Witam serdecznie,
Dziękujemy za przedstawienie w artykule [czytaj TUTAJ] informacji o planowanej przebudowie al. Jana Pawła II.
Jak widać z komentarzy, dla mieszkańców jest to pierwsza okazja zapoznania się z głównymi założeniami projektu. Szczególnie kontrowersyjny jest pomysł wybudowania pięć rond na odcinku 2000 metrów. Trudno tu zrozumieć, co autor projektu chciał tym osiągnąć, bo na pewno nie lepszą "przejezdność" tej ulicy, która jest już przecież drogą wojewódzką. W wielu komentarzach mieszkańcy domagają się konsultacji, które przy takiej zmianie powinny zostać przeprowadzone.
Dlatego prosimy w imieniu tych mieszkańców o kontynuowanie tematu i może uzyskanie komentarza prezydenta Kukuckiego, dlaczego tych konsultacji nie było?
Owszem, było spotkanie z mieszkańcami trzy lata temu, ale dotyczyło innego projektu, z jednym rondem przy ul. Szkolnej i kanalizowaniem sąsiednich uliczek do tego ronda. Może nowy pomysł należy jeszcze przedyskutować i lepiej opóźnić inwestycję, niż wykonać ją ku niezadowoleniu mieszkańców. A przecież te inwestycje są przede wszystkim dla mieszkańców, co władze miasta często podkreślają.
Może jest szansa, że dzięki redakcji DD Włocławek, która najlepiej informuje o wydarzeniach naszego miasta, uda się zrobić coś lepiej, co wszystkim wyjdzie na dobre.
Z poważaniem,
mieszkaniec Michelina
śródmieście09:28, 31.08.2020
przejezdność Jana Pawła jest nie do poprawy skoro jest 1 droga łącząca przedmiejską sypialnię ze szkołami i miejscami pracy w centrum. Chcecie dojeżdżać samochodami to nie ma siły żeby tam nie było tłoku. Można by popracować nad zwiększeniem liczby kursów autobusów albo nad dogęszczeniem pasażerów w samochodach, ale nie nad samym asfaltem na tym jednym odcinku.
Ronda mają za to pomóc z włączaniem się do ruchu z ulic w poprzek JP2, a także zmniejszyć wypadkowość. Tak trudno to zrozumieć?
09:28, 31.08.2020
makary09:41, 31.08.2020
moim zdaniem wystarczy poszerzyć jezdnię i zrobić lewoskręty
09:41, 31.08.2020
Michel09:42, 31.08.2020
Problemow nie ma z wlaczaniem sie do ruchu z bocznych uliczek problemem jest juz istniejace rondo.pięć dodatkowych sparaliżuje do końca przejazd 09:42, 31.08.2020
xx22:37, 28.09.2020
1. A kto powiedział, że przez duże osiedle mieszkaniowe należy jeździć z prędkością 70 km/h.
2. Mieszkańcom Włocławka t. zn. ludziom mieszkajacym po lewej i prawej stronie JPII, za których pieniądze będzie robiony remont, zależy przede wszystkim na możliwości włączenia się do ruchu.
3. Jedno, dwa czy pięć rond - spowolnienie takie samo.
4. Mieszkańcy gminy byli mocno przeciw przekazaniu par metrów kw. na rzecz miasta. 22:37, 28.09.2020
Michel09:42, 31.08.2020
Problemow nie ma z wlaczaniem sie do ruchu z bocznych uliczek problemem jest juz istniejace rondo.pięć dodatkowych sparaliżuje do końca przejazd 09:42, 31.08.2020
lol10:01, 31.08.2020
Tak się zastanawiam kto wam robi analizy i projekty, wójt Wilkowyj. Dlaczego zawsze (urzędnicy) próbujecie wyważać otwarte drzwi 10:01, 31.08.2020
Antyrondo10:11, 31.08.2020
Za rondem przy biedronce nie ma juz korkow nie trzeba tu fachowca zeby to stwierdzić więc odpowiedź sama sie nasuwa o sens rond kolejnych.korki są 2 razy dziennie z resztą rond bedą cały dzieńlewo i prawo skręty tylko i z tym rondkiem cos zrobic biedronkowym bo tam auta 10km.h je pokonują 10:11, 31.08.2020
Żart 10:26, 31.08.2020
Poprzednicy pomyśleli i zostawili rezerwę terenu pod dwa pasy w każdym kierunku. Żadne ronda, lewoskrety i drogi manewrowe nie zastąpią aleji JPII jako drogi dwujezdniowej. 10:26, 31.08.2020
Wątpiący14:23, 31.08.2020
Żaden urzędnik nie jest w stanie myśleć z wyprzedzeniem.
Tam były tory kolejki wąskotorowej. 14:23, 31.08.2020
Użytkownik11:12, 31.08.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
mieszkanka Michelina11:52, 31.08.2020
Najlepszym rozwiązaniem byłoby przedłużenie ul. Brzezinowej i wpięcie jej do ul. Kruszyńskiej a nie budowanie kilku bezsensownych rond.
11:52, 31.08.2020
śródmieście12:31, 31.08.2020
poszerzenie jezdni jest tak samo dobrą receptą na korki
jak kupienie większych spodni receptą na otyłość.... 12:31, 31.08.2020
KiErOwCa12:54, 31.08.2020
A czy redakcja mogłaby napisać czemu nie było tego koncertu 16 sierpnia lato z dwójką w Kruszynie? Bo nigdzie nie było napisane że przenieśli do innego miasta 12:54, 31.08.2020
warszawiak14:32, 31.08.2020
to mówicie, że macie korki we włocławku... dobre sobie. Stanie 5 min przed skrzyżowaniem to nie "korek", to może bardziej wam teleportacja potrzebna, a nie samochody? myśleliście o tym już? 14:32, 31.08.2020
$$$$$07:43, 07.09.2020
Czy ktoś policzył ile podatków utopiono dotychczas w tych ,,projektach'' ? 07:43, 07.09.2020
Włoc-anka20:42, 14.09.2020
Konsultacje w wydaniu p. Kukucki i spółka to sciema jakich mało. Co bedą chcieli to zrobią, zaraz się dowiecie, że konsultacje już były i nikt nie wnosił zastrzeżeń. 20:42, 14.09.2020
Ze wsi10:14, 31.08.2020
4 2
Tylko ze nikt z tych uliczek gdzie maja byc ronda nie ma problemu z włączeniem się do ruchu, bez problemu każdy wyjezdza na JPII. Problemem jest właśnie istniejące jedno rondo które od czasu jego wybudowania zakorkowało ulicę. Nie wyobrażam sobie co będzie przy pięciu. Tam jest potrzebny pas do lewoskrętu który rozwiąże wszystkie problemy ale nikt nie chce słuchać mieszkańców którzy na codzień użytkują te ulice. Posłuchajmy tubylców a nie pana ze Śródmieścia który tedy nie jeździ a proponuje. Jak urZędnicy. 10:14, 31.08.2020
RomanR14:04, 31.08.2020
1 0
Właśnie poznać po tym mieszkańca Michelina, że jadąc prosto umożliwia samochodom skręt w lewo jak również włączenie się do ruchu jadącym z bocznych uliczek a autobusy wypuszcza z przystanków i ruch idzie płynnie. Reszta to wieśniaki, którzy powinni mieć zakaz wjazdu na JP2. 14:04, 31.08.2020