za które może urządzać sobie raj w swojej wsi.
Ankiety ankiety07:47, 03.04.2024
A Myszke ma dalej 573 głosy. Dajcie mi 10 łapek to namówię moich sąsiadów z góry żeby nabili jej 20 głosów .
Rycesznakoniu09:04, 03.04.2024
Ja to myślę, że te bzdury wychodzą od tlenionej od maciory, ona nie ma problemów życiowych, jedynie takie w ma się ubrać, dlatego ma potrzebę kreowania problemów na zezwnatrz.
Patrząc na godziny dziwnych komentarzy i reklamowanie tutaj tych bzdur i jej mediów.
A macior mógł o tym nie wiedzieć dlatego sam to określił jako robotę dyletanta i pisanie bzdur.
Djdhd09:21, 03.04.2024
A sponsor z tyłu tylko obserwuje precz z takim radnym !!!
nie komuna09:32, 03.04.2024
UWAGA !!! To jest Kolejny ZJAZD Plenum PZPR , po to by caly Wloclawek byl prywatna Wlasnoscia
Ludzi z PZPR !!!!! Ludzie czy wy tego niwidzicie co TA Zaklamana KOMUNA z Wami Robi !!!
Zenon09:53, 03.04.2024
To ten od afery Rywina? No nieźle wsparcie.
Niewierny pytacz17:28, 03.04.2024
Kukuckiemu brak chyba kasy skoro startuje na prezydenta, bo czy to prawda, że jako zastępca był w RN zarówno w MPK Włocławek jak i w EXPO Łódź, a wiec dodatkowa kasa szła, a jako senator chyba tego nie ma. A jako prezydent innym prezydentom da rady nadzorcze u nas, a oni mu oddadzą- Panie Krzysztofie, czy o to chodzi?
Nie wierzę, że chodzi o miasto,
Kukucki 06:42, 04.04.2024
Nie czepiajcie się Kukuckiego, ma dług to musi jakos go odpracować, tylko nie swoją ciężka praca, tylko tematami typu spalarnia śmieci, mostem przez działki Pana radnego Grzadziela itd.
Przecież to są przestępstwa, czemu prokuratura się tym Jeszcze nie zajęła ?
Ankieta na prezydent08:22, 04.04.2024
DD Włocławek, tak jak obiecaliście
Czekamy na ankietę przedwyborcza ale w uczciwy sposób, czyli tak żeby było widać wyniki na bieżąco.Czy może jednak jak główny zleceniodawca reklam poleciał na łeb na szyje w poparciu przez swoje afery z radnym Grzadzielem, ze spalarnia śmieci, mostem który ma iść przez jego działki to zrezygnujecie z sondażu ?
Na 100 % Kukucki wstawi ustawiony sondaz z przed miesiąca, przed ujawnieniem afer na swojego fb z podziękowania za oddane głosy, oszust !!!
Miejcie trochę odwagi i dajcie obiecany wcześniej sondaz !
Ffthftu14:20, 04.04.2024
Obłąkana Bogusia w akcji. U siebie komentarze zablokowane to tu smaruje. Wszystkie te komentarz o kk pisane na jedno kopyto, kopiuj wklej pod każdym artykułem z reklamą swojej strony.
Takiej fontanny chce Włocławek. Gdzie powstanie?
Witam. Taka fontanna to jest potrzebna na pl. Wolności w upalne dni a nie schowana gdzieś za płotem. W końcu mamy XXI wiek... Może czas wielki się przebudzić z komunistycznego snu...
leszek011
08:50, 2025-06-01
II tura wyborów rozpoczęta. Włocławianie wybierają
Dzisiaj trwa wojna polsko-polska, a jutro który by nie wygrał połowa Polski będzie w żałobie.
Wyborca
08:39, 2025-06-01
Po aferze w DPS-ie. Miasto szuka nowego dyrektora
Pana Marka ?została zwolniona dyscyplinarnie ? Ile jeszcze takich ,,zaufanych osób'' siedzi na stolkach samorządowych i pobiera astronomiczne pensje z naszych podatkow ? Pan z OSiR-u tez był ,,zaufany'' i używał służbowego auta do celów prywatnych ?
zaufana osoba ?
08:39, 2025-06-01
Gdzie dziś może głosować najwięcej osób?
Z gniazdami na miejskiej stacji paliw pana Kukuckiego przy ul Żytniej !!! Co na to prezydent co na to ochrona środowiska ?Tak ma wyglądać zilony ład made in Bruksela i berlin ? Czy były konsultacje spoleczne z mieszkańcami osiedla Kazimierza Wielkiego ? Czy te konsultacje to partyjna bujda dla naiwnych mieszkańców ?
Wycinka starych drze
08:36, 2025-06-01
24 14
To był przekręt, który polegał na pozbyciu się Kukuckiego z miasta oferując mu wystartowanie do senatu z list KO. Dzieki temu Wojtkowski chciał się pozbyć jedynej osoby, która realistycznie ma duże szanse z nim wygrać. Kukucki musiał to wszystko wyczuć i ich przechytrzył, wykorzystał wygraną w wyborach rządowych do zdobycia popularności i wypromowania się, przygotowując się na to, na czym mu najbardziej zawsze zależało, czyli wyborach prezydenckich miasta Włocławek. Wojtkowski popadł po tym w desperację, bo sondaże wskazywały, że nie wygra, zaczął więc stosować brudną grę.
9 10
Czytanie ze zrozumieniem mojego wpisu widać stwarza ci trudności. Jak ci pluj ą w twarz to mówisz że deszcz pada? To teraz coś dla słabszych ale się wczytaj spróbuj zrozumieć prościej nie będzie: gdyby w październiku 2023 roku KK powiedział że będzie startował na prezydenta miasta to bym nie głosował za nim na senatora. Cóż nic nie mówił więc uznaje że mnie oszukał uciekając z Senatu gdzie miał mój głos. Laurki tego pana nie muszę czytać ale powiem tak był zastępcą prezydenta więc pracował dla prezydenta MW i miasta więc w czym masz problem
6 7
Oszust jest jeden i siedzi w ratuszu. Ten, który oszukuje Włocławian od 10 lat i ma nas za idio tów. Nie wiem jak mogłem oddać głos na tego kanciarza w 2014. Tyle obietnic, tyle nowych miejsc pracy miało być. Gdzie jest Centrum Energia Włocławek, sztandarowy punkt jego programu?
Kukucki zrealizował jakoś swój projekt mieszkań, a przecież to nie byle co (projekt za ponad 100 mln zł). Może dlatego, że on w przeciwieństwie do Wojtkowskiego umie współpracować niezależnie od politycznych podziałów. Może dlatego, że po prostu zna się lepiej na rzeczy. W każdym razie nigdy więcej oszusta z Lubrańca
7 4
Widzę że czytanie ze zrozumieniem nadal sprawia ci trudności więc nie będę dalej prowadził tego dialogu ale na koniec powiem tak: nie wiem gdzie przeczytałeś że w 2014 roku głosowałem na MW chyba że Pegasus 😂 a po drugie nie pisz że budownictwo socjalne to jego pomysł bo bez konsultacji i akceptacji z MW nic by z tego nie było.
3 3
Ja widzę, że kolega ma poważne problemy z czytaniem, ale jednocześnie psychologiczną potrzebę projekcji owego problemu na innych - Koleś wyżej pisze, ze to on głosował w 2014 na Wojtkowskiego, a nie Ty. I tak, budownictwo socjalne jest projektem Lewicy. Celulozowa to sztandarowa inwestycja Kukuckiego. MW nie obchodzą takie sprawy, on się zajmuje przesiadywaniem na saunie w trakcie pracy. Ten człowiek nigdy nie podjął się żadnej swojej inicjatywy w tym mieście. Jest jedynie zawsze tam, gdzie robią zdjęcia.
3 1
Faktycznie źle odczytałem kto na kogo głosował ale nie przypominam sobie abym z tobą pił bruderszaft i nie jesteśmy na Ty. To po pierwsze a po drugie nic się nie dzieje bez zgody prezydenta i RM w zakresie jakiejkolwiek inwestycji czy to jest pomysł lewicy czy samoobrony 🤣🤣🤣 bo ktoś za to zapłacić musi. Tak więc tyle w temacie. A wstyd pozostaje oszukał mnie QQ i tyle.